quote:Op donderdag 13 april 2023 14:49 schreef kale_gehaktbal het volgende:
Ik zou reageren met de mededeling dat het huis niet te huur is.
Ach, gelukkig werk je bij een aannemer, die kan die hut vast wel renoveren zonder je de hoofdprijs te rekenen.quote:Op donderdag 13 april 2023 14:56 schreef Pendule het volgende:
[..]die bouwval moet eerst helemaal opgelapt worden. Hoe durf jij daar 320.000 voor te vragen. Wat voor debieltje ben jij dan. 125.000 maximaal.
Kennelijk weet je dit niet, maar is is geen verplichting tot verkoop als je een bod doet.quote:Op donderdag 13 april 2023 14:56 schreef Pendule het volgende:
[..]die bouwval moet eerst helemaal opgelapt worden. Hoe durf jij daar 320.000 voor te vragen. Wat voor debieltje ben jij dan. 125.000 maximaal.
Nee? HET IS EEN BOUWVAL. De kozijnen rotten weg en binnen is alles uitgevoerd in bruin en groen kotskleuren. Alles valt uit elkaar. Halve stopcontacten aan de muur, een lekkende badafvoer, allemaal asbest.quote:Op donderdag 13 april 2023 14:57 schreef Leandra het volgende:
Wat dacht je TS? Minder dan de helft bieden en dan je poot stijf houden, dan bellen ze over 6 maanden jankend op of je het alsjeblieft nog voor die bizar lage prijs wilt kopen?
Ja, want jij koopt wel een woning met rottende kozijnen en een binnenkant die stilstaat in 1970 voor 320.000 euro.quote:Op donderdag 13 april 2023 15:00 schreef Wantie het volgende:
[..]
Kennelijk weet je dit niet, maar is is geen verplichting tot verkoop als je een bod doet.
Anders had je net zo goed 25 euro kunnen bieden.
Dat jij de woning minder waard vindt, prima, maar de verkoper denkt daar anders over.
Heb je een linkje? Dat het een bouwval zou zijn zegt niet zoveel, dan kan het nog steeds prima 320K waard zijn.quote:Op donderdag 13 april 2023 15:01 schreef Pendule het volgende:
[..]
Nee? HET IS EEN BOUWVAL. De kozijnen rotten weg en binnen is alles uitgevoerd in bruin en groen kotskleuren. Alles valt uit elkaar. Halve stopcontacten aan de muur, een lekkende badafvoer, allemaal asbest.
Wat denk jij? Dat huis is geen 320.000 waard.
Dat ben ik straks minimaal kwijt aan het renoveren ervan.
Tja, ik zou er geen ton voor over hebben.quote:Op donderdag 13 april 2023 15:02 schreef Pendule het volgende:
[..]
Ja, want jij koopt wel een woning met rottende kozijnen en een binnenkant die stilstaat in 1970 voor 320.000 euro.
Punt is dat je het niet hoeft te kopen en de verkoper geen verkoopverplichting heeft.quote:Dus eigenlijk is alles wat oud en verrot is gewoon veel geld waard.
Zal ik de oude Toyota van mijn vriend met roestende bodem ook maar te koop zetten voor 3000 euro want ja het is veel geld waard.
Wat een tering onzin!!
Het lijkt op ons oude huis. Dat was een heel groot huis. Met een fijne indeling. Dat moest ik verkopen omdat die mongool (mijn vriend) zo nodig zijn baan moest kwijt raken.quote:Op donderdag 13 april 2023 15:08 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, ik zou er geen ton voor over hebben.
Maar gaat niet om mij he.
Verder is lastig in te schatten wat de waarde van de woning is zonder verdere informatie.
Ik ken wel voorbeelden van mensen die voor een paar ton een huis kopen, om het vervolgens bijna geheel tegen de vlakte te gooien.
[..]
Punt is dat je het niet hoeft te kopen en de verkoper geen verkoopverplichting heeft.
Als de verkoper teveel ervoor wil hebben, dan zoek je toch wat anders?
Wat voor bijzonders heeft dit huis dat je het per se wilt kopen?
Nee, maximaal is rond de 600.000 samen.quote:Op donderdag 13 april 2023 15:12 schreef Welfareboy het volgende:
Met je gay vriendje samen maximaal lenen en dan op 125000 uitkomen pauper. Ga maar onder de brug of als je huilt bij de gemeente een sociale huurwoning
Ga jij maar lekker de wegrottende huis verkopen dan??quote:Op donderdag 13 april 2023 15:14 schreef gianni61 het volgende:
Als verkoper zou ik niet eens reageren op zo iets achterlijks.
Waar staat dit huis dan, want 320K is in de regio Amersfoort een koopje, nagenoeg ongeacht de staat.quote:Op donderdag 13 april 2023 15:17 schreef Pendule het volgende:
[..]
Nee, maximaal is rond de 600.000 samen.
Natuurlijk ga ik dat niet doen. Mijn vriend heeft ook een huis op het oog maar ik ga echt niet in Schothorst zitten. Daar zijn wij veel te goed voor.
Ik wil gewoon dit huis hebben.
Nou ja, blijkbaar is het een mooi groot huis met een fijne indeling, dus ja, dat ga ik nooit voor 125k weg doen.quote:Op donderdag 13 april 2023 15:17 schreef Pendule het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker de wegrottende huis verkopen dan??
Vuile afzetter ben jij dan.
Ik zit meer met het asbest gedeelte in mijn hoofd. Dat zal minimaal 5000-10000 zijn. En die lekkende afvoer? 3000? Vloer openhakken leidingen vervangen.quote:Op donderdag 13 april 2023 15:16 schreef Leandra het volgende:
Overigens, een huis waarbij je minimaal 320K kwijt bent om te renoveren moet wel haast een gigantisch vrijstaand huis zijn, dus dan valt een vraagprijs van 320K nog mee.
Of de renovatiekosten zijn met minstens 100% overdreven.
Hij wilt graag in Schothorst, Vathorst of in de stad gaan zitten.quote:Op donderdag 13 april 2023 15:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waar staat dit huis dan, want 320K is in de regio Amersfoort een koopje, nagenoeg ongeacht de staat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |