Beetje laat, maar ja. Het is gewoon goede core training (walg van dat woord). En /of je V02 max omhoog gaat, lijkt me wel. Doe maar eens 100 swings en dan praten we verderquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:44 schreef motorbloempje het volgende:
Iemand hier trouwens ervaring met kettlebells als aanvulling op de hardlooptraining? Ik heb er in het verleden wat filmpjes van gezien, met kettlebellstraining voor hardlopers, zag er wel OK uit!
Ha gezellig, ik ben dus niet de enige op de www.llaollao21k.comquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:56 schreef RunnerAdd het volgende:
[..]
Ik moet maar eens mn eerste wedstrijdloop ooit gaan plannen, eind van het jaar een 10km. Iemand tips?
Er zijn zoveel loopjes...quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:56 schreef RunnerAdd het volgende:
[..]
Ik moet maar eens mn eerste wedstrijdloop ooit gaan plannen, eind van het jaar een 10km. Iemand tips?
Jezus wat vroeg! Ik moet nog wakker wordenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 08:30 schreef Guppyfriend het volgende:
Zo, mijn 5km zit er alweer opgoedemorgen!
Week 2 van het 7^^ schema is klaar
good busy op de vroege zaterdagmorgen!!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 08:30 schreef Guppyfriend het volgende:
Vroeg!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 08:30 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ga 'm dit jaar misschien ook lopen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 09:28 schreef Quoi het volgende:
Wat Pijll zegt qua voorzet: prachtige wedstrijd op de Veluwe
Er is gewoon niets...quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
als ik even de WLWW bekijk lijkt het wel of we collectief een zomerstop gehouden wordt.... rustige maand voor de boeg!
Zijn dan net terug uit Berlijn, dus komt niet zo lekker uit. Mocht je er een overnachting aan vast willen knopen, geef een seintje. Heb daar altijd een té leuke B&B bij de ingang vh parkquote:Op zaterdag 12 juli 2014 09:47 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik ga 'm dit jaar misschien ook lopen.
Klinkt goed! Alleen moet ik maandag weer werken volgens mij. Ik weet ook nog niet of ik de HM of de 10 km ga doen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:04 schreef Quoi het volgende:
[..]
Zijn dan net terug uit Berlijn, dus komt niet zo lekker uit. Mocht je er een overnachting aan vast willen knopen, geef een seintje. Heb daar altijd een té leuke B&B bij de ingang vh park
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:29 schreef mosselmossel het volgende:
Wakker geworden zonder zere voet, nadat ik gisteravond ook geen last meer had! I see progress. Maandag weer even naar de fysio, maar dan kan ik weer wel lopen denk ik!
Dat zijn altijd goede berichten!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:29 schreef mosselmossel het volgende:
Wakker geworden zonder zere voet, nadat ik gisteravond ook geen last meer had! I see progress. Maandag weer even naar de fysio, maar dan kan ik weer wel lopen denk ik!
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:29 schreef mosselmossel het volgende:
1 2 | [b]5 oktober 2014 - [http://www.rondjebergen.nl/index.php/info/programma]Rondje Bergen (Bergen N-H)[/url][/b] [*] Angel-A - 10 EM |
Het is zeker een mooi loopje, maar wel voor een groot deel onverhard dus niet het snelste parcours ooit. En 2 rondjes van 5EM.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:01 schreef Angel-A het volgende:
Oeh, weer een mooi loopje gevonden, en een mooie training voor de HM twee weken later:
[ code verwijderd ]
Regio Rotterdam op de weg. Geen hindernissen parcours oidquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:07 schreef Nirak het volgende:
[..]
Welke regio? En wil je op de weg of off road?
Het barst van de loopjes hier in de buurt. Kijk anders even op hardloopkalender.nlquote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:22 schreef RunnerAdd het volgende:
[..]
Regio Rotterdam op de weg. Geen hindernissen parcours oid
Quoi, ik moest wel even heel hard gniffelen om je schoonmoeder comment. Hopelijk niet te vaak, gezien het hoge-noorden-gehalte?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 09:28 schreef Quoi het volgende:
Wat Pijll zegt qua voorzet: prachtige wedstrijd op de Veluwe
Loopze allen en Gups respect voor je vroege loopje!
Stond op het punt de zondagochtendloopgroeptrainer te mailen dat ik weer aanhaak, komt er een mail van de beste manHoe het gaat en of ik weer meeloop. Zo aardig (en geheel belangeloos want die groep is dus gratis)
Maar vandaag eerst een dagje schoonmoeder-uit-hoge-noorden entertainment![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I want to jump all my limitations but the shoes upon my feet
Dat is dan weer het voordeel van 2 rondjes, dat je makkelijker kunt stoppen. Ik moet het allemaal nog maar zien waar te maken, deze 10 EM, de DtD en de HM. Ik ben nog niet verder dan 12,5 km gekomen. Ik heb niet de illusie dat ik een toptijd ga lopen, dus onverhard maakt niet uit. Eerst maar eens alles uit zien te lopen. Is ook makkelijker als ik het nog een keer wil doen, dan kan ik in elk geval mijn tijd verbeteren.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:15 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Het is zeker een mooi loopje, maar wel voor een groot deel onverhard dus niet het snelste parcours ooit. En 2 rondjes van 5EM.
ik ben vorig jaar na één rondje uitgestapt omdat ik dat niet wist, het opeens 300 graden was en ik mezelf in de eerste 2km volledig had opgeblazen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |