Ik neem bij een HM al 2 gels mee. Zaterdag bij 23 ook, maar komend weekend bij 25 neem ik er drie, in principe.quote:
Je hebt ook gelijk. 21km is ook wel degelijk echt iets anders dan 15. Moet je totaal anders indelen, is mijn ervaring.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:09 schreef E.T. het volgende:
[..]
dat laatste heb ik voor mezelf ernstige twijfels over.. Vandaar dat ik mijn schema heb voorzien van een 16, 18 en 20km duurloop..
bovenop die 15 vind ik nog even 6 erbij best veel, relatief gezien
Dat is heel verstandig. Ik heb ook altijd wel voeding bij me, maar soms gebruik ik ze niet.quote:Op maandag 4 augustus 2014 07:48 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik neem bij een HM al 2 gels mee. Zaterdag bij 23 ook, maar komend weekend bij 25 neem ik er drie, in principe.
Gebruik je ze ook altijd of heb je ze meer mee onder het nom van "beter mee verlegen dan om verlegen"?quote:Op maandag 4 augustus 2014 07:48 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik neem bij een HM al 2 gels mee. Zaterdag bij 23 ook, maar komend weekend bij 25 neem ik er drie, in principe.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 07:59 schreef Guard het volgende:
[..]
Dat is heel verstandig. Ik heb ook altijd wel voeding bij me, maar soms gebruik ik ze niet.
Gisteren op km 15 en km 22 gegeten, en als ik dat niet gedaan had had je me kunnen opvegen bij de 26 gok ik zo
Kopen jullie je eten online of in een fysieke winkel?quote:Op maandag 4 augustus 2014 07:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Gebruik je ze ook altijd of heb je ze meer mee onder het nom van "beter mee verlegen dan om verlegen"?
drie gels voor 25km vind ik nogal wat!
Er zijn veel merken en varianten, dus het beste is om eens in een winkel een aantal merken en varianten te kopen en uit te proberen.quote:Op maandag 4 augustus 2014 08:02 schreef Xilantof het volgende:
[..]
[..]
Kopen jullie je eten online of in een fysieke winkel?
edit: die gelletjes dus
ik koop GU gels gewoon in de winkel en VFuel gels online.quote:Op maandag 4 augustus 2014 08:02 schreef Xilantof het volgende:
[..]
[..]
Kopen jullie je eten online of in een fysieke winkel?
edit: die gelletjes dus
Klopt inderdaad. Zo vind ik zelf de gels van SiS veel te zoet, echt lastig om weg te werken. Heb meestal Born, zijn ook wat dunner en kun je zo naar binnen gieten.quote:Op maandag 4 augustus 2014 08:06 schreef Guard het volgende:
[..]
Er zijn veel merken en varianten, dus het beste is om eens in een winkel een aantal merken en varianten te kopen en uit te proberen.
Als je iets hebt gevonden waarvan je denk: dit is het, dan kan je online in grotere hoeveelheden kopen, dat is wat goedkoper.
Om meteen een doos van iets te kopen wat later niet hachelen blijkt is ook niet handig
Oeh als je SiS al te zoet vind moet je nooit aan de Power gaan, ik vind SiS wel goed te doen, maar Powergel vind ik echt te zoete meuk...quote:Op maandag 4 augustus 2014 08:11 schreef Arquero het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Zo vind ik zelf de gels van SiS veel te zoet, echt lastig om weg te werken. Heb meestal Born, zijn ook wat dunner en kun je zo naar binnen gieten.
Ik ben 3 uur bezig met een duurloop van 25km hè? Dus op zich is dat dan niet zo bijzonder, denk ik.quote:Op maandag 4 augustus 2014 07:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Gebruik je ze ook altijd of heb je ze meer mee onder het nom van "beter mee verlegen dan om verlegen"?
drie gels voor 25km vind ik nogal wat!
dan nog vind ik het aan de hoge kant., maar jij weet zelf wat je nodig hebtquote:Op maandag 4 augustus 2014 08:16 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik ben 3 uur bezig met een duurloop van 25km hè? Dus op zich is dat dan niet zo bijzonder, denk ik.
GU gels vind ik niet slecht maar ook niet geweldig.quote:Op maandag 4 augustus 2014 08:24 schreef Tarahumara het volgende:
De gels die ik tot nu toe op heb, vind ik echt niet te haggelen.
Neem je dan een potje en een lepel mee?quote:Op maandag 4 augustus 2014 08:31 schreef rechtsedirecte het volgende:
Iemand wel een babyvoedsel geprobeert?
Nog nooit geprobeert maar ik hoor van verschillende mensen dat het heel goed te gebruiken is als vervanger voor gels
heel veel zitten hier tegenwoordig in een squeezy verpakking....dus gewoon leeg knijpenquote:Op maandag 4 augustus 2014 08:32 schreef Guard het volgende:
[..]
Neem je dan een potje en een lepel mee?
oh... mijn kennis van babyvoedsel is nihilquote:Op maandag 4 augustus 2014 08:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
heel veel zitten hier tegenwoordig in een squeezy verpakking....dus gewoon leeg knijpen
Het is nog minder dan aanbevolen volgens mij.. dan zeggen ze na 1.5 uur de eerste en na elke 25 minuten nog één.quote:Op maandag 4 augustus 2014 08:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dan nog vind ik het aan de hoge kant., maar jij weet zelf wat je nodig hebt
Dat zeggende, ik drink tegenwoordig misschien wel meer dan gemiddeld.
gister 2 liter mee en nog niet genoeg
die van mij ook.... maar ik zie het dan ook als endurance voedsel wat ook geschikt is voor babiesquote:Op maandag 4 augustus 2014 08:36 schreef Guard het volgende:
[..]
oh... mijn kennis van babyvoedsel is nihil
Ach, ieder z'n ding inderdaad.quote:Op maandag 4 augustus 2014 08:19 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dan nog vind ik het aan de hoge kant., maar jij weet zelf wat je nodig hebt
Dat zeggende, ik drink tegenwoordig misschien wel meer dan gemiddeld.
gister 2 liter mee en nog niet genoeg
Ik denk dat als je naar de gemiddelde voedingswaarde kijkt dat het vooral een bak suiker is. In gels zitten, neem ik even aan, ook nog de nodige zouten en andere aanvullingen die je dan mis loopt.quote:Op maandag 4 augustus 2014 08:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
die van mij ook.... maar ik zie het dan ook als endurance voedsel wat ook geschikt is voor babies
nu moet ik weet babyvoedsel gaan googlen......quote:Op maandag 4 augustus 2014 08:47 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ik denk dat als je naar de gemiddelde voedingswaarde kijkt dat het vooral een bak suiker is. In gels zitten, neem ik even aan, ook nog de nodige zouten en andere aanvullingen die je dan mis loopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |