SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
Ff rustig aan nog met je voet belasten hequote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:02 schreef Qwea het volgende:
Pffff.
4 dagen niet gesport en ik begin het zat te worden
Dinsdag rustdag, Donderdag gips eraf ff rustig aan doen. Gisteren zelfde idee, voelde nog niet goed. Vandaag ging ik in Amsterdam schoenen kopen want ik kon geen schoenen aan want die deden zeer, want veelste krap. Toen dacht ik "ooh als ik thuis ben ga ik wel!" fucking 15:15 thuis. Sportschool gaat om 16u dichtPlus mijn voet is op van het staan en kleine stukjes lopen.
Bright side : Ik heb eindelijk goddelijke schoenen (breed!!). Wel skate schoenen, maar lekker boeiend. Oeh en ik heb hardloopkleding gekocht. 170 euro aan kleding lichter
Dus. Dat. Boofuckinghoo.
Nu pizza, pootjes op de bank, tv aan, eten, ff zitten, slapen, morgen sporten. /zeikpost.
Moet je er ook niet vanalles op laten vallenquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:02 schreef Qwea het volgende:
Pffff.
4 dagen niet gesport en ik begin het zat te worden
Dinsdag rustdag, Donderdag gips eraf ff rustig aan doen. Gisteren zelfde idee, voelde nog niet goed. Vandaag ging ik in Amsterdam schoenen kopen want ik kon geen schoenen aan want die deden zeer, want veelste krap. Toen dacht ik "ooh als ik thuis ben ga ik wel!" fucking 15:15 thuis. Sportschool gaat om 16u dichtPlus mijn voet is op van het staan en kleine stukjes lopen.
Bright side : Ik heb eindelijk goddelijke schoenen (breed!!). Wel skate schoenen, maar lekker boeiend. Oeh en ik heb hardloopkleding gekocht. 170 euro aan kleding lichter
Dus. Dat. Boofuckinghoo.
Nu pizza, pootjes op de bank, tv aan, eten, ff zitten, slapen, morgen sporten. /zeikpost.
Godverdomme dat deed zeerquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 19:06 schreef Timmos het volgende:
[..]
Moet je er ook niet vanalles op laten vallen!
Mn carbs gespaard voor vanavond, ff kijken straks bij het tankstation waar ik ze aan op maak
Nu ben je afquote:
Cadilac autodrop mag ik hopen?quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:08 schreef Timmos het volgende:
[..]
Autodrop en witte KitKat chunky. Yolo.
Hbe je met of zonder borstband?quote:Op zondag 12 oktober 2014 17:30 schreef Patoshik het volgende:
Zo, dat was het eerste rondje met het nieuwe horloge hardlopen. Dat ging eh.... niet zo goed haha. Ik had hem op gemiddelde snelheid staan en ik zag dat ik over 1 km 9,30 min over deed. Dus ik rennen, rennen, rennen want dat was niet normaal aangezien ik laatst rond de 5 min per km deed. En zo sloom was ik nu toch ook niet? Bleek hij op mijl te staan.Ik was helemaal dood dus de rest ging niet zo goed meer. Ik was kapot haha.
Volgende keer maar eerst goed kijken of alles goed ingesteld is.
[ afbeelding ]
Borstband voor hartslag?quote:
Ik vind een borstband echt niet vervelend zitten.quote:Op zondag 12 oktober 2014 18:02 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Borstband voor hartslag?
Zonder. Het leek me niet echt een toevoeging (ik zou het 3 keer gebruiken en dan laten verstoffen) en aangezien ik ook had gelezen dat dat best vervelend zat loop ik maar gewoon op gevoel.
Ik heb vandaag ook 30 km gefietst toevallig!quote:Op zondag 12 oktober 2014 13:05 schreef Captain_Fabulous het volgende:
30 km gefietst net,zo mooi buiten!
Meid, ga jezelf opmeten. Het kan zijn dat je het zelf echt niet ziet maar dat het verschil er wel degelijk is.quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:57 schreef Yaaar het volgende:
Ik ben er helemaal klaar mee, heb het gevoel dat het nog 31011383 jaar gaat duren totdat ik eens resultaat zie.![]()
ALS ik ooit al resultaat ga zien.
Morgen ga ik naar de sportschool en ik verhoog mijn aantal keer sporten naar 6 p/w ofzo. Dan maar in de ochtenden voor werk hardlopen en 2 avonden fitness.
Een van de weinige dingen in dit topic waar ik me in kan vinden.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Meid, ga jezelf opmeten. Het kan zijn dat je het zelf echt niet ziet maar dat het verschil er wel degelijk is.Misschien heb je een verkeerd beeld van jezelf. Je bent gewoon afgevallen dus ga nou geen dingen extreem opschroeven.
ik ben halverwege t jaar begonnen en dacht aan 10 kilo.. deze heb ik al behaald.. maar nog 3/4 kilo eraf voor het einde van het jaar zou te doen moeten zijn!quote:Op maandag 13 oktober 2014 08:46 schreef CrunchySelf het volgende:
Het kwam laatst al te sprake door xuryah, de jaarlijkse doelstellingen. We zijn nu week 42, dus over tien weekjes is het jaar al weer voorbij. Lijkt veel, in werkelijkheid valt dit tegen.
Zijn hier mensen met jaarlijkse doelstellingen? Al gehaald, nog te halen of helemaal niet meer?
Die van mij had ik aan het begin al vastgesteld, 20kg dit jaar. Nu dus nog 4,3 kg te gaan, dat moet wel te halen zijn.
Ja, wie weet ga ik dat nog wel doen. Het punt is dat ik mezelf heel erg dik vind (zo voelt het) en dat het irritant is dat er dan niets vanaf lijkt te zijn terwijl ik er mijn best voor doe, want ik wil het zelf gewoon merken/zien aan mijn lichaam. 2x erbij fitness lijkt mij niet extreem trouwens, maar dat hoor ik wel.quote:Op zondag 12 oktober 2014 23:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Meid, ga jezelf opmeten. Het kan zijn dat je het zelf echt niet ziet maar dat het verschil er wel degelijk is.Misschien heb je een verkeerd beeld van jezelf. Je bent gewoon afgevallen dus ga nou geen dingen extreem opschroeven.
Goed bezigquote:Op maandag 13 oktober 2014 09:36 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
ik ben halverwege t jaar begonnen en dacht aan 10 kilo.. deze heb ik al behaald.. maar nog 3/4 kilo eraf voor het einde van het jaar zou te doen moeten zijn!
Dan is toch juist dat meten heel erg goed? De keiharde voortgang (of juist nietquote:Op maandag 13 oktober 2014 09:44 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Ja, wie weet ga ik dat nog wel doen. Het punt is dat ik mezelf heel erg dik vind (zo voelt het) en dat het irritant is dat er dan niets vanaf lijkt te zijn terwijl ik er mijn best voor doe, want ik wil het zelf gewoon merken/zien aan mijn lichaam. 2x erbij fitness lijkt mij niet extreem trouwens, maar dat hoor ik wel.
quote:Op zondag 12 oktober 2014 22:57 schreef Yaaar het volgende:
Ik ben er helemaal klaar mee, heb het gevoel dat het nog 31011383 jaar gaat duren totdat ik eens resultaat zie.![]()
ALS ik ooit al resultaat ga zien.
Morgen ga ik naar de sportschool en ik verhoog mijn aantal keer sporten naar 6 p/w ofzo. Dan maar in de ochtenden voor werk hardlopen en 2 avonden fitness.
Ik doe niet aan jaarlijkse doelstellingenquote:Op maandag 13 oktober 2014 08:46 schreef CrunchySelf het volgende:
Het kwam laatst al te sprake door xuryah, de jaarlijkse doelstellingen. We zijn nu week 42, dus over tien weekjes is het jaar al weer voorbij. Lijkt veel, in werkelijkheid valt dit tegen.
Zijn hier mensen met jaarlijkse doelstellingen? Al gehaald, nog te halen of helemaal niet meer?
Die van mij had ik aan het begin al vastgesteld, 20kg dit jaar. Nu dus nog 4,3 kg te gaan, dat moet wel te halen zijn.
Nja, ik wil t gewoon zien aan mijn lichaam, kleding etc. Maar ik zal het wel proberen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 09:45 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Goed bezig
[..]
Dan is toch juist dat meten heel erg goed? De keiharde voortgang (of juist niet) zie je dan in getallen.
Is ook een manierquote:Op maandag 13 oktober 2014 09:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik doe niet aan jaarlijkse doelstellingenDuurt veelste lang en dan heb je IMHO teveel tijd om te slacken. Maandelijkse doelstellingen
O zo, op die manier.quote:Op maandag 13 oktober 2014 09:50 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Nja, ik wil t gewoon zien aan mijn lichaam, kleding etc. Maar ik zal het wel proberen.
Jup. Meestal zit ik ver onder die doelstelling. En dan bedenk ik me altijd dat de lat best hoger magquote:Op maandag 13 oktober 2014 09:52 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Is ook een manier. En die doelstelling die haal je altijd keurig?
[..]
O zo, op die manier.
Fijn dat dat soms is. Ik gewoon altijd bij de jouwequote:
Ach ja, liever dat je haalt dan dat je hem constant niet haalt.quote:Op maandag 13 oktober 2014 09:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup. Meestal zit ik ver onder die doelstelling. En dan bedenk ik me altijd dat de lat best hoger mag
quote:Op maandag 13 oktober 2014 09:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Fijn dat dat soms is. Ik gewoon altijd bij de jouweMaar goed, ik ga ook helemaal geen discussie met je aan verder. Ga 6x p/w sporten en 1000kcal eten. Val je binnen no time af
succes.
True story!quote:Op maandag 13 oktober 2014 10:02 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ach ja, liever dat je haalt dan dat je hem constant niet haalt.
[..]
Sinds dat de whey magisch isquote:
Die ondertitel van jou "Dieet-Extremist tot in de kist", heb je die al lang?![]()
![]()
Je hebt je gewicht wel eens genoemd en ik kan me niet voorstellen dat je werkelijk erg dik bent, of je moet veel kleiner zijn dan 1m65 of zo. Pas je wel op?quote:Op maandag 13 oktober 2014 09:44 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Ja, wie weet ga ik dat nog wel doen. Het punt is dat ik mezelf heel erg dik vind (zo voelt het) en dat het irritant is dat er dan niets vanaf lijkt te zijn terwijl ik er mijn best voor doe, want ik wil het zelf gewoon merken/zien aan mijn lichaam. 2x erbij fitness lijkt mij niet extreem trouwens, maar dat hoor ik wel.
Ik heb geen jaardoelstelling wel een lange termijn doel. Ik heb mezelf op 1 april 2013 2 jaar de tijd gegeven om mijn leven om te gooien en 53 kilo af te vallen (voor de goede rekenaar dat is soort van precies een halve kilo in de week). Ondanks een kleine hiccup in de loop van dit jaar zit ik op schema. Met nog 24 weken en 10 kilo te gaan moet dat lukken. Alleen iets meer en consequenter sporten dat is het lastigst.quote:Op maandag 13 oktober 2014 08:46 schreef CrunchySelf het volgende:
Aha vanaf toen, magischquote:Op maandag 13 oktober 2014 10:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
True story!
[..]
Sinds dat de whey magisch is
Dat is ook een goede manier! 0,5 kg per week gemiddeld is ook goed te doen, goed dat je op de goede weg zit.quote:Op maandag 13 oktober 2014 10:12 schreef Karstman het volgende:
[..]
Ik heb geen jaardoelstelling wel een lange termijn doel. Ik heb mezelf op 1 april 2013 2 jaar de tijd gegeven om mijn leven om te gooien en 53 kilo af te vallen (voor de goede rekenaar dat is soort van precies een halve kilo in de week). Ondanks een kleine hiccup in de loop van dit jaar zit ik op schema. Met nog 24 weken en 10 kilo te gaan moet dat lukken. Alleen iets meer en consequenter sporten dat is het lastigst.
Ik mag zo weer een toverpakket van b&f ophalenquote:Op maandag 13 oktober 2014 10:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
True story!
[..]
Sinds dat de whey magisch is
LoL @ Peter Beense, leek je ook op hem? Ik werd met enige regelmaat herkend als Frans Duijts...quote:Op maandag 13 oktober 2014 10:54 schreef Captain_Fabulous het volgende:
En oh ja, mee kunnen doen aan een fietstourtocht zonder dat ik opmerkingen hoor als 'Goh, Peter Beense doet ook mee', of 'Toch knap dat iemand met 150 kilo nog meerijd'. Daar ben ik wel vrij zat van.
Nope, maar voor een clubje wielrenners is iedereen die geen annorexia heeft een Beense ofo...ik heb wel ook een kinbaardje gehad een tijd, net als Frans Duijts, en toen werd ik ook wel met hem vergeleken. Dus tegenwoordig maar een volle baard, want daar had ik weinig zin in.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:10 schreef Karstman het volgende:
[..]
LoL @ Peter Beense, leek je ook op hem? Ik werd met enige regelmaat herkend als Frans Duijts...
Ik zou de cruesli, nep boter, ontbijtkoek en lu crackers weglaten.quote:Op maandag 13 oktober 2014 10:20 schreef Tink89 het volgende:
Ik ben begonnen met normaal doen in juli 2010. Niet per se doelstellingen aan gehangen in de vorm van kilo's of cm's, daar raak ik in het begin alleen maar ontzettend gedemotiveerd van.
Na een tijdje wel gaan werken met beloningen (paardrijles voor < 100 kilo, nieuwe paardrij-outfit bij <90, mooie jurk bij <85, enz.). Door er een tijd aan te hangen, ben ik in het begin veel te relaxed en aan het einde compleet gestresst. Ook al werk ik dagelijks met deadlines, voor m'n lijf kan ik het niet zo goed.
Toch heb ik nu besloten om het wel te doen. Hang al eeuwen op 75 ongeveer en kom steeds vaker tot de conclusie dat ik wat strenger moet zijn om met een beetje buffer op een gezond gewicht uit te komen. Voor mijn verjaardag (12-02) 70 kilo zou dus mooi zijn. Da's genoeg tijd om eventuele kerst/oud&nieuw-kilo's weer in balans te brengen en precies 4 maanden van vandaag. 4 maanden voor iets meer dan 4 kilo moet toch te doen zijn.
Lijstje:
O: Laugenbrötchen met een beetje nepboter, 250 ml lv yoghurt, hand notencruesli, plak ontbijtkoek met nepboter.
T: Nog niks, kantoorfruit is er nog niet. Misschien zo een pakje lu-crackertjes.
L: 4 maïsbrood (was het enige dat ze nog hadden in de supermarkt gisteren om 17:50, slechte planning) met 30+kaas en een bakje tonijnsalade die voornamelijk bestaat uit tonijn en paprika. Maak er in de gril een soort tunamelttosti van.
T: Appel met kaneel uit de magnetron.
D: Leftover boerenkoolstamppot met spekjes van gisteren óf zelfgemaakte kipragout met zilvervliesrijst.
S: Uur paardrijden.
Shoot, shoot, shoot, ik kan wel een schop onder m'n kont gebruiken!
Hoeveel weeg je? De weegschaal zal hier niet meer omlaag gaan ws vanwege spieren.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:01 schreef douche-eendje het volgende:
Hier is het doel nog altijd zo'n 65 kg wegen. komt wel goed
We kunnen elkaar de hand schudden. Vroeger droeg ik ook wel een ringbaardje (vandaar ook de vergelijking met FD denk ik) thans een echte baard (of niet als ik weer eens met de trimmer uitschietquote:Op maandag 13 oktober 2014 11:18 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Nope, maar voor een clubje wielrenners is iedereen die geen annorexia heeft een Beense ofo...ik heb wel ook een kinbaardje gehad een tijd, net als Frans Duijts, en toen werd ik ook wel met hem vergeleken. Dus tegenwoordig maar een volle baard, want daar had ik weinig zin in.
Afgezien van dat ie lelijk is, luisteren wij thuis naar fatsoenlijke metal muziek. Zijn liedjes kunnen mij NIET bekoren.
Zit nu al een eeuwigheid stabiel op 69-70 kg, maar ik ben niet bijzonder langquote:Op maandag 13 oktober 2014 11:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoeveel weeg je? De weegschaal zal hier niet meer omlaag gaan ws vanwege spieren.
Ja dan snap ik het idd. Hier moet er nog wat van de benen af en ik wil een sixpack praktischquote:Op maandag 13 oktober 2014 11:25 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Zit nu al een eeuwigheid stabiel op 69-70 kg, maar ik ben niet bijzonder langheb nog wel een paar zones met wat extra vetopslag
#fitgirlcodequote:Op maandag 13 oktober 2014 11:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja dan snap ik het idd. Hier moet er nog wat van de benen af en ik wil een sixpack praktischmaar mijn wederhelft vind dat geen goei idee.
Ik ben niet erg dik, maar ik voel me wel erg dik. Is raar, maar komt door het feit dat ik altijd dun ben geweest denk ik. Ik heb vooralsnog gewoon kledingmaten 36/38, dus dat zegt ook wel dat ik niet heeeel dik ben. Maar er kunnen wel wat kilo's vanaf en het gaat zó langzaam en ik heb geen geduld.quote:Op maandag 13 oktober 2014 10:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je hebt je gewicht wel eens genoemd en ik kan me niet voorstellen dat je werkelijk erg dik bent, of je moet veel kleiner zijn dan 1m65 of zo. Pas je wel op?
Dat wil ik ook. En ik wil de 10km. Ik vind het zo fijn dat ik wel merk dat m'n conditie vooruit gaat.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:33 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
#fitgirlcode
Hier is een gezond bmi halen en behouden voornamelijk het streven. En volgend jaar bij de city run een 5 km onder de 30 minuten lopen.
Dan moet je maar geduld kweken. Ik ben ook niet in een week van bmi 33,5 naar 26 gegaan.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:38 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Ik ben niet erg dik, maar ik voel me wel erg dik. Is raar, maar komt door het feit dat ik altijd dun ben geweest denk ik. Ik heb vooralsnog gewoon kledingmaten 36/38, dus dat zegt ook wel dat ik niet heeeel dik ben. Maar er kunnen wel wat kilo's vanaf en het gaat zó langzaam en ik heb geen geduld.
Oeh ik doe mee met de cityquote:Op maandag 13 oktober 2014 11:33 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
#fitgirlcode
Hier is een gezond bmi halen en behouden voornamelijk het streven. En volgend jaar bij de city run een 5 km onder de 30 minuten lopen.
Alkmaar!quote:
Hoeveel weeg je nu?quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:49 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik droom van onder de 80, maar of dat ook echt gaat lukken weet ik niet. Met nog 2,5 maand de tijd zou het haalbaar zijn. Maar meestal werken streefdoelen voor mij averechts, dus ik wil gewoon lekker door blijven sporten..
Ja dit.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:59 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ik doe die in alkmaar, lekker dichtbij mn huis en met veel bekenden
Kijken of ik je deze keer er wel uitloop. Mij een beetje inhalen bij het 2,5km punt, tsk :pquote:Op maandag 13 oktober 2014 12:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja dit.
Zuslief zou ook meedoen de volgende keer btw.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:24 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Kijken of ik je deze keer er wel uitloop. Mij een beetje inhalen bij het 2,5km punt, tsk :p
quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:24 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Kijken of ik je deze keer er wel uitloop. Mij een beetje inhalen bij het 2,5km punt, tsk :p
Doen!quote:Op maandag 13 oktober 2014 12:09 schreef Qwea het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik volgend jaar met de flexcup mee wil doen.
Lijkt me vet coolquote:
wat houdt het in?quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lijkt me vet cooliemand die ik vaag ken doet ook mee (vrouw ).
Soort van bodybuilding. Maar er zijn voor vrouwen 4 klassen. En ik wil mee doen in de beginners klasse (bikini).quote:
gaaf! heb je een foto van hoe je er nu uitziet ?quote:Op maandag 13 oktober 2014 13:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Soort van bodybuilding. Maar er zijn voor vrouwen 4 klassen. En ik wil mee doen in de beginners klasse (bikini).
Het gaat me niet eens zozeer om iets te winnen. Lijkt me gewoon cool om hieraan mee te doenIk moet nog wel ff wat droger worden iig.
" Het vrouwen Bikini concept is door de IFBB geïntroduceerd in het begin van de jaren 80. In 1996 werd het een officiële competitie als antwoord op de toenemende vraag naar competities voor vrouwen die, in tegenstelling tot vrouwelijke bodybuilders, een minder gespierde, maar atletische en esthetisch mooie fysiek wilden ontwikkelen en hun fysieken in beweging wilden laten zien."
Met een 1000kcal op een dag dieet kan ik je gegarandeerd vertellen dat je aan het eind niet blij zal zijn met het resultaat van je vetverlies. Je zal snel vet verliezen, maar ook een hoop spierweefsel waardoor je er alsnog skinnyfat uit komt te zien.quote:Op maandag 13 oktober 2014 11:38 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Ik ben niet erg dik, maar ik voel me wel erg dik. Is raar, maar komt door het feit dat ik altijd dun ben geweest denk ik. Ik heb vooralsnog gewoon kledingmaten 36/38, dus dat zegt ook wel dat ik niet heeeel dik ben. Maar er kunnen wel wat kilo's vanaf en het gaat zó langzaam en ik heb geen geduld.
Heeft hier al eens in het topic gestaanquote:Op maandag 13 oktober 2014 13:58 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
gaaf! heb je een foto van hoe je er nu uitziet ?
Dat valt ook wel mee.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:05 schreef Drinky het volgende:
[..]
Met een 1000kcal op een dag dieet kan ik je gegarandeerd vertellen dat je aan het eind niet blij zal zijn met het resultaat van je vetverlies. Je zal snel vet verliezen, maar ook een hoop spierweefsel waardoor je er alsnog skinnyfat uit komt te zien.
Don't bother. Really. Just, don't.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:05 schreef Drinky het volgende:
[..]
Met een 1000kcal op een dag dieet kan ik je gegarandeerd vertellen dat je aan het eind niet blij zal zijn met het resultaat van je vetverlies. Je zal snel vet verliezen, maar ook een hoop spierweefsel waardoor je er alsnog skinnyfat uit komt te zien.
Dat is dan nog het positieve, de negatieve kant is dat je heel je hormoonhuishouding om zeep helpt en je zal heel snel gaan merken dat je fysieke en psychische klachten gaat krijgen.
gr
Meedoen!quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heeft hier al eens in het topic gestaan
[ afbeelding ]
Lol, valt wel mee? 1000kcal valt geenszins mee, en dan ga ik er nog (hoopvol) vanuit dat ze wel zo verstandig is om op haar workout dagen het verschil in calorieinname te compenseren.quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat valt ook wel mee.
Waarmee ik niet zeg dat je beter iets meer kan eten
Je ziet er goed uit!!quote:Op maandag 13 oktober 2014 14:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heeft hier al eens in het topic gestaan
[ afbeelding ]
Dude! Luister nou naar mequote:Op maandag 13 oktober 2014 14:16 schreef Drinky het volgende:
[..]
Lol, valt wel mee? 1000kcal valt geenszins mee, en dan ga ik er nog (hoopvol) vanuit dat ze wel zo verstandig is om op haar workout dagen het verschil in calorieinname te compenseren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |