SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2014 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Quoi op 11-07-2014 22:12:27 ]![]()
Gefeliciteerd!quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ik had deze al een keer gepost, maar kan deze er nu alsnog bij?
1
2[b]27&28 september 2014 - [url=http://www.mudmasters.nl/]MudMasters (Biddinghuizen)[/url][/b]
[*] Devv - 18 km![]()
Is dat twee dagen achter elkaar 18km ploeteren? Of is het uitgerekt om opstoppingen te voorkomen?quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:33 schreef Devv het volgende:
[ code verwijderd ]NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Het is een obstacle-ultra.quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:55 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Is dat twee dagen achter elkaar 18km ploeteren? Of is het uitgerekt om opstoppingen te voorkomen?Ja doei.![]()
Checkquote:Op donderdag 10 juli 2014 12:33 schreef Devv het volgende:
[ code verwijderd ]![]()
![]()
Wanneer er staatHoe uitdagend is dan het parcours?quote:De Bridge to Bridge is het belangrijkste hardloop evenement van Arnhem. Het is een evenement dat voor iedereen toegankelijk is. We bieden de lopers een uitdagend parcours over bezet en bevrijd gebied via de twee bruggen. Hiermee maken we bewust de verbinding met een belangrijk stuk historie van de stad: de Slag op Arnhem. Het is een evenement waar je met plezier aan deelneemt of naar komt kijken.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Feli stipstreep!!!Even zo, kan niet quoten op mobiel.quote:Het is ook raar om je 'te laten vallen'. Jezelf overeind houden kost dan energie die je beter kan gebruiken om naar voren te gaan.
Maar dat is het hem juist, je laat je vallen en het enige wat je hoeft te doen om overeind te blijven is je voet optillen en weer neerzetten. Dan ga je dus 'vanzelf' al vooruit. Zo kan je wel je benen ontspannen houden en het kost juist minder moeite. Dat is het hele idee erachter.
Maar zo heeft iedereen zijn eigen kijk erop, als je verder maar lol hebt![]()
![]()
ja had het kunnen weten vandeweek ook al. En dat rondje is in de buurt en deels door 'bos' maar die brandnetels groeien met dit weer erg goed.....quote:Op donderdag 10 juli 2014 11:52 schreef LyannaRuns het volgende:
[..]
Erg he die brandnetels? Hier ook, ik liep op sommige fietspaden gewoon te slalommen om er maar niet door geraakt te worden.
@stipstreep (coole usernick trouwens) gefeliciteerd!!Sono bello, sono sano, sono Palermitano!![]()
Dank uquote:.
Ja, dat zou wat zijnquote:.
Ik heb overigens nog wel een leuke ultra voor jullie gevonden.
http://fuegoyagua.org/survival-run-the-celts/![]()
Ik wil ook wel in OP. Maar weet niet of dit zo goed is......
1
212 oktober - [url=http://www.marathoneindhoven.nl/ - Marathon Eindhoven [/url]
[b]ser[b] - Halve MarathonSono bello, sono sano, sono Palermitano!![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2014 12:25 schreef Quoi het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!Beide gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb nog niks hoorquote:Moet nog even goed gaan nadenken en heb nog een aantal brieven uitstaan.
@Ser, je staat in de OP.![]()
Ga in Den Haag werken, dan kunnen we straks daar biertjes drinkenquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:05 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik heb nog niks hoorMoet nog even goed gaan nadenken en heb nog een aantal brieven uitstaan.
@Ser, je staat in de OP.(in het geval dat ik ook daadwerkelijk aangenomen word, natuurlijk).
![]()
Net terug van mijn eerste wisselduurloop...pfff zwaar, enorm veel gezwoot, maar wel voor herhaling vatbaar.
Bedoeling was 6x 8,5 minuut op rustig tempo en dan 1,5 minuut versnellen...
Maar m'n runkeeper ging enthousiast door na 6x want ik had weliswaar 6 ingevuld maar er stond achteraf 6 more times, stomik was helemaal op, kreeg kippenvel en ben toen maar gestopt en de 5 minuten uitlopen niet meer gedaan, wel terug naar huis gewandeld.
Intervallen loop ik met runkeeper, als ik die invoer op endomondo lijkt de grafiek nergens op...
Toch redelijk constant gelopen alle versnellingen onder de tussen de 4.30 en 5.00 en de rustige stukken rond de 5.50
Kortom tevredennu douchen
Stip en Quoi![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:06 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ga in Den Haag werken, dan kunnen we straks daar biertjes drinken(in het geval dat ik ook daadwerkelijk aangenomen word, natuurlijk).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
grazie.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:05 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ik heb nog niks hoorMoet nog even goed gaan nadenken en heb nog een aantal brieven uitstaan.
@Ser, je staat in de OP.
En succes met nadenken. Altijd lastig als je niet weg hoeft/wilt maar toch wat anders wil doen.Sono bello, sono sano, sono Palermitano!![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:12 schreef Quoi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jullie zijn je hopelijk wel bewust dat ik alleen het lint aanpakte....quote:Op woensdag 9 juli 2014 23:13 schreef Quoi het volgende:
En dan Swets die zijn hand geruststellend streelt. Met licht bezorgde blik. Die foto is priceless idd.![]()
ik was er niet bij maar als jij het zegt.....Leest idd wel als een roman zoquote:Op donderdag 10 juli 2014 15:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Jullie zijn je hopelijk wel bewust dat ik alleen het lint aanpakte....
Sono bello, sono sano, sono Palermitano!![]()
Vanavond heuveltraining, en ik vond het al bijna te benauwd om te kijken naar de tennisles van mijn zoontje![]()
![]()
Ow. Het was geen huwelijksaanzoek?quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Jullie zijn je hopelijk wel bewust dat ik alleen het lint aanpakte....Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Babiesquote:Op donderdag 10 juli 2014 17:34 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ow. Het was geen huwelijksaanzoek?![]()
![]()
We geloven je. Echt.quote:Op donderdag 10 juli 2014 15:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Jullie zijn je hopelijk wel bewust dat ik alleen het lint aanpakte....
Quoi: finish him!
Stipstreep: goed man!![]()
Mortal Kombat?quote:Op donderdag 10 juli 2014 18:33 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
We geloven je. Echt.
Quoi: finish him!
Stipstreep: goed man!F means you're fucked![]()
Den Haag
En alle goede berichten ook een
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.![]()
We blijven juichen hier voor alle positieve zaken(en ik zondag dan maar voor Argentinië)...
Stel: je hebt gisteren een bekertje bij elkaar gerend op 5km. Je staat op, koffie, douche, facebook/fok en denkt "Hm, (nog) helemaal geen spierpijn?)", ziet op je trainingsschema dat je morgen nog een keer 35´ (rustig) moet lopen en moet sowieso nog samen met je vrouw naar de dierenarts (jaarlijkse inentingen) en supermarkt. Ach, dan kan je vandaag toch gewoon 5km terug rennen in 7 min/km?
Benieuwd of ik morgen mijn bed nog uitkomDe stop halverweg was overigens een sanitaire stop van Pincho
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Ik heb vandaag met maatje interval gedaan. Km warm, 200,200,400,600,400,200,200 mtrs. Met ertussen steeds dezelfde afstand aan "rust". Afzien..Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ook hier intervallen vandaag, 7 x 5min met 2 min rust.
Intervallen , ik blijf het niets vinden, maar de stats zijn wel weer erg gaaf.
Paar intervallen zelfs op mijn 5km wedstrijdpace gelopen, en de rest er net boven.
Ik zit nu nog even lekker na te zweten en te genietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Flipsen, daywalker, guard: dat klinkt als goede trainingen!
Ik ben weer bij de diëtist geweest vandaag en ze is tevreden met het resultaat: 2500 gram eraf in 5 weken. Nice![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:28 schreef Nirak het volgende:
Ik ben weer bij de diëtist geweest vandaag en ze is tevreden met het resultaat: 2500 gram eraf in 5 weken. Nice![]()
Belangrijker, zelf ook tevreden?![]()
Heerlijk zegquote:Op donderdag 10 juli 2014 20:28 schreef Nirak het volgende:
Ik ben weer bij de diëtist geweest vandaag en ze is tevreden met het resultaat: 2500 gram eraf in 5 weken. Nice
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik ben blij dat ik vandaag niet hoef! Eerst helemaal benauwd en plakkerig, en nu thunder and lightning
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Goed bezig!quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:28 schreef Nirak het volgende:
Ik ben weer bij de diëtist geweest vandaag en ze is tevreden met het resultaat: 2500 gram eraf in 5 weken. Nice
Gefeliciteerd Stipstreep, en anderen die nog bezig zijn met sollicitaties ook succes!
Ik twijfel of ik vanavond of morgenochtend ga rennen. Het begint nu te onweren, dus dat lijkt me sowieso niet verstandig, geen idee hoe laat dat overgaat. Maar morgenochtend ligt waarschijnlijk mijn bed te lekker/ is het al te warm/insert ander excuus.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
Leg al je loopkleding klaar, en zet je schoenen naast je bed! Dan kun je er meteen inschieten, en dan heb je dat maar vast gehadquote:Op donderdag 10 juli 2014 20:37 schreef SiIk het volgende:
[..]
Goed bezig!
Gefeliciteerd Stipstreep, en anderen die nog bezig zijn met sollicitaties ook succes!
Ik twijfel of ik vanavond of morgenochtend ga rennen. Het begint nu te onweren, dus dat lijkt me sowieso niet verstandig, geen idee hoe laat dat overgaat. Maar morgenochtend ligt waarschijnlijk mijn bed te lekker/ is het al te warm/insert ander excuus.werkt bij mij altijd wel goed.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Zo zeg! Dat was warm!! Er stond een training op het programma van 3 x 11 minuten op 6:45 min/km. Ik had de intervallen in garmin al ingesteld op tussen de 6:40 en 7:10 ipv 6:40 en 6:50, omdat ik het te warm voor heul snel vond. Maar ook nu was het nog goed warm. Tijdens tweede en derde interval ook even een extra op adem kom pauze genomen. Niet helemaal de bedoeling, maar wilde echt lekker op tempo lopen, laag tempo komt dit weekend tijdens m'n duurloop wel weer. Al met al ging het best aardig, al zweet ik me nu (tien minuten na thuiskomst) nog steeds te pletter.![]()
Ik vind het stoer dat je geweest bent
Ik ben net terug van een lekker zweetrondje.
Op het programma stond een climaxloop 2x600, 2x700, 1x800, 1x900, en 1x1100 met 300mtr rust tussendoor.
Gezien de temp van 27 graden en de benauwdheid vond ik het ik wel slim om mijn hartslag zo goed mogelijk terug te krijgen naar normaal en de rust pauze invullen met goed doorwandelen.
Na 300 meter weer helemaal opgeladen voor de volgende interval dus en die moest ik dan in D4 pakken.. Ik was een beetje bang om de 6.00 min/km niet vol te kunnen houden, met name vanaf de 800, of 900 zou ik misschien half moeten sprinten. Maar verassend genoeg ging dat eigenlijk heel prima en bemerkte ik dat ik eigenlijk makkelijk iets sneller liep.
De laatste 1100 meter heb ik 1200 van gemaakt om zodoende op rond 8 km uit te komen op snelheid van gemiddeld 5.48, gezien de afstand en snelheid + training + temperatuur ben ik zeer tevreden!
Lekker zweten, voel mij lekker, krijg lol in het stoppen met roken en val nog steeds langzaam af.
Ik ga mij denk ik dus maar inschrijven voor de 10 mijl Bridge to Bridge, loop ik 3 weken later de halve marathon.
/positievoIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Dit ja!quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:43 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik vind het stoer dat je geweest bentDa's wel een goede ja, ga ik doenquote:Op donderdag 10 juli 2014 20:39 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Leg al je loopkleding klaar, en zet je schoenen naast je bed! Dan kun je er meteen inschieten, en dan heb je dat maar vast gehadwerkt bij mij altijd wel goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
Die wil ik ooookkkkk
(H&M shirtje van siIk
Gefeliciteerd nirak
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Jij bent ineens snel aan t wordenquote:Op donderdag 10 juli 2014 20:44 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik ben net terug van een lekker zweetrondje.
Op het programma stond een climaxloop 2x600, 2x700, 1x800, 1x900, en 1x1100 met 300mtr rust tussendoor.
Gezien de temp van 27 graden en de benauwdheid vond ik het ik wel slim om mijn hartslag zo goed mogelijk terug te krijgen naar normaal en de rust pauze invullen met goed doorwandelen.
Na 300 meter weer helemaal opgeladen voor de volgende interval dus en die moest ik dan in D4 pakken.. Ik was een beetje bang om de 6.00 min/km niet vol te kunnen houden, met name vanaf de 800, of 900 zou ik misschien half moeten sprinten. Maar verassend genoeg ging dat eigenlijk heel prima en bemerkte ik dat ik eigenlijk makkelijk iets sneller liep.
De laatste 1100 meter heb ik 1200 van gemaakt om zodoende op rond 8 km uit te komen op snelheid van gemiddeld 5.48, gezien de afstand en snelheid + training + temperatuur ben ik zeer tevreden!
Lekker zweten, voel mij lekker, krijg lol in het stoppen met roken en val nog steeds langzaam af.
Ik ga mij denk ik dus maar inschrijven voor de 10 mijl Bridge to Bridge, loop ik 3 weken later de halve marathon.
/positievogoed man, met dit weer!!!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Goed bezig!quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:28 schreef Nirak het volgende:
quote:Op donderdag 10 juli 2014 20:28 schreef Nirak het volgende:
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Lekker wel om te merken dat een snelheid die een half jaar geleden niet kon nu blijkbaar niet zon probleem is.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Jij bent ineens snel aan t wordengoed man, met dit weer!!!
It was a good day.
quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:43 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Mijn heuveltraining van vanavond is gereduceerd tot één alcoholvrij biertje![]()
![]()
Oe! Mijn marathonschema is bijna klaar. Trainer moet nog alleen even wat looptempo's wijzigen en dan weet ik wat ik kan gaan doen
Nu nog gauw even die voet laten genezen en gaan
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Wat is de prognose, voettechnisch gezien? Wanneer mag je weer rennen?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Na al die post over mouwloze shirt, die van mij maar eens aangetrokken. Vorig jaar had ik er 1 gekocht maar nog nooit aangetrokken tijdens het lopen. Daarna ben ik hem langzaam vergeten.
Maar wat loopt dat fijn!! Ik ga dit weekend er nog een paar halen.
Absoluut!! Helemaal mee eens. Mooie training die je mocht lopen!!quote:![]()
![]()
SPOILER: best wel trotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Komende week nog rustigaan, misschien wat opbouwen al, maar daarna zou ik mijn schema wel weer moeten kunen oppikken.quote:Op donderdag 10 juli 2014 21:59 schreef Guppyfriend het volgende:
Wat is de prognose, voettechnisch gezien? Wanneer mag je weer rennen?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Goed nieuws!quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:22 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Komende week nog rustigaan, misschien wat opbouwen al, maar daarna zou ik mijn schema wel weer moeten kunen oppikken.
Ben wel benieuwd naar je schema ook. Waar begin je, hoe bouw je op, etc. If you care to share..
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
Heel tof RD Dat je gevraagd wordt om iemand door die laatste en zwartste km's te loodsen is volgens mij een enorme eer.SPOILER: best wel trotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
SPOILER: best wel trotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat tof!
Ja doei.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: