Ik zit nu ook te zoeken, maar kan nergens de vo2max tabel vinden. Waar precies hebben ze dat nu verstopt?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 22:15 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Zo dat was even zoeken in dat nieuwe garmin connect waar ze de vo2 max hadden gelaten. En nu bedenken wat ik eigenlijk allemaal wil zien.
staat onder rapporten.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:45 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Ik zit nu ook te zoeken, maar kan nergens de vo2max tabel vinden. Waar precies hebben ze dat nu verstopt?
Als ik bij rapporten kijk, zie ik een heleboel andere dingen (duur, afstand, tempo etc) maar geen vo2max, of kijk ik niet goedquote:
je kijkt niet goed.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 13:56 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Als ik bij rapporten kijk, zie ik een heleboel andere dingen (duur, afstand, tempo etc) maar geen vo2max, of kijk ik niet goed
Edit: gevonden!
Dan moet je helaas een duurdere zoeken.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:01 schreef streamnl het volgende:
Ik wil een nieuwe horloge die ook zulke dingen meet en waarop ik kan navigeren als ik een .gpx importeer.
Nu ben ik helemaal verliefd geworden op de Fenix2. Maar ja...
"Oooooo, dan is ie net zo duur als jouw ander horloge.... Die het nog prima doet!!!!!"
/firstworldproblems
Bij mij werkte:quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:01 schreef streamnl het volgende:
Ik wil een nieuwe horloge die ook zulke dingen meet en waarop ik kan navigeren als ik een .gpx importeer.
Nu ben ik helemaal verliefd geworden op de Fenix2. Maar ja...
"Oooooo, dan is ie net zo duur als jouw ander horloge.... Die het nog prima doet!!!!!"
/firstworldproblems
Ik heb al de 610. En dat is een goed horloge. Maar ja...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:07 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Bij mij werkte:
"Zonder dit horloge kan ik net zo goed stoppen met lopen. IS DAT WAT JE WIL?!!?"
Ik ga nu winkelen en hopelijk kom ik een winkel tegen waar ze die hebben. Dan wil ik kijken hoe deze om mijn pols zit. Als hij mooi is om ook dagelijks te dragen.... Koop ik hemquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:04 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Dan moet je helaas een duurdere zoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I solemnly swear i'm up to no good
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:07 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Bij mij werkte:
"Zonder dit horloge kan ik net zo goed stoppen met lopen. IS DAT WAT JE WIL?!!?"
En als ie al in de winkel is vragen ze vaak de adviesprijs.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:12 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ben benieuwd of je m vind in de winkels stream. Ik heb m nog nooit gezien.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:07 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
Bij mij werkte:
Dat wil ik dus ook, een nieuwe iPhonequote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:22 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
En als ie al in de winkel is vragen ze vaak de adviesprijs.
Ik wil gewoon de Suunto 3R, als ie uitkomt. Dan kan die mooi via Bluetooth Smart met m'n Mio Link babbelen.
Maar ik heb eerst m'n zinnen op een iPhone gezet
quote:
Dat, met de daarbij horende overslaande stem, wanhopige gebaren en een traantje dat langzaam van mijn ooghoek naar beneden ging, leverde een redelijk ongeinteresseerde reactie op..quote:
En dan vragen ze aan mij altijd wie nou het vrouwtje en wie het mannetje is in onze relatiequote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:25 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
[..]
Dat, met de daarbij horende overslaande stem, wanhopige gebaren en een traantje dat langzaam van mijn ooghoek naar beneden ging, leverde een redelijk ongeinteresseerde reactie op..
Ik voel je pijn… Als ik iets ècht ècht nodig heb, gebruik ik m'n beste puppy-eyes. En dan krijg ik "dat werkt niet bij mij hoorquote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:25 schreef Mr.B. het volgende:
[..]
[..]
Dat, met de daarbij horende overslaande stem, wanhopige gebaren en een traantje dat langzaam van mijn ooghoek naar beneden ging, leverde een redelijk ongeinteresseerde reactie op..
Walik bij Riethoven, staan niet onfortuinlijke huizen daar..quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:26 schreef SEMTEX het volgende:
Vanmorgen 22km constant rond de 5:30 gelopen met de marathongroep (10,5km/u). Was fijn en ging lekker. Ben door dorpen gelopen waarvan ik niet wist dat ze bestonden (Walik?!) Zo ff een pc zoeken in huis die niet oververhit (2 al nu) en de route uppen.
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:28 schreef Nirak het volgende:
[..]
En dan vragen ze aan mij altijd wie nou het vrouwtje en wie het mannetje is in onze relatie
Maar hé, goed geprobeerd!
quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:31 schreef Mr.B. het volgende:
[..]Ik heb mijn belachelijk dure horloge met allerlei superhandige functies die ik nooit ga gebruiken nu toch mooi wel.
Goed gedaan, jochie!quote:Op zaterdag 12 juli 2014 14:31 schreef Mr.B. het volgende:
[..]Ik heb mijn belachelijk dure horloge met allerlei superhandige functies die ik nooit ga gebruiken nu toch mooi wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |