Dit ja!quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:43 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik vind het stoer dat je geweest bent
Da's wel een goede ja, ga ik doenquote:Op donderdag 10 juli 2014 20:39 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Leg al je loopkleding klaar, en zet je schoenen naast je bed! Dan kun je er meteen inschieten, en dan heb je dat maar vast gehadwerkt bij mij altijd wel goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Jij bent ineens snel aan t wordenquote:Op donderdag 10 juli 2014 20:44 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik ben net terug van een lekker zweetrondje.
Op het programma stond een climaxloop 2x600, 2x700, 1x800, 1x900, en 1x1100 met 300mtr rust tussendoor.
Gezien de temp van 27 graden en de benauwdheid vond ik het ik wel slim om mijn hartslag zo goed mogelijk terug te krijgen naar normaal en de rust pauze invullen met goed doorwandelen.
Na 300 meter weer helemaal opgeladen voor de volgende interval dus en die moest ik dan in D4 pakken.. Ik was een beetje bang om de 6.00 min/km niet vol te kunnen houden, met name vanaf de 800, of 900 zou ik misschien half moeten sprinten. Maar verassend genoeg ging dat eigenlijk heel prima en bemerkte ik dat ik eigenlijk makkelijk iets sneller liep.
De laatste 1100 meter heb ik 1200 van gemaakt om zodoende op rond 8 km uit te komen op snelheid van gemiddeld 5.48, gezien de afstand en snelheid + training + temperatuur ben ik zeer tevreden!
Lekker zweten, voel mij lekker, krijg lol in het stoppen met roken en val nog steeds langzaam af.
Ik ga mij denk ik dus maar inschrijven voor de 10 mijl Bridge to Bridge, loop ik 3 weken later de halve marathon.
/positievo
Goed bezig!quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:28 schreef Nirak het volgende:
Flipsen, daywalker, guard: dat klinkt als goede trainingen!
Ik ben weer bij de diëtist geweest vandaag en ze is tevreden met het resultaat: 2500 gram eraf in 5 weken. Nice
quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:28 schreef Nirak het volgende:
Flipsen, daywalker, guard: dat klinkt als goede trainingen!
Ik ben weer bij de diëtist geweest vandaag en ze is tevreden met het resultaat: 2500 gram eraf in 5 weken. Nice
Lekker wel om te merken dat een snelheid die een half jaar geleden niet kon nu blijkbaar niet zon probleem is.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Jij bent ineens snel aan t wordengoed man, met dit weer!!!
quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:43 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Mijn heuveltraining van vanavond is gereduceerd tot één alcoholvrij biertje
Absoluut!! Helemaal mee eens. Mooie training die je mocht lopen!!quote:
SPOILER: best wel trotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Komende week nog rustigaan, misschien wat opbouwen al, maar daarna zou ik mijn schema wel weer moeten kunen oppikken.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:59 schreef Guppyfriend het volgende:
Wat is de prognose, voettechnisch gezien? Wanneer mag je weer rennen?
Goed nieuws!quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:22 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Komende week nog rustigaan, misschien wat opbouwen al, maar daarna zou ik mijn schema wel weer moeten kunen oppikken.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
Heel tof RD Dat je gevraagd wordt om iemand door die laatste en zwartste km's te loodsen is volgens mij een enorme eer.SPOILER: best wel trotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
SPOILER: best wel trotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat tof!
Ja doei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |