mwah, aan red label kun je niet zo veel verkeerd doen, dus als je het dan doet, dan maar beter met diequote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:56 schreef Nirak het volgende:
[..]
In mijn geval whisky, want red label is schots. Maar ik doe volgens sommige mensen wel meer aan heiligschennis, alleen al omdat ik met een vrouw getrouwd ben. Dus ik zet dat voort door whisky te mixen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moeilijk hé doseren?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:42 schreef motorbloempje het volgende:
Wat goed! En ookal is 't alsnog niets/zegt je gevoel nee, het is aan jou om nee te zeggen en kun je nog steeds vanuit een sterke positie doorzoeken!
Wil dan wel een trainingsschema gaan maken dat vanaf begin augustus tot begin december me voorbereidt op die M, inclusief krachttraining en (power)yoga. M'n lichaam moet gewoon op een rustig tempo sterker worden. En hiermee kan ik ook wat rustiger trainen in september wanneer m'n eindejaarsverslag af moet zijn, dus heb ik maar één ding om me écht druk om te maken
Doserenquote:
Precies! Ik duim voor je mee dat de keus groter wordt!quote:Idd. Uitnodiging geeft me alleen maar de keus. Hopelijk nog 2 uitnodigingen volgende week. Te optimistisch misschien, maar ik geloof dat er wel meer komt uit mijn brieven.
Niet gek, die vermoeidheidsklachten van jouquote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
DoserenIk wil alles, en ik wil het NU. Nou ja, dat is overdreven, maar ik kan soms wel echt overenthousiast raken over iets wat ik echt leuk vind. Die trailmarathons hebben me echt wel gegrepen, zeg maar. Ik zat er deze week nog over na te denken:
Die marathon, in mei, ik heb nog geen milliseconde een hekel gehad aan die marathon zelf tijdens de race zelf, en erna ook niet. Het ging állemaal kut, niets ging zoals het had moeten gaan en ondanks het gebrek aan verwachtingen was dit niets van wat ik er van verwacht had. De énige dingen waar ik op dat moment een grondige hekel aan had waren het weer en m'n eigen lichaam die gewoon dacht "fuck it" terwijl alle trainingen als uit 't boekje gingen. De race zelf, het evenement, de uitdaging, de sfeer, de steun vanuit de andere lopers en clubgenoten, wat ik zelf heb weten te volbrengen, dat is iets wat ik gewoon nog zóveel vaker wil doen, omdat het me echt een übertof gevoel gaf, die ontzettend rare combinatie tussen lichamelijk lijden en 100% genieten van het evenement waar je aan deelneemt. De omgeving, de uitzichten, je mederenners, de marshals. Alles. Ik wil dat gewoon wéér.
Maar soms even rustig ademen, in de spiegel jezelf in de ogen kijken en denken 'ja, Mo, ben je wel helemaal lekker, het moet wel leuk blijven', helpt![]()
Plus: na het hele stalkergebeuren en wat kleine vertragingen die ik hierdoor opliep, nádat ik me had ingeschreven voor de M, kan ik ook gewoon die extra rust wel gebruiken. Dus dat is dan ook nog eens mooi meegenomen!! Maar die marathons, die trail marathons, ik ben verknocht.
[..]
Precies! Ik duim voor je mee dat de keus groter wordt!
Meefietst?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Gelukkig!! Gezellig als swets een stuk meefietst!
Doe je de rottemerenloop? Of hoe heet ie?
Hihihi... verslaafd!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
DoserenIk wil alles, en ik wil het NU. Nou ja, dat is overdreven, maar ik kan soms wel echt overenthousiast raken over iets wat ik echt leuk vind. Die trailmarathons hebben me echt wel gegrepen, zeg maar. Ik zat er deze week nog over na te denken:
Die marathon, in mei, ik heb nog geen milliseconde een hekel gehad aan die marathon zelf tijdens de race zelf, en erna ook niet. Het ging állemaal kut, niets ging zoals het had moeten gaan en ondanks het gebrek aan verwachtingen was dit niets van wat ik er van verwacht had. De énige dingen waar ik op dat moment een grondige hekel aan had waren het weer en m'n eigen lichaam die gewoon dacht "fuck it" terwijl alle trainingen als uit 't boekje gingen. De race zelf, het evenement, de uitdaging, de sfeer, de steun vanuit de andere lopers en clubgenoten, wat ik zelf heb weten te volbrengen, dat is iets wat ik gewoon nog zóveel vaker wil doen, omdat het me echt een übertof gevoel gaf, die ontzettend rare combinatie tussen lichamelijk lijden en 100% genieten van het evenement waar je aan deelneemt. De omgeving, de uitzichten, je mederenners, de marshals. Alles. Ik wil dat gewoon wéér.
Maar soms even rustig ademen, in de spiegel jezelf in de ogen kijken en denken 'ja, Mo, ben je wel helemaal lekker, het moet wel leuk blijven', helpt![]()
Plus: na het hele stalkergebeuren en wat kleine vertragingen die ik hierdoor opliep, nádat ik me had ingeschreven voor de M, kan ik ook gewoon die extra rust wel gebruiken. Dus dat is dan ook nog eens mooi meegenomen!! Maar die marathons, die trail marathons, ik ben verknocht.
[..]
Precies! Ik duim voor je mee dat de keus groter wordt!
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 16:38 schreef Quoi het volgende:
Klinkt verstandig MoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Picsquote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:01 schreef Murmeli het volgende:
Woeiiii quoi, leuk
Ennnnn draadjes weg, pleister op de kop weg
Ben weer bijna net zo knap en sexy als een week geleden![]()
Daar was t vorig jaar volgens mij onwijs druk door de warmte...toch?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Gisteren trouwen langs PAC (die van de ekiden) gekomen, en daar rechtdoor gelopen (ipv linksaf). Snap niet goed waarom ze dat bij de ekiden niet lopen. Stuk leuker.
Dat zou kunnen want er zit daar een strandje en kinderspeelplaats enzo. Maar ook, naast een heel breed fietspad, een boulevard-achtig stuk asfalt. Dus dat fietspad over 2.5KM afzetten moet denk ik wel kunnen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:28 schreef YUR het volgende:
[..]
Daar was t vorig jaar volgens mij onwijs druk door de warmte...toch?
Dat stuk fietspad waar nu gelopen wordt heeft elke 100 meter een markeerpunt welke exact zijn opgemeten. In totaal is dat uit mn hoofd 2300 meter van stoplicht tot stoplicht. Dus dat is ideaal om te gebruiken.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat zou kunnen want er zit daar een strandje en kinderspeelplaats enzo. Maar ook, naast een heel breed fietspad, een boulevard-achtig stuk asfalt. Dus dat fietspad over 2.5KM afzetten moet denk ik wel kunnen.
werkt dat niet dan?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:14 schreef Guppyfriend het volgende:
Modern-boks
Als ze nou die workout creator nog even fixen, ben ik helemaal gelukkig
Ik bedoel die module waarin je zelf een workout kan maken, met intervallen en zo, en die vervolgens in je horloge kunt zetten. Die interface is ZO rukquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:17 schreef streamnl het volgende:
[..]
werkt dat niet dan?
Ik zag al mijn oude workouts van voor mijn AV tijd.
Het was in begin even wennen maar ik vond het wel prettig werken. Ik had wel een paar "niet weggooien" workout. Die paste ik dan aan ipv telkens een nieuwe maken. Dit vond ik vooral prettig met een interval trainingquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:18 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik bedoel die module waarin je zelf een workout kan maken, met intervallen en zo, en die vervolgens in je horloge kunt zetten. Die interface is ZO ruk
| 1 2 | [b]14 september 2014 - [http://www.rockandrun.nl] Rock and Run (Amsterdam)[/url][/b] [*] Angel-A - 12 km |
Ja, het idee is ook leuk.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:23 schreef streamnl het volgende:
[..]
Het was in begin even wennen maar ik vond het wel prettig werken. Ik had wel een paar "niet weggooien" workout. Die paste ik dan aan ipv telkens een nieuwe maken. Dit vond ik vooral prettig met een interval training
nee, want ik snap wel waarom je dat wilt. En het is inderdaad erg lastig dat je alles afzonderlijk moet uploaden.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:26 schreef Guppyfriend het volgende:
En als ik dan klaar ben, wil ik alles in één keer kunnen uploaden naar m'n horloge. Of een selectie van workouts maken en die dan uploaden.
Verschrikkelijkquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
really....a runsie??
http://www.runnersworld.c(...)al_20140711_27662696
even een willekeurige route aangeklikt en zier er mooi uit.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:45 schreef Angel-A het volgende:
Ik kwam net een link tegen op FB met hardlooproutes en trailroutes van Natuurmonumenten.
https://www.natuurmonumen(...)atuur#hardlooproutes
Nee.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
really....a runsie??
http://www.runnersworld.c(...)al_20140711_27662696
quote:
Sowieso Natuurmonumentenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
even een willekeurige route aangeklikt en zier er mooi uit.
Mooie korte routes die volgens mij voor iedereen te doen zijn en er vanuit gaande dat er ook op de route zelf bordjes staan is het site wel leuk om te lezen over "waar je loop en wat je ziet"
quote:
Ik ook van julliequote:Op vrijdag 11 juli 2014 20:54 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik betaal dan mee, volgens mij zou het haar echt fabelachtig staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Daarom hoef ik 'm dus nietquote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:02 schreef YUR het volgende:
Ik zie het wel voor me hoor...een mooie vrouw met een sportief lichaam in zo'n runsie
Lekker bezigquote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:12 schreef Quoi het volgende:
Eerst dacht ik: best OK. Toen kwam die man erbijWtf!
![]()
![]()
Net terug van een heerlijke 10 km. Op tempo (geloof dat mijn 5 km tijd sneller was dan bij de Ekiden), maar het ging goedUptempo mag op vrijdag, LDL gaan we zondag weer proberen. En dan zijn we bijna weer in vorm
Ik weet niet hoe het bij jou is, maar ik merk dat mijn speekselproductie behoorlijk toegenomen is sinds het idee van Yuki in een runsie geopperd werd. Het zou teleurstellend zijn als ze 'm volgend jaar bij de Ekiden niet aan zou doen.quote:
Mijn zoon zal morgen verbaasd opkijken als hij merkt dat al zijn kwijldoekjes doorweekt zijnquote:Op vrijdag 11 juli 2014 21:31 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het bij jou is, maar ik merk dat mijn speekselproductie behoorlijk toegenomen is sinds het idee van Yuki in een runsie geopperd werd. Het zou teleurstellend zijn als ze 'm volgend jaar bij de Ekiden niet aan zou doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |