Ik hoor het al. Volgende vakantie gaan we naar Engeland.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:54 schreef Murmeli het volgende:
Moblo, ik vind eigenlijk dat je geband moet worden. Schande, al die mooie foto's!
Maar iets zegt mij dat ik pech heb![]()
Naja, dan maar genieten van de beelden. Zucht. Zwaar leven
Meestal ren ik het lekkerst een dag na flink gebunkerd te hebben.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:58 schreef Pandaplint het volgende:
Hardlopen na een bbq is een slecht idee *burp
dat had je volgens mij ook voor de BBQ kunnen bedenken...quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:58 schreef Pandaplint het volgende:
Hardlopen na een bbq is een slecht idee *burp
Jij hebt een lijntje met Rasti Rostelliquote:
quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:59 schreef pijll het volgende:
[..]
Ik hoor het al. Volgende vakantie gaan we naar Engeland.
Klopt. Maar beiden moest evenquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat had je volgens mij ook voor de BBQ kunnen bedenken...
Ligt er helemaal aan welke afstand je wilt lopen natuurlijk.quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:49 schreef Ciscus het volgende:
Zo, na het hele onderwerp 'hardlopen' wegens blessureleed vakkundig gemeden te hebben, kom ik hier weer eens loeren. Goede prestaties van de meesten van jullie: chapeau!
Ik ben vanochtend voorzichtig aan begonnen met 8km (46 minuten), inclusief interval. Althans, mijn zoontje van 4 kan net fietsen en hij fietste met me mee. Het is best gezellig, maar om tijdens een dergelijke inspanning nou vragen te beantwoorden als 'papa, uhm...hoe worden auto's eigenlijk gemaakt?' is niet echt ideaal. En ik moest af en toe even inhouden of versnellen om tussen hem en blinde wielrenners te blijven.
Ik zag verder een meisje met haar vader meelopen, vanaf welke leeftijd is dat een beetje verantwoord? Lijkt me geweldig als die kleintjes van me mee gaan rennen!
Ik wil er al jaren heen.quote:
Bij mij is het eerder andersomquote:Op zondag 3 augustus 2014 22:00 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Meestal ren ik het lekkerst een dag na flink gebunkerd te hebben.
Werk?quote:Op zondag 3 augustus 2014 22:14 schreef YUR het volgende:
Misschien moet ik komende week ook eens die kant op...
dat laatste heb ik voor mezelf ernstige twijfels over.. Vandaar dat ik mijn schema heb voorzien van een 16, 18 en 20km duurloop..quote:Op zondag 3 augustus 2014 11:06 schreef DeeBee het volgende:
Een HM lopen lukt heus wel voor de meesten hier gezien de hoeveelheid kilometers die ze structureel maken inderdaad. Duurlopen van 18 km vind ik zelfs al gigantisch ver altijd in die schema's voor mensen die hun eerste HM gaan lopen. Als je relatief makkelijk 15 kilometer kan lopen, dan kan je ook prima wel een halve marathon lopen als het echt moet op een wedstrijddag...
http://rennenmetevy.nl hier had ik alles vandaan, volgens mij met de goede laatste les... Nadat ik die gehaald had heb ik het ritueel verwijderd en de 5-10 er op gezet.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:31 schreef Blistering het volgende:
Heeft iemand hier wellicht de goeie les 30 van Evy 0-5km? Ik ben nu al een tijdje aan het zoeken, maar iedere les 30 die ik tegen kom op internet is eigenlijk de laatste les van het 5-10km programma![]()
![]()
Vond dat ook niet heel fijn toen ik gister wou gaan rennen en vol goeie moed mijn ''laatste'' les opzette, om erachter te komen dat het helemaal de verkeerde was..
Mocht iemand de goeie les 30 hebben, dan ben ik die persoon eeuwig dankbaar
nope.. ik heb maar een keer met zo'n ding getrainde.. bij de fysio en ik vond 't maar niks..quote:
Ah, ja daar staat blijkbaar de verkeerde les 30 op uit 2011. Naja, maakt ook niet uit verder, dan maar niet. Ik ga lekker met m'n eigen playlist rennen voortaan, en dan rustig opbouwen. Wellicht dat ik t.z.t. ook nog aan dat 5-10km programma ga beginnen, maar vooralsnog eerst even van m'n eigen muziek genietenquote:Op zondag 3 augustus 2014 23:12 schreef Lizan het volgende:
[..]
http://rennenmetevy.nl hier had ik alles vandaan, volgens mij met de goede laatste les... Nadat ik die gehaald had heb ik het ritueel verwijderd en de 5-10 er op gezet.
Overigens houd ik mij daar al lang niet meer aan (gruwelijke intervallen, ga niet huppelen in een woonwijk), maar ik heb afgelopen donderdag de mijlpaal van 10 kilometer gehaald! In 56 minuten waardoor ik ook nog baalde dat ik niet vier minuten door ben gerendgisteren deed ik er iets langer over (een uur en een minuut) dus wel dat uur volgemaakt. Dit op twee uur slaap en negen uur werken die dag, dus netjes.
Jawel, ik had 2 gelletjes en die Etixx sportsbar bij me. Na die kapotte verpakking vorige keer neem ik altijd iets extra mee, het zal je maar gebeuren dat je echt iets nodig hebt en dan blijkt je gelletje uitgesmeerd te zijn over de bodem van je rugzak of spibelt of wat dan ook.quote:Op zondag 3 augustus 2014 23:20 schreef streamnl het volgende:
Wel een vraagje... Heb je nu helemaal niets meer gegeten onderweg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |