SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door E.T. op 11-07-2014 12:32:19 ]I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
Hele wijze woordenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:43 schreef motorbloempje het volgende:
Whisky >>>>> Whiskey
Whiskey met cola = /care
Whisky met cola = heilschennis
Snel hoor!quote:Op donderdag 10 juli 2014 22:30 schreef spiritusbus het volgende:
Vandaag aan een stratenloop over 5km meegedaan in Ridderkerk.
Het ging stiekem best goed, net geen pr en eindelijk weer eens onder de 19
18:55 stond op de klok bij het finishen.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:54 schreef E.T. het volgende:
Ging het hier van de week over chi-running? Hier een stuk in het NederlandsDagblad hierover:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En toen stopte ik maar met lezen.quote:Chirunning is een hardlooptechiek waarvan je geen blessures krijgt.Dit.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:43 schreef motorbloempje het volgende:
Whisky >>>>> Whiskey
Whiskey met cola = /care
Whisky met cola = heilschennisZeeuwse mossels kunnen altijd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 39% gewijzigd door te-brengla op 11-07-2014 12:31:47 (aanvulling) ]
Jeutjequote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:30 schreef E.T. het volgende:
Ok.. een beginnende springersknie en een overblijfsel van de ruptuur van vorig jaar.. Maar 5 oktober haal ik makkelijk, blessure-technisch gezien![]()
Eerste focus op m'n bovenbeen; oefeningen (steps en squats) en 3x p.dag rekken om het littekenweefsel soepel te krijgen. M'n knie is erg weinig flexibel, knieschijf kan nauwelijks heen en weer (randje hypo-mobiel) dus dat wordt ook meegenomen. Volgende week samen over m'n schema buigen en tot die tijd gewoon kleine afstanden lopen (3 a 3,5km gaat pijnvrij, dus dat gewoon doen)
Wat een mutsquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:32 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Nooit geweten dat een schaar 1 van de tien dingen is waar je niet zonder kan als je hardloopt als girl zijnde. En nog meer rare dingen.
De HM is niet in gevaarquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:45 schreef Quoi het volgende:
[..]
JeutjeGeen ramp, maar toch een beetje een tegenvaller lijkt me. 5 oktober HM red je wel, bedoel je? Of red je 5 oktober gewoon weer hardlopend?
Mijn godquote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:32 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Nooit geweten dat een schaar 1 van de tien dingen is waar je niet zonder kan als je hardloopt als girl zijnde. En nog meer rare dingen.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:59 schreef E.T. het volgende:
[..]
De HM is niet in gevaarZeker niet als Swets de laatste paar km's meeloopt en me blijft toeschreeuwen om niet het lef te hebben te gaan wandelen
Mooi!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:59 schreef E.T. het volgende:
[..]
De HM is niet in gevaarZeker niet als Swets de laatste paar km's meeloopt en me blijft toeschreeuwen om niet het lef te hebben te gaan wandelen
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:59 schreef E.T. het volgende:
[..]
Gelukkig!! Gezellig als swets een stuk meefietst!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 14:59 schreef E.T. het volgende:
[..]
Rottemerenloop iddquote:Op vrijdag 11 juli 2014 15:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Gelukkig!! Gezellig als swets een stuk meefietst!
Doe je de rottemerenloop? Of hoe heet ie?
Even deze quoten, da's makkelijker. Maar goeie berichten ET! Top!quote:
In mijn geval whisky, want red label is schots. Maar ik doe volgens sommige mensen wel meer aan heiligschennis, alleen al omdat ik met een vrouw getrouwd ben. Dus ik zet dat voort door whisky te mixenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 11:43 schreef motorbloempje het volgende:
Whisky >>>>> Whiskey
Whiskey met cola = /care
Whisky met cola = heilschennis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |