SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Ff rustig aan nog met je voet belasten hequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:02 schreef Qwea het volgende:
Pffff.
4 dagen niet gesport en ik begin het zat te worden
Dinsdag rustdag, Donderdag gips eraf ff rustig aan doen. Gisteren zelfde idee, voelde nog niet goed. Vandaag ging ik in Amsterdam schoenen kopen want ik kon geen schoenen aan want die deden zeer, want veelste krap. Toen dacht ik "ooh als ik thuis ben ga ik wel!" fucking 15:15 thuis. Sportschool gaat om 16u dichtPlus mijn voet is op van het staan en kleine stukjes lopen.
Bright side : Ik heb eindelijk goddelijke schoenen (breed!!). Wel skate schoenen, maar lekker boeiend. Oeh en ik heb hardloopkleding gekocht. 170 euro aan kleding lichter
Dus. Dat. Boofuckinghoo.
Nu pizza, pootjes op de bank, tv aan, eten, ff zitten, slapen, morgen sporten. /zeikpost.
Moet je er ook niet vanalles op laten vallenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:02 schreef Qwea het volgende:
Pffff.
4 dagen niet gesport en ik begin het zat te worden
Dinsdag rustdag, Donderdag gips eraf ff rustig aan doen. Gisteren zelfde idee, voelde nog niet goed. Vandaag ging ik in Amsterdam schoenen kopen want ik kon geen schoenen aan want die deden zeer, want veelste krap. Toen dacht ik "ooh als ik thuis ben ga ik wel!" fucking 15:15 thuis. Sportschool gaat om 16u dichtPlus mijn voet is op van het staan en kleine stukjes lopen.
Bright side : Ik heb eindelijk goddelijke schoenen (breed!!). Wel skate schoenen, maar lekker boeiend. Oeh en ik heb hardloopkleding gekocht. 170 euro aan kleding lichter
Dus. Dat. Boofuckinghoo.
Nu pizza, pootjes op de bank, tv aan, eten, ff zitten, slapen, morgen sporten. /zeikpost.
Godverdomme dat deed zeerquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:06 schreef Timmos het volgende:
[..]
Moet je er ook niet vanalles op laten vallen!
Mn carbs gespaard voor vanavond, ff kijken straks bij het tankstation waar ik ze aan op maak
Nu ben je afquote:
Cadilac autodrop mag ik hopen?quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:08 schreef Timmos het volgende:
[..]
Autodrop en witte KitKat chunky. Yolo.
Hbe je met of zonder borstband?quote:Op zondag 12 oktober 2014 17:30 schreef Patoshik het volgende:
Zo, dat was het eerste rondje met het nieuwe horloge hardlopen. Dat ging eh.... niet zo goed haha. Ik had hem op gemiddelde snelheid staan en ik zag dat ik over 1 km 9,30 min over deed. Dus ik rennen, rennen, rennen want dat was niet normaal aangezien ik laatst rond de 5 min per km deed. En zo sloom was ik nu toch ook niet? Bleek hij op mijl te staan.Ik was helemaal dood dus de rest ging niet zo goed meer. Ik was kapot haha.
Volgende keer maar eerst goed kijken of alles goed ingesteld is.
[ afbeelding ]
Borstband voor hartslag?quote:
Ik vind een borstband echt niet vervelend zitten.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:02 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Borstband voor hartslag?
Zonder. Het leek me niet echt een toevoeging (ik zou het 3 keer gebruiken en dan laten verstoffen) en aangezien ik ook had gelezen dat dat best vervelend zat loop ik maar gewoon op gevoel.
Ik heb vandaag ook 30 km gefietst toevallig!quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:05 schreef Captain_Fabulous het volgende:
30 km gefietst net,zo mooi buiten!
Meid, ga jezelf opmeten. Het kan zijn dat je het zelf echt niet ziet maar dat het verschil er wel degelijk is.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:57 schreef Yaaar het volgende:
Ik ben er helemaal klaar mee, heb het gevoel dat het nog 31011383 jaar gaat duren totdat ik eens resultaat zie.![]()
ALS ik ooit al resultaat ga zien.
Morgen ga ik naar de sportschool en ik verhoog mijn aantal keer sporten naar 6 p/w ofzo. Dan maar in de ochtenden voor werk hardlopen en 2 avonden fitness.
Een van de weinige dingen in dit topic waar ik me in kan vinden.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Meid, ga jezelf opmeten. Het kan zijn dat je het zelf echt niet ziet maar dat het verschil er wel degelijk is.Misschien heb je een verkeerd beeld van jezelf. Je bent gewoon afgevallen dus ga nou geen dingen extreem opschroeven.
ik ben halverwege t jaar begonnen en dacht aan 10 kilo.. deze heb ik al behaald.. maar nog 3/4 kilo eraf voor het einde van het jaar zou te doen moeten zijn!quote:Op maandag 13 oktober 2014 08:46 schreef CrunchySelf het volgende:
Het kwam laatst al te sprake door xuryah, de jaarlijkse doelstellingen. We zijn nu week 42, dus over tien weekjes is het jaar al weer voorbij. Lijkt veel, in werkelijkheid valt dit tegen.
Zijn hier mensen met jaarlijkse doelstellingen? Al gehaald, nog te halen of helemaal niet meer?
Die van mij had ik aan het begin al vastgesteld, 20kg dit jaar. Nu dus nog 4,3 kg te gaan, dat moet wel te halen zijn.
Ja, wie weet ga ik dat nog wel doen. Het punt is dat ik mezelf heel erg dik vind (zo voelt het) en dat het irritant is dat er dan niets vanaf lijkt te zijn terwijl ik er mijn best voor doe, want ik wil het zelf gewoon merken/zien aan mijn lichaam. 2x erbij fitness lijkt mij niet extreem trouwens, maar dat hoor ik wel.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Meid, ga jezelf opmeten. Het kan zijn dat je het zelf echt niet ziet maar dat het verschil er wel degelijk is.Misschien heb je een verkeerd beeld van jezelf. Je bent gewoon afgevallen dus ga nou geen dingen extreem opschroeven.
Goed bezigquote:Op maandag 13 oktober 2014 09:36 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
ik ben halverwege t jaar begonnen en dacht aan 10 kilo.. deze heb ik al behaald.. maar nog 3/4 kilo eraf voor het einde van het jaar zou te doen moeten zijn!
Dan is toch juist dat meten heel erg goed? De keiharde voortgang (of juist nietquote:Op maandag 13 oktober 2014 09:44 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Ja, wie weet ga ik dat nog wel doen. Het punt is dat ik mezelf heel erg dik vind (zo voelt het) en dat het irritant is dat er dan niets vanaf lijkt te zijn terwijl ik er mijn best voor doe, want ik wil het zelf gewoon merken/zien aan mijn lichaam. 2x erbij fitness lijkt mij niet extreem trouwens, maar dat hoor ik wel.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:57 schreef Yaaar het volgende:
Ik ben er helemaal klaar mee, heb het gevoel dat het nog 31011383 jaar gaat duren totdat ik eens resultaat zie.![]()
ALS ik ooit al resultaat ga zien.
Morgen ga ik naar de sportschool en ik verhoog mijn aantal keer sporten naar 6 p/w ofzo. Dan maar in de ochtenden voor werk hardlopen en 2 avonden fitness.
Ik doe niet aan jaarlijkse doelstellingenquote:Op maandag 13 oktober 2014 08:46 schreef CrunchySelf het volgende:
Het kwam laatst al te sprake door xuryah, de jaarlijkse doelstellingen. We zijn nu week 42, dus over tien weekjes is het jaar al weer voorbij. Lijkt veel, in werkelijkheid valt dit tegen.
Zijn hier mensen met jaarlijkse doelstellingen? Al gehaald, nog te halen of helemaal niet meer?
Die van mij had ik aan het begin al vastgesteld, 20kg dit jaar. Nu dus nog 4,3 kg te gaan, dat moet wel te halen zijn.
Nja, ik wil t gewoon zien aan mijn lichaam, kleding etc. Maar ik zal het wel proberen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 09:45 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Goed bezig
[..]
Dan is toch juist dat meten heel erg goed? De keiharde voortgang (of juist niet) zie je dan in getallen.
Is ook een manierquote:Op maandag 13 oktober 2014 09:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik doe niet aan jaarlijkse doelstellingenDuurt veelste lang en dan heb je IMHO teveel tijd om te slacken. Maandelijkse doelstellingen
O zo, op die manier.quote:Op maandag 13 oktober 2014 09:50 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Nja, ik wil t gewoon zien aan mijn lichaam, kleding etc. Maar ik zal het wel proberen.
Jup. Meestal zit ik ver onder die doelstelling. En dan bedenk ik me altijd dat de lat best hoger magquote:Op maandag 13 oktober 2014 09:52 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Is ook een manier. En die doelstelling die haal je altijd keurig?
[..]
O zo, op die manier.
Fijn dat dat soms is. Ik gewoon altijd bij de jouwequote:
Ach ja, liever dat je haalt dan dat je hem constant niet haalt.quote:Op maandag 13 oktober 2014 09:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup. Meestal zit ik ver onder die doelstelling. En dan bedenk ik me altijd dat de lat best hoger mag
quote:Op maandag 13 oktober 2014 09:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Fijn dat dat soms is. Ik gewoon altijd bij de jouweMaar goed, ik ga ook helemaal geen discussie met je aan verder. Ga 6x p/w sporten en 1000kcal eten. Val je binnen no time af
succes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |