Zo'n homo ben ik ook alweer niet.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik kon wel janken van geluk na afloop!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:08 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Zo'n homo ben ik ook alweer niet.
30 Augustus....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij trailers zijn gewoon veel meer Zen...emoties,dit,dat en alles'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Klopt wel man, klopt wel. Wat een rake woordenquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
30 Augustus....
Wij trailers zijn gewoon veel meer Zen...emoties,dit,dat en alles
quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:03 schreef motorbloempje het volgende:
Tof verslag Quoi!
Hier ook wat feauteaus van vandaag:
Mooie omgeving zo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:16 schreef LasTeR het volgende:
https://www.endomondo.com/workouts/384439129
Even mijn eigen bridge2bridge gelopen als voorbereiding op die van volgende maand. 10km gelopen op 57:10. Komende twee weken iets minder KM's per training om overbelasting te voorkomen, heb deze maand (vrijdag + vandaag) al meer dan 1/3 gelopen dan andere maanden.
Ja dat is wel weer waar, had ik nog niet eens aan gedacht. Het enige is dat je niet in trance kunt lopen, maar dat bewuste lopen en kletsen was ook wel mooi. Ook hem een loopbrug opgeduwd en hem naar beneden begeleid. Misschien al met al wel een goede training geweest hahaquote:Op zondag 3 augustus 2014 14:07 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Juist handig, zo'n zoon met veel vragen, dan weet je zeker dat je nog in duurloopzone looptvanochtend bij die trainingsgroep waren er ook mensen die vanaf km2 al liepen te hijgen, dat ik denk waar ben je mee bezig? Maar sommigen daarvan hadden wel al meerdere marathons gelopen,.dus tja ieder zijn eigen manier. Al liepen er ook wel een paar bij waarvan ik zeker weet daar ze zichzelf te hoog ingeschat hadden, die gaan echt niet 4u redden, maar oké.
Is dat niet gewoon 30 minuten achter elkaar hardlopen?quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:31 schreef Blistering het volgende:
Heeft iemand hier wellicht de goeie les 30 van Evy 0-5km? Ik ben nu al een tijdje aan het zoeken, maar iedere les 30 die ik tegen kom op internet is eigenlijk de laatste les van het 5-10km programma![]()
![]()
Vond dat ook niet heel fijn toen ik gister wou gaan rennen en vol goeie moed mijn ''laatste'' les opzette, om erachter te komen dat het helemaal de verkeerde was..
Mocht iemand de goeie les 30 hebben, dan ben ik die persoon eeuwig dankbaar
Lekker, zo'n "alles klopt" training, zeker zo dicht op je doelquote:Op zondag 3 augustus 2014 20:43 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
I feel your joy!!
Ik had gister ook een training waarbij alles klopte, snelheid,voeding, drinken....
Enorme mentale opsteker op een moment in mijn training waar alles op zijn plaats moet gaan vallen.
Komend weekend de laatste echte lange duurloop en dan rustig afbouwen
Klopt, maar er moet wel een les van zijn als het goed is. Wil het gewoon even ''officieel'' afsluitenquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:32 schreef YUR het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon 30 minuten achter elkaar hardlopen?
Afsluiten is er niet bij bij hardlopen joh. Hooguit pas op je 78ste.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:38 schreef Blistering het volgende:
[..]
Klopt, maar er moet wel een les van zijn als het goed is. Wil het gewoon even ''officieel'' afsluiten![]()
Heb zelf ook al wel een playlist gemaakt om lekker op te rennen (wat sowieso 10x beter gaat dan met die belg die in m'n oor tettert), maar wil dit even afsluiten.
Jaaaaaa!quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:43 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Afsluiten is er niet bij bij hardlopen joh. Hooguit pas op je 78ste.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijkbaar ging het niet lekker. Te warm ofzo. Gebeurt weleens.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:43 schreef flipsen het volgende:
Wat is er misgegaan bij het rondje van Silk? Beetje vaag op Endomondo
quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:44 schreef Daph_ het volgende:
Net terug van m'n rondje, ging eigenlijk helemaal prima! Nieuw rondje en daardoor verkeerde afslag.. En Endo klapte eruit na 10 minuten waardoor ie geen bekertjes enz bijhoudt en m'n Workout niet meetelt in de statistiekenstom. 5 km in 29:15.. Geen idee of dat klopt of dat m'n statistieken vern0ikt zijn.
Oh en daarna nog een km op 5:52 want blijkbaar kon dat nog prima(ik moest nog 1.5 km na m'n rondje van 5k door eerdergenoemde verkeerde afslag. Ik had ook kunnen omdraaien zodra ik me realiseerde dat ik verkeerd ging, maar nee..)
Lol, zit ik naar je statistieken te kijken en niet op te letten, denk ik "4,14km op de coopertest?!? 14:30 op 5km?!??? Dat kan toch nooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt." maar toen zag ik dat dat met schaatsen was
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
Mwehehe ik was zelf ook een beetje confusedquote:Op zondag 3 augustus 2014 21:47 schreef flipsen het volgende:
[..]
Lol, zit ik naar je statistieken te kijken en niet op te letten, denk ik "4,14km op de coopertest?!? 14:30 op 5km?!??? Dat kan toch nooit" maar toen zag ik dat dat met schaatsen was
Wilde 8km doen, temperatuur enzo was voor de verandering eindelijk eens lekker, maar verder ging alles kut.quote:Op zondag 3 augustus 2014 21:43 schreef flipsen het volgende:
Wat is er misgegaan bij het rondje van Silk? Beetje vaag op Endomondo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |