abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140661443
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 23:49 schreef samirz het volgende:

[..]

Nee hoor. Seks hebben met een aantrekkelijke man is voor de gemiddelde vrouw echt niet zo moeilijk. Je moet er als vrouw wel iets meer voor doen dan je gewend bent en dat kan moeilijk liggen. Veel vrouwen hebben veel meer moeite met afwijzing dan mannen en zijn vaak zelf niet gewend om te versieren. Ja, als een aantrekkelijke man meer opties heeft op dat moment dan zal hij niet snel jouw kant op komen. Een aantrekkelijke man moet echter kunnen verleiden om zelfs een niet zo aantrekkelijke vrouw mee naar huis te krijgen. Een vrouw kan echter ter plekke seks hebben met tien man als ze dat wenst.
Ik denk dat je de kansen nog steeds overschat, want vrouwen met een vrij seksleven zouden dan met duizenden mannen geslapen moeten hebben en dat is niet zo.
quote:
[..]

Het is onzin om te zeggen dat het niet zo is. Je denkt toch niet dat het toevallig is dat de spelregels zijn zoals ze zijn? Ik heb het liever ook anders maar doen alsof onze biologie geen factor is, is niet alleen naïef maar misschien ook misleidend.
De spelregels veranderen van cultuur. Een man die in Nederland geprezen wordt voor het hebben van veel bedpartners kan worden gedood in Turkije.
quote:
Moeten we onszelf hier massaal voor de gek houden omdat we zogenaamd dezelfde spelregels willen voor man en vrouw?
Dat heb ik nog niets een beweerd. Het gaat bij mij om dat de regels niet biologisch vastgesteld zijn.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_140661504
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 16:58 schreef Scarface88 het volgende:
De vraag is of iemand echt zo spontaan kan veranderen en serieus in een relatie kan stappen als het gemiddelde op 5 per jaar ligt.
Je hebt het woord 'slet' gebruikt maar is ze wel een slet en bepaalt het aantal bedpartners dat?

Voor mij is een slet iemand die seks heeft om dingen te bereiken of iemand die seks (seksuele aandacht) nodig heeft voor haar eigenwaarde; om onzekerheid over zichzelf weg te werken en haar waarde als mens/vrouw positief te krijgen. Dat zijn dan de breezersletjes (veel bedpartners) maar ook de golddiggers (weinig bedpartners) en de meisjes/vrouwen die voor iedere niet-afstotelijke man gemakkelijk in bed te krijgen zijn.

Er is echter nog een categorie meisjes/vrouwen die relatief veel bedpartners hebben gehad; De zelfbewuste vrouwen die weten wat ze willen en zorgen dat ze dat krijgen. Single vrouwen die van seks houden en daarvan kunnen genieten. Het mag dan in eerste instantie lijken alsof zij gemakkelijk zijn, maar dat zijn ze zeker niet. Zij gaan vaak zelf op jacht (en geven de man het gevoel dat hij haar gehosseld heeft) en zijn selectief in de keuze van hun bedpartners. Het overgrote deel van de mannen die het bij zo'n vrouw proberen krijgt het deksel op de neus. Dit zijn geen vrouwen die vreemdgaan in een relatie. Wel moet je oppassen dat jij niet haar eenmalige seksspeeltje bent als jij gaat voor een relatie, maar dat merk je snel genoeg door niet al te snel met haar in bed te duiken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ouder1 op 03-06-2014 11:06:44 ]
pi_140661608
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 17:42 schreef Scarface88 het volgende:
Ik vind het gewoon te veel. Beetje het afgelikte boterham verhaal. Je kijkt gewoon totaal anders naar de persoon ineens. Het is geen fijn idee.Ik ben niet oppervlakkig en zeg niet dat een vrouw geen seks mag hebben, tuurlijk moet ze ook genieten maar 40 is een getal waar je op die leeftijd (23 bijna 24 jaar) niet echt trots op hoeft te zijn lijkt me.
Ik begrijp dat jij liever zo'n zedig meisje hebt die seks ziet als een verplichting binnen een relatie? De kans dat de seks goed is en nog heel lang goed blijft is veel groter met een vrouw die van seks houdt, toch? Zolang dat seksuele gedrag maar niet uit onzekerheid of berekenen voort komt.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 10:39:49 #129
230788 n8n
Pragmatisch
pi_140661698
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 18:22 schreef Scarface88 het volgende:
ik heb al gezegd dat een vrouw best mag genieten van seks, heb ik totaal geen probleem mee.
wat aardig van je
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_140661727
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 17:49 schreef IMVHI het volgende:

[..]

Omdat iedereen er op los neukt en er werkelijk niemand is die nog kritisch kijkt naar een sexpartner :)
Euhm. Een vrouw is geen man. Een man die elke 2 maanden (want daar hebben we het zo'n beetje over) een one-night-stand heeft neukt doorgaans gewoon wat hij krijgen kan, ongeacht haar uiterlijk, innerlijk of hygiëne. Een vrouw heeft een heel andere positie en als zij iedere man zou neuken die ze krijgen kan heeft ze er 5 per dag ipv 5 per jaar. Of het moet uiterlijk een monster zijn. Met 5 per jaar kijkt ze dus wel degelijk kritisch naar haar sexpartners.
pi_140661922
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 18:22 schreef Scarface88 het volgende:
Nee niet echt en je doet wel heel hypocriet (daarmee doel ik op je eerdere posts) want ik heb al gezegd dat een vrouw best mag genieten van seks, heb ik totaal geen probleem mee.
Maar wel mat mate want eens per dikke 2 maanden eens lekker genieten van seks met een mooie/lekkere vent is natuurlijk not-done. Dat is alsof je een warm bad heerlijk vind maar er maar eens per jaar in mag stappen.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 10:50:06 #132
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_140661937
40 mannen, ongeveer 3-4x per week. toch een half uurtje per keer met 30 stoten per minuut, met een lul lengte van 15cm. Tsja dan heeft ze zon 15KM piemel te verwerken gehad voor jou. Ga eens 15 KM rijden en kijk of je dat te ver vind :)
Thinking about thinking of you.
pi_140661939
Eens een slet altijd een slet.
pi_140661947
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 10:50 schreef shifto het volgende:
40 mannen, ongeveer 3-4x per week. toch een half uurtje per keer met 30 stoten per minuut, met een lul lengte van 15cm. Tsja dan heeft ze zon 15KM piemel te verwerken gehad voor jou. Ga eens 15 KM rijden en kijk of je dat te ver vind :)
_O-
  dinsdag 3 juni 2014 @ 10:54:42 #135
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_140662020
quote:
Geweldig _O-
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_140662108
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 21:15 schreef Mathemaat het volgende:
Dit is niet helemaal waar, want het is niet zo dat de vrouw ineens met een aantrekkelijke man seks kan hebben.
Klopt. Maar als je als man in een volle kroeg de meest aantrekkelijke vrouw benadert is de kans dat je in haar bed de nacht doorbrengt kleiner dan wanneer een vrouw in een volle kroeg de meest aantrekkelijke man benadert.

Daarnaast zou ze grofweg eens in de 9 weken eens seks hebben wat niet alleen hoeft te zeggen dat ze steeds een blauwtje loopt bij de lekkere mannen, maar ook dat ze er geen ziet waar ze trek in heeft.

Dus wat is eigenlijk meer slet gedrag? Een man die tegen elke kans 'ja' zegt of een vrouw die 100x 'nee' zegt en 1x 'ja'?
  dinsdag 3 juni 2014 @ 11:01:04 #137
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_140662159
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 17:17 schreef Bijna het volgende:
Het maakt toch geen reet uit wat ze doet in haar vrijgezelle leven? Als je haar gedrag al bestempelt als 'inner slut' kun je het contact beter afkappen, aangezien je haar niet waard bent.
Haha, ik moet hier toch zo om lachen :@
  dinsdag 3 juni 2014 @ 11:04:18 #138
8369 speknek
Another day another slay
pi_140662248
quote:
Deze maatstaf _O_
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 11:05:23 #139
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_140662280
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 17:13 schreef Sarasi het volgende:
Wat is het probleem nou precies? Ja, dat kan. Ik ben nu vrij makkelijk met seks, maar in mijn vorige relatie is het idee van seks met een andere vent zelfs nooit bij me opgekomen. Ook niet als we drie maanden geen seks hadden. Dus nee, wat een vrouw doet als ze single is, hoeft niks te zeggen over hoe ze in een relatie is. :)
Dat valt dus vies tegen. Helaas heb ik geen linkjesdatabank dus kan ze je niet sturen, maar er zijn verscheidene onderzoeken gedaan waaruit het tegenovergestelde bleek. En dan niet eens zozeer dat ze in de relatie fratsen uithalen, maar vooral dat een relatie veel minder vaak en lang standhoudt bij vrouwen die flink hebben rondgeneukt.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 11:07:21 #140
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_140662331
quote:
0s.gif Op maandag 2 juni 2014 17:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Waarom mag je niet gewoon lol hebben als vrouw? Ben je gelovig dat seks iets heiligs is of zo?
Het mag best, je wordt er alleen niet aantrekkelijker van voor een man.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 11:10:59 #141
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_140662423
Volgens mij komt dit topic een paar keer per jaar voorbij en de conclusie is altijd dat de jongetjes die geen of weinig seks krijgen (of nog heel onervaren zijn) dit niet kunnen handelen en hun dromen over kleine lieve meisjes als sneeuw voor de zon beginnen te smelten. ;(

We zijn allemaal viezerikken, niet zo jaloers zijn dat je nog niet zo vies hebt mogen doen. :* :7
  dinsdag 3 juni 2014 @ 11:12:19 #142
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_140662457
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 11:10 schreef shifto het volgende:
Volgens mij komt dit topic een paar keer per jaar voorbij en de conclusie is altijd dat de jongetjes die geen of weinig seks krijgen (of nog heel onervaren zijn) dit niet kunnen handelen en hun dromen over kleine lieve meisjes als sneeuw voor de zon beginnen te smelten. ;(

We zijn allemaal viezerikken, niet zo jaloers zijn dat je nog niet zo vies hebt mogen doen. :* :7
Mooi empirisch verhaal.

Maar voor mij onzin :')
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_140662502
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 11:05 schreef Westerling het volgende:

[..]

Dat valt dus vies tegen. Helaas heb ik geen linkjesdatabank dus kan ze je niet sturen, maar er zijn verscheidene onderzoeken gedaan waaruit het tegenovergestelde bleek. En dan niet eens zozeer dat ze in de relatie fratsen uithalen, maar vooral dat een relatie veel minder vaak en lang standhoudt bij vrouwen die flink hebben rondgeneukt.
Dat verbaast mij niets. Een zelfbewuste, zelfverzekerde vrouw die weet wat ze wil en daar ook voor gaat, zal in een relatie ook weten wat ze wel en niet wil. Dat zijn dan niet de onzekere aanhankelijke volgzame vrouwtjes die alles accepteren van een man en zich naar hun wensen voegen. Dus is de kans dat een relatie kapot loopt ook groter dan bij een vrouw die wel doet wat van haar verwacht wordt. Niet voor niets zijn veel carrière vrouwen single.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 11:14:35 #144
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_140662507
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 11:12 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Mooi empirisch verhaal.

Maar voor mij onzin :')
Oude mensen hebben geen seks!
  Moderator dinsdag 3 juni 2014 @ 11:14:36 #145
9859 crew  Karina
Woman
pi_140662509
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 11:10 schreef shifto het volgende:
We zijn allemaal viezerikken, niet zo jaloers zijn dat je nog niet zo vies hebt mogen doen.
Dus jij vindt seks vies?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_140662532
Ah het wekelijkse gefrustreerde pubers topic, waarin vrouwen die veel sekspartners hebben gehad geslutshamed worden. Was toch al weer bijna een week geleden inderdaad. _O-
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  dinsdag 3 juni 2014 @ 11:16:17 #147
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_140662560
quote:
99s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 11:14 schreef Karina het volgende:

[..]

Dus jij vindt seks vies?
Ja bah, al dat vocht! Ik denk dat ik er maar helemaal mee stop. Even wat mensen informeren. ;(
  Moderator dinsdag 3 juni 2014 @ 11:17:04 #148
9859 crew  Karina
Woman
pi_140662579
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 11:16 schreef shifto het volgende:

[..]

Ja bah, al dat vocht! Ik denk dat ik er maar helemaal mee stop. Even wat mensen informeren. ;(
Ik ben er al jaren geleden mee gestopt, elke keer dat beddengoed wassen hing me de keel uit.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 3 juni 2014 @ 11:17:31 #149
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_140662592
quote:
99s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 11:17 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik ben er al jaren geleden mee gestopt, elke keer dat beddengoed wassen hing me de keel uit.
:')

na iedere beurt je bed verschonen?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 3 juni 2014 @ 11:17:57 #150
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_140662602
quote:
99s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 11:17 schreef Karina het volgende:

[..]

Dan val je in ieder geval in de smaak bij TS! Want je hebt niet veel seks dus vast geen inner slut. :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')