Jullie zijn je hopelijk wel bewust dat ik alleen het lint aanpakte....quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:13 schreef Quoi het volgende:
En dan Swets die zijn hand geruststellend streelt. Met licht bezorgde blik. Die foto is priceless idd.
ik was er niet bij maar als jij het zegt.....Leest idd wel als een roman zoquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Jullie zijn je hopelijk wel bewust dat ik alleen het lint aanpakte....
Ow. Het was geen huwelijksaanzoek?quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Babiesquote:Op donderdag 10 juli 2014 17:34 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ow. Het was geen huwelijksaanzoek?
We geloven je. Echt.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mortal Kombat?quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:33 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
We geloven je. Echt.
Quoi: finish him!
Stipstreep: goed man!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:28 schreef Nirak het volgende:
Flipsen, daywalker, guard: dat klinkt als goede trainingen!
Ik ben weer bij de diėtist geweest vandaag en ze is tevreden met het resultaat: 2500 gram eraf in 5 weken. Nice
Heerlijk zegquote:Op donderdag 10 juli 2014 20:28 schreef Nirak het volgende:
Ik ben weer bij de diėtist geweest vandaag en ze is tevreden met het resultaat: 2500 gram eraf in 5 weken. Nice
Goed bezig!quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:28 schreef Nirak het volgende:
Leg al je loopkleding klaar, en zet je schoenen naast je bed! Dan kun je er meteen inschieten, en dan heb je dat maar vast gehadquote:Op donderdag 10 juli 2014 20:37 schreef SiIk het volgende:
[..]
Goed bezig!
Gefeliciteerd Stipstreep, en anderen die nog bezig zijn met sollicitaties ook succes!
Ik twijfel of ik vanavond of morgenochtend ga rennen. Het begint nu te onweren, dus dat lijkt me sowieso niet verstandig, geen idee hoe laat dat overgaat. Maar morgenochtend ligt waarschijnlijk mijn bed te lekker/ is het al te warm/insert ander excuus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |