Ik vind eenmaal 30 km als max afstand niet echt veel om eerlijk te zijn.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:00 schreef Corniel het volgende:
Zojuist mijn eerste opzet voor het M-schema gemaakt. Ben er nog niet helemaal uit:
www.corniel.nl/download
Merk op dat M-t staat voor Marathon-tempo (en HM-t voor Halve Marathon-tempo), en KT voor kracht-training. De trainingen per week staat niet noodzakelijkerwijze in de volgorde waarin ik ze ga uitvoeren. Sterker nog, in de niet wedstrijdweken zijn de eerste trainingen de lange die ik op zaterdag of zondag zal inplannen logischerwijze, hoewel de 25km's misschien ook als woon-werk te doen is (moet ik alleen zorgen dat m'n verlichtingsset ook op mijn hoofd te dragen is).
Ik heb overigens bewust geen tempo's vermeld. Sterker nog: van de 12km's en 15km's (waarschijnlijk pre-lunchloopjes) heb ik nog niet eens bepaald wat ik daar precies mee ga doen.
Iemand suggesties?

quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:16 schreef YUR het volgende:
[..]
En de periode daarna...anders blijf je nieuwe zakken kopen

Geen idee wat er allemaal mee rijdt. Ik verwacht niet veel bijzonders, op de mijne na uiteraardquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 19:54 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Auto toerrit? Kan ik morgen ergens mooie auto's spotten?

Volgens mij kan je bij deze ook de drinkzak binnenstebuiten doen, toch?quote:

er is behoorlijk wat, wetend wat ik nu weet, wat ik zelf zou veranderen in je schemaquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:00 schreef Corniel het volgende:
Zojuist mijn eerste opzet voor het M-schema gemaakt. Ben er nog niet helemaal uit:
www.corniel.nl/download
Merk op dat M-t staat voor Marathon-tempo (en HM-t voor Halve Marathon-tempo), en KT voor kracht-training. De trainingen per week staat niet noodzakelijkerwijze in de volgorde waarin ik ze ga uitvoeren. Sterker nog, in de niet wedstrijdweken zijn de eerste trainingen de lange die ik op zaterdag of zondag zal inplannen logischerwijze, hoewel de 25km's misschien ook als woon-werk te doen is (moet ik alleen zorgen dat m'n verlichtingsset ook op mijn hoofd te dragen is).
Ik heb overigens bewust geen tempo's vermeld. Sterker nog: van de 12km's en 15km's (waarschijnlijk pre-lunchloopjes) heb ik nog niet eens bepaald wat ik daar precies mee ga doen.
Iemand suggesties?

Het is een hydrapack blaas en die kun je binnenstebuiten draaien inderdaad.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:27 schreef streamnl het volgende:
[..]
Volgens mij kan je bij deze ook de drinkzak binnenstebuiten doen, toch?
Dat vind ik ideaal aan mijn rugzak.
Hoeveel liter is hij?

quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:31 schreef Guard het volgende:
Het is een hydrapack blaas en die kun je binnenstebuiten draaien inderdaad.
Blaas is 1,5 l.

Ga weg mallerrrdquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:35 schreef flipsen het volgende:
[..]
Dat klinkt wel heel gay, net terug uit Amsterdam zeker?

Dit. Gooi die 10x100m eruit, doe daar een paar 30+-ers voor in de plaats. Maar dat is hoe ik het zou doen.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:12 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik vind eenmaal 30 km als max afstand niet echt veel om eerlijk te zijn.
Misschien in de week voor de 7^^ een lange afstand inplannen ipv 3x 5 mt
En dan de 7^^ lopen op je M tempo, of is dat geen optie?

Kan volgende week ook nog wel, als je maar plezier hebt.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:23 schreef YUR het volgende:
Ohja, een schema...dat zou ik vandaag doen he? Nouja...misschien morgen dan maar

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'

Het kan ook best iets meer worden, maar ik ben van de school, haal eerst maar de snelheid, en daarna de afstand.quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 21:12 schreef Guard het volgende:
Ik vind eenmaal 30 km als max afstand niet echt veel om eerlijk te zijn.
Als je daar 5 km voor en 5 km tussen zet, zit je op 25 km, da's best een uitdaging met dat tempo.quote:Misschien in de week voor de 7^^ een lange afstand inplannen ipv 3x 5 mt

Daar heb je wel een goed puntquote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:25 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Kan volgende week ook nog wel, als je maar plezier hebt.

quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:25 schreef rechtsedirecte het volgende:
Nu ben ik er opeens achter wat ik mis om een goede ultra runner te zijn.....Zonder baard ben je ultra runsterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger

Guppy kun je mij in de WLWW toevoegen?quote:

dat is een heel verfrissende kijk op dingen Daywalker, zo had ik er nog nooit over na gedacht!quote:Op zaterdag 2 augustus 2014 22:30 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Zonder baard ben je ultra runster

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |