Dit is niet helemaal waar, want het is niet zo dat de vrouw ineens met een aantrekkelijke man seks kan hebben.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:32 schreef samirz het volgende:
[..]
Het blijft een duizendvoud moeilijker voor een man dan voor een vrouw.
Denken ze daarom overal op de wereld anders over seks? Er is nog niets eens uniformiteit te vinden binnen één geslacht, dus laat staan over twee.quote:Als vrouwen en mannen op dezelfde manier naar seks keken dan zouden dezelfde normen gaan gelden. Onze biologie staat dat echter in de weg.
Seks hebben kan weldegelijk, een relatie ligt wellicht wat moeilijker.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:15 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Dit is niet helemaal waar, want het is niet zo dat de vrouw ineens met een aantrekkelijke man seks kan hebben.
Is er een plek op aarde waar mannen maatschappelijk minder makkelijk wegkomen met meer(dere) seksuele partners dan vrouwen? Ja, er zijn verschillen op de wereld maar die verschillen zijn vooral gebaseerd op het (meer) beperken van de seksuele vrijheid van vrouwen.quote:Denken ze daarom overal op de wereld anders over seks? Er is nog niets eens uniformiteit te vinden binnen één geslacht, dus laat staan over twee.
Veroordelen is wat anders dan oordelen. Als een man stelt dat hij niet met iemand wil zijn die veel mannen heeft gehad dan is dat zijn goed recht, wat hij zelf ook doet. Dat heeft niets met een dubbele moraal te maken, het heeft alles te maken met dat een man een penis heeft en een vrouw een vagina en alles wat daarbij komt kijken.quote:Op maandag 2 juni 2014 20:46 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we geen gekke, wilde beesten en kunnen we nadenken. Je mag wel een mening hebben over seksuele moraal, maar mensen uitschelden die het niet met je eens zijn is treurig. Vooral als er sprake is van een dubbele moraal.
En míjn mening is dat je niet op basis van geslacht/ras/afkomst whatever mensen moet veroordelen.
Voor een man is het net zo makkelijk, moet je alleen je standaard wat naar beneden bijstellen.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:32 schreef samirz het volgende:
[..]
Het blijft een duizendvoud moeilijker voor een man dan voor een vrouw. Iedereen moet doen wat ze niet laten kunnen maar als je er over begint dan kan je daar een reactie op verwachtten. Of mag je geen mening hebben over seksuele moraliteit?
Hoe je het beestje verder noemt doet er niet toe. Het woord slet wordt lang niet altijd negatief gebruikt. Maar mij gaat het niet om of slet wel of niet van deze tijd is. Het gaat om het begrijpen waarom mannen en vrouwen met een vrije seksuele moraal anders behandeld worden.
Als vrouwen en mannen op dezelfde manier naar seks keken dan zouden dezelfde normen gaan gelden. Onze biologie staat dat echter in de weg.
Dan is het dus niet net zo makkelijk. Daarnaast is het zelfs dan voor velen verre van gemakkelijk. Vrouwen hoeven hun standaard niet naar beneden bij te stellen en hoeven standaard ook minder te doen om een man te verleiden.quote:Op maandag 2 juni 2014 22:54 schreef fathank het volgende:
[..]
Voor een man is het net zo makkelijk, moet je alleen je standaard wat naar beneden bijstellen.
Ik denk dat je het gemak van het vinden van een aantrekkelijke man overschat.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:50 schreef samirz het volgende:
[..]
Seks hebben kan weldegelijk, een relatie ligt wellicht wat moeilijker.
Dan lijkt het me onzinnig om te zeggen dat het onze biologie is wat in de weg staat.quote:[..]
Is er een plek op aarde waar mannen maatschappelijk minder makkelijk wegkomen met meer(dere) seksuele partners dan vrouwen? Ja, er zijn verschillen op de wereld maar die verschillen zijn vooral gebaseerd op het (meer) beperken van de seksuele vrijheid van vrouwen.
Nee hoor. Seks hebben met een aantrekkelijke man is voor de gemiddelde vrouw echt niet zo moeilijk. Je moet er als vrouw wel iets meer voor doen dan je gewend bent en dat kan moeilijk liggen. Veel vrouwen hebben veel meer moeite met afwijzing dan mannen en zijn vaak zelf niet gewend om te versieren. Ja, als een aantrekkelijke man meer opties heeft op dat moment dan zal hij niet snel jouw kant op komen. Een aantrekkelijke man moet echter kunnen verleiden om zelfs een niet zo aantrekkelijke vrouw mee naar huis te krijgen. Een vrouw kan echter ter plekke seks hebben met tien man als ze dat wenst.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:32 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik denk dat je het gemak van het vinden van een aantrekkelijke man overschat.
Het is onzin om te zeggen dat het niet zo is. Je denkt toch niet dat het toevallig is dat de spelregels zijn zoals ze zijn? Ik heb het liever ook anders maar doen alsof onze biologie geen factor is, is niet alleen naïef maar misschien ook misleidend. Moeten we onszelf hier massaal voor de gek houden omdat we zogenaamd dezelfde spelregels willen voor man en vrouw?quote:Dan lijkt het me onzinnig om te zeggen dat het onze biologie is wat in de weg staat.
Ze is er niet trots op en jij bent WEL oppervlakkig.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:42 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon te veel. Beetje het afgelikte boterham verhaal. Je kijkt gewoon totaal anders naar de persoon ineens. Het is geen fijn idee.
Ik ben niet oppervlakkig en zeg niet dat een vrouw geen seks mag hebben, tuurlijk moet ze ook genieten maar 40 is een getal waar je op die leeftijd (23 bijna 24 jaar) niet echt trots op hoeft te zijn lijkt me.
Toevallig is er een stam waarin de vrouwen meerdere mannen hebben, de mannen dienen zich tot een vrouw te beperken. Dit is ook een stam waarin vrouwen de lakens uitdelen, dus blijkbaar wordt de seksuele moraal doorgaans in het voordeel van de machthebber bepaald.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:50 schreef samirz het volgende:
[..]
Seks hebben kan weldegelijk, een relatie ligt wellicht wat moeilijker.
[..]
Is er een plek op aarde waar mannen maatschappelijk minder makkelijk wegkomen met meer(dere) seksuele partners dan vrouwen? Ja, er zijn verschillen op de wereld maar die verschillen zijn vooral gebaseerd op het (meer) beperken van de seksuele vrijheid van vrouwen.
Er zullen wel meer stammen zijn met afwijkende tradities. Ik ken het onderstaand geval waarbij de "machthebbende" vrouwen toch liever een ander slag man willen dan die van de eigen stam. Maar dit kan niet hetzelfde geval zijn aangezien hier geen sprake is van polygamie noch van verplichte monogamie van de mannen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:13 schreef Seven. het volgende:
[..]
Toevallig is er een stam waarin de vrouwen meerdere mannen hebben, de mannen dienen zich tot een vrouw te beperken. Dit is ook een stam waarin vrouwen de lakens uitdelen, dus blijkbaar wordt de seksuele moraal doorgaans in het voordeel van de machthebber bepaald.
quote:"Men cry discrimination in Indian tribe where women run the show"
The 60-year-old businessman believes that the matrilineal system has been “totally detrimental” to Khasi men. “It puts no responsibility on their shoulders, so they tend to take life easy and they go into drugs and alcohol, and that cuts their life short,” he said in the state capital of Shillong. It also makes them unappealing to Khasi women, who exercise their right to marry outside the community instead.
http://www.japantimes.co.(...)e-show/#.U4z-Pfn-yao
Dit was ook mijn eerste gedachte.quote:
Wat heeft eerlijkheid er nu weer mee te maken? Iemand die 40 bed partners heeft gehad kan nummer 41 ook zo vinden. De drempel om niet te liegen is ontzettend laag.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 00:10 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ze is er niet trots op en jij bent WEL oppervlakkig.
1 ding kun je wel van op aan: dit meisje is eerlijk. Ze heeft de ballen om haar verleden aan je op te biechten, hoewel ze makkelijk had kunnen zeggen dat ze 3 kerels geneukt heeft en jou lekker in de waan had kunnen laten. Het feit dat ze eerlijk is, geeft aan dat ze nu al rekening houdt met jouw gevoelens.
Verder lijkt het me dat jij er niet mee om kunt gaan en dat je haar een plezier doet door te zeggen dat je het niet ziet zitten. Ze komt vroeg of laat wel een leuke kerel tegen die haar beoordeelt op haar gedrag in plaats van haar verleden.
Het verschil is dat ze haar benen te makkelijk spreidt.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:43 schreef zarGon het volgende:
Wat is het verschil tussen 200 keer per jaar neuken met 1 man of 5 keer per jaar neuken met 40 man?
Zolang ze binnen een relatie wel de zelfde waarden en normen deelt met jou...
Waarom heb je geen interesse meer in haar?
Veel mensen hebben toch nog een negatieve mening over zulke zaken. De waarheid zeggen kon schade aanrichten in TS zijn visie op het meisje. In dat opzicht zou de drempel om niet te liegen voor haar hoger kunnen liggen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:10 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Wat heeft eerlijkheid er nu weer mee te maken? Iemand die 40 bed partners heeft gehad kan nummer 41 ook zo vinden. De drempel om niet te liegen is ontzettend laag.
Nee, een losse seksuele moraal staat gelijk aan lief en ontschuldigquote:Op maandag 2 juni 2014 17:51 schreef Yalesa het volgende:
Mensen die vinden dat bij vrouwen een losse seksuele moraal haaks staat op lief en onschuldig zijn
Ts, jij hebt ook al veel bedpartners gehad, hoor...
Allemaal geklaag van sociaal incapabele retards. Vrouwen hebben net zo hun driften als mannen en gaan net zo lief van bil als mannen.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:23 schreef samirz het volgende:
[..]
Dan is het dus niet net zo makkelijk. Daarnaast is het zelfs dan voor velen verre van gemakkelijk. Vrouwen hoeven hun standaard niet naar beneden bij te stellen en hoeven standaard ook minder te doen om een man te verleiden.
Dit dus, als jij nou op 5 of zo zat snapte ik je gezeik maar bij het antwoord van TS denk ik eerder dat hij wilde dat hij er ook 40 had....quote:
waardeloze vergelijking vind ik dat..iemand die eenkennig is in het seksleven vergelijken met iemand die open staat voor iedereenquote:Op dinsdag 3 juni 2014 01:14 schreef thom_05 het volgende:
[..]
Het verschil is dat ze haar benen te makkelijk spreidt.
Trouwens de vrouw uit je voorbeeld is gewoon vies.
Ik denk dat je de kansen nog steeds overschat, want vrouwen met een vrij seksleven zouden dan met duizenden mannen geslapen moeten hebben en dat is niet zo.quote:Op maandag 2 juni 2014 23:49 schreef samirz het volgende:
[..]
Nee hoor. Seks hebben met een aantrekkelijke man is voor de gemiddelde vrouw echt niet zo moeilijk. Je moet er als vrouw wel iets meer voor doen dan je gewend bent en dat kan moeilijk liggen. Veel vrouwen hebben veel meer moeite met afwijzing dan mannen en zijn vaak zelf niet gewend om te versieren. Ja, als een aantrekkelijke man meer opties heeft op dat moment dan zal hij niet snel jouw kant op komen. Een aantrekkelijke man moet echter kunnen verleiden om zelfs een niet zo aantrekkelijke vrouw mee naar huis te krijgen. Een vrouw kan echter ter plekke seks hebben met tien man als ze dat wenst.
De spelregels veranderen van cultuur. Een man die in Nederland geprezen wordt voor het hebben van veel bedpartners kan worden gedood in Turkije.quote:[..]
Het is onzin om te zeggen dat het niet zo is. Je denkt toch niet dat het toevallig is dat de spelregels zijn zoals ze zijn? Ik heb het liever ook anders maar doen alsof onze biologie geen factor is, is niet alleen naïef maar misschien ook misleidend.
Dat heb ik nog niets een beweerd. Het gaat bij mij om dat de regels niet biologisch vastgesteld zijn.quote:Moeten we onszelf hier massaal voor de gek houden omdat we zogenaamd dezelfde spelregels willen voor man en vrouw?
Je hebt het woord 'slet' gebruikt maar is ze wel een slet en bepaalt het aantal bedpartners dat?quote:Op maandag 2 juni 2014 16:58 schreef Scarface88 het volgende:
De vraag is of iemand echt zo spontaan kan veranderen en serieus in een relatie kan stappen als het gemiddelde op 5 per jaar ligt.
Ik begrijp dat jij liever zo'n zedig meisje hebt die seks ziet als een verplichting binnen een relatie? De kans dat de seks goed is en nog heel lang goed blijft is veel groter met een vrouw die van seks houdt, toch? Zolang dat seksuele gedrag maar niet uit onzekerheid of berekenen voort komt.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:42 schreef Scarface88 het volgende:
Ik vind het gewoon te veel. Beetje het afgelikte boterham verhaal. Je kijkt gewoon totaal anders naar de persoon ineens. Het is geen fijn idee.Ik ben niet oppervlakkig en zeg niet dat een vrouw geen seks mag hebben, tuurlijk moet ze ook genieten maar 40 is een getal waar je op die leeftijd (23 bijna 24 jaar) niet echt trots op hoeft te zijn lijkt me.
wat aardig van jequote:Op maandag 2 juni 2014 18:22 schreef Scarface88 het volgende:
ik heb al gezegd dat een vrouw best mag genieten van seks, heb ik totaal geen probleem mee.
Euhm. Een vrouw is geen man. Een man die elke 2 maanden (want daar hebben we het zo'n beetje over) een one-night-stand heeft neukt doorgaans gewoon wat hij krijgen kan, ongeacht haar uiterlijk, innerlijk of hygiëne. Een vrouw heeft een heel andere positie en als zij iedere man zou neuken die ze krijgen kan heeft ze er 5 per dag ipv 5 per jaar. Of het moet uiterlijk een monster zijn. Met 5 per jaar kijkt ze dus wel degelijk kritisch naar haar sexpartners.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:49 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Omdat iedereen er op los neukt en er werkelijk niemand is die nog kritisch kijkt naar een sexpartner
Maar wel mat mate want eens per dikke 2 maanden eens lekker genieten van seks met een mooie/lekkere vent is natuurlijk not-done. Dat is alsof je een warm bad heerlijk vind maar er maar eens per jaar in mag stappen.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:22 schreef Scarface88 het volgende:
Nee niet echt en je doet wel heel hypocriet (daarmee doel ik op je eerdere posts) want ik heb al gezegd dat een vrouw best mag genieten van seks, heb ik totaal geen probleem mee.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:50 schreef shifto het volgende:
40 mannen, ongeveer 3-4x per week. toch een half uurtje per keer met 30 stoten per minuut, met een lul lengte van 15cm. Tsja dan heeft ze zon 15KM piemel te verwerken gehad voor jou. Ga eens 15 KM rijden en kijk of je dat te ver vind
Geweldigquote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:50 schreef shifto het volgende:
40 mannen, ongeveer 3-4x per week. toch een half uurtje per keer met 30 stoten per minuut, met een lul lengte van 15cm. Tsja dan heeft ze zon 15KM piemel te verwerken gehad voor jou. Ga eens 15 KM rijden en kijk of je dat te ver vind
Klopt. Maar als je als man in een volle kroeg de meest aantrekkelijke vrouw benadert is de kans dat je in haar bed de nacht doorbrengt kleiner dan wanneer een vrouw in een volle kroeg de meest aantrekkelijke man benadert.quote:Op maandag 2 juni 2014 21:15 schreef Mathemaat het volgende:
Dit is niet helemaal waar, want het is niet zo dat de vrouw ineens met een aantrekkelijke man seks kan hebben.
Haha, ik moet hier toch zo om lachenquote:Op maandag 2 juni 2014 17:17 schreef Bijna het volgende:
Het maakt toch geen reet uit wat ze doet in haar vrijgezelle leven? Als je haar gedrag al bestempelt als 'inner slut' kun je het contact beter afkappen, aangezien je haar niet waard bent.
Deze maatstafquote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:50 schreef shifto het volgende:
Dat valt dus vies tegen. Helaas heb ik geen linkjesdatabank dus kan ze je niet sturen, maar er zijn verscheidene onderzoeken gedaan waaruit het tegenovergestelde bleek. En dan niet eens zozeer dat ze in de relatie fratsen uithalen, maar vooral dat een relatie veel minder vaak en lang standhoudt bij vrouwen die flink hebben rondgeneukt.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:13 schreef Sarasi het volgende:
Wat is het probleem nou precies? Ja, dat kan. Ik ben nu vrij makkelijk met seks, maar in mijn vorige relatie is het idee van seks met een andere vent zelfs nooit bij me opgekomen. Ook niet als we drie maanden geen seks hadden. Dus nee, wat een vrouw doet als ze single is, hoeft niks te zeggen over hoe ze in een relatie is.
Het mag best, je wordt er alleen niet aantrekkelijker van voor een man.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom mag je niet gewoon lol hebben als vrouw? Ben je gelovig dat seks iets heiligs is of zo?
Mooi empirisch verhaal.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:10 schreef shifto het volgende:
Volgens mij komt dit topic een paar keer per jaar voorbij en de conclusie is altijd dat de jongetjes die geen of weinig seks krijgen (of nog heel onervaren zijn) dit niet kunnen handelen en hun dromen over kleine lieve meisjes als sneeuw voor de zon beginnen te smelten.
We zijn allemaal viezerikken, niet zo jaloers zijn dat je nog niet zo vies hebt mogen doen.![]()
Dat verbaast mij niets. Een zelfbewuste, zelfverzekerde vrouw die weet wat ze wil en daar ook voor gaat, zal in een relatie ook weten wat ze wel en niet wil. Dat zijn dan niet de onzekere aanhankelijke volgzame vrouwtjes die alles accepteren van een man en zich naar hun wensen voegen. Dus is de kans dat een relatie kapot loopt ook groter dan bij een vrouw die wel doet wat van haar verwacht wordt. Niet voor niets zijn veel carrière vrouwen single.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:05 schreef Westerling het volgende:
[..]
Dat valt dus vies tegen. Helaas heb ik geen linkjesdatabank dus kan ze je niet sturen, maar er zijn verscheidene onderzoeken gedaan waaruit het tegenovergestelde bleek. En dan niet eens zozeer dat ze in de relatie fratsen uithalen, maar vooral dat een relatie veel minder vaak en lang standhoudt bij vrouwen die flink hebben rondgeneukt.
Oude mensen hebben geen seks!quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:12 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Mooi empirisch verhaal.
Maar voor mij onzin
Dus jij vindt seks vies?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:10 schreef shifto het volgende:
We zijn allemaal viezerikken, niet zo jaloers zijn dat je nog niet zo vies hebt mogen doen.
Ja bah, al dat vocht! Ik denk dat ik er maar helemaal mee stop. Even wat mensen informeren.quote:
Ik ben er al jaren geleden mee gestopt, elke keer dat beddengoed wassen hing me de keel uit.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:16 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja bah, al dat vocht! Ik denk dat ik er maar helemaal mee stop. Even wat mensen informeren.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben er al jaren geleden mee gestopt, elke keer dat beddengoed wassen hing me de keel uit.
Dan val je in ieder geval in de smaak bij TS! Want je hebt niet veel seks dus vast geen inner slut.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben er al jaren geleden mee gestopt, elke keer dat beddengoed wassen hing me de keel uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |