Slaap fijn! Je zult morgen weinig anders horen denk ikquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:57 schreef Nirak het volgende:
Murmeli, zijn er foto's van dat hangende oog?Maar Finn te horen dat het iedere dag beter gaat met de schrikspierpijn
En aangezien het hier over voetballen gaat, ga ik maar een runnersworld lezen in bed
ik kwam een foto tegen van de opgelapte Murmeli op de link die eerder gepost werd vanavondquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:57 schreef Nirak het volgende:
Murmeli, zijn er foto's van dat hangende oog?Maar Finn te horen dat het iedere dag beter gaat met de schrikspierpijn
Ik gebruik m'n onderarm soms als navigatiequote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:31 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb net een 'course' van 24km op mijn Garmin 310XT gezet voor morgen. Ben benieuwd of dat een beetje werkt. Voor de zekerheid ook maar een briefje mee
praat niet over de bookies....als ik hun mag geloven hier in NZ dan verliezen we morgenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:36 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Had iemand bij een bookmaker een tientje gezet op deze uitslag?
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:32 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Welke Duitser heeft deze wedstrijd nog niet gescoord?
Neuer niet en nee geen geld opgezet zowel dan onderzoek van FIFAquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:36 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Had iemand bij een bookmaker een tientje gezet op deze uitslag?
Ah, ik zag je Endomondo grafiekje eerst en lees nu dit pas, sorry voor mijn commentquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:48 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dat heb ik met de zevenheuvelenloop, durf ik niet meer...
Misschien dat ik in de week zelf eens even op internet ga kijken als ik niet geblesseerd ben
.
Ik heb net voor het eerst mijn footpod uitgeprobeerd, leuk speelgoed. Gewoon lekker een stukje gewandeld, was wel erg zwaar met zo'n footpod, hartslag kroop zo naar de 160, terwijl ik echt niet heel hard ging...Wel lekker in de regen!
![]()
https://www.endomondo.com/workouts/369878548/2368823
Haha geen probleem hoorquote:Op woensdag 9 juli 2014 01:06 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ah, ik zag je Endomondo grafiekje eerst en lees nu dit pas, sorry voor mijn comment
ah dat verklaart een hoop, ik vond je opmerking dat zo'n footpod zwaar was met wandelen al een beetje raarquote:Op woensdag 9 juli 2014 06:20 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Haha geen probleem hoor.
Het ziet er ook zo knullig uit zo op endomondo, maar het was dus een step-up training, met rugzak van 5 kilo op mijn rug. Een half uurtje een stapel stenen op en af stappen, om hoogtemeters te simuleren. Best pittig!
Mossel, je kan dit bovenstaande stuk uit de OP halen wat mij betreft!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:34 schreef mosselmossel het volgende:
Ekiden
Ook dit jaar doen we vanuit dit topic weer mee met de Rotterdam Ekiden, op 5 juli 2014. De Ekiden is een estafetteloop, zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km. In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand. Een leuke gelegenheid om samen aan een wedstrijd mee te doen, ieder in zijn eigen tempo. ( www.rotterdamekiden.nl )
Overzicht deelnemers:
https://docs.google.com/s(...)ClcgXqra51s-sPQ/edit
Die ga ik nog eens even opzoekenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik kwam een foto tegen van de opgelapte Murmeli op de link die eerder gepost werd vanavond
quote:
Dat wel, vind het normaal ook best lekker, maar als je 2,5-3 uur onderweg bent moet je niet vekleumd gaan worden. Maar het is een goede training want in oktober kan het ook regenen en koud zijn natuurlijk.quote:
Nee, dat zijn beiden geen opties helaasquote:Op woensdag 9 juli 2014 09:40 schreef Nat-Water het volgende:
Het wordt in de avond beter, je kan misschien dan gaan lopen?
Of natuurlijk een dagje overslaan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |