In een extra boodschappentas doen. Ik heb altijd twee boodschappentassen in mijn rugzak zitten. Ik ga wel eens op pad met vier boodschappentassen als ik weet dat ik veel moet halen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:05 schreef ersambalbij het volgende:
Woon in een flat, fietsaccu wil ik niet in de stalling opladen ivm, diefstal van de oplader o.a.
Heb een volle boodschappentas en andere handen sleutels, hoe kan ik de accu dragen? Zijn er geen accutassen met een handvat en rugzak voor de fiets accu? Helaas hebben die accu alleen een inkeping wat niet handig draagt.
Hoe kan ik dit handig aanpakken? Iemand mischien ook in een flat met een electrische fiets? zopja hoe pak jij het aan?
Een lap/top heeft een totaal andere vorm dan een fietsaccu.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:35 schreef GwaiLow het volgende:
Of neem er eentje met een gevoerde binnenkant. Laptoptas oid.
Maakt toch niet uit? Je hoeft alleen naar boven te komen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:39 schreef ersambalbij het volgende:
[..]
Een lap/top heeft een totaal andere vorm dan een fietsaccu.
Minder bijzonder dan er een topic over openen.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:45 schreef Marsenal het volgende:
De dag dat mensen hiervoor een aparte tas gaan kopen is dus aangebroken.
onzin, die boodschappen kunnen wel wat hebben..quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:51 schreef ersambalbij het volgende:
[..]
Dan plet het de boodschappen, en die is ook al vol.
Er is geen receptie meer.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:56 schreef Janneke141 het volgende:
Als je in een flat woont, dan staat er toch altijd wel een junk in het portiek die ff met je mee kan lopen naar boven?
De dag dat mensen hiervoor een apart topic gaan aanmaken is dus aangebroken.quote:Op dinsdag 27 december 2022 21:45 schreef Marsenal het volgende:
De dag dat mensen hiervoor een aparte tas gaan kopen is dus aangebroken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |