quote:Op zondag 3 augustus 2014 11:33 schreef Gogo83 het volgende:
Ik heb vanochtend het allerlekkerste rondje ooit gelopen, denk ik. Ik had een route door de stad uitgestippeld ivm veel schaduw. En waar ik in de afgelopen weken echt moeite had, ging het nu tot kilometer twaalf redelijk vanzelf. Het laatste stuk was wel zwaar; ik fiets daar al een paar keer per week, dus was niet het leukste stukje van de route en er was wat minder schaduw. Maar de rest van m'n rondje was hemels; beginnen met een stukje polder, oordoppen uit en zonder muziek verder, door het centrum van Den Bosch heen, ik word altijd heel blij van kerkklokken en toen ik in het centrum liep gingen die als een gek tekeer voor de diensten van tien uur. Rondje om de IJzeren Vrouw, één van de mooiste plassen in Den Bosch. Kortom, heel veel![]()
.
En je zag er nog wel tegen opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, nog niet. Moet eerst nog weg zo dus het wordt einde middag of vanavond. Gezien de temperatuur hier denk ik vanavondquote:Op zondag 3 augustus 2014 11:43 schreef Gogo83 het volgende:
Inderdaad ja.. Was echt nergens voor nodig!Jij al gelopen Arquero?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lessen van vandaag:
Ik kan prima lang alleen lopen
Mijn rugzak bevalt goed
Ik koop NOOIT meer powergel hydro, alweer een lekkende verpakking![]()
Die eerste keer een dertiger voelt trouwens als een grote stap in mijn voorbereiding, heerlijk gevoel
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Supervet Guard! Ik vind het knap dat je die gewoon ook in de Duinen doet.quote:
Rust is ook trainingquote:Op zondag 3 augustus 2014 12:13 schreef La_Tramposa het volgende:
20km in 2.05, dus precies 6.15 en hartslag 155. Ideale stats, fijn dat dat eindelijk weer gelukt is na de halve. Is zo'n weekje ziek zijn toch ergens goed voor..
Tis daar zo mooi, dat compenseert een beetje de zwaarte van de ondergrondquote:Op zondag 3 augustus 2014 12:10 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Supervet Guard! Ik vind het knap dat je die gewoon ook in de Duinen doet.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:24 schreef Jumparound het volgende:
Road to HM Medermblik.
nog maar 9 kilometer extra!
https://www.endomondo.com/workouts/384137645/3690596
Steeds minder "last" en steeds meer kracht
Je maag zit achter je buikspieren als het goed is... Je spierkorset zal niet zo sterk/strak zijn dat je maag niet uit kan zetten.quote:Op zondag 3 augustus 2014 13:00 schreef Jumparound het volgende:
Misschien een rare observatie maar...
Ik doe sinds een week of 2 fanatiek aan core en abs oefeningen. Maar krijg het idee dat mn buikspieren mn maag in de weg zitten.
Kan dat? Iemand?
Done!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:49 schreef Guard het volgende:
[..]
Guppy kun je mij in de WLWW toevoegen?
30 november - 'T is voor niks (Geldrop)
• Guard - 15 km
Ben ik iig ingeschreven (hopelijk ben ik dan ook alweer terug in NL, want er is vandaag ook een hengeltje uitgeworpen om misschien nog even wat extra vakantie tijd in te passen in november).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |