abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145495922
quote:
14s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
[..]
Ze spreekt me nu aan per prive chat (ik had op dr status gezegd dat het wel erg laag was en ik nog niet aan de 1000kcal kwam met dat lijstje ) :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke, dan zoek je het lekker uit. Ik zwaai alvast naar o.a je spieren.
Ik snap dat fucking ECHT ECHT ECHT niet. Hoe kunnen mensen nou zo dom zijn. Hoe de fuck kun je nou leven op zulke lijstjes. En dat sport al weet ik veel hoelang en claimt ook al weet ik veel hoelang bezig te zijn met spiermassa opbouwen. Ja nee, dan ga je de KH's weglaten en zulke lijstjes eten.
Ik kan daar niet tegen :')
*in ademt, uit ademt.
En dat hele streng is bullshit van de bovenste plank. Als je geen troep wil eten, eet dat dan niet alleen die 3 weken niet :') Poosje gelee vroeg ik of ze mee wilde doen met een clean eat challenge. Weekje proberen of het wat voor haar was. Nee want ze kon o.a de KH's niet missen voor het trainen. Vet onlogisch, want ik heb nooit gezegd dat je dan geen KH's meer moest eten :') Alleen de aspartaam, e-nummers, geraffineerde suikers e.d. Nee want ze had ook suikers nodig voor een training, of erna. Ja, top, ik ook, eet een banaan, of 3. Nee nee, kon allemaal niet. :')
*nog maar eens diep in ademt.
Adem in, adem uit O+
Mokkel met stuntstok
  maandag 13 oktober 2014 @ 16:22:44 #127
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145495929
Ik eet er nog 2 broodjes op :Y)
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  maandag 13 oktober 2014 @ 16:24:36 #128
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_145496004
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 15:23 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Weglaten of vervangen?
Qua yoghurtvulling ben ik het met je eens, maar ik vind muesli echt ontzettend vies. Cruesli is de enige yoghurtvulling die ik trek, eigenlijk. Of een banaan, maar daar raak ik verstopt van. Vandaar ook de plak ontbijtkoek. Nepboter is simpelweg lactosevrije btw, echte boter mag ik niet, word ik nogal doodziek van.
Wat is er mis met de Lu crackertjes? Zitten er vijf in, ongeveer 100 kcals, lekker hartig tussendoortje.
[..]
Amen!
Muesli vind ik ook niks :r N.a.v. BE's lijstjes met zelfgemaakte granola, ben ik dat ook eens gaan maken. Zo lekker!
Ik pak een notenmix met amandel/pecannoten en pistache noten en een mix van zonnebloempitten/pompoenpitten/nogwat en daar wat havermout bij. Beetje kokosnootolie met honing en kaneel verwarmen, erdoorheen scheppen en dan 15 min in de oven roosteren.
Daar doe ik 's ochtends een paar el van door mijn yoghurt (en liefst nog wat aardbeien erbij). Superlekker en vult als een malle. Misschien een alternatief voor de notencruesli?
  maandag 13 oktober 2014 @ 16:26:24 #129
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145496062
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Muesli vind ik ook niks
Ook die van de AH niet? Met gedroogd fruit?

quote:
:r N.a.v. BE's lijstjes met zelfgemaakte granola, ben ik dat ook eens gaan maken. Zo lekker!
Ik pak een notenmix met amandel/pecannoten en pistache noten en een mix van zonnebloempitten/pompoenpitten/nogwat en daar wat havermout bij. Beetje kokosnootolie met honing en kaneel verwarmen, erdoorheen scheppen en dan 15 min in de oven roosteren.
Daar doe ik 's ochtends een paar el van door mijn yoghurt (en liefst nog wat aardbeien erbij). Superlekker en vult als een malle. Misschien een alternatief voor de notencruesli?
Klinkt lekker :o
  maandag 13 oktober 2014 @ 16:27:06 #130
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145496089
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:22 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Adem in, adem uit O+
Masseer ook even mijn schouders, wil je?
  maandag 13 oktober 2014 @ 16:28:16 #131
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145496140
En dan verwijderd ze mijn fucking reactie ook nog _O- Hilarisch.

Oke. Ik ben klaar :+
  maandag 13 oktober 2014 @ 16:29:00 #132
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_145496173
quote:
14s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ook die van de AH niet? Met gedroogd fruit?
[..]
Klinkt lekker :o
Het zijn juist dingen als gedroogd fruit en rozijnen die ik niet lekker vind (ik haat dingen die aan mijn tanden blijven plakken :@ ). Maar als je dat allemaal weglaat, heb je heule saaie muesli :')

Die granola is echt super lekker! Is al een paar maanden mijn standaard ontbijt :9
pi_145496194
quote:

[..]

[..]

Ze spreekt me nu aan per prive chat (ik had op dr status gezegd dat het wel erg laag was en ik nog niet aan de 1000kcal kwam met dat lijstje ) :

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Ik snap dat fucking ECHT ECHT ECHT niet. Hoe kunnen mensen nou zo dom zijn. Hoe de fuck kun je nou leven op zulke lijstjes. En dat sport al weet ik veel hoelang en claimt ook al weet ik veel hoelang bezig te zijn met spiermassa opbouwen. Ja nee, dan ga je de KH's weglaten en zulke lijstjes eten.

*in ademt, uit ademt.

En dat hele streng is bullshit van de bovenste plank. Als je geen troep wil eten, eet dat dan niet alleen die 3 weken niet :') Poosje gelee vroeg ik of ze mee wilde doen met een clean eat challenge. Weekje proberen of het wat voor haar was. Nee want ze kon o.a de KH's niet missen voor het trainen. Vet onlogisch, want ik heb nooit gezegd dat je dan geen KH's meer moest eten :') Alleen de aspartaam, e-nummers, geraffineerde suikers e.d. Nee want ze had ook suikers nodig voor een training, of erna. Ja, top, ik ook, eet een banaan, of 3. Nee nee, kon allemaal niet. :')

:'). Bemoei je er dan ook gewoon niet mee. Als zij dat drie weken wil doen, moet ze het maar doen.
pi_145496237
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:

[..]

Het zijn juist dingen als gedroogd fruit en rozijnen die ik niet lekker vind (ik haat dingen die aan mijn tanden blijven plakken :@ ). Maar als je dat allemaal weglaat, heb je heule saaie muesli :')

Die granola is echt super lekker! Is al een paar maanden mijn standaard ontbijt :9
Ik vind muesli etc. sowieso heel vies. Jammer eigenlijk ;( misschien moet ik het maar 'leren eten' ofzo. 😁
  maandag 13 oktober 2014 @ 16:31:40 #135
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145496287
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ja, dan heb je idd hele saaie muesli :D Ik ga die granola eens maken :D Lijkt me awesome. Zo kwam ik laatst een recept tegen van appelchips :o appels in plakjes snijden, wat kaneel erover en afbakken in de oven :D
  maandag 13 oktober 2014 @ 16:33:05 #136
342817 Miss_Congeniality
Armed and Fabulous
pi_145496330
quote:
14s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dan heb je idd hele saaie muesli :D Ik ga die granola eens maken :D Lijkt me awesome. Zo kwam ik laatst een recept tegen van appelchips :o appels in plakjes snijden, wat kaneel erover en afbakken in de oven :D
Oeh, dat klinkt als een heel lekker tussendoortje :9
pi_145496425
quote:
14s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kun je bijvoorbeeld ook met spinazie of boerenkool doen als je hartige chips wilt.
pi_145496490
quote:
1s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:30 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Ik vind muesli etc. sowieso heel vies. Jammer eigenlijk ;( misschien moet ik het maar 'leren eten' ofzo. 😁
Meng er eens wat fruit door. Dat is lekker :Y AH heeft ook Fruit Muesli. Zitten rozijntjes, stukjes banaan etc. door.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  maandag 13 oktober 2014 @ 16:37:56 #139
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145496494
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oeh, dat klinkt als een heel lekker tussendoortje :9
Ik heb het nog niet gemaakt :@ Wel deze : http://stoerevrouwensport(...)e-after-sport-snack/

Die is ook lekker :9
  maandag 13 oktober 2014 @ 16:38:18 #140
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145496504
quote:
14s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kun je bijvoorbeeld ook met spinazie of boerenkool doen als je hartige chips wilt.
Serieus? De appel met spinazie? :D
pi_145496528
quote:
14s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Serieus? De appel met spinazie? :D
Nee, gewoon spinaziebladeren kruiden en in de oven drogen. :D
pi_145496534
quote:
[..]
[..]
SPOILER
*in ademt, uit ademt.
ik eet eigenlijk meer dan ooit en val ontzettend af.. ik blijf gewoon vooral van de slechte dingen af :)!

Ik zou niet zonder KH kunnen nu ik zoveel sport.. Jij bent een voorbeeld van hoe ik het graag zie Qwea!
pi_145496568
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:37 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Meng er eens wat fruit door. Dat is lekker :Y AH heeft ook Fruit Muesli. Zitten rozijntjes, stukjes banaan etc. door.
Ja, ga het straks ff halen denk ik!
pi_145496656
quote:
1s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:29 schreef Yaaar het volgende:
. Bemoei je er dan ook gewoon niet mee. Als zij dat drie weken wil doen, moet ze het maar doen.
Vind ik ook, moet ze helemaal zelf weten, haar lijf :Y Maar je mag je er wel over verwonderen :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 13 oktober 2014 @ 16:47:05 #145
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145496751
quote:
14s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, gewoon spinaziebladeren kruiden en in de oven drogen. :D
Whut? :D Oke.. dat ga ik vd week proberen :D Waar kruid ik ze mee dan?

quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:39 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
ik eet eigenlijk meer dan ooit en val ontzettend af.. ik blijf gewoon vooral van de slechte dingen af :)!
Ik zou niet zonder KH kunnen nu ik zoveel sport.. Jij bent een voorbeeld van hoe ik het graag zie Qwea!
Nou ja, 1000 kcal (ik kom op 800 uit zelfs) is gewoon te weinig. En ze moet het helemaal zelf weten hoor, maar dan hoeft ze straks ook niet te komen janken dat ze dr massa kwijt is enzulks. Of dat ze de 10km niet vol kan maken. De truc is juist om goed te eten, zoals je zelf ook al zegt. Daar houdt je je BMR mee op gang, je spieren mee in conditie, ect.

Ik eet ook echt debiel veel.. en de weegschaal is pas sinds deze week fucking eindelijk terug aan het gaan naar de 75kg. Ik zat v/d week in ene op 71 :X Conclusie, ik eet nog steeds te weinig. En ik sport minder dan dat zij doet. Want ik doe geen zumba les geven en dan nog 's avonds elke dag bodypump, gritt en weet ik het.

:P
pi_145496759
Ik heb zin om te sporten vanavond, want ik heb een nieuwe sportbroek O-)
Sowieso heb ik eigenlijk wel zin om te sporten :P
  maandag 13 oktober 2014 @ 16:47:33 #147
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145496764
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vind ik ook, moet ze helemaal zelf weten, haar lijf :Y Maar je mag je er wel over verwonderen :+
That's what I said :P
  maandag 13 oktober 2014 @ 16:47:59 #148
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145496783
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:47 schreef xuryah het volgende:
Ik heb zin om te sporten vanavond, want ik heb een nieuwe sportbroek O-)
Sowieso heb ik eigenlijk wel zin om te sporten :P
Ik zou vanmorgen, maar hondje onwijs ziek. Dus heb babysit dienst. Dus ga ook vanaaf *O* Wat ga je doen?
pi_145496798
quote:
14s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:47 schreef Qwea het volgende:
Whut? :D Oke.. dat ga ik vd week proberen :D Waar kruid ik ze mee dan?
Wat je wilt. Zout sowieso. Paprikapoeder, knoflookpoeder en uienpoeder bijvoorbeeld. :9
pi_145496813
quote:
14s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou vanmorgen, maar hondje onwijs ziek. Dus heb babysit dienst. Dus ga ook vanaaf *O* Wat ga je doen?
Awhh.. wat heeft ie dan?
Upper body trainen vandaag. En 20 min op de crosstrainer denk ik :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')