Ja zeker, maar om je daar nou mee te gaan bemoeien omdat jij het te weinig vindt, tsja.. Het is haar beslissing, afgesproken met andere mensen, dus prima voor haar lijkt mij.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vind ik ook, moet ze helemaal zelf weten, haar lijfMaar je mag je er wel over verwonderen
Dus even voor mijn idee :quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat je wilt. Zout sowieso. Paprikapoeder, knoflookpoeder en uienpoeder bijvoorbeeld.
ik hou van nieuwe kleding! haha en het sport dan gelijk nog fijner (geen idee waarom)quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:47 schreef xuryah het volgende:
Ik heb zin om te sporten vanavond, want ik heb een nieuwe sportbroek
Sowieso heb ik eigenlijk wel zin om te sporten
Je kunt ze lichtjes met olie inspuiten. Oven op 100 graden, 30 minuten. Bladeren nergens over elkaar laten liggen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dus even voor mijn idee :
Spinaziebladeren op de bakplaat met bakpapier eronder. Zout erover, paprikapoeder oid erover en dan bakken? (hoelang?)
Het klinkt wel echt serieus geniaal
en dan worden ze gewoon knapperig?quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je kunt ze lichtjes met olie inspuiten. Oven op 100 graden, 30 minuten. Bladeren nergens over elkaar laten liggen.
Heel erg knapperig.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:53 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
en dan worden ze gewoon knapperig?
Ja precies haha.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:52 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
ik hou van nieuwe kleding! haha en het sport dan gelijk nog fijner (geen idee waarom)
Ik ga morgen spinazie halenquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heel erg knapperig.Wel dunner dan chips, dus het breekt ook eerder.
Te wijd is irritant ja.. Ik ben hard op zoek naar een hardloop vestje waar je geen zweetplekken in kan zien (quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:55 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja precies haha.
Ik irriteerde me al heel lang aan mn oude sportbroek, omdat die veel te groot en te wijd was
ja daar had ik ook last van!! nu eindelijk een paar van die mooie strakke broeken gekocht.. niet meer van die wijde!quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:55 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja precies haha.
Ik irriteerde me al heel lang aan mn oude sportbroek, omdat die veel te groot en te wijd was
Moet het een wijs vestje zijn, een strak vest?? en ik zou dan voor zwart gaan!quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:00 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Te wijd is irritant ja.. Ik ben hard op zoek naar een hardloop vestje waar je geen zweetplekken in kan zien (), maar moet ook nog leuk staan natuurlijk.
Ik sport in sweatpants. Zooooo heerlijk. Ik heb ooit in trainingsbroek gesport... men, dat zat ruk.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:04 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
ja daar had ik ook last van!! nu eindelijk een paar van die mooie strakke broeken gekocht.. niet meer van die wijde!
Ik had altijd van die beetje mannelijke broeken... wat wijder etc.. heb ik er nog steeds 2 van maar ik vind de strakke broeken nu best mooi zitten (en dat voor iemand die zwemvrees had) !
Zo'n legging?quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:04 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
ja daar had ik ook last van!! nu eindelijk een paar van die mooie strakke broeken gekocht.. niet meer van die wijde!
Ik had altijd van die beetje mannelijke broeken... wat wijder etc.. heb ik er nog steeds 2 van maar ik vind de strakke broeken nu best mooi zitten (en dat voor iemand die zwemvrees had) !
ja trainingsbroek had ik dus! (ik vind dat best mannelijk)quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik sport in sweatpants. Zooooo heerlijk. Ik heb ooit in trainingsbroek gesport... men, dat zat ruk.
Heb nieuwe hardloopkleding gekocht. Tighs, jas, shirt, shirt met lange mouwen, muts, ect. Nog 2.5e week wachten
Een donkere kleur dan iig denk ik?quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:00 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Te wijd is irritant ja.. Ik ben hard op zoek naar een hardloop vestje waar je geen zweetplekken in kan zien (), maar moet ook nog leuk staan natuurlijk.
Ja een aantal leggings! heb zwarte met kleurtjes erin genomen! Zo'n fel gekleurde gaat me nu nog wat te ver.. misschien over een klein maandje als ik eindelijk onder die 80 zit (al hoop ik daar eind deze week al wel te zitten)!quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:08 schreef xuryah het volgende:
[..]
Zo'n legging?
Daar vind ik mezelf nog niet mooi genoeg voor. Je hebt wel hele toffe idd.
Heb nu gewoon een simpele Adidas broek, met elastiek aan de onderkant, waardoor hij niet zo wijd is. Hij zit zo lekker dat ik hem nooit meer uit wil
Het is voor mij altijd lastig een broek te kopen, ook sportbroeken, omdat ik zo'n grote kont heb
En mn heupen werken ook niet mee.
Dus was al dolgelukkig dat ik deze broek vond, ook al was hij wat te duur voor me
Ik wilde mijn hardloopkleding bij run2day kopen, maar aktiesport had 2de halve prijs. Dus daar alles gehaald. Sweatpants is gewoon van Nike. Mijn shirtjes zijn van Oneil, Only, Nike, Puma, Ect. Laatst bij de bristol 2 nike shirts gekocht.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:08 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
ja trainingsbroek had ik dus! (ik vind dat best mannelijk)
Ja voor hardlopen heb ik toen 2 hele sets aangeschaft en schoenen.. was een fortuin !!
waar koop jij je sportkleding?
Iedereen moet sporten waar die zich goed in voelt uiteindelijk! Ik heb dat met mijn badkleding.. iedereen loopt in uberhippe badpakken en bikini's bij het baantjestrekken ik in een simpel maar goed bedekkend badpak (wel al 3 keer dezelfde moeten kopen door het krimpen van mijn borsten/buik) .. voel me daar toch fijner in dan in een klein bikini ding!quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:13 schreef xuryah het volgende:
Oh, ik heb wel zo'n mannelijk ding dan
Nouja, dan ben ik maar lekker "mannelijk".
quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:13 schreef xuryah het volgende:
Oh, ik heb wel zo'n mannelijk ding dan
Nouja, dan ben ik maar lekker "mannelijk".
ja ik moet toch wat meer die acties in de gaten houden! Ben nu steeds een vermogen kwijt!quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wilde mijn hardloopkleding bij run2day kopen, maar aktiesport had 2de halve prijs. Dus daar alles gehaald. Sweatpants is gewoon van Nike. Mijn shirtjes zijn van Oneil, Only, Nike, Puma, Ect. Laatst bij de bristol 2 nike shirts gekocht.
Hardloopschoenen haal ik altijd bij de speciaalzaak want filmpje en pronatie.
Ja die acties schelen echt hoor. Complete set (tight, jas en shirt) was bij run2day 130 euro. Ik was bij aktiesport voor 2 thights, 1 shirt met lange mouwen, 1 shirt met korte mouwen, 1 jas en een muts 119 of 109 kwijt.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:26 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
ja ik moet toch wat meer die acties in de gaten houden! Ben nu steeds een vermogen kwijt!
Mijn schoenen zijn van Runner's world! Met inderdaad een filmpje en ook ik heb pronatie !
Ik vind het niet eens echt mannelijk eigenlijk.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:21 schreef Qwea het volgende:
[..]Die sweatpants van mijn zijn ook mannelijk. I don't care
Sport geweldig.
Sowieso, voor baantjes trekken (of wat voor sportiefs in water dan ook) gewoon een badpak. Hippe badkleding is toch vaak net wat minder praktisch om lekker in te sporten.quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:20 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
Iedereen moet sporten waar die zich goed in voelt uiteindelijk! Ik heb dat met mijn badkleding.. iedereen loopt in uberhippe badpakken en bikini's bij het baantjestrekken ik in een simpel maar goed bedekkend badpak (wel al 3 keer dezelfde moeten kopen door het krimpen van mijn borsten/buik) .. voel me daar toch fijner in dan in een klein bikini ding!
Nice! Ik gebruik agavesiroop, maar jouw honing-kaneel optie klinkt ook goed!quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Muesli vind ik ook niksN.a.v. BE's lijstjes met zelfgemaakte granola, ben ik dat ook eens gaan maken. Zo lekker!
Ik pak een notenmix met amandel/pecannoten en pistache noten en een mix van zonnebloempitten/pompoenpitten/nogwat en daar wat havermout bij. Beetje kokosnootolie met honing en kaneel verwarmen, erdoorheen scheppen en dan 15 min in de oven roosteren.
Daar doe ik 's ochtends een paar el van door mijn yoghurt (en liefst nog wat aardbeien erbij). Superlekker en vult als een malle. Misschien een alternatief voor de notencruesli?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |