SPOILER: twee routes die we kunnen doenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door rechtsedirecte op 11-07-2014 04:25:53 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Daar stopte ik met lezenquote:[b]Op vrijdag 11 juli 2014 03:34 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/210227]rechtsedirecte
Het hele parkoers is asfalt +
Ik weet het Flipsen, maar soms moet je compromieen sluiten.....quote:
Ja viel mij ook op, na die 1200 keek ik en was het 80 ofzo.quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:29 schreef flipsen het volgende:
Extra jompels voor Levitas De_Kluizenaar en RD
Maar Levitas De_Kluizenaar, wat gebeurde er met je hartslagmeter na7km? Ziet er wel vreemd uit dat je hartslag lager wordt bij die laatste interval
als ik de keuze heb tussen trail en asfalt dan wint trail het altijd.... maakt een mooi gebied nog mooierquote:Op vrijdag 11 juli 2014 07:00 schreef mosselmossel het volgende:
Alsof er geen asfalt zou kunnen liggen in mooie gebieden.
Tuurlijk, dat snap ik ook wel. Maar er wordt soms gedaan alsof er in mooie gebieden geen asfalt kan liggen.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 07:01 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
als ik de keuze heb tussen trail en asfalt dan wint trail het altijd.... maakt een mooi gebied nog mooier
quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:52 schreef SiIk het volgende:
[..]
Helaas heb ik geen enkel goed excuus om em te kopen
[..]
Wow, da's wel heel gaaf! Inderdaad een eer om daarvoor gevraagd te worden.
[..]
Goede tijd
Volgend jaar ook in FOK! wat snel?
Omdat ik mezelf en de wekker ken toch maar besloten nu een rondje te doen toen het droog werd. Het zou droog blijven, was nog een paar minuten licht en de onweer was verderop, dus geen excuus meer om het niet te doen.
Wilde een intervaltraining doen van 4,5 km. Eerst een km inlopen, dan 3 intervallen en dan nog een stukje uitlopen. De eerste 2 km waren echt genieten. Leuk hoe het hardlopen iets kan worden dat 'vanzelf' gaat, waar je niet bij na hoeft te denken en wat niet al te veel moeite kost.
Goed. Ik deed dus niet genoeg m'n best. Dat bleek ook wel toen m'n endomondomevrouw na 2 km de tijd opnoemde, die viel toch een beetje tegen. Maargoed, lekker doorgegaan en besloten de laatste km dan maar wat sneller te lopen in de intervallen.
Ik zie nu pas in m'n grafiekje dat het eigenlijk wel meevalt qua tijden. Intervallen gingen in het begin tussen de 6:30 en de 7 min/km, en de laatste paar rond de 6 min/km. Sneller dan m'n 5 km van zaterdag, dus prima. Alleen het bijkomtempo dus erg traag wat de langzame kmtijden verklaard.
Al met al een heerlijk rondje. Alleen jammer dat ik em omgekeerd liep (de helft is op de weg zonder verlichting, de andere helft op fietspad met. Dus omdat het donker werd leek het me handig het stuk zonder eerst te doen). Maar het was dus de 3de keer deze week dat ik niet echt wist wanneer de kms kwamen, en dat is wel frustrerend.
Wel 15,5 km gelopen deze week. Dat moet een record zijn
Mooi grafiekje:Gemiddelde kilometertijden van intervaltrainingen vallen vaak tegen. Als je tussendoor wandelt/heel rustig hardloopt, dan schiet het met die gemiddelden gewoon niet op. Is ook niet de bedoeling bij een intervaltraining. Klinkt als een heerlijk rondje trouwens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
een goed voorbeeld is deze loop bij mij in de buurt.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 07:04 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat snap ik ook wel. Maar er wordt soms gedaan alsof er in mooie gebieden geen asfalt kan liggen.
Leeg?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:32 schreef Quoi het volgende:
Garmin heeft ook last met wakker worden. Hij is een beetje dood![]()
Ben al een kwartier alle knopjes aan het indrukken in wisselende volgorde![]()
Ik neem maar gewoon koffie
Alle knoppen tegelijkertijd ingedrukt houden.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:32 schreef Quoi het volgende:
Garmin heeft ook last met wakker worden. Hij is een beetje dood![]()
Ben al een kwartier alle knopjes aan het indrukken in wisselende volgorde![]()
Ik neem maar gewoon koffie
Van mn nespresso-apparaat?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 10:57 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Alle knoppen tegelijkertijd ingedrukt houden.
Ik begin steeds beter te begrijpen waarom je een ultraloper wil zijn. "Maar" 2,5 uur rijden... dan wil je ook minstens zo lang lopen natuurlijkquote:Op vrijdag 11 juli 2014 07:10 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
een goed voorbeeld is deze loop bij mij in de buurt.
http://www.queenstown-marathon.co.nz/
een marathon door een van de mooiste gebieden van Nieuw-Zeeland die bewust vlak en geplaveid is gehouden om toch te cateren voor een breder publiek.
Queenstown is een Alpine-stadje dus bergen genoeg en een absoluut trail walhalla maar dat is natuurlijk niet voor iedereen.
Oke, asfalt en grindwegen maar ik heb heb toch op de "maybe' lijst gezet, ook omdat het 'maar' 2.5 uur rijden is.
Mooooooiquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:00 schreef motorbloempje het volgende:
We gaan volgend jaar juni met wat clubmensen Isle of Skye Half Marathon doen. Grotendeels asfalt, maar wel heel kleine weggetjes en opSkye
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door E.T. op 11-07-2014 12:32:19 ]I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
Hele wijze woordenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:43 schreef motorbloempje het volgende:
Whisky >>>>> Whiskey
Whiskey met cola = /care
Whisky met cola = heilschennis
Snel hoor!quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:30 schreef spiritusbus het volgende:
Vandaag aan een stratenloop over 5km meegedaan in Ridderkerk.
Het ging stiekem best goed, net geen pr en eindelijk weer eens onder de 19
18:55 stond op de klok bij het finishen.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:54 schreef E.T. het volgende:
Ging het hier van de week over chi-running? Hier een stuk in het NederlandsDagblad hierover:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En toen stopte ik maar met lezen.quote:Chirunning is een hardlooptechiek waarvan je geen blessures krijgt.Dit.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:43 schreef motorbloempje het volgende:
Whisky >>>>> Whiskey
Whiskey met cola = /care
Whisky met cola = heilschennisZeeuwse mossels kunnen altijd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 39% gewijzigd door te-brengla op 11-07-2014 12:31:47 (aanvulling) ]
Jeutjequote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:30 schreef E.T. het volgende:
Ok.. een beginnende springersknie en een overblijfsel van de ruptuur van vorig jaar.. Maar 5 oktober haal ik makkelijk, blessure-technisch gezien![]()
Eerste focus op m'n bovenbeen; oefeningen (steps en squats) en 3x p.dag rekken om het littekenweefsel soepel te krijgen. M'n knie is erg weinig flexibel, knieschijf kan nauwelijks heen en weer (randje hypo-mobiel) dus dat wordt ook meegenomen. Volgende week samen over m'n schema buigen en tot die tijd gewoon kleine afstanden lopen (3 a 3,5km gaat pijnvrij, dus dat gewoon doen)
Wat een mutsquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:32 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Nooit geweten dat een schaar 1 van de tien dingen is waar je niet zonder kan als je hardloopt als girl zijnde. En nog meer rare dingen.
De HM is niet in gevaarquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:45 schreef Quoi het volgende:
[..]
JeutjeGeen ramp, maar toch een beetje een tegenvaller lijkt me. 5 oktober HM red je wel, bedoel je? Of red je 5 oktober gewoon weer hardlopend?
Mijn godquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:32 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Nooit geweten dat een schaar 1 van de tien dingen is waar je niet zonder kan als je hardloopt als girl zijnde. En nog meer rare dingen.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:59 schreef E.T. het volgende:
[..]
De HM is niet in gevaarZeker niet als Swets de laatste paar km's meeloopt en me blijft toeschreeuwen om niet het lef te hebben te gaan wandelen
Mooi!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:59 schreef E.T. het volgende:
[..]
De HM is niet in gevaarZeker niet als Swets de laatste paar km's meeloopt en me blijft toeschreeuwen om niet het lef te hebben te gaan wandelen
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:59 schreef E.T. het volgende:
[..]
Gelukkig!! Gezellig als swets een stuk meefietst!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:59 schreef E.T. het volgende:
[..]
Rottemerenloop iddquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Gelukkig!! Gezellig als swets een stuk meefietst!
Doe je de rottemerenloop? Of hoe heet ie?
Even deze quoten, da's makkelijker. Maar goeie berichten ET! Top!quote:
In mijn geval whisky, want red label is schots. Maar ik doe volgens sommige mensen wel meer aan heiligschennis, alleen al omdat ik met een vrouw getrouwd ben. Dus ik zet dat voort door whisky te mixenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:43 schreef motorbloempje het volgende:
Whisky >>>>> Whiskey
Whiskey met cola = /care
Whisky met cola = heilschennis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |