SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Ff rustig aan nog met je voet belasten hequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:02 schreef Qwea het volgende:
Pffff.
4 dagen niet gesport en ik begin het zat te worden
Dinsdag rustdag, Donderdag gips eraf ff rustig aan doen. Gisteren zelfde idee, voelde nog niet goed. Vandaag ging ik in Amsterdam schoenen kopen want ik kon geen schoenen aan want die deden zeer, want veelste krap. Toen dacht ik "ooh als ik thuis ben ga ik wel!" fucking 15:15 thuis. Sportschool gaat om 16u dichtPlus mijn voet is op van het staan en kleine stukjes lopen.
Bright side : Ik heb eindelijk goddelijke schoenen (breed!!). Wel skate schoenen, maar lekker boeiend. Oeh en ik heb hardloopkleding gekocht. 170 euro aan kleding lichter
Dus. Dat. Boofuckinghoo.
Nu pizza, pootjes op de bank, tv aan, eten, ff zitten, slapen, morgen sporten. /zeikpost.
Moet je er ook niet vanalles op laten vallenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:02 schreef Qwea het volgende:
Pffff.
4 dagen niet gesport en ik begin het zat te worden
Dinsdag rustdag, Donderdag gips eraf ff rustig aan doen. Gisteren zelfde idee, voelde nog niet goed. Vandaag ging ik in Amsterdam schoenen kopen want ik kon geen schoenen aan want die deden zeer, want veelste krap. Toen dacht ik "ooh als ik thuis ben ga ik wel!" fucking 15:15 thuis. Sportschool gaat om 16u dichtPlus mijn voet is op van het staan en kleine stukjes lopen.
Bright side : Ik heb eindelijk goddelijke schoenen (breed!!). Wel skate schoenen, maar lekker boeiend. Oeh en ik heb hardloopkleding gekocht. 170 euro aan kleding lichter
Dus. Dat. Boofuckinghoo.
Nu pizza, pootjes op de bank, tv aan, eten, ff zitten, slapen, morgen sporten. /zeikpost.
Godverdomme dat deed zeerquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:06 schreef Timmos het volgende:
[..]
Moet je er ook niet vanalles op laten vallen!
Mn carbs gespaard voor vanavond, ff kijken straks bij het tankstation waar ik ze aan op maak
Nu ben je afquote:
Cadilac autodrop mag ik hopen?quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:08 schreef Timmos het volgende:
[..]
Autodrop en witte KitKat chunky. Yolo.
Hbe je met of zonder borstband?quote:Op zondag 12 oktober 2014 17:30 schreef Patoshik het volgende:
Zo, dat was het eerste rondje met het nieuwe horloge hardlopen. Dat ging eh.... niet zo goed haha. Ik had hem op gemiddelde snelheid staan en ik zag dat ik over 1 km 9,30 min over deed. Dus ik rennen, rennen, rennen want dat was niet normaal aangezien ik laatst rond de 5 min per km deed. En zo sloom was ik nu toch ook niet? Bleek hij op mijl te staan.Ik was helemaal dood dus de rest ging niet zo goed meer. Ik was kapot haha.
Volgende keer maar eerst goed kijken of alles goed ingesteld is.
[ afbeelding ]
Borstband voor hartslag?quote:
Ik vind een borstband echt niet vervelend zitten.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:02 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Borstband voor hartslag?
Zonder. Het leek me niet echt een toevoeging (ik zou het 3 keer gebruiken en dan laten verstoffen) en aangezien ik ook had gelezen dat dat best vervelend zat loop ik maar gewoon op gevoel.
Ik heb vandaag ook 30 km gefietst toevallig!quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:05 schreef Captain_Fabulous het volgende:
30 km gefietst net,zo mooi buiten!
Meid, ga jezelf opmeten. Het kan zijn dat je het zelf echt niet ziet maar dat het verschil er wel degelijk is.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:57 schreef Yaaar het volgende:
Ik ben er helemaal klaar mee, heb het gevoel dat het nog 31011383 jaar gaat duren totdat ik eens resultaat zie.![]()
ALS ik ooit al resultaat ga zien.
Morgen ga ik naar de sportschool en ik verhoog mijn aantal keer sporten naar 6 p/w ofzo. Dan maar in de ochtenden voor werk hardlopen en 2 avonden fitness.
Een van de weinige dingen in dit topic waar ik me in kan vinden.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Meid, ga jezelf opmeten. Het kan zijn dat je het zelf echt niet ziet maar dat het verschil er wel degelijk is.Misschien heb je een verkeerd beeld van jezelf. Je bent gewoon afgevallen dus ga nou geen dingen extreem opschroeven.
ik ben halverwege t jaar begonnen en dacht aan 10 kilo.. deze heb ik al behaald.. maar nog 3/4 kilo eraf voor het einde van het jaar zou te doen moeten zijn!quote:Op maandag 13 oktober 2014 08:46 schreef CrunchySelf het volgende:
Het kwam laatst al te sprake door xuryah, de jaarlijkse doelstellingen. We zijn nu week 42, dus over tien weekjes is het jaar al weer voorbij. Lijkt veel, in werkelijkheid valt dit tegen.
Zijn hier mensen met jaarlijkse doelstellingen? Al gehaald, nog te halen of helemaal niet meer?
Die van mij had ik aan het begin al vastgesteld, 20kg dit jaar. Nu dus nog 4,3 kg te gaan, dat moet wel te halen zijn.
Ja, wie weet ga ik dat nog wel doen. Het punt is dat ik mezelf heel erg dik vind (zo voelt het) en dat het irritant is dat er dan niets vanaf lijkt te zijn terwijl ik er mijn best voor doe, want ik wil het zelf gewoon merken/zien aan mijn lichaam. 2x erbij fitness lijkt mij niet extreem trouwens, maar dat hoor ik wel.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Meid, ga jezelf opmeten. Het kan zijn dat je het zelf echt niet ziet maar dat het verschil er wel degelijk is.Misschien heb je een verkeerd beeld van jezelf. Je bent gewoon afgevallen dus ga nou geen dingen extreem opschroeven.
Goed bezigquote:Op maandag 13 oktober 2014 09:36 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
ik ben halverwege t jaar begonnen en dacht aan 10 kilo.. deze heb ik al behaald.. maar nog 3/4 kilo eraf voor het einde van het jaar zou te doen moeten zijn!
Dan is toch juist dat meten heel erg goed? De keiharde voortgang (of juist nietquote:Op maandag 13 oktober 2014 09:44 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Ja, wie weet ga ik dat nog wel doen. Het punt is dat ik mezelf heel erg dik vind (zo voelt het) en dat het irritant is dat er dan niets vanaf lijkt te zijn terwijl ik er mijn best voor doe, want ik wil het zelf gewoon merken/zien aan mijn lichaam. 2x erbij fitness lijkt mij niet extreem trouwens, maar dat hoor ik wel.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:57 schreef Yaaar het volgende:
Ik ben er helemaal klaar mee, heb het gevoel dat het nog 31011383 jaar gaat duren totdat ik eens resultaat zie.![]()
ALS ik ooit al resultaat ga zien.
Morgen ga ik naar de sportschool en ik verhoog mijn aantal keer sporten naar 6 p/w ofzo. Dan maar in de ochtenden voor werk hardlopen en 2 avonden fitness.
Ik doe niet aan jaarlijkse doelstellingenquote:Op maandag 13 oktober 2014 08:46 schreef CrunchySelf het volgende:
Het kwam laatst al te sprake door xuryah, de jaarlijkse doelstellingen. We zijn nu week 42, dus over tien weekjes is het jaar al weer voorbij. Lijkt veel, in werkelijkheid valt dit tegen.
Zijn hier mensen met jaarlijkse doelstellingen? Al gehaald, nog te halen of helemaal niet meer?
Die van mij had ik aan het begin al vastgesteld, 20kg dit jaar. Nu dus nog 4,3 kg te gaan, dat moet wel te halen zijn.
Nja, ik wil t gewoon zien aan mijn lichaam, kleding etc. Maar ik zal het wel proberen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 09:45 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Goed bezig
[..]
Dan is toch juist dat meten heel erg goed? De keiharde voortgang (of juist niet) zie je dan in getallen.
Is ook een manierquote:Op maandag 13 oktober 2014 09:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik doe niet aan jaarlijkse doelstellingenDuurt veelste lang en dan heb je IMHO teveel tijd om te slacken. Maandelijkse doelstellingen
O zo, op die manier.quote:Op maandag 13 oktober 2014 09:50 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Nja, ik wil t gewoon zien aan mijn lichaam, kleding etc. Maar ik zal het wel proberen.
Jup. Meestal zit ik ver onder die doelstelling. En dan bedenk ik me altijd dat de lat best hoger magquote:Op maandag 13 oktober 2014 09:52 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Is ook een manier. En die doelstelling die haal je altijd keurig?
[..]
O zo, op die manier.
Fijn dat dat soms is. Ik gewoon altijd bij de jouwequote:
Ach ja, liever dat je haalt dan dat je hem constant niet haalt.quote:Op maandag 13 oktober 2014 09:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup. Meestal zit ik ver onder die doelstelling. En dan bedenk ik me altijd dat de lat best hoger mag
quote:Op maandag 13 oktober 2014 09:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Fijn dat dat soms is. Ik gewoon altijd bij de jouweMaar goed, ik ga ook helemaal geen discussie met je aan verder. Ga 6x p/w sporten en 1000kcal eten. Val je binnen no time af
succes.
True story!quote:Op maandag 13 oktober 2014 10:02 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ach ja, liever dat je haalt dan dat je hem constant niet haalt.
[..]
Sinds dat de whey magisch isquote:
Die ondertitel van jou "Dieet-Extremist tot in de kist", heb je die al lang?![]()
![]()
Je hebt je gewicht wel eens genoemd en ik kan me niet voorstellen dat je werkelijk erg dik bent, of je moet veel kleiner zijn dan 1m65 of zo. Pas je wel op?quote:Op maandag 13 oktober 2014 09:44 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Ja, wie weet ga ik dat nog wel doen. Het punt is dat ik mezelf heel erg dik vind (zo voelt het) en dat het irritant is dat er dan niets vanaf lijkt te zijn terwijl ik er mijn best voor doe, want ik wil het zelf gewoon merken/zien aan mijn lichaam. 2x erbij fitness lijkt mij niet extreem trouwens, maar dat hoor ik wel.
Ik heb geen jaardoelstelling wel een lange termijn doel. Ik heb mezelf op 1 april 2013 2 jaar de tijd gegeven om mijn leven om te gooien en 53 kilo af te vallen (voor de goede rekenaar dat is soort van precies een halve kilo in de week). Ondanks een kleine hiccup in de loop van dit jaar zit ik op schema. Met nog 24 weken en 10 kilo te gaan moet dat lukken. Alleen iets meer en consequenter sporten dat is het lastigst.quote:Op maandag 13 oktober 2014 08:46 schreef CrunchySelf het volgende:
Aha vanaf toen, magischquote:Op maandag 13 oktober 2014 10:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
True story!
[..]
Sinds dat de whey magisch is
Dat is ook een goede manier! 0,5 kg per week gemiddeld is ook goed te doen, goed dat je op de goede weg zit.quote:Op maandag 13 oktober 2014 10:12 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ik heb geen jaardoelstelling wel een lange termijn doel. Ik heb mezelf op 1 april 2013 2 jaar de tijd gegeven om mijn leven om te gooien en 53 kilo af te vallen (voor de goede rekenaar dat is soort van precies een halve kilo in de week). Ondanks een kleine hiccup in de loop van dit jaar zit ik op schema. Met nog 24 weken en 10 kilo te gaan moet dat lukken. Alleen iets meer en consequenter sporten dat is het lastigst.
Ik mag zo weer een toverpakket van b&f ophalenquote:Op maandag 13 oktober 2014 10:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
True story!
[..]
Sinds dat de whey magisch is
LoL @ Peter Beense, leek je ook op hem? Ik werd met enige regelmaat herkend als Frans Duijts...quote:Op maandag 13 oktober 2014 10:54 schreef Captain_Fabulous het volgende:
En oh ja, mee kunnen doen aan een fietstourtocht zonder dat ik opmerkingen hoor als 'Goh, Peter Beense doet ook mee', of 'Toch knap dat iemand met 150 kilo nog meerijd'. Daar ben ik wel vrij zat van.
Nope, maar voor een clubje wielrenners is iedereen die geen annorexia heeft een Beense ofo...ik heb wel ook een kinbaardje gehad een tijd, net als Frans Duijts, en toen werd ik ook wel met hem vergeleken. Dus tegenwoordig maar een volle baard, want daar had ik weinig zin in.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:10 schreef Karstman het volgende:
[..]
LoL @ Peter Beense, leek je ook op hem? Ik werd met enige regelmaat herkend als Frans Duijts...
Ik zou de cruesli, nep boter, ontbijtkoek en lu crackers weglaten.quote:Op maandag 13 oktober 2014 10:20 schreef Tink89 het volgende:
Ik ben begonnen met normaal doen in juli 2010. Niet per se doelstellingen aan gehangen in de vorm van kilo's of cm's, daar raak ik in het begin alleen maar ontzettend gedemotiveerd van.
Na een tijdje wel gaan werken met beloningen (paardrijles voor < 100 kilo, nieuwe paardrij-outfit bij <90, mooie jurk bij <85, enz.). Door er een tijd aan te hangen, ben ik in het begin veel te relaxed en aan het einde compleet gestresst. Ook al werk ik dagelijks met deadlines, voor m'n lijf kan ik het niet zo goed.
Toch heb ik nu besloten om het wel te doen. Hang al eeuwen op 75 ongeveer en kom steeds vaker tot de conclusie dat ik wat strenger moet zijn om met een beetje buffer op een gezond gewicht uit te komen. Voor mijn verjaardag (12-02) 70 kilo zou dus mooi zijn. Da's genoeg tijd om eventuele kerst/oud&nieuw-kilo's weer in balans te brengen en precies 4 maanden van vandaag. 4 maanden voor iets meer dan 4 kilo moet toch te doen zijn.
Lijstje:
O: Laugenbrötchen met een beetje nepboter, 250 ml lv yoghurt, hand notencruesli, plak ontbijtkoek met nepboter.
T: Nog niks, kantoorfruit is er nog niet. Misschien zo een pakje lu-crackertjes.
L: 4 maīsbrood (was het enige dat ze nog hadden in de supermarkt gisteren om 17:50, slechte planning) met 30+kaas en een bakje tonijnsalade die voornamelijk bestaat uit tonijn en paprika. Maak er in de gril een soort tunamelttosti van.
T: Appel met kaneel uit de magnetron.
D: Leftover boerenkoolstamppot met spekjes van gisteren ķf zelfgemaakte kipragout met zilvervliesrijst.
S: Uur paardrijden.
Shoot, shoot, shoot, ik kan wel een schop onder m'n kont gebruiken!
Hoeveel weeg je? De weegschaal zal hier niet meer omlaag gaan ws vanwege spieren.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:01 schreef douche-eendje het volgende:
Hier is het doel nog altijd zo'n 65 kg wegen. komt wel goed
We kunnen elkaar de hand schudden. Vroeger droeg ik ook wel een ringbaardje (vandaar ook de vergelijking met FD denk ik) thans een echte baard (of niet als ik weer eens met de trimmer uitschietquote:Op maandag 13 oktober 2014 11:18 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Nope, maar voor een clubje wielrenners is iedereen die geen annorexia heeft een Beense ofo...ik heb wel ook een kinbaardje gehad een tijd, net als Frans Duijts, en toen werd ik ook wel met hem vergeleken. Dus tegenwoordig maar een volle baard, want daar had ik weinig zin in.
Afgezien van dat ie lelijk is, luisteren wij thuis naar fatsoenlijke metal muziek. Zijn liedjes kunnen mij NIET bekoren.
Zit nu al een eeuwigheid stabiel op 69-70 kg, maar ik ben niet bijzonder langquote:Op maandag 13 oktober 2014 11:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoeveel weeg je? De weegschaal zal hier niet meer omlaag gaan ws vanwege spieren.
Ja dan snap ik het idd. Hier moet er nog wat van de benen af en ik wil een sixpack praktischquote:Op maandag 13 oktober 2014 11:25 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Zit nu al een eeuwigheid stabiel op 69-70 kg, maar ik ben niet bijzonder langheb nog wel een paar zones met wat extra vetopslag
#fitgirlcodequote:Op maandag 13 oktober 2014 11:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja dan snap ik het idd. Hier moet er nog wat van de benen af en ik wil een sixpack praktischmaar mijn wederhelft vind dat geen goei idee.
Ik ben niet erg dik, maar ik voel me wel erg dik. Is raar, maar komt door het feit dat ik altijd dun ben geweest denk ik. Ik heb vooralsnog gewoon kledingmaten 36/38, dus dat zegt ook wel dat ik niet heeeel dik ben. Maar er kunnen wel wat kilo's vanaf en het gaat zķ langzaam en ik heb geen geduld.quote:Op maandag 13 oktober 2014 10:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je hebt je gewicht wel eens genoemd en ik kan me niet voorstellen dat je werkelijk erg dik bent, of je moet veel kleiner zijn dan 1m65 of zo. Pas je wel op?
Dat wil ik ook. En ik wil de 10km. Ik vind het zo fijn dat ik wel merk dat m'n conditie vooruit gaat.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:33 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
#fitgirlcode
Hier is een gezond bmi halen en behouden voornamelijk het streven. En volgend jaar bij de city run een 5 km onder de 30 minuten lopen.
Dan moet je maar geduld kweken. Ik ben ook niet in een week van bmi 33,5 naar 26 gegaan.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:38 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Ik ben niet erg dik, maar ik voel me wel erg dik. Is raar, maar komt door het feit dat ik altijd dun ben geweest denk ik. Ik heb vooralsnog gewoon kledingmaten 36/38, dus dat zegt ook wel dat ik niet heeeel dik ben. Maar er kunnen wel wat kilo's vanaf en het gaat zķ langzaam en ik heb geen geduld.
Oeh ik doe mee met de cityquote:Op maandag 13 oktober 2014 11:33 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
#fitgirlcode
Hier is een gezond bmi halen en behouden voornamelijk het streven. En volgend jaar bij de city run een 5 km onder de 30 minuten lopen.
Alkmaar!quote:
Hoeveel weeg je nu?quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:49 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik droom van onder de 80, maar of dat ook echt gaat lukken weet ik niet. Met nog 2,5 maand de tijd zou het haalbaar zijn. Maar meestal werken streefdoelen voor mij averechts, dus ik wil gewoon lekker door blijven sporten..
Ja dit.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:59 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik doe die in alkmaar, lekker dichtbij mn huis en met veel bekenden
Kijken of ik je deze keer er wel uitloop. Mij een beetje inhalen bij het 2,5km punt, tsk :pquote:Op maandag 13 oktober 2014 12:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja dit.
Zuslief zou ook meedoen de volgende keer btw.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:24 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Kijken of ik je deze keer er wel uitloop. Mij een beetje inhalen bij het 2,5km punt, tsk :p
quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:24 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Kijken of ik je deze keer er wel uitloop. Mij een beetje inhalen bij het 2,5km punt, tsk :p
Doen!quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:09 schreef Qwea het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik volgend jaar met de flexcup mee wil doen.
Lijkt me vet coolquote:
wat houdt het in?quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lijkt me vet cooliemand die ik vaag ken doet ook mee (vrouw ).
Soort van bodybuilding. Maar er zijn voor vrouwen 4 klassen. En ik wil mee doen in de beginners klasse (bikini).quote:
gaaf! heb je een foto van hoe je er nu uitziet ?quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Soort van bodybuilding. Maar er zijn voor vrouwen 4 klassen. En ik wil mee doen in de beginners klasse (bikini).
Het gaat me niet eens zozeer om iets te winnen. Lijkt me gewoon cool om hieraan mee te doenIk moet nog wel ff wat droger worden iig.
" Het vrouwen Bikini concept is door de IFBB geīntroduceerd in het begin van de jaren 80. In 1996 werd het een officiële competitie als antwoord op de toenemende vraag naar competities voor vrouwen die, in tegenstelling tot vrouwelijke bodybuilders, een minder gespierde, maar atletische en esthetisch mooie fysiek wilden ontwikkelen en hun fysieken in beweging wilden laten zien."
Met een 1000kcal op een dag dieet kan ik je gegarandeerd vertellen dat je aan het eind niet blij zal zijn met het resultaat van je vetverlies. Je zal snel vet verliezen, maar ook een hoop spierweefsel waardoor je er alsnog skinnyfat uit komt te zien.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:38 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Ik ben niet erg dik, maar ik voel me wel erg dik. Is raar, maar komt door het feit dat ik altijd dun ben geweest denk ik. Ik heb vooralsnog gewoon kledingmaten 36/38, dus dat zegt ook wel dat ik niet heeeel dik ben. Maar er kunnen wel wat kilo's vanaf en het gaat zķ langzaam en ik heb geen geduld.
Heeft hier al eens in het topic gestaanquote:Op maandag 13 oktober 2014 13:58 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
gaaf! heb je een foto van hoe je er nu uitziet ?
Dat valt ook wel mee.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:05 schreef Drinky het volgende:
[..]
Met een 1000kcal op een dag dieet kan ik je gegarandeerd vertellen dat je aan het eind niet blij zal zijn met het resultaat van je vetverlies. Je zal snel vet verliezen, maar ook een hoop spierweefsel waardoor je er alsnog skinnyfat uit komt te zien.
Don't bother. Really. Just, don't.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:05 schreef Drinky het volgende:
[..]
Met een 1000kcal op een dag dieet kan ik je gegarandeerd vertellen dat je aan het eind niet blij zal zijn met het resultaat van je vetverlies. Je zal snel vet verliezen, maar ook een hoop spierweefsel waardoor je er alsnog skinnyfat uit komt te zien.
Dat is dan nog het positieve, de negatieve kant is dat je heel je hormoonhuishouding om zeep helpt en je zal heel snel gaan merken dat je fysieke en psychische klachten gaat krijgen.
gr
Meedoen!quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heeft hier al eens in het topic gestaan
[ afbeelding ]
Lol, valt wel mee? 1000kcal valt geenszins mee, en dan ga ik er nog (hoopvol) vanuit dat ze wel zo verstandig is om op haar workout dagen het verschil in calorieinname te compenseren.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee.
Waarmee ik niet zeg dat je beter iets meer kan eten
Je ziet er goed uit!!quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heeft hier al eens in het topic gestaan
[ afbeelding ]
Dude! Luister nou naar mequote:Op maandag 13 oktober 2014 14:16 schreef Drinky het volgende:
[..]
Lol, valt wel mee? 1000kcal valt geenszins mee, en dan ga ik er nog (hoopvol) vanuit dat ze wel zo verstandig is om op haar workout dagen het verschil in calorieinname te compenseren.
Benieuwd hoe dit aflooptquote:Op maandag 13 oktober 2014 14:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dude! Luister nou naar meJe verspilt je energie.
Tsja, dat kan best gelden voor veel mensen idd. Ik eet alleen geen 1000 kcal op een dag, nooit gedaan en ga ik ook nooit doen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:05 schreef Drinky het volgende:
[..]
Dat is dan nog het positieve, de negatieve kant is dat je heel je hormoonhuishouding om zeep helpt en je zal heel snel gaan merken dat je fysieke en psychische klachten gaat krijgen.
gr
Inschrijven voor volgend jaar kan nog nietquote:
Lol, die spieren heb ik al. Foto is al weer even oud. Armen zijn inmiddels vrij droog, abs heb ik ook al maar kan altijd wat meer. Enige wat ik moet doen is vet percentage droppen. Heb buikspieren zo hard als kabels. En aan dat ver percentage droppen wordt gewerkt met een compleet teamquote:Op maandag 13 oktober 2014 14:16 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
Je ziet er goed uit!!Nu dus de spieren opbouwen en dan meedoen!
Kan ik er straks weer lekker bij etenquote:Op maandag 13 oktober 2014 14:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dude! Luister nou naar meJe verspilt je energie.
Super ! Heb je wat tips voor mequote:Op maandag 13 oktober 2014 14:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lol, die spieren heb ik al. Foto is al weer even oud. Armen zijn inmiddels vrij droog, abs heb ik ook al maar kan altijd wat meer. Enige wat ik moet doen is vet percentage droppen. Heb buikspieren zo hard als kabels. En aan dat ver percentage droppen wordt gewerkt met een compleet team
Fysio, PT, dietiste
Komt allemaal door je Whey poeder of niet?quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lol, die spieren heb ik al. Foto is al weer even oud. Armen zijn inmiddels vrij droog, abs heb ik ook al maar kan altijd wat meer. Enige wat ik moet doen is vet percentage droppen. Heb buikspieren zo hard als kabels. En aan dat ver percentage droppen wordt gewerkt met een compleet team
Fysio, PT, dietiste
Maar ik eet geen 1000 kcal per dag, volgens mij zei Qwea dat, maar dat is onzin.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:16 schreef Drinky het volgende:
[..]
Lol, valt wel mee? 1000kcal valt geenszins mee, en dan ga ik er nog (hoopvol) vanuit dat ze wel zo verstandig is om op haar workout dagen het verschil in calorieinname te compenseren.
Eten.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:21 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
Super ! Heb je wat tips voor me
Gelukkig maar.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:22 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Maar ik eet geen 1000 kcal per dag, volgens mij zei Qwea dat, maar dat is onzin.
Was dit niet in het begin zo? Of verbeeld ik me dit nu?quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:22 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Maar ik eet geen 1000 kcal per dag, volgens mij zei Qwea dat, maar dat is onzin.
Is bij mij toen ook niet gebeurd.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:16 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ja, dat verbeeld je je. Ik heb wel eens gehad dat ik op een dag 1200/1300 at en simpelweg vol zat, maar dat heb ik nu niet meer.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:23 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Was dit niet in het begin zo? Of verbeeld ik me dit nu?
Selfcontrol, you must have!quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:20 schreef Drinky het volgende:
[..]
Kan ik er straks weer lekker bij eten
Ga er ook niet verder op in, ik kom soms in dit topic de wazigste dieeten tegen en dan gaat het vanzelf.
Nu tijd voor mijn O, gr
okquote:Op maandag 13 oktober 2014 14:25 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Ja, dat verbeeld je je. Ik heb wel eens gehad dat ik op een dag 1200/1300 at en simpelweg vol zat, maar dat heb ik nu niet meer.
Hallo, en trainenquote:
quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:51 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
#foodisfuel #fitgirl #strongnotskinny
#absaremadeinthekitchenquote:Op maandag 13 oktober 2014 14:51 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
#foodisfuel #fitgirl #strongnotskinny
Weglaten of vervangen?quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou de cruesli, nep boter, ontbijtkoek en lu crackers weglaten.
Amen!quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:44 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dan moet je maar geduld kweken. Ik ben ook niet in een week van bmi 33,5 naar 26 gegaan.
Vervangen. Denk ik. Hoeveel kcal zit je?quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:23 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Weglaten of vervangen?
Qua yoghurtvulling ben ik het met je eens, maar ik vind muesli echt ontzettend vies. Cruesli is de enige yoghurtvulling die ik trek, eigenlijk. Of een banaan, maar daar raak ik verstopt van. Vandaar ook de plak ontbijtkoek. Nepboter is simpelweg lactosevrije btw, echte boter mag ik niet, word ik nogal doodziek van.
Wat is er mis met de Lu crackertjes? Zitten er vijf in, ongeveer 100 kcals, lekker hartig tussendoortje.
quote:
Nou zijn mijn rekenskillz niet geweldig, maar ik kom beneden de 1000 uit hoorquote:Dag 1 van 3 weken streng.
Vanochtend omelet met rookvlees.
Daarna uurtje Zumba gegeven.
De lunch omelet.
Tussendoor komkommer met gerookte kip.
Daarna middagje werken.
Vanavond eet ik kippensoep.
En tussendoor heel veel water gedronken.
En vanavond avondje sporten Xco,Combat en Grit.
Ik zou dood neervallen als ik daarop zou moeten leven en erbij zoveel zou moeten sportenquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
#30%gym70%diet!
Ik moet intens huilen. Iemand op facebook heeft samen met haar fitnessclub inc instructrice bedacht dat ze "3 weken streng gaat zijn!" want zo was haar motivatie.. ze had dat even weer nodig om op haar eten te letten. Dan denk ik bij mezelf: Waarom de fuck ga je dat 3 weken doen? Doe dat dan permanent
Verder sport ze veel en doet ze volgens eigen zeggen veel aan krachttraining. Maar ze gaat de KH's weglaten! En leven op met name eiwittenToen ging zer dit posten op FB :
[..]
Nou zijn mijn rekenskillz niet geweldig, maar ik kom beneden de 1000 uit hoor
quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:14 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Ik zou dood neervallen als ik daarop zou moeten leven en erbij zoveel zou moeten sporten
Ze spreekt me nu aan per prive chat (ik had op dr status gezegd dat het wel erg laag was en ik nog niet aan de 1000kcal kwam met dat lijstje ) :quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:13 schreef Isabeau het volgende:
Een korte tijd zo streng kan best, maar in combinatie met al dat sporten?Die valt om!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oke, dan zoek je het lekker uit. Ik zwaai alvast naar o.a je spieren.
Ik snap dat fucking ECHT ECHT ECHT niet. Hoe kunnen mensen nou zo dom zijn. Hoe de fuck kun je nou leven op zulke lijstjes. En dat sport al weet ik veel hoelang en claimt ook al weet ik veel hoelang bezig te zijn met spiermassa opbouwen. Ja nee, dan ga je de KH's weglaten en zulke lijstjes eten.
Ik kan daar niet tegen
*in ademt, uit ademt.
En dat hele streng is bullshit van de bovenste plank. Als je geen troep wil eten, eet dat dan niet alleen die 3 weken nietPoosje gelee vroeg ik of ze mee wilde doen met een clean eat challenge. Weekje proberen of het wat voor haar was. Nee want ze kon o.a de KH's niet missen voor het trainen. Vet onlogisch, want ik heb nooit gezegd dat je dan geen KH's meer moest eten
Alleen de aspartaam, e-nummers, geraffineerde suikers e.d. Nee want ze had ook suikers nodig voor een training, of erna. Ja, top, ik ook, eet een banaan, of 3. Nee nee, kon allemaal niet.
*nog maar eens diep in ademt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
[..]
Ze spreekt me nu aan per prive chat (ik had op dr status gezegd dat het wel erg laag was en ik nog niet aan de 1000kcal kwam met dat lijstje ) :Adem in, adem uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oke, dan zoek je het lekker uit. Ik zwaai alvast naar o.a je spieren.
Ik snap dat fucking ECHT ECHT ECHT niet. Hoe kunnen mensen nou zo dom zijn. Hoe de fuck kun je nou leven op zulke lijstjes. En dat sport al weet ik veel hoelang en claimt ook al weet ik veel hoelang bezig te zijn met spiermassa opbouwen. Ja nee, dan ga je de KH's weglaten en zulke lijstjes eten.
Ik kan daar niet tegen
*in ademt, uit ademt.
En dat hele streng is bullshit van de bovenste plank. Als je geen troep wil eten, eet dat dan niet alleen die 3 weken nietPoosje gelee vroeg ik of ze mee wilde doen met een clean eat challenge. Weekje proberen of het wat voor haar was. Nee want ze kon o.a de KH's niet missen voor het trainen. Vet onlogisch, want ik heb nooit gezegd dat je dan geen KH's meer moest eten
Alleen de aspartaam, e-nummers, geraffineerde suikers e.d. Nee want ze had ook suikers nodig voor een training, of erna. Ja, top, ik ook, eet een banaan, of 3. Nee nee, kon allemaal niet.
*nog maar eens diep in ademt.
Mokkel met stuntstok
Muesli vind ik ook niksquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:23 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Weglaten of vervangen?
Qua yoghurtvulling ben ik het met je eens, maar ik vind muesli echt ontzettend vies. Cruesli is de enige yoghurtvulling die ik trek, eigenlijk. Of een banaan, maar daar raak ik verstopt van. Vandaar ook de plak ontbijtkoek. Nepboter is simpelweg lactosevrije btw, echte boter mag ik niet, word ik nogal doodziek van.
Wat is er mis met de Lu crackertjes? Zitten er vijf in, ongeveer 100 kcals, lekker hartig tussendoortje.
[..]
Amen!
Ook die van de AH niet? Met gedroogd fruit?quote:
Klinkt lekkerquote:N.a.v. BE's lijstjes met zelfgemaakte granola, ben ik dat ook eens gaan maken. Zo lekker!
Ik pak een notenmix met amandel/pecannoten en pistache noten en een mix van zonnebloempitten/pompoenpitten/nogwat en daar wat havermout bij. Beetje kokosnootolie met honing en kaneel verwarmen, erdoorheen scheppen en dan 15 min in de oven roosteren.
Daar doe ik 's ochtends een paar el van door mijn yoghurt (en liefst nog wat aardbeien erbij). Superlekker en vult als een malle. Misschien een alternatief voor de notencruesli?
Masseer ook even mijn schouders, wil je?quote:
Het zijn juist dingen als gedroogd fruit en rozijnen die ik niet lekker vind (ik haat dingen die aan mijn tanden blijven plakkenquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ook die van de AH niet? Met gedroogd fruit?
[..]
Klinkt lekker
[..]
[..]
Ze spreekt me nu aan per prive chat (ik had op dr status gezegd dat het wel erg laag was en ik nog niet aan de 1000kcal kwam met dat lijstje ) :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oke, dan zoek je het lekker uit. Ik zwaai alvast naar o.a je spieren.
Ik kan daar niet tegen
*in ademt, uit ademt.
*nog maar eens diep in ademt.. Bemoei je er dan ook gewoon niet mee. Als zij dat drie weken wil doen, moet ze het maar doen.
Ik vind muesli etc. sowieso heel vies. Jammer eigenlijkquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Het zijn juist dingen als gedroogd fruit en rozijnen die ik niet lekker vind (ik haat dingen die aan mijn tanden blijven plakken). Maar als je dat allemaal weglaat, heb je heule saaie muesli
Die granola is echt super lekker! Is al een paar maanden mijn standaard ontbijt
Ja, dan heb je idd hele saaie muesliquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Het zijn juist dingen als gedroogd fruit en rozijnen die ik niet lekker vind (ik haat dingen die aan mijn tanden blijven plakken). Maar als je dat allemaal weglaat, heb je heule saaie muesli
Die granola is echt super lekker! Is al een paar maanden mijn standaard ontbijt
Oeh, dat klinkt als een heel lekker tussendoortjequote:Op maandag 13 oktober 2014 16:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dan heb je idd hele saaie muesliIk ga die granola eens maken
Lijkt me awesome. Zo kwam ik laatst een recept tegen van appelchips
appels in plakjes snijden, wat kaneel erover en afbakken in de oven
Kun je bijvoorbeeld ook met spinazie of boerenkool doen als je hartige chips wilt.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dan heb je idd hele saaie muesliIk ga die granola eens maken
Lijkt me awesome. Zo kwam ik laatst een recept tegen van appelchips
appels in plakjes snijden, wat kaneel erover en afbakken in de oven
Meng er eens wat fruit door. Dat is lekkerquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:30 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Ik vind muesli etc. sowieso heel vies. Jammer eigenlijkmisschien moet ik het maar 'leren eten' ofzo. 😁
Ik heb het nog niet gemaaktquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oeh, dat klinkt als een heel lekker tussendoortje
Serieus? De appel met spinazie?quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kun je bijvoorbeeld ook met spinazie of boerenkool doen als je hartige chips wilt.
[..]
[..]
Ze spreekt me nu aan per prive chat (ik had op dr status gezegd dat het wel erg laag was en ik nog niet aan de 1000kcal kwam met dat lijstje ) :ik eet eigenlijk meer dan ooit en val ontzettend af.. ik blijf gewoon vooral van de slechte dingen afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oke, dan zoek je het lekker uit. Ik zwaai alvast naar o.a je spieren.
Ik kan daar niet tegen
*in ademt, uit ademt.
*nog maar eens diep in ademt.!
Ik zou niet zonder KH kunnen nu ik zoveel sport.. Jij bent een voorbeeld van hoe ik het graag zie Qwea!
Ja, ga het straks ff halen denk ik!quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Meng er eens wat fruit door. Dat is lekkerAH heeft ook Fruit Muesli. Zitten rozijntjes, stukjes banaan etc. door.
Vind ik ook, moet ze helemaal zelf weten, haar lijfquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:29 schreef Yaaar het volgende:
. Bemoei je er dan ook gewoon niet mee. Als zij dat drie weken wil doen, moet ze het maar doen.
Whut?quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, gewoon spinaziebladeren kruiden en in de oven drogen.
Nou ja, 1000 kcal (ik kom op 800 uit zelfs) is gewoon te weinig. En ze moet het helemaal zelf weten hoor, maar dan hoeft ze straks ook niet te komen janken dat ze dr massa kwijt is enzulks. Of dat ze de 10km niet vol kan maken. De truc is juist om goed te eten, zoals je zelf ook al zegt. Daar houdt je je BMR mee op gang, je spieren mee in conditie, ect.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:39 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
ik eet eigenlijk meer dan ooit en val ontzettend af.. ik blijf gewoon vooral van de slechte dingen af!
Ik zou niet zonder KH kunnen nu ik zoveel sport.. Jij bent een voorbeeld van hoe ik het graag zie Qwea!
That's what I saidquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vind ik ook, moet ze helemaal zelf weten, haar lijfMaar je mag je er wel over verwonderen
Ik zou vanmorgen, maar hondje onwijs ziek. Dus heb babysit dienst. Dus ga ook vanaafquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:47 schreef xuryah het volgende:
Ik heb zin om te sporten vanavond, want ik heb een nieuwe sportbroek
Sowieso heb ik eigenlijk wel zin om te sporten
Wat je wilt. Zout sowieso. Paprikapoeder, knoflookpoeder en uienpoeder bijvoorbeeld.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:47 schreef Qwea het volgende:
Whut?Oke.. dat ga ik vd week proberen
Waar kruid ik ze mee dan?
Awhh.. wat heeft ie dan?quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou vanmorgen, maar hondje onwijs ziek. Dus heb babysit dienst. Dus ga ook vanaafWat ga je doen?
Ja zeker, maar om je daar nou mee te gaan bemoeien omdat jij het te weinig vindt, tsja.. Het is haar beslissing, afgesproken met andere mensen, dus prima voor haar lijkt mij.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vind ik ook, moet ze helemaal zelf weten, haar lijfMaar je mag je er wel over verwonderen
Dus even voor mijn idee :quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat je wilt. Zout sowieso. Paprikapoeder, knoflookpoeder en uienpoeder bijvoorbeeld.
ik hou van nieuwe kleding! haha en het sport dan gelijk nog fijner (geen idee waarom)quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:47 schreef xuryah het volgende:
Ik heb zin om te sporten vanavond, want ik heb een nieuwe sportbroek
Sowieso heb ik eigenlijk wel zin om te sporten
Je kunt ze lichtjes met olie inspuiten. Oven op 100 graden, 30 minuten. Bladeren nergens over elkaar laten liggen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dus even voor mijn idee :
Spinaziebladeren op de bakplaat met bakpapier eronder. Zout erover, paprikapoeder oid erover en dan bakken? (hoelang?)
Het klinkt wel echt serieus geniaal
en dan worden ze gewoon knapperig?quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je kunt ze lichtjes met olie inspuiten. Oven op 100 graden, 30 minuten. Bladeren nergens over elkaar laten liggen.
Heel erg knapperig.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:53 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
en dan worden ze gewoon knapperig?
Ja precies haha.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:52 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
ik hou van nieuwe kleding! haha en het sport dan gelijk nog fijner (geen idee waarom)
Ik ga morgen spinazie halenquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heel erg knapperig.Wel dunner dan chips, dus het breekt ook eerder.
Te wijd is irritant ja.. Ik ben hard op zoek naar een hardloop vestje waar je geen zweetplekken in kan zien (quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:55 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja precies haha.
Ik irriteerde me al heel lang aan mn oude sportbroek, omdat die veel te groot en te wijd was
ja daar had ik ook last van!! nu eindelijk een paar van die mooie strakke broeken gekocht.. niet meer van die wijde!quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:55 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja precies haha.
Ik irriteerde me al heel lang aan mn oude sportbroek, omdat die veel te groot en te wijd was
Moet het een wijs vestje zijn, een strak vest?? en ik zou dan voor zwart gaan!quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:00 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Te wijd is irritant ja.. Ik ben hard op zoek naar een hardloop vestje waar je geen zweetplekken in kan zien (), maar moet ook nog leuk staan natuurlijk.
Ik sport in sweatpants. Zooooo heerlijk. Ik heb ooit in trainingsbroek gesport... men, dat zat ruk.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:04 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
ja daar had ik ook last van!! nu eindelijk een paar van die mooie strakke broeken gekocht.. niet meer van die wijde!
Ik had altijd van die beetje mannelijke broeken... wat wijder etc.. heb ik er nog steeds 2 van maar ik vind de strakke broeken nu best mooi zitten (en dat voor iemand die zwemvrees had) !
Zo'n legging?quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:04 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
ja daar had ik ook last van!! nu eindelijk een paar van die mooie strakke broeken gekocht.. niet meer van die wijde!
Ik had altijd van die beetje mannelijke broeken... wat wijder etc.. heb ik er nog steeds 2 van maar ik vind de strakke broeken nu best mooi zitten (en dat voor iemand die zwemvrees had) !
ja trainingsbroek had ik dus! (ik vind dat best mannelijk)quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik sport in sweatpants. Zooooo heerlijk. Ik heb ooit in trainingsbroek gesport... men, dat zat ruk.
Heb nieuwe hardloopkleding gekocht. Tighs, jas, shirt, shirt met lange mouwen, muts, ect. Nog 2.5e week wachten
Een donkere kleur dan iig denk ik?quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:00 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Te wijd is irritant ja.. Ik ben hard op zoek naar een hardloop vestje waar je geen zweetplekken in kan zien (), maar moet ook nog leuk staan natuurlijk.
Ja een aantal leggings! heb zwarte met kleurtjes erin genomen! Zo'n fel gekleurde gaat me nu nog wat te ver.. misschien over een klein maandje als ik eindelijk onder die 80 zit (al hoop ik daar eind deze week al wel te zitten)!quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:08 schreef xuryah het volgende:
[..]
Zo'n legging?
Daar vind ik mezelf nog niet mooi genoeg voor. Je hebt wel hele toffe idd.
Heb nu gewoon een simpele Adidas broek, met elastiek aan de onderkant, waardoor hij niet zo wijd is. Hij zit zo lekker dat ik hem nooit meer uit wil
Het is voor mij altijd lastig een broek te kopen, ook sportbroeken, omdat ik zo'n grote kont heb
En mn heupen werken ook niet mee.
Dus was al dolgelukkig dat ik deze broek vond, ook al was hij wat te duur voor me
Ik wilde mijn hardloopkleding bij run2day kopen, maar aktiesport had 2de halve prijs. Dus daar alles gehaald. Sweatpants is gewoon van Nike. Mijn shirtjes zijn van Oneil, Only, Nike, Puma, Ect. Laatst bij de bristol 2 nike shirts gekocht.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:08 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
ja trainingsbroek had ik dus! (ik vind dat best mannelijk)
Ja voor hardlopen heb ik toen 2 hele sets aangeschaft en schoenen.. was een fortuin !!
waar koop jij je sportkleding?
Iedereen moet sporten waar die zich goed in voelt uiteindelijk! Ik heb dat met mijn badkleding.. iedereen loopt in uberhippe badpakken en bikini's bij het baantjestrekken ik in een simpel maar goed bedekkend badpak (wel al 3 keer dezelfde moeten kopen door het krimpen van mijn borsten/buik) .. voel me daar toch fijner in dan in een klein bikini ding!quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:13 schreef xuryah het volgende:
Oh, ik heb wel zo'n mannelijk ding dan
Nouja, dan ben ik maar lekker "mannelijk".
quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:13 schreef xuryah het volgende:
Oh, ik heb wel zo'n mannelijk ding dan
Nouja, dan ben ik maar lekker "mannelijk".
ja ik moet toch wat meer die acties in de gaten houden! Ben nu steeds een vermogen kwijt!quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wilde mijn hardloopkleding bij run2day kopen, maar aktiesport had 2de halve prijs. Dus daar alles gehaald. Sweatpants is gewoon van Nike. Mijn shirtjes zijn van Oneil, Only, Nike, Puma, Ect. Laatst bij de bristol 2 nike shirts gekocht.
Hardloopschoenen haal ik altijd bij de speciaalzaak want filmpje en pronatie.
Ja die acties schelen echt hoor. Complete set (tight, jas en shirt) was bij run2day 130 euro. Ik was bij aktiesport voor 2 thights, 1 shirt met lange mouwen, 1 shirt met korte mouwen, 1 jas en een muts 119 of 109 kwijt.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:26 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
ja ik moet toch wat meer die acties in de gaten houden! Ben nu steeds een vermogen kwijt!
Mijn schoenen zijn van Runner's world! Met inderdaad een filmpje en ook ik heb pronatie !
Ik vind het niet eens echt mannelijk eigenlijk.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:21 schreef Qwea het volgende:
[..]Die sweatpants van mijn zijn ook mannelijk. I don't care
Sport geweldig.
Sowieso, voor baantjes trekken (of wat voor sportiefs in water dan ook) gewoon een badpak. Hippe badkleding is toch vaak net wat minder praktisch om lekker in te sporten.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:20 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
Iedereen moet sporten waar die zich goed in voelt uiteindelijk! Ik heb dat met mijn badkleding.. iedereen loopt in uberhippe badpakken en bikini's bij het baantjestrekken ik in een simpel maar goed bedekkend badpak (wel al 3 keer dezelfde moeten kopen door het krimpen van mijn borsten/buik) .. voel me daar toch fijner in dan in een klein bikini ding!
Nice! Ik gebruik agavesiroop, maar jouw honing-kaneel optie klinkt ook goed!quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Muesli vind ik ook niksN.a.v. BE's lijstjes met zelfgemaakte granola, ben ik dat ook eens gaan maken. Zo lekker!
Ik pak een notenmix met amandel/pecannoten en pistache noten en een mix van zonnebloempitten/pompoenpitten/nogwat en daar wat havermout bij. Beetje kokosnootolie met honing en kaneel verwarmen, erdoorheen scheppen en dan 15 min in de oven roosteren.
Daar doe ik 's ochtends een paar el van door mijn yoghurt (en liefst nog wat aardbeien erbij). Superlekker en vult als een malle. Misschien een alternatief voor de notencruesli?
Tights was voor mij zo'n grote stap om overheen te zetten maar ik verslijt ze nu nogal snelquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sowieso, voor baantjes trekken (of wat voor sportiefs in water dan ook) gewoon een badpak. Hippe badkleding is toch vaak net wat minder praktisch om lekker in te sporten.
En hardlooptights.
Zij vindt het niet weinig, het is weinig. Als iemand overduidelijk ongezond bezig is lijkt het alleen maar goed om daar wat van te zeggen, in plaats van dat ze alleen maar bemoedigende reacties krijgt en haar lichaam naar de klote helpt.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:49 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Ja zeker, maar om je daar nou mee te gaan bemoeien omdat jij het te weinig vindt, tsja.. Het is haar beslissing, afgesproken met andere mensen, dus prima voor haar lijkt mij.
Comfort voor uiterlijk.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:43 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb een heel fijne yogapants van de H&M
En dan gewoon een h&m shirtje er op
En voor baantjes zwemmen een bikini. Waarvan de meeste mensen vast vinden dat ik daar te dik voor ben, maar het is de enige manier waarop ik een beetje fatsoenlijk kan zwemmen zonder steeds mijn borsten naar binnen te moeten vouwen. En dat vind ik net iets zwaarder wegen dan mijn pens
Het is voor drie weken en het is blijkbaar afgesproken met meerdere mensen; er is dus heus over nagedacht. Om je daarmee te bemoeien en vervolgens verontwaardigd te zijn als je niet de gewenste reactie krijgt, nee, laat gaan. Laat iemand doen wat ze wil doen, als ze drie weken onder de 1000 kcal wil zitten met een fitnessclubje moet ze dat helemaal zelf weten als het een keuze is waarover is nagedacht.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zij vindt het niet weinig, het is weinig. Als iemand overduidelijk ongezond bezig is lijkt het alleen maar goed om daar wat van te zeggen, in plaats van dat ze alleen maar bemoedigende reacties krijgt en haar lichaam naar de klote helpt.
Strak! Ja, ga ik ook.. Vandaag heb ik Evy niet volgehouden, voel me ook ziek worden, jammer..quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:05 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
Moet het een wijs vestje zijn, een strak vest?? en ik zou dan voor zwart gaan!
Oh my bad, als er over is nagedacht dan is het automatisch een goed, verstandig idee.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:16 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Het is voor drie weken en het is blijkbaar afgesproken met meerdere mensen; er is dus heus over nagedacht. Om je daarmee te bemoeien en vervolgens verontwaardigd te zijn als je niet de gewenste reactie krijgt, nee, laat gaan. Laat iemand doen wat ze wil doen, als ze drie weken onder de 1000 kcal wil zitten met een fitnessclubje moet ze dat helemaal zelf weten als het een keuze is waarover is nagedacht.
Joh, ik zeg niet dat het goed/verstandig is, maar het is haar eigen keuze met een heel fitnessclubje. Bemoei je er dan gewoon niet mee en laat het gaan is wat ik zegquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh my bad, als er over is nagedacht dan is het automatisch een goed, verstandig idee.
Nice!quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:56 schreef Qwea het volgende:
Oooooh men! Ik ben totaal dood. Ik heb voor het eerst in tijden echt een geweldige workout gehad. En een PR'etje gepakt. 80kg benchpressen
Eerst magische whey en dan douchen
Ik vind whey niet magischquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:00 schreef xuryah het volgende:
[..]
Nice!
Waarom vind je whey zo magisch?
Ik heb net weer een bestelling gedaan bij B&F![]()
Altijd leuk!
Owh hahaquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind whey niet magischEen bepaald persoon hier in dit topic liep op whey te bitchen
![]()
Nice. Wat heb je besteld?
Nice! Die shakers zijn helemaal hip geloof ikquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:47 schreef xuryah het volgende:
[..]
Owh haha
Ik heb whey crispy, een pre workout, protein bars (white chocolate) en himalaya zout besteld. En ik krijg er een roze salade shaker bij
Die salade shakers? Ik heb alleen gelezen dat ze lekken :/ daar moet ik even mee uitkijken dusquote:Op maandag 13 oktober 2014 23:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nice! Die shakers zijn helemaal hip geloof ik
Lekken? Nou, lekker dan!quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:20 schreef xuryah het volgende:
[..]
Die salade shakers? Ik heb alleen gelezen dat ze lekken :/ daar moet ik even mee uitkijken dus
Lijstje van vandaag:
O: smoothie met frambozen, avocado en amandelmelk
L: 3 scrambled eggs met chorizo, ui en prei
D: 1,5 wrap met gehakt, paprika, prei, ui, jalapeņos, creme fraiche en beetje geraspte kaas
S: krachttraining
T: whey shake met amandelmelk
T: cracker/rijstwafel met smeerkaas en kipfilet waarschijnlijk
Dit ga ik dit weekend proberenquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Muesli vind ik ook niksN.a.v. BE's lijstjes met zelfgemaakte granola, ben ik dat ook eens gaan maken. Zo lekker!
Nee, muesli is niet knapperig en zompig eten vind ik echt vies. Dan nog liever yoghurt met niks.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ook die van de AH niet? Met gedroogd fruit?
[..]
Klinkt lekker
Gadverdamme dus... Zompige muesli met stukjes plakkerig spul die tussen je tanden gaan zitten. Sowieso, rozijntjesquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Meng er eens wat fruit door. Dat is lekkerAH heeft ook Fruit Muesli. Zitten rozijntjes, stukjes banaan etc. door.
Je link is stuk en snap er niks van om hem zelf over te typen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:43 schreef Ruby88 het volgende:
Ik heb vorige week [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2014/3NV 0213344 003 62 2963.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=2&call=url[file:/product/quicklook/large]]deze sportbroek[/url] gekocht. Zo'n aankoop is soms best extra motiverend om te gaan.
Morgen weer trouwens. Vandaag werd het een eindje fietsen tussen werk en eten met vrienden.
Je link is stuk, deze dus:quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:43 schreef Ruby88 het volgende:
Ik heb vorige week [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2014/3NV 0213344 003 62 2963.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=2&call=url[file:/product/quicklook/large]]deze sportbroek[/url] gekocht. Zo'n aankoop is soms best extra motiverend om te gaan.
Morgen weer trouwens. Vandaag werd het een eindje fietsen tussen werk en eten met vrienden.
Goede vakantie gewenst Karstman!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:58 schreef Karstman het volgende:
Zo jongens en meisjes ik ben er even tussenuit. Eens kijken hoe een week all inclusive en duiken van invloed is op de getalletjes. Een weekje zon is in elk geval goed voor lichaam en geest
Laatste deel lijstje:
O: boterhammen panpan 20+ en veldsla
T: komkommer en appel
L: boterhammen panpan 20+ en veldsla (het moest op)
T: vliegtuig
D: ????
Tot over een weekje
lekker duiken en genieten!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:58 schreef Karstman het volgende:
Zo jongens en meisjes ik ben er even tussenuit. Eens kijken hoe een week all inclusive en duiken van invloed is op de getalletjes. Een weekje zon is in elk geval goed voor lichaam en geest
Laatste deel lijstje:
Tot over een weekje
Mijn pakketje komt vanaf 1 uur, maar moet net voor 1 uur wegquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind whey niet magischEen bepaald persoon hier in dit topic liep op whey te bitchen
Nice. Wat heb je besteld?
Daarom kies ik altijd voor zelf ophalenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:03 schreef Timmos het volgende:
[..]
Mijn pakketje komt vanaf 1 uur, maar moet net voor 1 uur weg
Zware Tquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:58 schreef Karstman het volgende:
Laatste deel lijstje:
Tot over een weekje
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:04 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja joh, laat maar alleen aan Timmos zien he
NOESquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:03 schreef Timmos het volgende:
[..]
Mijn pakketje komt vanaf 1 uur, maar moet net voor 1 uur weg
Oke, misschien gooi ik nu een knuppel in het hoenderhok, maar ik vind dit dus oprecht niet mooi. Ik snap dat je je spieren nu bewust aanspant, maar ik vind je arm gewoon dik. Dik van de spieren weliswaar en het is dus vast gezond ofzo (geen idee eigenlijk, hoe is het met je vetpercentage?), maar ik vind het niks... Ik hou meer van gewoon slank dan van afgetraind.quote:
Tja, smaken verschillen he. En dat is geen knuppel in het hoenderhok hoor. Zou niet weten waaromquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:34 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Oke, misschien gooi ik nu een knuppel in het hoenderhok, maar ik vind dit dus oprecht niet mooi. Ik snap dat je je spieren nu bewust aanspant, maar ik vind je arm gewoon dik. Dik van de spieren weliswaar en het is dus vast gezond ofzo (geen idee eigenlijk, hoe is het met je vetpercentage?), maar ik vind het niks... Ik hou meer van gewoon slank dan van afgetraind.
Ik hou ook niet van vrouwelijke bodybuilders hoorquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:44 schreef CrunchySelf het volgende:
Qwea ziet er goed uit, kan dat wel waarderen qua uiterlijk. Persoonlijk hou ik niet van de van top tot teen bodybuilders to the max zeg maar, maar volgens ben jij dat niet.
ik zou het armpje drukken niet van je winnen waarschijnlijk
ik vind het wel mooi! Het moet niet te overdreven gespierd zijn maar dit is gewoon mooi! En ze zijn niet dik! Dikke armen betekent dat er een laag vet op zit end at heeft Qwea absoluut nietquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:44 schreef CrunchySelf het volgende:
Qwea ziet er goed uit, kan dat wel waarderen qua uiterlijk. Persoonlijk hou ik niet van de van top tot teen bodybuilders to the max zeg maar, maar volgens ben jij dat niet.
ik zou het armpje drukken niet van je winnen waarschijnlijk
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:46 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
ik vind het wel mooi! Het moet niet te overdreven gespierd zijn maar dit is gewoon mooi! En ze zijn niet dik! Dikke armen betekent dat er een laag vet op zit en dat heeft Qwea absoluut niet
Ja daar zit echt een gigantisch verschil tussen. Meestal verdwijnen dan de vrouwelijke formen om maar even zo te zeggen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van vrouwelijke bodybuilders hoorVind ze doodeng
Maar ik hou wel van afgetraind
En tussen die 2 zit natuurlijk een wereld van verschil
En Thnx
Kloptquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:47 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ja daar zit echt een gigantisch verschil tussen. Meestal verdwijnen dan de vrouwelijke formen om maar even zo te zeggen.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:47 schreef -xRoosjeX- het volgende:
o sorry verkeerde icoontje om te verbeteren.. haha
Ja echt, volgens moet dat haast wel met toevoegingen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
KloptVind het echt he-le-maal niks. Die zijn zo droog als maar kan
En lekker volgespoten met steroīden.
Welke sportschool ga je? Ik zit bv bij Basic Fit. 15 euro p/m onbeperkt sporten. En beloon jezelf als je het echt lastig vind. Dus als je een X kilo bent afgevallen dat je dan weet ik veel, een horloge ofzo mag kopen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:58 schreef CrunchySelf het volgende:
Ok fock it, ik ga weer naar de sportschool. Ik zal straks na het werk langs om een abonnement te regelen.
Iets wat ik eigenlijk al wou, maar aan het uitstellen was vanwege het verbouwen op de doordeweekse avond en omdat ik het duur vind/vond. Verbouwen kan ook nog wel iets langer/andere momenten, ik bespaar nu al enorm door niet zo vaak fast food te halen.
Nu nog ff iets vinden wat ervoor zorgt dat ik langer lid blijf dan 6 maanden. Maar dat moet wel goed komen, ik ben nu ook al meer afgevallen dan ooit en houdt het ook al beter vol.
Ja dat ga je naturel never de nooit niet lukken. Echt niet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:53 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ja echt, volgens moet dat haast wel met toevoegingen.
Gewoon een lokale tent die, zit je op een stoel?, ¤55 p maand gaat kosten (met fitness, groepslessen, squash, zwemmen, de hele mikmak). Ben er wel vaker lid geweest, wel goed geregeld maar duur.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Welke sportschool ga je? Ik zit bv bij Basic Fit. 15 euro p/m onbeperkt sporten. En beloon jezelf als je het echt lastig vind. Dus als je een X kilo bent afgevallen dat je dan weet ik veel, een horloge ofzo mag kopen.
Waarschijnlijk hou je de sportschool dan langer vol omdat je toewerkt naar een doel waarbij de sportschool helpt
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 08:52 schreef -xRoosjeX- het volgende:
Mijn lijst van vandaag:
O: ontbijtkoek
T: yoghurt
L: 3 boterhammen met filet americain met ei
T: appel/kiwi
D: tortilla's met kip , paprika, ui, mais
S: banen zwemmen
T: whey
Altijd als ik dit soort lijstjes zie (heb ik wel vaker hier) denk ik dat ik veeeeeel te veel eet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 08:47 schreef CrunchySelf het volgende:
Morgen
Lijstje van vandaag:
O: Smoothie
T: Handje Nootjes
L: 1 gekookt ei, bakje yoghurt+muesli, peer
T: nada, niks.
D: ik denk agv.
Vandaag weer een overhemd gevonden waarvan ik eerst de knoopjes niet dicht kreeg, maar nu ruimte over op. Maakt me dag meteen goed
Schijn bedriegt, zonder avondeten zit dit lijstje al op ongeveer 1000kcalquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:26 schreef Yaaar het volgende:
[..]
[..]
Altijd als ik dit soort lijstjes zie (heb ik wel vaker hier) denk ik dat ik veeeeeel te veel eet.Ik heb veel vaker en meer tussendoortjes.
Ja, dacht ik al! Waarom doe je dan geen zoetjes trouwens? Doe ik altijd.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:29 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Schijn bedriegt, zonder avondeten zit dit lijstje al op ongeveer 1000kcal. Qua drinken hou ik het ook niet helemaal bij, thee met suiker, koffie met suiker/melk, ranja, enz. Tikt ook allemaal aan.
Ach die hebben we hier niet op kantoor en op een dag drink ik misschien drie bakjes koffie of thee. Beide kan ik alle kleuren drinken (met/zonder suiker/melk), maar ach ik gun mezelf ook wel eens watquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:32 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Ja, dacht ik al! Waarom doe je dan geen zoetjes trouwens? Doe ik altijd.
Stevige armenquote:
Puur spierquote:
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:09 schreef Tink89 het volgende:
Volledig offtopic, maaaaar: Vast contract én promotie![]()
![]()
Nu nog even bedenken wat we eten vanavond.
Feliquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:09 schreef Tink89 het volgende:
![]()
Zeer goed nieuws, feli!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:09 schreef Tink89 het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:09 schreef Tink89 het volgende:
![]()
Je valt niet ineens dood neer door hongerquote:
Echt wel!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je valt niet ineens dood neer door honger
Ooh, het is een wedstrijd?! Nee , prima. Goed om te wetenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:45 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Vertel mij wat mede groentevreter (al win ik toch)
Nee, zou niet durfenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh, het is een wedstrijd?! Nee , prima. Goed om te weten
Gelukkig maar. Ik ben vegetariër dus ik versla je toch wel.quote:
Hoi. Ja app dan eens wat data voor half november aubsvp. En nee, alleen whey en die oatshizzle achteraf. Maar ik sport anders en minder vaak dan jij doet hequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:11 schreef Qwea het volgende:
Dood. Serieus, dood. Hey douche-eend? We moeten a) nog lunch in plannen en b) jij gebruikt geen pre-workout he?
Dan gewoon ermee beginnen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:02 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
Ik roep al een maand dat ik als ik onder de 90 kilo zit ga beginnen met Befit in 90.
Zit al een maand boven de 90
Het lijkt wel alsof het er niet meer echt af wil.. En dat is lullig want ik wil wél graag nog die laatste 15 kilo eraf hebben.
Laat ik dat maar gewoon doen ja, A.S maandag maar eens kijken hoe het allemaal in z`n werk gaatquote:
Gewoon beginnen iddquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:12 schreef VallendBroodjeBanaan het volgende:
[..]
Laat ik dat maar gewoon doen ja, A.S maandag maar eens kijken hoe het allemaal in z`n werk gaat
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 07:44 schreef CrunchySelf het volgende:
Goedemorgen
Sportschool ook geregeld, morgen een intake.
Lijstje voor vandaag:
O: Smoothie dinges;
T: Handje nootjes
L: Yoghurt+muesli, luxe broodje (nog ff halen)
T: Niks
D: Restje van gisteren.
Danku. Nou niet op personal trainer niveau, maar er lopen in de sportschool altijd meerdere begeleiders rondt. Die kan je ten alle tijden vragen plus om de 4/6 weken plan ik een gesprek met ze in. Ik wil nu eigenlijk gewoon ff een schemaquote:Op woensdag 15 oktober 2014 07:53 schreef Qwea het volgende:
[..]succes. Heb je met begeleiding of zonder?
Nootjes
Ook hier lijstje:
O: 3x spelt, pindakaas, kaas, smeerkaas. Kom havermout met kaneel, rozijnen, appel en frambozen.
T: Havermout pannenkoek met banaan
L: 4x spelt. Pindakaas, kaas, 2 uitsmijters. Bak kwark
T: Pasta restje
D: Wokgroenten, rijst, kipfilet, eigen gemaakte dressing. Griekse yoghurt
T: Bak kwark
T: 5 handjes noten
T: Pasta als dat over is, anders rijst met kip en wat boontjes
Ik zou mij dan met name idd op cardio richten. Ik zou er wel wat krachttraining bij doen, dan bouw je al langzaam wat massa op zeg maar... En het is leuk voor de afwisseling natuurlijkquote:Op woensdag 15 oktober 2014 07:56 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Danku. Nou niet op personal trainer niveau, maar er lopen in de sportschool altijd meerdere begeleiders rondt. Die kan je ten alle tijden vragen plus om de 4/6 weken plan ik een gesprek met ze in. Ik wil nu eigenlijk gewoon ff een schema. Maar ben er niet uit wat nu het beste is (cardio/fitness/spinning). Misschien heb jij een idee? Ik wil me nu nog even focussen op mijn gewicht, zodra ik veel meer ben afgevallen (denk in het gebied van 10/15kg) meer focussen op spiermassa. Alleen dat laatste heb ik nog nooit gedaan.
Dat lijstje van jou ook weer, ik neem keurig 1 handje nootjes, jij vijf
Vermoeden had ik al, thanks voor de bevestiging!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 08:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou mij dan met name idd op cardio richten. Ik zou er wel wat krachttraining bij doen, dan bouw je al langzaam wat massa op zeg maar... En het is leuk voor de afwisseling natuurlijkmaar ik zou mijn main focus dan idd op cardio richten.
Hoevaak per week wil je gaan?
Nootjes
Ik zou dan minimaal 1x per week KT doen. En 2x cardio. Als je 4x gaat dan 2x ktquote:Op woensdag 15 oktober 2014 08:15 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Vermoeden had ik al, thanks voor de bevestiging!Ik ga minimaal drie keer per week, anders maak ik geen voortgang
Waarom cardio voor KT? Met KT verbrand je glycogeenreserves, als je daarna je cardio plant, ga je sneller over op vetverbranding (niet dat jij nog vet kwijt moet). Als je het andersom doet, heb je een zwakkere KT omdat je spieren die glycogeenvoorraad niet meer hebben.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 08:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou dan minimaal 1x per week KT doen. En 2x cardio. Als je 4x gaat dan 2x kt
Edit : Sowieso doe je naast je KT altijd cardio. Althans, ik. Ik meestal vooraf maar achteraf kan ook.
Thx, zal het onthouden. Wat ik mij kan herinneren van vroegere schema's had ik altijd maar een paar kracht apparaten, maar deed ik eerst een kleine warming up, dan kt, dan rest cardio.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 08:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou dan minimaal 1x per week KT doen. En 2x cardio. Als je 4x gaat dan 2x kt
Edit : Sowieso doe je naast je KT altijd cardio. Althans, ik. Ik meestal vooraf maar achteraf kan ook.
Dit heb ik ook ergens gelezen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Waarom cardio voor KT? Met KT verbrand je glycogeenreserves, als je daarna je cardio plant, ga je sneller over op vetverbranding (niet dat jij nog vet kwijt moet). Als je het andersom doet, heb je een zwakkere KT omdat je spieren die glycogeenvoorraad niet meer hebben.
Nee maar gefeliciteerd!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:57 schreef -xRoosjeX- het volgende:
Had ik al geschreven dat ik op dit moment 79,9 kilo weeg!!! Ik stond vanmorgen op de weegschaal en ik weeg onder de 80!!!
Nog 4,9 kilo te gaan en ik zit op mijn oude gewicht!
Ik doe het al tijden zo. Ik merk dat ik warmer ben als ik eerst lang cardio heb gedaan en dan KT. Dan heb ik iets minder last van mijn gewrichten. Ik zal het nog eens andersom proberen, maar de vorige x werkte dat voor mij niet echtquote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Waarom cardio voor KT? Met KT verbrand je glycogeenreserves, als je daarna je cardio plant, ga je sneller over op vetverbranding (niet dat jij nog vet kwijt moet). Als je het andersom doet, heb je een zwakkere KT omdat je spieren die glycogeenvoorraad niet meer hebben.
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 09:57 schreef -xRoosjeX- het volgende:
Had ik al geschreven dat ik op dit moment 79,9 kilo weeg!!! Ik stond vanmorgen op de weegschaal en ik weeg onder de 80!!!
Nog 4,9 kilo te gaan en ik zit op mijn oude gewicht!
93/94 kilo (schommelde ertussen in) sinds juli, toen heb ik het roer omgegooid.. T is vrij snel gegaan maar ik sta wekelijks/2 wekelijks op de weegschaal bij mijn coachquote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:12 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Nee maar gefeliciteerd!Mooie prestatie als je bijna op je streefgewicht bent. Van hoeveel kilo kom je trouwens? Heb ik niet meegekregen.
Klinkt logisch. Zelf heb ik na het een geen zin meer in het anderquote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik doe het al tijden zo. Ik merk dat ik warmer ben als ik eerst lang cardio heb gedaan en dan KT. Dan heb ik iets minder last van mijn gewrichten. Ik zal het nog eens andersom proberen, maar de vorige x werkte dat voor mij niet echt
ik doe het ook zoals Qwea! Ik vind cardio als opwarming van mijn spieren erg fijn.. Daarna kracht!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Klinkt logisch. Zelf heb ik na het een geen zin meer in het ander
Ja wel knap ook dat het zo snel gaat!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:17 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
93/94 kilo (schommelde ertussen in) sinds juli, toen heb ik het roer omgegooid.. T is vrij snel gegaan maar ik sta wekelijks/2 wekelijks op de weegschaal bij mijn coach!
Nou ja, die zin maak ik welquote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Klinkt logisch. Zelf heb ik na het een geen zin meer in het ander
Klopt, denk ik inmiddels ook een beetje. Hoor dat ook vaak. Alleen ik ben veeeel zwaarder dan hoe ik eruitzie. Klinkt raar, maar is wel zo. Ik heb gewoon een platte buik etc. Dus ik denk dat ik wat ga minderen met sporten, dus 3x hardlopen en 2x sportschool. En niet 4x hardlopen ofzo.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Tink, van harte gefeliciteerd.
En wat ik van jou ken hier op Fok, dan heb je het helemaal verdiend!
Gaat lekker dus IJsdraakje? Fijn, keep up the good flow
Yaaar, jij hebt volgens mij een beetje vertekend beeld van jezelf en wat je eet.
En sommige lijstjes zijn inderdaad weinig maar als je veel overgewicht hebt is het niet altijd even ernstig. Je valt niet ineens dood neer door honger
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:28 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
ik doe het ook zoals Qwea! Ik vind cardio als opwarming van mijn spieren erg fijn.. Daarna kracht!
Niet snaaien en toch extra shirt aan doe. Of onder je vest een thermoshirt.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:42 schreef Tink89 het volgende:
Ik heb het koud! Hier op kantoor mag de verwarming echt een graadje hoger, maar daar is de rest het niet mee eens... Aangezien we met 19-en in één ruimte zitten, is er dus een soort van compromis ontstaan op deze temperatuur. Nu heb ik al een lekker warme sjaal om en drink ik sloten thee, maar echt warm krijg ik het niet. Nog warmer aankleden zie ik eigenlijk niet zo zitten (loop nu al in m'n dikste vesten rond en het wordt natuurlijk nog kouder) en ik merk wel dat ik veel zin heb om te snaaien....
Tips, anyone?
Dus eigenlijk een korte warming up met cardio , dan kracht en erna weer cardio.. of helemaal geen warming up en meteen kracht gaan doen?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou doe ik wel redelijk lang cardio hoor, 50 min
Maar loveli heeft verder qua vet verbanden gewoon gelijk.
Korte warming up, kt, cardio.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:43 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
Dus eigenlijk een korte warming up met cardio , dan kracht en erna weer cardio.. of helemaal geen warming up en meteen kracht gaan doen?
Een hemd aan? Mocht je die nog niet aan hebben.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:42 schreef Tink89 het volgende:
Ik heb het koud! Hier op kantoor mag de verwarming echt een graadje hoger, maar daar is de rest het niet mee eens... Aangezien we met 19-en in één ruimte zitten, is er dus een soort van compromis ontstaan op deze temperatuur. Nu heb ik al een lekker warme sjaal om en drink ik sloten thee, maar echt warm krijg ik het niet. Nog warmer aankleden zie ik eigenlijk niet zo zitten (loop nu al in m'n dikste vesten rond en het wordt natuurlijk nog kouder) en ik merk wel dat ik veel zin heb om te snaaien....
Tips, anyone?
Nee, zeker wel warming up doen. Anders vernaggel je je spieren. Dus idd, korte Warming up van 10 tot 15 min, rekken en strekken, KT, en dan cardio als laatste.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:43 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
Dus eigenlijk een korte warming up met cardio , dan kracht en erna weer cardio.. of helemaal geen warming up en meteen kracht gaan doen?
Ook op rustdagen verhogen. Want juist op de rustdagen is voeding zo belangrijk voor je herstel.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:53 schreef CrunchySelf het volgende:
Heb nu voor mezelf mijn voedingspatroon redelijk op orde, kan ik het nu weer gaan aanpassen ivm het sporten.
Ik denk dat ik weer moet verhogen.
Wat is verstandig, alleen verhogen op de dagen dat ik ga sporten of gemiddeld? Of moet ik niet eens verhogen? Gem kcal per dag schommelen ergens tussen de 1500/1800.
* CrunchySelf gaat FatSecret maar weer invullen![]()
Meh. Toch ik zal eens wat meer mijn porties gaan uitmeten, kijken wat het precies is. Ik schat nu dingen en het voelt toch echt tegenstrijdig om te gaan verhogen.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ook op rustdagen verhogen. Want juist op de rustdagen is voeding zo belangrijk voor je herstel.
1500 is iig veelste weinig met min 3x p/w sporten
Ik let altijd op het soort sokken en schoenen wat ik aan heb. Als ik warme voeten heb is de rest ook altijd wel warmquote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:42 schreef Tink89 het volgende:
Tips, anyone?
Tegenstrijdig zal het idd voelen, maar je lichaam heeft het echt nodig. Ik vind het ook nog steeds absurd dat ik rond de 4000/4500 kcal moet eten... maar ik val nog steeds afquote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:59 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Meh. Toch ik zal eens wat meer mijn porties gaan uitmeten, kijken wat het precies is. Ik schat nu dingen en het voelt toch echt tegenstrijdig om te gaan verhogen.
Je zal wel gelijk hebben. Gekookte/gebakken eieren tijdens de lunch bevallen me wel, geeft goede vulling. Dus die moet ik er per dag gewoon inhouden. Nootjes wat verhogen voor tussendoor, in de avond er misschien wat zuivel bij nemen.
Magisch whey is nog lang niet aan de orde he?
Ik ben van team koud. Thermo shirts onder je truiquote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:01 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik let altijd op het soort sokken en schoenen wat ik aan heb. Als ik warme voeten heb is de rest ook altijd wel warmmaar ik ben van team warm.
Snap ik wel hoor, maar nu al? Hoe ga ik dat dan doen als het -10 is? Toen ik nog echt obees was, had ik hier gewoon nooit issues mee. Blijkbaar heeft een flinke vetlaag dus ook voordelenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben van team koud. Thermo shirts onder je trui
T is hier op werk regelmatig 21 graden en dan nog gemiep dat t zo koud is. Dan zit ik dus in een hempje en soms mn schoenen zelfs uitquote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben van team koud. Thermo shirts onder je trui
Ik ben serieus van het lagenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:34 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Snap ik wel hoor, maar nu al? Hoe ga ik dat dan doen als het -10 is? Toen ik nog echt obees was, had ik hier gewoon nooit issues mee. Blijkbaar heeft een flinke vetlaag dus ook voordelen
En m'n voeten zijn warm hoor, het is meer dan ik met m'n rug naar het raam *een glazen wand dus* zit en altijd een koude rug en koude handen heb.
hier hetzelfde!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben serieus van het lagenAls het -10 is dan hempje, thermoshirt, trui. Naar buiten met een shawl, handschoenen, muts. En als ik het echt koud heb nog binnen prop ik over dat thermoshirt nog een t-shirt
Hoe meer lagen hoe lekkerder! Hier op werk is het op dit moment ook enorm koud! Ik heb nu dus al een topje een shirtje en een vestje aan!quote:
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tegenstrijdig zal het idd voelen, maar je lichaam heeft het echt nodig. Ik vind het ook nog steeds absurd dat ik rond de 4000/4500 kcal moet eten... maar ik val nog steeds afDus ik eet alsnog te weinig.
Even je lijstje erbij gepakt :
O: Smoothie dinges;
T: Handje nootjes
L: Yoghurt+muesli, luxe broodje (nog ff halen)
T: Niks
D: Restje van gisteren.
Je kan de O aanvullen met een plak brood bijvoorbeeld. De L kun je ook aanvullen met een plak brood. Dan kan je als T wat kwark nemen en als extra T na de T evt nog een cracker ofzo.
Hoeveel kcal zit je nu? Ik zou zeker richting 1900 a 2000 gaan met 3x p/w sporten. Whey is leuk, maar dat zou ik pas nemen als je echt intensiever gaat sporten en wat meer KT gaat doen. Je kan natuurlijk wel op de dagen dat je KT doet, een whey shake pakken voor je spieren. Dat is altijd meegenomen
KT -> Eiwitten -> Ca:rdio.. Zo deed ik het altijd.. Deed.. Vanmiddag maar weer eens braaf op de crosstrainert stappen denk ikquote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik doe het al tijden zo. Ik merk dat ik warmer ben als ik eerst lang cardio heb gedaan en dan KT. Dan heb ik iets minder last van mijn gewrichten. Ik zal het nog eens andersom proberen, maar de vorige x werkte dat voor mij niet echt
Zal eens kijken of mijn gewrichten dat ook willenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:51 schreef Timmos het volgende:
[..]
KT -> Eiwitten -> Ca:rdio.. Zo deed ik het altijd.. Deed.. Vanmiddag maar weer eens braaf op de crosstrainert stappen denk ik
Zit daar zelf ook wel aan, althans, qua wandelen (is ook cardio right?) loop ik vaak 60-90 minuten.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 10:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou doe ik wel redelijk lang cardio hoor, 50 min
Maar loveli heeft verder qua vet verbanden gewoon gelijk.
Hoelang train jij Qwea? en hoe is het met je voet?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 13:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zal eens kijken of mijn gewrichten dat ook willen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |