Je link is stuk, deze dus:quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:43 schreef Ruby88 het volgende:
Ik heb vorige week [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2014/3NV 0213344 003 62 2963.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=2&call=url[file:/product/quicklook/large]]deze sportbroek[/url] gekocht. Zo'n aankoop is soms best extra motiverend om te gaan.
Morgen weer trouwens. Vandaag werd het een eindje fietsen tussen werk en eten met vrienden.
Goede vakantie gewenst Karstman!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:58 schreef Karstman het volgende:
Zo jongens en meisjes ik ben er even tussenuit. Eens kijken hoe een week all inclusive en duiken van invloed is op de getalletjes. Een weekje zon is in elk geval goed voor lichaam en geest
Laatste deel lijstje:
O: boterhammen panpan 20+ en veldsla
T: komkommer en appel
L: boterhammen panpan 20+ en veldsla (het moest op)
T: vliegtuig
D: ????
Tot over een weekje
lekker duiken en genieten!quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:58 schreef Karstman het volgende:
Zo jongens en meisjes ik ben er even tussenuit. Eens kijken hoe een week all inclusive en duiken van invloed is op de getalletjes. Een weekje zon is in elk geval goed voor lichaam en geest
Laatste deel lijstje:
Tot over een weekje
Mijn pakketje komt vanaf 1 uur, maar moet net voor 1 uur wegquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind whey niet magischEen bepaald persoon hier in dit topic liep op whey te bitchen
Nice. Wat heb je besteld?
Daarom kies ik altijd voor zelf ophalenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:03 schreef Timmos het volgende:
[..]
Mijn pakketje komt vanaf 1 uur, maar moet net voor 1 uur weg
Zware Tquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:58 schreef Karstman het volgende:
Laatste deel lijstje:
Tot over een weekje
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:04 schreef xuryah het volgende:
[..]
Ja joh, laat maar alleen aan Timmos zien he
NOESquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:03 schreef Timmos het volgende:
[..]
Mijn pakketje komt vanaf 1 uur, maar moet net voor 1 uur weg
Oke, misschien gooi ik nu een knuppel in het hoenderhok, maar ik vind dit dus oprecht niet mooi. Ik snap dat je je spieren nu bewust aanspant, maar ik vind je arm gewoon dik. Dik van de spieren weliswaar en het is dus vast gezond ofzo (geen idee eigenlijk, hoe is het met je vetpercentage?), maar ik vind het niks... Ik hou meer van gewoon slank dan van afgetraind.quote:
Tja, smaken verschillen he. En dat is geen knuppel in het hoenderhok hoor. Zou niet weten waaromquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:34 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Oke, misschien gooi ik nu een knuppel in het hoenderhok, maar ik vind dit dus oprecht niet mooi. Ik snap dat je je spieren nu bewust aanspant, maar ik vind je arm gewoon dik. Dik van de spieren weliswaar en het is dus vast gezond ofzo (geen idee eigenlijk, hoe is het met je vetpercentage?), maar ik vind het niks... Ik hou meer van gewoon slank dan van afgetraind.
Ik hou ook niet van vrouwelijke bodybuilders hoorquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:44 schreef CrunchySelf het volgende:
Qwea ziet er goed uit, kan dat wel waarderen qua uiterlijk. Persoonlijk hou ik niet van de van top tot teen bodybuilders to the max zeg maar, maar volgens ben jij dat niet.
ik zou het armpje drukken niet van je winnen waarschijnlijk
ik vind het wel mooi! Het moet niet te overdreven gespierd zijn maar dit is gewoon mooi! En ze zijn niet dik! Dikke armen betekent dat er een laag vet op zit end at heeft Qwea absoluut nietquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:44 schreef CrunchySelf het volgende:
Qwea ziet er goed uit, kan dat wel waarderen qua uiterlijk. Persoonlijk hou ik niet van de van top tot teen bodybuilders to the max zeg maar, maar volgens ben jij dat niet.
ik zou het armpje drukken niet van je winnen waarschijnlijk
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:46 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
ik vind het wel mooi! Het moet niet te overdreven gespierd zijn maar dit is gewoon mooi! En ze zijn niet dik! Dikke armen betekent dat er een laag vet op zit en dat heeft Qwea absoluut niet
Ja daar zit echt een gigantisch verschil tussen. Meestal verdwijnen dan de vrouwelijke formen om maar even zo te zeggen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van vrouwelijke bodybuilders hoorVind ze doodeng
Maar ik hou wel van afgetraind
En tussen die 2 zit natuurlijk een wereld van verschil
En Thnx
Kloptquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:47 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Ja daar zit echt een gigantisch verschil tussen. Meestal verdwijnen dan de vrouwelijke formen om maar even zo te zeggen.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:47 schreef -xRoosjeX- het volgende:
o sorry verkeerde icoontje om te verbeteren.. haha
Ja echt, volgens moet dat haast wel met toevoegingen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
KloptVind het echt he-le-maal niks. Die zijn zo droog als maar kan
En lekker volgespoten met steroïden.
Welke sportschool ga je? Ik zit bv bij Basic Fit. 15 euro p/m onbeperkt sporten. En beloon jezelf als je het echt lastig vind. Dus als je een X kilo bent afgevallen dat je dan weet ik veel, een horloge ofzo mag kopen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:58 schreef CrunchySelf het volgende:
Ok fock it, ik ga weer naar de sportschool. Ik zal straks na het werk langs om een abonnement te regelen.
Iets wat ik eigenlijk al wou, maar aan het uitstellen was vanwege het verbouwen op de doordeweekse avond en omdat ik het duur vind/vond. Verbouwen kan ook nog wel iets langer/andere momenten, ik bespaar nu al enorm door niet zo vaak fast food te halen.
Nu nog ff iets vinden wat ervoor zorgt dat ik langer lid blijf dan 6 maanden. Maar dat moet wel goed komen, ik ben nu ook al meer afgevallen dan ooit en houdt het ook al beter vol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |