quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
[..]
Ze spreekt me nu aan per prive chat (ik had op dr status gezegd dat het wel erg laag was en ik nog niet aan de 1000kcal kwam met dat lijstje ) :Adem in, adem uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oke, dan zoek je het lekker uit. Ik zwaai alvast naar o.a je spieren.
Ik snap dat fucking ECHT ECHT ECHT niet. Hoe kunnen mensen nou zo dom zijn. Hoe de fuck kun je nou leven op zulke lijstjes. En dat sport al weet ik veel hoelang en claimt ook al weet ik veel hoelang bezig te zijn met spiermassa opbouwen. Ja nee, dan ga je de KH's weglaten en zulke lijstjes eten.
Ik kan daar niet tegen
*in ademt, uit ademt.
En dat hele streng is bullshit van de bovenste plank. Als je geen troep wil eten, eet dat dan niet alleen die 3 weken nietPoosje gelee vroeg ik of ze mee wilde doen met een clean eat challenge. Weekje proberen of het wat voor haar was. Nee want ze kon o.a de KH's niet missen voor het trainen. Vet onlogisch, want ik heb nooit gezegd dat je dan geen KH's meer moest eten
Alleen de aspartaam, e-nummers, geraffineerde suikers e.d. Nee want ze had ook suikers nodig voor een training, of erna. Ja, top, ik ook, eet een banaan, of 3. Nee nee, kon allemaal niet.
*nog maar eens diep in ademt.
Mokkel met stuntstok
Muesli vind ik ook niksquote:Op maandag 13 oktober 2014 15:23 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Weglaten of vervangen?
Qua yoghurtvulling ben ik het met je eens, maar ik vind muesli echt ontzettend vies. Cruesli is de enige yoghurtvulling die ik trek, eigenlijk. Of een banaan, maar daar raak ik verstopt van. Vandaar ook de plak ontbijtkoek. Nepboter is simpelweg lactosevrije btw, echte boter mag ik niet, word ik nogal doodziek van.
Wat is er mis met de Lu crackertjes? Zitten er vijf in, ongeveer 100 kcals, lekker hartig tussendoortje.
[..]
Amen!
Ook die van de AH niet? Met gedroogd fruit?quote:
Klinkt lekkerquote:N.a.v. BE's lijstjes met zelfgemaakte granola, ben ik dat ook eens gaan maken. Zo lekker!
Ik pak een notenmix met amandel/pecannoten en pistache noten en een mix van zonnebloempitten/pompoenpitten/nogwat en daar wat havermout bij. Beetje kokosnootolie met honing en kaneel verwarmen, erdoorheen scheppen en dan 15 min in de oven roosteren.
Daar doe ik 's ochtends een paar el van door mijn yoghurt (en liefst nog wat aardbeien erbij). Superlekker en vult als een malle. Misschien een alternatief voor de notencruesli?
Masseer ook even mijn schouders, wil je?quote:
Het zijn juist dingen als gedroogd fruit en rozijnen die ik niet lekker vind (ik haat dingen die aan mijn tanden blijven plakkenquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ook die van de AH niet? Met gedroogd fruit?
[..]
Klinkt lekker
[..]
[..]
Ze spreekt me nu aan per prive chat (ik had op dr status gezegd dat het wel erg laag was en ik nog niet aan de 1000kcal kwam met dat lijstje ) :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oke, dan zoek je het lekker uit. Ik zwaai alvast naar o.a je spieren.
Ik snap dat fucking ECHT ECHT ECHT niet. Hoe kunnen mensen nou zo dom zijn. Hoe de fuck kun je nou leven op zulke lijstjes. En dat sport al weet ik veel hoelang en claimt ook al weet ik veel hoelang bezig te zijn met spiermassa opbouwen. Ja nee, dan ga je de KH's weglaten en zulke lijstjes eten.
Ik kan daar niet tegen
*in ademt, uit ademt.
En dat hele streng is bullshit van de bovenste plank. Als je geen troep wil eten, eet dat dan niet alleen die 3 weken nietPoosje gelee vroeg ik of ze mee wilde doen met een clean eat challenge. Weekje proberen of het wat voor haar was. Nee want ze kon o.a de KH's niet missen voor het trainen. Vet onlogisch, want ik heb nooit gezegd dat je dan geen KH's meer moest eten
Alleen de aspartaam, e-nummers, geraffineerde suikers e.d. Nee want ze had ook suikers nodig voor een training, of erna. Ja, top, ik ook, eet een banaan, of 3. Nee nee, kon allemaal niet.
*nog maar eens diep in ademt.. Bemoei je er dan ook gewoon niet mee. Als zij dat drie weken wil doen, moet ze het maar doen.
Ik vind muesli etc. sowieso heel vies. Jammer eigenlijkquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Het zijn juist dingen als gedroogd fruit en rozijnen die ik niet lekker vind (ik haat dingen die aan mijn tanden blijven plakken). Maar als je dat allemaal weglaat, heb je heule saaie muesli
Die granola is echt super lekker! Is al een paar maanden mijn standaard ontbijt
Ja, dan heb je idd hele saaie muesliquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:29 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Het zijn juist dingen als gedroogd fruit en rozijnen die ik niet lekker vind (ik haat dingen die aan mijn tanden blijven plakken). Maar als je dat allemaal weglaat, heb je heule saaie muesli
Die granola is echt super lekker! Is al een paar maanden mijn standaard ontbijt
Oeh, dat klinkt als een heel lekker tussendoortjequote:Op maandag 13 oktober 2014 16:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dan heb je idd hele saaie muesliIk ga die granola eens maken
Lijkt me awesome. Zo kwam ik laatst een recept tegen van appelchips
appels in plakjes snijden, wat kaneel erover en afbakken in de oven
Kun je bijvoorbeeld ook met spinazie of boerenkool doen als je hartige chips wilt.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dan heb je idd hele saaie muesliIk ga die granola eens maken
Lijkt me awesome. Zo kwam ik laatst een recept tegen van appelchips
appels in plakjes snijden, wat kaneel erover en afbakken in de oven
Meng er eens wat fruit door. Dat is lekkerquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:30 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Ik vind muesli etc. sowieso heel vies. Jammer eigenlijkmisschien moet ik het maar 'leren eten' ofzo. 😁
Ik heb het nog niet gemaaktquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:33 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oeh, dat klinkt als een heel lekker tussendoortje
Serieus? De appel met spinazie?quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kun je bijvoorbeeld ook met spinazie of boerenkool doen als je hartige chips wilt.
[..]
[..]
Ze spreekt me nu aan per prive chat (ik had op dr status gezegd dat het wel erg laag was en ik nog niet aan de 1000kcal kwam met dat lijstje ) :ik eet eigenlijk meer dan ooit en val ontzettend af.. ik blijf gewoon vooral van de slechte dingen afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oke, dan zoek je het lekker uit. Ik zwaai alvast naar o.a je spieren.
Ik kan daar niet tegen
*in ademt, uit ademt.
*nog maar eens diep in ademt.!
Ik zou niet zonder KH kunnen nu ik zoveel sport.. Jij bent een voorbeeld van hoe ik het graag zie Qwea!
Ja, ga het straks ff halen denk ik!quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Meng er eens wat fruit door. Dat is lekkerAH heeft ook Fruit Muesli. Zitten rozijntjes, stukjes banaan etc. door.
Vind ik ook, moet ze helemaal zelf weten, haar lijfquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:29 schreef Yaaar het volgende:
. Bemoei je er dan ook gewoon niet mee. Als zij dat drie weken wil doen, moet ze het maar doen.
Whut?quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, gewoon spinaziebladeren kruiden en in de oven drogen.
Nou ja, 1000 kcal (ik kom op 800 uit zelfs) is gewoon te weinig. En ze moet het helemaal zelf weten hoor, maar dan hoeft ze straks ook niet te komen janken dat ze dr massa kwijt is enzulks. Of dat ze de 10km niet vol kan maken. De truc is juist om goed te eten, zoals je zelf ook al zegt. Daar houdt je je BMR mee op gang, je spieren mee in conditie, ect.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:39 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
ik eet eigenlijk meer dan ooit en val ontzettend af.. ik blijf gewoon vooral van de slechte dingen af!
Ik zou niet zonder KH kunnen nu ik zoveel sport.. Jij bent een voorbeeld van hoe ik het graag zie Qwea!
That's what I saidquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vind ik ook, moet ze helemaal zelf weten, haar lijfMaar je mag je er wel over verwonderen
Ik zou vanmorgen, maar hondje onwijs ziek. Dus heb babysit dienst. Dus ga ook vanaafquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:47 schreef xuryah het volgende:
Ik heb zin om te sporten vanavond, want ik heb een nieuwe sportbroek
Sowieso heb ik eigenlijk wel zin om te sporten
Wat je wilt. Zout sowieso. Paprikapoeder, knoflookpoeder en uienpoeder bijvoorbeeld.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:47 schreef Qwea het volgende:
Whut?Oke.. dat ga ik vd week proberen
Waar kruid ik ze mee dan?
Awhh.. wat heeft ie dan?quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou vanmorgen, maar hondje onwijs ziek. Dus heb babysit dienst. Dus ga ook vanaafWat ga je doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |