Misschien is TS bang dat ze hem snel weer dumpt en zijn hartje breekquote:Op maandag 2 juni 2014 16:43 schreef zarGon het volgende:
Wat is het verschil tussen 200 keer per jaar neuken met 1 man of 5 keer per jaar neuken met 40 man?
Uhm.. 5 per jaar, bijna op 40.. Daar maak ik geen 10 jaar van.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:44 schreef Adames het volgende:
5 per jaar is niet zo gek, meisje is ondertussen 10 jaar seksueel actief. op zijn hoogst dat het alarmerend kan zijn als het meisje constant vreemd ging tijdens een relatie, maar daar lijkt het niet op.
Zo onaantrekkelijk, jech.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:46 schreef Rave_NL het volgende:
Gatverdamme, een ervaren sekspartner die niet alleen weet wat ze zelf lekker vindt maar ook hoe ze een man moet bevredigen.
En de vraag is...??quote:Op maandag 2 juni 2014 16:39 schreef Scarface88 het volgende:
Dus TS is nu al een paar weken met een chick aan het praten. Nu had ik serieus het idee (ja erg naïef) dat ze lief en onschuldig was. Tijdens een gesprek vroeg ik dr op de man af met hoeveel mannen ze het bed had gedeeld in dr nog prille leven.
Dr eerste reactie was dat ik dr niet moest veroordelen voor ze antwoord gaf en ik moest eerst antwoord geven. Toen wist ik eigenlijk dus al genoegDus ik noemde het getal 20 waarop ze antwoorde is dat alles?
Toen had ik al eigenlijk geen zin meer in het gesprek. Ze zei dat ze al vanaf dr 16e seksueel actief was en ongeveer 5 mannen per jaar heeft gehad en nu al bijna op de 40 zat. Mijn reactie was dus eigenlijk oke doei ik ben er klaar mee.
Maar toen zei ze ja ik wou dat ik de tijd terug kon draaien en had gewacht op iemand die echt om me gaf want wat ik voor jou voel TS heb ik nog nooit voor iemand gevoeld. Maar daar geloof ik eigenlijk niet zo in. Zelfs een paar weken voor ze mij leerde kennen heeft ze nog een scharrel gehad.
quote:Op maandag 2 juni 2014 16:54 schreef BuffaloJill het volgende:
Man, stel je niet aan. 5 per jaar, poeh poeh. Wat iemand in zijn of haar vrijgezelle (daar ga ik voor het gemak van uit) tijd doet zegt niets over hoe diegene in een relatie is.
quote:Op maandag 2 juni 2014 16:43 schreef zarGon het volgende:
Zolang ze binnen een relatie wel de zelfde waarden en normen deelt met jou...
Je beantwoord je vraag zelf al met je tweede zin. Of je 200 keer per jaar neukt met 1 man of 5 keer per jaar met 40 man heeft alles te maken met je eigen waarden en normen.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:43 schreef zarGon het volgende:
Wat is het verschil tussen 200 keer per jaar neuken met 1 man of 5 keer per jaar neuken met 40 man?
Waarom heb je geen interesse meer in haar?
De vraag is of iemand echt zo spontaan kan veranderen en serieus in een relatie kan stappen als het gemiddelde op 5 per jaar ligt.quote:
Dat is niet relevant maar toont wel aan dat ze op korte termijn nog niet serieus veranderd is en het rondscharrelen er nog vers in zit.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:40 schreef fathank het volgende:
En wat is er relevant aan dat ze een paar weken voordat ze jou leerde kennen nog een scharrel had? Moet er een bepaalde tijd tussen zitten ofzo?
Ja dat kan als ze echt verliefd op je is. Er zijn namelijk mensen die niet hoteldebotel verliefd hoeven te zijn om seks leuk te vindenquote:Op maandag 2 juni 2014 16:58 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
De vraag is of iemand echt zo spontaan kan veranderen en serieus in een relatie kan stappen als het gemiddelde op 5 per jaar ligt.
quote:[..]
Dat is niet relevant maar toont wel aan dat ze op korte termijn nog niet serieus veranderd is en het rondscharrelen er nog vers in zit.
Zoals eerder gezegd, ga gewoon even na of jullie dezelfde normen en waarden delen.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:58 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
De vraag is of iemand echt zo spontaan kan veranderen en serieus in een relatie kan stappen als het gemiddelde op 5 per jaar ligt.
Als een vrouw 40 sexpartners heeft gehad valt ze imo. sowieso al af als relatiemateriaalquote:Op maandag 2 juni 2014 16:45 schreef Adames het volgende:
slet is ook meer een term voor de meisjes zonder eigenwaarde en zelfvertrouwen en die op het eind van de avond maar door de eerste beste dronkenlap genomen kunnen worden, knappe vrouwen die weten wat ze willen worden zelden slet genoemd en dan ook alleen door de jaloerse mannetjes
Vrouwen staan liever niet als slet bekend, dus het werkelijke cijfer ligt waarschijnlijk nog veel hoger dan dat.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:39 schreef Scarface88 het volgende:
Dus TS is nu al een paar weken met een chick aan het praten. Nu had ik serieus het idee (ja erg naïef) dat ze lief en onschuldig was. Tijdens een gesprek vroeg ik dr op de man af met hoeveel mannen ze het bed had gedeeld in dr nog prille leven.
Dr eerste reactie was dat ik dr niet moest veroordelen voor ze antwoord gaf en ik moest eerst antwoord geven. Toen wist ik eigenlijk dus al genoegDus ik noemde het getal 20 waarop ze antwoorde is dat alles?
Toen had ik al eigenlijk geen zin meer in het gesprek. Ze zei dat ze al vanaf dr 16e seksueel actief was en ongeveer 5 mannen per jaar heeft gehad en nu al bijna op de 40 zat. Mijn reactie was dus eigenlijk oke doei ik ben er klaar mee.
Maar toen zei ze ja ik wou dat ik de tijd terug kon draaien en had gewacht op iemand die echt om me gaf want wat ik voor jou voel TS heb ik nog nooit voor iemand gevoeld. Maar daar geloof ik eigenlijk niet zo in. Zelfs een paar weken voor ze mij leerde kennen heeft ze nog een scharrel gehad.
ja als je zelf op 5 zit kan dat natuurlijk moeilijk te verkroppen zijnquote:Op maandag 2 juni 2014 17:01 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Als een vrouw 40 sexpartners heeft gehad valt ze imo. sowieso al af als relatiemateriaal
Ja dat zou jij moeten weten hequote:Op maandag 2 juni 2014 17:09 schreef Adames het volgende:
[..]
ja als je zelf op 5 zit kan dat natuurlijk moeilijk te verkroppen zijn
Zou best kunnen. Maar wat zegt uw intuïtie?quote:Op maandag 2 juni 2014 16:58 schreef Scarface88 het volgende:
Dat is niet relevant maar toont wel aan dat ze op korte termijn nog niet serieus veranderd is en het rondscharrelen er nog vers in zit.
quote:
quote:Op maandag 2 juni 2014 16:58 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik zie het ogenschijnlijke verband er niet tussen. Ze houdt van seks, so what? Waarschijnlijk zal een relatie met haar waarin je geen seks voor het huwelijk wil niet werken nee.quote:
Hij vreest dat zij niet voldoende serieus is om in een relatie te stappen vooral omdat ze:quote:Op maandag 2 juni 2014 17:16 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik zie het ogenschijnlijke verband er niet tussen. Ze houdt van seks, so what? Waarschijnlijk zal een relatie met haar waarin je geen seks voor het huwelijk wil niet werken nee.
Dan nog is het probleem nog een stuk verder te specificeren. Want waar heeft hij nu oprecht moeite mee? Is hij bang dat ze vreemd zal gaan? Vindt hij enkel het idee vervelend? Etc.
quote:Op maandag 2 juni 2014 16:39 schreef Scarface88 het volgende:
Zelfs een paar weken voor ze mij leerde kennen heeft ze nog een scharrel gehad.
En define serieus?quote:Op maandag 2 juni 2014 17:18 schreef complicate het volgende:
[..]
Hij vreest dat zij niet voldoende serieus is om in een relatie te stappen vooral omdat ze:
[..]
Ik geef het woord aan TS.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:22 schreef Sarasi het volgende:
[..]
En define serieus?Is hij bang voor een concrete gebeurtenis (vreemdgaan bijvoorbeeld) of is het gewoon een angst zonder gegronde argumenten? Je hoeft het haar immers maar te vragen: 'Goh, dat vind ik toch wat veel. Ik ben wel op zoek naar een serieuze relatie, zitten we daarin wel op één lijn?'
Maar hij is geen vrouw. Je doet het nu af alsof dat geen factor van belang is.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:15 schreef pokkerdepok het volgende:
lekker belangrijk...
TS realiseert zich niet dat als hij vrouw was en 20 sexpartners had gehad, heel veel mensen hem een slet zouden vinden.
ben jij een slet, TS?
Er lopen genoeg vrouwen rond op deze aardkloot. Als je je er niet goed bij voelt (wat begrijpelijk is) gewoon skippen die handel en verder kijkenquote:Op maandag 2 juni 2014 16:39 schreef Scarface88 het volgende:
quote:Op maandag 2 juni 2014 17:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Er lopen genoeg vrouwen rond op deze aardkloot. Als je je er niet goed bij voelt (wat begrijpelijk is) gewoon skippen die handel en verder kijken
is het ook niet. alleen voor hypocrieten is het een factor van belang.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:25 schreef samirz het volgende:
[..]
Maar hij is geen vrouw. Je doet het nu af alsof dat geen factor van belang is.
Ik vind het gewoon te veel. Beetje het afgelikte boterham verhaal. Je kijkt gewoon totaal anders naar de persoon ineens. Het is geen fijn idee.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:16 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik zie het ogenschijnlijke verband er niet tussen. Ze houdt van seks, so what? Waarschijnlijk zal een relatie met haar waarin je geen seks voor het huwelijk wil niet werken nee.
Dan nog is het probleem nog een stuk verder te specificeren. Want waar heeft hij nu oprecht moeite mee? Is hij bang dat ze vreemd zal gaan? Vindt hij enkel het idee vervelend? Etc.
Waarom zou het hypocriet zijn?quote:Op maandag 2 juni 2014 17:42 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
is het ook niet. allen voor hypocrieten is het een factor van belang.
Als je het (dat idee in combinatie met haar) niet fijn vindt, dan kap je er toch gewoon mee?quote:Op maandag 2 juni 2014 17:42 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon te veel. Beetje het afgelikte boterham verhaal. Je kijkt gewoon totaal anders naar de persoon ineens. Het is geen fijn idee.
Ik ben niet oppervlakkig en zeg niet dat een vrouw geen seks mag hebben, tuurlijk moet ze ook genieten maar 40 is een getal waar je op die leeftijd (23 bijna 24 jaar) niet echt trots op hoeft te zijn lijkt me.
Waarom mag je niet gewoon lol hebben als vrouw? Ben je gelovig dat seks iets heiligs is of zo?quote:Op maandag 2 juni 2014 17:42 schreef Scarface88 het volgende:
Ik vind het gewoon te veel. Beetje het afgelikte boterham verhaal. Je kijkt gewoon totaal anders naar de persoon ineens. Het is geen fijn idee.
Ik ben niet oppervlakkig en zeg niet dat een vrouw geen seks mag hebben, tuurlijk moet ze ook genieten maar 40 is een getal waar je op die leeftijd (23 bijna 24 jaar) niet echt trots op hoeft te zijn lijkt me.
Omdat iedereen er op los neukt en er werkelijk niemand is die nog kritisch kijkt naar een sexpartnerquote:
Nou, dat inderdaad ook. Ga gewoon op zoek naar een meisje dat eerst 6 jaar in een relatie heeft gezeten zodat ze ten minste kan zeggen dat ze maar 1 bedpartner heeft gehad.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:46 schreef complicate het volgende:
Als je het (dat idee in combinatie met haar) niet fijn vindt, dan kap je er toch gewoon mee?
Wees blij dat ze er van geniet man.... 5 bedpartners per jaar is helemaal niet zo veel als ze geen langdurige relaties heeft gehad. Daarnaast is een vrouw met wat ervaring juist veel beter, die kan tenminste vertellen wat ze wilt en lekker vind en neemt initiatief....quote:Op maandag 2 juni 2014 17:42 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Gelukkig is 20 lekker weinig.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:42 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ze zegt toch ook dat ze er niet trots op is? Ze is wel eerlijk, maar dat is iets anders.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:42 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Misschien is ie jaloersquote:
Dat zou het nog steeds niet hypocriet maken.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:49 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Omdat iedereen er op los neukt en er werkelijk niemand is die nog kritisch kijkt naar een sexpartner
Tja, ieder zijn ding.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:57 schreef samirz het volgende:
[..]
Dat zou het nog steeds niet hypocriet maken.
quote:
Jaloers omdat zij meer bedpartners zou hebbenquote:
Geen enkele kerel wil een relatie met de lokale dorpsslet. Dat is niet zo raar. Het moet nog wel een beetje speciaal zijn natuurlijkquote:Op maandag 2 juni 2014 17:57 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Ik snap hem wel hoor.. het ligt gewoon aan het feit dat als je op straat zou lopen meerdere mannen kunnen zeggen van "ey zie je die meid daar?, heb haar nog geneukt" en dat is dus niet bepaald fijn.
Ja, want dat is tenslotte een hele prestatiequote:Op maandag 2 juni 2014 17:59 schreef complicate het volgende:
[..]
Jaloers omdat zij meer bedpartners zou hebben
Ja inderdaad, ik snap haar logica sowieso niet. Waarom zou die kerel nu jaloers zijn.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:01 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Ja, want dat is tenslotte een hele prestatie
Sorry, maar 5 verschillende partners per jaar is imo nog geen lokale dorpsslet.....quote:Op maandag 2 juni 2014 18:00 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Geen enkele kerel wil een relatie met de lokale dorpsslet. Dat is niet zo raar. Het moet nog wel een beetje speciaal zijn natuurlijk
quote:Op maandag 2 juni 2014 18:02 schreef sanger het volgende:
[..]
Sorry, maar 5 verschillende partners per jaar is imo nog geen lokale dorpsslet.....
Precies, je "ding" heeft er alles mee te maken. Vrouwen en mannen zullen altijd te maken hebben met andere sexuele normen.quote:
Akkoord. Daarom moet TS zelf uitmaken wat ZIJN seksuele normen zijn.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:05 schreef samirz het volgende:
[..]
Precies, je "ding" heeft er alles mee te maken. Vrouwen en mannen zullen altijd te maken hebben met andere sexuele normen.
Is hij 40+quote:
Dat bedoel ik nou.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is hij 40+Dat had ik echt niet verwacht...
Ik vind dat je je niet door de meningen van anderen moet laten beperken, omdat je toevallig geen penis hebt.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:05 schreef samirz het volgende:
[..]
Precies, je "ding" heeft er alles mee te maken. Vrouwen en mannen zullen altijd te maken hebben met andere sexuele normen.
quote:Op maandag 2 juni 2014 18:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan moet de kerel in kwestie ook heel weinig bedpartners hebben. Het is niet eerlijk als de man zich speciaal moet voelen en de vrouw niet.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:00 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Geen enkele kerel wil een relatie met de lokale dorpsslet. Dat is niet zo raar. Het moet nog wel een beetje speciaal zijn natuurlijk
Maar alle 20 waren de liefdes van zijn leven en was hij van plan te huwen!quote:Op maandag 2 juni 2014 18:15 schreef Yalesa het volgende:
Dan moet de kerel in kwestie ook heel weinig bedpartners hebben. Het is niet eerlijk als de man zich speciaal moet voelen en de vrouw niet.
Oh, in dat geval...quote:Op maandag 2 juni 2014 18:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar alle 20 waren de liefdes van zijn leven en was hij van plan te huwen!
Hoeveel bedpartners heeft TS dan? heb ik weer iets gemist...quote:Op maandag 2 juni 2014 18:15 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Dan moet de kerel in kwestie ook heel weinig bedpartners hebben. Het is niet eerlijk als de man zich speciaal moet voelen en de vrouw niet.
Ik ben geen 40+...quote:Op maandag 2 juni 2014 18:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee niet echt en je doet wel heel hypocriet (daarmee doel ik op je eerdere posts) want ik heb al gezegd dat een vrouw best mag genieten van seks, heb ik totaal geen probleem mee.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar alle 20 waren de liefdes van zijn leven en was hij van plan te huwen!
Zeg eens TS, ga je haar dumpen? Lijkt mij ideaal gezien hoe je over haar denkt.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:22 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik ben geen 40+...Ben ergens in de 20 maar dat kun je wel zien aan mijn username als je een beetje slim was.
Doe alles maar minimaal x2.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:06 schreef Sarasi het volgende:
Single vrouwen en seks, de cijfers:
40% doet het 1x per jaar
15% eens in de drie maanden
19% maandelijks
14% 1x per half jaar
53% heeft nooit een one night stand
20% heeft eens per jaar een one night stand
12% heeft dat elke zes maanden
54% van de single vrouwen heeft af en toe een vaste scharrel
Bron: Viva 23 2014
Ik wacht het even af. Ik blijf sceptisch.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:23 schreef complicate het volgende:
[..]
Zeg eens TS, ga je haar dumpen? Lijkt mij ideaal gezien hoe je over haar denkt.
Niemand beperkt je. Dat doe je uiteindelijk zelf. Maar anderen kunnen daar best iets over vinden. Het "probleem" ligt echter denk ik meer in de waardering die mannen krijgen die veel sekspartners hebben gehad dan dat vrouwen met veel sekspartners sletten worden genoemd. Elke vrouw kan namelijk duizenden mannen als sekspartners krijgen en dat kost je niet eens veel moeite. Voor een man is dat wezenlijk anders.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:14 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Ik vind dat je je niet door de meningen van anderen moet laten beperken, omdat je toevallig geen penis hebt.
Ok houd ons op de hoogte.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:26 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik wacht het even af. Ik blijf sceptisch.
Op 20 wel dan?quote:Op maandag 2 juni 2014 17:42 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
NOU WOW HIJ VINDT DAT EEN VROUW MAG GENIETEN VAN SEKS ZOZO!!!quote:Op maandag 2 juni 2014 18:22 schreef Scarface88 het volgende:
Nee niet echt en je doet wel heel hypocriet (daarmee doel ik op je eerdere posts) want ik heb al gezegd dat een vrouw best mag genieten van seks, heb ik totaal geen probleem mee.
ok,quote:
Best toevallig als van die 40 gozers er 10 in dezelfde winkel lopenquote:Op maandag 2 juni 2014 18:41 schreef inslagenreuring het volgende:
Wat een slet zeg.
Leuk is dat als je aan het winkelen bent en je loopt 10 gozers tegen het lijf die je vriendin gepompt hebben. Exclusiviteit much?
Als je als man naar vrouwen met een vrije seksuele moraal gaat, hoeft dat ook niet zo moeilijk te zijn, hoor. En anderen hebben hun monden te houden over iemands seksleven. En vrouwen met een vrije seksuele moraal "sletten" noemen is niet echt meer van deze tijd, in Nederland tenminste.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:26 schreef samirz het volgende:
[..]
Niemand beperkt je. Dat doe je uiteindelijk zelf. Maar anderen kunnen daar best iets over vinden. Het "probleem" ligt echter denk ik meer in de waardering die mannen krijgen die veel sekspartners hebben gehad dan dat vrouwen met veel sekspartners sletten worden genoemd. Elke vrouw kan namelijk duizenden mannen als sekspartners krijgen en dat kost je niet eens veel moeite. Voor een man is dat wezenlijk anders.
Heb ik het over 1 winkel? Damnquote:Op maandag 2 juni 2014 19:10 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Best toevallig als van die 40 gozers er 10 in dezelfde winkel lopen
En hij heeft zelf 20 bedpartners gehad, dus dan zou hij in diezelfde winkel 5 mensen moeten tegenkomen met wie hij seks heeft gehad.
DUS wel. Sletten zijn niet aflatend, altijd aanwezig.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:13 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Als je als man naar vrouwen met een vrije seksuele moraal gaat, hoeft dat ook niet zo moeilijk te zijn, hoor. En anderen hebben hun monden te houden over iemands seksleven. En vrouwen met een vrije seksuele moraal "sletten" noemen is niet echt meer van deze tijd, in Nederland tenminste.
Het is al een stuk minder geworden, niet echt van deze tijd eigenlijk. "Slet" wordt tegenwoordig eerder als scheldwoord gebruikt dan als stigma.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:15 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
DUS wel. Sletten zijn niet aflatend, altijd aanwezig.
TS "noemde" het getal 20, wie zegt dat het werkelijk zo is?? Het kan toch ook gaan om een schatting (voor haar) gemaakt op basis van zijn vraag:quote:
quote:Op maandag 2 juni 2014 16:39 schreef Scarface88 het volgende:
Dus ik noemde het getal 20 waarop ze antwoorde is dat alles?![]()
Het blijft een duizendvoud moeilijker voor een man dan voor een vrouw. Iedereen moet doen wat ze niet laten kunnen maar als je er over begint dan kan je daar een reactie op verwachtten. Of mag je geen mening hebben over seksuele moraliteit?quote:Op maandag 2 juni 2014 19:13 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Als je als man naar vrouwen met een vrije seksuele moraal gaat, hoeft dat ook niet zo moeilijk te zijn, hoor. En anderen hebben hun monden te houden over iemands seksleven. En vrouwen met een vrije seksuele moraal "sletten" noemen is niet echt meer van deze tijd, in Nederland tenminste.
De brandstapel lijkt me in dit geval een betere optiequote:Op maandag 2 juni 2014 19:55 schreef SonicVolcano het volgende:
5 per jaar.
Ik zou haar laten arresteren
Terechte straf. Die heks heeft al die mannen betoverd en moet gestraft worden.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:57 schreef BuffaloJill het volgende:
[..]
De brandstapel lijkt me in dit geval een betere optie
omdat mannen anders worden beoordeeld dan vrouwen, voor hetzelfde gedrag. om dan als man dat gedrag van vrouwen af te keuren is dan hypocriet.quote:
Gelukkig zijn we geen gekke, wilde beesten en kunnen we nadenken. Je mag wel een mening hebben over seksuele moraal, maar mensen uitschelden die het niet met je eens zijn is treurig. Vooral als er sprake is van een dubbele moraal.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:32 schreef samirz het volgende:
[..]
Het blijft een duizendvoud moeilijker voor een man dan voor een vrouw. Iedereen moet doen wat ze niet laten kunnen maar als je er over begint dan kan je daar een reactie op verwachtten. Of mag je geen mening hebben over seksuele moraliteit?
Hoe je het beestje verder noemt doet er niet toe. Het woord slet wordt lang niet altijd negatief gebruikt. Maar mij gaat het niet om of slet wel of niet van deze tijd is. Het gaat om het begrijpen waarom mannen en vrouwen met een vrije seksuele moraal anders behandeld worden.
Als vrouwen en mannen op dezelfde manier naar seks keken dan zouden dezelfde normen gaan gelden. Onze biologie staat dat echter in de weg.
en als ze een man was geweest?quote:Op maandag 2 juni 2014 17:42 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dit is niet helemaal waar, want het is niet zo dat de vrouw ineens met een aantrekkelijke man seks kan hebben.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:32 schreef samirz het volgende:
[..]
Het blijft een duizendvoud moeilijker voor een man dan voor een vrouw.
Denken ze daarom overal op de wereld anders over seks? Er is nog niets eens uniformiteit te vinden binnen één geslacht, dus laat staan over twee.quote:Als vrouwen en mannen op dezelfde manier naar seks keken dan zouden dezelfde normen gaan gelden. Onze biologie staat dat echter in de weg.
Seks hebben kan weldegelijk, een relatie ligt wellicht wat moeilijker.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:15 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Dit is niet helemaal waar, want het is niet zo dat de vrouw ineens met een aantrekkelijke man seks kan hebben.
Is er een plek op aarde waar mannen maatschappelijk minder makkelijk wegkomen met meer(dere) seksuele partners dan vrouwen? Ja, er zijn verschillen op de wereld maar die verschillen zijn vooral gebaseerd op het (meer) beperken van de seksuele vrijheid van vrouwen.quote:Denken ze daarom overal op de wereld anders over seks? Er is nog niets eens uniformiteit te vinden binnen één geslacht, dus laat staan over twee.
Veroordelen is wat anders dan oordelen. Als een man stelt dat hij niet met iemand wil zijn die veel mannen heeft gehad dan is dat zijn goed recht, wat hij zelf ook doet. Dat heeft niets met een dubbele moraal te maken, het heeft alles te maken met dat een man een penis heeft en een vrouw een vagina en alles wat daarbij komt kijken.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:46 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we geen gekke, wilde beesten en kunnen we nadenken. Je mag wel een mening hebben over seksuele moraal, maar mensen uitschelden die het niet met je eens zijn is treurig. Vooral als er sprake is van een dubbele moraal.
En míjn mening is dat je niet op basis van geslacht/ras/afkomst whatever mensen moet veroordelen.
Voor een man is het net zo makkelijk, moet je alleen je standaard wat naar beneden bijstellen.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:32 schreef samirz het volgende:
[..]
Het blijft een duizendvoud moeilijker voor een man dan voor een vrouw. Iedereen moet doen wat ze niet laten kunnen maar als je er over begint dan kan je daar een reactie op verwachtten. Of mag je geen mening hebben over seksuele moraliteit?
Hoe je het beestje verder noemt doet er niet toe. Het woord slet wordt lang niet altijd negatief gebruikt. Maar mij gaat het niet om of slet wel of niet van deze tijd is. Het gaat om het begrijpen waarom mannen en vrouwen met een vrije seksuele moraal anders behandeld worden.
Als vrouwen en mannen op dezelfde manier naar seks keken dan zouden dezelfde normen gaan gelden. Onze biologie staat dat echter in de weg.
Dan is het dus niet net zo makkelijk. Daarnaast is het zelfs dan voor velen verre van gemakkelijk. Vrouwen hoeven hun standaard niet naar beneden bij te stellen en hoeven standaard ook minder te doen om een man te verleiden.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:54 schreef fathank het volgende:
[..]
Voor een man is het net zo makkelijk, moet je alleen je standaard wat naar beneden bijstellen.
Ik denk dat je het gemak van het vinden van een aantrekkelijke man overschat.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:50 schreef samirz het volgende:
[..]
Seks hebben kan weldegelijk, een relatie ligt wellicht wat moeilijker.
Dan lijkt het me onzinnig om te zeggen dat het onze biologie is wat in de weg staat.quote:[..]
Is er een plek op aarde waar mannen maatschappelijk minder makkelijk wegkomen met meer(dere) seksuele partners dan vrouwen? Ja, er zijn verschillen op de wereld maar die verschillen zijn vooral gebaseerd op het (meer) beperken van de seksuele vrijheid van vrouwen.
Nee hoor. Seks hebben met een aantrekkelijke man is voor de gemiddelde vrouw echt niet zo moeilijk. Je moet er als vrouw wel iets meer voor doen dan je gewend bent en dat kan moeilijk liggen. Veel vrouwen hebben veel meer moeite met afwijzing dan mannen en zijn vaak zelf niet gewend om te versieren. Ja, als een aantrekkelijke man meer opties heeft op dat moment dan zal hij niet snel jouw kant op komen. Een aantrekkelijke man moet echter kunnen verleiden om zelfs een niet zo aantrekkelijke vrouw mee naar huis te krijgen. Een vrouw kan echter ter plekke seks hebben met tien man als ze dat wenst.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:32 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik denk dat je het gemak van het vinden van een aantrekkelijke man overschat.
Het is onzin om te zeggen dat het niet zo is. Je denkt toch niet dat het toevallig is dat de spelregels zijn zoals ze zijn? Ik heb het liever ook anders maar doen alsof onze biologie geen factor is, is niet alleen naïef maar misschien ook misleidend. Moeten we onszelf hier massaal voor de gek houden omdat we zogenaamd dezelfde spelregels willen voor man en vrouw?quote:Dan lijkt het me onzinnig om te zeggen dat het onze biologie is wat in de weg staat.
Ze is er niet trots op en jij bent WEL oppervlakkig.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:42 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Toevallig is er een stam waarin de vrouwen meerdere mannen hebben, de mannen dienen zich tot een vrouw te beperken. Dit is ook een stam waarin vrouwen de lakens uitdelen, dus blijkbaar wordt de seksuele moraal doorgaans in het voordeel van de machthebber bepaald.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:50 schreef samirz het volgende:
[..]
Seks hebben kan weldegelijk, een relatie ligt wellicht wat moeilijker.
[..]
Is er een plek op aarde waar mannen maatschappelijk minder makkelijk wegkomen met meer(dere) seksuele partners dan vrouwen? Ja, er zijn verschillen op de wereld maar die verschillen zijn vooral gebaseerd op het (meer) beperken van de seksuele vrijheid van vrouwen.
Er zullen wel meer stammen zijn met afwijkende tradities. Ik ken het onderstaand geval waarbij de "machthebbende" vrouwen toch liever een ander slag man willen dan die van de eigen stam. Maar dit kan niet hetzelfde geval zijn aangezien hier geen sprake is van polygamie noch van verplichte monogamie van de mannen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:13 schreef Seven. het volgende:
[..]
Toevallig is er een stam waarin de vrouwen meerdere mannen hebben, de mannen dienen zich tot een vrouw te beperken. Dit is ook een stam waarin vrouwen de lakens uitdelen, dus blijkbaar wordt de seksuele moraal doorgaans in het voordeel van de machthebber bepaald.
quote:"Men cry discrimination in Indian tribe where women run the show"
The 60-year-old businessman believes that the matrilineal system has been “totally detrimental” to Khasi men. “It puts no responsibility on their shoulders, so they tend to take life easy and they go into drugs and alcohol, and that cuts their life short,” he said in the state capital of Shillong. It also makes them unappealing to Khasi women, who exercise their right to marry outside the community instead.
http://www.japantimes.co.(...)e-show/#.U4z-Pfn-yao
Dit was ook mijn eerste gedachte.quote:
Wat heeft eerlijkheid er nu weer mee te maken? Iemand die 40 bed partners heeft gehad kan nummer 41 ook zo vinden. De drempel om niet te liegen is ontzettend laag.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:10 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ze is er niet trots op en jij bent WEL oppervlakkig.
1 ding kun je wel van op aan: dit meisje is eerlijk. Ze heeft de ballen om haar verleden aan je op te biechten, hoewel ze makkelijk had kunnen zeggen dat ze 3 kerels geneukt heeft en jou lekker in de waan had kunnen laten. Het feit dat ze eerlijk is, geeft aan dat ze nu al rekening houdt met jouw gevoelens.
Verder lijkt het me dat jij er niet mee om kunt gaan en dat je haar een plezier doet door te zeggen dat je het niet ziet zitten. Ze komt vroeg of laat wel een leuke kerel tegen die haar beoordeelt op haar gedrag in plaats van haar verleden.
Het verschil is dat ze haar benen te makkelijk spreidt.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:43 schreef zarGon het volgende:
Waarom heb je geen interesse meer in haar?
Veel mensen hebben toch nog een negatieve mening over zulke zaken. De waarheid zeggen kon schade aanrichten in TS zijn visie op het meisje. In dat opzicht zou de drempel om niet te liegen voor haar hoger kunnen liggen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:10 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Wat heeft eerlijkheid er nu weer mee te maken? Iemand die 40 bed partners heeft gehad kan nummer 41 ook zo vinden. De drempel om niet te liegen is ontzettend laag.
Nee, een losse seksuele moraal staat gelijk aan lief en ontschuldigquote:Op maandag 2 juni 2014 17:51 schreef Yalesa het volgende:
Mensen die vinden dat bij vrouwen een losse seksuele moraal haaks staat op lief en onschuldig zijn
Ts, jij hebt ook al veel bedpartners gehad, hoor...
Allemaal geklaag van sociaal incapabele retards. Vrouwen hebben net zo hun driften als mannen en gaan net zo lief van bil als mannen.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:23 schreef samirz het volgende:
[..]
Dan is het dus niet net zo makkelijk. Daarnaast is het zelfs dan voor velen verre van gemakkelijk. Vrouwen hoeven hun standaard niet naar beneden bij te stellen en hoeven standaard ook minder te doen om een man te verleiden.
Dit dus, als jij nou op 5 of zo zat snapte ik je gezeik maar bij het antwoord van TS denk ik eerder dat hij wilde dat hij er ook 40 had....quote:
waardeloze vergelijking vind ik dat..iemand die eenkennig is in het seksleven vergelijken met iemand die open staat voor iedereenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:14 schreef thom_05 het volgende:
[..]
Het verschil is dat ze haar benen te makkelijk spreidt.
Trouwens de vrouw uit je voorbeeld is gewoon vies.
Ik denk dat je de kansen nog steeds overschat, want vrouwen met een vrij seksleven zouden dan met duizenden mannen geslapen moeten hebben en dat is niet zo.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:49 schreef samirz het volgende:
[..]
Nee hoor. Seks hebben met een aantrekkelijke man is voor de gemiddelde vrouw echt niet zo moeilijk. Je moet er als vrouw wel iets meer voor doen dan je gewend bent en dat kan moeilijk liggen. Veel vrouwen hebben veel meer moeite met afwijzing dan mannen en zijn vaak zelf niet gewend om te versieren. Ja, als een aantrekkelijke man meer opties heeft op dat moment dan zal hij niet snel jouw kant op komen. Een aantrekkelijke man moet echter kunnen verleiden om zelfs een niet zo aantrekkelijke vrouw mee naar huis te krijgen. Een vrouw kan echter ter plekke seks hebben met tien man als ze dat wenst.
De spelregels veranderen van cultuur. Een man die in Nederland geprezen wordt voor het hebben van veel bedpartners kan worden gedood in Turkije.quote:[..]
Het is onzin om te zeggen dat het niet zo is. Je denkt toch niet dat het toevallig is dat de spelregels zijn zoals ze zijn? Ik heb het liever ook anders maar doen alsof onze biologie geen factor is, is niet alleen naïef maar misschien ook misleidend.
Dat heb ik nog niets een beweerd. Het gaat bij mij om dat de regels niet biologisch vastgesteld zijn.quote:Moeten we onszelf hier massaal voor de gek houden omdat we zogenaamd dezelfde spelregels willen voor man en vrouw?
Je hebt het woord 'slet' gebruikt maar is ze wel een slet en bepaalt het aantal bedpartners dat?quote:Op maandag 2 juni 2014 16:58 schreef Scarface88 het volgende:
Ik begrijp dat jij liever zo'n zedig meisje hebt die seks ziet als een verplichting binnen een relatie? De kans dat de seks goed is en nog heel lang goed blijft is veel groter met een vrouw die van seks houdt, toch? Zolang dat seksuele gedrag maar niet uit onzekerheid of berekenen voort komt.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:42 schreef Scarface88 het volgende:
Ik vind het gewoon te veel. Beetje het afgelikte boterham verhaal. Je kijkt gewoon totaal anders naar de persoon ineens. Het is geen fijn idee.Ik ben niet oppervlakkig en zeg niet dat een vrouw geen seks mag hebben, tuurlijk moet ze ook genieten maar 40 is een getal waar je op die leeftijd (23 bijna 24 jaar) niet echt trots op hoeft te zijn lijkt me.
wat aardig van jequote:Op maandag 2 juni 2014 18:22 schreef Scarface88 het volgende:
ik heb al gezegd dat een vrouw best mag genieten van seks, heb ik totaal geen probleem mee.
Euhm. Een vrouw is geen man. Een man die elke 2 maanden (want daar hebben we het zo'n beetje over) een one-night-stand heeft neukt doorgaans gewoon wat hij krijgen kan, ongeacht haar uiterlijk, innerlijk of hygiëne. Een vrouw heeft een heel andere positie en als zij iedere man zou neuken die ze krijgen kan heeft ze er 5 per dag ipv 5 per jaar. Of het moet uiterlijk een monster zijn. Met 5 per jaar kijkt ze dus wel degelijk kritisch naar haar sexpartners.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:49 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Omdat iedereen er op los neukt en er werkelijk niemand is die nog kritisch kijkt naar een sexpartner
Maar wel mat mate want eens per dikke 2 maanden eens lekker genieten van seks met een mooie/lekkere vent is natuurlijk not-done. Dat is alsof je een warm bad heerlijk vind maar er maar eens per jaar in mag stappen.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:22 schreef Scarface88 het volgende:
Nee niet echt en je doet wel heel hypocriet (daarmee doel ik op je eerdere posts) want ik heb al gezegd dat een vrouw best mag genieten van seks, heb ik totaal geen probleem mee.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:50 schreef shifto het volgende:
40 mannen, ongeveer 3-4x per week. toch een half uurtje per keer met 30 stoten per minuut, met een lul lengte van 15cm. Tsja dan heeft ze zon 15KM piemel te verwerken gehad voor jou. Ga eens 15 KM rijden en kijk of je dat te ver vind
Geweldigquote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:50 schreef shifto het volgende:
40 mannen, ongeveer 3-4x per week. toch een half uurtje per keer met 30 stoten per minuut, met een lul lengte van 15cm. Tsja dan heeft ze zon 15KM piemel te verwerken gehad voor jou. Ga eens 15 KM rijden en kijk of je dat te ver vind
Klopt. Maar als je als man in een volle kroeg de meest aantrekkelijke vrouw benadert is de kans dat je in haar bed de nacht doorbrengt kleiner dan wanneer een vrouw in een volle kroeg de meest aantrekkelijke man benadert.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:15 schreef Mathemaat het volgende:
Dit is niet helemaal waar, want het is niet zo dat de vrouw ineens met een aantrekkelijke man seks kan hebben.
Haha, ik moet hier toch zo om lachenquote:Op maandag 2 juni 2014 17:17 schreef Bijna het volgende:
Het maakt toch geen reet uit wat ze doet in haar vrijgezelle leven? Als je haar gedrag al bestempelt als 'inner slut' kun je het contact beter afkappen, aangezien je haar niet waard bent.
Deze maatstafquote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:50 schreef shifto het volgende:
Dat valt dus vies tegen. Helaas heb ik geen linkjesdatabank dus kan ze je niet sturen, maar er zijn verscheidene onderzoeken gedaan waaruit het tegenovergestelde bleek. En dan niet eens zozeer dat ze in de relatie fratsen uithalen, maar vooral dat een relatie veel minder vaak en lang standhoudt bij vrouwen die flink hebben rondgeneukt.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:13 schreef Sarasi het volgende:
Wat is het probleem nou precies? Ja, dat kan. Ik ben nu vrij makkelijk met seks, maar in mijn vorige relatie is het idee van seks met een andere vent zelfs nooit bij me opgekomen. Ook niet als we drie maanden geen seks hadden. Dus nee, wat een vrouw doet als ze single is, hoeft niks te zeggen over hoe ze in een relatie is.
Het mag best, je wordt er alleen niet aantrekkelijker van voor een man.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom mag je niet gewoon lol hebben als vrouw? Ben je gelovig dat seks iets heiligs is of zo?
Mooi empirisch verhaal.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:10 schreef shifto het volgende:
Volgens mij komt dit topic een paar keer per jaar voorbij en de conclusie is altijd dat de jongetjes die geen of weinig seks krijgen (of nog heel onervaren zijn) dit niet kunnen handelen en hun dromen over kleine lieve meisjes als sneeuw voor de zon beginnen te smelten.
We zijn allemaal viezerikken, niet zo jaloers zijn dat je nog niet zo vies hebt mogen doen.![]()
Dat verbaast mij niets. Een zelfbewuste, zelfverzekerde vrouw die weet wat ze wil en daar ook voor gaat, zal in een relatie ook weten wat ze wel en niet wil. Dat zijn dan niet de onzekere aanhankelijke volgzame vrouwtjes die alles accepteren van een man en zich naar hun wensen voegen. Dus is de kans dat een relatie kapot loopt ook groter dan bij een vrouw die wel doet wat van haar verwacht wordt. Niet voor niets zijn veel carrière vrouwen single.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:05 schreef Westerling het volgende:
[..]
Dat valt dus vies tegen. Helaas heb ik geen linkjesdatabank dus kan ze je niet sturen, maar er zijn verscheidene onderzoeken gedaan waaruit het tegenovergestelde bleek. En dan niet eens zozeer dat ze in de relatie fratsen uithalen, maar vooral dat een relatie veel minder vaak en lang standhoudt bij vrouwen die flink hebben rondgeneukt.
Oude mensen hebben geen seks!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:12 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Mooi empirisch verhaal.
Maar voor mij onzin
Dus jij vindt seks vies?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:10 schreef shifto het volgende:
We zijn allemaal viezerikken, niet zo jaloers zijn dat je nog niet zo vies hebt mogen doen.
Ja bah, al dat vocht! Ik denk dat ik er maar helemaal mee stop. Even wat mensen informeren.quote:
Ik ben er al jaren geleden mee gestopt, elke keer dat beddengoed wassen hing me de keel uit.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:16 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja bah, al dat vocht! Ik denk dat ik er maar helemaal mee stop. Even wat mensen informeren.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben er al jaren geleden mee gestopt, elke keer dat beddengoed wassen hing me de keel uit.
Dan val je in ieder geval in de smaak bij TS! Want je hebt niet veel seks dus vast geen inner slut.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben er al jaren geleden mee gestopt, elke keer dat beddengoed wassen hing me de keel uit.
Dat zeg ik niet he? Met elke bedoelde ik 'vaak'.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:17 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
na iedere beurt je bed verschonen?
Elke keer zei je, dat wekt natuurlijk de impressie dat het ook echt 'iedere keer' je bed verschonen is.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet he? Met elke bedoelde ik 'vaak'.
Nah ik ben oud en lelijk dus op mij zit niemand te wachten.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:17 schreef shifto het volgende:
[..]
Dan val je in ieder geval in de smaak bij TS! Want je hebt niet veel seks dus vast geen inner slut.
Jaja je hebt gelijkquote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:19 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Elke keer zei je, dat wekt natuurlijk de impressie dat het ook echt 'iedere keer' je bed verschonen is.
Maakt niet uit want:quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Nah ik ben oud en lelijk dus op mij zit niemand te wachten.
quote:
Als een meisje 10 jaar bij iemand blijft is het al snel een vrouw en dan kom je weer bij het bovenstaande. Het gemiddelde kan dus alleen tellen bij een vrouw tussen de 16-30.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:19 schreef Karina het volgende:
OT trouwens: dat gemiddelde gaat vanzelf omlaag als je ouder wordt, stel dat meisje blijft 10 jaar bij dezelfde dan is het gemiddeld aantal partners al een stuk lager per jaar.
"Zelfbewuste vrouwen die seks willen en kunnen krijgen?" Sodeju zeg.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:31 schreef Ouder1 het volgende:
Er is echter nog een categorie meisjes/vrouwen die relatief veel bedpartners hebben gehad; De zelfbewuste vrouwen die weten wat ze willen en zorgen dat ze dat krijgen. Single vrouwen die van seks houden en daarvan kunnen genieten. Het mag dan in eerste instantie lijken alsof zij gemakkelijk zijn, maar dat zijn ze zeker niet. Zij gaan vaak zelf op jacht (en geven de man het gevoel dat hij haar gehosseld heeft) en zijn selectief in de keuze van hun bedpartners. Het overgrote deel van de mannen die het bij zo'n vrouw proberen krijgt het deksel op de neus. Dit zijn geen vrouwen die vreemdgaan in een relatie. Wel moet je oppassen dat jij niet haar eenmalige seksspeeltje bent als jij gaat voor een relatie, maar dat merk je snel genoeg door niet al te snel met haar in bed te duiken.
Wederom heel mooi geschreven. Mooie positieve termen gebruikt.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:14 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Dat verbaast mij niets. Een zelfbewuste, zelfverzekerde vrouw die weet wat ze wil en daar ook voor gaat, zal in een relatie ook weten wat ze wel en niet wil. Dat zijn dan niet de onzekere aanhankelijke volgzame vrouwtjes die alles accepteren van een man en zich naar hun wensen voegen. Dus is de kans dat een relatie kapot loopt ook groter dan bij een vrouw die wel doet wat van haar verwacht wordt. Niet voor niets zijn veel carrière vrouwen single.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:50 schreef shifto het volgende:
Het is overduidelijk dat jij hier degene bent van de oude standaarden en waarden. De nieuwe generatie vrouwen ga je niet aan je kunnen binden. Zo te horen wil je dat ook niet want het zijn toch maar sletten. Ik vermoed dat jij al enige tijd single bent en wacht op de vrouw die niet bestaat. Dan kun je zuur gaan doen op FOK! maar de wereld draait verder en wij zijn niet alleen..quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:36 schreef Westerling het volgende:
[..]
Wederom heel mooi geschreven. Mooie positieve termen gebruikt.
Maar helaas voor een man alleen maar nadelen. Vandaar dat ze single blijven.
Denk overigens wel dat je gelijk hebt, en denk ook dat er steeds meer vrouwen single gaan blijven. Ze schijnen namelijk steeds zelfbewuster te worden, en dat uit zich in deze voor als veel kritischer zijn dan je eigenlijk kan zijn.
Daarom hoef ik me ook nergens meer druk om te maken, heb toch geen seks meer want oude mensen die seks hebben is bleh.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:22 schreef shifto het volgende:
[..]
Maakt niet uit want:
[..]
[..]
Als een meisje 10 jaar bij iemand blijft is het al snel een vrouw en dan kom je weer bij het bovenstaande. Het gemiddelde kan dus alleen tellen bij een vrouw tussen de 16-30.Hierna is het onmogelijk nog een seksueel aantrekkelijk object.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Daarom hoef ik me ook nergens meer druk om te maken, heb toch geen seks meer want oude mensen die seks hebben is bleh.
Traditionele waarden wellicht. Ik ben het er wel mee eens. Hoewel ik niet zou willen zeggen dat vrouwen kritischer worden, ik zie het meer als zelfoverschatting. Gevoed door honderden wanhopige jongetjes die haar op handen dragen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:40 schreef shifto het volgende:
[..]
Het is overduidelijk dat jij hier degene bent van de oude standaarden en waarden. De nieuwe generatie vrouwen ga je niet aan je kunnen binden. Zo te horen wil je dat ook niet want het zijn toch maar sletten. Ik vermoed dat jij al enige tijd single bent en wacht op de vrouw die niet bestaat. Dan kun je zuur gaan doen op FOK! maar de wereld draait verder en wij zijn niet alleen..
Hehe, mooie gok maar... nee. Ik zit nergens op te wachten. Ik weet niet eens zeker of ik uberhaupt wel een relatie zou willen op dit moment. Daar zal ik (impliciet) van overtuigd moeten worden door een vrouw. Vooralsnog vermaak ik me prima op vrouwengebied.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:40 schreef shifto het volgende:
[..]
Het is overduidelijk dat jij hier degene bent van de oude standaarden en waarden. De nieuwe generatie vrouwen ga je niet aan je kunnen binden. Zo te horen wil je dat ook niet want het zijn toch maar sletten. Ik vermoed dat jij al enige tijd single bent en wacht op de vrouw die niet bestaat. Dan kun je zuur gaan doen op FOK! maar de wereld draait verder en wij zijn niet alleen..
Dat is wel heel kort ja. Vrijwel iedereen kan uiteindelijk wel een relatie krijgen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:48 schreef Trankilo het volgende:
[..]
Traditionele waarden wellicht. Ik ben het er wel mee eens. Hoewel ik niet zou willen zeggen dat vrouwen kritischer worden, ik zie het meer als zelfoverschatting. Gevoed door honderden wanhopige jongetjes die haar op handen dragen.
Laat haar lekker die 'vrije carrièrevrouw' zijn en de plaatselijke studenten societeit afneuken. Dat is leuk, totdat ze 35-40 is en ze erachter komt dat die wanhopige jongetjes van vroeger nog steeds achter de jonge meiden aanzitten en dat de mannen van haar eigen leeftijd toch liever een vrouw hebben die niet evenveel verschillende soorten DNA in zich hebben als dat er nationaliteiten in Amsterdam zijn.
Eventjes heel kort en lomp door de bocht
Ik snap jou ook wel hoor. en zoals de poster boven je al zegt zijn deze vrouwen over het algemeen gedoemd als ze een bepaalde leeftijd hebben bereikt maar zich nog steeds "de vrije vrouw" willen voelen. Sterker nog, ik heb een collega die het 100% uitstraalt; van die vergane glorie die vroeger waarschijnlijk super veel aandacht kreeg en het nu moet doen met de vieze opmerkingen van mijn veel ouderen mannelijke collega's. Tsja, die gaat elke dag lekker alleen naar huis naar haar hond. Eventueel zal ze er nog steeds op rond sletten (want die mannen heb je altijd) maar ik geloof niet dat ze nou gelukkig is ofzo.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:56 schreef Westerling het volgende:
[..]
Hehe, mooie gok maar... nee. Ik zit nergens op te wachten. Ik weet niet eens zeker of ik uberhaupt wel een relatie zou willen op dit moment. Daar zal ik (impliciet) van overtuigd moeten worden door een vrouw. Vooralsnog vermaak ik me prima op vrouwengebied.
Ik ben overigens niet zozeer van oude standaarden en waarden. Ik besef me echter, in tegenstelling tot een grote groep hier op fok, dat dit hele verhaal weinig met rationaliteit en denkbeelden te maken heeft maar des te meer met gevoelens en daar doe je weinig aan, die stammen uit de oertijd. En dan eindigt de hele beschouwing dus simpelweg bij de biologische verschillen tussen mannen en vrouwen.
Ik heb overigens zelfs nergens gezegd dat ik op precies dezelfde manier naar dit soort vrouwen kijk als TS, maar ik kan het goed begrijpen.
En als je mij hier zuur vindt overkomen kun je wel heel weinig hebben.
Edit: Oh en m.b.t. het stukje dat je quote: leuk en aardig dat de vrouw zich opnieuw uitvindt, maar als dat niet aansluit bij wat mannen zoeken, dan krijg je dus groepen zelfbewuste vrouwen die single blijven.
Dat klopt, maar ook een relatie die eigenlijk - diep van binnen - wel voldoet aan jouw standaarden? Of een relatie waar je genoegen mee neemt omdat je nu vergane glorie bent.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:10 schreef Purrrp het volgende:
[..]
Dat is wel heel kort ja. Vrijwel iedereen kan uiteindelijk wel een relatie krijgen.
Niet iedereen hoeft van je uitstapjes te weten.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:17 schreef Trankilo het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ook een relatie die eigenlijk - diep van binnen - wel voldoet aan jouw standaarden? Of een relatie waar je genoegen mee neemt omdat je nu vergane glorie bent.
Het komt er eigenlijk op neer dat als je als vrouw zijnde de 'slet' gaat uithangen, dit voor veel mannen afbreuk doet aan je 'waarde'. Niet voor alle mannen (gelukkig), maar de situatie die shifto omschrijft komt mij wel erg bekend voor. Niet altijd even eerlijk, maar wel hoe het voor veel mannen werkt.
Tsja. Tieten bij vrouwen worden gewaardeerd, bij mannen niet. Kan toch gewoon? :pquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:28 schreef Purrrp het volgende:
[..]
Niet iedereen hoeft van je uitstapjes te weten.
Dit gaat veelal over dubbele standaarden: die horen imho gewoon niet gevalideerd te worden.
Stel je dat eens voor.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:35 schreef Sapstengel het volgende:
Vrouwen stellen het altijd naar beneden bij en mannen naar boven. Dus reken maar op het dubbele, die heeft er minimaal 60 gehad.
Ik zou dat zelf best wel veel vinden voor iemand van 24. Dan ga je bijna gewoon met iedereen die je tegen komt naar bed.quote:
Yes, you're certainly on to something here.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:35 schreef Sapstengel het volgende:
Vrouwen stellen het altijd naar beneden bij en mannen naar boven. Dus reken maar op het dubbele, die heeft er minimaal 60 gehad.
En waarom vragen mensen zoiets altijd? Hoeveel sekspartners iemand heeft gehad. Dat soort dingen kun je beter niet weten lijkt me.
Dat is nogal in conflict met wat je hier zegt:quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:56 schreef Westerling het volgende:
Ik ben overigens niet zozeer van oude standaarden en waarden.
Je doet net alsof het doel van elke vrouw een relatie is, een vrouw pas écht gelukkig kan zijn met een man naast haar. En dat is onzin. Ik ben vele malen liever single dan naar de pijpen van een man te moeten dansen. Een man moet voor mij een toegevoegde waarde in mijn leven hebben. Geld zorg ik normaal gesproken zelf voor, mijn huishouden doe ik ook zelf, kinderen heb ik al en mezelf fysiek verdedigen kan ik ook prima. Er is voor mij als zelfbewuste vrouw dus geen enkele reden om me naadloos aan een man aan te passen, af of aanhankelijk te zijn, me nederig te gedragen of de verzorgster uit te gaan hangen.quote:Edit: Oh en m.b.t. het stukje dat je quote: leuk en aardig dat de vrouw zich opnieuw uitvindt, maar als dat niet aansluit bij wat mannen zoeken, dan krijg je dus groepen zelfbewuste vrouwen die single blijven.
Mannen zoals hij halen ze uit Thailand. Die zijn bereid tot een hoop voor een Nederlandse verblijfsvergunning.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:10 schreef Purrrp het volgende:
[..]
Dat is wel heel kort ja. Vrijwel iedereen kan uiteindelijk wel een relatie krijgen.
Dan ben jij een uitzondering, of je houdt jezelf voor de gek.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:45 schreef Ouder1 het volgende:
Je doet net alsof het doel van elke vrouw een relatie is, een vrouw pas écht gelukkig kan zijn met een man naast haar. En dat is onzin. Ik ben vele malen liever single dan naar de pijpen van een man te moeten dansen. Een man moet voor mij een toegevoegde waarde in mijn leven hebben. Geld zorg ik normaal gesproken zelf voor, mijn huishouden doe ik ook zelf, kinderen heb ik al en mezelf fysiek verdedigen kan ik ook prima. Er is voor mij als zelfbewuste vrouw dus geen enkele reden om me naadloos aan een man aan te passen, af of aanhankelijk te zijn, me nederig te gedragen of de verzorgster uit te gaan hangen.
Normaal heb ik het niet op die feministische en super gechargeerde posts van Ouder, maar jouw reactie verdient een dikkequote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:47 schreef cpanker het volgende:
[..]
Dan ben jij een uitzondering, of je houdt jezelf voor de gek.
Ik snap wat je bedoelt, maar soms is een mens nu eenmaal curieus hè. Waarschijnlijk ook de reden dat men dat dan vraagt.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik zou dat zelf best wel veel vinden voor iemand van 24. Dan ga je bijna gewoon met iedereen die je tegen komt naar bed.
Maarja ik vraag dat soort dingen nooit, wat heb ik er aan om het te weten? Het enige wat het doet is je laten twijfelen of het meisje veroordelen. Terwijl zij op dat moment gewoon met jou is en dat zou het belangrijkste moeten zijn.
Weet je de betekenis van het woord curieus? Ik vind hem in deze post namelijk nogal curieus.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:49 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, maar soms is een mens nu eenmaal curieus hè. Waarschijnlijk ook de reden dat men dat dan vraagt.
Complicate is een Belg, daar kan het gewoon.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:56 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Weet je de betekenis van het woord curieus? Ik vind hem in deze post namelijk nogal curieus.
Dat betekent "nieuwsgierig"quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:56 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Weet je de betekenis van het woord curieus? Ik vind hem in deze post namelijk nogal curieus.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Complicate is een Belg, daar kan het gewoon.
Ja doei.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:59 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
In België dan. In Nederland 'bijzonder' of 'verbazingwekkend'. Fok is toch Nederlands?
Alle haar duizenden voorouders hebben hetzelfde gedaan, vind een mannetje en blijf daar hangen. Je brein beloont je d.m.v. bijvoorbeeld Oxytocin. Daarnaast http://usgovinfo.about.com/od/healthcare/a/marriedhealth.htmquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Normaal heb ik het niet op die feministische en super gechargeerde posts van Ouder, maar jouw reactie verdient een dikke.
Gast
Ach joh, hij heeft een paar keer in de cel gezeten voor het mishandelen van een vrouw - maar het maakt toch niet uit wat hij voor zijn relatie met jou heeft gedaan?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:00 schreef Gatenkaas het volgende:
Waarom zou je dit überhaupt vragen?
Het is toch alleen belangrijk of een partner weet wat hij/zij wil in bed en/of in een relatie. Boeiend wat ze daarvoor hebben gedaan (zolang je er maar geen SOA aan overhoudt).
Hoe kan dat nu in conflict zijn met elkaar? Het eerste gaat over mijzelf, het tweede over zelfbewuste vrouwen en de perceptie die mannen daarvan hebben.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:45 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Dat is nogal in conflict met wat je hier zegt:
[..]
Om met Mark Rutte te spreken (w.m.b. zijn meest zinnige moment van zijn leven): Mooi!quote:Je doet net alsof het doel van elke vrouw een relatie is, een vrouw pas écht gelukkig kan zijn met een man naast haar. En dat is onzin. Ik ben vele malen liever single dan naar de pijpen van een man te moeten dansen. Een man moet voor mij een toegevoegde waarde in mijn leven hebben. Geld zorg ik normaal gesproken zelf voor, mijn huishouden doe ik ook zelf, kinderen heb ik al en mezelf fysiek verdedigen kan ik ook prima. Er is voor mij als zelfbewuste vrouw dus geen enkele reden om me naadloos aan een man aan te passen, af of aanhankelijk te zijn, me nederig te gedragen of de verzorgster uit te gaan hangen.
Hahaha, zoals ik hier net al heb gezegd ben ik juist totaal niet op zoek naar een relatie. Vind afwisseling fijner op het moment. Ik heb ook al gezegd dat ik geen ouderwetse denkbeelden heb, maar blijf jij maar vooral mijn 'reacties proeven'. Is erg vermakelijkquote:Ik proef in jouw reacties gewoon een heleboel nijd. Is dat omdat je het niet uit kunt staan dat een aantrekkelijke vrouw relatief gemakkelijk seks kan krijgen met een man van haar keuze waar jij het moet doen met de kruimels waar je nog heel veel moeite voor moet doen ook? Gefrustreerd omdat 'man-zijn' en brood op de plank brengen niet meer genoeg is om een vrouw langdurig aan jou te binden? Jij droomt van die mooie strakke vrouw met dikke tetten die je huisje kuist, je eten op tafel zet, de grond waarop je loopt zoent en haar benen spreidt wanneer jij maar wilt.. gewoon omdat jij man bent.. terwijl dat voor steeds meer vrouwen geen optie meer is. Ze vinden je onaantrekkelijk, willen dat jij voor jezelf kunt zorgen, een goed gesprek kunt voeren en vooral ook dat jij je ook aanpast aan haar.. Arme, arme jij.
Och gut wat hebben vrouwen het toch moeilijk. En toch heb ik nog nooit een man horen zeggen dat zijn vriendin niet genoeg verdiend.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:14 schreef Ouder1 het volgende:
Het bijzondere (curieuze ) hierin is dat dit veelal dezelfde mannen zijn die ook verwachten dat hun partner zelfstandig is, haar eigen inkomen verdient (ook tijdens de relatie) maar wel verzorgend, lieftallig, vrouwelijk en volgzaam is. Zij zijn van mening dat aangezien de moderne vrouw toch geëmancipeerd is, zij haar eigen boontjes maar moet doppen, de rekening bij een date op zijn minst moet delen, zij het condoom op zak moet hebben (euhh.. waarom als ze een kuisheidsgordel moet dragen?) er geen deur voor haar opengehouden hoeft te worden en haar stoel niet aangeschoven hoeft te worden.
Beetje dom?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:05 schreef cpanker het volgende:
[..]
Ach joh, hij heeft een paar keer in de cel gezeten voor het mishandelen van een vrouw - maar het maakt toch niet uit wat hij voor zijn relatie met jou heeft gedaan?
Zij heeft eerder seks gehad met HEEL VEEL mannen. Heb je het grafiekje gezien wat ik heb gelinkt? Het is veel waarschijnlijker dat een slet in de toekomst overspel gaat plegen dan een meisje wat maar met een paar mannen in bed heeft gelegen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:18 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Beetje dom?
Je wilt seks met een vrouw en zij heeft eerder seks gehad met een man. What's the problem? Je loopt dus het risico op iets wat je wil.
Een vrouw wil seks met een man en hij heeft een paar keer in de cel gezeten voor het mishandelen van vrouwen; ze loopt dus een risico op iets wat ze niet wil.
Ik zie meer verschillen dan overeenkomsten in jouw vergelijking.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:19 schreef cpanker het volgende:
Het is veel waarschijnlijker dat een slet in de toekomst overspel gaat plegen dan een meisje wat maar met een paar mannen in bed heeft gelegen.
Wat een onzin, zelfs ik met mijn (seks) verleden en heden krijg nog relatie-verzoeken, zelfs terwijl ik bezet ben.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:48 schreef Trankilo het volgende:
[..]
Traditionele waarden wellicht. Ik ben het er wel mee eens. Hoewel ik niet zou willen zeggen dat vrouwen kritischer worden, ik zie het meer als zelfoverschatting. Gevoed door honderden wanhopige jongetjes die haar op handen dragen.
Laat haar lekker die 'vrije carrièrevrouw' zijn en de plaatselijke studenten societeit afneuken. Dat is leuk, totdat ze 35-40 is en ze erachter komt dat die wanhopige jongetjes van vroeger nog steeds achter de jonge meiden aanzitten en dat de mannen van haar eigen leeftijd toch liever een vrouw hebben die niet evenveel verschillende soorten DNA in zich hebben als dat er nationaliteiten in Amsterdam zijn.
Eventjes heel kort en lomp door de bocht
Relatie-verzoeken?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:20 schreef erodome het volgende:
[..]
Wat een onzin, zelfs ik met mijn (seks) verleden en heden krijg nog relatie-verzoeken, zelfs terwijl ik bezet ben.
Sorry, maar het zijn juist de mannen met het heilige madonna syndroom die op die leeftijd erachter komen dat ze of dat syndroom moeten overkomen, of moeten wennen aan altijd alleen zijn.
Hoezo relatie-verzoeken??quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:20 schreef erodome het volgende:
[..]
Wat een onzin, zelfs ik met mijn (seks) verleden en heden krijg nog relatie-verzoeken, zelfs terwijl ik bezet ben.
Sorry, maar het zijn juist de mannen met het heilige madonna syndroom die op die leeftijd erachter komen dat ze of dat syndroom moeten overkomen, of moeten wennen aan altijd alleen zijn.
Onzin. Dat iemand getrouwd is en zich beter voelt, kan ik wel begrijpen, mensen zijn immers kuddedieren. Maar dat wil niet zeggen dat het NODIG is.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:04 schreef cpanker het volgende:
[..]
Alle haar duizenden voorouders hebben hetzelfde gedaan, vind een mannetje en blijf daar hangen. Je brein beloont je d.m.v. bijvoorbeeld Oxytocin. Daarnaast http://usgovinfo.about.com/od/healthcare/a/marriedhealth.htm
Maar veel feministen schreeuwen "ik heb geen man nodig" totdat ze zichzelf wijs maken dat dit inderdaad het geval is.
Nee, vrouwen zijn gelijkwaardig aan mannen. Dat is niet hetzelfde als 'gelijk aan'.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:16 schreef cpanker het volgende:
En dat laatste, daar heeft feminisme voor gezorgd. Vrouwen zijn gelijk aan mannen toch? Waarom dan een speciale behandeling eisen?
Nee, je kunt ook op brood en water leven. Of zwerver worden. Nodig is het niet, maar wel beter voor 99% van de mensheid.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:28 schreef HostiMeister het volgende:
Op dinsdag 3 juni 2014 13:04 schreef cpanker het volgende:
[..]
Alle haar duizenden voorouders hebben hetzelfde gedaan, vind een mannetje en blijf daar hangen. Je brein beloont je d.m.v. bijvoorbeeld Oxytocin. Daarnaast http://usgovinfo.about.com/od/healthcare/a/marriedhealth.htm
Maar veel feministen schreeuwen "ik heb geen man nodig" totdat ze zichzelf wijs maken dat dit inderdaad het geval is.
Onzin. Dat iemand getrouwd is en zich beter voelt, kan ik wel begrijpen, mensen zijn immers kuddedieren. Maar dat wil niet zeggen dat het NODIG is.
Ja, als in wil je mijn partner worden...quote:
quote:Op zondag 1 juni 2014 17:02 schreef Karbkronkel het volgende:
Waarom er minder vrouwen in het bedrijfsleven/de wetenschap zitten: Er zijn veel, veel, veeeeel meer uitzonderlijk slimme mannen dan dat er uitzonderlijk slimme vrouwen zjin.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/7604277
http://www.iqcomparisonsite.com/sexdifferences.aspx
PTSD mannen/vrouwen: Vrouwen zijn veel gevoeliger voor stress. Ook dat komt in het bedrijfsleven natuurlijk veel voor, als je daar niet mee om kan gaan ben je binnen een paar jaar kapot.
http://www.apa.org/news/press/releases/2006/11/ptsd-rates.aspx
http://www.ptsd.ne.gov/what-is-ptsd.html
[..]
Vrouwen tonen meer empathie onder stress. Laat dat nou net niet handig zijn in het bedrijfsleven (behalve in HR misschien).
http://www.sciencedaily.com/releases/2014/03/140317095927.htm
Lengte is ook voor het bedrijfsleven relevant: http://www.jonathanrauch.(...)nish_last/index.html En laat vrouwen nou net kleiner zijn dan mannen. http://en.wikipedia.org/wiki/Height_discrimination
Meer mannelijke psychos dan vrouwelijke psychos en psychos zijn behoorlijk populair in het bedrijfsleven.
http://www.forbes.com/sit(...)athy-and-leadership/
The Nordic Council of Ministers (a regional inter-governmental co-operation consisting of Norway, Sweden, Finland, Denmark, and Iceland) has decided to close down the NIKK Nordic Gender Institute. The NIKK had been the flagship of “Gender Theory”, providing the “scientific” basis for social and educational policies that, from the 1970s onward, had transformed the Nordic countries to become the most “gender sensitive” societies in the world.
The decision was made after the Norwegian State Television had broadcasted a television documentary called “Hjernevask” (the Norwegian word for “brainwash”) in which comedian Harald Eia exposed the hopelessly unscientific character of the NIKK.
Part 1 hier:
Voordat meisjes beïnvloedt worden door externe factoren zijn ze al meer geneigd om met poppen te spelen dan met "wiskundige objecten". Wordt in de documentaire door een zeer gerenommeerd psycholoog uitgelegd.
Dat wordt je op die manier direct gevraagd?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:30 schreef erodome het volgende:
[..]
Ja, als in wil je mijn partner worden...
Je hebt dates met hun gehad van tevoren? Dit komt namelijk een beetje raar over... Of stappen ze gewoon op je af en vragen ze "wil je mijn vriendinnetje zijn?"quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:30 schreef erodome het volgende:
[..]
Ja, als in wil je mijn partner worden...
That's how it all started.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:28 schreef Ouder1 het volgende:
Omdat de vrouwenrol nog steeds als minderwaardig wordt gezien.
Niet geheel zo, maar wel liefdesverklaringen hier en daar en zwijmelen over hoe het zou zijn als ik hun partner was. Ook wel een paar directere vragen voor een relatie gehad, of ik niet erover wilde denken mijn man te verlaten.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:31 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Dat wordt je op die manier direct gevraagd?
Ja, ik heb je grafiekjes gezien. Ik moest er wel om lachen eigenlijk. Slecht onderzoek waarbij onderbouwing mist en oorzaak en gevolg buiten beschouwing worden gelaten. Enig idee welke relaties/huwelijken het langste standhouden? Ik zal het je verklappen; Die van de huidige bejaarden die nog opgegroeid zijn in de tijd waarin seks voor het huwelijk en scheiden totaal not-done was en die van streng religieuzen die geen seks voor het huwelijk mogen maar ook niet mogen scheiden.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:19 schreef cpanker het volgende:
[..]
Zij heeft eerder seks gehad met HEEL VEEL mannen. Heb je het grafiekje gezien wat ik heb gelinkt? Het is veel waarschijnlijker dat een slet in de toekomst overspel gaat plegen dan een meisje wat maar met een paar mannen in bed heeft gelegen.
Dates/seks...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:31 schreef cpanker het volgende:
[..]
Je hebt dates met hun gehad van tevoren? Dit komt namelijk een beetje raar over... Of stappen ze gewoon op je af en vragen ze "wil je mijn vriendinnetje zijn?"
Dan vraag ik me af of dat wel stabiele mannen zijn.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:32 schreef erodome het volgende:
[..]
Niet geheel zo, maar wel liefdesverklaringen hier en daar en zwijmelen over hoe het zou zijn als ik hun partner was. Ook wel een paar directere vragen voor een relatie gehad, of ik niet erover wilde denken mijn man te verlaten.
Kortom, als ik single zou zijn zou ik als ik dat zou willen binnen een week weer een relatie kunnen hebben.
Je hebt het onderzoek gelezen? Je zult het vast beter weten dan alle wetenschappers die dit artikel hebben geciteerd http://onlinelibrary.wile(...)2003.00444.x/citedbyquote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:33 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ja, ik heb je grafiekjes gezien. Ik moest er wel om lachen eigenlijk. Slecht onderzoek waarbij onderbouwing mist en oorzaak en gevolg buiten beschouwing worden gelaten. Enig idee welke relaties/huwelijken het langste standhouden? Ik zal het je verklappen; Die van de huidige bejaarden die nog opgegroeid zijn in de tijd waarin seks voor het huwelijk en scheiden totaal not-done was en die van streng religieuzen die geen seks voor het huwelijk mogen maar ook niet mogen scheiden.
Daarnaast had ik al een reactie gegeven, lees die ook ff.
Naar mijn idee wel. Is ook niet zo dat ze na me 1 keertje gezien te hebben dat soort dingen zeggen, heb wel vaker een seksrelatie afgeblazen omdat de man meer wilde. Die mannen waren toch echt bekend met hoe het zit met mijn sekstellerquote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:33 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af of dat wel stabiele mannen zijn.
En de mannen die zelf absurde eisen stellen aan o.a. het uiterlijk van een vrouw (zonder dat zij zelf nu zo veel te bieden hebben) en de mannen die denken heer en meester te zijn in huis; ook die komen er later achter dat dat niet zo werkt met de moderne vrouw.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:20 schreef erodome het volgende:
Bijzondere conclusie aan de hand van een onderzoek dat niet absolute getallen rekent heb jij het over 99% van alle gevallen. Wederom, je praat onzin.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:29 schreef cpanker het volgende:
[..]
Nee, je kunt ook op brood en water leven. Of zwerver worden. Nodig is het niet, maar wel beter voor 99% van de mensheid.
Hahahaquote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:35 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
En de mannen die zelf absurde eisen stellen aan o.a. het uiterlijk van een vrouw (zonder dat zij zelf nu zo veel te bieden hebben) en de mannen die denken heer en meester te zijn in huis; ook die komen er later achter dat dat niet zo werkt met de moderne vrouw.
Moet jij niet teruggaan naar TRP?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:37 schreef cpanker het volgende:
[..]
Hahaha
"de moderne vrouw"
Duizenden jaren evolutionaire perfectie wordt door een "feministische golf" teniet gedaan. Werkelijk al jou duizenden voorouders hebben het op bepaalde manier gedaan, maar nu moet het anders... Triest gewoon. Begint wel een beetje op de val van Rome te lijken.
Ik heb 3 langdurige relaties gehad en kan oprecht stellen dat ik in een relatie niet gelukkiger was dan zonder relatie. De relatie waarin ik het gelukkigste was, was een lange afstand relatie.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Onzin. Dat iemand getrouwd is en zich beter voelt, kan ik wel begrijpen, mensen zijn immers kuddedieren. Maar dat wil niet zeggen dat het NODIG is.
Yep en dat zijn voornamelijk de mannen die zo gillen over vrouwen die alleen zouden blijven, die eigenlijk heel ongelukkig zijn zo en al dat meer. Niet echt heel serieus te nemen naar mijn persoonlijke mening, ze moeten eerst maar laten zien dat ze zelf een relatie in stand kunnen houden, daarna zal ik misschien iets beter naar hun mening kijken.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:35 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
En de mannen die zelf absurde eisen stellen aan o.a. het uiterlijk van een vrouw (zonder dat zij zelf nu zo veel te bieden hebben) en de mannen die denken heer en meester te zijn in huis; ook die komen er later achter dat dat niet zo werkt met de moderne vrouw.
Ik heb het idee dat jij geen idee hebt wat evolutie inhoudt en dat je evolutie en sociologie/antropologie een beetje door elkaar haalt.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:37 schreef cpanker het volgende:
[..]
Hahaha
"de moderne vrouw"
Duizenden jaren evolutionaire perfectie wordt door een "feministische golf" teniet gedaan. Werkelijk al jou duizenden voorouders hebben het op bepaalde manier gedaan, maar nu moet het anders... Triest gewoon. Begint wel een beetje op de val van Rome te lijken.
Evolutie.... Als het echt natuur was dan had je niet gezien dat vrouwen zodra de zware dwang eraf gaat seksueel vrijer worden. Namelijk nog nooit een vrouwtjesleeuw gezien die bij zichzelf dacht wat hij kan kan ik ook...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:37 schreef cpanker het volgende:
[..]
Hahaha
"de moderne vrouw"
Iedereen zijn eigen ding. Niets mis mee, sociale druk is er natuurlijk altijd wel tot een bepaalde hoogte, maar uiteindelijk moet je iets vinden waar jij (en je evt. gezin) zich het beste bij voelt.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:39 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ik heb 3 langdurige relaties gehad en kan oprecht stellen dat ik in een relatie niet gelukkiger was dan zonder relatie. De relatie waarin ik het gelukkigste was, was een lange afstand relatie.
Het single zijn heeft juist voor vrouwen meer voordelen dan voor mannen, althans, zo ervaar ik dat.
Vergeet niet dat veel mannen de wens tot een relatie voorwenden om aan seks te komen. Ook al gebaseerd op het idee dat alle vrouwen een relatie willen en alleen seks (behoren te) hebben met hun levenspartner.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:32 schreef erodome het volgende:
Kortom, als ik single zou zijn zou ik als ik dat zou willen binnen een week weer een relatie kunnen hebben.
Rot voor je hé.. dat je het onderzoek niet linkt en iemand het toch leest.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:34 schreef cpanker het volgende:
Overigens, waar heb je het hele onderzoek gevonden?
In deze gevallen krijgen ze al seks van me, hebben ze dat al meerdere keren gehad voordat ze dat zeggen(natuurlijk doen ze dat ook lang niet allemaal, de meeste niet, die snappen wel dat het zonder liefde is).quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:44 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat veel mannen de wens tot een relatie voorwenden om aan seks te komen. Ook al gebaseerd op het idee dat alle vrouwen een relatie willen en alleen seks (behoren te) hebben met hun levenspartner.
Heb jij je auto, mobiel en internet ook de deur uitgedaan? Duizenden jaren had de mens die niet, waarom is dat nu dan op eens 'nodig'?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:37 schreef cpanker het volgende:
[..]
Hahaha
"de moderne vrouw"
Jij pretendeert een 'vrije seksuele moraal' te hebben maar het 'geven van seks' impliceert dat jij het nog steeds ziet als een ruilmiddel naar de man toe. Dat strookt niet echt met je zogenaamde vrije moraal.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:45 schreef erodome het volgende:
[..]
In deze gevallen krijgen ze al seks van me, hebben ze dat al meerdere keren gehad voordat ze dat zeggen(natuurlijk doen ze dat ook lang niet allemaal, de meeste niet, die snappen wel dat het zonder liefde is).
Vaak komen die mannen uit bij de postorderbruidjes uit Thailand, Rusland en al wat dan niet meer zij.. Dan claimen zij dat dat nog échte vrouwen zijn die weten hoe een vrouw een man behoort te behandelen. Tot dat bruidje dan haar eigen Nederlands paspoort heeft; dan laten zij die griezel ook gelijk vallen opzoek naar een normale vent.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:41 schreef erodome het volgende:
[..]
Yep en dat zijn voornamelijk de mannen die zo gillen over vrouwen die alleen zouden blijven, die eigenlijk heel ongelukkig zijn zo en al dat meer. Niet echt heel serieus te nemen naar mijn persoonlijke mening, ze moeten eerst maar laten zien dat ze zelf een relatie in stand kunnen houden, daarna zal ik misschien iets beter naar hun mening kijken.
Die manquote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:56 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Vaak komen die mannen uit bij de postorderbruidjes uit Thailand, Rusland en al wat dan niet meer zij.. Dan claimen zij dat dat nog échte vrouwen zijn die weten hoe een vrouw een man behoort te behandelen. Tot dat bruidje dan haar eigen Nederlands paspoort heeft; dan laten zij die griezel ook gelijk vallen opzoek naar een normale vent.
[ afbeelding ]
En jij hebt alweer gelijk.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:54 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Jij pretendeert een 'vrije seksuele moraal' te hebben maar het 'geven van seks' impliceert dat jij het nog steeds ziet als een ruilmiddel naar de man toe. Dat strookt niet echt met je zogenaamde vrije moraal.
Het is een wisselwerking, ik geef seks en ik neem het, zo ook voor de man in kwestie met wie ik het bed deel.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:54 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Jij pretendeert een 'vrije seksuele moraal' te hebben maar het 'geven van seks' impliceert dat jij het nog steeds ziet als een ruilmiddel naar de man toe. Dat strookt niet echt met je zogenaamde vrije moraal.
En dat jij vervolgens gaat pretenderen dat je het onderzoek hebt gelezen en zegt dat de wijze waarop het onderwijs is gevoerd niet klopt terwijl 62 wetenschappers het wel een goed onderzoek vinden...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:45 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Rot voor je hé.. dat je het onderzoek niet linkt en iemand het toch leest.
Typisch om weer over de woordjes te vallen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:02 schreef erodome het volgende:
[..]
Het is een wisselwerking, ik geef seks en ik neem het, zo ook voor de man in kwestie met wie ik het bed deel.
Ik zeg ook nergens een vrije moraal te hebben, alleen maar dat ik op dit ene kleine gebiedje een andere moraal heb dan iemand die bv monogaam is.
Tja, toch nog iemand gelijkgestemd dan.quote:
Ik ben helemaal niet zo vrijgevochten, het enige wat ik hier zeg is dat het helemaal niet waar is dat je als vrouw amper meer een relatie kan vinden als je seksueel fiks actief bent geweest. Zodra dat gaat over aantallen zoals waar de TS mee komt kan het zelfs de meeste (volwassen) mannen weinig schelen. Zelfs met mijn verleden(waar het openbare bij komt kijken) kan ik nog makkelijk aan relatie's komen, of ik die wil is een 2de, maar het kan wel, makkelijker als je denkt.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Typisch om weer over de woordjes te vallen.
Ik bedoel natuurlijk dat jij je vrijgevochten aan het profileren bent, maar tegelijkertijd zijn je reakties gewoon allemaal chique termen voor het feit dat jij met enige regelmaat -en door wisselende contacten- wordt volgeblaft. Nou, ben je er trots op meid?
Eh wat de neuk bedoel je daar meequote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:33 schreef Westerling het volgende:
[..]
Tsja. Tieten bij vrouwen worden gewaardeerd, bij mannen niet. Kan toch gewoon? :p
Gewoon even heel gechargeerd;quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Iedereen zijn eigen ding. Niets mis mee, sociale druk is er natuurlijk altijd wel tot een bepaalde hoogte, maar uiteindelijk moet je iets vinden waar jij (en je evt. gezin) zich het beste bij voelt.
Nou goed voor jou toch?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:10 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet zo vrijgevochten, het enige wat ik hier zeg is dat het helemaal niet waar is dat je als vrouw amper meer een relatie kan vinden als je seksueel fiks actief bent geweest. Zodra dat gaat over aantallen zoals waar de TS mee komt kan het zelfs de meeste (volwassen) mannen weinig schelen. Zelfs met mijn verleden(waar het openbare bij komt kijken) kan ik nog makkelijk aan relatie's komen, of ik die wil is een 2de, maar het kan wel, makkelijker als je denkt.
Misschien moeten de mannen die zo denken zichzelf eens bedenken dat wat voor hun geld niet voor alle mannen geld.
En ik ben trots op het feit dat ik mijn leven leid zoals ik dat wil en niet zoals een of andere vent die ik niet eens ken vindt dat ik zou moeten doen. En ik kan je met klem zeggen dat ik me zeer zeker niet schaam voor de seks die ik gehad heb nee, trots is meer dan overdreven, maar schaamte kent daar ook geen plaats in.
Het steekt je toch ergens wel, niet? Je bent er immers altijd als de kippen bij om de sletjes-ethiek te verdedigen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:10 schreef erodome het volgende:
Ik ben helemaal niet zo vrijgevochten, het enige wat ik hier zeg is dat het helemaal niet waar is dat je als vrouw amper meer een relatie kan vinden als je seksueel fiks actief bent geweest. Zodra dat gaat over aantallen zoals waar de TS mee komt kan het zelfs de meeste (volwassen) mannen weinig schelen. Zelfs met mijn verleden(waar het openbare bij komt kijken) kan ik nog makkelijk aan relatie's komen, of ik die wil is een 2de, maar het kan wel, makkelijker als je denkt.
Misschien moeten de mannen die zo denken zichzelf eens bedenken dat wat voor hun geld niet voor alle mannen geld.
En ik ben trots op het feit dat ik mijn leven leid zoals ik dat wil en niet zoals een of andere vent die ik niet eens ken vindt dat ik zou moeten doen. En ik kan je met klem zeggen dat ik me zeer zeker niet schaam voor de seks die ik gehad heb nee, trots is meer dan overdreven, maar schaamte kent daar ook geen plaats in.
Hier staan zoveel foutieve veronderstellingen, invullingen en generalisaties in dat het 1 grote onzinpost is.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:23 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Gewoon even heel gechargeerd;
Verleden:
De man was kostwinner, werkte hard en veel (60-80 uur was niet vreemd) en de vrouw zorgde voor het gezin (man-kinderen-soms ouders) wat veel en hard werk was in die tijd met de grote gezinnen. De machtsverhoudingen en waardering was redelijk (niet geheel) in balans; zij waren behoorlijk afhankelijk van elkaar en hadden beiden voordeel van de ander.
Generatie babyboomers
De man was kostwinner maar werkte duidelijk minder hard en minder uren (40 werd standaard), de vrouw bleef doorgaans thuis tot de kinderen uit huis gingen waarna velen van hen het werk buitenhuis weer oppakte; met alle huishoudelijke machines was het huishoudelijk werk veel minder zwaar en de gezinnen werden veel kleiner;1, kind per huishouden werd normaal. Grootouders gingen in een tehuis ipv in te trekken bij hun kinderen. De machtsverhoudingen en waardering raakten uit balans; het huishouden en de zorg voor de kinderen kregen minder waardering, geld werd steeds belangrijker maar vrouwen bleven vaak afhankelijk van hun man. Het feminisme kwam op; gelijkwaardigheid van man en vrouw, gelijke rechten, recht om te werken naast het huishouden
De kinderen van de babyboomers:
De mannen bleven doorgaans in de oude rollenpatronen hangen; De man werkt, heeft het voor het zeggen en de vrouw doet het huishouden. De vrouwen werden door hun banen echter steeds minder financieel afhankelijk van hun man. Ze werkten én deden de zorg en het huishouden. Steeds meer vrouwen kregen klachten als ME, CVS, Fybromyalgie, overspannenheid en burnout. De onafhankelijkheid van de vrouw en de behoudende rol van de man zorgde voor veel scheidingen.
De jonge generatie:
Die is zoekende, dwalende. Verliefdheid of liefde? Wat bindt man en vrouw? Hoe verdeel je de taken op een eerlijke manier? Gelijk of gelijkwaardig? Metroman of macho? Zelfstandige vrouw/carrièrevrouw/bitch of aanhankelijk/afhankelijk/zorgzaam/minderwaardig? Oude denkbeelden zijn nog niet losgelaten terwijl nieuwe manieren van leven wel steeds meer gangbaar worden.
Ik ben blij dat ik nu geen begin twintiger meer ben al zie ik datzelfde patroon ook wel bij single/gescheiden mensen van mijn leeftijd.
Toch klopt het laatste wel. Kan niet zeggen of het in andere tijden veel minder aanwezig was, maar imo is het nu één grote puinhoop en wrs de reden voor een enorme afname in kindergeboorte de aankomende decennia. Een losse seksuele moraal kan werken in kleine (inheemse) groepjes, waar iedereen elkaars kroost helpt opvoeden, maar in de individualistische chaos, waar de hulp enkel in abstracte nummers (geld) binnen komt, hebben we toch echt wel meer (reden voor) binding nodig.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:26 schreef inslagenreuring het volgende:
Hier staan zoveel foutieve veronderstellingen, invullingen en generalisaties in dat het 1 grote onzinpost is.
Ik vind jouw reactie nogal zielig. Zeg je tegen zo'n haantje/macho ook op een kleinerende toon dat hij met enige regelmaat en met wisselende contacten vrouwen volblaft? Of is hij dan opeens 'The Man"?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:05 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Typisch om weer over de woordjes te vallen.
Ik bedoel natuurlijk dat jij je vrijgevochten aan het profileren bent, maar tegelijkertijd zijn je reakties gewoon allemaal chique termen voor het feit dat jij met enige regelmaat -en door wisselende contacten- wordt volgeblaft. Nou, ben je er trots op meid?
Je overdrijft mateloos, nergens zeg ik dat het zo geweldig is als een vrouw dat doet, het is alleen veel minder een punt als sommigen beweren.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:23 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nou goed voor jou toch?
Laten we vrouwen die erop losgeneukt hebben voortaan maar een medaille geven dan.
Want hoe kunnen mannen een vrouw hierop afrekenen!?!?! vuile hufters!
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:10 schreef erodome het volgende:
Misschien moeten de mannen die zo denken zichzelf eens bedenken dat wat voor hun geld niet voor alle mannen geld.En ik ben trots op het feit dat ik mijn leven leid zoals ik dat wil en niet zoals een of andere vent die ik niet eens ken vindt dat ik zou moeten doen. En ik kan je met klem zeggen dat ik me zeer zeker niet schaam voor de seks die ik gehad heb nee, trots is meer dan overdreven, maar schaamte kent daar ook geen plaats in.
Het steekt niet, niet als in wat ik heb gedaan.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:24 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Het steekt je toch ergens wel, niet? Je bent er immers altijd als de kippen bij om de sletjes-ethiek te verdedigen.
Jij predikt hier toch voor eigen parochie. Met een paladijn als Ouder1 aan je zijde heb je geen vijanden meer nodigquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:30 schreef erodome het volgende:
[..]
Je overdrijft mateloos, nergens zeg ik dat het zo geweldig is als een vrouw dat doet, het is alleen veel minder een punt als sommigen beweren.
Het gaat dus niet om mannen die een vrouw hierop afrekenen, het gaat om bepaalde personen die dat doen. Dat is hun goed recht, als zij dat niet zien zitten voor een relatie moeten ze dat vooral niet doen, maar dat beeld wat ze scheppen van mannelijke natuur tegenover vrouwelijke natuur, dat het hun mannen-instinct is die ze verteld dat ze dat moeten vinden slaat gewoon nergens op.
De meeste (volwassen) mannen zitten er niet mee als een vrouw seksueel actief is geweest, 5 bedpartners per jaar halen de meeste hun schouders voor op, zolang ze maar op 1 lijn ligt qua relatie-idee met hun.
Why buy the cow when you can get the milk for free?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:30 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Toch klopt het laatste wel. Kan niet zeggen of het in andere tijden veel minder aanwezig was, maar imo is het nu één grote puinhoop en wrs de reden voor een enorme afname in kindergeboorte de aankomende decennia. Een losse seksuele moraal kan werken in kleine (inheemse) groepjes, waar iedereen elkaars kroost helpt opvoeden, maar in de individualistische chaos, waar de hulp enkel in abstracte nummers (geld) binnen komt, hebben we toch echt wel meer (reden voor) binding nodig.
Ik weet ook wel dat dat type man zijn vingers in zijn oren heeft, maar als je mij niet wil geloven, lees dan eens de topic door. Het gros zegt wat is het probleem?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:33 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Jij predikt hier toch voor eigen parochie. Met een paladijn als Ouder1 aan je zijde heb je geen vijanden meer nodig
Ondanks dat. Hetzelfde geldt voor mannen natuurlijk.
Ten eerste, je slaat de plank volledig mis met je lachwekkende relaas. Ik zeg tegen iedereen wat ik vind, en die knulletjes die lopen te pochen over seks en aantallen prik ik zo doorheen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:30 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ik vind jouw reactie nogal zielig. Zeg je tegen zo'n haantje/macho ook op een kleinerende toon dat hij met enige regelmaat en met wisselende contacten vrouwen volblaft? Of is hij dan opeens 'The Man"?![]()
Wat is er in jouw hoofd nu in vredesnaam mis of fout aan de levensstijl van Erodome? Doet zij daar iemand kwaad mee? Wat is jouw frustratie? Dat irl zij waarschijnlijk tegen jou ook 'Nee' zou zeggen? Dat het jou niet lukt om veel wisselende contacten te hebben? Dat jij een seksueel behoudende vrouw eist om er achter te komen dat ze bij jou ook frigide is?
Echt, jij spoort niet en Erodome weetgewoon wat ze wil en zorgt dat ze dat krijgt op geheel legale wijze met wederzijdse toestemming. Je bent gewoon jaloers.
Ooooooo, je hebt smetvrees. Eindelijk.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:38 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die een dergelijk seksleven gewoon onhygiënisch vinden.
Hij vindt seks eigenlijk gewoon vies.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ooooooo, je hebt smetvrees. Eindelijk.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:42 schreef inslagenreuring het volgende:
Ik hanteer gewoon rechtlijnig 'seksbeleid'.
De beweegredenen zijn onder andere hygiëne en geestelijke reinheid.
Dus als je een andere seksuele moraal hebt ben je niet hygienisch en niet geestelijk rein?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:42 schreef inslagenreuring het volgende:
Die mannen zijn gewoon bijna een eeuw blijven hangen in hun ontwikkeling. Vroeger, ja.. Dan moest je getrouwd zijn voor je seks had en als je seks had dan kwamen er kinderen van. Toen zat een man niet te wachten op een vrouw die seks had gehad met een ander want dan kon het oudste kind ook weleens van die ander zijn en in die tijd viel dat ook niet te controleren.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:32 schreef erodome het volgende:
[..]
Het steekt niet, niet als in wat ik heb gedaan.
Wat wel steekt is het net doen alsof het een grote waarheid is dat het mannen-instinct is om dat zo af te keuren en dat vrouwen vanuit hun natuur zo kuis zouden moeten zijn. Dat is namelijk baarlijke onzin en daar mag best wat van gezegd worden.
Ik denk dat het veel mannen steekt dat zij afgewezen worden door vrouwen, zelfs door vrouwen die wél seks hebben met andere mannen. Ik ben vaker door mannen voor hoer/slet uitgemaakt omdat ik geen seks met hen wilde dan door mannen met wie ik het bed deelde al was dat een one-night-stand.quote:Volgens mij steekt het meer bij bepaalde mannen dat vrouwen wel gelukkig zijn single, of gelukkig zijn met veel bedpartner en dan ook nog gewoon een relatie kunnen krijgen als ze willen, zelfs als ze al over de houdbaarheidsdatum heen zijn volgens die betreffende mannen.
Dat is dan mooi want zulke mannen kan je missen als kiespijn.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:38 schreef inslagenreuring het volgende:
Tot slot: zij doet daar niemand kwaad mee, maar ze moet niet gek opkijken als ze hierdoor bepaalde mannen/relaties misloopt. Er zijn ook mensen die een dergelijk seksleven gewoon onhygiënisch vinden.
Oh zo waar dit!!!!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:43 schreef Ouder1 het volgende:
Ik denk dat het veel mannen steekt dat zij afgewezen worden door vrouwen, zelfs door vrouwen die wél seks hebben met andere mannen. Ik ben vaker door mannen voor hoer/slet uitgemaakt omdat ik geen seks met hen wilde dan door mannen met wie ik het bed deelde al was dat een one-night-stand.
Het gaat met name om de mate van ontvankelijkheid, van de mensen die geen problemen hebben met de ene zwetende vreemde na de andere op/onder zich te hebben.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:43 schreef erodome het volgende:
[..]
Dus als je een andere seksuele moraal hebt ben je niet hygienisch en niet geestelijk rein?
Kan je daar wat over uitwijden, want het maakt me nieuwschierig...
Jij wil nu gaan doen alsof je de '(mannelijke) natuur' begrijpt?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:32 schreef erodome het volgende:
Het steekt niet, niet als in wat ik heb gedaan.
Wat wel steekt is het net doen alsof het een grote waarheid is dat het mannen-instinct is om dat zo af te keuren en dat vrouwen vanuit hun natuur zo kuis zouden moeten zijn. Dat is namelijk baarlijke onzin en daar mag best wat van gezegd worden.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:42 schreef inslagenreuring het volgende:
Beter als die betreffende mannen blijkbaar... Maar ik zal mezelf geen expert willen noemen...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:46 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Jij wil nu gaan doen alsof je de '(mannelijke) natuur' begrijpt?
Dat zegt veel inderdaadquote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:43 schreef Ouder1 het volgende:
ben vaker door mannen voor hoer/slet uitgemaakt omdat ik geen seks met hen wilde dan door mannen met wie ik het bed deelde al was dat een one-night-stand.
Hoe kan ik jou serieus nemen?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:47 schreef Ouder1 het volgende:
[..]![]()
Hygiëne als reden opvoerenecht, ik kom niet meer bij. Denk jij ook elke keer dat je seks hebt aan het feit dat er bloed in dat kutje heeft gezeten?
Oei zeg, zwetend nog wel, ja nu snap ik je, echt heel ernstig...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:46 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het gaat met name om de mate van ontvankelijkheid, van de mensen die geen problemen hebben met de ene zwetende vreemde na de andere op/onder zich te hebben.
Aan die openheid en 'allowance of intrusion' met allerlei gespuis kan ik mij niet conformeren.
Nu kan je het gaan ridiculiseren, dat kan.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:49 schreef erodome het volgende:
[..]
Oei zeg, zwetend nog wel, ja nu snap ik je, echt heel ernstig...
Zie je seks echt zo? Als gore zwetende mensen, als een vrouw die mannen die zich opdringen toelaat? Dan snap ik waar je beeld vandaan komt, maar ik kan me er maar bar weinig bij voorstellen.
Dat is jouw persoonlijke keuze. En mensen die er anders over denken, die minacht je.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:46 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het gaat met name om de mate van ontvankelijkheid, van de mensen die geen problemen hebben met de ene zwetende vreemde na de andere op/onder zich te hebben.
Aan die openheid en 'allowance of intrusion' met allerlei gespuis kan ik mij niet conformeren.
Hoe kan ik jou serieus nemen? Anders dan meewarig mijn hoofd schudden over zoveel hypocrisie en domheid.quote:
Nou dat zijn ook dubbele standaarden.quote:
Minachten is overtrokken.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is jouw persoonlijke keuze. En mensen die er anders over denken, die minacht je.
Ik vind je in je reacties wel heel minachtend. Je steekt je walging en afkeuring niet bepaald onder stoelen of banken.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:53 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Minachten is overtrokken.
Omdat iets niet mijn persoonlijke voorkeur geniet, minacht ik het niet meteen.
Je ridiculiseert het ook andersom, ik doe alleen hetzelfde als wat jij doet. Spiegeltje noemen we dat.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:51 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nu kan je het gaan ridiculiseren, dat kan.
Of je accepteert het feit dat niet iedereen maar lekker gaat naaien met de eerste de beste. Waarom zou ik mij daarvoor moeten verdedigen? Ik naai niet met iedereen, ik ben selectief en heb een specifieke comfort-zone. Nou booh-booh. Draai het lekker om zeg
Het ging mij meer om de verscheidenheid in seksueel contact, maar dat het zweten daar wilt uitlichten, be my guest. Niet je eerste selectieve hersenscheet maar goed. Seks is prima, doe het ook ruim voldoende. Bedankt voor je bezorgdheid maar dat is nergens voor nodig.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:53 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Hoe kan ik jou serieus nemen? Anders dan meewarig mijn hoofd schudden over zoveel hypocrisie en domheid.
Echt man.. met je opmerking over hygiëne en geestelijke reinheid en vervolgens seks ook nog gaan omschrijven als iets smerigs met vieze zwetende lijven. OMG. Ik kan me niet voorstellen dat je zelf aan seks doet als je daar met zoveel afkeer over spreekt, dan moet het voor jouw wel iets heel walgelijks en afstotends zijn om te doen.
Hoe kom jij op het idee dat een vrouw die een periode 4 mannen per jaar in haar bed heeft, iedereen naait? Denk jij echt dat zo'n vrouw de meerderheid van de mannen die haar benadert voor seks neukt? Denk jij dat echt?quote:
Pot ketel verhaal bij hem.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vind je in je reacties wel heel minachtend. Je steekt je walging en afkeuring niet bepaald onder stoelen of banken.
Alleen dat ziet hij niet. Of hij doet alsof hij het niet ziet.quote:
Misschien moet je dat idee van gedrag eens bijstellen, want feit blijft dat overal waar de zware dwang eraf gaat, waar de vrouw geen gevaar meer loopt als ze een wat ruimere seksuele moraal heeft het gros van de vrouwen daar in meer of minder mate gebruik van maakt.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:53 schreef Westerling het volgende:
[..]
Nou dat zijn ook dubbele standaarden.
Of (behoren vrouwen) slechts lichamelijk te verschillen, maar niet in gedrag?
En dan bedoel ik met 'behoren te' of het gewaardeerd wordt.
Leg even uit hoe het viezer is om het lichaam van een vrouw aan te raken die 5 maal seks heeft gehad in een jaar met verschillende mannen dan om het lichaam van een vrouw aan te raken die 5 maal seks heeft gehad in een jaar met 1 man?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:55 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het ging mij meer om de verscheidenheid in seksueel contact,
Het gaat mij om de schijnbaar marginale band die nodig is bij gelijkgestemden. Er is überhaupt geen band nodig, als je elkaar maar aantrekkelijk vindt.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:55 schreef erodome het volgende:
[..]
Je ridiculiseert het ook andersom, ik doe alleen hetzelfde als wat jij doet. Spiegeltje noemen we dat.
Iemand die wel seks heeft zonder in een relatie te zitten gaat maar zeer zelden met de eerste de beste naar bed namelijk. Die laat niet toe dat elke willekeurige man zwetend op haar duikt. Dat is wel degelijk geheel wederzijds en vaak selectiever dan je lief is.
Je hoeft niet met iedereen te "naaien", dat je er een (serieel) monogaam beeld op nahoudt is helemaal niets mis mee, dat je een partner zoekt die daar ook zo over denkt is niet meer dan logisch zelfs.
Maar jouw idee bij mensen die dat niet hebben is zo krom als maar kan en zeer zeker geen algemeen beeld.
Ieder z'n waanbeeld, zeggen we dan maar, hè. Je doet hetzelfde als iedereen: een eigen waarheid creëren waar je je prettig bij voelt.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:47 schreef erodome het volgende:
Beter als die betreffende mannen blijkbaar... Maar ik zal mezelf geen expert willen noemen...
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:00 schreef inslagenreuring het volgende:
Als je wisselend seksueel contact hebt, dan vind ik je maar een simpel figuur.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:53 schreef inslagenreuring het volgende:
Omdat iets niet mijn persoonlijke voorkeur geniet, minacht ik het niet meteen.
Zit er een kras op je plaat ofzo?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:00 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Leg even uit hoe het viezer is om het lichaam van een vrouw aan te raken die 5 maal seks heeft gehad in een jaar met verschillende mannen dan om het lichaam van een vrouw aan te raken die 5 maal seks heeft gehad in een jaar met 1 man?
Heb jij geen seksuele voorlichting gehad en denk jij dat het zaad (ook bij condoom gebruik) zich verzamelt in een vrouw tot aan haar dood? En dat jouw pielemuis daar dan in zit te roeren?
Toch minachting dus...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:00 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het gaat mij om de schijnbaar marginale band die nodig is bij gelijkgestemden. Er is überhaupt geen band nodig, als je elkaar maar aantrekkelijk vindt.
Als je wisselend seksueel contact hebt, dan vind ik je maar een simpel figuur.
Duurde maar liefst 7 minuten voordat ie zichzelf tegensprak.quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:00 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Leg even uit hoe het viezer is om het lichaam van een vrouw aan te raken die 5 maal seks heeft gehad in een jaar met verschillende mannen dan om het lichaam van een vrouw aan te raken die 5 maal seks heeft gehad in een jaar met 1 man?
Heb jij geen seksuele voorlichting gehad en denk jij dat het zaad (ook bij condoom gebruik) zich verzamelt in een vrouw tot aan haar dood? En dat jouw pielemuis daar dan in zit te roeren?
Ik minachtte het ook niet meteen, maar in 2e instantie.quote:
Geen waanbeeld, gewoon realiteit.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:01 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ieder z'n waanbeeld, zeggen we dan maar, hè. Je doet hetzelfde als iedereen: een eigen waarheid creëren waar je je prettig bij voelt.
Omdat een openbare wc tussendoor niet schoongemaakt wordt?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:04 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zit er een kras op je plaat ofzo?
Waarom het 'viezer' is?
Waarom ga je liever thuis naar de WC dan op een openbaar toilet?
Nee ik ben "bekrompen, veroordelend en minachtend" bezigquote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:05 schreef complicate het volgende:
Mensen die Inslagenreuring niet verstaan snappen
Snappen en zijn mening delen, zijn twee verschillende dingen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:05 schreef complicate het volgende:
Mensen die Inslagenreuring niet verstaan snappen
Nee is goed joh.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:06 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik minachtte het ook niet meteen, maar in 2e instantie.
Omdat vrouwen van nature hypergaam zijn (sletjes zijn) en rondslapen totdat ze een man vinden die hun onder controle kan houden.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:06 schreef erodome het volgende:
[..]
Geen waanbeeld, gewoon realiteit.
Maar vertel me dan eens, hoe kan het dat vrouwen in het algemeen genomen een lossere seksuele moraal met beide handen aangrijpen(van seriele monogamie tot losse sekspartners) zodra de zware dwang eraf gaat? Als dat niet in de natuur van de vrouw zou zitten, hoe kan het dan dat dit overal waar die dwang eraf gaat het beeld is?
En hoe kan het dat zoveel mannen helemaal niet zitten met het feit dat hun dame meerdere sekspartners heeft gehad als het mannelijk instinct is om dat af te keuren?
Typisch zulke figuren hèquote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:08 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee ik ben "bekrompen, veroordelend en minachtend" bezig
as ever geef ik maar gewoon mijn mening. Er zijn gewoon de usual suspects die hiermee niet kunnen omgaan
Daar dumpt ook iedereen zijn product. En die worden wel schoongemaakt hoor.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:08 schreef erodome het volgende:
[..]
Omdat een openbare wc tussendoor niet schoongemaakt wordt?
Nogal een rare vergelijking dus als je het over mensen hebt die seks hebben....
Je bedient je nogal van de overdrijving. Daar kun je een reactie op verwachten.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:08 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee ik ben "bekrompen, veroordelend en minachtend" bezig
as ever geef ik maar gewoon mijn mening. Er zijn gewoon de usual suspects die hiermee niet kunnen omgaan
Iedereen heeft zijn manier om zijn standpunt te delen. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Snappen en zijn mening delen, zijn twee verschillende dingen.
Ah, koning evolutie is er ook.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:09 schreef cpanker het volgende:
[..]
Omdat vrouwen van nature hypergaam zijn (sletjes zijn) en rondslapen totdat ze een man vinden die hun onder controle kan houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |