Er is geen reden voor gegeven door deze customer service agent.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:55 schreef Lienekien het volgende:
Wat was de reden dat je de vraag kreeg om het examen zonder bril te doen? Wat was het verband met de technische problemen?
Uiteraard heb ik nadien al support gecontacteerd en heb ik een case aangemaakt. Maar ik ben aan het inventariseren wat mijn rechten zijn in deze.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 14:53 schreef robbietobbie het volgende:
Discriminatie? Waar kom jij meteen mee? Zou je niet eens eerst contact met die firma moeten opnemen en om opheldering vragen? Voor je begint over advocaten..
' Excuse me?'quote:Op vrijdag 2 juli 2021 15:09 schreef Sodemieters het volgende:
Wat was dan je antwoord toen hij vroeg 'are they medical?'
Huh wat? Ze lachen je vierkant uit bij zo’n meldpunt. Dit heeft echt helemaal niks met discriminatie te maken.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 15:21 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Uiteraard heb ik nadien al support gecontacteerd en heb ik een case aangemaakt. Maar ik ben aan het inventariseren wat mijn rechten zijn in deze.
Ook heb ik reeds een melding gemaakt bij het ierse antidiscriminatiemeldpunt.
Maar ik ben dus aan het kijken of ik verder nog stappen moet ondernemen.
Over welke discriminatie heb je het eigenlijk?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 15:21 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Uiteraard heb ik nadien al support gecontacteerd en heb ik een case aangemaakt. Maar ik ben aan het inventariseren wat mijn rechten zijn in deze.
Ook heb ik reeds een melding gemaakt bij het ierse antidiscriminatiemeldpunt.
Maar ik ben dus aan het kijken of ik verder nog stappen moet ondernemen.
' Zeg mevrouw zou u even kunnen opstaan uit uw rolstoel? De lift is kapot, neem maar de trap.'quote:Op vrijdag 2 juli 2021 15:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Huh wat? Ze lachen je vierkant uit bij zo’n meldpunt. Dit heeft echt helemaal niks met discriminatie te maken.
Er werd gevraagd of je het examen zonder bril zou kunnen maken en jij gaat uit je plaat. Want ja, je reactie was buitenproportioneel en je gescherm met discriminatie is absurd
Uhm, kan je mij het verband tussen technische problemen en of ik een bril draag jaoftenee uitleggen, want ik volg je even niet schat.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 15:31 schreef Lienekien het volgende:
Zoals ik het begrijp, was er een technisch probleem, dat niemand kon oplossen. En een van de nOObs dacht dat het mogelijk wel zou werken als je je bril afdeed. Wat niet zo was.
Als dit de reden was dat hij informeerde of je ook zonder bril je examen kon doen, heb je geen zaak.
Je weet toch de reden niet waarom hij je vroeg om je bril af te zetten? Ik doe een suggestie. Jij roept discriminatie. Hoe dan?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 15:35 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Uhm, kan je mij het verband tussen technische problemen en of ik een bril draag jaoftenee uitleggen, want ik volg je even niet schat.
Dat ze technische problemen hadden, daar dien ik geen klacht over in. Dat kan gebeuren. Maar deze onzin met de bril, dat vond niet alleen ik zelf raar, mijn manager vond het ook echt onacceptabel.
De klacht gaat dus over het gedoe met de bril, en niet per se de andere technische problemen. Die probeerden ze op te lossen, is niet gelukt, jammerdebammer kan gebeuren.
Waarom zou ik dat moeten weten, waarom hij dat vroeg? De achterliggende reden vind ik irrelevant. De vraag zelf is discriminerend, omdat je iemand anders behandelt op basis van beperking. Het dragen van een bril is een beperking; mensen met perfecte ogen hoeven namelijk geen bril. In Ierland is discriminatie op basis van beperking verboden.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 15:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je weet toch de reden niet waarom hij je vroeg om je bril af te zetten? Ik doe een suggestie. Jij roept discriminatie. Hoe dan?
Ok, mevrouw Lienekien. Zal ik ook ' u' zeggen?quote:En laat dat ‘schat’ achterwege, asjeblieft, dankjewel.
Is vragen of iemand even uit zn rolstoel op kan staan om een trap op te lopen omdat de lift kapot is ook een valide vraag volgens jou?quote:Op vrijdag 2 juli 2021 15:38 schreef Netsplitter het volgende:
Je hebt geen poot om op te staan met je discriminatie klacht.
Er is niks discriminerend gebeurd. En of je het examen zonder bril kan doen is een valide vraag.
Er zijn genoeg mensen die hele kleine plus of min hebben, waardoor dat gewoon kan.
Je haalt twee dingen door elkaar. Wat jij vind is niet relevant in dit geval.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 15:41 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Is vragen of iemand even uit zn rolstoel op kan staan om een trap op te lopen omdat de lift kapot is ook een valide vraag volgens jou?
Ik vind dat ook discriminatie, namelijk.
Ja, wat ik ervan vind is wel relevant. Als ik het geen discriminatie vond, dan had ik namelijk gewoon het examen herboekt en zat jij niet eens in dit topic. Klaarblijkelijk vind ik het discriminatie. Nou de beslissing of het daadwerkelijk discriminatie IS, dat is een ander verhaal, die vraag gaat bij de rechter komen.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 15:43 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Je haalt twee dingen door elkaar. Wat jij vind is niet relevant in dit geval.
Beide zijn geen discriminatie, maar mogelijk domme vragen.
Daarbij gaat je rolstoel voorbeeld mank, al dan niet letterlijk omdat diegene in de rolstoel alleen een gebroken been heeft en met krukken best een trap op kan komen,
Je zit te janken om niks. Serieus. Je klinkt als een verwende millenial die zijn zin niet krijgt.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 15:46 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ja, wat ik ervan vind is wel relevant. Als ik het geen discriminatie vond, dan had ik namelijk gewoon het examen herboekt en zat jij niet eens in dit topic. Klaarblijkelijk vind ik het discriminatie. Nou de beslissing of het daadwerkelijk discriminatie IS, dat is een ander verhaal, die vraag gaat bij de rechter komen.
De reden dat ik het topic heb geopend is kijken welke andere kanalen ik nog eventueel tot mijn beschikking heb in dezen. Ik vroeg dus niet naar of jij dit discriminatie vindt.
Jij bent namelijk niet de rechter die over deze zaak (als het daadwerkelijk tot een zaak gaat komen, uiteraard) zal beslissen.
Nee, want dat past niet in zijn discriminatie verhaal. Snap dat dan.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 15:44 schreef Serinde het volgende:
Ik denk dat je je bril af moest doen omdat bij online examens dmv de camera oogbewegingen geregistreerd worden. Om te onderzoeken of je op je scherm kijkt of naar iets ernaast of naar bijv iemand Erachter. Misschien dat door weerspiegeling van de bril de software niets kon registreren ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |