wat zou je zelf mee nemen op een lange duurloop in de winter? dat dus !quote:Op zondag 3 augustus 2014 10:36 schreef YUR het volgende:
[..]
Een regenjas kan er prima in. Verder weet ik toch niet wat je allemaal in die tas wilt proppen...
Dat past allemaal makkelijk. Maar ik neem dat nooit meequote:Op zondag 3 augustus 2014 10:38 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
wat zou je zelf mee nemen op een lange duurloop in de winter? dat dus !
regenjas, evt, muts, dunne handshoenen
Gaaf!! Veel plezier!quote:Op zondag 3 augustus 2014 10:38 schreef Serinde het volgende:
Je kan je sleutel ook gewoon meeveteren in je schoenen![]()
Straks richting Rhodoshardloopspullen zitten in de koffer!
of aat t touwtje van he broek.quote:Op zondag 3 augustus 2014 10:38 schreef Serinde het volgende:
Je kan je sleutel ook gewoon meeveteren in je schoenen![]()
Straks richting Rhodoshardloopspullen zitten in de koffer!
Of in je sokquote:Op zondag 3 augustus 2014 10:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
of aat t touwtje van he broek.
Heel veel plezier! Geniet ervan!
Gelukkig van je buik!quote:Op zondag 3 augustus 2014 09:59 schreef YUR het volgende:
[..]
Nee, mijn buik lijkt in orde. Ik merk aan mijn hele lichaam dat ik een paar weken echt helemaal helemaal nix heb gedaan. Verkrampte spieren in mijn rug, benen die weer aan kracht moeten winnen....zelf last van mijn armen
Wat een verschil met kort geleden! Lijkt alsof niet masseren de juiste keuze geweest is.quote:Op zondag 3 augustus 2014 10:47 schreef mosselmossel het volgende:
Reactie van mijn voet op loopje van gisteren: niet heel veel. Beetje een 'hard stukje' op de plek waar mijn blessure zat, maar het lijkt me mee te vallen allemaal. Mooi.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 10:47 schreef mosselmossel het volgende:
Reactie van mijn voet op loopje van gisteren: niet heel veel. Beetje een 'hard stukje' op de plek waar mijn blessure zat, maar het lijkt me mee te vallen allemaal. Mooi.
Klinkt prima hoorquote:Op zondag 3 augustus 2014 11:01 schreef Yuki het volgende:
Vannacht over hardlopen gedroomd. Ik onthoud m'n dromen zelden, maar nu wel. Zeer levendig.
Dat maakt dat ik vannacht en vanmorgen veel nadenk over het vervolg van m'n HM voorbereiding. Ik ben tot nu toe hierop uitgekomen:
- Nog 9 weken te gaan.
- Vanaf 2 weken voor de HM wil ik rustig aan gaan doen en geen hele lange DL's meer doen. Aangezien ik op 20 sept een rustige 5km loop als haas voor een vriendin, moet het echte werk hiervoor gebeurd zijn.
- Ik wil nog minstens 2 écht lange DL's lopen.
- Het lijkt me verstandig de eerste LDL vóór lowlands te doen; dwz voor 14 aug. Ik mik dan op 18km.
- Op 7 sept kan ik hier een 15km lopen, waar m'n vader een 30km loopt als voorbereiding op z'n M. Evt plakken we er wat in- en uitlopen aan vast samen, kom ik wederom aan ca 18km.
- Rest van de tijd train ik gewoon bij Haag, denk ik.
Ervaren HM'ers, wat denken jullie hiervan?
Klint prima. Aantal lange duurlopen erin, rust vlak voor je HM, niks mis mee.quote:Op zondag 3 augustus 2014 11:01 schreef Yuki het volgende:
Vannacht over hardlopen gedroomd. Ik onthoud m'n dromen zelden, maar nu wel. Zeer levendig.
Dat maakt dat ik vannacht en vanmorgen veel nadenk over het vervolg van m'n HM voorbereiding. Ik ben tot nu toe hierop uitgekomen:
- Nog 9 weken te gaan.
- Vanaf 2 weken voor de HM wil ik rustig aan gaan doen en geen hele lange DL's meer doen. Aangezien ik op 20 sept een rustige 5km loop als haas voor een vriendin, moet het echte werk hiervoor gebeurd zijn.
- Ik wil nog minstens 2 écht lange DL's lopen.
- Het lijkt me verstandig de eerste LDL vóór lowlands te doen; dwz voor 14 aug. Ik mik dan op 18km.
- Op 7 sept kan ik hier een 15km lopen, waar m'n vader een 30km loopt als voorbereiding op z'n M. Evt plakken we er wat in- en uitlopen aan vast samen, kom ik wederom aan ca 18km.
- Rest van de tijd train ik gewoon bij Haag, denk ik.
Ervaren HM'ers, wat denken jullie hiervan?
Ik heb tot op heden nog niet meer gelopen dan 1x 10 EM, als rustige duurloop. Daarvoor 1x 12km en 1x 13,8km.quote:Op zondag 3 augustus 2014 11:06 schreef DeeBee het volgende:
Een HM lopen lukt heus wel voor de meesten hier gezien de hoeveelheid kilometers die ze structureel maken inderdaad. Duurlopen van 18 km vind ik zelfs al gigantisch ver altijd in die schema's voor mensen die hun eerste HM gaan lopen. Als je relatief makkelijk 15 kilometer kan lopen, dan kan je ook prima wel een halve marathon lopen als het echt moet op een wedstrijddag...
Het voelt voor mij nogal houtje touwtje allemaal. Ik doe maar wat.quote:Op zondag 3 augustus 2014 11:06 schreef Arquero het volgende:
[..]
Klint prima. Aantal lange duurlopen erin, rust vlak voor je HM, niks mis mee.
Ik snap wel dat het een soort van geruststelling voor iedereen is. Maar het valt niet te onderschatten hoe goed voorbereid de meesten hier eigenlijk al zijn, want zoveel trainen hier gestructureerd 2-3 per week en ook bij verenigingen al (wat ik echt heel goed vind, want kom daar zelf totaal niet aan momenteel bijv.).quote:Op zondag 3 augustus 2014 11:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb tot op heden nog niet meer gelopen dan 1x 10 EM, als rustige duurloop. Daarvoor 1x 12km en 1x 13,8km.
Ik wil sowieso nog een of twee keer 2uur+ lopen, aangezien ik verwacht niet binnen de 2:20 te finishen deze HM. Dan voelt het wat zekerder als ik weet dat ik meer dan 2 uur aan kan.
Fysiek zal het niet veel doen, maar mentaal wel
Komt echt wel goed!quote:Op zondag 3 augustus 2014 11:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het voelt voor mij nogal houtje touwtje allemaal. Ik doe maar wat.
Nu al zin in HM voorbereiding bij Haag voor de CPC. Dat gaat vast gestructureerder.
Spijker - kop, dat laatstequote:Op zondag 3 augustus 2014 11:16 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Ik snap wel dat het een soort van geruststelling voor iedereen is. Maar het valt niet te onderschatten hoe goed voorbereid de meesten hier eigenlijk al zijn, want zoveel trainen hier gestructureerd 2-3 per week en ook bij verenigingen al (wat ik echt heel goed vind, want kom daar zelf totaal niet aan momenteel bijv.).Terwijl echt een heel groot deel bij halve marathons echt niet die discipline heeft en die halen het allemaal ook wel...
Dus zou mij er vooral niet zo zorgen om maken.Iets relaxter er naar toe leven en het idee hebben 'dat je maar wat doet' is helemaal niet erg, het is je eerste halve marathon, die hoef je niet te benaderen als een halve pro, het komt allemaal wel goed!
Wedstrijdspanning en ondersteuning van het publiek doen ook een hoop op de dag zelf.
En op zich is het wel goed om inderdaad een of twee keer voor een echt langere periode te gaan, ik onderschat misschien ook het effect ietwat van 2+ uur lopen op een halve marathon, dat is wel echt langere inspanning ja. Zou wat oefenen met drinken / gels / eten ook nog dan tijdens training als je daar zorgen over maakt!
jij gaat het kunnen! Ik weet t zeker!quote:Op zondag 3 augustus 2014 11:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Spijker - kop, dat laatste
Beetje geruststelling van de ervaren lopers hier helpt ook. Thanks!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo kom je er wel het beste achter wat voor jou het beste werkt. Gewoon dingen proberenquote:Op zondag 3 augustus 2014 11:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het voelt voor mij nogal houtje touwtje allemaal. Ik doe maar wat.
Nu al zin in HM voorbereiding bij Haag voor de CPC. Dat gaat vast gestructureerder.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 11:33 schreef Gogo83 het volgende:
Ik heb vanochtend het allerlekkerste rondje ooit gelopen, denk ik. Ik had een route door de stad uitgestippeld ivm veel schaduw. En waar ik in de afgelopen weken echt moeite had, ging het nu tot kilometer twaalf redelijk vanzelf. Het laatste stuk was wel zwaar; ik fiets daar al een paar keer per week, dus was niet het leukste stukje van de route en er was wat minder schaduw. Maar de rest van m'n rondje was hemels; beginnen met een stukje polder, oordoppen uit en zonder muziek verder, door het centrum van Den Bosch heen, ik word altijd heel blij van kerkklokken en toen ik in het centrum liep gingen die als een gek tekeer voor de diensten van tien uur. Rondje om de IJzeren Vrouw, één van de mooiste plassen in Den Bosch. Kortom, heel veel![]()
.
En je zag er nog wel tegen opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, nog niet. Moet eerst nog weg zo dus het wordt einde middag of vanavond. Gezien de temperatuur hier denk ik vanavondquote:Op zondag 3 augustus 2014 11:43 schreef Gogo83 het volgende:
Inderdaad ja.. Was echt nergens voor nodig!Jij al gelopen Arquero?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lessen van vandaag:
Ik kan prima lang alleen lopen
Mijn rugzak bevalt goed
Ik koop NOOIT meer powergel hydro, alweer een lekkende verpakking![]()
Die eerste keer een dertiger voelt trouwens als een grote stap in mijn voorbereiding, heerlijk gevoel
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Supervet Guard! Ik vind het knap dat je die gewoon ook in de Duinen doet.quote:
Rust is ook trainingquote:Op zondag 3 augustus 2014 12:13 schreef La_Tramposa het volgende:
20km in 2.05, dus precies 6.15 en hartslag 155. Ideale stats, fijn dat dat eindelijk weer gelukt is na de halve. Is zo'n weekje ziek zijn toch ergens goed voor..
Tis daar zo mooi, dat compenseert een beetje de zwaarte van de ondergrondquote:Op zondag 3 augustus 2014 12:10 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Supervet Guard! Ik vind het knap dat je die gewoon ook in de Duinen doet.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:24 schreef Jumparound het volgende:
Road to HM Medermblik.
nog maar 9 kilometer extra!
https://www.endomondo.com/workouts/384137645/3690596
Steeds minder "last" en steeds meer kracht
Je maag zit achter je buikspieren als het goed is... Je spierkorset zal niet zo sterk/strak zijn dat je maag niet uit kan zetten.quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:00 schreef Jumparound het volgende:
Misschien een rare observatie maar...
Ik doe sinds een week of 2 fanatiek aan core en abs oefeningen. Maar krijg het idee dat mn buikspieren mn maag in de weg zitten.
Kan dat? Iemand?
Done!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:49 schreef Guard het volgende:
[..]
Guppy kun je mij in de WLWW toevoegen?
30 november - 'T is voor niks (Geldrop)
• Guard - 15 km
Ben ik iig ingeschreven (hopelijk ben ik dan ook alweer terug in NL, want er is vandaag ook een hengeltje uitgeworpen om misschien nog even wat extra vakantie tijd in te passen in november).
Ik denk dat je gewoon je spieren zelf voelt.quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:00 schreef Jumparound het volgende:
Ik doe sinds een week of 2 fanatiek aan core en abs oefeningen. Maar krijg het idee dat mn buikspieren mn maag in de weg zitten.
Ik heb één keer gekettlebelld, maar dat was in de sportschoolquote:Op zondag 3 augustus 2014 13:57 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik denk dat je gewoon je spieren zelf voelt.
Verder lees ik dat iedereen goed gelopen heeft terwijl ik op een oor lag na een nacht hard werken. Heel goed, ik mag dat graag zien.
La Tramposa: was jij nou die kettlebellster of niet?
Met wie ben ik dán in de war?!! Nu kun ik vannacht niet slapen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 14:01 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik heb één keer gekettlebelld, maar dat was in de sportschoolmaar die dingen hebben goede handvatten en zijn zo zwaar dat ze niet zomaar uit je handen glippen hoor. Was wel leuk, mega spierpijn..
Heb je nachtdienst?quote:Op zondag 3 augustus 2014 14:02 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Met wie ben ik dán in de war?!! Nu kun ik vannacht niet slapen.
Juist handig, zo'n zoon met veel vragen, dan weet je zeker dat je nog in duurloopzone looptquote:Op zondag 3 augustus 2014 12:49 schreef Ciscus het volgende:
Zo, na het
Ik ben vanochtend voorzichtig aan begonnen met 8km (46 minuten), inclusief interval. Althans, mijn zoontje van 4 kan net fietsen en hij fietste met me mee. Het is best gezellig, maar om tijdens een dergelijke inspanning nou vragen te beantwoorden als 'papa, uhm...hoe worden auto's eigenlijk gemaakt?' is niet echt ideaal. En ik moest af en toe even inhouden of versnellen om tussen hem en blinde wielrenners te blijven.
Enige wat ik weet is dat Jero_nimo volgens mij kettlebells in de tas doet voor step-upsquote:Op zondag 3 augustus 2014 14:02 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
* flipsen YURt: "Nu kan ik natuurlijk dat voor je googlen, maar misschien dat je dat zelf ook wel effe kan?"quote:Op zondag 3 augustus 2014 14:02 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Kun je nog even verder googelen, het was vele maanden langer geleden namelijk dat er iemand over verhaalde. Hij was het niet.quote:Op zondag 3 augustus 2014 14:20 schreef flipsen het volgende:
[..]
* flipsen YURt: "Nu kan ik natuurlijk dat voor je googlen, maar misschien dat je dat zelf ook wel effe kan?"
Google.fok.nlquote:Op zondag 3 augustus 2014 14:35 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Kun je nog even verder googelen, het was vele maanden langer geleden namelijk dat er iemand over verhaalde. Hij was het niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
Wat voor sportdrank drink jij dat het 900 kcal is?quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:33 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb wel het summum van weinig verbranden bereikt volgens mijn Garmin: een schamele 950 kcal na 20,8 km lopen. Hoe kan ik zo ooit zondigen aan lekkernijen na een lange duurloop goedpraten voor mezelfEen flesje sportdrank en een banaan en je hebt het alweer bijna aangevuld..
Nee, niet als je op gewicht wilt blijven of zelfs nog een beetje wilt afvallen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:38 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Wat voor sportdrank drink jij dat het 900 kcal is?
En na 21 km hardlopen moet je gewoon alles eten waar je zin in hebt.Want je moet die 1000 kcal bovenop je normale eten eten.
Waar is die motivatiedip naartoe gegaan?quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:11 schreef Quoi het volgende:
Zo, 17 kmDie ging eigenlijk best heul goed
![]()
Ja maar dan heb je ook nog je gewone kcals die je opmaakt en aan moet vullen.quote:Op zondag 3 augustus 2014 15:43 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nee, niet als je op gewicht wilt blijven of zelfs nog een beetje wilt afvallen.
Extran is 60 kcal per 100ml. bij de drankpost 3x een klein bekertje, daarna nog een flesje van 330 gekregen. Dus 5x60 is al 300 kcal. Dan nog een banaantje en dan heb je de helft al aangevuld, dat is wat ik zei. Dan kan je nog een extra bordje avondeten nemen eventueel, maar zeker niet alles waar je zin in hebt.Kcal tellen helaas sneller op dan je denkt
Niet dat het het allerbelangrijkste is, maar toch.
Ja klopt, maar dat is gewoon eten zoals je normaal eet tochquote:Op zondag 3 augustus 2014 16:05 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je ook nog je gewone kcals die je opmaakt en aan moet vullen.
Helemaal mee eens. En vind kcal tellen ook iets waar je absoluut niet mee bezig moet zijn tijdens een marathontraining. Je kan amper alle energie die je verbruikt weer bij-eten en put je lichaam veel teveel uit als je te weinig aanvult na trainingen... Die kcal berekening van je Garmin is ook maar een benadering trouwens.quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:05 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja maar dan heb je ook nog je gewone kcals die je opmaakt en aan moet vullen.
Maar ga je vandaag dan serieus 3000-3200 kcal halen? Dat is meer dan je denkt.quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:07 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja klopt, maar dat is gewoon eten zoals je normaal eet toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:18 schreef Jero_nimo het volgende:
Lekker bezig allemaal!
Stream en ik hebben ook lol gehad! Wat een ontzettend mooi gebied is het, een waar trailparadijs! Mooie singletrails langs de klippen, overal paadjes op en af en gewoon heerlijk klimmen en klauteren over de rotsen, gaaf!Ik mis hier even de vind ik leuk knop. Goed gedaan mannen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ook alle andere lopers die al geweest zijn een dikkeer zijn behoorlijk wat kilometers gemaakt zo vanmorgen.
Wij hebben vandaag de vouwwagen ingepakt voor een test weekendje weg van mijn meneer en onze oudste dochter aankomend weekend.
Is het heel raar dat toen de Ardennen voorbij kwamen als mogelijke vakantie bestemming voor volgend jaar dat ik eerst keek hoe onze vakantie valt t.o.v. de TdF?(En die valt natuurlijk net niet gunstig aankomend jaar
)
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:18 schreef Jero_nimo het volgende:
Lekker bezig allemaal!
Stream en ik hebben ook lol gehad! Wat een ontzettend mooi gebied is het, een waar trailparadijs! Mooie singletrails langs de klippen, overal paadjes op en af en gewoon heerlijk klimmen en klauteren over de rotsen, gaaf!Zag de foto's al op fb, echt erg mooi daar! Wat dat betreft wel jammer dat we hier in het westen niet zoiets in de buurt hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uurtje en 50 minuten ofzo? Moet je Stream even vragen. Vanaf Zutphen is het een uurtje en 20 minuten.quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:49 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Oh wow Jero en Stream! Hoe ver is dat rijden vanaf laten we zeggen Nijmegen?
Hou me ff op de hoogte van je plannenquote:
Je jogt weer?quote:
quote:Op zondag 3 augustus 2014 11:33 schreef Gogo83 het volgende:
Kortom, heel veel![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thumbs up voor jullie!quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:01 schreef Guard het volgende:
Yeuh, dat was 30 km
Die eerste keer een dertiger voelt trouwens als een grote stap in mijn voorbereiding, heerlijk gevoelen natuurlijk de rest van de lopers, veel kms gemaakt!
@Arquero: komt echt wel weer. Zoals je zei ging je het ook weer even proberen. Misschien iets geleidelijker opbouwen en je bent er weer
@YUR: verbaast me niks. Je lijf krijgt een opdonder van de narcose en van het niks doenJe bent iig wel weer on the jog
Komt goe.
Thanks voor de complimenten! Ik ben er best fier op, die 17 km![]()
@Zwabber: motivatiedip? Sja, afgelopen weken liep ik moeizame 8 en 10 kms en nu ineens deze. Ik snap er ook weinig van.
Was wel weer echt erg gezellig-kneuterig-goed hoor, die zondagochtendloopgroep
Klein foto-verslagje onder de knopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:37 schreef Quoi het volgende:
[..]
[..]
Thumbs up voor jullie!en natuurlijk de rest van de lopers, veel kms gemaakt!
@Arquero: komt echt wel weer. Zoals je zei ging je het ook weer even proberen. Misschien iets geleidelijker opbouwen en je bent er weer
@YUR: verbaast me niks. Je lijf krijgt een opdonder van de narcose en van het niks doenJe bent iig wel weer on the jog
Komt goe.
Thanks voor de complimenten! Ik ben er best fier op, die 17 km![]()
@Zwabber: motivatiedip? Sja, afgelopen weken liep ik moeizame 8 en 10 kms en nu ineens deze. Ik snap er ook weinig van.
Was wel weer echt erg gezellig-kneuterig-goed hoor, die zondagochtendloopgroep
Klein foto-verslagje onder de knopLekker klein groepje! Ons groepje was eigenlijk echt te groot, 30-40 man in het Amsterdamse Bos dus zeker toen men wat moeier en ongecoordineerder werd, werd er wel op je hielen getrapt en zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
I feel your joy!!quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:01 schreef Guard het volgende:
Die eerste keer een dertiger voelt trouwens als een grote stap in mijn voorbereiding, heerlijk gevoel
en heb je een versnelde stofwisseling ook in overweging genomen door dat je sport?quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:07 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja klopt, maar dat is gewoon eten zoals je normaal eet toch
ik kon wel janken van geluk na afloop!quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:58 schreef Daywalk3r het volgende:
Die hoop ik volgende week te hebben. Niet dat ik in training ben, maar zo'n training is wel weer welkom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |