Tights was voor mij zo'n grote stap om overheen te zetten maar ik verslijt ze nu nogal snelquote:Op maandag 13 oktober 2014 17:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sowieso, voor baantjes trekken (of wat voor sportiefs in water dan ook) gewoon een badpak. Hippe badkleding is toch vaak net wat minder praktisch om lekker in te sporten.
En hardlooptights.
Zij vindt het niet weinig, het is weinig. Als iemand overduidelijk ongezond bezig is lijkt het alleen maar goed om daar wat van te zeggen, in plaats van dat ze alleen maar bemoedigende reacties krijgt en haar lichaam naar de klote helpt.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:49 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Ja zeker, maar om je daar nou mee te gaan bemoeien omdat jij het te weinig vindt, tsja.. Het is haar beslissing, afgesproken met andere mensen, dus prima voor haar lijkt mij.
Comfort voor uiterlijk.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:43 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb een heel fijne yogapants van de H&M
En dan gewoon een h&m shirtje er op
En voor baantjes zwemmen een bikini. Waarvan de meeste mensen vast vinden dat ik daar te dik voor ben, maar het is de enige manier waarop ik een beetje fatsoenlijk kan zwemmen zonder steeds mijn borsten naar binnen te moeten vouwen. En dat vind ik net iets zwaarder wegen dan mijn pens
Het is voor drie weken en het is blijkbaar afgesproken met meerdere mensen; er is dus heus over nagedacht. Om je daarmee te bemoeien en vervolgens verontwaardigd te zijn als je niet de gewenste reactie krijgt, nee, laat gaan. Laat iemand doen wat ze wil doen, als ze drie weken onder de 1000 kcal wil zitten met een fitnessclubje moet ze dat helemaal zelf weten als het een keuze is waarover is nagedacht.quote:Op maandag 13 oktober 2014 18:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zij vindt het niet weinig, het is weinig. Als iemand overduidelijk ongezond bezig is lijkt het alleen maar goed om daar wat van te zeggen, in plaats van dat ze alleen maar bemoedigende reacties krijgt en haar lichaam naar de klote helpt.
Strak! Ja, ga ik ook.. Vandaag heb ik Evy niet volgehouden, voel me ook ziek worden, jammer..quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:05 schreef -xRoosjeX- het volgende:
[..]
Moet het een wijs vestje zijn, een strak vest?? en ik zou dan voor zwart gaan!
Oh my bad, als er over is nagedacht dan is het automatisch een goed, verstandig idee.quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:16 schreef Yaaar het volgende:
[..]
Het is voor drie weken en het is blijkbaar afgesproken met meerdere mensen; er is dus heus over nagedacht. Om je daarmee te bemoeien en vervolgens verontwaardigd te zijn als je niet de gewenste reactie krijgt, nee, laat gaan. Laat iemand doen wat ze wil doen, als ze drie weken onder de 1000 kcal wil zitten met een fitnessclubje moet ze dat helemaal zelf weten als het een keuze is waarover is nagedacht.
Joh, ik zeg niet dat het goed/verstandig is, maar het is haar eigen keuze met een heel fitnessclubje. Bemoei je er dan gewoon niet mee en laat het gaan is wat ik zegquote:Op maandag 13 oktober 2014 20:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh my bad, als er over is nagedacht dan is het automatisch een goed, verstandig idee.
Nice!quote:Op maandag 13 oktober 2014 20:56 schreef Qwea het volgende:
Oooooh men! Ik ben totaal dood. Ik heb voor het eerst in tijden echt een geweldige workout gehad. En een PR'etje gepakt. 80kg benchpressen
Eerst magische whey en dan douchen
Ik vind whey niet magischquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:00 schreef xuryah het volgende:
[..]
Nice!
Waarom vind je whey zo magisch?
Ik heb net weer een bestelling gedaan bij B&F![]()
Altijd leuk!
Owh hahaquote:Op maandag 13 oktober 2014 21:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind whey niet magischEen bepaald persoon hier in dit topic liep op whey te bitchen
![]()
Nice. Wat heb je besteld?
Nice! Die shakers zijn helemaal hip geloof ikquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:47 schreef xuryah het volgende:
[..]
Owh haha
Ik heb whey crispy, een pre workout, protein bars (white chocolate) en himalaya zout besteld. En ik krijg er een roze salade shaker bij
Die salade shakers? Ik heb alleen gelezen dat ze lekken :/ daar moet ik even mee uitkijken dusquote:Op maandag 13 oktober 2014 23:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nice! Die shakers zijn helemaal hip geloof ik
Lekken? Nou, lekker dan!quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:20 schreef xuryah het volgende:
[..]
Die salade shakers? Ik heb alleen gelezen dat ze lekken :/ daar moet ik even mee uitkijken dus
Lijstje van vandaag:
O: smoothie met frambozen, avocado en amandelmelk
L: 3 scrambled eggs met chorizo, ui en prei
D: 1,5 wrap met gehakt, paprika, prei, ui, jalapeņos, creme fraiche en beetje geraspte kaas
S: krachttraining
T: whey shake met amandelmelk
T: cracker/rijstwafel met smeerkaas en kipfilet waarschijnlijk
Dit ga ik dit weekend proberenquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:24 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Muesli vind ik ook niksN.a.v. BE's lijstjes met zelfgemaakte granola, ben ik dat ook eens gaan maken. Zo lekker!
Ik pak een notenmix met amandel/pecannoten en pistache noten en een mix van zonnebloempitten/pompoenpitten/nogwat en daar wat havermout bij. Beetje kokosnootolie met honing en kaneel verwarmen, erdoorheen scheppen en dan 15 min in de oven roosteren.
Daar doe ik 's ochtends een paar el van door mijn yoghurt (en liefst nog wat aardbeien erbij). Superlekker en vult als een malle. Misschien een alternatief voor de notencruesli?
Nee, muesli is niet knapperig en zompig eten vind ik echt vies. Dan nog liever yoghurt met niks.quote:Op maandag 13 oktober 2014 16:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ook die van de AH niet? Met gedroogd fruit?
[..]
Klinkt lekker
Gadverdamme dus... Zompige muesli met stukjes plakkerig spul die tussen je tanden gaan zitten. Sowieso, rozijntjesquote:Op maandag 13 oktober 2014 16:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Meng er eens wat fruit door. Dat is lekkerAH heeft ook Fruit Muesli. Zitten rozijntjes, stukjes banaan etc. door.
Je link is stuk en snap er niks van om hem zelf over te typen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:43 schreef Ruby88 het volgende:
Ik heb vorige week [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2014/3NV 0213344 003 62 2963.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=2&call=url[file:/product/quicklook/large]]deze sportbroek[/url] gekocht. Zo'n aankoop is soms best extra motiverend om te gaan.
Morgen weer trouwens. Vandaag werd het een eindje fietsen tussen werk en eten met vrienden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |