Benieuwd hoe dit aflooptquote:Op maandag 13 oktober 2014 14:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dude! Luister nou naar meJe verspilt je energie.
Tsja, dat kan best gelden voor veel mensen idd. Ik eet alleen geen 1000 kcal op een dag, nooit gedaan en ga ik ook nooit doen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:05 schreef Drinky het volgende:
[..]
Met een 1000kcal op een dag dieet kan ik je gegarandeerd vertellen dat je aan het eind niet blij zal zijn met het resultaat van je vetverlies. Je zal snel vet verliezen, maar ook een hoop spierweefsel waardoor je er alsnog skinnyfat uit komt te zien.
Dat is dan nog het positieve, de negatieve kant is dat je heel je hormoonhuishouding om zeep helpt en je zal heel snel gaan merken dat je fysieke en psychische klachten gaat krijgen.
gr
Inschrijven voor volgend jaar kan nog nietquote:
Lol, die spieren heb ik al. Foto is al weer even oud. Armen zijn inmiddels vrij droog, abs heb ik ook al maar kan altijd wat meer. Enige wat ik moet doen is vet percentage droppen. Heb buikspieren zo hard als kabels. En aan dat ver percentage droppen wordt gewerkt met een compleet teamquote:Op maandag 13 oktober 2014 14:16 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
Je ziet er goed uit!!Nu dus de spieren opbouwen en dan meedoen!
Kan ik er straks weer lekker bij etenquote:Op maandag 13 oktober 2014 14:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dude! Luister nou naar meJe verspilt je energie.
Super ! Heb je wat tips voor mequote:Op maandag 13 oktober 2014 14:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lol, die spieren heb ik al. Foto is al weer even oud. Armen zijn inmiddels vrij droog, abs heb ik ook al maar kan altijd wat meer. Enige wat ik moet doen is vet percentage droppen. Heb buikspieren zo hard als kabels. En aan dat ver percentage droppen wordt gewerkt met een compleet team
Fysio, PT, dietiste
Komt allemaal door je Whey poeder of niet?quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lol, die spieren heb ik al. Foto is al weer even oud. Armen zijn inmiddels vrij droog, abs heb ik ook al maar kan altijd wat meer. Enige wat ik moet doen is vet percentage droppen. Heb buikspieren zo hard als kabels. En aan dat ver percentage droppen wordt gewerkt met een compleet team
Fysio, PT, dietiste
Maar ik eet geen 1000 kcal per dag, volgens mij zei Qwea dat, maar dat is onzin.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:16 schreef Drinky het volgende:
[..]
Lol, valt wel mee? 1000kcal valt geenszins mee, en dan ga ik er nog (hoopvol) vanuit dat ze wel zo verstandig is om op haar workout dagen het verschil in calorieinname te compenseren.
Eten.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:21 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
Super ! Heb je wat tips voor me
Gelukkig maar.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:22 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Maar ik eet geen 1000 kcal per dag, volgens mij zei Qwea dat, maar dat is onzin.
Was dit niet in het begin zo? Of verbeeld ik me dit nu?quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:22 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Maar ik eet geen 1000 kcal per dag, volgens mij zei Qwea dat, maar dat is onzin.
Is bij mij toen ook niet gebeurd.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:16 schreef Drinky het volgende:
[..]
Lol, valt wel mee? 1000kcal valt geenszins mee, en dan ga ik er nog (hoopvol) vanuit dat ze wel zo verstandig is om op haar workout dagen het verschil in calorieinname te compenseren.
Ja, dat verbeeld je je. Ik heb wel eens gehad dat ik op een dag 1200/1300 at en simpelweg vol zat, maar dat heb ik nu niet meer.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:23 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Was dit niet in het begin zo? Of verbeeld ik me dit nu?
Selfcontrol, you must have!quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:20 schreef Drinky het volgende:
[..]
Kan ik er straks weer lekker bij eten
Ga er ook niet verder op in, ik kom soms in dit topic de wazigste dieeten tegen en dan gaat het vanzelf.
Nu tijd voor mijn O, gr
okquote:Op maandag 13 oktober 2014 14:25 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Ja, dat verbeeld je je. Ik heb wel eens gehad dat ik op een dag 1200/1300 at en simpelweg vol zat, maar dat heb ik nu niet meer.
Hallo, en trainenquote:
quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:51 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
#foodisfuel #fitgirl #strongnotskinny
#absaremadeinthekitchenquote:Op maandag 13 oktober 2014 14:51 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
#foodisfuel #fitgirl #strongnotskinny
Weglaten of vervangen?quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou de cruesli, nep boter, ontbijtkoek en lu crackers weglaten.
Amen!quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:44 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dan moet je maar geduld kweken. Ik ben ook niet in een week van bmi 33,5 naar 26 gegaan.
Vervangen. Denk ik. Hoeveel kcal zit je?quote:Op maandag 13 oktober 2014 15:23 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Weglaten of vervangen?
Qua yoghurtvulling ben ik het met je eens, maar ik vind muesli echt ontzettend vies. Cruesli is de enige yoghurtvulling die ik trek, eigenlijk. Of een banaan, maar daar raak ik verstopt van. Vandaar ook de plak ontbijtkoek. Nepboter is simpelweg lactosevrije btw, echte boter mag ik niet, word ik nogal doodziek van.
Wat is er mis met de Lu crackertjes? Zitten er vijf in, ongeveer 100 kcals, lekker hartig tussendoortje.
quote:
Nou zijn mijn rekenskillz niet geweldig, maar ik kom beneden de 1000 uit hoorquote:Dag 1 van 3 weken streng.
Vanochtend omelet met rookvlees.
Daarna uurtje Zumba gegeven.
De lunch omelet.
Tussendoor komkommer met gerookte kip.
Daarna middagje werken.
Vanavond eet ik kippensoep.
En tussendoor heel veel water gedronken.
En vanavond avondje sporten Xco,Combat en Grit.
Ik zou dood neervallen als ik daarop zou moeten leven en erbij zoveel zou moeten sportenquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
#30%gym70%diet!
Ik moet intens huilen. Iemand op facebook heeft samen met haar fitnessclub inc instructrice bedacht dat ze "3 weken streng gaat zijn!" want zo was haar motivatie.. ze had dat even weer nodig om op haar eten te letten. Dan denk ik bij mezelf: Waarom de fuck ga je dat 3 weken doen? Doe dat dan permanent
Verder sport ze veel en doet ze volgens eigen zeggen veel aan krachttraining. Maar ze gaat de KH's weglaten! En leven op met name eiwittenToen ging zer dit posten op FB :
[..]
Nou zijn mijn rekenskillz niet geweldig, maar ik kom beneden de 1000 uit hoor
quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:14 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Ik zou dood neervallen als ik daarop zou moeten leven en erbij zoveel zou moeten sporten
Ze spreekt me nu aan per prive chat (ik had op dr status gezegd dat het wel erg laag was en ik nog niet aan de 1000kcal kwam met dat lijstje ) :quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:13 schreef Isabeau het volgende:
Een korte tijd zo streng kan best, maar in combinatie met al dat sporten?Die valt om!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oke, dan zoek je het lekker uit. Ik zwaai alvast naar o.a je spieren.
Ik snap dat fucking ECHT ECHT ECHT niet. Hoe kunnen mensen nou zo dom zijn. Hoe de fuck kun je nou leven op zulke lijstjes. En dat sport al weet ik veel hoelang en claimt ook al weet ik veel hoelang bezig te zijn met spiermassa opbouwen. Ja nee, dan ga je de KH's weglaten en zulke lijstjes eten.
Ik kan daar niet tegen
*in ademt, uit ademt.
En dat hele streng is bullshit van de bovenste plank. Als je geen troep wil eten, eet dat dan niet alleen die 3 weken nietPoosje gelee vroeg ik of ze mee wilde doen met een clean eat challenge. Weekje proberen of het wat voor haar was. Nee want ze kon o.a de KH's niet missen voor het trainen. Vet onlogisch, want ik heb nooit gezegd dat je dan geen KH's meer moest eten
Alleen de aspartaam, e-nummers, geraffineerde suikers e.d. Nee want ze had ook suikers nodig voor een training, of erna. Ja, top, ik ook, eet een banaan, of 3. Nee nee, kon allemaal niet.
*nog maar eens diep in ademt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |