abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145500139
quote:
1s.gif Op maandag 13 oktober 2014 17:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sowieso, voor baantjes trekken (of wat voor sportiefs in water dan ook) gewoon een badpak. Hippe badkleding is toch vaak net wat minder praktisch om lekker in te sporten. :+
En hardlooptights. O+
Tights was voor mij zo'n grote stap om overheen te zetten maar ik verslijt ze nu nogal snel :+ Hahaha. Ik heb zelfs een korte-korte tight die ik tot een paar weken terug nog iedere keer aan had.

Aan muesli heb ik trouwens de bio-muesli van de aldi. Kost geen drol en smaakt prima, maar ik ben er dan ook niet zo moeilijk mee. Heb 's ochtends gewoon honger :P
  maandag 13 oktober 2014 @ 18:47:34 #177
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145501012
Honger 's ochtends, check :D
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_145501576
quote:
1s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:49 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Ja zeker, maar om je daar nou mee te gaan bemoeien omdat jij het te weinig vindt, tsja.. Het is haar beslissing, afgesproken met andere mensen, dus prima voor haar lijkt mij. :)
Zij vindt het niet weinig, het is weinig. Als iemand overduidelijk ongezond bezig is lijkt het alleen maar goed om daar wat van te zeggen, in plaats van dat ze alleen maar bemoedigende reacties krijgt en haar lichaam naar de klote helpt.
  maandag 13 oktober 2014 @ 19:36:08 #179
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_145503377
Sportkleding acties lonen echt wel inderdaad! Kan soms wel tot 80% goedkoper!

Net zoals goed eten is kleding, cosmetica en electronica en "Dieeten" een kwestie van PLANNEN

Mijn enige spurt om op 4.45 uur uit te gaan is niet het werk maar wel de O... Alltijd zin in
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 13 oktober 2014 @ 19:40:21 #180
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_145503612
Spinazie chips uit de oven
Rode bieten chips uit de oven
Appelchips uit de oven
Boerenkoolchips uit de oven
Gewone aardappelchips uit de oven
Bananenchips uit de oven

Echt, je kan zoveel! Lekker hoor :9
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_145503793
Ik heb een heel fijne yogapants van de H&M
En dan gewoon een h&m shirtje er op

En voor baantjes zwemmen een bikini. Waarvan de meeste mensen vast vinden dat ik daar te dik voor ben, maar het is de enige manier waarop ik een beetje fatsoenlijk kan zwemmen zonder steeds mijn borsten naar binnen te moeten vouwen. En dat vind ik net iets zwaarder wegen dan mijn pens :P
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  maandag 13 oktober 2014 @ 20:03:14 #182
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_145504565
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 19:43 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb een heel fijne yogapants van de H&M
En dan gewoon een h&m shirtje er op

En voor baantjes zwemmen een bikini. Waarvan de meeste mensen vast vinden dat ik daar te dik voor ben, maar het is de enige manier waarop ik een beetje fatsoenlijk kan zwemmen zonder steeds mijn borsten naar binnen te moeten vouwen. En dat vind ik net iets zwaarder wegen dan mijn pens :P
Comfort voor uiterlijk. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_145505083
quote:
2s.gif Op maandag 13 oktober 2014 18:59 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zij vindt het niet weinig, het is weinig. Als iemand overduidelijk ongezond bezig is lijkt het alleen maar goed om daar wat van te zeggen, in plaats van dat ze alleen maar bemoedigende reacties krijgt en haar lichaam naar de klote helpt.
Het is voor drie weken en het is blijkbaar afgesproken met meerdere mensen; er is dus heus over nagedacht. Om je daarmee te bemoeien en vervolgens verontwaardigd te zijn als je niet de gewenste reactie krijgt, nee, laat gaan. Laat iemand doen wat ze wil doen, als ze drie weken onder de 1000 kcal wil zitten met een fitnessclubje moet ze dat helemaal zelf weten als het een keuze is waarover is nagedacht.
pi_145505161
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 17:05 schreef -xRoosjeX- het volgende:

[..]

Moet het een wijs vestje zijn, een strak vest?? en ik zou dan voor zwart gaan!
Strak! Ja, ga ik ook.. Vandaag heb ik Evy niet volgehouden, voel me ook ziek worden, jammer.. ;(
pi_145505203
quote:
1s.gif Op maandag 13 oktober 2014 20:16 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Het is voor drie weken en het is blijkbaar afgesproken met meerdere mensen; er is dus heus over nagedacht. Om je daarmee te bemoeien en vervolgens verontwaardigd te zijn als je niet de gewenste reactie krijgt, nee, laat gaan. Laat iemand doen wat ze wil doen, als ze drie weken onder de 1000 kcal wil zitten met een fitnessclubje moet ze dat helemaal zelf weten als het een keuze is waarover is nagedacht.
Oh my bad, als er over is nagedacht dan is het automatisch een goed, verstandig idee.
pi_145505580
quote:
14s.gif Op maandag 13 oktober 2014 20:18 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Oh my bad, als er over is nagedacht dan is het automatisch een goed, verstandig idee.
Joh, ik zeg niet dat het goed/verstandig is, maar het is haar eigen keuze met een heel fitnessclubje. Bemoei je er dan gewoon niet mee en laat het gaan is wat ik zeg :'), alsof iemand die met een hele club zoiets beslist, ermee stopt na bemoeienis van 1 persoon. Ze merkt het vanzelf als het vervelende consequenties heeft.
  maandag 13 oktober 2014 @ 20:56:07 #187
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145507060
Oooooh men! Ik ben totaal dood. Ik heb voor het eerst in tijden echt een geweldige workout gehad. En een PR'etje gepakt. 80kg benchpressen O+

Eerst magische whey en dan douchen *O*
pi_145507352
quote:
14s.gif Op maandag 13 oktober 2014 20:56 schreef Qwea het volgende:
Oooooh men! Ik ben totaal dood. Ik heb voor het eerst in tijden echt een geweldige workout gehad. En een PR'etje gepakt. 80kg benchpressen O+
Eerst magische whey en dan douchen *O*
Nice! :)
Waarom vind je whey zo magisch? :P

Ik heb net weer een bestelling gedaan bij B&F :) :)
Altijd leuk!
  maandag 13 oktober 2014 @ 21:18:59 #189
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145508415
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 21:00 schreef xuryah het volgende:
[..]
Nice! :)
Waarom vind je whey zo magisch? :P
Ik heb net weer een bestelling gedaan bij B&F :) :)
Altijd leuk!
Ik vind whey niet magisch :P Een bepaald persoon hier in dit topic liep op whey te bitchen :P

Nice. Wat heb je besteld?
pi_145514087
Ik heb vorige week [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2014/3NV 0213344 003 62 2963.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=2&call=url[file:/product/quicklook/large]]deze sportbroek[/url] gekocht. Zo'n aankoop is soms best extra motiverend om te gaan. :)

Morgen weer trouwens. Vandaag werd het een eindje fietsen tussen werk en eten met vrienden.
pi_145514284
quote:
14s.gif Op maandag 13 oktober 2014 21:18 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik vind whey niet magisch :P Een bepaald persoon hier in dit topic liep op whey te bitchen :P

Nice. Wat heb je besteld?
Owh haha :P
Ik heb whey crispy, een pre workout, protein bars (white chocolate) en himalaya zout besteld. En ik krijg er een roze salade shaker bij :P
  maandag 13 oktober 2014 @ 23:11:52 #192
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145515449
quote:
1s.gif Op maandag 13 oktober 2014 22:47 schreef xuryah het volgende:

[..]

Owh haha :P
Ik heb whey crispy, een pre workout, protein bars (white chocolate) en himalaya zout besteld. En ik krijg er een roze salade shaker bij :P
Nice! Die shakers zijn helemaal hip geloof ik
pi_145515747
quote:
1s.gif Op maandag 13 oktober 2014 23:11 schreef Qwea het volgende:

[..]

Nice! Die shakers zijn helemaal hip geloof ik
Die salade shakers? Ik heb alleen gelezen dat ze lekken :/ daar moet ik even mee uitkijken dus :P

Lijstje van vandaag:

O: smoothie met frambozen, avocado en amandelmelk
L: 3 scrambled eggs met chorizo, ui en prei
D: 1,5 wrap met gehakt, paprika, prei, ui, jalapeņos, creme fraiche en beetje geraspte kaas
S: krachttraining
T: whey shake met amandelmelk
T: cracker/rijstwafel met smeerkaas en kipfilet waarschijnlijk
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 07:09:49 #194
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_145520604
quote:
1s.gif Op maandag 13 oktober 2014 23:20 schreef xuryah het volgende:

[..]

Die salade shakers? Ik heb alleen gelezen dat ze lekken :/ daar moet ik even mee uitkijken dus :P

Lijstje van vandaag:

O: smoothie met frambozen, avocado en amandelmelk
L: 3 scrambled eggs met chorizo, ui en prei
D: 1,5 wrap met gehakt, paprika, prei, ui, jalapeņos, creme fraiche en beetje geraspte kaas
S: krachttraining
T: whey shake met amandelmelk
T: cracker/rijstwafel met smeerkaas en kipfilet waarschijnlijk
Lekken? Nou, lekker dan!

Goeiemorgen :O
pi_145520997
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 oktober 2014 07:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Lekken? Nou, lekker dan!
Goeiemorgen :O
Goedemorgen Qwea!
pi_145521256
Goedemorgen! c_/

Lijstje:

O: Griekse yoghurt, frambozen en bosbessen, beetje muesli
T: Appel
L: 4 speltboterhammen (1 plak kaas, 1 plak schouderham, 2 eieren)
T: Banaan, speculaasje
D: 2 pitabroodjes, shoarmavlees, paprika, flinke berg sla
  dinsdag 14 oktober 2014 @ 08:41:45 #197
319308 Tink89
To live is to dance
pi_145521287
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Muesli vind ik ook niks :r N.a.v. BE's lijstjes met zelfgemaakte granola, ben ik dat ook eens gaan maken. Zo lekker!
Ik pak een notenmix met amandel/pecannoten en pistache noten en een mix van zonnebloempitten/pompoenpitten/nogwat en daar wat havermout bij. Beetje kokosnootolie met honing en kaneel verwarmen, erdoorheen scheppen en dan 15 min in de oven roosteren.
Daar doe ik 's ochtends een paar el van door mijn yoghurt (en liefst nog wat aardbeien erbij). Superlekker en vult als een malle. Misschien een alternatief voor de notencruesli?
Dit ga ik dit weekend proberen :D Txs!

quote:
14s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ook die van de AH niet? Met gedroogd fruit?
[..]
Klinkt lekker :o
Nee, muesli is niet knapperig en zompig eten vind ik echt vies. Dan nog liever yoghurt met niks.

quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 16:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Meng er eens wat fruit door. Dat is lekker :Y AH heeft ook Fruit Muesli. Zitten rozijntjes, stukjes banaan etc. door.
Gadverdamme dus... Zompige muesli met stukjes plakkerig spul die tussen je tanden gaan zitten. Sowieso, rozijntjes :N

Maar goed, ik ga dit weekend granola maken en laat wel even of het lekker is!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_145521361
Morgen c_/

Lijstje van vandaag:
O: Smoothie
T: Handje Nootjes
L: 1 gekookt ei, bakje yoghurt+muesli, peer
T: nada, niks.
D: ik denk agv.

Vandaag weer een overhemd gevonden waarvan ik eerst de knoopjes niet dicht kreeg, maar nu ruimte over op *O*. Maakt me dag meteen goed :)
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_145521365
quote:
0s.gif Op maandag 13 oktober 2014 22:43 schreef Ruby88 het volgende:
Ik heb vorige week [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2014/3NV 0213344 003 62 2963.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=2&call=url[file:/product/quicklook/large]]deze sportbroek[/url] gekocht. Zo'n aankoop is soms best extra motiverend om te gaan. :)
Morgen weer trouwens. Vandaag werd het een eindje fietsen tussen werk en eten met vrienden.
Je link is stuk en snap er niks van om hem zelf over te typen.
┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐ ┌∩┐(⋟﹏⋞)┌∩┐
pi_145521411
Mijn lijst van vandaag:

O: ontbijtkoek
T: yoghurt
L: 3 boterhammen met filet americain met ei
T: appel/kiwi
D: tortilla's met kip , paprika, ui, mais
S: banen zwemmen
T: whey
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties