Dit. Je mobiel kan je bankpas ook prima vervangen bij ING. Tenzij je graag vaak contant opneemt bij een geldautomaat.quote:Op vrijdag 6 september 2019 15:48 schreef wootahH het volgende:
zou dan eerder (voor nog iets meer)een cc halen.(soms handig voor aankopen + verzekerd en vakantie)
betalen met je telefoon als backup geen optie ?
Je betaalt niet voor het plastic an sich, maar voor de aanvullende dienst.quote:Op vrijdag 6 september 2019 15:33 schreef Crapo_the_great het volgende:
Damn! Maar het was te verwachten natuurlijk. Maar...een euro per maand, waarom zo duur voor een stukje plastic??
Gut O gut, 2 keer klikken in het systeem en klaar.quote:Op vrijdag 6 september 2019 16:53 schreef baskick het volgende:
[..]
Je betaalt niet voor het plastic an sich, maar voor de aanvullende dienst.
De dienst, niet de tijd die het kost om de dienst te activeren.quote:Op vrijdag 6 september 2019 17:37 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Gut O gut, 2 keer klikken in het systeem en klaar.
Dat is zo een beetje waar de gehele dienst uit bestaat.quote:Op vrijdag 6 september 2019 17:58 schreef baskick het volgende:
[..]
De dienst, niet de tijd die het kost om de dienst te activeren.
Maar natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 september 2019 18:17 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Dat is zo een beetje waar de gehele dienst uit bestaat.
Behalve dat je spuit 11 bent, klets je ook onzin.quote:Op vrijdag 6 september 2019 20:13 schreef zarGon het volgende:
Waarom niet je mobiel gebruiken als bankpas? Werkt zeer goed.
Moet je alleen wel een Android-mobiel hebben die NFC heeft (dus geen Apples).
Vertel.quote:Op vrijdag 6 september 2019 20:18 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Behalve dat je spuit 11 bent, klets je ook onzin.
Hm.quote:
Soepel betalen met Apple Payquote:
Ja, dat zag ik net.quote:Op vrijdag 6 september 2019 20:21 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Soepel betalen met Apple Pay
Betalen wordt makkelijker dan ooit met Apple Pay. Het werkt natuurlijk online en ook in alle winkels waar je contactloos kunt betalen.
Betaal met je iPhone, Apple Watch, iPad en Mac
In winkels, in apps en in webshops
Alleen even aanzetten in je ING app
https://www.ing.nl/partic(...)ay/zo-werkt-het.html
Omdat anders iedere harry extra passen gaat nemen met extra werkverschaffing, kosten en risico's voor de bank van dien.quote:Op vrijdag 6 september 2019 15:33 schreef Crapo_the_great het volgende:
Damn! Maar het was te verwachten natuurlijk. Maar...een euro per maand, waarom zo duur voor een stukje plastic??
Omdat ik geen wachtwoord of touch ID op mijn telefoon wil iedere keer als ik mijn telefoon open. Apple Pay vereist echter dat je dit wel doet.quote:Op vrijdag 6 september 2019 20:13 schreef zarGon het volgende:
Waarom niet je mobiel gebruiken als bankpas? Werkt zeer goed.
Geen maandelijkse kosten? Je betaalt voor je rekening, niet?quote:Op woensdag 11 september 2019 14:27 schreef Crapo_the_great het volgende:
Eureka, ik heb de oplossing! Ik open gewoon, eenmalig, een tweede rekening, op mijn eigen naam. Daar hoort dan automatisch een betaalpas bij, waarbij geen maandelijkse kosten horen. *doet buiging*.
Ik heb al geldautomaten gespot met NFC.quote:Op vrijdag 6 september 2019 16:05 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Dit. Je mobiel kan je bankpas ook prima vervangen bij ING. Tenzij je graag vaak contant opneemt bij een geldautomaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |