quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:18 schreef Jero_nimo het volgende:
Lekker bezig allemaal!
Stream en ik hebben ook lol gehad! Wat een ontzettend mooi gebied is het, een waar trailparadijs! Mooie singletrails langs de klippen, overal paadjes op en af en gewoon heerlijk klimmen en klauteren over de rotsen, gaaf!Ik mis hier even de vind ik leuk knop. Goed gedaan mannen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ook alle andere lopers die al geweest zijn een dikkeer zijn behoorlijk wat kilometers gemaakt zo vanmorgen.
Wij hebben vandaag de vouwwagen ingepakt voor een test weekendje weg van mijn meneer en onze oudste dochter aankomend weekend.
Is het heel raar dat toen de Ardennen voorbij kwamen als mogelijke vakantie bestemming voor volgend jaar dat ik eerst keek hoe onze vakantie valt t.o.v. de TdF?(En die valt natuurlijk net niet gunstig aankomend jaar
)
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:18 schreef Jero_nimo het volgende:
Lekker bezig allemaal!
Stream en ik hebben ook lol gehad! Wat een ontzettend mooi gebied is het, een waar trailparadijs! Mooie singletrails langs de klippen, overal paadjes op en af en gewoon heerlijk klimmen en klauteren over de rotsen, gaaf!Zag de foto's al op fb, echt erg mooi daar! Wat dat betreft wel jammer dat we hier in het westen niet zoiets in de buurt hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uurtje en 50 minuten ofzo? Moet je Stream even vragen. Vanaf Zutphen is het een uurtje en 20 minuten.quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:49 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Oh wow Jero en Stream! Hoe ver is dat rijden vanaf laten we zeggen Nijmegen?
Hou me ff op de hoogte van je plannenquote:
Je jogt weer?quote:
quote:Op zondag 3 augustus 2014 11:33 schreef Gogo83 het volgende:
Kortom, heel veel![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thumbs up voor jullie!quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:01 schreef Guard het volgende:
Yeuh, dat was 30 km
Die eerste keer een dertiger voelt trouwens als een grote stap in mijn voorbereiding, heerlijk gevoelen natuurlijk de rest van de lopers, veel kms gemaakt!
@Arquero: komt echt wel weer. Zoals je zei ging je het ook weer even proberen. Misschien iets geleidelijker opbouwen en je bent er weer
@YUR: verbaast me niks. Je lijf krijgt een opdonder van de narcose en van het niks doenJe bent iig wel weer on the jog
Komt goe.
Thanks voor de complimenten! Ik ben er best fier op, die 17 km![]()
@Zwabber: motivatiedip? Sja, afgelopen weken liep ik moeizame 8 en 10 kms en nu ineens deze. Ik snap er ook weinig van.
Was wel weer echt erg gezellig-kneuterig-goed hoor, die zondagochtendloopgroep
Klein foto-verslagje onder de knopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 augustus 2014 19:37 schreef Quoi het volgende:
[..]
[..]
Thumbs up voor jullie!en natuurlijk de rest van de lopers, veel kms gemaakt!
@Arquero: komt echt wel weer. Zoals je zei ging je het ook weer even proberen. Misschien iets geleidelijker opbouwen en je bent er weer
@YUR: verbaast me niks. Je lijf krijgt een opdonder van de narcose en van het niks doenJe bent iig wel weer on the jog
Komt goe.
Thanks voor de complimenten! Ik ben er best fier op, die 17 km![]()
@Zwabber: motivatiedip? Sja, afgelopen weken liep ik moeizame 8 en 10 kms en nu ineens deze. Ik snap er ook weinig van.
Was wel weer echt erg gezellig-kneuterig-goed hoor, die zondagochtendloopgroep
Klein foto-verslagje onder de knopLekker klein groepje! Ons groepje was eigenlijk echt te groot, 30-40 man in het Amsterdamse Bos dus zeker toen men wat moeier en ongecoordineerder werd, werd er wel op je hielen getrapt en zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
I feel your joy!!quote:Op zondag 3 augustus 2014 12:01 schreef Guard het volgende:
Die eerste keer een dertiger voelt trouwens als een grote stap in mijn voorbereiding, heerlijk gevoel
en heb je een versnelde stofwisseling ook in overweging genomen door dat je sport?quote:Op zondag 3 augustus 2014 16:07 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja klopt, maar dat is gewoon eten zoals je normaal eet toch
ik kon wel janken van geluk na afloop!quote:Op zondag 3 augustus 2014 20:58 schreef Daywalk3r het volgende:
Die hoop ik volgende week te hebben. Niet dat ik in training ben, maar zo'n training is wel weer welkom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |