SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Guppy op 03-08-2014 13:46:11 ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Suunto heeft gelijk, volgens Garmin is het ook zaterdag
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Vanmiddag ook lekker gehobbeld, 15km easypace op het programma. In Zutphen lekker wat langs de Ijssel gelopen over het weiland enzo, daarna de brug over en aan de overkant over het asfalt. Weer terug nog een rondje weiland. Ik probeerde gewoon heel rustig te lopen, maar toch ging ik constant harder dan ik eigenlijk moest. Hartslag ook wel iets te hoog waarschijnlijk, vooral door de hitte, maar het gaat zo simpel allemaal. Hopen dat het ook zo voelt over 2 weken.![]()
Nog nooit langer dan 3.5 uur gelopen, vraag me af hoe zwaar die laatste 2.5 uur gaan wordenNou ja, karakter zit er wel redelijk in, doen we het daar wel op. Spannend!
![]()
Ik loop gewoon wat minder. Dus als jij stuk gaat, doe ik je aanmoedigenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:01 schreef Jero_nimo het volgende:
Jij gaat mij morele steun geven stream?Dankjewel! Hoop dat jij het niet nodig hebt
![]()
![]()
Lui varkenquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:11 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik loop gewoon wat minder. Dus als jij stuk gaat, doe ik je aanmoedigen![]()
![]()
Hm, pak ik nog een dagje rust of ga ik vandaag al verder met de volgende training, 30´ in iets sneller tempo dan joggen. 6:30 lijkt me prima, ik hoef niet meer zo snel
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Mijn kleren beginnen ruimer te zitten. Een teken dat de kilometers van de laatste weken hun effect beginnen te hebben. En geen alcohol, dat helpt ook een beetje, alhoewel ik al geen zware drinker was.![]()
Geen coca cola meer hielp ook goed hier
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Lekker gerend al de mensen hier als ik het zo lees!
Les 30 van Evy stond hier op het programma, oftewel de laatste van de 5KM. Bleek dat ik per ongeluk de laatste les van de 10KM op m'n tel had staan![]()
Toen maar Spotify aan met een Running playlist, gps en Endomondo erbij en goan!
Nou, dat heb ik geweten ookM'n PR verbeterd met maar liefst 1m18s! 5km in 28m53s en dus een nieuw PR voor mij. Of dat nou komt door m'n eigen loopmuziek, ik weet het niet. Ik heb wel álles gegeven na een 6-daagse werkweek dus vanavond ga ik héérlijk relaxen. Ook nog eens net voor het onweer thuis, dat barst nu los.
https://www.endomondo.com/workouts/383797924/14471032
Al met al dus een heerlijk lesje. Nu heb ik eigenlijk ook geen zin meer om de ''officiële'' les 30 van Evy te lopen, maar misschien doe ik dat volgende week nog ff..
Fijn weekend toegewenst aan de mensen hier!
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Nog een slimpie fan erbij hier? Alhoewel dat bij jou waarschijnlijk niet te verkrijgen is.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:55 schreef flipsen het volgende:
Geen coca cola meer hielp ook goed hier![]()
Veel plezier jullie tweeën helaas kan ik er niet bij zijn, ik heb een auto toerrit bij guppy in de buurt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:01 schreef Jero_nimo het volgende:
Jij gaat mij morele steun geven stream?Dankjewel! Hoop dat jij het niet nodig hebt
![]()
Veel plezier jullie tweeën helaas kan ik er niet bij zijn, ik heb een auto toerrit bij guppy in de buurt. Mijn andere nog iets duurdere hobby.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 18:01 schreef Jero_nimo het volgende:
![]()
Vanmiddag weer wezen klimmen. Bij het vullen van mijn Bidon zag ik dat er 3 schepjes Isostar in moeten ipv 1. Daar gaat het wel wat minder waterig van smaken
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Auto toerrit? Kan ik morgen ergens mooie auto's spotten?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:27 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Veel plezier jullie tweeën helaas kan ik er niet bij zijn, ik heb een auto toerrit bij guppy in de buurt. Mijn andere nog iets duurdere hobby.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Geen idee zelfs wat het isquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:18 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Nog een slimpie fan erbij hier? Alhoewel dat bij jou waarschijnlijk niet te verkrijgen is.Nee, ik hou het bij Terma (soort kruidensiroop) met water en gatorade (ook met water, anders te zoet).
Poeh, terug van mijn 30´ "iets sneller dan joggen". Dat is gelukt. Negatiever dan dit kan niet en gelukkig bedoel ik dan mijn splittijdenVind ook eigenlijk dat ik een bekertje voor de 5km heb verdiend (nog een minuutje sprinten), want gewoon op mijn heuvelcircuitje gerend en niet op een recht-toe-recht-aan stuk
Ik ga morgen mijn LDL maar in de LDD lopen, met nieuwe waterzak
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Welke heb je gekocht?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:06 schreef Guard het volgende:
Ik ga morgen mijn LDL maar in de LDD lopen, met nieuwe waterzak![]()
Kut, zie nu dat ik die 5km in 30:26 ook op mijn circuitje heb gedaan. Dus geen semi-bekertje
ik heb echt een el cheapo bladder en rugtas en nog nooit getest. Ik denk dat ik die morgen maar eens meeneem, tesamen met het over datum gilletje van stipje.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dat klinkt wel heel gay, net terug uit Amsterdam zeker?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:33 schreef Daywalk3r het volgende:
tesamen met het over datum gilletje van stipje.
Zojuist mijn eerste opzet voor het M-schema gemaakt. Ben er nog niet helemaal uit:
www.corniel.nl/download
Merk op dat M-t staat voor Marathon-tempo (en HM-t voor Halve Marathon-tempo), en KT voor kracht-training. De trainingen per week staat niet noodzakelijkerwijze in de volgorde waarin ik ze ga uitvoeren. Sterker nog, in de niet wedstrijdweken zijn de eerste trainingen de lange die ik op zaterdag of zondag zal inplannen logischerwijze, hoewel de 25km's misschien ook als woon-werk te doen is (moet ik alleen zorgen dat m'n verlichtingsset ook op mijn hoofd te dragen is).
Ik heb overigens bewust geen tempo's vermeld. Sterker nog: van de 12km's en 15km's (waarschijnlijk pre-lunchloopjes) heb ik nog niet eens bepaald wat ik daar precies mee ga doen.
Iemand suggesties?Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Ik vind eenmaal 30 km als max afstand niet echt veel om eerlijk te zijn.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:00 schreef Corniel het volgende:
Zojuist mijn eerste opzet voor het M-schema gemaakt. Ben er nog niet helemaal uit:
www.corniel.nl/download
Merk op dat M-t staat voor Marathon-tempo (en HM-t voor Halve Marathon-tempo), en KT voor kracht-training. De trainingen per week staat niet noodzakelijkerwijze in de volgorde waarin ik ze ga uitvoeren. Sterker nog, in de niet wedstrijdweken zijn de eerste trainingen de lange die ik op zaterdag of zondag zal inplannen logischerwijze, hoewel de 25km's misschien ook als woon-werk te doen is (moet ik alleen zorgen dat m'n verlichtingsset ook op mijn hoofd te dragen is).
Ik heb overigens bewust geen tempo's vermeld. Sterker nog: van de 12km's en 15km's (waarschijnlijk pre-lunchloopjes) heb ik nog niet eens bepaald wat ik daar precies mee ga doen.
Iemand suggesties?
Misschien in de week voor de 7^^ een lange afstand inplannen ipv 3x 5 mt
En dan de 7^^ lopen op je M tempo, of is dat geen optie?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:16 schreef YUR het volgende:
[..]
En de periode daarna...anders blijf je nieuwe zakken kopenik hoop dat ik de juiste zak heb gevonden
Geen idee wat er allemaal mee rijdt. Ik verwacht niet veel bijzonders, op de mijne na uiteraardquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:54 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Auto toerrit? Kan ik morgen ergens mooie auto's spotten?. Het is toerrit met alleen vrouwen achter het stuur. Verzamelplek is hotel papendal en halverwege is brummen.
![]()
Volgens mij kan je bij deze ook de drinkzak binnenstebuiten doen, toch?quote:
Dat vind ik ideaal aan mijn rugzak.
Hoeveel liter is hij?![]()
er is behoorlijk wat, wetend wat ik nu weet, wat ik zelf zou veranderen in je schemaquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:00 schreef Corniel het volgende:
www.corniel.nl/download
Iemand suggesties?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Het is een hydrapack blaas en die kun je binnenstebuiten draaien inderdaad.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:27 schreef streamnl het volgende:
[..]
Volgens mij kan je bij deze ook de drinkzak binnenstebuiten doen, toch?
Dat vind ik ideaal aan mijn rugzak.
Hoeveel liter is hij?
Blaas is 1,5 l.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:31 schreef Guard het volgende:
Het is een hydrapack blaas en die kun je binnenstebuiten draaien inderdaad.
Blaas is 1,5 l.![]()
![]()
Ga weg mallerrrdquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:35 schreef flipsen het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel gay, net terug uit Amsterdam zeker?
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dit. Gooi die 10x100m eruit, doe daar een paar 30+-ers voor in de plaats. Maar dat is hoe ik het zou doen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:12 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik vind eenmaal 30 km als max afstand niet echt veel om eerlijk te zijn.
Misschien in de week voor de 7^^ een lange afstand inplannen ipv 3x 5 mt
En dan de 7^^ lopen op je M tempo, of is dat geen optie?
Er zit weinig opbouw in de afstand. In de derde week een 25 km, en dan pas 5 weken later een langere duurloop. Mijn inschatting is dat je met deze training een mooie snelle eerste 3/4 van een marathon gaat lopen. Maar ik heb natuurlijk ook weer niet heel veel ervaring, dus neem dit gerust met een korreltje zout.![]()
Ohja, een schema...dat zou ik vandaag doen he? Nouja...misschien morgen dan maarF means you're fucked![]()
Kan volgende week ook nog wel, als je maar plezier hebt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:23 schreef YUR het volgende:
Ohja, een schema...dat zou ik vandaag doen he? Nouja...misschien morgen dan maarJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Nu ben ik er opeens achter wat ik mis om een goede ultra runner te zijn.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Het kan ook best iets meer worden, maar ik ben van de school, haal eerst maar de snelheid, en daarna de afstand.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:12 schreef Guard het volgende:
Ik vind eenmaal 30 km als max afstand niet echt veel om eerlijk te zijn.Als je daar 5 km voor en 5 km tussen zet, zit je op 25 km, da's best een uitdaging met dat tempo.quote:Misschien in de week voor de 7^^ een lange afstand inplannen ipv 3x 5 mtZolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Daar heb je wel een goed puntquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:25 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Kan volgende week ook nog wel, als je maar plezier hebt.
F means you're fucked![]()
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
Nu ben ik er opeens achter wat ik mis om een goede ultra runner te zijn.....Zonder baard ben je ultra runsterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Guppy kun je mij in de WLWW toevoegen?quote:
30 november - 'T is voor niks (Geldrop)
• Guard - 15 km
Ben ik iig ingeschreven (hopelijk ben ik dan ook alweer terug in NL, want er is vandaag ook een hengeltje uitgeworpen om misschien nog even wat extra vakantie tijd in te passen in november).
dat is een heel verfrissende kijk op dingen Daywalker, zo had ik er nog nooit over na gedacht!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:30 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Zonder baard ben je ultra runster'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Whoea. De hele dag lui geweest, etentje vanavond met 1 wijntje en nu vroeg naar bed. Die LDL morgen móét goed gaan![]()
![]()
Ook Vroeg slapen maar! Morgen 15 mijl trails voor de boeg en om half 7 gaat de wekker..... Wel wandelen/rennen, stiekem, want het is eigenlijk een georganiseerde wandeling!
Ja doei.![]()
Ik ga zo ook maar slapen, als alles goed gaat morgen voor het eerst 30 km aantikken![]()
En ik wil een beetje op tijd gaan, voordat het te druk wordt op de paden in de Duinen.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Succes morgen quoi en moblo
Ik ben net 2x de klimduin in schoorl op gelopen. Niet alles rennend though. Wat wandelen en wat pauzes erin gedaan. En dan in volle vaart naar beneden denderen
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Want je had nog niet genoeg gerend vandaag?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:01 schreef Murmeli het volgende:
Succes morgen quoi en moblo
Ik ben net 2x de klimduin in schoorl op gelopen. Niet alles rennend though. Wat wandelen en wat pauzes erin gedaan. En dan in volle vaart naar beneden denderen![]()
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Succesquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:00 schreef Guard het volgende:
Ik ga zo ook maar slapen, als alles goed gaat morgen voor het eerst 30 km aantikken![]()
En ik wil een beetje op tijd gaan, voordat het te druk wordt op de paden in de Duinen.Mijn meneer doet ook zijn eerste 30
En begint echt kilo's te verliezen. Geen biertjes meer, veel water drinken, veel kms, veel fietsen. So far, so good
Mo ook loopze/wandelze! Cake na afloop?![]()
![]()
Met mij erbij leer je elke dag ietsquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat is een heel verfrissende kijk op dingen Daywalker, zo had ik er nog nooit over na gedacht!
Het gaat morgen een dag vol Fok!king kilometers worden. Wij gaan ook voor een rondje
18 op t program. Van 10 tot 12 ong. Maatje ff op sleeptouw nemen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
dan begin ik zo alvast!!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:16 schreef YUR het volgende:
Het gaat morgen een dag vol Fok!king kilometers worden. Wij gaan ook voor een rondje'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
gister was de slechtste loopdag ooit.... kapotte (nieuwe) schoenen en 5 uur in de auto voor een duurloop die niet doorging door "flash flooding" dus vandaag een goedmakertje... heerlijk kalm winterweer en geen vaste afstand op het programma maar hoop richting de 40km te hobbelen vandaag'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ook zin in morgen! Gezellig met Stream heuveltraining doen en lekker veel kilometers makenBen echt benieuwd hoe het daar in DLD nou is. Sommige delen lijken op alpien terrein, dus zal sowieso wel gaaf worden
.
Allemaal veel plezier morgen!![]()
![]()
Heb je nu alweer kapotte Altra's gekregen?quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
gister was de slechtste loopdag ooit.... kapotte (nieuwe) schoenen en 5 uur in de auto voor een duurloop die niet doorging door "flash flooding" dus vandaag een goedmakertje... heerlijk kalm winterweer en geen vaste afstand op het programma maar hoop richting de 40km te hobbelen vandaag![]()
Dat is een mooi goedmakertje.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:24 schreef rechtsedirecte het volgende:
gister was de slechtste loopdag ooit.... kapotte (nieuwe) schoenen en 5 uur in de auto voor een duurloop die niet doorging door "flash flooding" dus vandaag een goedmakertje... heerlijk kalm winterweer en geen vaste afstand op het programma maar hoop richting de 40km te hobbelen vandaagJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:26 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Heb je nu alweer kapotte Altra's gekregen?zelfde probleem... de tong van de schoen die niet goed (of helemaal niet eigenlijk) vast genaaid zat aan de toe box.
Het is dat het draagcomfort en grip als trailschoen super is maar anders had ik de moed al opgegeven'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik moet morgen 14 km en zie er tegenop. Vandaag om 5 uur op, nog wel anderhalf uur geslapen later op de dag maar toch, groot deel van de dag een peuter vermaakt en vanavond bij een bbq lekker biertjes gedronken. En het wordt weer warm volgens mij. Buh!![]()
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Want je had nog niet genoeg gerend vandaag?![]()
het moet nog gebeuren DWquote:
gister hebben we nog wel 10km gelopen op een andere lokatie maar na uren in de auto heen en weer rijden was de energie er gewoon niet meer., kijken of dat vandaag beter gaat
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik geloof wel in je kunnen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:38 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
het moet nog gebeuren DW
gister hebben we nog wel 10km gelopen op een andere lokatie maar na uren in de auto heen en weer rijden was de energie er gewoon niet meer., kijken of dat vandaag beter gaat
quote:trouwen??
Volgens mij gaat er iemand heel hard balen dat hij niet in NL is in augustus 2015.quote:Op zondag 3 augustus 2014 00:58 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Als het volgende onze "ring" wordt.
http://www.ringofire.co.uk/
Edit: O, wacht het zijn miles...dan is het wel echt een eh, uitdaging.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Yes, I doquote:Op zondag 3 augustus 2014 00:58 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Als het volgende onze "ring" wordt.
http://www.ringofire.co.uk/'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op zondag 3 augustus 2014 02:42 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat er iemand heel hard balen dat hij niet in NL is in augustus 2015.
Edit: O, wacht het zijn miles...dan is het wel echt een eh, uitdaging.Ik zit sowieso stiekum aan een meerdaags evenement te denken in de nabije toekomst, nog niet naar iets concreets gekeken maar het broeit wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon om te ervaren hoe het is om wakker te worden in een koude sporthal en te weten dat je "weer 50 of 60 km moet lopen"
Dat lijkt me een leuke uitdaging voor de wilskracht
probleem is alleen dat er nog zoveel leuke dingen op het lijstje staan
[ Bericht 3% gewijzigd door rechtsedirecte op 03-08-2014 07:38:41 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
succes!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 23:34 schreef Gogo83 het volgende:
Ik moet morgen 14 km en zie er tegenop. Vandaag om 5 uur op, nog wel anderhalf uur geslapen later op de dag maar toch, groot deel van de dag een peuter vermaakt en vanavond bij een bbq lekker biertjes gedronken. En het wordt weer warm volgens mij. Buh!Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
Onderweg naar amsterdam voor de eerste trainingsloop, 20km. Ga me aansluiten bij de groep die 5.45-6.30 loopt, dat zou moeten horen bij mensen die 4 uur tot 4.15 op de marathon willen gaan lopen. Nogal een brede interval, en ik vind 5.45 belachelijk hard als je maar 5.41 hoeft te lopen voor 4 uur, maar goed we zien wel :p het is maar 20
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Nou, groep voor 30 km vertrokken. Ik haak over 13 km aan, aan het eind van de weg. Kopje thee dan maar bij http://www.dumididelfgauw.nl![]()
![]()
quote:YaY voor allebei!quote:Op zondag 3 augustus 2014 09:23 schreef ..-._---_-.- het volgende:
21,62 km in de benen. Nu ontbijten
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Nouja, eigenlijk ging het helemaal niet lekker...maar het feit dat ik een rondje heb gemaakt is wel lekker
Ik ga zo voor 18Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:ochtendlopers....quote:Op zondag 3 augustus 2014 09:23 schreef ..-._---_-.- het volgende:
21,62 km in de benen. Nu ontbijten
lekker de kilometers achter de rug mannen!
Last van je buik?quote:Op zondag 3 augustus 2014 09:43 schreef YUR het volgende:
Nouja, eigenlijk ging het helemaal niet lekker...maar het feit dat ik een rondje heb gemaakt is wel lekker
Hoera voor stipstreep!
Succes voor Quoi
Nee, mijn buik lijkt in orde. Ik merk aan mijn hele lichaam dat ik een paar weken echt helemaal helemaal nix heb gedaan. Verkrampte spieren in mijn rug, benen die weer aan kracht moeten winnen....zelf last van mijn armenquote:Op zondag 3 augustus 2014 09:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Last van je buik?
Hoera voor stipstreep!
Succes voor Quoi
Welke heb je? Ik wil er ook eentjequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:06 schreef Guard het volgende:
Ik ga morgen mijn LDL maar in de LDD lopen, met nieuwe waterzak
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
hoeveel ruimte is er voor bijv. een regenjas en andere spullen buiten de bladder om?quote:Op zondag 3 augustus 2014 10:02 schreef YUR het volgende:
[..]
Ff terugkijken, hij heeft er zelfs een plaatje van gepost
Mijn camelbak is prima maar wat ik mis is zakken aan de voorkant voor gels,bars maar ook om bijv. je muts of handschoenen als het iets te warm wordt'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Mag straks ook weer ff rennen![]()
Zit alleen nog even te twijfelen of ik verstandig ga zijn of niet. Ik zou gewoon eigenlijk rondje van 5 km willen proberen, maar ben bang dat dat opeens weer te hard gaat. Nog maar ff koffie pakken en er nog ff over nadenken![]()
Goed om te zien dat je weer wat kunt Yur, gaat goede kant op![]()
![]()
Nou kan ik de Salomon Skin Pro 3 voor je googlen en alle specs en reviews hier gaan plakken, maar je kunt het natuurlijk ook zelf ff doenquote:Op zondag 3 augustus 2014 10:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
hoeveel ruimte is er voor bijv. een regenjas en andere spullen buiten de bladder om?
Mijn camelbak is prima maar wat ik mis is zakken aan de voorkant voor gels,bars maar ook om bijv. je muts of handschoenen als het iets te warm wordtF means you're fucked![]()
Zo, uit de nachtdienst en ik heb vanmorgen een les van 65 minuten gelopen: 65 minuten joggen waarvan de 1e en laatste 10 minuten dribbelen. Ik vond het best pittig omdat ik de hele nacht al veel heb gelopen. Maar langzaam gelopen en heb mijn hartslag op een gemiddelde van 136 kunnen houden![]()
![]()
quote:Op zondag 3 augustus 2014 10:13 schreef YUR het volgende:
[..]
Nou kan ik de Salomon Skin Pro 3 voor je googlen en alle specs en reviews hier gaan plakken, maar je kunt het natuurlijk ook zelf ff doen
volgens mij gebruik jij er al een dus ik denk,ik vraag even naar je persoonlijke ervaring...sorry
[ Bericht 7% gewijzigd door rechtsedirecte op 03-08-2014 10:29:03 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik heb er net 14 km opzitten. Voor het eerst met een heupgordel met een flesje drinken. Ontzettend wennen, en ik moet nog iets bedenken dat ie goed laag blijft zitten.
Verder gewoon ontzettend lekker gelopen.Xilantof Flickrt
foto-nerd![]()
dar lijkt me idd irritant als hij opkruiptquote:Op zondag 3 augustus 2014 10:24 schreef Xilantof het volgende:
Ik heb er net 14 km opzitten. Voor het eerst met een heupgordel met een flesje drinken. Ontzettend wennen, en ik moet nog iets bedenken dat ie goed laag blijft zitten.
Verder gewoon ontzettend lekker gelopen.Today is life -
Dale Carnegie![]()
Enjoy allemaal!
Vandaag ook om 8:30 de deur uit voor een 10km rondje, als iemand me een half jaar geleden had gezegd dat ik dit zou doen had ik die persoon voor gek verklaard, en dat nog wel na een avondje op de Parade met een paar biertjes op...
Wel lekker verder, toch wel een fijne tijd en qua temperatuur ook heerlijk. Voor het eerst ook maar eens wat tempo-wisselingen gedaan, met het oog op een beetje serieus training voor de Singelloop... En me ook ingeschreven voor de (10km) Maliebaanloop in Utrecht, 2 leuke evenementen in mijn eigen stad
Oh, en ook het kleine zakje in mijn shorts ontdekt, dat is nog eens handig voor mijn sleutels... Blijkt zomaar (na 3 maanden) dat ik die helemaal niet in mijn handen hoef te houden de hele tijd!![]()
Behoorlijk, want als ie laag blijft, (en hij zit niet helemaal vol meer) heb ik er helemaal geen last van (tot mijn grote verbazingquote:Op zondag 3 augustus 2014 10:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
dar lijkt me idd irritant als hij opkruipt)
Daar koop ik m'n broeken opquote:Op zondag 3 augustus 2014 10:29 schreef m0ridin het volgende:
Oh, en ook het kleine zakje in mijn shorts ontdekt, dat is nog eens handig voor mijn sleutels... Blijkt zomaar (na 3 maanden) dat ik die helemaal niet in mijn handen hoef te houden de hele tijd!er moet minimaal een zakje in zitten voor m'n sleutels
Xilantof Flickrt
foto-nerd![]()
quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:19 schreef Guard het volgende:
[..]ik hoop dat ik de juiste zak heb gevonden
Ben benieuwd naar je bevindingen
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Een regenjas kan er prima in. Verder weet ik toch niet wat je allemaal in die tas wilt proppen...quote:Op zondag 3 augustus 2014 10:21 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
volgens mij gebruik jij er al een dus ik denk,ik vraag even naar je persoonlijke ervaring...sorryF means you're fucked![]()
Je kan je sleutel ook gewoon meeveteren in je schoenen![]()
Straks richting Rhodoshardloopspullen zitten in de koffer!
![]()
wat zou je zelf mee nemen op een lange duurloop in de winter? dat dus !quote:Op zondag 3 augustus 2014 10:36 schreef YUR het volgende:
[..]
Een regenjas kan er prima in. Verder weet ik toch niet wat je allemaal in die tas wilt proppen...
regenjas, evt, muts, dunne handshoenen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dat past allemaal makkelijk. Maar ik neem dat nooit meequote:Op zondag 3 augustus 2014 10:38 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
wat zou je zelf mee nemen op een lange duurloop in de winter? dat dus !
regenjas, evt, muts, dunne handshoenen
LT veel succes, hopelijk gaat ie goed
Quoi: idem
Yur: balen dat je veel kracht kwijt bent.
Verder iedereen veel plezier!
Hier een beetje stijve pootjes van gisteren. Maar ik kan nog lopen
Gaaf!! Veel plezier!quote:Op zondag 3 augustus 2014 10:38 schreef Serinde het volgende:
of aat t touwtje van he broek.quote:Op zondag 3 augustus 2014 10:38 schreef Serinde het volgende:
Heel veel plezier! Geniet ervan!Today is life -
Dale Carnegie![]()
Of in je sokquote:Op zondag 3 augustus 2014 10:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
of aat t touwtje van he broek.
Heel veel plezier! Geniet ervan!
Reactie van mijn voet op loopje van gisteren: niet heel veel. Beetje een 'hard stukje' op de plek waar mijn blessure zat, maar het lijkt me mee te vallen allemaal. Mooi.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Gelukkig van je buik!quote:Op zondag 3 augustus 2014 09:59 schreef YUR het volgende:
[..]
Nee, mijn buik lijkt in orde. Ik merk aan mijn hele lichaam dat ik een paar weken echt helemaal helemaal nix heb gedaan. Verkrampte spieren in mijn rug, benen die weer aan kracht moeten winnen....zelf last van mijn armen
De rest is vervelend, maar overkomelijk. Kwestie van wennen en idd weer kracht opbouwen. Jou kennende ben je zo weer op niveauWat een verschil met kort geleden! Lijkt alsof niet masseren de juiste keuze geweest is.quote:Op zondag 3 augustus 2014 10:47 schreef mosselmossel het volgende:
Reactie van mijn voet op loopje van gisteren: niet heel veel. Beetje een 'hard stukje' op de plek waar mijn blessure zat, maar het lijkt me mee te vallen allemaal. Mooi.
Fijn!!
Hendie sleuteltipsNjah, ik wist niet dat het me stoorde dat ik ze in mijn hand hield tot ik het niet meer deed... Ah well... Al doende leert men
![]()
![]()
quote:Op zondag 3 augustus 2014 10:47 schreef mosselmossel het volgende:
Reactie van mijn voet op loopje van gisteren: niet heel veel. Beetje een 'hard stukje' op de plek waar mijn blessure zat, maar het lijkt me mee te vallen allemaal. Mooi.
Vannacht over hardlopen gedroomd. Ik onthoud m'n dromen zelden, maar nu wel. Zeer levendig.
Dat maakt dat ik vannacht en vanmorgen veel nadenk over het vervolg van m'n HM voorbereiding. Ik ben tot nu toe hierop uitgekomen:
- Nog 9 weken te gaan.
- Vanaf 2 weken voor de HM wil ik rustig aan gaan doen en geen hele lange DL's meer doen. Aangezien ik op 20 sept een rustige 5km loop als haas voor een vriendin, moet het echte werk hiervoor gebeurd zijn.
- Ik wil nog minstens 2 écht lange DL's lopen.
- Het lijkt me verstandig de eerste LDL vóór lowlands te doen; dwz voor 14 aug. Ik mik dan op 18km.
- Op 7 sept kan ik hier een 15km lopen, waar m'n vader een 30km loopt als voorbereiding op z'n M. Evt plakken we er wat in- en uitlopen aan vast samen, kom ik wederom aan ca 18km.
- Rest van de tijd train ik gewoon bij Haag, denk ik.
Ervaren HM'ers, wat denken jullie hiervan?♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Klinkt prima hoorquote:Op zondag 3 augustus 2014 11:01 schreef Yuki het volgende:
Vannacht over hardlopen gedroomd. Ik onthoud m'n dromen zelden, maar nu wel. Zeer levendig.
Dat maakt dat ik vannacht en vanmorgen veel nadenk over het vervolg van m'n HM voorbereiding. Ik ben tot nu toe hierop uitgekomen:
- Nog 9 weken te gaan.
- Vanaf 2 weken voor de HM wil ik rustig aan gaan doen en geen hele lange DL's meer doen. Aangezien ik op 20 sept een rustige 5km loop als haas voor een vriendin, moet het echte werk hiervoor gebeurd zijn.
- Het lijkt me verstandig de eerste LDL vóór lowlands te doen; dwz voor 14 aug. Ik mik dan op 18km.
- Op 7 sept kan ik hier een 15km lopen, waar m'n vader een 30km loopt als voorbereiding op z'n M. Evt plakken we er wat in- en uitlopen aan vast samen, kom ik wederom aan ca 18km.
Ervaren HM'ers, wat denken jullie hiervan?F means you're fucked![]()
Klint prima. Aantal lange duurlopen erin, rust vlak voor je HM, niks mis mee.quote:Op zondag 3 augustus 2014 11:01 schreef Yuki het volgende:
- Nog 9 weken te gaan.
Ervaren HM'ers, wat denken jullie hiervan?![]()
Een HM lopen lukt heus wel voor de meesten hier gezien de hoeveelheid kilometers die ze structureel maken inderdaad. Duurlopen van 18 km vind ik zelfs al gigantisch ver altijd in die schema's voor mensen die hun eerste HM gaan lopen. Als je relatief makkelijk 15 kilometer kan lopen, dan kan je ook prima wel een halve marathon lopen als het echt moet op een wedstrijddag...Jack does it in real time...![]()
Ik heb tot op heden nog niet meer gelopen dan 1x 10 EM, als rustige duurloop. Daarvoor 1x 12km en 1x 13,8km.quote:Op zondag 3 augustus 2014 11:06 schreef DeeBee het volgende:
Een HM lopen lukt heus wel voor de meesten hier gezien de hoeveelheid kilometers die ze structureel maken inderdaad. Duurlopen van 18 km vind ik zelfs al gigantisch ver altijd in die schema's voor mensen die hun eerste HM gaan lopen. Als je relatief makkelijk 15 kilometer kan lopen, dan kan je ook prima wel een halve marathon lopen als het echt moet op een wedstrijddag...
Ik wil sowieso nog een of twee keer 2uur+ lopen, aangezien ik verwacht niet binnen de 2:20 te finishen deze HM. Dan voelt het wat zekerder als ik weet dat ik meer dan 2 uur aan kan.
Fysiek zal het niet veel doen, maar mentaal wel
Het voelt voor mij nogal houtje touwtje allemaal. Ik doe maar wat.quote:Op zondag 3 augustus 2014 11:06 schreef Arquero het volgende:
[..]
Klint prima. Aantal lange duurlopen erin, rust vlak voor je HM, niks mis mee.
Nu al zin in HM voorbereiding bij Haag voor de CPC. Dat gaat vast gestructureerder.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ik snap wel dat het een soort van geruststelling voor iedereen is. Maar het valt niet te onderschatten hoe goed voorbereid de meesten hier eigenlijk al zijn, want zoveel trainen hier gestructureerd 2-3 per week en ook bij verenigingen al (wat ik echt heel goed vind, want kom daar zelf totaal niet aan momenteel bijv.).quote:Op zondag 3 augustus 2014 11:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb tot op heden nog niet meer gelopen dan 1x 10 EM, als rustige duurloop. Daarvoor 1x 12km en 1x 13,8km.
Ik wil sowieso nog een of twee keer 2uur+ lopen, aangezien ik verwacht niet binnen de 2:20 te finishen deze HM. Dan voelt het wat zekerder als ik weet dat ik meer dan 2 uur aan kan.
Fysiek zal het niet veel doen, maar mentaal welTerwijl echt een heel groot deel bij halve marathons echt niet die discipline heeft en die halen het allemaal ook wel...
Dus zou mij er vooral niet zo zorgen om maken.Iets relaxter er naar toe leven en het idee hebben 'dat je maar wat doet' is helemaal niet erg, het is je eerste halve marathon, die hoef je niet te benaderen als een halve pro, het komt allemaal wel goed!
Wedstrijdspanning en ondersteuning van het publiek doen ook een hoop op de dag zelf.
En op zich is het wel goed om inderdaad een of twee keer voor een echt langere periode te gaan, ik onderschat misschien ook het effect ietwat van 2+ uur lopen op een halve marathon, dat is wel echt langere inspanning ja. Zou wat oefenen met drinken / gels / eten ook nog dan tijdens training als je daar zorgen over maakt!Jack does it in real time...![]()
Komt echt wel goed!quote:Op zondag 3 augustus 2014 11:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het voelt voor mij nogal houtje touwtje allemaal. Ik doe maar wat.
Nu al zin in HM voorbereiding bij Haag voor de CPC. Dat gaat vast gestructureerder.![]()
en wat DeeBee zegt
Xilantof Flickrt
foto-nerd![]()
Spijker - kop, dat laatstequote:Op zondag 3 augustus 2014 11:16 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik snap wel dat het een soort van geruststelling voor iedereen is. Maar het valt niet te onderschatten hoe goed voorbereid de meesten hier eigenlijk al zijn, want zoveel trainen hier gestructureerd 2-3 per week en ook bij verenigingen al (wat ik echt heel goed vind, want kom daar zelf totaal niet aan momenteel bijv.).Terwijl echt een heel groot deel bij halve marathons echt niet die discipline heeft en die halen het allemaal ook wel...
Dus zou mij er vooral niet zo zorgen om maken.Iets relaxter er naar toe leven en het idee hebben 'dat je maar wat doet' is helemaal niet erg, het is je eerste halve marathon, die hoef je niet te benaderen als een halve pro, het komt allemaal wel goed!
Wedstrijdspanning en ondersteuning van het publiek doen ook een hoop op de dag zelf.
En op zich is het wel goed om inderdaad een of twee keer voor een echt langere periode te gaan, ik onderschat misschien ook het effect ietwat van 2+ uur lopen op een halve marathon, dat is wel echt langere inspanning ja. Zou wat oefenen met drinken / gels / eten ook nog dan tijdens training als je daar zorgen over maakt!
Beetje geruststelling van de ervaren lopers hier helpt ook. Thanks!♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
jij gaat het kunnen! Ik weet t zeker!quote:Op zondag 3 augustus 2014 11:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Spijker - kop, dat laatste
Beetje geruststelling van de ervaren lopers hier helpt ook. Thanks!Today is life -
Dale Carnegie![]()
@Yuki: Klinkt als een prima HM-voorbereiding, ook al heb ik er zelf nog nooit één gedaan.
@Serinde; Geniet van je vakantie!!
Ik heb vanochtend het allerlekkerste rondje ooit gelopen, denk ik. Ik had een route door de stad uitgestippeld ivm veel schaduw. En waar ik in de afgelopen weken echt moeite had, ging het nu tot kilometer twaalf redelijk vanzelf. Het laatste stuk was wel zwaar; ik fiets daar al een paar keer per week, dus was niet het leukste stukje van de route en er was wat minder schaduw. Maar de rest van m'n rondje was hemels; beginnen met een stukje polder, oordoppen uit en zonder muziek verder, door het centrum van Den Bosch heen, ik word altijd heel blij van kerkklokken en toen ik in het centrum liep gingen die als een gek tekeer voor de diensten van tien uur. Rondje om de IJzeren Vrouw, één van de mooiste plassen in Den Bosch. Kortom, heel veel![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind het ook klinken als prima schema. Al ben ik dan geen ervaren hm loper.
Maar je voorbereiding lijkt een beetje op de mijne. Al loop ik meer lange duurlopen van 2 uur of meer, maar ik had dan ook zeeën van tijd toen ik me aanmeldde
Ik denk dat je 't makkelijk gaat redden YukiIk weet van mijn eerste HM alleen nog dat ik tot max. 20 heb getraind, ongeveer twee weken van tevoren nog. Ik ging mijn eerste HM ook nog aardig dood van de kramp op 18km, dus dat kan ook allemaal nog. Ga erin zoals ik mijn eerste marathon: probeer hem gewoon uit te lopen en geniet ervan
Zo kom je er wel het beste achter wat voor jou het beste werkt. Gewoon dingen proberenquote:Op zondag 3 augustus 2014 11:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het voelt voor mij nogal houtje touwtje allemaal. Ik doe maar wat.
Nu al zin in HM voorbereiding bij Haag voor de CPC. Dat gaat vast gestructureerder.
En inderdaad wat DeeBee zegt, het gaat helemaal goedkomen![]()
![]()
quote:Op zondag 3 augustus 2014 11:33 schreef Gogo83 het volgende:
Ik heb vanochtend het allerlekkerste rondje ooit gelopen, denk ik. Ik had een route door de stad uitgestippeld ivm veel schaduw. En waar ik in de afgelopen weken echt moeite had, ging het nu tot kilometer twaalf redelijk vanzelf. Het laatste stuk was wel zwaar; ik fiets daar al een paar keer per week, dus was niet het leukste stukje van de route en er was wat minder schaduw. Maar de rest van m'n rondje was hemels; beginnen met een stukje polder, oordoppen uit en zonder muziek verder, door het centrum van Den Bosch heen, ik word altijd heel blij van kerkklokken en toen ik in het centrum liep gingen die als een gek tekeer voor de diensten van tien uur. Rondje om de IJzeren Vrouw, één van de mooiste plassen in Den Bosch. Kortom, heel veel![]()
.
En je zag er nog wel tegen opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Net gekeken voor een schema om de HM in Den Haag te lopen op 21 september... En ik begin er in te geloven...Xilantof Flickrt
foto-nerd![]()
Nee, nog niet. Moet eerst nog weg zo dus het wordt einde middag of vanavond. Gezien de temperatuur hier denk ik vanavondquote:Op zondag 3 augustus 2014 11:43 schreef Gogo83 het volgende:
Inderdaad ja.. Was echt nergens voor nodig!Jij al gelopen Arquero?
![]()
![]()
Zo ook maar eens omkleden en een eindje op pad. Weet alleen nog niet hoe ver. Ik begin maar eens met een rondje van 16km die ik eerder al eens gedaan heb. En als het dan nog lekker gaat, is er tegen het eind nog wel een lusje die ik er aan kan knopen.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Yeuh, dat was 30 km
Vanochtend lekker op tijd wakker, breakfast of champions naar binnen geschoven (banaan), spullen pakken en in de auto naar de LDD.
Het was nog heul vroeg (07.30) dus de parkeerplaats was nog leeg.
Hop gps aan en lopen maar.
Prachtig lopen was het vanochtend (ook wel een beetje zwaar, want ondanks die hoosbui die maandaag heette was het overal mul zand). Opkomend zonnetje dat tussen de bomen doorscheen en alle spinnenwebben waar ik doorheen mocht (iedere paar meter een soort van finish lint) mooie uitlichtte.
Een ree spurtte vlak voor me over het bospad, wat was het toch mooi.
Redelijk op de automatische piloot lopen het eerste stuk, was bekend terrein. Na een km of 10 wou ik even mijn "routeboek" pakken (stukske papier met wandelknooppunten), maar die was weg, foetsie, N.A., MIA![]()
Wat nu? Besloten om maar een stuk ATB route te volgen (tegen de rij-richting in), maar het werd al druk met fietsers, en aangezien ik op hun pad lie vond ik dat ik iedere keer aan de kant moest. Dat schoot niet op, dus maar wat geimproviseerd met mijn algemene kennis van het gebeid. Kwam net een stukje te kort voor die 30 km waar ik voor ging, dus die heb ik maar als saai asfalt op-en-neertje gedaan.
Best wel een beetje trots op het tempo, het ging allemaal wat sneller dan ik van plan was en kom mezelf ook niet goed inhouden. Uiteindelijk redelijk vol weten te houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lessen van vandaag:
Ik kan prima lang alleen lopen
Mijn rugzak bevalt goed
Ik koop NOOIT meer powergel hydro, alweer een lekkende verpakking![]()
Die eerste keer een dertiger voelt trouwens als een grote stap in mijn voorbereiding, heerlijk gevoel
![]()
Goed bezig Guard!! Ik zag hem al voorbij komen, mooi rondje hoor!! En een flinke mijlpaal inderdaad.
Zag trouwens dat ik met mijn rondje over de 500 km heen ben in 2014. En dat betekent dat ik nu al meer heb gerend dan in heel 2013.![]()
![]()
Supervet Guard! Ik vind het knap dat je die gewoon ook in de Duinen doet.quote:Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
20km in 2.05, dus precies 6.15 en hartslag 155. Ideale stats, fijn dat dat eindelijk weer gelukt is na de halve. Is zo'n weekje ziek zijn toch ergens goed voor..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Rust is ook trainingquote:Op zondag 3 augustus 2014 12:13 schreef La_Tramposa het volgende:
20km in 2.05, dus precies 6.15 en hartslag 155. Ideale stats, fijn dat dat eindelijk weer gelukt is na de halve. Is zo'n weekje ziek zijn toch ergens goed voor..![]()
![]()
Goed bezig weer allemaal. Grote afstanden bij deze temperaturen
Tis daar zo mooi, dat compenseert een beetje de zwaarte van de ondergrondquote:Op zondag 3 augustus 2014 12:10 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Supervet Guard! Ik vind het knap dat je die gewoon ook in de Duinen doet.
Road to HM Medermblik.
nog maar 9 kilometer extra!
https://www.endomondo.com/workouts/384137645/3690596
Steeds minder "last" en steeds meer kracht
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Zo ik heb m'n maatje op sleeptouw gehad voor 18. Waar ik het begin het zwaar had en er steeds beter in kwam, ging het bij m'n maat juist andersom. Dus die moest ik er aan het eind echt wel ff door helpen. Maar weer mooi stukkie gehad voor mezelf, en voor hem weer een afstandtrecord.
Volgende week weer zelf voor 30~35.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:24 schreef Jumparound het volgende:
Road to HM Medermblik.
nog maar 9 kilometer extra!
https://www.endomondo.com/workouts/384137645/3690596
Steeds minder "last" en steeds meer krachtNice
Zo, na het hele onderwerp 'hardlopen' wegens blessureleed vakkundig gemeden te hebben, kom ik hier weer eens loeren. Goede prestaties van de meesten van jullie: chapeau!
Ik ben vanochtend voorzichtig aan begonnen met 8km (46 minuten), inclusief interval. Althans, mijn zoontje van 4 kan net fietsen en hij fietste met me mee. Het is best gezellig, maar om tijdens een dergelijke inspanning nou vragen te beantwoorden als 'papa, uhm...hoe worden auto's eigenlijk gemaakt?' is niet echt ideaal. En ik moest af en toe even inhouden of versnellen om tussen hem en blinde wielrenners te blijven.
Ik zag verder een meisje met haar vader meelopen, vanaf welke leeftijd is dat een beetje verantwoord? Lijkt me geweldig als die kleintjes van me mee gaan rennen!![]()
Ik denk vanaf een jaar of 8.Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Misschien een rare observatie maar...
Ik doe sinds een week of 2 fanatiek aan core en abs oefeningen. Maar krijg het idee dat mn buikspieren mn maag in de weg zitten.
Kan dat? Iemand?Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Ecosia
Je maag zit achter je buikspieren als het goed is... Je spierkorset zal niet zo sterk/strak zijn dat je maag niet uit kan zetten.quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:00 schreef Jumparound het volgende:
Misschien een rare observatie maar...
Ik doe sinds een week of 2 fanatiek aan core en abs oefeningen. Maar krijg het idee dat mn buikspieren mn maag in de weg zitten.
Kan dat? Iemand?
Dus lijkt me niet.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Zo, 17 kmDie ging eigenlijk best heul goed
![]()
En mijn meneer 30 km, ook goed doorstaan![]()
Blijman! Straks ff teruglezen hier.![]()
Done!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:49 schreef Guard het volgende:
[..]
Guppy kun je mij in de WLWW toevoegen?
30 november - 'T is voor niks (Geldrop)
• Guard - 15 km
Ben ik iig ingeschreven (hopelijk ben ik dan ook alweer terug in NL, want er is vandaag ook een hengeltje uitgeworpen om misschien nog even wat extra vakantie tijd in te passen in november).
Ik denk dat je gewoon je spieren zelf voelt.quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:00 schreef Jumparound het volgende:
Verder lees ik dat iedereen goed gelopen heeft terwijl ik op een oor lag na een nacht hard werken. Heel goed, ik mag dat graag zien.
La Tramposa: was jij nou die kettlebellster of niet?![]()
Whoops. Ik heb me mooi ingeschreven voor tisvoorniks. Maar de dag ervoor heb ik ook al een 10mijl wedstrijd. Even bedenken wat ik ga doen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik heb één keer gekettlebelld, maar dat was in de sportschoolquote:Op zondag 3 augustus 2014 13:57 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik denk dat je gewoon je spieren zelf voelt.
Verder lees ik dat iedereen goed gelopen heeft terwijl ik op een oor lag na een nacht hard werken. Heel goed, ik mag dat graag zien.
La Tramposa: was jij nou die kettlebellster of niet?maar die dingen hebben goede handvatten en zijn zo zwaar dat ze niet zomaar uit je handen glippen hoor. Was wel leuk, mega spierpijn..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Met wie ben ik dán in de war?!! Nu kun ik vannacht niet slapen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 14:01 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik heb één keer gekettlebelld, maar dat was in de sportschoolmaar die dingen hebben goede handvatten en zijn zo zwaar dat ze niet zomaar uit je handen glippen hoor. Was wel leuk, mega spierpijn..
![]()
Foamroller
Beetje een stijve kuitspier tijdens het lopen, dan is even rollen toch wel lekker hoor
Heb je nachtdienst?quote:Op zondag 3 augustus 2014 14:02 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Met wie ben ik dán in de war?!! Nu kun ik vannacht niet slapen.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Juist handig, zo'n zoon met veel vragen, dan weet je zeker dat je nog in duurloopzone looptquote:Op zondag 3 augustus 2014 12:49 schreef Ciscus het volgende:
Zo, na het
Ik ben vanochtend voorzichtig aan begonnen met 8km (46 minuten), inclusief interval. Althans, mijn zoontje van 4 kan net fietsen en hij fietste met me mee. Het is best gezellig, maar om tijdens een dergelijke inspanning nou vragen te beantwoorden als 'papa, uhm...hoe worden auto's eigenlijk gemaakt?' is niet echt ideaal. En ik moest af en toe even inhouden of versnellen om tussen hem en blinde wielrenners te blijven.vanochtend bij die trainingsgroep waren er ook mensen die vanaf km2 al liepen te hijgen, dat ik denk waar ben je mee bezig? Maar sommigen daarvan hadden wel al meerdere marathons gelopen,.dus tja ieder zijn eigen manier. Al liepen er ook wel een paar bij waarvan ik zeker weet daar ze zichzelf te hoog ingeschat hadden, die gaan echt niet 4u redden, maar oké.
Enige wat ik weet is dat Jero_nimo volgens mij kettlebells in de tas doet voor step-upsquote:Op zondag 3 augustus 2014 14:02 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Met wie ben ik dán in de war?!! Nu kun ik vannacht niet slapen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
* flipsen YURt: "Nu kan ik natuurlijk dat voor je googlen, maar misschien dat je dat zelf ook wel effe kan?"quote:Op zondag 3 augustus 2014 14:02 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Met wie ben ik dán in de war?!! Nu kun ik vannacht niet slapen.
Kun je nog even verder googelen, het was vele maanden langer geleden namelijk dat er iemand over verhaalde. Hij was het niet.quote:Op zondag 3 augustus 2014 14:20 schreef flipsen het volgende:
[..]
* flipsen YURt: "Nu kan ik natuurlijk dat voor je googlen, maar misschien dat je dat zelf ook wel effe kan?"![]()
Google.fok.nlquote:Op zondag 3 augustus 2014 14:35 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Kun je nog even verder googelen, het was vele maanden langer geleden namelijk dat er iemand over verhaalde. Hij was het niet.
En dan hardlopen en kettlebell intikken. Komen handige dingetjes naar voren
ET wellicht?Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Zo, wat een hoop LDLs vandaag! Goed bezig allemaal!
Ik zal me er ook maar bij aansluiten. Heb een rondje van 19km gehobbeld in iets meer dan 2 uur. Wel zwaar, de bulten die er in zaten hakten er goed in. De langste/steilste bult heb ik dan ook even een paar minuutjes gewandeld. De laatste tien minuten waren wel zwaar, want ondanks dat ik wel drinken had meegenomen, had ik geen eten (of gels) meegenomen. En dan is de tank toch echt wel een keer leeg op het eind.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Al die afstanden, tijden, bekertjes hier... heb nu al weer zin om ook te lopenMaar laat ik maar braaf een dagje overslaan. Volgende training wordt lekker rustig 30 minuutjes hobbelen, easy peasy.
Ik heb wel het summum van weinig verbranden bereikt volgens mijn Garmin: een schamele 950 kcal na 20,8 km lopen. Hoe kan ik zo ooit zondigen aan lekkernijen na een lange duurloop goedpraten voor mezelfEen flesje sportdrank en een banaan en je hebt het alweer bijna aangevuld..
Wat voor sportdrank drink jij dat het 900 kcal is?quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:33 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb wel het summum van weinig verbranden bereikt volgens mijn Garmin: een schamele 950 kcal na 20,8 km lopen. Hoe kan ik zo ooit zondigen aan lekkernijen na een lange duurloop goedpraten voor mezelfEen flesje sportdrank en een banaan en je hebt het alweer bijna aangevuld..
En na 21 km hardlopen moet je gewoon alles eten waar je zin in hebt.Want je moet die 1000 kcal bovenop je normale eten eten.
En voor 2 uur sporten is het niet super veel, maar dat krijg je met wat lagere intensiteit.
Jack does it in real time...![]()
2 weken vakantie zitten er ook nagenoeg op. Resultaat 3 kilo rijker.![]()
![]()
Dus er moet weer flink gesport worden en gezond gegeten.
Maar eerst nog bbq vanavond
Nee, niet als je op gewicht wilt blijven of zelfs nog een beetje wilt afvallen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:38 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Wat voor sportdrank drink jij dat het 900 kcal is?
En na 21 km hardlopen moet je gewoon alles eten waar je zin in hebt.Want je moet die 1000 kcal bovenop je normale eten eten.
Extran is 60 kcal per 100ml. bij de drankpost 3x een klein bekertje, daarna nog een flesje van 330 gekregen. Dus 5x60 is al 300 kcal. Dan nog een banaantje en dan heb je de helft al aangevuld, dat is wat ik zei. Dan kan je nog een extra bordje avondeten nemen eventueel, maar zeker niet alles waar je zin in hebt.Kcal tellen helaas sneller op dan je denkt
Niet dat het het allerbelangrijkste is, maar toch.
Gelukkig hou ik me al niet meer bezig met mijn gewicht (zo lang het op of onder de 85 blijft that is), dus ik snaai me weer helemaal gek. Gisteren surrogaat borrelnootjes, veeeeeel chocola, maar ook een heel vol bord middageten (restje moest op) met groente en rijstEn ik ga me daar verder ook helemaal niet schuldig over voelen na het rennen, dat is nog het lekkerste
Waar is die motivatiedip naartoe gegaan?quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:11 schreef Quoi het volgende:
Zo, 17 kmDie ging eigenlijk best heul goed
![]()
![]()
Ja maar dan heb je ook nog je gewone kcals die je opmaakt en aan moet vullen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:43 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nee, niet als je op gewicht wilt blijven of zelfs nog een beetje wilt afvallen.
Extran is 60 kcal per 100ml. bij de drankpost 3x een klein bekertje, daarna nog een flesje van 330 gekregen. Dus 5x60 is al 300 kcal. Dan nog een banaantje en dan heb je de helft al aangevuld, dat is wat ik zei. Dan kan je nog een extra bordje avondeten nemen eventueel, maar zeker niet alles waar je zin in hebt.Kcal tellen helaas sneller op dan je denkt
Niet dat het het allerbelangrijkste is, maar toch.
Ja klopt, maar dat is gewoon eten zoals je normaal eet tochquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:05 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je ook nog je gewone kcals die je opmaakt en aan moet vullen.
Helemaal mee eens. En vind kcal tellen ook iets waar je absoluut niet mee bezig moet zijn tijdens een marathontraining. Je kan amper alle energie die je verbruikt weer bij-eten en put je lichaam veel teveel uit als je te weinig aanvult na trainingen... Die kcal berekening van je Garmin is ook maar een benadering trouwens.quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:05 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je ook nog je gewone kcals die je opmaakt en aan moet vullen.Maar ga je vandaag dan serieus 3000-3200 kcal halen? Dat is meer dan je denkt.quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:07 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja klopt, maar dat is gewoon eten zoals je normaal eet toch
Jack does it in real time...![]()
Lekker bezig allemaal!
Stream en ik hebben ook lol gehad! Wat een ontzettend mooi gebied is het, een waar trailparadijs! Mooie singletrails langs de klippen, overal paadjes op en af en gewoon heerlijk klimmen en klauteren over de rotsen, gaaf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:18 schreef Jero_nimo het volgende:
Lekker bezig allemaal!
Stream en ik hebben ook lol gehad! Wat een ontzettend mooi gebied is het, een waar trailparadijs! Mooie singletrails langs de klippen, overal paadjes op en af en gewoon heerlijk klimmen en klauteren over de rotsen, gaaf!Ik mis hier even de vind ik leuk knop. Goed gedaan mannen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ook alle andere lopers die al geweest zijn een dikkeer zijn behoorlijk wat kilometers gemaakt zo vanmorgen.
Wij hebben vandaag de vouwwagen ingepakt voor een test weekendje weg van mijn meneer en onze oudste dochter aankomend weekend.
Is het heel raar dat toen de Ardennen voorbij kwamen als mogelijke vakantie bestemming voor volgend jaar dat ik eerst keek hoe onze vakantie valt t.o.v. de TdF?(En die valt natuurlijk net niet gunstig aankomend jaar
)
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Gaaf Jero en Stream
Heb besloten om "niet verstandig" te zijn en gewoon rustig aan begonnen metronomen van 5 km.
Helemaal vol kunnen houden, maar merk toch dat er wel erg veel van m'n uithoudingsvermogen verdwenen is. Qua conditie gaat het allemaal wel, maar het valt toch tegen. Gelukkig nog maandje om alles op peil te krijgen. Even flink aan de bak
En nog even eenvoor Quoi, goed!
![]()
quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:18 schreef Jero_nimo het volgende:
Lekker bezig allemaal!
Stream en ik hebben ook lol gehad! Wat een ontzettend mooi gebied is het, een waar trailparadijs! Mooie singletrails langs de klippen, overal paadjes op en af en gewoon heerlijk klimmen en klauteren over de rotsen, gaaf!Zag de foto's al op fb, echt erg mooi daar! Wat dat betreft wel jammer dat we hier in het westen niet zoiets in de buurt hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uurtje en 50 minuten ofzo? Moet je Stream even vragen. Vanaf Zutphen is het een uurtje en 20 minuten.quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:49 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Oh wow Jero en Stream! Hoe ver is dat rijden vanaf laten we zeggen Nijmegen?![]()
![]()
Hou me ff op de hoogte van je plannenquote:
Campingplatz Dörenther Klippen
Münsterstraße 419
49479 Ibbenbüren
Duitsland
Dit had ik ingegeven in mijn TomTom maar daar mogen alleen gasten parkeren. Dus ik stond 400m daarvoor op een parkeerplaats.
Tip: Dat adres is wel een heel goed startpunt om te beginnen.![]()
Je jogt weer?quote:![]()
Ik ben net terug van een weekje Berlijn en ben net een beetje bijgelezen: Goed bezig iedereen!
Hardlopen in Berlijn was supertoll: een rondje Tiergarten, een duurloop langs de rivier en 400tjes op het voormalig vliegveld Tempelhof. Vooral die laatste was erg cool, rennen op de startbaan.![]()
Mooie trip naar Duitsland heren! Ik hoop daar binnenkort ook eens te gaan lopen, ik laat het wel weten als ik ga, wellicht wil er iemand aanhaken
Eerst moet m'n knie weer fatsoenlijk scharnieren. Na >uur begint blijft ie wat zeuren
Maar m'n kuit doet het weer
[ Bericht 13% gewijzigd door Tarahumara op 03-08-2014 18:20:17 ]![]()
Ik heb de calorieen die ik vanochtend ben kwijt geraakt wel weer aangevuld, even bij Koningshoeve lekker in de tuin genoten van een witte, een Isid'or en een dubbel
Toffe bestemmingen en loopjes vandaag! Zag op FB al eea voorbij komen![]()
Ik heb vandaag grofweg 26 km gehobbeld/-wandeld in het Zuidelijke Peak District met 3 clubgenoten. Aanvankelijk dacht ik dat we iets meer zouden gaan rennen (ondanks dat het een wandeling was), maar omdat een van ons wat pijnlijke kuiten had hebben we het grootste deel gewandeld en af en toe wat gehobbeld. 4.5 uur 'time on feet', wat lekker steile klimmetjes en afdalingen en al met al een fijne voorbereiding voor de TdF zo twee weken ervoor
In totaal 940m (bijna een km!) geklommen
Was fototoestel vergeten, maar clubgenote had foto's gemaakt, en die krijg ik vanavond wel ergens gemailed of gewatdanookt.![]()
https://www.endomondo.com/workouts/384364198/881511Ja doei.![]()
quote:Op zondag 3 augustus 2014 11:33 schreef Gogo83 het volgende:
Kortom, heel veel![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thumbs up voor jullie!quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:01 schreef Guard het volgende:
Yeuh, dat was 30 km
Die eerste keer een dertiger voelt trouwens als een grote stap in mijn voorbereiding, heerlijk gevoelen natuurlijk de rest van de lopers, veel kms gemaakt!
@Arquero: komt echt wel weer. Zoals je zei ging je het ook weer even proberen. Misschien iets geleidelijker opbouwen en je bent er weer
@YUR: verbaast me niks. Je lijf krijgt een opdonder van de narcose en van het niks doenJe bent iig wel weer on the jog
Komt goe.
Thanks voor de complimenten! Ik ben er best fier op, die 17 km![]()
@Zwabber: motivatiedip? Sja, afgelopen weken liep ik moeizame 8 en 10 kms en nu ineens deze. Ik snap er ook weinig van.
Was wel weer echt erg gezellig-kneuterig-goed hoor, die zondagochtendloopgroep
Klein foto-verslagje onder de knopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:37 schreef Quoi het volgende:
[..]
[..]
Thumbs up voor jullie!en natuurlijk de rest van de lopers, veel kms gemaakt!
@Arquero: komt echt wel weer. Zoals je zei ging je het ook weer even proberen. Misschien iets geleidelijker opbouwen en je bent er weer
@YUR: verbaast me niks. Je lijf krijgt een opdonder van de narcose en van het niks doenJe bent iig wel weer on the jog
Komt goe.
Thanks voor de complimenten! Ik ben er best fier op, die 17 km![]()
@Zwabber: motivatiedip? Sja, afgelopen weken liep ik moeizame 8 en 10 kms en nu ineens deze. Ik snap er ook weinig van.
Was wel weer echt erg gezellig-kneuterig-goed hoor, die zondagochtendloopgroep
Klein foto-verslagje onder de knopLekker klein groepje! Ons groepje was eigenlijk echt te groot, 30-40 man in het Amsterdamse Bos dus zeker toen men wat moeier en ongecoordineerder werd, werd er wel op je hielen getrapt en zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Goede foto, die laatste![]()
de rest ook natuurlijk, maar deze vertelt een verhaalMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Vandaag over langs de posbank gereden. Dat zag er wel erg mooi uit zeg. Daar toch maar eens gaan lopen.
En aangezien corniel trendsetter is volg ik zijn trend maar.![]()
Zo wat een afstanden zijn er vandaag weer gelopen. Ik heb het gecompenseerd door zo weinig mogelijk te doen vandaag, het lijkt wel alsof ik steeds minder snel herstel van zo'n avondje stappen.
![]()
I feel your joy!!quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:01 schreef Guard het volgende:
Die eerste keer een dertiger voelt trouwens als een grote stap in mijn voorbereiding, heerlijk gevoel
Ik had gister ook een training waarbij alles klopte, snelheid,voeding, drinken....
Enorme mentale opsteker op een moment in mijn training waar alles op zijn plaats moet gaan vallen.
Komend weekend de laatste echte lange duurloop en dan rustig afbouwen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
en heb je een versnelde stofwisseling ook in overweging genomen door dat je sport?quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:07 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja klopt, maar dat is gewoon eten zoals je normaal eet toch'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Die hoop ik volgende week te hebben. Niet dat ik in training ben, maar zo'n training is wel weer welkom.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Leuke foto's Quoi. Ziet er uit als een prima groepje om mee te lopen. Ik heb vanochtend net op tijd gelopen. Daarna hebben we een enorme hoeveelheid water over ons heen gekregen met de hele dag onweer, die overigens ook nog hier op de camping een paar tenten verderop in een boom is geslagen, volgens ooggetuigen compleet met vuurbal. Het is nu sinds anderhalf uur weer droog maar het rommelt nog wel.![]()
ik kon wel janken van geluk na afloop!quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:58 schreef Daywalk3r het volgende:
Die hoop ik volgende week te hebben. Niet dat ik in training ben, maar zo'n training is wel weer welkom.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Tof verslag Quoi!
Hier ook wat feauteaus van vandaag:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.![]()
Zo'n homo ben ik ook alweer niet.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik kon wel janken van geluk na afloop!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:08 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Zo'n homo ben ik ook alweer niet.
30 Augustus....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij trailers zijn gewoon veel meer Zen...emoties,dit,dat en alles'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Klopt wel man, klopt wel. Wat een rake woordenquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
30 Augustus....
Wij trailers zijn gewoon veel meer Zen...emoties,dit,dat en alles![]()
Filosofie dit dat alles.
https://www.endomondo.com/workouts/384439129
Even mijn eigen bridge2bridge gelopen als voorbereiding op die van volgende maand. 10km gelopen op 57:10. Komende twee weken iets minder KM's per training om overbelasting te voorkomen, heb deze maand (vrijdag + vandaag) al meer dan 1/3 gelopen dan andere maanden.Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later![]()
quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:03 schreef motorbloempje het volgende:
Tof verslag Quoi!
Hier ook wat feauteaus van vandaag:
Mooie omgeving zo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Elk huis z’n kruiswoordraadsels
quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:16 schreef LasTeR het volgende:
https://www.endomondo.com/workouts/384439129
Even mijn eigen bridge2bridge gelopen als voorbereiding op die van volgende maand. 10km gelopen op 57:10. Komende twee weken iets minder KM's per training om overbelasting te voorkomen, heb deze maand (vrijdag + vandaag) al meer dan 1/3 gelopen dan andere maanden.bekend terrein.
Quoi: klinkt goed!
MoBlo: wat een pretbekken weer. Je kunt nog wel iets leren van de geconcentreerde blikken van Quoi
Ik had m'n jaarlijkse bierweekend, met erg slechte muziek. Ik voel me nu minstens 83.![]()
Ja dat is wel weer waar, had ik nog niet eens aan gedacht. Het enige is dat je niet in trance kunt lopen, maar dat bewuste lopen en kletsen was ook wel mooi. Ook hem een loopbrug opgeduwd en hem naar beneden begeleid. Misschien al met al wel een goede training geweest hahaquote:Op zondag 3 augustus 2014 14:07 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Juist handig, zo'n zoon met veel vragen, dan weet je zeker dat je nog in duurloopzone looptvanochtend bij die trainingsgroep waren er ook mensen die vanaf km2 al liepen te hijgen, dat ik denk waar ben je mee bezig? Maar sommigen daarvan hadden wel al meerdere marathons gelopen,.dus tja ieder zijn eigen manier. Al liepen er ook wel een paar bij waarvan ik zeker weet daar ze zichzelf te hoog ingeschat hadden, die gaan echt niet 4u redden, maar oké.
![]()
Heeft iemand hier wellicht de goeie les 30 van Evy 0-5km? Ik ben nu al een tijdje aan het zoeken, maar iedere les 30 die ik tegen kom op internet is eigenlijk de laatste les van het 5-10km programma![]()
![]()
Vond dat ook niet heel fijn toen ik gister wou gaan rennen en vol goeie moed mijn ''laatste'' les opzette, om erachter te komen dat het helemaal de verkeerde was..
Mocht iemand de goeie les 30 hebben, dan ben ik die persoon eeuwig dankbaar
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Is dat niet gewoon 30 minuten achter elkaar hardlopen?quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:31 schreef Blistering het volgende:
Heeft iemand hier wellicht de goeie les 30 van Evy 0-5km? Ik ben nu al een tijdje aan het zoeken, maar iedere les 30 die ik tegen kom op internet is eigenlijk de laatste les van het 5-10km programma![]()
![]()
Vond dat ook niet heel fijn toen ik gister wou gaan rennen en vol goeie moed mijn ''laatste'' les opzette, om erachter te komen dat het helemaal de verkeerde was..
Mocht iemand de goeie les 30 hebben, dan ben ik die persoon eeuwig dankbaarF means you're fucked![]()
Lekker, zo'n "alles klopt" training, zeker zo dicht op je doelquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:43 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
I feel your joy!!
Ik had gister ook een training waarbij alles klopte, snelheid,voeding, drinken....
Enorme mentale opsteker op een moment in mijn training waar alles op zijn plaats moet gaan vallen.
Komend weekend de laatste echte lange duurloop en dan rustig afbouwenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Klopt, maar er moet wel een les van zijn als het goed is. Wil het gewoon even ''officieel'' afsluitenquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:32 schreef YUR het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon 30 minuten achter elkaar hardlopen?![]()
Heb zelf ook al wel een playlist gemaakt om lekker op te rennen (wat sowieso 10x beter gaat dan met die belg die in m'n oor tettert), maar wil dit even afsluiten.Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.![]()
Afsluiten is er niet bij bij hardlopen joh. Hooguit pas op je 78ste.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:38 schreef Blistering het volgende:
[..]
Klopt, maar er moet wel een les van zijn als het goed is. Wil het gewoon even ''officieel'' afsluiten![]()
Heb zelf ook al wel een playlist gemaakt om lekker op te rennen (wat sowieso 10x beter gaat dan met die belg die in m'n oor tettert), maar wil dit even afsluiten.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Wat is er misgegaan bij het rondje van Silk? Beetje vaag op Endomondo
Jaaaaaa!quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:43 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Afsluiten is er niet bij bij hardlopen joh. Hooguit pas op je 78ste.Ik bedoel ook het S2R programma! Ik wil nog jáááren blijven lopen joh!
Net terug van m'n rondje, ging eigenlijk helemaal prima! Nieuw rondje en daardoor verkeerde afslag.. En Endo klapte eruit na 10 minuten waardoor ie geen bekertjes enz bijhoudt en m'n Workout niet meetelt in de statistiekenstom. 5 km in 29:15.. Geen idee of dat klopt of dat m'n statistieken vern0ikt zijn.
Oh en daarna nog een km op 5:52 want blijkbaar kon dat nog prima(ik moest nog 1.5 km na m'n rondje van 5k door eerdergenoemde verkeerde afslag. Ik had ook kunnen omdraaien zodra ik me realiseerde dat ik verkeerd ging, maar nee..)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Blijkbaar ging het niet lekker. Te warm ofzo. Gebeurt weleens.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:43 schreef flipsen het volgende:
Wat is er misgegaan bij het rondje van Silk? Beetje vaag op EndomondoZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:44 schreef Daph_ het volgende:
Net terug van m'n rondje, ging eigenlijk helemaal prima! Nieuw rondje en daardoor verkeerde afslag.. En Endo klapte eruit na 10 minuten waardoor ie geen bekertjes enz bijhoudt en m'n Workout niet meetelt in de statistiekenstom. 5 km in 29:15.. Geen idee of dat klopt of dat m'n statistieken vern0ikt zijn.
Oh en daarna nog een km op 5:52 want blijkbaar kon dat nog prima(ik moest nog 1.5 km na m'n rondje van 5k door eerdergenoemde verkeerde afslag. Ik had ook kunnen omdraaien zodra ik me realiseerde dat ik verkeerd ging, maar nee..)
Lol, zit ik naar je statistieken te kijken en niet op te letten, denk ik "4,14km op de coopertest?!? 14:30 op 5km?!??? Dat kan toch nooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt." maar toen zag ik dat dat met schaatsen was
Mwehehe ik was zelf ook een beetje confusedquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:47 schreef flipsen het volgende:
[..]
Lol, zit ik naar je statistieken te kijken en niet op te letten, denk ik "4,14km op de coopertest?!? 14:30 op 5km?!??? Dat kan toch nooit" maar toen zag ik dat dat met schaatsen was
![]()
![]()
Wilde 8km doen, temperatuur enzo was voor de verandering eindelijk eens lekker, maar verder ging alles kut.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:43 schreef flipsen het volgende:
Wat is er misgegaan bij het rondje van Silk? Beetje vaag op Endomondo
Toch iets te snel na het eten gegaan ofzo denk ik. Na 1,5 km deed alles pijn en steken, dus stukje gewandeld en besloten het kortste rondje terug naar huis te nemn, dat was toen nog 3 km puur afzien. Ach, we hebben weer meters gemaakt..Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
Moblo, ik vind eigenlijk dat je geband moet worden. Schande, al die mooie foto's!
Maar iets zegt mij dat ik pech heb![]()
Naja, dan maar genieten van de beelden. Zucht. Zwaar leven
Ben blij om te lezen dat het bij anderen beter ging vandaag
Toffe foto's MoBlo! Stukje wandelen kan ook wel eens leuk zijn. Van Jero en Stream ook mooi foto's voorbij zien komen. Lijkt me heerlijk om daar een dagje te rennen en te klimmen.
Guard,Fijn dat die 30km zo lekker ging. Gaat helemaal goedkomen met jouw M
Quoi ook lekker gelopen met 17km op de teller
En dan vergeet ik vast nog een hoop mensen, maar dat komt dan de volgende keer wel weer
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
Hardlopen na een bbq is een slecht idee *burpOmdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
Ik hoor het al. Volgende vakantie gaan we naar Engeland.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:54 schreef Murmeli het volgende:
Moblo, ik vind eigenlijk dat je geband moet worden. Schande, al die mooie foto's!
Maar iets zegt mij dat ik pech heb![]()
Naja, dan maar genieten van de beelden. Zucht. Zwaar leven![]()
Meestal ren ik het lekkerst een dag na flink gebunkerd te hebben.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:58 schreef Pandaplint het volgende:
Hardlopen na een bbq is een slecht idee *burp
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
dat had je volgens mij ook voor de BBQ kunnen bedenken...quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:58 schreef Pandaplint het volgende:
Hardlopen na een bbq is een slecht idee *burp
Jij hebt een lijntje met Rasti Rostelliquote:
Ik wil ook naar Engeland jah![]()
Eerst maar even pitabroodjes met kaas in de broodrooster en bier![]()
![]()
quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:59 schreef pijll het volgende:
[..]
Ik hoor het al. Volgende vakantie gaan we naar Engeland.
Eerst Scandinavie.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Klopt. Maar beiden moest evenquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat had je volgens mij ook voor de BBQ kunnen bedenken...
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30![]()
Ligt er helemaal aan welke afstand je wilt lopen natuurlijk.quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:49 schreef Ciscus het volgende:
Zo, na het hele onderwerp 'hardlopen' wegens blessureleed vakkundig gemeden te hebben, kom ik hier weer eens loeren. Goede prestaties van de meesten van jullie: chapeau!
Ik ben vanochtend voorzichtig aan begonnen met 8km (46 minuten), inclusief interval. Althans, mijn zoontje van 4 kan net fietsen en hij fietste met me mee. Het is best gezellig, maar om tijdens een dergelijke inspanning nou vragen te beantwoorden als 'papa, uhm...hoe worden auto's eigenlijk gemaakt?' is niet echt ideaal. En ik moest af en toe even inhouden of versnellen om tussen hem en blinde wielrenners te blijven.
Ik zag verder een meisje met haar vader meelopen, vanaf welke leeftijd is dat een beetje verantwoord? Lijkt me geweldig als die kleintjes van me mee gaan rennen!
Ik loop ook met mijn vierjarige dochter, maar dan maximaal een km of zo. Dat gaat prima. We hebben ook al een kidsrun gedaan.![]()
Ik wil er al jaren heen.quote:
Bij mij is het eerder andersomquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:00 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Meestal ren ik het lekkerst een dag na flink gebunkerd te hebben.
Werk?quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:14 schreef YUR het volgende:
Misschien moet ik komende week ook eens die kant op...![]()
dat laatste heb ik voor mezelf ernstige twijfels over.. Vandaar dat ik mijn schema heb voorzien van een 16, 18 en 20km duurloop..quote:Op zondag 3 augustus 2014 11:06 schreef DeeBee het volgende:
Een HM lopen lukt heus wel voor de meesten hier gezien de hoeveelheid kilometers die ze structureel maken inderdaad. Duurlopen van 18 km vind ik zelfs al gigantisch ver altijd in die schema's voor mensen die hun eerste HM gaan lopen. Als je relatief makkelijk 15 kilometer kan lopen, dan kan je ook prima wel een halve marathon lopen als het echt moet op een wedstrijddag...
bovenop die 15 vind ik nog even 6 erbij best veel, relatief gezienI can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
http://rennenmetevy.nl hier had ik alles vandaan, volgens mij met de goede laatste les... Nadat ik die gehaald had heb ik het ritueel verwijderd en de 5-10 er op gezet.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:31 schreef Blistering het volgende:
![]()
Mocht iemand de goeie les 30 hebben, dan ben ik die persoon eeuwig dankbaar
Overigens houd ik mij daar al lang niet meer aan (gruwelijke intervallen, ga niet huppelen in een woonwijk), maar ik heb afgelopen donderdag de mijlpaal van 10 kilometer gehaald! In 56 minuten waardoor ik ook nog baalde dat ik niet vier minuten door ben gerendgisteren deed ik er iets langer over (een uur en een minuut) dus wel dat uur volgemaakt. Dit op twee uur slaap en negen uur werken die dag, dus netjes.
![]()
nope.. ik heb maar een keer met zo'n ding getrainde.. bij de fysio en ik vond 't maar niks..quote:I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Gogo
Guard(maar dat wist je al)
Wel een vraagje... Heb je nu helemaal niets meer gegeten onderweg?
LT
Jump
Quoi!! Je gaat lekker de laatste tijd!!![]()
Hele mooie foto Moblo![]()
Hopelijk heb ik iedereen. Anders mijn excuses![]()
![]()
Mooie foto's zie ik voorbij komen.. niet alleen van de omgeving maar ook van rennende mensen![]()
En goede loopjes ook
Mijn bovenbeen was licht spierpijnerig afgelopen weekend, maar weet niet goed of dat nou van het lopen van vrijdag komt, of van de trappen op de uitkijktoren![]()
Morgen dus maar gewoon verder met m'n schema
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ah, ja daar staat blijkbaar de verkeerde les 30 op uit 2011. Naja, maakt ook niet uit verder, dan maar niet. Ik ga lekker met m'n eigen playlist rennen voortaan, en dan rustig opbouwen. Wellicht dat ik t.z.t. ook nog aan dat 5-10km programma ga beginnen, maar vooralsnog eerst even van m'n eigen muziek genietenquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:12 schreef Lizan het volgende:
[..]
http://rennenmetevy.nl hier had ik alles vandaan, volgens mij met de goede laatste les... Nadat ik die gehaald had heb ik het ritueel verwijderd en de 5-10 er op gezet.
Overigens houd ik mij daar al lang niet meer aan (gruwelijke intervallen, ga niet huppelen in een woonwijk), maar ik heb afgelopen donderdag de mijlpaal van 10 kilometer gehaald! In 56 minuten waardoor ik ook nog baalde dat ik niet vier minuten door ben gerendgisteren deed ik er iets langer over (een uur en een minuut) dus wel dat uur volgemaakt. Dit op twee uur slaap en negen uur werken die dag, dus netjes.
Jawel, ik had 2 gelletjes en die Etixx sportsbar bij me. Na die kapotte verpakking vorige keer neem ik altijd iets extra mee, het zal je maar gebeuren dat je echt iets nodig hebt en dan blijkt je gelletje uitgesmeerd te zijn over de bodem van je rugzak of spibelt of wat dan ook.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:20 schreef streamnl het volgende:
Wel een vraagje... Heb je nu helemaal niets meer gegeten onderweg?
Dus 1 gelletje en sportsbar gegeten.
Vorige twee duurlopen, 25 en 26 km, overigens niet gegeten onderweg.
Kan prima als je je aan je lage hartslagzone houdt, was gisteren door hoogteverschilletjes en heel veel mul zand minder het geval.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik neem bij een HM al 2 gels mee. Zaterdag bij 23 ook, maar komend weekend bij 25 neem ik er drie, in principe.quote:Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Je hebt ook gelijk. 21km is ook wel degelijk echt iets anders dan 15. Moet je totaal anders indelen, is mijn ervaring.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:09 schreef E.T. het volgende:
[..]
dat laatste heb ik voor mezelf ernstige twijfels over.. Vandaar dat ik mijn schema heb voorzien van een 16, 18 en 20km duurloop..
bovenop die 15 vind ik nog even 6 erbij best veel, relatief gezienZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Dat is heel verstandig. Ik heb ook altijd wel voeding bij me, maar soms gebruik ik ze niet.quote:Op maandag 4 augustus 2014 07:48 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik neem bij een HM al 2 gels mee. Zaterdag bij 23 ook, maar komend weekend bij 25 neem ik er drie, in principe.
Gisteren op km 15 en km 22 gegeten, en als ik dat niet gedaan had had je me kunnen opvegen bij de 26 gok ik zo
Gebruik je ze ook altijd of heb je ze meer mee onder het nom van "beter mee verlegen dan om verlegen"?quote:Op maandag 4 augustus 2014 07:48 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik neem bij een HM al 2 gels mee. Zaterdag bij 23 ook, maar komend weekend bij 25 neem ik er drie, in principe.
drie gels voor 25km vind ik nogal wat!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op maandag 4 augustus 2014 07:59 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat is heel verstandig. Ik heb ook altijd wel voeding bij me, maar soms gebruik ik ze niet.
Gisteren op km 15 en km 22 gegeten, en als ik dat niet gedaan had had je me kunnen opvegen bij de 26 gok ik zoKopen jullie je eten online of in een fysieke winkel?quote:Op maandag 4 augustus 2014 07:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Gebruik je ze ook altijd of heb je ze meer mee onder het nom van "beter mee verlegen dan om verlegen"?
drie gels voor 25km vind ik nogal wat!
edit: die gelletjes dus
Xilantof Flickrt
foto-nerd![]()
Er zijn veel merken en varianten, dus het beste is om eens in een winkel een aantal merken en varianten te kopen en uit te proberen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 08:02 schreef Xilantof het volgende:
[..]
[..]
Kopen jullie je eten online of in een fysieke winkel?
Als je iets hebt gevonden waarvan je denk: dit is het, dan kan je online in grotere hoeveelheden kopen, dat is wat goedkoper.
Om meteen een doos van iets te kopen wat later niet hachelen blijkt is ook niet handig
ik koop GU gels gewoon in de winkel en VFuel gels online.quote:Op maandag 4 augustus 2014 08:02 schreef Xilantof het volgende:
[..]
[..]
Kopen jullie je eten online of in een fysieke winkel?
Verder gebruik ik Tailwind wat alleen online te verkrijgen is'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Klopt inderdaad. Zo vind ik zelf de gels van SiS veel te zoet, echt lastig om weg te werken. Heb meestal Born, zijn ook wat dunner en kun je zo naar binnen gieten.quote:Op maandag 4 augustus 2014 08:06 schreef Guard het volgende:
[..]
Er zijn veel merken en varianten, dus het beste is om eens in een winkel een aantal merken en varianten te kopen en uit te proberen.
Als je iets hebt gevonden waarvan je denk: dit is het, dan kan je online in grotere hoeveelheden kopen, dat is wat goedkoper.
Om meteen een doos van iets te kopen wat later niet hachelen blijkt is ook niet handig
Genoeg online shops die ze aanbieden:
* http://www.duursport.nl/energy-gels/
* http://www.wiggle.nl/sportvoeding-energie-en-herstel/?s=energie
* etc
Swets had vorig jaar een soort probeerpakket gekocht, daar zat van alles in. Volgens mij kwam die ook bij Wiggle vandaan.![]()
Oeh als je SiS al te zoet vind moet je nooit aan de Power gaan, ik vind SiS wel goed te doen, maar Powergel vind ik echt te zoete meuk...quote:Op maandag 4 augustus 2014 08:11 schreef Arquero het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Zo vind ik zelf de gels van SiS veel te zoet, echt lastig om weg te werken. Heb meestal Born, zijn ook wat dunner en kun je zo naar binnen gieten.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik ben 3 uur bezig met een duurloop van 25km hè? Dus op zich is dat dan niet zo bijzonder, denk ik.quote:Op maandag 4 augustus 2014 07:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Gebruik je ze ook altijd of heb je ze meer mee onder het nom van "beter mee verlegen dan om verlegen"?
drie gels voor 25km vind ik nogal wat!
Ik ben meteen met GU Energy Gels begonnen. Koop ze online. En ik vind ze best lekker zelfs. Alleen de substantie is heel vies plakkerig.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
dan nog vind ik het aan de hoge kant., maar jij weet zelf wat je nodig hebtquote:Op maandag 4 augustus 2014 08:16 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik ben 3 uur bezig met een duurloop van 25km hè? Dus op zich is dat dan niet zo bijzonder, denk ik.
Dat zeggende, ik drink tegenwoordig misschien wel meer dan gemiddeld.
gister 2 liter mee en nog niet genoeg'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
De gels die ik tot nu toe op heb, vind ik echt niet te haggelen. Ik doe het prima op zelf gemaakte notenreepjes, water en wat fruit bij de verzorgingsposten.
Eindelijk die klote badge binnen.![]()
![]()
![]()
GU gels vind ik niet slecht maar ook niet geweldig.quote:Op maandag 4 augustus 2014 08:24 schreef Tarahumara het volgende:
De gels die ik tot nu toe op heb, vind ik echt niet te haggelen.
Ik weet niet of VFuel online te verkrijgen is in Nederland maar de smaak daarvan vind veel "zachter en natuurlijker"'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Iemand wel een babyvoedsel geprobeert?
Nog nooit geprobeert maar ik hoor van verschillende mensen dat het heel goed te gebruiken is als vervanger voor gels'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Neem je dan een potje en een lepel mee?quote:Op maandag 4 augustus 2014 08:31 schreef rechtsedirecte het volgende:
Iemand wel een babyvoedsel geprobeert?
Nog nooit geprobeert maar ik hoor van verschillende mensen dat het heel goed te gebruiken is als vervanger voor gelsMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
heel veel zitten hier tegenwoordig in een squeezy verpakking....dus gewoon leeg knijpenquote:Op maandag 4 augustus 2014 08:32 schreef Guard het volgende:
[..]
Neem je dan een potje en een lepel mee?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
oh... mijn kennis van babyvoedsel is nihilquote:Op maandag 4 augustus 2014 08:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
heel veel zitten hier tegenwoordig in een squeezy verpakking....dus gewoon leeg knijpen
Maar op zich is het niet eens zo'n gekke gedachte inderdaad.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Het is nog minder dan aanbevolen volgens mij.. dan zeggen ze na 1.5 uur de eerste en na elke 25 minuten nog één.quote:Op maandag 4 augustus 2014 08:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dan nog vind ik het aan de hoge kant., maar jij weet zelf wat je nodig hebt
gister 2 liter mee en nog niet genoeg
Ik neem er nu als ik meer dan 22 km loop: na 1.5 uur één, na 2 uur nog één en na 2.5 uur nog één (die laatste alleen als ik dus 3 uur of meer loop).Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
die van mij ook.... maar ik zie het dan ook als endurance voedsel wat ook geschikt is voor babiesquote:Op maandag 4 augustus 2014 08:36 schreef Guard het volgende:
[..]
oh... mijn kennis van babyvoedsel is nihil'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ach, ieder z'n ding inderdaad.quote:Op maandag 4 augustus 2014 08:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dan nog vind ik het aan de hoge kant., maar jij weet zelf wat je nodig hebt
gister 2 liter mee en nog niet genoeg
Over drinken:
Ik heb nu deze
En ik wil eigenlijk deze:
Dan heb ik 1,2liter ipv 0,6. Toch Gogo eens lief aankijken
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik denk dat als je naar de gemiddelde voedingswaarde kijkt dat het vooral een bak suiker is. In gels zitten, neem ik even aan, ook nog de nodige zouten en andere aanvullingen die je dan mis loopt.quote:Op maandag 4 augustus 2014 08:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
die van mij ook.... maar ik zie het dan ook als endurance voedsel wat ook geschikt is voor babies"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
nu moet ik weet babyvoedsel gaan googlen......quote:Op maandag 4 augustus 2014 08:47 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ik denk dat als je naar de gemiddelde voedingswaarde kijkt dat het vooral een bak suiker is. In gels zitten, neem ik even aan, ook nog de nodige zouten en andere aanvullingen die je dan mis loopt.
En je kunt als aanvulling natuurlijk Saltstick tabletten nemen!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ja sorry, maar ik weet toch niet wat ze allemaal verkopen daar in NZ.quote:Op maandag 4 augustus 2014 08:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
nu moet ik weet babyvoedsel gaan googlen......
En je kunt als aanvulling natuurlijk Saltstick tabletten nemen!
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Ik neem bij een afstand van 25+ meestal 1 reep van deze site mee.
http://chickslovefood.com(...)ij-glutenvrij-vegan/
Smaken hartstikke lekker en ze zijn gezond.
Maar ik gebruik geen gels.
Weer sinds lange tijd lichte spierpijn in mijn bovenbenen. Voelt wel lekker![]()
![]()
Zo is het lekker. 10 km bij zonsopgang mijn favoriete tijdstip. <3Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Hoe bevalt die je nu hebt? (afgezien van misschien te weinig vocht?)quote:Op maandag 4 augustus 2014 08:44 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ach, ieder z'n ding inderdaad.
Over drinken:
Ik heb nu deze
[ afbeelding ]
En ik wil eigenlijk deze:
[ afbeelding ]
Dan heb ik 1,2liter ipv 0,6. Toch Gogo eens lief aankijkenXilantof Flickrt
foto-nerd![]()
chicks love food?quote:Op maandag 4 augustus 2014 09:00 schreef streamnl het volgende:
Weer sinds lange tijd lichte spierpijn in mijn bovenbenen. Voelt wel lekker![]()
![]()
Zeau! 6,5 km over strand en door zeewater gestampt. Lekkah! Was gezellig op het strand zo 's morgens. Meer hardlopers en dan nog wat mensen met hele blije springende honden
Wel lekker, dat verkoelende water aan je voeten, het zand prikt wel een beetje aan mijn voet (en de schelpen).
Ik wil hier wel vaker heen. Of ergens anders aan zee
* Murmeli is om
Als je een bottle belt wil, is het de beste die je kan kopen. Verschuift niet, kruipt niet, klotst niet, voel je niet en heeft het handigste systeem van opbergen van de flesjes die er is.quote:Op maandag 4 augustus 2014 09:08 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Hoe bevalt die je nu hebt? (afgezien van misschien te weinig vocht?)Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
O en als ik mijn rugzak om heb, doe ik er ook wat roosvicee in.quote:![]()
Goeie site.Die zijn goed hoor. Hij zit behoorlijk stevig en het drinkt makkelijk.quote:Op maandag 4 augustus 2014 09:08 schreef Xilantof het volgende:
Hoe bevalt die je nu hebt? (afgezien van misschien te weinig vocht?)
Ik ben nu mobiel anders had ik je naar een aantal topics terug verwezen. Toen hadden wij deze discussie en werden ook een aantal alternatieven besproken.![]()
En een snufje zout, toch?quote:Op maandag 4 augustus 2014 09:15 schreef streamnl het volgende:
O en als ik mijn rugzak om heb, doe ik er ook wat roosvicee in.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Hmm, ziet er inderdaad wel lekker uit. Keertje proberenquote:Op maandag 4 augustus 2014 09:15 schreef streamnl het volgende:
O en als ik mijn rugzak om heb, doe ik er ook wat roosvicee in.
[..]![]()
Goeie site.![]()
![]()
En je kan zelf dingen erin gooien die jij lekker vindt.quote:Op maandag 4 augustus 2014 09:20 schreef Arquero het volgende:
Hmm, ziet er inderdaad wel lekker uit. Keertje proberenDaar ben ik mee gestopt. Dat doe ik alleen nog maar als het warm is. Bij "normaal" weer doe ik dat niet meer.quote:![]()
quote:Op maandag 4 augustus 2014 09:15 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Als je een bottle belt wil, is het de beste die je kan kopen. Verschuift niet, kruipt niet, klotst niet, voel je niet en heeft het handigste systeem van opbergen van de flesjes die er is.Ik kon deze zeer goedkoop op de kop tikken:quote:Op maandag 4 augustus 2014 09:15 schreef streamnl het volgende:
[..]
Die zijn goed hoor. Hij zit behoorlijk stevig en het drinkt makkelijk.
Ik ben nu mobiel anders had ik je naar een aantal topics terug verwezen. Toen hadden wij deze discussie en werden ook een aantal alternatieven besproken.
En heb hier zondag 14 km mee gerend. Deze kroop een beetje omhoog en het flesje schommelt zolang deze nog helemaal vol zit (grappig genoeg niet meer zodra 1/3e eruit is).
Ga die in elk geval ook even onthouden.Xilantof Flickrt
foto-nerd![]()
Leuk idee, dat in het bos lopen na het werk. Moet ik alleen wel de tas met loopspullen in de auto gooien in het vervolg
quote:Op maandag 4 augustus 2014 09:30 schreef Guppyfriend het volgende:
Leuk idee, dat in het bos lopen na het werk. Moet ik alleen wel de tas met loopspullen in de auto gooien in het vervolg
quote:Op maandag 4 augustus 2014 09:30 schreef Guppyfriend het volgende:
Leuk idee, dat in het bos lopen na het werk. Moet ik alleen wel de tas met loopspullen in de auto gooien in het vervolgOeps! Dan toch vanavond thuis nog maar een rondje.
Ik heb zondag iemand met zo'n ding zien lopen. Had je een lichtblauw shirt aan?quote:Op maandag 4 augustus 2014 09:30 schreef Xilantof het volgende:
[..]
[..]
Ik kon deze zeer goedkoop op de kop tikken:
[ afbeelding ]
En heb hier zondag 14 km mee gerend. Deze kroop een beetje omhoog en het flesje schommelt zolang deze nog helemaal vol zit (grappig genoeg niet meer zodra 1/3e eruit is).
Ga die in elk geval ook even onthouden.F means you're fucked![]()
Suikervrij. Maar wel met een vrachtlading honing.quote:Op maandag 4 augustus 2014 09:00 schreef streamnl het volgende:
Weer sinds lange tijd lichte spierpijn in mijn bovenbenen. Voelt wel lekker
Wel handig voor snelle energie, maar om ze nou suikervrij te noemen, dat is net zoiets als zeggen dat lollies vetvrij zijn...
Lijken verder erg veel op flapjacks, dus ik denk dat ze best lekker zijn.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Zet dan voor dinsdagavond in je agenda dat je sportkleren alvast in de auto moet leggen!quote:Op maandag 4 augustus 2014 09:30 schreef Guppyfriend het volgende:
Leuk idee, dat in het bos lopen na het werk. Moet ik alleen wel de tas met loopspullen in de auto gooien in het vervolgIk had ze tijdens de Salandtrail bij maar toen wilde je ze nietquote:Op maandag 4 augustus 2014 09:57 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Suikervrij. Maar wel met een vrachtlading honing.
Wel handig voor snelle energie, maar om ze nou suikervrij te noemen, dat is net zoiets als zeggen dat lollies vetvrij zijn...
Lijken verder erg veel op flapjacks, dus ik denk dat ze best lekker zijn.![]()
![]()
Geen grijntje stijfheid of spierpijn. Stationstrappen op een drafje. What happened?![]()
Gister wel de hele middag tukjes gedaan![]()
Morgenavond trouwens strandtraining@Murmeli jouw strandtraining klinkt zeer OK
![]()
Drankjes, evt gelletjes (al vind ik die voor HM niet nodig), daar hoef ik gewoon niet aan te denken met zo'n verzorgingspostje om de paar km. Banaan en krenten gaan er iig goed in.![]()
Ach ja, dingen met een vrachtlading aspartaam zijn ook suikervrij, maar of dat nu zoveel gezonder dan honing of andere zoetstof is.quote:Op maandag 4 augustus 2014 09:57 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Suikervrij. Maar wel met een vrachtlading honing.
Lijken verder erg veel op flapjacks, dus ik denk dat ze best lekker zijn.![]()
Ik doe ze er vanavond al in! Beloofd!quote:Op maandag 4 augustus 2014 09:59 schreef streamnl het volgende:
[..]
Zet dan voor dinsdagavond in je agenda dat je sportkleren alvast in de auto moet leggen![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Toen zat ik al volgepropt met m'n eigen zelfgemaakte flapjacks.quote:Op maandag 4 augustus 2014 09:59 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik had ze tijdens de Salandtrail bij maar toen wilde je ze niet![]()
Mocht je ze nog een keer bij je hebben wil ik er wel een proeven hoor!Nou, dan liever honing, in elk geval in zo'n reep. Aspartaam is wel zoet, maar er zit bijna geen energie in. En in een energiereep is het meestal wel handig als er energie in zit.quote:Op maandag 4 augustus 2014 10:00 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ach ja, dingen met een vrachtlading aspartaam zijn ook suikervrij, maar of dat nu zoveel gezonder dan honing of andere zoetstof is.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Wat een mooie foto's weer Moblo. Engeland komt nu ook op mijn vakantiebestemmingenlijstje.
Murmeli, klinkt goed, nog even (anderhalve week) en dan loop ik in Denemarken door de duinen en over het strand![]()
![]()
Zoo dan heb je erg goed gelopen gisteren! Lekker hoor!quote:Op maandag 4 augustus 2014 10:00 schreef Quoi het volgende:
Geen grijntje stijfheid of spierpijn. Stationstrappen op een drafje. What happened?![]()
Gister wel de hele middag tukjes gedaan![]()
Morgenavond trouwens strandtraining@Murmeli jouw strandtraining klinkt zeer OK
![]()
Drankjes, evt gelletjes (al vind ik die voor HM niet nodig), daar hoef ik gewoon niet aan te denken met zo'n verzorgingspostje om de paar km. Banaan en krenten gaan er iig goed in.
Leuk dat je morgen ook op het strand mag spelen!!
Wbt eten: banaan smaakte me zaterdag erg goed tijdens het lopen.
@te-brengla: ohhh lekker hoor! Denemarken lijkt me gaaf <3Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: