quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:40 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Lekker wel om te merken dat een snelheid die een half jaar geleden niet kon nu blijkbaar niet zon probleem is.
It was a good day.
Beste tijd hoorquote:Op donderdag 10 juli 2014 22:30 schreef spiritusbus het volgende:
Vandaag aan een stratenloop over 5km meegedaan in Ridderkerk.
Het ging stiekem best goed, net geen pr en eindelijk weer eens onder de 19
18:55 stond op de klok bij het finishen.
Heb ik iets gemist in het vorige topic?quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:29 schreef flipsen het volgende:
Extra jompels voor Levitas en RD
Maar Levitas, wat gebeurde er met je hartslagmeter na7km? Ziet er wel vreemd uit dat je hartslag lager wordt bij die laatste interval
quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist in het vorige topic?
Levitas' interval..?
Zodra ik het heb, zet ik het op m'n blog.quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Goed nieuws!
Ben wel benieuwd naar je schema ook. Waar begin je, hoe bouw je op, etc. If you care to share..
wat Guppy al zei...prima tijd!!quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:30 schreef spiritusbus het volgende:
Oh kut, ik bedoel natuurlijk die van De_Kluizenaarquote:Op donderdag 10 juli 2014 22:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist in het vorige topic?
Levitas' interval..?
Nee hoorquote:Op donderdag 10 juli 2014 22:38 schreef flipsen het volgende:
[..]En voor Yuki
Of bedoelde je dat niet?
Dit jaquote:Op donderdag 10 juli 2014 22:40 schreef flipsen het volgende:
[..]
Oh kut, ik bedoel natuurlijk die van De_KluizenaarTja, dat krijg je als je niet iedereen ontmoet bij Ekiden
Ik houd 't in de gaten!quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:40 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Zodra ik het heb, zet ik het op m'n blog.
Holy crapquote:Op donderdag 10 juli 2014 22:30 schreef spiritusbus het volgende:
moet goed kijken hoe het gaat qua werk want in een beroerdere tijd kan het haast niet maar ik ga het iig proberen!!quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:31 schreef Murmeli het volgende:
RD: gaaf!! En stoer als je t gaat doen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Nou, netjes!quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:30 schreef spiritusbus het volgende:
Helaas heb ik geen enkel goed excuus om em te kopenquote:
quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
Wow, da's wel heel gaaf! Inderdaad een eer om daarvoor gevraagd te worden.SPOILER: best wel trotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goede tijdquote:Op donderdag 10 juli 2014 22:30 schreef spiritusbus het volgende:
Volgend jaar ook in FOK! wat snel?
Omdat ik mezelf en de wekker ken toch maar besloten nu een rondje te doen toen het droog werd. Het zou droog blijven, was nog een paar minuten licht en de onweer was verderop, dus geen excuus meer om het niet te doen.
Wilde een intervaltraining doen van 4,5 km. Eerst een km inlopen, dan 3 intervallen en dan nog een stukje uitlopen. De eerste 2 km waren echt genieten. Leuk hoe het hardlopen iets kan worden dat 'vanzelf' gaat, waar je niet bij na hoeft te denken en wat niet al te veel moeite kost.
Goed. Ik deed dus niet genoeg m'n best. Dat bleek ook wel toen m'n endomondomevrouw na 2 km de tijd opnoemde, die viel toch een beetje tegen. Maargoed, lekker doorgegaan en besloten de laatste km dan maar wat sneller te lopen in de intervallen.
Ik zie nu pas in m'n grafiekje dat het eigenlijk wel meevalt qua tijden. Intervallen gingen in het begin tussen de 6:30 en de 7 min/km, en de laatste paar rond de 6 min/km. Sneller dan m'n 5 km van zaterdag, dus prima. Alleen het bijkomtempo dus erg traag wat de langzame kmtijden verklaard.
Al met al een heerlijk rondje. Alleen jammer dat ik em omgekeerd liep (de helft is op de weg zonder verlichting, de andere helft op fietspad met. Dus omdat het donker werd leek het me handig het stuk zonder eerst te doen). Maar het was dus de 3de keer deze week dat ik niet echt wist wanneer de kms kwamen, en dat is wel frustrerend.
Wel 15,5 km gelopen deze week. Dat moet een record zijn
Mooi grafiekje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Huh? Vrouwen hebben zo'n excuus toch helemaal niet nodig?quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:52 schreef SiIk het volgende:
Helaas heb ik geen enkel goed excuus om em te kopen
Deze held snapt hetquote:Op donderdag 10 juli 2014 22:58 schreef Corniel het volgende:
[..]
Huh? Vrouwen hebben zo'n excuus toch helemaal niet nodig?
Ten eerste heb ik eigenlijk een hekel aan shoppen, dus dat is wel makkelijk normaal gezien. Maar verder is mijn budget niet al te toerijkend om maar alles te kopen wat leuk is.quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:58 schreef Corniel het volgende:
[..]
Huh? Vrouwen hebben zo'n excuus toch helemaal niet nodig?
Goede eigenschapquote:Op donderdag 10 juli 2014 23:12 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ten eerste heb ik eigenlijk een hekel aan shoppen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen vraag ik me nu af wanneer ik weer stop met zweten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |