Ja sorry, maar ik weet toch niet wat ze allemaal verkopen daar in NZ.quote:Op maandag 4 augustus 2014 08:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
nu moet ik weet babyvoedsel gaan googlen......
En je kunt als aanvulling natuurlijk Saltstick tabletten nemen!
Hoe bevalt die je nu hebt? (afgezien van misschien te weinig vocht?)quote:Op maandag 4 augustus 2014 08:44 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ach, ieder z'n ding inderdaad.
Over drinken:
Ik heb nu deze
[ afbeelding ]
En ik wil eigenlijk deze:
[ afbeelding ]
Dan heb ik 1,2liter ipv 0,6. Toch Gogo eens lief aankijken
chicks love food?quote:Op maandag 4 augustus 2014 09:00 schreef streamnl het volgende:
Ik neem bij een afstand van 25+ meestal 1 reep van deze site mee.
http://chickslovefood.com(...)ij-glutenvrij-vegan/
Smaken hartstikke lekker en ze zijn gezond.
Maar ik gebruik geen gels.
Weer sinds lange tijd lichte spierpijn in mijn bovenbenen. Voelt wel lekker
Als je een bottle belt wil, is het de beste die je kan kopen. Verschuift niet, kruipt niet, klotst niet, voel je niet en heeft het handigste systeem van opbergen van de flesjes die er is.quote:Op maandag 4 augustus 2014 09:08 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Hoe bevalt die je nu hebt? (afgezien van misschien te weinig vocht?)
quote:
Die zijn goed hoor. Hij zit behoorlijk stevig en het drinkt makkelijk.quote:Op maandag 4 augustus 2014 09:08 schreef Xilantof het volgende:
Hoe bevalt die je nu hebt? (afgezien van misschien te weinig vocht?)
En een snufje zout, toch?quote:Op maandag 4 augustus 2014 09:15 schreef streamnl het volgende:
O en als ik mijn rugzak om heb, doe ik er ook wat roosvicee in.
Hmm, ziet er inderdaad wel lekker uit. Keertje proberenquote:Op maandag 4 augustus 2014 09:15 schreef streamnl het volgende:
O en als ik mijn rugzak om heb, doe ik er ook wat roosvicee in.
[..]![]()
Goeie site.
En je kan zelf dingen erin gooien die jij lekker vindt.quote:Op maandag 4 augustus 2014 09:20 schreef Arquero het volgende:
Hmm, ziet er inderdaad wel lekker uit. Keertje proberen
Daar ben ik mee gestopt. Dat doe ik alleen nog maar als het warm is. Bij "normaal" weer doe ik dat niet meer.quote:
quote:Op maandag 4 augustus 2014 09:15 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Als je een bottle belt wil, is het de beste die je kan kopen. Verschuift niet, kruipt niet, klotst niet, voel je niet en heeft het handigste systeem van opbergen van de flesjes die er is.
Ik kon deze zeer goedkoop op de kop tikken:quote:Op maandag 4 augustus 2014 09:15 schreef streamnl het volgende:
[..]
Die zijn goed hoor. Hij zit behoorlijk stevig en het drinkt makkelijk.
Ik ben nu mobiel anders had ik je naar een aantal topics terug verwezen. Toen hadden wij deze discussie en werden ook een aantal alternatieven besproken.
quote:Op maandag 4 augustus 2014 09:30 schreef Guppyfriend het volgende:
Leuk idee, dat in het bos lopen na het werk. Moet ik alleen wel de tas met loopspullen in de auto gooien in het vervolg
quote:Op maandag 4 augustus 2014 09:30 schreef Guppyfriend het volgende:
Leuk idee, dat in het bos lopen na het werk. Moet ik alleen wel de tas met loopspullen in de auto gooien in het vervolg
Ik heb zondag iemand met zo'n ding zien lopen. Had je een lichtblauw shirt aan?quote:Op maandag 4 augustus 2014 09:30 schreef Xilantof het volgende:
[..]
[..]
Ik kon deze zeer goedkoop op de kop tikken:
[ afbeelding ]
En heb hier zondag 14 km mee gerend. Deze kroop een beetje omhoog en het flesje schommelt zolang deze nog helemaal vol zit (grappig genoeg niet meer zodra 1/3e eruit is).
Ga die in elk geval ook even onthouden.
Suikervrij. Maar wel met een vrachtlading honing.quote:Op maandag 4 augustus 2014 09:00 schreef streamnl het volgende:
Ik neem bij een afstand van 25+ meestal 1 reep van deze site mee.
http://chickslovefood.com(...)ij-glutenvrij-vegan/
Smaken hartstikke lekker en ze zijn gezond.
Maar ik gebruik geen gels.
Weer sinds lange tijd lichte spierpijn in mijn bovenbenen. Voelt wel lekker
Zet dan voor dinsdagavond in je agenda dat je sportkleren alvast in de auto moet leggen!quote:Op maandag 4 augustus 2014 09:30 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik had ze tijdens de Salandtrail bij maar toen wilde je ze nietquote:Op maandag 4 augustus 2014 09:57 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Suikervrij. Maar wel met een vrachtlading honing.
Wel handig voor snelle energie, maar om ze nou suikervrij te noemen, dat is net zoiets als zeggen dat lollies vetvrij zijn...
Lijken verder erg veel op flapjacks, dus ik denk dat ze best lekker zijn.
Ach ja, dingen met een vrachtlading aspartaam zijn ook suikervrij, maar of dat nu zoveel gezonder dan honing of andere zoetstof is.quote:Op maandag 4 augustus 2014 09:57 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Suikervrij. Maar wel met een vrachtlading honing.
Wel handig voor snelle energie, maar om ze nou suikervrij te noemen, dat is net zoiets als zeggen dat lollies vetvrij zijn...
Lijken verder erg veel op flapjacks, dus ik denk dat ze best lekker zijn.
Ik doe ze er vanavond al in! Beloofd!quote:Op maandag 4 augustus 2014 09:59 schreef streamnl het volgende:
[..]
Zet dan voor dinsdagavond in je agenda dat je sportkleren alvast in de auto moet leggen!
Toen zat ik al volgepropt met m'n eigen zelfgemaakte flapjacks.quote:Op maandag 4 augustus 2014 09:59 schreef streamnl het volgende:
[..]
Ik had ze tijdens de Salandtrail bij maar toen wilde je ze niet![]()
Nou, dan liever honing, in elk geval in zo'n reep. Aspartaam is wel zoet, maar er zit bijna geen energie in. En in een energiereep is het meestal wel handig als er energie in zit.quote:Op maandag 4 augustus 2014 10:00 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ach ja, dingen met een vrachtlading aspartaam zijn ook suikervrij, maar of dat nu zoveel gezonder dan honing of andere zoetstof is.
Zoo dan heb je erg goed gelopen gisteren! Lekker hoor!quote:Op maandag 4 augustus 2014 10:00 schreef Quoi het volgende:
Geen grijntje stijfheid of spierpijn. Stationstrappen op een drafje. What happened?![]()
Gister wel de hele middag tukjes gedaan![]()
Morgenavond trouwens strandtraining@Murmeli jouw strandtraining klinkt zeer OK
![]()
Drankjes, evt gelletjes (al vind ik die voor HM niet nodig), daar hoef ik gewoon niet aan te denken met zo'n verzorgingspostje om de paar km. Banaan en krenten gaan er iig goed in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |