Slaap fijn! Je zult morgen weinig anders horen denk ikquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:57 schreef Nirak het volgende:
Murmeli, zijn er foto's van dat hangende oog?Maar Finn te horen dat het iedere dag beter gaat met de schrikspierpijn
En aangezien het hier over voetballen gaat, ga ik maar een runnersworld lezen in bed
ik kwam een foto tegen van de opgelapte Murmeli op de link die eerder gepost werd vanavondquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:57 schreef Nirak het volgende:
Murmeli, zijn er foto's van dat hangende oog?Maar Finn te horen dat het iedere dag beter gaat met de schrikspierpijn
Ik gebruik m'n onderarm soms als navigatiequote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:31 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb net een 'course' van 24km op mijn Garmin 310XT gezet voor morgen. Ben benieuwd of dat een beetje werkt. Voor de zekerheid ook maar een briefje mee
praat niet over de bookies....als ik hun mag geloven hier in NZ dan verliezen we morgenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:36 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Had iemand bij een bookmaker een tientje gezet op deze uitslag?
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:32 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Welke Duitser heeft deze wedstrijd nog niet gescoord?
Neuer niet en nee geen geld opgezet zowel dan onderzoek van FIFAquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:36 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Had iemand bij een bookmaker een tientje gezet op deze uitslag?
Ah, ik zag je Endomondo grafiekje eerst en lees nu dit pas, sorry voor mijn commentquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:48 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dat heb ik met de zevenheuvelenloop, durf ik niet meer...
Misschien dat ik in de week zelf eens even op internet ga kijken als ik niet geblesseerd ben
.
Ik heb net voor het eerst mijn footpod uitgeprobeerd, leuk speelgoed. Gewoon lekker een stukje gewandeld, was wel erg zwaar met zo'n footpod, hartslag kroop zo naar de 160, terwijl ik echt niet heel hard ging...Wel lekker in de regen!
![]()
https://www.endomondo.com/workouts/369878548/2368823
Haha geen probleem hoorquote:Op woensdag 9 juli 2014 01:06 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ah, ik zag je Endomondo grafiekje eerst en lees nu dit pas, sorry voor mijn comment
ah dat verklaart een hoop, ik vond je opmerking dat zo'n footpod zwaar was met wandelen al een beetje raarquote:Op woensdag 9 juli 2014 06:20 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Haha geen probleem hoor.
Het ziet er ook zo knullig uit zo op endomondo, maar het was dus een step-up training, met rugzak van 5 kilo op mijn rug. Een half uurtje een stapel stenen op en af stappen, om hoogtemeters te simuleren. Best pittig!
Mossel, je kan dit bovenstaande stuk uit de OP halen wat mij betreft!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:34 schreef mosselmossel het volgende:
Ekiden
Ook dit jaar doen we vanuit dit topic weer mee met de Rotterdam Ekiden, op 5 juli 2014. De Ekiden is een estafetteloop, zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km. In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand. Een leuke gelegenheid om samen aan een wedstrijd mee te doen, ieder in zijn eigen tempo. ( www.rotterdamekiden.nl )
Overzicht deelnemers:
https://docs.google.com/s(...)ClcgXqra51s-sPQ/edit
Die ga ik nog eens even opzoekenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik kwam een foto tegen van de opgelapte Murmeli op de link die eerder gepost werd vanavond
quote:
Dat wel, vind het normaal ook best lekker, maar als je 2,5-3 uur onderweg bent moet je niet vekleumd gaan worden. Maar het is een goede training want in oktober kan het ook regenen en koud zijn natuurlijk.quote:
Nee, dat zijn beiden geen opties helaasquote:Op woensdag 9 juli 2014 09:40 schreef Nat-Water het volgende:
Het wordt in de avond beter, je kan misschien dan gaan lopen?
Of natuurlijk een dagje overslaan![]()
ben benieuwd hoe je het vind.. ik heb ook kaartjes liggen en we gaan deze zomervakantie dus ook die kant opquote:Op woensdag 9 juli 2014 09:35 schreef Nanook24 het volgende:
[..]![]()
Hier wordt het vandaag lopen, morgen slenteren want we hebben een dagje Kalkar in de planning met de kinderen. Nu al zin in.
Ik vond het net evengoed nog warm zat..quote:Op woensdag 9 juli 2014 09:42 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Nee, dat zijn beiden geen opties helaasMaar het is prima, there is no bad weather just bad clothing
stom dat het niet beter wordt van rustquote:Op woensdag 9 juli 2014 09:43 schreef mosselmossel het volgende:
Vanmiddag naar de fysio. Eens kijken wat die zegt. Gek genoeg voel ik mijn voet na anderhalve week niet lopen nog steeds.
Dat is niet gek, dat betekent dat er serieus iets aan de hand is zou ik zeggen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 09:43 schreef mosselmossel het volgende:
Vanmiddag naar de fysio. Eens kijken wat die zegt. Gek genoeg voel ik mijn voet na anderhalve week niet lopen nog steeds.
Ik zal wel even kort verslag doen. (of als ik denk dat het nodig is wat langer maar dan maak ik er wel een PM van.;)quote:Op woensdag 9 juli 2014 09:51 schreef E.T. het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe je het vind.. ik heb ook kaartjes liggen en we gaan deze zomervakantie dus ook die kant op
Oh, daar is een collega van me ook naartoe geweest! Ik herkende de naam al. Die heeft 2 kinderen, 4 en 6 oid, en die was er zeer, zeer over te spreken. Z'n kinderen waren er helemaal weg van.quote:Op woensdag 9 juli 2014 09:55 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Ik zal wel even kort verslag doen. (of als ik denk dat het nodig is wat langer maar dan maak ik er wel een PM van.;)
Op zich is het simpel. Normaal gesproken is Argentinië een stuk beter dan Nederland. Argentinië speelt dit WK echter veel slechter dan ze normaal zou kunnen. Nederland speelt dit WK veel beter dan ze normaal zou kunnen. Wordt gewoon spannend dus. Kan alle kanten op.quote:Op woensdag 9 juli 2014 10:52 schreef Murmeli het volgende:
Mossel: succes bij de fysio!
Wbt voetbal: ik heb er geen verstand van. Dus ik laat me verrassen!
Beterschap!quote:Op woensdag 9 juli 2014 10:28 schreef Serinde het volgende:
Ik ben ziek en hoop dus dat net als gisteren de wedstrijd in de eerste helft beslist is, dan kan ik gewoon gaan slapen. Afgezien vanher feit dat keelpijn echt heel rot is, vind ik het ook klote omdat ik net lekker op weg was met mijn nieuwe schema. * Serinde zielig voelt.
Tot zover ego posting.
Mossel, benieuwd wat de fysio zegt.
Zoals van Gaal gisteren ook al zei: het wordt fifty fifty.quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:01 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Op zich is het simpel. Normaal gesproken is Argentinië een stuk beter dan Nederland. Argentinië speelt dit WK echter veel slechter dan ze normaal zou kunnen. Nederland speelt dit WK veel beter dan ze normaal zou kunnen. Wordt gewoon spannend dus. Kan alle kanten op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:19 schreef Voccar het volgende:
[..]
Zoals van Gaal gisteren ook al zei: het wordt fifty fifty.Als het maar geen fitty-fitty wordt zoals bij Spanje 4 jaar geledenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:32 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Gisteren niet gelopen.Spannend! Hopelijk wordt het wat voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I solemnly swear i'm up to no good
Precies! Ik had vroeger een trainert. Een ras-Amsterdammer (dat is dan weer jammer) die continu zei: de bal is rond en moet in de goalquote:Op woensdag 9 juli 2014 11:37 schreef Nirak het volgende:
De bal is rond. Dat is alles wat ik erover kwijt kan
Messi heeft, vergeleken met een jaar ofwat geleden, nog amper gepresteerd dit week. Continu aan het doseren en temporiseren. En zelfs daar wordt 'ie al moe van. Zie VS België het resultaat: Een kans die Messi NOOIT zou missen, wordt nu gepakt door de Belgische doelman.quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:01 schreef mosselmossel het volgende:
Argentinië Messi speelt dit WK echter veel slechter dan ze normaal zou kunnen.
Messi moet alles alleen doen. Hij speelt goed, maar kan het niet alleen. Doordat hij zo veel moet doen, maakt hij een uitgebluste indruk.quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:10 schreef Levitas het volgende:
[..]
Messi heeft, vergeleken met een jaar ofwat geleden, nog amper gepresteerd dit week. Continu aan het doseren en temporiseren. En zelfs daar wordt 'ie al moe van. Zie VS België het resultaat: Een kans die Messi NOOIT zou missen, wordt nu gepakt door de Belgische doelman.
Ik ben er bang voor dat Messi het vanavond wel eens op z`n heupen kan krijgen. Dan heb je als NL niks in te brengen. Want een Messi op een goede dag > het middenveld én verdediging van NL. Dus, laten we hopen dat Messi gewoon echt niet topfit is, zoals Robben
Da's niet helemaal waar. Bij Barcelona speelde hij dit jaar ook precies zo, en daar hoeft hij zeker niet alles alleen te doen. Er staat me zelfs bij dat er door commentatoren tijdens het seizoen werd geroepen dat hij "krachten aan het sparen was voor het WK".quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:20 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Messi moet alles alleen doen. Hij speelt goed, maar kan het niet alleen. Doordat hij zo veel moet doen, maakt hij een uitgebluste indruk.
Hoe verklaar je dan statistieken als 'chances created', waarin Messi bovenaan staat. En het aantal succesvolle dribbels, waarin Messi ook bovenaan staat. Dit zijn statistieken die er echt toe doen voor een middenvelder. Dat de rest van zijn team het verprutst is niet zijn fout. Messi is gewoon goed.quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:24 schreef Nat-Water het volgende:
[..]
Da's niet helemaal waar. Bij Barcelona speelde hij dit jaar ook precies zo, en daar hoeft hij zeker niet alles alleen te doen. Er staat me zelfs bij dat er door commentatoren tijdens het seizoen werd geroepen dat hij "krachten aan het sparen was voor het WK".
Hij lijkt gewoon niet echt in vorm op dit moment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |