SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Quoi op 11-07-2014 22:12:27 ]![]()
Gefeliciteerd!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ik had deze al een keer gepost, maar kan deze er nu alsnog bij?
1
2[b]27&28 september 2014 - [url=http://www.mudmasters.nl/]MudMasters (Biddinghuizen)[/url][/b]
[*] Devv - 18 km![]()
Is dat twee dagen achter elkaar 18km ploeteren? Of is het uitgerekt om opstoppingen te voorkomen?quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:33 schreef Devv het volgende:
[ code verwijderd ]NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Het is een obstacle-ultra.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:55 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Is dat twee dagen achter elkaar 18km ploeteren? Of is het uitgerekt om opstoppingen te voorkomen?Ja doei.![]()
Checkquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:33 schreef Devv het volgende:
[ code verwijderd ]![]()
![]()
Wanneer er staatHoe uitdagend is dan het parcours?quote:De Bridge to Bridge is het belangrijkste hardloop evenement van Arnhem. Het is een evenement dat voor iedereen toegankelijk is. We bieden de lopers een uitdagend parcours over bezet en bevrijd gebied via de twee bruggen. Hiermee maken we bewust de verbinding met een belangrijk stuk historie van de stad: de Slag op Arnhem. Het is een evenement waar je met plezier aan deelneemt of naar komt kijken.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Feli stipstreep!!!Even zo, kan niet quoten op mobiel.quote:Het is ook raar om je 'te laten vallen'. Jezelf overeind houden kost dan energie die je beter kan gebruiken om naar voren te gaan.
Maar dat is het hem juist, je laat je vallen en het enige wat je hoeft te doen om overeind te blijven is je voet optillen en weer neerzetten. Dan ga je dus 'vanzelf' al vooruit. Zo kan je wel je benen ontspannen houden en het kost juist minder moeite. Dat is het hele idee erachter.
Maar zo heeft iedereen zijn eigen kijk erop, als je verder maar lol hebt![]()
![]()
ja had het kunnen weten vandeweek ook al. En dat rondje is in de buurt en deels door 'bos' maar die brandnetels groeien met dit weer erg goed.....quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:52 schreef LyannaRuns het volgende:
[..]
Erg he die brandnetels? Hier ook, ik liep op sommige fietspaden gewoon te slalommen om er maar niet door geraakt te worden.
@stipstreep (coole usernick trouwens) gefeliciteerd!!Sono bello, sono sano, sono Palermitano!![]()
Dank uquote:.
Ja, dat zou wat zijnquote:.
Ik heb overigens nog wel een leuke ultra voor jullie gevonden.
http://fuegoyagua.org/survival-run-the-celts/![]()
Ik wil ook wel in OP. Maar weet niet of dit zo goed is......
1
212 oktober - [url=http://www.marathoneindhoven.nl/ - Marathon Eindhoven [/url]
[b]ser[b] - Halve MarathonSono bello, sono sano, sono Palermitano!![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:25 schreef Quoi het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!Beide gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb nog niks hoorquote:Moet nog even goed gaan nadenken en heb nog een aantal brieven uitstaan.
@Ser, je staat in de OP.![]()
Ga in Den Haag werken, dan kunnen we straks daar biertjes drinkenquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:05 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik heb nog niks hoorMoet nog even goed gaan nadenken en heb nog een aantal brieven uitstaan.
@Ser, je staat in de OP.(in het geval dat ik ook daadwerkelijk aangenomen word, natuurlijk).
![]()
Net terug van mijn eerste wisselduurloop...pfff zwaar, enorm veel gezwoot, maar wel voor herhaling vatbaar.
Bedoeling was 6x 8,5 minuut op rustig tempo en dan 1,5 minuut versnellen...
Maar m'n runkeeper ging enthousiast door na 6x want ik had weliswaar 6 ingevuld maar er stond achteraf 6 more times, stomik was helemaal op, kreeg kippenvel en ben toen maar gestopt en de 5 minuten uitlopen niet meer gedaan, wel terug naar huis gewandeld.
Intervallen loop ik met runkeeper, als ik die invoer op endomondo lijkt de grafiek nergens op...
Toch redelijk constant gelopen alle versnellingen onder de tussen de 4.30 en 5.00 en de rustige stukken rond de 5.50
Kortom tevredennu douchen
Stip en Quoi![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:06 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ga in Den Haag werken, dan kunnen we straks daar biertjes drinken(in het geval dat ik ook daadwerkelijk aangenomen word, natuurlijk).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
grazie.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:05 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik heb nog niks hoorMoet nog even goed gaan nadenken en heb nog een aantal brieven uitstaan.
@Ser, je staat in de OP.
En succes met nadenken. Altijd lastig als je niet weg hoeft/wilt maar toch wat anders wil doen.Sono bello, sono sano, sono Palermitano!![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:12 schreef Quoi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jullie zijn je hopelijk wel bewust dat ik alleen het lint aanpakte....quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:13 schreef Quoi het volgende:
En dan Swets die zijn hand geruststellend streelt. Met licht bezorgde blik. Die foto is priceless idd.![]()
ik was er niet bij maar als jij het zegt.....Leest idd wel als een roman zoquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Jullie zijn je hopelijk wel bewust dat ik alleen het lint aanpakte....
Sono bello, sono sano, sono Palermitano!![]()
Vanavond heuveltraining, en ik vond het al bijna te benauwd om te kijken naar de tennisles van mijn zoontje![]()
![]()
Ow. Het was geen huwelijksaanzoek?quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Jullie zijn je hopelijk wel bewust dat ik alleen het lint aanpakte....Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Babiesquote:Op donderdag 10 juli 2014 17:34 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ow. Het was geen huwelijksaanzoek?![]()
![]()
We geloven je. Echt.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Jullie zijn je hopelijk wel bewust dat ik alleen het lint aanpakte....
Quoi: finish him!
Stipstreep: goed man!![]()
Mortal Kombat?quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:33 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
We geloven je. Echt.
Quoi: finish him!
Stipstreep: goed man!F means you're fucked![]()
Den Haag
En alle goede berichten ook een
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
We blijven juichen hier voor alle positieve zaken(en ik zondag dan maar voor Argentinië)...
Stel: je hebt gisteren een bekertje bij elkaar gerend op 5km. Je staat op, koffie, douche, facebook/fok en denkt "Hm, (nog) helemaal geen spierpijn?)", ziet op je trainingsschema dat je morgen nog een keer 35´ (rustig) moet lopen en moet sowieso nog samen met je vrouw naar de dierenarts (jaarlijkse inentingen) en supermarkt. Ach, dan kan je vandaag toch gewoon 5km terug rennen in 7 min/km?
Benieuwd of ik morgen mijn bed nog uitkomDe stop halverweg was overigens een sanitaire stop van Pincho
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Ik heb vandaag met maatje interval gedaan. Km warm, 200,200,400,600,400,200,200 mtrs. Met ertussen steeds dezelfde afstand aan "rust". Afzien..Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ook hier intervallen vandaag, 7 x 5min met 2 min rust.
Intervallen , ik blijf het niets vinden, maar de stats zijn wel weer erg gaaf.
Paar intervallen zelfs op mijn 5km wedstrijdpace gelopen, en de rest er net boven.
Ik zit nu nog even lekker na te zweten en te genietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Flipsen, daywalker, guard: dat klinkt als goede trainingen!
Ik ben weer bij de diëtist geweest vandaag en ze is tevreden met het resultaat: 2500 gram eraf in 5 weken. Nice![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:28 schreef Nirak het volgende:
Ik ben weer bij de diëtist geweest vandaag en ze is tevreden met het resultaat: 2500 gram eraf in 5 weken. Nice![]()
Belangrijker, zelf ook tevreden?![]()
Heerlijk zegquote:Op donderdag 10 juli 2014 20:28 schreef Nirak het volgende:
Ik ben weer bij de diëtist geweest vandaag en ze is tevreden met het resultaat: 2500 gram eraf in 5 weken. Nice
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik ben blij dat ik vandaag niet hoef! Eerst helemaal benauwd en plakkerig, en nu thunder and lightning
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Goed bezig!quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:28 schreef Nirak het volgende:
Ik ben weer bij de diëtist geweest vandaag en ze is tevreden met het resultaat: 2500 gram eraf in 5 weken. Nice
Gefeliciteerd Stipstreep, en anderen die nog bezig zijn met sollicitaties ook succes!
Ik twijfel of ik vanavond of morgenochtend ga rennen. Het begint nu te onweren, dus dat lijkt me sowieso niet verstandig, geen idee hoe laat dat overgaat. Maar morgenochtend ligt waarschijnlijk mijn bed te lekker/ is het al te warm/insert ander excuus.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
Leg al je loopkleding klaar, en zet je schoenen naast je bed! Dan kun je er meteen inschieten, en dan heb je dat maar vast gehadquote:Op donderdag 10 juli 2014 20:37 schreef SiIk het volgende:
[..]
Goed bezig!
Gefeliciteerd Stipstreep, en anderen die nog bezig zijn met sollicitaties ook succes!
Ik twijfel of ik vanavond of morgenochtend ga rennen. Het begint nu te onweren, dus dat lijkt me sowieso niet verstandig, geen idee hoe laat dat overgaat. Maar morgenochtend ligt waarschijnlijk mijn bed te lekker/ is het al te warm/insert ander excuus.werkt bij mij altijd wel goed.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Zo zeg! Dat was warm!! Er stond een training op het programma van 3 x 11 minuten op 6:45 min/km. Ik had de intervallen in garmin al ingesteld op tussen de 6:40 en 7:10 ipv 6:40 en 6:50, omdat ik het te warm voor heul snel vond. Maar ook nu was het nog goed warm. Tijdens tweede en derde interval ook even een extra op adem kom pauze genomen. Niet helemaal de bedoeling, maar wilde echt lekker op tempo lopen, laag tempo komt dit weekend tijdens m'n duurloop wel weer. Al met al ging het best aardig, al zweet ik me nu (tien minuten na thuiskomst) nog steeds te pletter.![]()
Ik vind het stoer dat je geweest bent
Ik ben net terug van een lekker zweetrondje.
Op het programma stond een climaxloop 2x600, 2x700, 1x800, 1x900, en 1x1100 met 300mtr rust tussendoor.
Gezien de temp van 27 graden en de benauwdheid vond ik het ik wel slim om mijn hartslag zo goed mogelijk terug te krijgen naar normaal en de rust pauze invullen met goed doorwandelen.
Na 300 meter weer helemaal opgeladen voor de volgende interval dus en die moest ik dan in D4 pakken.. Ik was een beetje bang om de 6.00 min/km niet vol te kunnen houden, met name vanaf de 800, of 900 zou ik misschien half moeten sprinten. Maar verassend genoeg ging dat eigenlijk heel prima en bemerkte ik dat ik eigenlijk makkelijk iets sneller liep.
De laatste 1100 meter heb ik 1200 van gemaakt om zodoende op rond 8 km uit te komen op snelheid van gemiddeld 5.48, gezien de afstand en snelheid + training + temperatuur ben ik zeer tevreden!
Lekker zweten, voel mij lekker, krijg lol in het stoppen met roken en val nog steeds langzaam af.
Ik ga mij denk ik dus maar inschrijven voor de 10 mijl Bridge to Bridge, loop ik 3 weken later de halve marathon.
/positievoIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Dit ja!quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:43 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik vind het stoer dat je geweest bentDa's wel een goede ja, ga ik doenquote:Op donderdag 10 juli 2014 20:39 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Leg al je loopkleding klaar, en zet je schoenen naast je bed! Dan kun je er meteen inschieten, en dan heb je dat maar vast gehadwerkt bij mij altijd wel goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Die wil ik ooookkkkk
(H&M shirtje van siIk
Gefeliciteerd nirak
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Jij bent ineens snel aan t wordenquote:Op donderdag 10 juli 2014 20:44 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik ben net terug van een lekker zweetrondje.
Op het programma stond een climaxloop 2x600, 2x700, 1x800, 1x900, en 1x1100 met 300mtr rust tussendoor.
Gezien de temp van 27 graden en de benauwdheid vond ik het ik wel slim om mijn hartslag zo goed mogelijk terug te krijgen naar normaal en de rust pauze invullen met goed doorwandelen.
Na 300 meter weer helemaal opgeladen voor de volgende interval dus en die moest ik dan in D4 pakken.. Ik was een beetje bang om de 6.00 min/km niet vol te kunnen houden, met name vanaf de 800, of 900 zou ik misschien half moeten sprinten. Maar verassend genoeg ging dat eigenlijk heel prima en bemerkte ik dat ik eigenlijk makkelijk iets sneller liep.
De laatste 1100 meter heb ik 1200 van gemaakt om zodoende op rond 8 km uit te komen op snelheid van gemiddeld 5.48, gezien de afstand en snelheid + training + temperatuur ben ik zeer tevreden!
Lekker zweten, voel mij lekker, krijg lol in het stoppen met roken en val nog steeds langzaam af.
Ik ga mij denk ik dus maar inschrijven voor de 10 mijl Bridge to Bridge, loop ik 3 weken later de halve marathon.
/positievogoed man, met dit weer!!!
Goed bezig!quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:28 schreef Nirak het volgende:
quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:28 schreef Nirak het volgende:
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Lekker wel om te merken dat een snelheid die een half jaar geleden niet kon nu blijkbaar niet zon probleem is.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Jij bent ineens snel aan t wordengoed man, met dit weer!!!
It was a good day.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:43 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Mijn heuveltraining van vanavond is gereduceerd tot één alcoholvrij biertje![]()
![]()
Oe! Mijn marathonschema is bijna klaar. Trainer moet nog alleen even wat looptempo's wijzigen en dan weet ik wat ik kan gaan doen
Nu nog gauw even die voet laten genezen en gaan
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Wat is de prognose, voettechnisch gezien? Wanneer mag je weer rennen?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Na al die post over mouwloze shirt, die van mij maar eens aangetrokken. Vorig jaar had ik er 1 gekocht maar nog nooit aangetrokken tijdens het lopen. Daarna ben ik hem langzaam vergeten.
Maar wat loopt dat fijn!! Ik ga dit weekend er nog een paar halen.
Absoluut!! Helemaal mee eens. Mooie training die je mocht lopen!!quote:![]()
![]()
SPOILER: best wel trotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Komende week nog rustigaan, misschien wat opbouwen al, maar daarna zou ik mijn schema wel weer moeten kunen oppikken.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:59 schreef Guppyfriend het volgende:
Wat is de prognose, voettechnisch gezien? Wanneer mag je weer rennen?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Goed nieuws!quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:22 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Komende week nog rustigaan, misschien wat opbouwen al, maar daarna zou ik mijn schema wel weer moeten kunen oppikken.
Ben wel benieuwd naar je schema ook. Waar begin je, hoe bouw je op, etc. If you care to share..
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
Heel tof RD Dat je gevraagd wordt om iemand door die laatste en zwartste km's te loodsen is volgens mij een enorme eer.SPOILER: best wel trotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
SPOILER: best wel trotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat tof!
Ja doei.![]()
Extra jompels voor Levitas De_Kluizenaar en RD
Maar Levitas De_Kluizenaar, wat gebeurde er met je hartslagmeter na7km? Ziet er wel vreemd uit dat je hartslag lager wordt bij die laatste interval
[ Bericht 8% gewijzigd door flipsen op 10-07-2014 22:50:14 ]Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Vandaag aan een stratenloop over 5km meegedaan in Ridderkerk.
Het ging stiekem best goed, net geen pr en eindelijk weer eens onder de 19
18:55 stond op de klok bij het finishen.![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:40 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Lekker wel om te merken dat een snelheid die een half jaar geleden niet kon nu blijkbaar niet zon probleem is.
It was a good day.leuk he
Dat heb ik ook vaak.
RD: gaaf!! En stoer als je t gaat doen!Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Beste tijd hoorquote:Op donderdag 10 juli 2014 22:30 schreef spiritusbus het volgende:
18:55 stond op de klok bij het finishen.
Heb ik iets gemist in het vorige topic?quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:29 schreef flipsen het volgende:
Extra jompels voor Levitas en RD
Maar Levitas, wat gebeurde er met je hartslagmeter na7km? Ziet er wel vreemd uit dat je hartslag lager wordt bij die laatste interval
Levitas' interval..?♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist in het vorige topic?
Levitas' interval..?En voor Yuki
Of bedoelde je dat niet?
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Zodra ik het heb, zet ik het op m'n blog.quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Goed nieuws!
Ben wel benieuwd naar je schema ook. Waar begin je, hoe bouw je op, etc. If you care to share..Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
wat Guppy al zei...prima tijd!!quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:30 schreef spiritusbus het volgende:
18:55 stond op de klok bij het finishen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Oh kut, ik bedoel natuurlijk die van De_Kluizenaarquote:Op donderdag 10 juli 2014 22:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist in het vorige topic?
Levitas' interval..?Tja, dat krijg je als je niet iedereen ontmoet bij Ekiden
Nee hoorquote:Op donderdag 10 juli 2014 22:38 schreef flipsen het volgende:
[..]En voor Yuki
Of bedoelde je dat niet?Dit jaquote:Op donderdag 10 juli 2014 22:40 schreef flipsen het volgende:
[..]
Oh kut, ik bedoel natuurlijk die van De_KluizenaarTja, dat krijg je als je niet iedereen ontmoet bij Ekiden
Had je maar moeten overvliegen
Ik houd 't in de gaten!quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:40 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Zodra ik het heb, zet ik het op m'n blog.Holy crapquote:Op donderdag 10 juli 2014 22:30 schreef spiritusbus het volgende:
moet goed kijken hoe het gaat qua werk want in een beroerdere tijd kan het haast niet maar ik ga het iig proberen!!quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:31 schreef Murmeli het volgende:
RD: gaaf!! En stoer als je t gaat doen!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
1.2km in 10 minuten op de AMT
Als het zo door gaat maar eens rustig weer buiten beginnen met lopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique![]()
Nou, netjes!quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:30 schreef spiritusbus het volgende:
![]()
Helaas heb ik geen enkel goed excuus om em te kopenquote:quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
Wow, da's wel heel gaaf! Inderdaad een eer om daarvoor gevraagd te worden.SPOILER: best wel trotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goede tijdquote:Op donderdag 10 juli 2014 22:30 schreef spiritusbus het volgende:
18:55 stond op de klok bij het finishen.
Volgend jaar ook in FOK! wat snel?
Omdat ik mezelf en de wekker ken toch maar besloten nu een rondje te doen toen het droog werd. Het zou droog blijven, was nog een paar minuten licht en de onweer was verderop, dus geen excuus meer om het niet te doen.
Wilde een intervaltraining doen van 4,5 km. Eerst een km inlopen, dan 3 intervallen en dan nog een stukje uitlopen. De eerste 2 km waren echt genieten. Leuk hoe het hardlopen iets kan worden dat 'vanzelf' gaat, waar je niet bij na hoeft te denken en wat niet al te veel moeite kost.
Goed. Ik deed dus niet genoeg m'n best. Dat bleek ook wel toen m'n endomondomevrouw na 2 km de tijd opnoemde, die viel toch een beetje tegen. Maargoed, lekker doorgegaan en besloten de laatste km dan maar wat sneller te lopen in de intervallen.
Ik zie nu pas in m'n grafiekje dat het eigenlijk wel meevalt qua tijden. Intervallen gingen in het begin tussen de 6:30 en de 7 min/km, en de laatste paar rond de 6 min/km. Sneller dan m'n 5 km van zaterdag, dus prima. Alleen het bijkomtempo dus erg traag wat de langzame kmtijden verklaard.
Al met al een heerlijk rondje. Alleen jammer dat ik em omgekeerd liep (de helft is op de weg zonder verlichting, de andere helft op fietspad met. Dus omdat het donker werd leek het me handig het stuk zonder eerst te doen). Maar het was dus de 3de keer deze week dat ik niet echt wist wanneer de kms kwamen, en dat is wel frustrerend.
Wel 15,5 km gelopen deze week. Dat moet een record zijn
Mooi grafiekje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Wat een FOK!king lang verslag voor een trainingsrondje
En dan heb ik nog niet eens verteld over de koetjes die meerenden en de mooie luchten door de onweer die verderop zat
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
stipie, rd en yuki tof joh!
iedereen die loopt of heeft gelopen. top bezig! ga zo door!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
Huh? Vrouwen hebben zo'n excuus toch helemaal niet nodig?quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:52 schreef SiIk het volgende:
Helaas heb ik geen enkel goed excuus om em te kopenZolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
Deze held snapt hetquote:Op donderdag 10 juli 2014 22:58 schreef Corniel het volgende:
[..]
Huh? Vrouwen hebben zo'n excuus toch helemaal niet nodig?
Ten eerste heb ik eigenlijk een hekel aan shoppen, dus dat is wel makkelijk normaal gezien. Maar verder is mijn budget niet al te toerijkend om maar alles te kopen wat leuk is.quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:58 schreef Corniel het volgende:
[..]
Huh? Vrouwen hebben zo'n excuus toch helemaal niet nodig?
Ik heb eerst fatsoenlijke broeken en t-shirts nodig voor niet tijdens het rennen
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Goede eigenschapquote:Op donderdag 10 juli 2014 23:12 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ten eerste heb ik eigenlijk een hekel aan shoppen![]()
![]()
Wat een hoop goede berichten hier weer vanavond![]()
Ik heb een klam en warm rondje gelopen vanavond, maar het ging wel heerlijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen vraag ik me nu af wanneer ik weer stop met zweten...![]()
vandaag een rustdag buiten de krachttraining om, maar morgen een lekkere duurloop op het programma met een van mijn Naseby-maatjes.SPOILER: twee routes die we kunnen doenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door rechtsedirecte op 11-07-2014 04:25:53 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Daar stopte ik met lezenquote:[b]Op vrijdag 11 juli 2014 03:34 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/210227]rechtsedirecte
Het hele parkoers is asfalt +
Ik weet het Flipsen, maar soms moet je compromieen sluiten.....quote:
Het leven van een ultra wannabe is niet altijd even makkelijk
Ja viel mij ook op, na die 1200 keek ik en was het 80 ofzo.quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:29 schreef flipsen het volgende:
Extra jompels voor Levitas De_Kluizenaar en RD
Maar Levitas De_Kluizenaar, wat gebeurde er met je hartslagmeter na7km? Ziet er wel vreemd uit dat je hartslag lager wordt bij die laatste interval
Geen idee wat het was.
als ik de keuze heb tussen trail en asfalt dan wint trail het altijd.... maakt een mooi gebied nog mooierquote:Op vrijdag 11 juli 2014 07:00 schreef mosselmossel het volgende:
Alsof er geen asfalt zou kunnen liggen in mooie gebieden.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Tuurlijk, dat snap ik ook wel. Maar er wordt soms gedaan alsof er in mooie gebieden geen asfalt kan liggen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 07:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
als ik de keuze heb tussen trail en asfalt dan wint trail het altijd.... maakt een mooi gebied nog mooierZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:52 schreef SiIk het volgende:
[..]
Helaas heb ik geen enkel goed excuus om em te kopen
[..]
Wow, da's wel heel gaaf! Inderdaad een eer om daarvoor gevraagd te worden.
[..]
Goede tijd
Volgend jaar ook in FOK! wat snel?
Omdat ik mezelf en de wekker ken toch maar besloten nu een rondje te doen toen het droog werd. Het zou droog blijven, was nog een paar minuten licht en de onweer was verderop, dus geen excuus meer om het niet te doen.
Wilde een intervaltraining doen van 4,5 km. Eerst een km inlopen, dan 3 intervallen en dan nog een stukje uitlopen. De eerste 2 km waren echt genieten. Leuk hoe het hardlopen iets kan worden dat 'vanzelf' gaat, waar je niet bij na hoeft te denken en wat niet al te veel moeite kost.
Goed. Ik deed dus niet genoeg m'n best. Dat bleek ook wel toen m'n endomondomevrouw na 2 km de tijd opnoemde, die viel toch een beetje tegen. Maargoed, lekker doorgegaan en besloten de laatste km dan maar wat sneller te lopen in de intervallen.
Ik zie nu pas in m'n grafiekje dat het eigenlijk wel meevalt qua tijden. Intervallen gingen in het begin tussen de 6:30 en de 7 min/km, en de laatste paar rond de 6 min/km. Sneller dan m'n 5 km van zaterdag, dus prima. Alleen het bijkomtempo dus erg traag wat de langzame kmtijden verklaard.
Al met al een heerlijk rondje. Alleen jammer dat ik em omgekeerd liep (de helft is op de weg zonder verlichting, de andere helft op fietspad met. Dus omdat het donker werd leek het me handig het stuk zonder eerst te doen). Maar het was dus de 3de keer deze week dat ik niet echt wist wanneer de kms kwamen, en dat is wel frustrerend.
Wel 15,5 km gelopen deze week. Dat moet een record zijn
Mooi grafiekje:Gemiddelde kilometertijden van intervaltrainingen vallen vaak tegen. Als je tussendoor wandelt/heel rustig hardloopt, dan schiet het met die gemiddelden gewoon niet op. Is ook niet de bedoeling bij een intervaltraining. Klinkt als een heerlijk rondje trouwens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
een goed voorbeeld is deze loop bij mij in de buurt.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 07:04 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat snap ik ook wel. Maar er wordt soms gedaan alsof er in mooie gebieden geen asfalt kan liggen.
http://www.queenstown-marathon.co.nz/
een marathon door een van de mooiste gebieden van Nieuw-Zeeland die bewust vlak en geplaveid is gehouden om toch te cateren voor een breder publiek.
Queenstown is een Alpine-stadje dus bergen genoeg en een absoluut trail walhalla maar dat is natuurlijk niet voor iedereen.
Oke, asfalt en grindwegen maar ik heb heb toch op de "maybe' lijst gezet, ook omdat het 'maar' 2.5 uur rijden is.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Mogge!
Vandaag niet lopen, zondag weer want krijg vriendin te eten
En vanmiddag gaan de hechtingen eruityay!
Garmin heeft ook last met wakker worden. Hij is een beetje dood![]()
Ben al een kwartier alle knopjes aan het indrukken in wisselende volgorde![]()
Ik neem maar gewoon koffie![]()
![]()
Leeg?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:32 schreef Quoi het volgende:
Ik neem maar gewoon koffie
Hopelijk helpt jouw koffie ook voor je horloge
Alle knoppen tegelijkertijd ingedrukt houden.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:32 schreef Quoi het volgende:
Ik neem maar gewoon koffie![]()
Van mn nespresso-apparaat?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:57 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Alle knoppen tegelijkertijd ingedrukt houden.F means you're fucked![]()
We gaan volgend jaar juni met wat clubmensen Isle of Skye Half Marathon doen. Grotendeels asfalt, maar wel heel kleine weggetjes en opSkye
Ja doei.![]()
Ik begin steeds beter te begrijpen waarom je een ultraloper wil zijn. "Maar" 2,5 uur rijden... dan wil je ook minstens zo lang lopen natuurlijkquote:Op vrijdag 11 juli 2014 07:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
een goed voorbeeld is deze loop bij mij in de buurt.
http://www.queenstown-marathon.co.nz/
een marathon door een van de mooiste gebieden van Nieuw-Zeeland die bewust vlak en geplaveid is gehouden om toch te cateren voor een breder publiek.
Queenstown is een Alpine-stadje dus bergen genoeg en een absoluut trail walhalla maar dat is natuurlijk niet voor iedereen.
Oke, asfalt en grindwegen maar ik heb heb toch op de "maybe' lijst gezet, ook omdat het 'maar' 2.5 uur rijden is.![]()
![]()
Dank voor de condoleance. Ik stuur 'm gewoon nog even naar de verkoper
hij gaat nog wel spontaan tot leven komen, denk ik EDIT: en ja hoor!Mooooooiquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:00 schreef motorbloempje het volgende:
We gaan volgend jaar juni met wat clubmensen Isle of Skye Half Marathon doen. Grotendeels asfalt, maar wel heel kleine weggetjes en opSkye
Meneer gaat in Oktober (nb 2 weken na zijn marathon) op Isle of Skye een hiking-wildkampeer-tocht doen met een paar
En ik mag niet mee
[ Bericht 0% gewijzigd door Quoi op 11-07-2014 11:34:54 ]![]()
RIP aan de nabestaande van de Garmin!
En dat is oneerlijk! Kamervragen zou ik stellen Quoi! Kamervragen!
Ik zag 'm paar weken geleden de dag nadat hij werd gehouden langskomen op Facebook, stelde 'voor de gein voor' om hem te gaan doen met een paar mensen die ook kampeerbusjes/caravans hebben, en gisteren besloten dat we 't gewoon gaan doen! Heen met z'n allen op de vrijdag, zaterdag chillen, zondag rennen en daarna chillen, maandag whisky drinken bij Talisker ofzo, en dan terug op Dinsdag, of door als je langer wilt blijven in Schotland. Skye is m'n favoriete stukje aarde. Ooit. Bergen, zoals de Alpen zijn impressive, mooi hoor, maar niets kan tippen aan Skye tot nu toe!Ja doei.![]()
Skye = Talisker idd. De allereerste whisky die ik dronk. Rokerig! Had die Schot me beter iets meer vrouwelijks kunnen voorschotelen. Maar zo bij een open haard in een Schots huisje in Ford William smaakte alles wel![]()
Afijn: Schotland![]()
Hardlopen: Ik ga weer een poging doen om met eigen club mee te lopen vanavond. Hopelijk wat progressie t.o.v. dramatische duurloop van 2-3 weken geleden.![]()
Al die Whiskey fanaten, schoonvaders vind het ook leuk om mij te laten proeven.
En dan lachen als de rillingen over mijn rug lopen
Whiskey + cola![]()
Mijn mevrouw is stoerder, die drinkt puur. Bij voorkeur appelwiskey uit zo'n familie stokerij uit Duitsland.
Succes vanavond Quoi!![]()
Thanks Nirak (ik snap nu je username pas!)
Ik zie nu (Garmin leeft weer ja) dat ik mijn intervalletjes 3x 500m (3e met onderbrekinkje vanwege 'weg-vrager) en 3x 300m op rond de 5:00 min/km heb gelopen. Dat is best heul snel voor mij, zelfs boven mijn 5 km tempo![]()
![]()
Iemand hier trouwens ervaring met kettlebells als aanvulling op de hardlooptraining? Ik heb er in het verleden wat filmpjes van gezien, met kettlebellstraining voor hardlopers, zag er wel OK uit!Ja doei.![]()
Ging het hier van de week over chi-running? Hier een stuk in het NederlandsDagblad hierover:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door E.T. op 11-07-2014 12:32:19 ]I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Hele wijze woordenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:43 schreef motorbloempje het volgende:
Whisky >>>>> Whiskey
Whiskey met cola = /care
Whisky met cola = heilschennis![]()
![]()
Snel hoor!quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:30 schreef spiritusbus het volgende:
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:54 schreef E.T. het volgende:
Ging het hier van de week over chi-running? Hier een stuk in het NederlandsDagblad hierover:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En toen stopte ik maar met lezen.quote:Chirunning is een hardlooptechiek waarvan je geen blessures krijgt.Dit.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:43 schreef motorbloempje het volgende:
Whisky >>>>> Whiskey
Whiskey met cola = /care
Whisky met cola = heilschennisZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik heb vandaag een heerlijk langzame duurloopje gedaan van 50 minuten. Ik merkte wel dat de luchtvochtigheid hoog was. Mijn hart slag was gemiddeld 131. Ik vond het heerlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 39% gewijzigd door te-brengla op 11-07-2014 12:31:47 (aanvulling) ]![]()
Ok.. een beginnende springersknie en een overblijfsel van de ruptuur van vorig jaar.. Maar 5 oktober haal ik makkelijk, blessure-technisch gezien![]()
Eerste focus op m'n bovenbeen; oefeningen (steps en squats) en 3x p.dag rekken om het littekenweefsel soepel te krijgen. M'n knie is erg weinig flexibel, knieschijf kan nauwelijks heen en weer (randje hypo-mobiel) dus dat wordt ook meegenomen. Volgende week samen over m'n schema buigen en tot die tijd gewoon kleine afstanden lopen (3 a 3,5km gaat pijnvrij, dus dat gewoon doen)
[ Bericht 0% gewijzigd door E.T. op 11-07-2014 14:35:19 ]I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Nooit geweten dat een schaar 1 van de tien dingen is waar je niet zonder kan als je hardloopt als girl zijnde. En nog meer rare dingen.
![]()
Jeutjequote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:30 schreef E.T. het volgende:
Ok.. een beginnende springersknie en een overblijfsel van de ruptuur van vorig jaar.. Maar 5 oktober haal ik makkelijk, blessure-technisch gezien![]()
Eerste focus op m'n bovenbeen; oefeningen (steps en squats) en 3x p.dag rekken om het littekenweefsel soepel te krijgen. M'n knie is erg weinig flexibel, knieschijf kan nauwelijks heen en weer (randje hypo-mobiel) dus dat wordt ook meegenomen. Volgende week samen over m'n schema buigen en tot die tijd gewoon kleine afstanden lopen (3 a 3,5km gaat pijnvrij, dus dat gewoon doen)Geen ramp, maar toch een beetje een tegenvaller lijkt me. 5 oktober HM red je wel, bedoel je? Of red je 5 oktober gewoon weer hardlopend?
![]()
Wat een mutsquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:32 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Nooit geweten dat een schaar 1 van de tien dingen is waar je niet zonder kan als je hardloopt als girl zijnde. En nog meer rare dingen.![]()
moisturizer?![]()
![]()
De HM is niet in gevaarquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:45 schreef Quoi het volgende:
[..]
JeutjeGeen ramp, maar toch een beetje een tegenvaller lijkt me. 5 oktober HM red je wel, bedoel je? Of red je 5 oktober gewoon weer hardlopend?
Zeker niet als Swets de laatste paar km's meeloopt en me blijft toeschreeuwen om niet het lef te hebben te gaan wandelen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ik mis de nagelvijl in het filmpje
Mijn godquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:32 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Nooit geweten dat een schaar 1 van de tien dingen is waar je niet zonder kan als je hardloopt als girl zijnde. En nog meer rare dingen.
Als ze net zo snel rent als praat, eindigt ze wel hoog in de ranglijsten
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:59 schreef E.T. het volgende:
[..]
De HM is niet in gevaarZeker niet als Swets de laatste paar km's meeloopt en me blijft toeschreeuwen om niet het lef te hebben te gaan wandelen
Fijn dat je er op tijd bij bentF means you're fucked![]()
Mooi!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:59 schreef E.T. het volgende:
[..]
De HM is niet in gevaarZeker niet als Swets de laatste paar km's meeloopt en me blijft toeschreeuwen om niet het lef te hebben te gaan wandelen
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:59 schreef E.T. het volgende:
[..]
![]()
Ik heb nog zitten twijfelen om einde jaar een HM in te plannen, maar de voorkeur valt hier toch op de CPC. Even revenge halane na dit jaar. Nu opent dit wel weer de deur voor de 7H en de Bruggenloop
Gelukkig!! Gezellig als swets een stuk meefietst!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:59 schreef E.T. het volgende:
[..]
Doe je de rottemerenloop? Of hoe heet ie?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ben aan het overwegen om een wintermarathon te doen (december of eind november) in plaats van die eind september.
Ondanks dat het inmiddels een stuk beter gaat qua vermoeidheid en duizeligheid is het nog steeds niet optimaal en ondanks dat ik in mei met veel plezier heb gelopen ondanks de problemen wil ik dat het bij m'n tweede gewoon beter gaat, dus moet ik m'n lichaam ook gewoon die kans geven het te kunnen doen. Had al willen beginnen met trainen / lange lopen erin houden tot aan de M na m'n vakantie en rust, maar ik wil m'n lichaam niet téveel pushen. Door de komende tijd veel HM's te doen (en de TdF) hoop ik met een wat langere opbouw periode toch die tweede M te kunnen doen dit jaar. De septembermarathon wordt dan een halve marathon in N-Ierland, en dan wellicht zoiets als deze in december: http://262.hardmoors110.org.uk/cms/?q=node/39Nee, ook geen lichte, maar dat was de Causeway Coast ook niet
![]()
Al zou deze nog wel eens wat té kunnen zijn. Ben info aan het inwinnen en ik zoek ook nog even verder naar andere alternatieven!
[ Bericht 4% gewijzigd door motorbloempje op 11-07-2014 16:04:18 ]Ja doei.![]()
Rottemerenloop iddquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Gelukkig!! Gezellig als swets een stuk meefietst!
Doe je de rottemerenloop? Of hoe heet ie?
Even deze quoten, da's makkelijker. Maar goeie berichten ET! Top!quote:Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
In mijn geval whisky, want red label is schots. Maar ik doe volgens sommige mensen wel meer aan heiligschennis, alleen al omdat ik met een vrouw getrouwd ben. Dus ik zet dat voort door whisky te mixenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:43 schreef motorbloempje het volgende:
Whisky >>>>> Whiskey
Whiskey met cola = /care
Whisky met cola = heilschennis![]()
![]()
mwah, aan red label kun je niet zo veel verkeerd doen, dus als je het dan doet, dan maar beter met diequote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:56 schreef Nirak het volgende:
[..]
In mijn geval whisky, want red label is schots. Maar ik doe volgens sommige mensen wel meer aan heiligschennis, alleen al omdat ik met een vrouw getrouwd ben. Dus ik zet dat voort door whisky te mixenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Red label. Ooit een keer een gratis flesje gehad. Gaat in kook-dingen, zoals whiskysaus. Drinken doe ik 't niet *ril*Ja doei.![]()
@moblo; klinkt als verstandig. Vier maanden tussen twee marathons is ook best weinig, zeker gezien de lange hersteltijd. Kan wel, maar als je dan even minder in je vel zit zou ik inderdaad een ander uitzoeken als dat kan.![]()
Had gehoopt (op zeer rustig tempo) de lange lopen vast te kunnen houden, maar dat is wat tegengevallen helaas!! Heb de organisator van de M in september net gevraagd of terugzetten naar de HM nog mogelijk is, en dat is 't, hoef ze alleen maar even een mailtje te sturen als het definitief mijn wens is. Ik slaap er nog even één nachtje over. Dit was wel echt dé marathon die mij had overgehaald om aan M's te gaan denken, dus het is nogal een beslissing, maar ik kan altijd nog een keer terug om de hele te doen, zo ver weg is N-IRL niet, en met z'n vieren (2 clubgenoten gaan ook de HM doen, en Wolve ook dus) de HM lopen is ook gewoon supertof! Gelukkig was de M een 'out and back', dus we krijgen wel de hele route te zien met de HM
Ja doei.![]()
Klinkt verstandig MoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat goed! En ookal is 't alsnog niets/zegt je gevoel nee, het is aan jou om nee te zeggen en kun je nog steeds vanuit een sterke positie doorzoeken!
Wil dan wel een trainingsschema gaan maken dat vanaf begin augustus tot begin december me voorbereidt op die M, inclusief krachttraining en (power)yoga. M'n lichaam moet gewoon op een rustig tempo sterker worden. En hiermee kan ik ook wat rustiger trainen in september wanneer m'n eindejaarsverslag af moet zijn, dus heb ik maar één ding om me écht druk om te maken
Ja doei.![]()
Moeilijk hé doseren?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:42 schreef motorbloempje het volgende:
Wat goed! En ookal is 't alsnog niets/zegt je gevoel nee, het is aan jou om nee te zeggen en kun je nog steeds vanuit een sterke positie doorzoeken!
Wil dan wel een trainingsschema gaan maken dat vanaf begin augustus tot begin december me voorbereidt op die M, inclusief krachttraining en (power)yoga. M'n lichaam moet gewoon op een rustig tempo sterker worden. En hiermee kan ik ook wat rustiger trainen in september wanneer m'n eindejaarsverslag af moet zijn, dus heb ik maar één ding om me écht druk om te makenBekend verhaal.
Idd. Uitnodiging geeft me alleen maar de keus. Hopelijk nog 2 uitnodigingen volgende week. Te optimistisch misschien, maar ik geloof dat er wel meer komt uit mijn brieven.![]()
Doserenquote:Ik wil alles, en ik wil het NU. Nou ja, dat is overdreven, maar ik kan soms wel echt overenthousiast raken over iets wat ik echt leuk vind. Die trailmarathons hebben me echt wel gegrepen, zeg maar. Ik zat er deze week nog over na te denken:
Die marathon, in mei, ik heb nog geen milliseconde een hekel gehad aan die marathon zelf tijdens de race zelf, en erna ook niet. Het ging állemaal kut, niets ging zoals het had moeten gaan en ondanks het gebrek aan verwachtingen was dit niets van wat ik er van verwacht had. De énige dingen waar ik op dat moment een grondige hekel aan had waren het weer en m'n eigen lichaam die gewoon dacht "fuck it" terwijl alle trainingen als uit 't boekje gingen. De race zelf, het evenement, de uitdaging, de sfeer, de steun vanuit de andere lopers en clubgenoten, wat ik zelf heb weten te volbrengen, dat is iets wat ik gewoon nog zóveel vaker wil doen, omdat het me echt een übertof gevoel gaf, die ontzettend rare combinatie tussen lichamelijk lijden en 100% genieten van het evenement waar je aan deelneemt. De omgeving, de uitzichten, je mederenners, de marshals. Alles. Ik wil dat gewoon wéér.
Maar soms even rustig ademen, in de spiegel jezelf in de ogen kijken en denken 'ja, Mo, ben je wel helemaal lekker, het moet wel leuk blijven', helpt![]()
Plus: na het hele stalkergebeuren en wat kleine vertragingen die ik hierdoor opliep, nádat ik me had ingeschreven voor de M, kan ik ook gewoon die extra rust wel gebruiken. Dus dat is dan ook nog eens mooi meegenomen!! Maar die marathons, die trail marathons, ik ben verknocht.Precies! Ik duim voor je mee dat de keus groter wordt!quote:Idd. Uitnodiging geeft me alleen maar de keus. Hopelijk nog 2 uitnodigingen volgende week. Te optimistisch misschien, maar ik geloof dat er wel meer komt uit mijn brieven.
Ja doei.![]()
Woeiiii quoi, leuk
Ennnnn draadjes weg, pleister op de kop weg
Ben weer bijna net zo knap en sexy als een week geleden
Niet gek, die vermoeidheidsklachten van jouquote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
DoserenIk wil alles, en ik wil het NU. Nou ja, dat is overdreven, maar ik kan soms wel echt overenthousiast raken over iets wat ik echt leuk vind. Die trailmarathons hebben me echt wel gegrepen, zeg maar. Ik zat er deze week nog over na te denken:
Die marathon, in mei, ik heb nog geen milliseconde een hekel gehad aan die marathon zelf tijdens de race zelf, en erna ook niet. Het ging állemaal kut, niets ging zoals het had moeten gaan en ondanks het gebrek aan verwachtingen was dit niets van wat ik er van verwacht had. De énige dingen waar ik op dat moment een grondige hekel aan had waren het weer en m'n eigen lichaam die gewoon dacht "fuck it" terwijl alle trainingen als uit 't boekje gingen. De race zelf, het evenement, de uitdaging, de sfeer, de steun vanuit de andere lopers en clubgenoten, wat ik zelf heb weten te volbrengen, dat is iets wat ik gewoon nog zóveel vaker wil doen, omdat het me echt een übertof gevoel gaf, die ontzettend rare combinatie tussen lichamelijk lijden en 100% genieten van het evenement waar je aan deelneemt. De omgeving, de uitzichten, je mederenners, de marshals. Alles. Ik wil dat gewoon wéér.
Maar soms even rustig ademen, in de spiegel jezelf in de ogen kijken en denken 'ja, Mo, ben je wel helemaal lekker, het moet wel leuk blijven', helpt![]()
Plus: na het hele stalkergebeuren en wat kleine vertragingen die ik hierdoor opliep, nádat ik me had ingeschreven voor de M, kan ik ook gewoon die extra rust wel gebruiken. Dus dat is dan ook nog eens mooi meegenomen!! Maar die marathons, die trail marathons, ik ben verknocht.
[..]
Precies! Ik duim voor je mee dat de keus groter wordt!Bekend verhaal hoor. Ik kan ook weinig gewoon 80% doen en loop vaak tegen de lamp hierdoor. Vreemde is alleen dat ik dit juist met hardlopen niet heb. Het makkelijke is wel: je komt er vanzelf achter als iets niet lukt. Net als nu. Even bijsturen en je gaat weer lekker
![]()
![]()
Meefietst?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Gelukkig!! Gezellig als swets een stuk meefietst!
Doe je de rottemerenloop? Of hoe heet ie?![]()
Hihihi... verslaafd!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
DoserenIk wil alles, en ik wil het NU. Nou ja, dat is overdreven, maar ik kan soms wel echt overenthousiast raken over iets wat ik echt leuk vind. Die trailmarathons hebben me echt wel gegrepen, zeg maar. Ik zat er deze week nog over na te denken:
Plus: na het hele stalkergebeuren en wat kleine vertragingen die ik hierdoor opliep, nádat ik me had ingeschreven voor de M, kan ik ook gewoon die extra rust wel gebruiken. Dus dat is dan ook nog eens mooi meegenomen!! Maar die marathons, die trail marathons, ik ben verknocht.
[..]
Precies! Ik duim voor je mee dat de keus groter wordt!
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:38 schreef Quoi het volgende:
Klinkt verstandig MoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Picsquote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:01 schreef Murmeli het volgende:
Woeiiii quoi, leuk
Ennnnn draadjes weg, pleister op de kop weg
Ben weer bijna net zo knap en sexy als een week geleden![]()
![]()
Gisteren trouwen langs PAC (die van de ekiden) gekomen, en daar rechtdoor gelopen (ipv linksaf). Snap niet goed waarom ze dat bij de ekiden niet lopen. Stuk leuker.![]()
Daar was t vorig jaar volgens mij onwijs druk door de warmte...toch?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Gisteren trouwen langs PAC (die van de ekiden) gekomen, en daar rechtdoor gelopen (ipv linksaf). Snap niet goed waarom ze dat bij de ekiden niet lopen. Stuk leuker.F means you're fucked![]()
Dat zou kunnen want er zit daar een strandje en kinderspeelplaats enzo. Maar ook, naast een heel breed fietspad, een boulevard-achtig stuk asfalt. Dus dat fietspad over 2.5KM afzetten moet denk ik wel kunnen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:28 schreef YUR het volgende:
[..]
Daar was t vorig jaar volgens mij onwijs druk door de warmte...toch?![]()
Bij De Tuinen is heel veel sportvoeding 2e gratis. Allerhande whey (remember?), shakebekers en ander spul.
Zie hier: http://www.detuinen.nl/sp(...)er=position&dir=desc[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Dat stuk fietspad waar nu gelopen wordt heeft elke 100 meter een markeerpunt welke exact zijn opgemeten. In totaal is dat uit mn hoofd 2300 meter van stoplicht tot stoplicht. Dus dat is ideaal om te gebruiken.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat zou kunnen want er zit daar een strandje en kinderspeelplaats enzo. Maar ook, naast een heel breed fietspad, een boulevard-achtig stuk asfalt. Dus dat fietspad over 2.5KM afzetten moet denk ik wel kunnen.
Daarbij loopt dat fietspad tussen twee velden die bij goed weer afgeladen zijn. De mensen die naar de kralingse plas gaan moeten over dat pad.
Ik denk dat je dat niet eens af mag zetten en als het wel mag moet je het niet willen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-07-2014 20:03:49 ]![]()
Oke, Guppy liet het mij (begin deze week) al zien dat zij het had, maar nu heb ik ook "Garmin Connect Mordern".
En mijn eerste indruk is heel erg positief! Waarschijnlijk gebruik ik binnenkort alleen nog maar Garmin.
Ik zag ook iets van Badge staan onderin maar ik kan nog niet terug vinden welke je kan winnen. Het lijkt erop dat dit nog niet actief is. Dan heb ik Smashrun ook niet meer "nodig".![]()
Modern-boks
Als ze nou die workout creator nog even fixen, ben ik helemaal gelukkig
werkt dat niet dan?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:14 schreef Guppyfriend het volgende:
Modern-boks
Als ze nou die workout creator nog even fixen, ben ik helemaal gelukkig
Ik zag al mijn oude workouts van voor mijn AV tijd.![]()
Ik bedoel die module waarin je zelf een workout kan maken, met intervallen en zo, en die vervolgens in je horloge kunt zetten. Die interface is ZO rukquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:17 schreef streamnl het volgende:
[..]
werkt dat niet dan?
Ik zag al mijn oude workouts van voor mijn AV tijd.
Het was in begin even wennen maar ik vond het wel prettig werken. Ik had wel een paar "niet weggooien" workout. Die paste ik dan aan ipv telkens een nieuwe maken. Dit vond ik vooral prettig met een interval trainingquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:18 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik bedoel die module waarin je zelf een workout kan maken, met intervallen en zo, en die vervolgens in je horloge kunt zetten. Die interface is ZO ruk![]()
Quoi wil je in de WLWW zetten?
1
2[b]14 september 2014 - [http://www.rockandrun.nl] Rock and Run (Amsterdam)[/url][/b]
[*] Angel-A - 12 km![]()
Ja, het idee is ook leuk.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:23 schreef streamnl het volgende:
[..]
Het was in begin even wennen maar ik vond het wel prettig werken. Ik had wel een paar "niet weggooien" workout. Die paste ik dan aan ipv telkens een nieuwe maken. Dit vond ik vooral prettig met een interval training
Maar ik heb er nu drie schema's instaan. Evy '06, een 10km schema en een 15km schema. Maar wat ik dus eigenlijk wil, is die drie schema's in mapjes kunnen stoppen, zodat ze netjes bij elkaar zitten. En ik wil ze op volgorde kunnen zetten, nu staat alles op volgende van aanmaken. Dat vind ik ergerlijk… En als ik dan klaar ben, wil ik alles in één keer kunnen uploaden naar m'n horloge. Of een selectie van workouts maken en die dan uploaden.
Of eis ik dan heel veel?
nee, want ik snap wel waarom je dat wilt. En het is inderdaad erg lastig dat je alles afzonderlijk moet uploaden.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:26 schreef Guppyfriend het volgende:
En als ik dan klaar ben, wil ik alles in één keer kunnen uploaden naar m'n horloge. Of een selectie van workouts maken en die dan uploaden.![]()
Ik kwam net een link tegen op FB met hardlooproutes en trailroutes van Natuurmonumenten.
https://www.natuurmonumen(...)atuur#hardlooproutes![]()
really....a runsie??
http://www.runnersworld.c(...)al_20140711_27662696'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Verschrikkelijkquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
really....a runsie??
http://www.runnersworld.c(...)al_20140711_27662696
Oh.![]()
even een willekeurige route aangeklikt en zier er mooi uit.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:45 schreef Angel-A het volgende:
Ik kwam net een link tegen op FB met hardlooproutes en trailroutes van Natuurmonumenten.
https://www.natuurmonumen(...)atuur#hardlooproutes
Mooie korte routes die volgens mij voor iedereen te doen zijn en er vanuit gaande dat er ook op de route zelf bordjes staan is het site wel leuk om te lezen over "waar je loop en wat je ziet"'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Nee.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
really....a runsie??
http://www.runnersworld.c(...)al_20140711_27662696
Gewoon, nee.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
quote:
Sowieso Natuurmonumentenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
even een willekeurige route aangeklikt en zier er mooi uit.
Mooie korte routes die volgens mij voor iedereen te doen zijn en er vanuit gaande dat er ook op de route zelf bordjes staan is het site wel leuk om te lezen over "waar je loop en wat je ziet"![]()
Mijn favoriete hardlooproute, Planken Wambuis, staat er niet bij. Dat is deze: https://www.natuurmonumen(...)-wambuis-vlakbij-ede Gewoon de gele stippen volgen
quote:Ik ook van julliequote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:54 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik betaal dan mee, volgens mij zou het haar echt fabelachtig staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
het enige kleine voordeel van een runsie is dat, als je een race pack draag, je shirt geen kans heeft om omhoog te kruipen en er voor te zorgen dat je pack gaat schuren....
maar dat kan je ook met een stukje klittenband aan je shirt en short voorkomen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik zie het wel voor me hoor...een mooie vrouw met een sportief lichaam in zo'n runsie
F means you're fucked![]()
Daarom hoef ik 'm dus nietquote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:02 schreef YUR het volgende:
Ik zie het wel voor me hoor...een mooie vrouw met een sportief lichaam in zo'n runsie
Ik geloof niet dat er een man is die dit ding, in deze uitvoering aan gaat doen. Het is toch een heel vrouwelijk model? De rug is trouwens echt lelijk ontworpen. Het idee van een onesie staat me nog wel aan, een soort jurkje maar dan een broek. Maar het is echt een lelijk ontwerp, zou veel beter kunnen.![]()
Eerst dacht ik: best OK. Toen kwam die man erbijWtf!
![]()
![]()
Net terug van een heerlijke 10 km. Op tempo (geloof dat mijn 5 km tijd sneller was dan bij de Ekiden), maar het ging goedUptempo mag op vrijdag, LDL gaan we zondag weer proberen. En dan zijn we bijna weer in vorm
![]()
![]()
Lekker bezigquote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:12 schreef Quoi het volgende:
Eerst dacht ik: best OK. Toen kwam die man erbijWtf!
![]()
![]()
Net terug van een heerlijke 10 km. Op tempo (geloof dat mijn 5 km tijd sneller was dan bij de Ekiden), maar het ging goedUptempo mag op vrijdag, LDL gaan we zondag weer proberen. En dan zijn we bijna weer in vorm
Ik weet niet hoe het bij jou is, maar ik merk dat mijn speekselproductie behoorlijk toegenomen is sinds het idee van Yuki in een runsie geopperd werd. Het zou teleurstellend zijn als ze 'm volgend jaar bij de Ekiden niet aan zou doen.quote:![]()
Mijn zoon zal morgen verbaasd opkijken als hij merkt dat al zijn kwijldoekjes doorweekt zijnquote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:31 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het bij jou is, maar ik merk dat mijn speekselproductie behoorlijk toegenomen is sinds het idee van Yuki in een runsie geopperd werd. Het zou teleurstellend zijn als ze 'm volgend jaar bij de Ekiden niet aan zou doen.F means you're fucked![]()
quote:
Hij begrijpt het vast wel.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:34 schreef YUR het volgende:
[..]
Mijn zoon zal morgen verbaasd opkijken als hij merkt dat al zijn kwijldoekjes doorweekt zijn![]()
als ik even de WLWW bekijk lijkt het wel of we collectief een zomerstop gehouden wordt.... rustige maand voor de boeg!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik kom niks leuks tegen deze maanden. Ik doe zeker niet aan zomerstop, ik ga deze zomer kilometers maken voor mijn eerste Dam tot Damloop en halve marathon.![]()
D'r zijn nog wat kleine dingen waar ik me nu nog niet voor inschrijf. Misschien, als ik zin heb. En dan doe ik dat op de dag zelf.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:10 schreef Guppyfriend het volgende:
D'r zijn nog wat kleine dingen waar ik me nu nog niet voor inschrijf. Misschien, als ik zin heb. En dan doe ik dat op de dag zelf.de "maybe list"
Weinig wedstrijdjes klopt. Trainen trainen trainen
Die man in die runsie, ik moet er nog van bijkomen
Tuurlijk. Donequote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:25 schreef Angel-A het volgende:
Quoi wil je in de WLWW zetten?
[ code verwijderd ]![]()
![]()
+1.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:13 schreef Quoi het volgende:
Die man in die runsie, ik moet er nog van bijkomen♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Zo dat was even zoeken in dat nieuwe garmin connect waar ze de vo2 max hadden gelaten. En nu bedenken wat ik eigenlijk allemaal wil zien.![]()
Fijn, dank je!quote:
Voel me niet zo denderenddus misschien maar proberen vroeg te gaan slapen... Anders wordt 't niet veel morgen met de geplande fartlek.
Thanks.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:13 schreef Quoi het volgende:
Die man in die runsie, ik moet er nog van bijkomen
[..]
Tuurlijk. Done
Ik ga er denk ik van dromen, van die man.![]()
Sterktequote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:19 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Thanks.
Ik ga er denk ik van dromen, van die man.
Bijna vergeten dat ik nog zou vertellen hoe het was.quote:Op woensdag 9 juli 2014 09:51 schreef E.T. het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe je het vind.. ik heb ook kaartjes liggen en we gaan deze zomervakantie dus ook die kant opGelukkig kwam met het openen van fok op de laptop thuis de pop-up nog tevoorschijn.
Wunderland is leuk...maar niet voor een hele dag als de kinderen al wat groter zijn. Er zijn heel veel attracties gericht op de kleintjes en minder voor de groten. Wij waren er om 10 uur en zijn rond 2 uur weer huiswaarts vertrokken. Maar pas nadat onze stoere oudste in de akelig enge zweefmolen in de reactor geweest was. Wij vonden het enger dan zij geloof ik.
En ik weet niet wel arrangement jullie hebben. Maar als je tickets hebt voor Kernies familiepark dan moet je er rekening mee houden dat echt alleen koffie, thee, patat en frisdrank gratis is en dat er tegen betaling ook nog bratwurts en andere vettigheid te krijgen is.
Wij dachten om 10 uur iets van koffie met 'kuchen' te nemen voor we het park in gingen maar dat is dus gewoon niet te krijgen in het park zelf. (maar misschien wel in het hotel, wat in het uitgebreidere arrangement zit)Ik zag het voorbij komen op FB en heb vooral héél snel door gebladerd. Zoiets kan toch gewoon niks zijn!?!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
really....a runsie??
http://www.runnersworld.c(...)al_20140711_27662696"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
haters gonna hate....quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:26 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ik zag het voorbij komen op FB en heb vooral héél snel door gebladerd. Zoiets kan toch gewoon niks zijn!?!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Vanmiddag rustig aan naar huis gelopen, het was best warm. Kreeg de laatste 3 km wat last van m'n maag en dat duurde na het lopen ook nog lekker een uurtje of 2
Nouja, volgende keer beter.
https://www.endomondo.com/workouts/371426748/14083692It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Vandaag terug uit Berlijn. Eerste keer dat ik er was maar zeker voor herhaling vatbaar, wat een toffe stad! Vorige week nog in Londen gelopen en gisteren was de Tiergarten aan de beurt. In eerste instantie wilde ik eigenlijk op het verlaten vliegveld Tempelhof lopen, maar omdat de zon 's ochtends al keihard scheen en het best warm was, leek het me verstandiger om gebruik te maken van de schaduw die de bomen in het park bieden. Het was er heerlijk rustig, best warm maar bomvol zuurstof en vogeltjes en konijntjes overal, ook joggers en wat fietsers. Tot aan de Brandenburger Tor gelopen, daar ongegeneerd een selfie of 37230 gemaakt.En daarna terug. Vanwege het WK is de weg van de Brandenburger Tor tot de Siegessäule afgesloten voor auto's omdat daar de 'Fanmeile' is waar op grote schermen de wedstrijden worden gekeken.
En dus had ik 2 kilometer lang het brede autoweg-asfalt helemaal voor mezelf voordat ik weer het smallere voetpad op moest. Dat was echt zo te gek.
https://www.endomondo.com/workouts/371426504/11151289
Morgenochtend, als ik niet al te brak ben van de reis van vandaag, weer gewoon met m'n loopgroep weg, op weg naar de Ten Miles. Doel is om 13 km te lopen. Oh god.![]()
Ze zijn gewoon niet handig als je (nodig) moet plassen.quote:
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
Gelijk 3 van die runsies besteld, daar ga ik hier ongetwijfeld de show mee stelen
Hm, in juni 14 van de 30 dagen wezen lopen, niet slecht. In juli eens kijken of we meer dagen wél dan niet voor elkaar kunnen krijgen, begint in ieder geval goed
Met drukkertjes net als bij baby-rompertjes kan het wel.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:50 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon niet handig als je (nodig) moet plassen.![]()
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:12 schreef Angel-A het volgende:
[..]
Met drukkertjes net als bij baby-rompertjes kan het wel.![]()
Vandaag niet gelopen omdat ik alleen was met de kleine en wij niet zo'n coole renbuggy hebben zoals Gotc en YUR.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar morgen mag ik mezelf weer uitlaten![]()
![]()
Ik moet maar eens mn eerste wedstrijdloop ooit gaan plannen, eind van het jaar een 10km. Iemand tips?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:13 schreef Quoi het volgende:
Weinig wedstrijdjes klopt. Trainen trainen trainen![]()
Welke regio? En wil je op de weg of off road?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:56 schreef RunnerAdd het volgende:
[..]
Ik moet maar eens mn eerste wedstrijdloop ooit gaan plannen, eind van het jaar een 10km. Iemand tips?![]()
Beetje laat, maar ja. Het is gewoon goede core training (walg van dat woord). En /of je V02 max omhoog gaat, lijkt me wel. Doe maar eens 100 swings en dan praten we verderquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:44 schreef motorbloempje het volgende:
Iemand hier trouwens ervaring met kettlebells als aanvulling op de hardlooptraining? Ik heb er in het verleden wat filmpjes van gezien, met kettlebellstraining voor hardlopers, zag er wel OK uit!![]()
Bron: ik heb hier een 16kg staan die ik regelmatig een slinger geef.![]()
Ha gezellig, ik ben dus niet de enige op de www.llaollao21k.comquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:56 schreef RunnerAdd het volgende:
[..]
Ik moet maar eens mn eerste wedstrijdloop ooit gaan plannen, eind van het jaar een 10km. Iemand tips?![]()
Wordt ook mijn eerste "wedstrijd", maar behalve mijn schema van 5 naar 10km volgen, doe ik geen extra rare dingen. Ik zie wel, wordt (mits uitgelopen) sowieso een PR
Er zijn zoveel loopjes...quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:56 schreef RunnerAdd het volgende:
[..]
Ik moet maar eens mn eerste wedstrijdloop ooit gaan plannen, eind van het jaar een 10km. Iemand tips?
Wat wil je? Dicht bij huis (en waar is dat?), of wil je ervoor reizen? Door de stad, de polder of door de natuur? Grote of kleine wedstrijd? Wil je alleen lopen, of hecht je eraan om met anderen mee te lopen, of ga je graag op in de grote massa?
En welke maand bedoel je met "eind van het jaar"? Moet het precies 10 km zijn, of is 8 tot 12 ook goed?
Laat ik eens een voorzet geven: Hoge Veluweloop, 5 oktober. Mooie middelgrote wedstrijd door de bossen van het natuurreservaat.![]()
Zo, mijn 5km zit er alweer opgoedemorgen!
Week 2 van het 7^^ schema is klaar
Jezus wat vroeg! Ik moet nog wakker wordenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 08:30 schreef Guppyfriend het volgende:
Week 2 van het 7^^ schema is klaarEr stond net weliswaar een peuter op me te springen
, maar het proces van wakker worden komt maar langzaam op gang..
![]()
good busy op de vroege zaterdagmorgen!!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 08:30 schreef Guppyfriend het volgende:
Week 2 van het 7^^ schema is klaar'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Vroeg!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 08:30 schreef Guppyfriend het volgende:
Week 2 van het 7^^ schema is klaar
Hier net ontbijt achter de kiezen en zo op de fiets naar Haag.
Fartlek. Straks zal ik het wel leuk vinden, maar nu heb ik nog niet zo'n zin...♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Heyyy nog meer vroege vogelsMijn man mompelde ook net, "fanatiek hoor".
Zo naar de Running Club Breda, even afgebeuld worden. Meestal een combi van inlopen, looptechnieken, coretraining en vaak intervallen. *hijg piep kreun*I want to jump all my limitations but the shoes upon my feet![]()
Wat Pijll zegt qua voorzet: prachtige wedstrijd op de Veluwe
Loopze allen en Gups respect voor je vroege loopje!
Stond op het punt de zondagochtendloopgroeptrainer te mailen dat ik weer aanhaak, komt er een mail van de beste manHoe het gaat en of ik weer meeloop. Zo aardig (en geheel belangeloos want die groep is dus gratis)
Maar vandaag eerst een dagje schoonmoeder-uit-hoge-noorden entertainment![]()
![]()
Ik ga 'm dit jaar misschien ook lopen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 09:28 schreef Quoi het volgende:
Wat Pijll zegt qua voorzet: prachtige wedstrijd op de Veluwe![]()
Killian op weg naar een course record tijdens de Hardrock100
Er is gewoon niets...quote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
als ik even de WLWW bekijk lijkt het wel of we collectief een zomerstop gehouden wordt.... rustige maand voor de boeg!
Wij in NL zijn verwend. Ik reis niet meer dan een half uur anders hoeft t voor mij niet. Dan loop ik hier wel een rondje door t bos. Soms een uitzondering maar ben niet van plan om voor 10km een hele dag kwijt te zijn. Maar in het najaar staat er weer van alles op het programma.![]()
![]()
Zijn dan net terug uit Berlijn, dus komt niet zo lekker uit. Mocht je er een overnachting aan vast willen knopen, geef een seintje. Heb daar altijd een té leuke B&B bij de ingang vh parkquote:Op zaterdag 12 juli 2014 09:47 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik ga 'm dit jaar misschien ook lopen.![]()
![]()
Wakker geworden zonder zere voet, nadat ik gisteravond ook geen last meer had! I see progress. Maandag weer even naar de fysio, maar dan kan ik weer wel lopen denk ik!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Klinkt goed! Alleen moet ik maandag weer werken volgens mij. Ik weet ook nog niet of ik de HM of de 10 km ga doen.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:04 schreef Quoi het volgende:
[..]
Zijn dan net terug uit Berlijn, dus komt niet zo lekker uit. Mocht je er een overnachting aan vast willen knopen, geef een seintje. Heb daar altijd een té leuke B&B bij de ingang vh park![]()
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:29 schreef mosselmossel het volgende:
Wakker geworden zonder zere voet, nadat ik gisteravond ook geen last meer had! I see progress. Maandag weer even naar de fysio, maar dan kan ik weer wel lopen denk ik!Goed te horen man!
BTW, Leukeloopjes was inderdaad aanwezig en hun verslag van de Ekiden staat online: http://leukeloopjes.wordp(...)otterdams-regenwoud/![]()
Dat zijn altijd goede berichten!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:29 schreef mosselmossel het volgende:
Wakker geworden zonder zere voet, nadat ik gisteravond ook geen last meer had! I see progress. Maandag weer even naar de fysio, maar dan kan ik weer wel lopen denk ik!
Ik was vandaag van plan om eerst even de gym in te schieten, om vervolgens vandaag de hele dag op Extrema te gaan fotograferen enzo. Maar na het best wel zware 5km duurloopje van gisterenavond, toch maar besloten dat ik lekker chill ga doen vanochtend.
https://www.endomondo.com/workouts/371383952/8850231
Oh, en pro tip: Eet geen groot supertje saté (flink wat friet + frikadel, overgoten met satésaus) een uur voordat je gaat lopenHet is een aantal keer maar net goed gegaan * burp *
![]()
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 10:29 schreef mosselmossel het volgende:
Wakker geworden zonder zere voet, nadat ik gisteravond ook geen last meer had! I see progress. Maandag weer even naar de fysio, maar dan kan ik weer wel lopen denk ik!![]()
![]()
Oeh, weer een mooi loopje gevonden, en een mooie training voor de HM twee weken later:
1
2[b]5 oktober 2014 - [http://www.rondjebergen.nl/index.php/info/programma]Rondje Bergen (Bergen N-H)[/url][/b]
[*] Angel-A - 10 EM![]()
Het is zeker een mooi loopje, maar wel voor een groot deel onverhard dus niet het snelste parcours ooit. En 2 rondjes van 5EM.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:01 schreef Angel-A het volgende:
Oeh, weer een mooi loopje gevonden, en een mooie training voor de HM twee weken later:
[ code verwijderd ]
ik ben vorig jaar na één rondje uitgestapt omdat ik dat niet wist, het opeens 300 graden was en ik mezelf in de eerste 2km volledig had opgeblazen![]()
Regio Rotterdam op de weg. Geen hindernissen parcours oidquote:Op zaterdag 12 juli 2014 00:07 schreef Nirak het volgende:
[..]
Welke regio? En wil je op de weg of off road?
@flipsen: dan moet er gelijk maar mn vakantie van maken hè
@pijll omgeving maakt me niet heel veel uit. Afstand is max. 10, liever wel meer dan 5.
Met eind van het jaar bedoel ik november/ december.
[ Bericht 23% gewijzigd door RunnerAdd op 12-07-2014 11:30:29 ]![]()
Het barst van de loopjes hier in de buurt. Kijk anders even op hardloopkalender.nlquote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:22 schreef RunnerAdd het volgende:
[..]
Regio Rotterdam op de weg. Geen hindernissen parcours oid![]()
Quoi, ik moest wel even heel hard gniffelen om je schoonmoeder comment. Hopelijk niet te vaak, gezien het hoge-noorden-gehalte?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 09:28 schreef Quoi het volgende:
Wat Pijll zegt qua voorzet: prachtige wedstrijd op de Veluwe
Loopze allen en Gups respect voor je vroege loopje!
Stond op het punt de zondagochtendloopgroeptrainer te mailen dat ik weer aanhaak, komt er een mail van de beste manHoe het gaat en of ik weer meeloop. Zo aardig (en geheel belangeloos want die groep is dus gratis)
Maar vandaag eerst een dagje schoonmoeder-uit-hoge-noorden entertainment![]()
Hier heerlijke run gehad met het loopgroepje, ik zit weer op mijn oude snelheid, blij mee. Net geen 10K gelopen, maar als ik was doorgelopen had ik volgens mij een bekertje gelopen![]()
![]()
Wel warm en benauwd, maar goed, toch volgehouden inclusief twee hoge viaducten over de snelweg. Goede voorbereiding op die IJ-tunnel straksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I want to jump all my limitations but the shoes upon my feet![]()
Dat is dan weer het voordeel van 2 rondjes, dat je makkelijker kunt stoppen. Ik moet het allemaal nog maar zien waar te maken, deze 10 EM, de DtD en de HM. Ik ben nog niet verder dan 12,5 km gekomen. Ik heb niet de illusie dat ik een toptijd ga lopen, dus onverhard maakt niet uit. Eerst maar eens alles uit zien te lopen. Is ook makkelijker als ik het nog een keer wil doen, dan kan ik in elk geval mijn tijd verbeteren.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:15 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Het is zeker een mooi loopje, maar wel voor een groot deel onverhard dus niet het snelste parcours ooit. En 2 rondjes van 5EM.
ik ben vorig jaar na één rondje uitgestapt omdat ik dat niet wist, het opeens 300 graden was en ik mezelf in de eerste 2km volledig had opgeblazen![]()
Net weer terug van mijn loopje bij de AV het was warm maar ik heb wel lekker gelopen. Geen idee hoe hard ik zit even lekker in de tuin bij te komen ga straks mijn Garmin pas aan de laptop hangen.
Nirak, van harte gefeliciteerd met de verkoop onder voorbehoud fingers crossed dat het allemaal goed gaat komen. Hebben jullie zelf al iets op het oog?"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg![]()
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:32 schreef LyannaRuns het volgende:
[..]
Quoi, ik moest wel even heel hard gniffelen om je schoonmoeder comment. Hopelijk niet te vaak, gezien het hoge-noorden-gehalte?
Hier heerlijke run gehad met het loopgroepje, ik zit weer op mijn oude snelheid, blij mee. Net geen 10K gelopen, maar als ik was doorgelopen had ik volgens mij een bekertje gelopen![]()
![]()
Wel warm en benauwd, maar goed, toch volgehouden inclusief twee hoge viaducten over de snelweg. Goede voorbereiding op die IJ-tunnel straksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat op de hoge veluwe met b&b klinkt ook wel leuk. Ik zie perspectieven voor een leuk weekendje weg
Weer goede loopjes vanmorgen. Vonden de andere lopers het ook benauwd of is dat iets heel plaatselijks/persoonlijks?
Vanmorgen 8 km gelopen, eerste stuk rustigaan en de laatste 3 km wat versneld. Lekker gelopen en dat terwijl ik totaal geen zin had toen ik de deur uit ging. Maar dat is vaker zo
https://www.endomondo.com/workouts/371613277/8270328
Over een week of 2/3 hoop ik weer op 10 te zitten. Dat was nu ook wel gelukt als ik het tempo laag had gehouden, maar ik moet verstandig zijn i.p.v. ongeduldig. En ik overweeg om dan de afstand uit te gaan bouwen naar 15 km als het me lukt om een paar weken na elkaar minimaal 1 keer 9 of 10 km te lopen.![]()
Je hebt een bekertje Nirak
Nu liggen Eindhoven en Den Bosch niet heel ver van elkaar vandaan, maar ik vond het ook goed benauwd. Fijn dat je lekker gelopen hebt! Met bekertje zag ik.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:09 schreef Nirak het volgende:
Weer goede loopjes vanmorgen. Vonden de andere lopers het ook benauwd of is dat iets heel plaatselijks/persoonlijks?
Zag nog meer leuke rondjes voorbij komen, lekker hoor!
Hier ook de deur uit geweest, uiteindelijk 11,4 km gelopen in anderhalf uur. Ietsje ingekort dus, had wat last van m'n voet en knie. Vorige week dus nieuwe schoenen gekocht en in plaats van antipronatie een neutrale schoen mee naar huis genomen. Ik kreeg vanaf zes kilometer wat last van mijn voet (gek genoeg hetzelfde als toen mijn antipronatieblok irriteerde, een soort schraal gevoel onder de voetboog. Vanaf km acht kwam daar een irritante knie bij. Nu was het niet superpijnlijk en ik kon ook wel doorlopen, maar ik weet niet of ik nu al conclusies moet trekken, ik heb namelijk nooit last van mijn knie. Aan de ene kant kijk ik het het liefste nog een week of twee aan, verkoopster zei ook dat een neutrale schoen best even wennen kan zijn, maar aan de andere kant wil ik niet over twee weken met vieze schoenen terug die al helemaal ingelopen zijn. Ervaringen?![]()
Ok.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:22 schreef RunnerAdd het volgende:
[..]
@pijll omgeving maakt me niet heel veel uit. Afstand is max. 10, liever wel meer dan 5.
Met eind van het jaar bedoel ik november/ december.
Marathon van Spijkenisse een idee? Half december, en een aantal forumleden willen daar ook gaan lopen. Ik misschien ook wel (de halve marathon). En ze hebben ook een 10.![]()
Dankje!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 11:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het barst van de loopjes hier in de buurt. Kijk anders even op hardloopkalender.nl
Iemand toevallig ervaring met de Erasmus ronde? (5, 10 of 15 km)
http://www.eur-roadrunners.nl/Joomla/erasmusronde.html![]()
hmm gogo.. ik heb ook wel eens een irriterende knie en dan weer tijden niet. Maar ik heb dat vaker en jij hebt dat nog nooit gehad.. Het was natuurlijk pas vanaf een km of 6, dus het zou gewenning kunnen zijn.. Je kunt het best even aankijken, zolang de irritatie maar niet erger wordt.
Mooie afstand gelopen wel!
En ik had idd een bekertje, die had ik al een paar keer eerder kunnen hebben, maar ik klokte steeds in de 59e minuut uit. Nu heb ik hem ein-de-lijk
![]()
![]()
Ja, is rondje om de Kralingse Plas. Goed georganiseerd, geen heel boeiend parcours. Geen medaille na afloop (als je dat belangrijk vindt).quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:21 schreef RunnerAdd het volgende:
[..]
Dankje!
Iemand toevallig ervaring met de Erasmus ronde? (5, 10 of 15 km)
http://www.eur-roadrunners.nl/Joomla/erasmusronde.html![]()
Net benauwd loopje 3 van deze week gedaan.. ik was ook echt ondanks dat het een LDL was echt leeg en op.
Km 10, even korte stop, slokje drinken, en moest bukken om mijn veter opnieuw te strikken.. ik sta weer op en werd helemaal dizzy in de zon.
Even rustig aan doen, nog 7 km te gaan. Km 12, ik denk, kom op nog 5 te gaan en op 12.5 km val ik gewoon stil.
Hou het dan maar op die bijna 30 km deze week en niet verder pushen. Volgende week een nieuwe week
Prima toch. Gewoon aanpassen aan de omstandigheden. Volgende keer beter. Toch lekker even buiten geweest!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:26 schreef De_kluizenaar het volgende:
Net benauwd loopje 3 van deze week gedaan.. ik was ook echt ondanks dat het een LDL was echt leeg en op.
Km 10, even korte stop, slokje drinken, en moest bukken om mijn veter opnieuw te strikken.. ik sta weer op en werd helemaal dizzy in de zon.
Even rustig aan doen, nog 7 km te gaan. Km 12, ik denk, kom op nog 5 te gaan en op 12.5 km val ik gewoon stil.
Hou het dan maar op die bijna 30 km deze week en niet verder pushen. Volgende week een nieuwe weekZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Gogo, ik weet niet of het in je verzekeringspakket zit, maar een bezoekje aan de podotherapeut is soms heel verhelderend. Ik wist dat ik overproneerde, maar dat het zo erg was wist ik niet tot de therapeut liet zien dat ik bij beide voetbogen helemaal doorzak (rechts nog erger dan links). Inmiddels antipronatie schoenen inclusief zooltjes en dat loopt echt zo veel beter (nog wel spierpijn in de kuiten haha).
Hardloopwinkels zijn vaak heel goed voor de eerste aanschaf van schoenen en ze hebben echt wel verstand van zaken, maar zeker als je vaker blessures loopt (zoals ik) is het handig om er een echte professional naar te laten kijken. Ik heb er in ieder geval geen spijt van.
Mooi loopje Nirak!Leuk, zo'n bekertje! En hier ook gigantisch benauwd hoor, bij het hele loopgroepje liep het water er in straaltjes af haha
I want to jump all my limitations but the shoes upon my feet![]()
Mini-Bruggenloop in Rotterdam. Heerlijk gelopen: http://runkeeper.com/user/Mitchel/activity/391421821. Dat rondje ga ik vaker lopen.
Had er fietsen-lopen-fietsen van gemaakt, en heb in totaal hiermee zo goed als de marathonafstand afgelegd.
Get stoned![]()
Als ik niets anders leuks meer tegenkom ga ik dit denk doen, lekker dicht bij huis gewoon om ervaring op te doen met (gecertificeerde) wedstrijdloopjes.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:23 schreef pijll het volgende:
[..]
Ja, is rondje om de Kralingse Plas. Goed georganiseerd, geen heel boeiend parcours. Geen medaille na afloop (als je dat belangrijk vindt).![]()
Denk dat ik het idd even aankijk, of anders even bel om het voor te leggen... Pijntjes zijn nu al weer weg, ernstig is het dus niet, bedoeling is alleen wel dat het ook niet ernstig wordt.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:22 schreef Nirak het volgende:
hmm gogo.. ik heb ook wel eens een irriterende knie en dan weer tijden niet. Maar ik heb dat vaker en jij hebt dat nog nooit gehad.. Het was natuurlijk pas vanaf een km of 6, dus het zou gewenning kunnen zijn.. Je kunt het best even aankijken, zolang de irritatie maar niet erger wordt.
Mooie afstand gelopen wel!
En ik had idd een bekertje, die had ik al een paar keer eerder kunnen hebben, maar ik klokte steeds in de 59e minuut uit. Nu heb ik hem ein-de-lijk
Ik ben nog nooit echt geblesseerd geweest en ook nu is mijn pijntje al weer weg. Hou het dus in mijn achterhoofd, maar vindt het nu te vroeg voor een bezoekje aan een podotherapeut. Thanks anyway!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:29 schreef LyannaRuns het volgende:
Gogo, ik weet niet of het in je verzekeringspakket zit, maar een bezoekje aan de podotherapeut is soms heel verhelderend. Ik wist dat ik overproneerde, maar dat het zo erg was wist ik niet tot de therapeut liet zien dat ik bij beide voetbogen helemaal doorzak (rechts nog erger dan links). Inmiddels antipronatie schoenen inclusief zooltjes en dat loopt echt zo veel beter (nog wel spierpijn in de kuiten haha).
Hardloopwinkels zijn vaak heel goed voor de eerste aanschaf van schoenen en ze hebben echt wel verstand van zaken, maar zeker als je vaker blessures loopt (zoals ik) is het handig om er een echte professional naar te laten kijken. Ik heb er in ieder geval geen spijt van.
Mooi loopje Nirak!Leuk, zo'n bekertje! En hier ook gigantisch benauwd hoor, bij het hele loopgroepje liep het water er in straaltjes af haha
![]()
![]()
Zo, de vetverbranding doet het weer. Na een kop koffie en een halve boterham:
2:03:07
21,36km
5:45/km
196 positieve hoogtemeters
1/3 asfalt, 2/3 onverhard.
Nu eerst maar eens eten/bunkeren![]()
![]()
Zoals verwacht: ik vond het toch leuk!
Fartlek met een trainer die een hekel heeft aan fartlekDat was dus veel lopen met tussendoor verschillende opdrachten, waaronder een aantal trappen van de Puinduinen
Flink benauwd, lekker intensief en toch nog een aardige afstand afgelegd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met de trainer ook even gepraat over m'n HM-ambitie voor oktober. Hij denkt dat het moet kunnen, als ik m'n trainingen bij Haag wat uitbouw. Komende week maar eens verder praten
Ook een goede optie inderdaad. Is anderhalve maand later, dus meer trainingstijd.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:20 schreef pijll het volgende:
[..]
Ok.
Marathon van Spijkenisse een idee? Half december, en een aantal forumleden willen daar ook gaan lopen. Ik misschien ook wel (de halve marathon). En ze hebben ook een 10.
Denk dat ik begin oktober beslis wat het meest haalbaar is.![]()
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Die gast verslijt een paar schoenen per maand zeker?
Voor de eckte eckten onder ons.![]()
De trailrun 10 geboden![]()
I. Honor thy big splashes, for trail runners do not tiptoe around mud puddles.
II. Thou shalt not blast loud music in thy earbuds, lest thou be cursed out by the person trying to pass.
III. Thou shalt not curse the rock that tripped you, for it was there first. Pick up your feet.
IV. Thou shalt always carry toilet paper, for Charmin never ends in an awkward conversation with your doctor.
V. Thou shalt watch out for snakes and mountain lions, for this ain’t Central Park. Head on a swivel, city slicker.
VI. Thou shalt not declare, “This is the last hill,” for that is a lie. There is always one more hill around the bend.
VII. Remember thy bar wrapper, and pack it out. Nobody likes a Littering Leslie.
VIII. Thou shalt rub some dirt on it. The Endurance Gods do not care that you skinned your knee— scars are a badge of honor.
IX. Thou shalt check thy ego, or tree roots and steep hills will be happy to do it for you.
X. Thou shalt keep a minimum of six cold beers in thy car, for trail runners are a friendly bunch and craft beers taste better in trailhead parking lots.
Read more at http://running.competitor(...)#BB36SSCD0IMwFsZY.99Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ah gelukkig! Als het nu al weer weg is, is het niet ernstig idd. Ik heb tijden blessurevrij gelopen tot ik meer dan 7K ging lopen, en toen kreeg ik shin splints enzo. Hopelijk nu gewoon lekker doortrainen zonder ellende.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 12:47 schreef Gogo83 het volgende:
Ik ben nog nooit echt geblesseerd geweest en ook nu is mijn pijntje al weer weg. Hou het dus in mijn achterhoofd, maar vindt het nu te vroeg voor een bezoekje aan een podotherapeut. Thanks anyway!
Yay, ik krijg meer vriendjes op EndomondoVinnik leuk
I want to jump all my limitations but the shoes upon my feet![]()
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:18 schreef Daywalk3r het volgende:
Voor de eckte eckten onder ons.![]()
De trailrun 10 geboden![]()
I. Honor thy big splashes, for trail runners do not tiptoe around mud puddles.
II. Thou shalt not blast loud music in thy earbuds, lest thou be cursed out by the person trying to pass.
III. Thou shalt not curse the rock that tripped you, for it was there first. Pick up your feet.
IV. Thou shalt always carry toilet paper, for Charmin never ends in an awkward conversation with your doctor.
V. Thou shalt watch out for snakes and mountain lions, for this ain’t Central Park. Head on a swivel, city slicker.
VI. Thou shalt not declare, “This is the last hill,” for that is a lie. There is always one more hill around the bend.
VII. Remember thy bar wrapper, and pack it out. Nobody likes a Littering Leslie.
VIII. Thou shalt rub some dirt on it. The Endurance Gods do not care that you skinned your knee— scars are a badge of honor.
IX. Thou shalt check thy ego, or tree roots and steep hills will be happy to do it for you.
X. Thou shalt keep a minimum of six cold beers in thy car, for trail runners are a friendly bunch and craft beers taste better in trailhead parking lots.![]()
![]()
![]()
![]()
Vooral dat "the last hill is a lie" hahahahaI want to jump all my limitations but the shoes upon my feet![]()
Ik zit nu ook te zoeken, maar kan nergens de vo2max tabel vinden. Waar precies hebben ze dat nu verstopt?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:15 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Zo dat was even zoeken in dat nieuwe garmin connect waar ze de vo2 max hadden gelaten. En nu bedenken wat ik eigenlijk allemaal wil zien.![]()
staat onder rapporten.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:45 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Ik zit nu ook te zoeken, maar kan nergens de vo2max tabel vinden. Waar precies hebben ze dat nu verstopt?![]()
Als ik bij rapporten kijk, zie ik een heleboel andere dingen (duur, afstand, tempo etc) maar geen vo2max, of kijk ik niet goedquote:
Edit: gevonden!
[ Bericht 1% gewijzigd door Mr.B. op 12-07-2014 14:02:11 ]![]()
Ik wil een nieuwe horloge die ook zulke dingen meet en waarop ik kan navigeren als ik een .gpx importeer.
Nu ben ik helemaal verliefd geworden op de Fenix2. Maar ja...
"Oooooo, dan is ie net zo duur als jouw ander horloge.... Die het nog prima doet!!!!!"
/firstworldproblems![]()
je kijkt niet goed.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:56 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Als ik bij rapporten kijk, zie ik een heleboel andere dingen (duur, afstand, tempo etc) maar geen vo2max, of kijk ik niet goed
Edit: gevonden!![]()
![]()
Dan moet je helaas een duurdere zoeken.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:01 schreef streamnl het volgende:
Ik wil een nieuwe horloge die ook zulke dingen meet en waarop ik kan navigeren als ik een .gpx importeer.
"Oooooo, dan is ie net zo duur als jouw ander horloge.... Die het nog prima doet!!!!!"
/firstworldproblems![]()
![]()
Bij mij werkte:quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:01 schreef streamnl het volgende:
/firstworldproblems
"Zonder dit horloge kan ik net zo goed stoppen met lopen. IS DAT WAT JE WIL?!!?"![]()
Ik heb al de 610. En dat is een goed horloge. Maar ja...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:07 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Bij mij werkte:
"Zonder dit horloge kan ik net zo goed stoppen met lopen. IS DAT WAT JE WIL?!!?"Ik ga nu winkelen en hopelijk kom ik een winkel tegen waar ze die hebben. Dan wil ik kijken hoe deze om mijn pols zit. Als hij mooi is om ook dagelijks te dragen.... Koop ik hemquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:04 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Dan moet je helaas een duurdere zoeken.![]()
![]()
Weer een stukje gelopen. Ging fijn aardig constant kunnen lopen. En als ik shampoo bij had gehad had ik meteen kunnen douchen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I solemnly swear i'm up to no good![]()
Ik ben benieuwd of je m vind in de winkels stream. Ik heb m nog nooit gezien.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:07 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Bij mij werkte:
"Zonder dit horloge kan ik net zo goed stoppen met lopen. IS DAT WAT JE WIL?!!?"
Dat het werkte...
En als ie al in de winkel is vragen ze vaak de adviesprijs.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:12 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ben benieuwd of je m vind in de winkels stream. Ik heb m nog nooit gezien.
Ik wil gewoon de Suunto 3R, als ie uitkomt. Dan kan die mooi via Bluetooth Smart met m'n Mio Link babbelen.
Maar ik heb eerst m'n zinnen op een iPhone gezet![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:07 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Bij mij werkte:
"Zonder dit horloge kan ik net zo goed stoppen met lopen. IS DAT WAT JE WIL?!!?"
En je moet lopen, want...?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Dat wil ik dus ook, een nieuwe iPhonequote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:22 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
En als ie al in de winkel is vragen ze vaak de adviesprijs.
Ik wil gewoon de Suunto 3R, als ie uitkomt. Dan kan die mooi via Bluetooth Smart met m'n Mio Link babbelen.
Maar ik heb eerst m'n zinnen op een iPhone gezetm'n 610 doet het echt nog prima
quote:Dat, met de daarbij horende overslaande stem, wanhopige gebaren en een traantje dat langzaam van mijn ooghoek naar beneden ging, leverde een redelijk ongeinteresseerde reactie op..quote:![]()
![]()
Vanmorgen 22km constant rond de 5:30 gelopen met de marathongroep (10,5km/u). Was fijn en ging lekker. Ben door dorpen gelopen waarvan ik niet wist dat ze bestonden (Walik?!) Zo ff een pc zoeken in huis die niet oververhit (2 al nu) en de route uppen.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
En dan vragen ze aan mij altijd wie nou het vrouwtje en wie het mannetje is in onze relatiequote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:25 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
[..]
Dat, met de daarbij horende overslaande stem, wanhopige gebaren en een traantje dat langzaam van mijn ooghoek naar beneden ging, leverde een redelijk ongeinteresseerde reactie op..
Maar hé, goed geprobeerd!![]()
![]()
Ik voel je pijn… Als ik iets ècht ècht nodig heb, gebruik ik m'n beste puppy-eyes. En dan krijg ik "dat werkt niet bij mij hoorquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:25 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
[..]
Dat, met de daarbij horende overslaande stem, wanhopige gebaren en een traantje dat langzaam van mijn ooghoek naar beneden ging, leverde een redelijk ongeinteresseerde reactie op.."
Walik bij Riethoven, staan niet onfortuinlijke huizen daar..quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:26 schreef SEMTEX het volgende:
Vanmorgen 22km constant rond de 5:30 gelopen met de marathongroep (10,5km/u). Was fijn en ging lekker. Ben door dorpen gelopen waarvan ik niet wist dat ze bestonden (Walik?!) Zo ff een pc zoeken in huis die niet oververhit (2 al nu) en de route uppen.
Mooie afstand, puik tempo!![]()
Zo dat was warm vanochtend. Was wel erg benieuwd hoe het zou bevallen om met m'n horloge (en dus zonder muziek) een langere afstand zou lopen. Het is toch wel even wennen, maar het is minder erg dan ik verwacht had. Weet nog niet wat m'n maximale hartslag is, maar had het idee dat deze ondanks het niet zo hoge tempo wel behoorlijk hoog lag.
https://www.endomondo.com/workouts/371646321/5539573![]()
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:28 schreef Nirak het volgende:
[..]
En dan vragen ze aan mij altijd wie nou het vrouwtje en wie het mannetje is in onze relatie
Maar hé, goed geprobeerd!Ik heb mijn belachelijk dure horloge met allerlei superhandige functies die ik nooit ga gebruiken nu toch mooi wel.
![]()
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:31 schreef Mr.B. het volgende:
[..]Ik heb mijn belachelijk dure horloge met allerlei superhandige functies die ik nooit ga gebruiken nu toch mooi wel.
![]()
![]()
![]()
Goed gedaan, jochie!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:31 schreef Mr.B. het volgende:
[..]Ik heb mijn belachelijk dure horloge met allerlei superhandige functies die ik nooit ga gebruiken nu toch mooi wel.
♥ || Baby catcher in training || ♥
Forum Opties Forumhop: Hop naar: