quote:
Hij begrijpt het vast wel.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:34 schreef YUR het volgende:
[..]
Mijn zoon zal morgen verbaasd opkijken als hij merkt dat al zijn kwijldoekjes doorweekt zijn
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:10 schreef Guppyfriend het volgende:
D'r zijn nog wat kleine dingen waar ik me nu nog niet voor inschrijf. Misschien, als ik zin heb. En dan doe ik dat op de dag zelf.
Tuurlijk. Donequote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:25 schreef Angel-A het volgende:
Quoi wil je in de WLWW zetten?
[ code verwijderd ]
+1.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:13 schreef Quoi het volgende:
Weinig wedstrijdjes klopt. Trainen trainen trainen
Die man in die runsie, ik moet er nog van bijkomen
Fijn, dank je!quote:
Thanks.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:13 schreef Quoi het volgende:
Die man in die runsie, ik moet er nog van bijkomen
[..]
Tuurlijk. Done
Sterktequote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:19 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Thanks.
Ik ga er denk ik van dromen, van die man.
Bijna vergeten dat ik nog zou vertellen hoe het was.quote:Op woensdag 9 juli 2014 09:51 schreef E.T. het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe je het vind.. ik heb ook kaartjes liggen en we gaan deze zomervakantie dus ook die kant op
Ik zag het voorbij komen op FB en heb vooral héél snel door gebladerd. Zoiets kan toch gewoon niks zijn!?!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
really....a runsie??
http://www.runnersworld.c(...)al_20140711_27662696
haters gonna hate....quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:26 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ik zag het voorbij komen op FB en heb vooral héél snel door gebladerd. Zoiets kan toch gewoon niks zijn!?!
Ze zijn gewoon niet handig als je (nodig) moet plassen.quote:
Met drukkertjes net als bij baby-rompertjes kan het wel.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:50 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon niet handig als je (nodig) moet plassen.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:12 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Met drukkertjes net als bij baby-rompertjes kan het wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar morgen mag ik mezelf weer uitlaten![]()
Ik moet maar eens mn eerste wedstrijdloop ooit gaan plannen, eind van het jaar een 10km. Iemand tips?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:13 schreef Quoi het volgende:
Welke regio? En wil je op de weg of off road?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:56 schreef RunnerAdd het volgende:
[..]
Ik moet maar eens mn eerste wedstrijdloop ooit gaan plannen, eind van het jaar een 10km. Iemand tips?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |