abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142201307
Net weer terug van mijn loopje bij de AV het was warm maar ik heb wel lekker gelopen. Geen idee hoe hard ik zit even lekker in de tuin bij te komen ga straks mijn Garmin pas aan de laptop hangen. :)

Nirak, van harte gefeliciteerd met de verkoop onder voorbehoud fingers crossed dat het allemaal goed gaat komen. Hebben jullie zelf al iets op het oog?
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  zaterdag 12 juli 2014 @ 12:06:13 #252
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_142201519
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 11:32 schreef LyannaRuns het volgende:

[..]

Quoi, ik moest wel even heel hard gniffelen om je schoonmoeder comment. Hopelijk niet te vaak, gezien het hoge-noorden-gehalte?

Hier heerlijke run gehad met het loopgroepje, ik zit weer op mijn oude snelheid, blij mee. Net geen 10K gelopen, maar als ik was doorgelopen had ik volgens mij een bekertje gelopen :) *O*

Wel warm en benauwd, maar goed, toch volgehouden inclusief twee hoge viaducten over de snelweg. Goede voorbereiding op die IJ-tunnel straks :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*O*

Dat op de hoge veluwe met b&b klinkt ook wel leuk. Ik zie perspectieven voor een leuk weekendje weg :9
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zaterdag 12 juli 2014 @ 12:07:25 #253
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_142201546
En jeej voor de voet van mossel *O*
En het AV loopje van nanook *O*
pi_142201605
Weer goede loopjes vanmorgen. Vonden de andere lopers het ook benauwd of is dat iets heel plaatselijks/persoonlijks?

Vanmorgen 8 km gelopen, eerste stuk rustigaan en de laatste 3 km wat versneld. Lekker gelopen en dat terwijl ik totaal geen zin had toen ik de deur uit ging. Maar dat is vaker zo :)
https://www.endomondo.com/workouts/371613277/8270328

Over een week of 2/3 hoop ik weer op 10 te zitten. Dat was nu ook wel gelukt als ik het tempo laag had gehouden, maar ik moet verstandig zijn i.p.v. ongeduldig. En ik overweeg om dan de afstand uit te gaan bouwen naar 15 km als het me lukt om een paar weken na elkaar minimaal 1 keer 9 of 10 km te lopen.
  Moderator zaterdag 12 juli 2014 @ 12:15:34 #255
155227 crew  Guppy
dus
pi_142201755
Je hebt een bekertje Nirak *O*
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_142201764
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 12:09 schreef Nirak het volgende:
Weer goede loopjes vanmorgen. Vonden de andere lopers het ook benauwd of is dat iets heel plaatselijks/persoonlijks?

Nu liggen Eindhoven en Den Bosch niet heel ver van elkaar vandaan, maar ik vond het ook goed benauwd. Fijn dat je lekker gelopen hebt! Met bekertje zag ik. ;)

Zag nog meer leuke rondjes voorbij komen, lekker hoor!

Hier ook de deur uit geweest, uiteindelijk 11,4 km gelopen in anderhalf uur. Ietsje ingekort dus, had wat last van m'n voet en knie. Vorige week dus nieuwe schoenen gekocht en in plaats van antipronatie een neutrale schoen mee naar huis genomen. Ik kreeg vanaf zes kilometer wat last van mijn voet (gek genoeg hetzelfde als toen mijn antipronatieblok irriteerde, een soort schraal gevoel onder de voetboog. Vanaf km acht kwam daar een irritante knie bij. Nu was het niet superpijnlijk en ik kon ook wel doorlopen, maar ik weet niet of ik nu al conclusies moet trekken, ik heb namelijk nooit last van mijn knie. Aan de ene kant kijk ik het het liefste nog een week of twee aan, verkoopster zei ook dat een neutrale schoen best even wennen kan zijn, maar aan de andere kant wil ik niet over twee weken met vieze schoenen terug die al helemaal ingelopen zijn. Ervaringen?
pi_142201870
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 11:22 schreef RunnerAdd het volgende:

[..]

@pijll omgeving maakt me niet heel veel uit. Afstand is max. 10, liever wel meer dan 5.
Met eind van het jaar bedoel ik november/ december.
Ok.

Marathon van Spijkenisse een idee? Half december, en een aantal forumleden willen daar ook gaan lopen. Ik misschien ook wel (de halve marathon). En ze hebben ook een 10.
pi_142201901
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 11:26 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Het barst van de loopjes hier in de buurt. Kijk anders even op hardloopkalender.nl
Dankje!

Iemand toevallig ervaring met de Erasmus ronde? (5, 10 of 15 km)
http://www.eur-roadrunners.nl/Joomla/erasmusronde.html
pi_142201928
hmm gogo.. ik heb ook wel eens een irriterende knie en dan weer tijden niet. Maar ik heb dat vaker en jij hebt dat nog nooit gehad.. Het was natuurlijk pas vanaf een km of 6, dus het zou gewenning kunnen zijn.. Je kunt het best even aankijken, zolang de irritatie maar niet erger wordt.
Mooie afstand gelopen wel!

En ik had idd een bekertje :D, die had ik al een paar keer eerder kunnen hebben, maar ik klokte steeds in de 59e minuut uit. Nu heb ik hem ein-de-lijk :P
pi_142201968
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 12:21 schreef RunnerAdd het volgende:

[..]

Dankje!

Iemand toevallig ervaring met de Erasmus ronde? (5, 10 of 15 km)
http://www.eur-roadrunners.nl/Joomla/erasmusronde.html
Ja, is rondje om de Kralingse Plas. Goed georganiseerd, geen heel boeiend parcours. Geen medaille na afloop (als je dat belangrijk vindt).
pi_142202062
Net benauwd loopje 3 van deze week gedaan.. ik was ook echt ondanks dat het een LDL was echt leeg en op.

Km 10, even korte stop, slokje drinken, en moest bukken om mijn veter opnieuw te strikken.. ik sta weer op en werd helemaal dizzy in de zon.
Even rustig aan doen, nog 7 km te gaan. Km 12, ik denk, kom op nog 5 te gaan en op 12.5 km val ik gewoon stil.
Hou het dan maar op die bijna 30 km deze week en niet verder pushen. Volgende week een nieuwe week :)
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_142202097
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 12:26 schreef De_kluizenaar het volgende:
Net benauwd loopje 3 van deze week gedaan.. ik was ook echt ondanks dat het een LDL was echt leeg en op.

Km 10, even korte stop, slokje drinken, en moest bukken om mijn veter opnieuw te strikken.. ik sta weer op en werd helemaal dizzy in de zon.
Even rustig aan doen, nog 7 km te gaan. Km 12, ik denk, kom op nog 5 te gaan en op 12.5 km val ik gewoon stil.
Hou het dan maar op die bijna 30 km deze week en niet verder pushen. Volgende week een nieuwe week :)
Prima toch. Gewoon aanpassen aan de omstandigheden. Volgende keer beter. Toch lekker even buiten geweest!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  zaterdag 12 juli 2014 @ 12:29:13 #263
430262 LyannaRuns
Blije RenGup
pi_142202130
Gogo, ik weet niet of het in je verzekeringspakket zit, maar een bezoekje aan de podotherapeut is soms heel verhelderend. Ik wist dat ik overproneerde, maar dat het zo erg was wist ik niet tot de therapeut liet zien dat ik bij beide voetbogen helemaal doorzak (rechts nog erger dan links). Inmiddels antipronatie schoenen inclusief zooltjes en dat loopt echt zo veel beter (nog wel spierpijn in de kuiten haha).

Hardloopwinkels zijn vaak heel goed voor de eerste aanschaf van schoenen en ze hebben echt wel verstand van zaken, maar zeker als je vaker blessures loopt (zoals ik) is het handig om er een echte professional naar te laten kijken. Ik heb er in ieder geval geen spijt van.

Mooi loopje Nirak! *O* Leuk, zo'n bekertje! En hier ook gigantisch benauwd hoor, bij het hele loopgroepje liep het water er in straaltjes af haha ^O^
I want to jump all my limitations but the shoes upon my feet
pi_142202353
Mini-Bruggenloop in Rotterdam. Heerlijk gelopen *O*: http://runkeeper.com/user/Mitchel/activity/391421821. Dat rondje ga ik vaker lopen.

Had er fietsen-lopen-fietsen van gemaakt, en heb in totaal hiermee zo goed als de marathonafstand afgelegd :D.
Get stoned
pi_142202368
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 12:23 schreef pijll het volgende:

[..]

Ja, is rondje om de Kralingse Plas. Goed georganiseerd, geen heel boeiend parcours. Geen medaille na afloop (als je dat belangrijk vindt).
Als ik niets anders leuks meer tegenkom ga ik dit denk doen, lekker dicht bij huis gewoon om ervaring op te doen met (gecertificeerde) wedstrijdloopjes.
pi_142202537
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 12:22 schreef Nirak het volgende:
hmm gogo.. ik heb ook wel eens een irriterende knie en dan weer tijden niet. Maar ik heb dat vaker en jij hebt dat nog nooit gehad.. Het was natuurlijk pas vanaf een km of 6, dus het zou gewenning kunnen zijn.. Je kunt het best even aankijken, zolang de irritatie maar niet erger wordt.
Mooie afstand gelopen wel!

En ik had idd een bekertje :D, die had ik al een paar keer eerder kunnen hebben, maar ik klokte steeds in de 59e minuut uit. Nu heb ik hem ein-de-lijk :P
Denk dat ik het idd even aankijk, of anders even bel om het voor te leggen... Pijntjes zijn nu al weer weg, ernstig is het dus niet, bedoeling is alleen wel dat het ook niet ernstig wordt.

quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 12:29 schreef LyannaRuns het volgende:
Gogo, ik weet niet of het in je verzekeringspakket zit, maar een bezoekje aan de podotherapeut is soms heel verhelderend. Ik wist dat ik overproneerde, maar dat het zo erg was wist ik niet tot de therapeut liet zien dat ik bij beide voetbogen helemaal doorzak (rechts nog erger dan links). Inmiddels antipronatie schoenen inclusief zooltjes en dat loopt echt zo veel beter (nog wel spierpijn in de kuiten haha).

Hardloopwinkels zijn vaak heel goed voor de eerste aanschaf van schoenen en ze hebben echt wel verstand van zaken, maar zeker als je vaker blessures loopt (zoals ik) is het handig om er een echte professional naar te laten kijken. Ik heb er in ieder geval geen spijt van.

Mooi loopje Nirak! *O* Leuk, zo'n bekertje! En hier ook gigantisch benauwd hoor, bij het hele loopgroepje liep het water er in straaltjes af haha ^O^
Ik ben nog nooit echt geblesseerd geweest en ook nu is mijn pijntje al weer weg. Hou het dus in mijn achterhoofd, maar vindt het nu te vroeg voor een bezoekje aan een podotherapeut. Thanks anyway! :D
pi_142202571
Zo, de vetverbranding doet het weer. Na een kop koffie en een halve boterham:

2:03:07
21,36km
5:45/km
196 positieve hoogtemeters
1/3 asfalt, 2/3 onverhard.

Nu eerst maar eens eten/bunkeren :)
  zaterdag 12 juli 2014 @ 12:50:00 #268
50430 Yuki
Student Midwife
pi_142202581
Zoals verwacht: ik vond het toch leuk!

Fartlek met een trainer die een hekel heeft aan fartlek :D Dat was dus veel lopen met tussendoor verschillende opdrachten, waaronder een aantal trappen van de Puinduinen *O* Flink benauwd, lekker intensief en toch nog een aardige afstand afgelegd.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met de trainer ook even gepraat over m'n HM-ambitie voor oktober. Hij denkt dat het moet kunnen, als ik m'n trainingen bij Haag wat uitbouw. Komende week maar eens verder praten :)
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_142202747
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 12:20 schreef pijll het volgende:

[..]

Ok.

Marathon van Spijkenisse een idee? Half december, en een aantal forumleden willen daar ook gaan lopen. Ik misschien ook wel (de halve marathon). En ze hebben ook een 10.
Ook een goede optie inderdaad. Is anderhalve maand later, dus meer trainingstijd.
Denk dat ik begin oktober beslis wat het meest haalbaar is.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 13:04:36 #270
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_142202923
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_142202997
Die gast verslijt een paar schoenen per maand zeker? :D
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  zaterdag 12 juli 2014 @ 13:18:22 #272
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_142203205
Voor de eckte eckten onder ons. :6

De trailrun 10 geboden _O-

I. Honor thy big splashes, for trail runners do not tiptoe around mud puddles.

II. Thou shalt not blast loud music in thy earbuds, lest thou be cursed out by the person trying to pass.

III. Thou shalt not curse the rock that tripped you, for it was there first. Pick up your feet.

IV. Thou shalt always carry toilet paper, for Charmin never ends in an awkward conversation with your doctor.

V. Thou shalt watch out for snakes and mountain lions, for this ain’t Central Park. Head on a swivel, city slicker.

VI. Thou shalt not declare, “This is the last hill,” for that is a lie. There is always one more hill around the bend.

VII. Remember thy bar wrapper, and pack it out. Nobody likes a Littering Leslie.

VIII. Thou shalt rub some dirt on it. The Endurance Gods do not care that you skinned your knee— scars are a badge of honor.

IX. Thou shalt check thy ego, or tree roots and steep hills will be happy to do it for you.

X. Thou shalt keep a minimum of six cold beers in thy car, for trail runners are a friendly bunch and craft beers taste better in trailhead parking lots.

Read more at http://running.competitor(...)#BB36SSCD0IMwFsZY.99
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  zaterdag 12 juli 2014 @ 13:25:05 #273
430262 LyannaRuns
Blije RenGup
pi_142203343
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 12:47 schreef Gogo83 het volgende:
Ik ben nog nooit echt geblesseerd geweest en ook nu is mijn pijntje al weer weg. Hou het dus in mijn achterhoofd, maar vindt het nu te vroeg voor een bezoekje aan een podotherapeut. Thanks anyway! :D
Ah gelukkig! Als het nu al weer weg is, is het niet ernstig idd. Ik heb tijden blessurevrij gelopen tot ik meer dan 7K ging lopen, en toen kreeg ik shin splints enzo. Hopelijk nu gewoon lekker doortrainen zonder ellende.

Yay, ik krijg meer vriendjes op Endomondo :) Vinnik leuk
  zaterdag 12 juli 2014 @ 13:27:01 #274
430262 LyannaRuns
Blije RenGup
pi_142203379
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2014 13:18 schreef Daywalk3r het volgende:
Voor de eckte eckten onder ons. :6

De trailrun 10 geboden _O-

I. Honor thy big splashes, for trail runners do not tiptoe around mud puddles.

II. Thou shalt not blast loud music in thy earbuds, lest thou be cursed out by the person trying to pass.

III. Thou shalt not curse the rock that tripped you, for it was there first. Pick up your feet.

IV. Thou shalt always carry toilet paper, for Charmin never ends in an awkward conversation with your doctor.

V. Thou shalt watch out for snakes and mountain lions, for this ain’t Central Park. Head on a swivel, city slicker.

VI. Thou shalt not declare, “This is the last hill,” for that is a lie. There is always one more hill around the bend.

VII. Remember thy bar wrapper, and pack it out. Nobody likes a Littering Leslie.

VIII. Thou shalt rub some dirt on it. The Endurance Gods do not care that you skinned your knee— scars are a badge of honor.

IX. Thou shalt check thy ego, or tree roots and steep hills will be happy to do it for you.

X. Thou shalt keep a minimum of six cold beers in thy car, for trail runners are a friendly bunch and craft beers taste better in trailhead parking lots.

_O_ _O_ _O- _O_

Vooral dat "the last hill is a lie" hahahaha
  zaterdag 12 juli 2014 @ 13:35:48 #275
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_142203574
Ik durf niet meer te gaan trailen. Slangen, brrrr ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')