SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Ff rustig aan nog met je voet belasten hequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:02 schreef Qwea het volgende:
Pffff.
4 dagen niet gesport en ik begin het zat te worden
Dinsdag rustdag, Donderdag gips eraf ff rustig aan doen. Gisteren zelfde idee, voelde nog niet goed. Vandaag ging ik in Amsterdam schoenen kopen want ik kon geen schoenen aan want die deden zeer, want veelste krap. Toen dacht ik "ooh als ik thuis ben ga ik wel!" fucking 15:15 thuis. Sportschool gaat om 16u dichtPlus mijn voet is op van het staan en kleine stukjes lopen.
Bright side : Ik heb eindelijk goddelijke schoenen (breed!!). Wel skate schoenen, maar lekker boeiend. Oeh en ik heb hardloopkleding gekocht. 170 euro aan kleding lichter
Dus. Dat. Boofuckinghoo.
Nu pizza, pootjes op de bank, tv aan, eten, ff zitten, slapen, morgen sporten. /zeikpost.
Moet je er ook niet vanalles op laten vallenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:02 schreef Qwea het volgende:
Pffff.
4 dagen niet gesport en ik begin het zat te worden
Dinsdag rustdag, Donderdag gips eraf ff rustig aan doen. Gisteren zelfde idee, voelde nog niet goed. Vandaag ging ik in Amsterdam schoenen kopen want ik kon geen schoenen aan want die deden zeer, want veelste krap. Toen dacht ik "ooh als ik thuis ben ga ik wel!" fucking 15:15 thuis. Sportschool gaat om 16u dichtPlus mijn voet is op van het staan en kleine stukjes lopen.
Bright side : Ik heb eindelijk goddelijke schoenen (breed!!). Wel skate schoenen, maar lekker boeiend. Oeh en ik heb hardloopkleding gekocht. 170 euro aan kleding lichter
Dus. Dat. Boofuckinghoo.
Nu pizza, pootjes op de bank, tv aan, eten, ff zitten, slapen, morgen sporten. /zeikpost.
Godverdomme dat deed zeerquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:06 schreef Timmos het volgende:
[..]
Moet je er ook niet vanalles op laten vallen!
Mn carbs gespaard voor vanavond, ff kijken straks bij het tankstation waar ik ze aan op maak
Nu ben je afquote:
Cadilac autodrop mag ik hopen?quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:08 schreef Timmos het volgende:
[..]
Autodrop en witte KitKat chunky. Yolo.
Hbe je met of zonder borstband?quote:Op zondag 12 oktober 2014 17:30 schreef Patoshik het volgende:
Zo, dat was het eerste rondje met het nieuwe horloge hardlopen. Dat ging eh.... niet zo goed haha. Ik had hem op gemiddelde snelheid staan en ik zag dat ik over 1 km 9,30 min over deed. Dus ik rennen, rennen, rennen want dat was niet normaal aangezien ik laatst rond de 5 min per km deed. En zo sloom was ik nu toch ook niet? Bleek hij op mijl te staan.Ik was helemaal dood dus de rest ging niet zo goed meer. Ik was kapot haha.
Volgende keer maar eerst goed kijken of alles goed ingesteld is.
[ afbeelding ]
Borstband voor hartslag?quote:
Ik vind een borstband echt niet vervelend zitten.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:02 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Borstband voor hartslag?
Zonder. Het leek me niet echt een toevoeging (ik zou het 3 keer gebruiken en dan laten verstoffen) en aangezien ik ook had gelezen dat dat best vervelend zat loop ik maar gewoon op gevoel.
Ik heb vandaag ook 30 km gefietst toevallig!quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:05 schreef Captain_Fabulous het volgende:
30 km gefietst net,zo mooi buiten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |