Misschien is TS bang dat ze hem snel weer dumpt en zijn hartje breekquote:Op maandag 2 juni 2014 16:43 schreef zarGon het volgende:
Wat is het verschil tussen 200 keer per jaar neuken met 1 man of 5 keer per jaar neuken met 40 man?
Uhm.. 5 per jaar, bijna op 40.. Daar maak ik geen 10 jaar van.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:44 schreef Adames het volgende:
5 per jaar is niet zo gek, meisje is ondertussen 10 jaar seksueel actief. op zijn hoogst dat het alarmerend kan zijn als het meisje constant vreemd ging tijdens een relatie, maar daar lijkt het niet op.
Zo onaantrekkelijk, jech.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:46 schreef Rave_NL het volgende:
Gatverdamme, een ervaren sekspartner die niet alleen weet wat ze zelf lekker vindt maar ook hoe ze een man moet bevredigen.
En de vraag is...??quote:Op maandag 2 juni 2014 16:39 schreef Scarface88 het volgende:
Dus TS is nu al een paar weken met een chick aan het praten. Nu had ik serieus het idee (ja erg naïef) dat ze lief en onschuldig was. Tijdens een gesprek vroeg ik dr op de man af met hoeveel mannen ze het bed had gedeeld in dr nog prille leven.
Dr eerste reactie was dat ik dr niet moest veroordelen voor ze antwoord gaf en ik moest eerst antwoord geven. Toen wist ik eigenlijk dus al genoegDus ik noemde het getal 20 waarop ze antwoorde is dat alles?
Toen had ik al eigenlijk geen zin meer in het gesprek. Ze zei dat ze al vanaf dr 16e seksueel actief was en ongeveer 5 mannen per jaar heeft gehad en nu al bijna op de 40 zat. Mijn reactie was dus eigenlijk oke doei ik ben er klaar mee.
Maar toen zei ze ja ik wou dat ik de tijd terug kon draaien en had gewacht op iemand die echt om me gaf want wat ik voor jou voel TS heb ik nog nooit voor iemand gevoeld. Maar daar geloof ik eigenlijk niet zo in. Zelfs een paar weken voor ze mij leerde kennen heeft ze nog een scharrel gehad.
quote:Op maandag 2 juni 2014 16:54 schreef BuffaloJill het volgende:
Man, stel je niet aan. 5 per jaar, poeh poeh. Wat iemand in zijn of haar vrijgezelle (daar ga ik voor het gemak van uit) tijd doet zegt niets over hoe diegene in een relatie is.
quote:Op maandag 2 juni 2014 16:43 schreef zarGon het volgende:
Zolang ze binnen een relatie wel de zelfde waarden en normen deelt met jou...
Je beantwoord je vraag zelf al met je tweede zin. Of je 200 keer per jaar neukt met 1 man of 5 keer per jaar met 40 man heeft alles te maken met je eigen waarden en normen.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:43 schreef zarGon het volgende:
Wat is het verschil tussen 200 keer per jaar neuken met 1 man of 5 keer per jaar neuken met 40 man?
Zolang ze binnen een relatie wel de zelfde waarden en normen deelt met jou...
Waarom heb je geen interesse meer in haar?
De vraag is of iemand echt zo spontaan kan veranderen en serieus in een relatie kan stappen als het gemiddelde op 5 per jaar ligt.quote:
Dat is niet relevant maar toont wel aan dat ze op korte termijn nog niet serieus veranderd is en het rondscharrelen er nog vers in zit.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:40 schreef fathank het volgende:
En wat is er relevant aan dat ze een paar weken voordat ze jou leerde kennen nog een scharrel had? Moet er een bepaalde tijd tussen zitten ofzo?
Ja dat kan als ze echt verliefd op je is. Er zijn namelijk mensen die niet hoteldebotel verliefd hoeven te zijn om seks leuk te vindenquote:Op maandag 2 juni 2014 16:58 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
De vraag is of iemand echt zo spontaan kan veranderen en serieus in een relatie kan stappen als het gemiddelde op 5 per jaar ligt.
quote:[..]
Dat is niet relevant maar toont wel aan dat ze op korte termijn nog niet serieus veranderd is en het rondscharrelen er nog vers in zit.
Zoals eerder gezegd, ga gewoon even na of jullie dezelfde normen en waarden delen.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:58 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
De vraag is of iemand echt zo spontaan kan veranderen en serieus in een relatie kan stappen als het gemiddelde op 5 per jaar ligt.
Als een vrouw 40 sexpartners heeft gehad valt ze imo. sowieso al af als relatiemateriaalquote:Op maandag 2 juni 2014 16:45 schreef Adames het volgende:
slet is ook meer een term voor de meisjes zonder eigenwaarde en zelfvertrouwen en die op het eind van de avond maar door de eerste beste dronkenlap genomen kunnen worden, knappe vrouwen die weten wat ze willen worden zelden slet genoemd en dan ook alleen door de jaloerse mannetjes
Vrouwen staan liever niet als slet bekend, dus het werkelijke cijfer ligt waarschijnlijk nog veel hoger dan dat.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:39 schreef Scarface88 het volgende:
Dus TS is nu al een paar weken met een chick aan het praten. Nu had ik serieus het idee (ja erg naïef) dat ze lief en onschuldig was. Tijdens een gesprek vroeg ik dr op de man af met hoeveel mannen ze het bed had gedeeld in dr nog prille leven.
Dr eerste reactie was dat ik dr niet moest veroordelen voor ze antwoord gaf en ik moest eerst antwoord geven. Toen wist ik eigenlijk dus al genoegDus ik noemde het getal 20 waarop ze antwoorde is dat alles?
Toen had ik al eigenlijk geen zin meer in het gesprek. Ze zei dat ze al vanaf dr 16e seksueel actief was en ongeveer 5 mannen per jaar heeft gehad en nu al bijna op de 40 zat. Mijn reactie was dus eigenlijk oke doei ik ben er klaar mee.
Maar toen zei ze ja ik wou dat ik de tijd terug kon draaien en had gewacht op iemand die echt om me gaf want wat ik voor jou voel TS heb ik nog nooit voor iemand gevoeld. Maar daar geloof ik eigenlijk niet zo in. Zelfs een paar weken voor ze mij leerde kennen heeft ze nog een scharrel gehad.
ja als je zelf op 5 zit kan dat natuurlijk moeilijk te verkroppen zijnquote:Op maandag 2 juni 2014 17:01 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Als een vrouw 40 sexpartners heeft gehad valt ze imo. sowieso al af als relatiemateriaal
Ja dat zou jij moeten weten hequote:Op maandag 2 juni 2014 17:09 schreef Adames het volgende:
[..]
ja als je zelf op 5 zit kan dat natuurlijk moeilijk te verkroppen zijn
Zou best kunnen. Maar wat zegt uw intuïtie?quote:Op maandag 2 juni 2014 16:58 schreef Scarface88 het volgende:
Dat is niet relevant maar toont wel aan dat ze op korte termijn nog niet serieus veranderd is en het rondscharrelen er nog vers in zit.
quote:
quote:Op maandag 2 juni 2014 16:58 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik zie het ogenschijnlijke verband er niet tussen. Ze houdt van seks, so what? Waarschijnlijk zal een relatie met haar waarin je geen seks voor het huwelijk wil niet werken nee.quote:
Hij vreest dat zij niet voldoende serieus is om in een relatie te stappen vooral omdat ze:quote:Op maandag 2 juni 2014 17:16 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik zie het ogenschijnlijke verband er niet tussen. Ze houdt van seks, so what? Waarschijnlijk zal een relatie met haar waarin je geen seks voor het huwelijk wil niet werken nee.
Dan nog is het probleem nog een stuk verder te specificeren. Want waar heeft hij nu oprecht moeite mee? Is hij bang dat ze vreemd zal gaan? Vindt hij enkel het idee vervelend? Etc.
quote:Op maandag 2 juni 2014 16:39 schreef Scarface88 het volgende:
Zelfs een paar weken voor ze mij leerde kennen heeft ze nog een scharrel gehad.
En define serieus?quote:Op maandag 2 juni 2014 17:18 schreef complicate het volgende:
[..]
Hij vreest dat zij niet voldoende serieus is om in een relatie te stappen vooral omdat ze:
[..]
Ik geef het woord aan TS.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:22 schreef Sarasi het volgende:
[..]
En define serieus?Is hij bang voor een concrete gebeurtenis (vreemdgaan bijvoorbeeld) of is het gewoon een angst zonder gegronde argumenten? Je hoeft het haar immers maar te vragen: 'Goh, dat vind ik toch wat veel. Ik ben wel op zoek naar een serieuze relatie, zitten we daarin wel op één lijn?'
Maar hij is geen vrouw. Je doet het nu af alsof dat geen factor van belang is.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:15 schreef pokkerdepok het volgende:
lekker belangrijk...
TS realiseert zich niet dat als hij vrouw was en 20 sexpartners had gehad, heel veel mensen hem een slet zouden vinden.
ben jij een slet, TS?
Er lopen genoeg vrouwen rond op deze aardkloot. Als je je er niet goed bij voelt (wat begrijpelijk is) gewoon skippen die handel en verder kijkenquote:Op maandag 2 juni 2014 16:39 schreef Scarface88 het volgende:
quote:Op maandag 2 juni 2014 17:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Er lopen genoeg vrouwen rond op deze aardkloot. Als je je er niet goed bij voelt (wat begrijpelijk is) gewoon skippen die handel en verder kijken
is het ook niet. alleen voor hypocrieten is het een factor van belang.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:25 schreef samirz het volgende:
[..]
Maar hij is geen vrouw. Je doet het nu af alsof dat geen factor van belang is.
Ik vind het gewoon te veel. Beetje het afgelikte boterham verhaal. Je kijkt gewoon totaal anders naar de persoon ineens. Het is geen fijn idee.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:16 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik zie het ogenschijnlijke verband er niet tussen. Ze houdt van seks, so what? Waarschijnlijk zal een relatie met haar waarin je geen seks voor het huwelijk wil niet werken nee.
Dan nog is het probleem nog een stuk verder te specificeren. Want waar heeft hij nu oprecht moeite mee? Is hij bang dat ze vreemd zal gaan? Vindt hij enkel het idee vervelend? Etc.
Waarom zou het hypocriet zijn?quote:Op maandag 2 juni 2014 17:42 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
is het ook niet. allen voor hypocrieten is het een factor van belang.
Als je het (dat idee in combinatie met haar) niet fijn vindt, dan kap je er toch gewoon mee?quote:Op maandag 2 juni 2014 17:42 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon te veel. Beetje het afgelikte boterham verhaal. Je kijkt gewoon totaal anders naar de persoon ineens. Het is geen fijn idee.
Ik ben niet oppervlakkig en zeg niet dat een vrouw geen seks mag hebben, tuurlijk moet ze ook genieten maar 40 is een getal waar je op die leeftijd (23 bijna 24 jaar) niet echt trots op hoeft te zijn lijkt me.
Waarom mag je niet gewoon lol hebben als vrouw? Ben je gelovig dat seks iets heiligs is of zo?quote:Op maandag 2 juni 2014 17:42 schreef Scarface88 het volgende:
Ik vind het gewoon te veel. Beetje het afgelikte boterham verhaal. Je kijkt gewoon totaal anders naar de persoon ineens. Het is geen fijn idee.
Ik ben niet oppervlakkig en zeg niet dat een vrouw geen seks mag hebben, tuurlijk moet ze ook genieten maar 40 is een getal waar je op die leeftijd (23 bijna 24 jaar) niet echt trots op hoeft te zijn lijkt me.
Omdat iedereen er op los neukt en er werkelijk niemand is die nog kritisch kijkt naar een sexpartnerquote:
Nou, dat inderdaad ook. Ga gewoon op zoek naar een meisje dat eerst 6 jaar in een relatie heeft gezeten zodat ze ten minste kan zeggen dat ze maar 1 bedpartner heeft gehad.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:46 schreef complicate het volgende:
Als je het (dat idee in combinatie met haar) niet fijn vindt, dan kap je er toch gewoon mee?
Wees blij dat ze er van geniet man.... 5 bedpartners per jaar is helemaal niet zo veel als ze geen langdurige relaties heeft gehad. Daarnaast is een vrouw met wat ervaring juist veel beter, die kan tenminste vertellen wat ze wilt en lekker vind en neemt initiatief....quote:Op maandag 2 juni 2014 17:42 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Gelukkig is 20 lekker weinig.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:42 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ze zegt toch ook dat ze er niet trots op is? Ze is wel eerlijk, maar dat is iets anders.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:42 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Misschien is ie jaloersquote:
Dat zou het nog steeds niet hypocriet maken.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:49 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Omdat iedereen er op los neukt en er werkelijk niemand is die nog kritisch kijkt naar een sexpartner
Tja, ieder zijn ding.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:57 schreef samirz het volgende:
[..]
Dat zou het nog steeds niet hypocriet maken.
quote:
Jaloers omdat zij meer bedpartners zou hebbenquote:
Geen enkele kerel wil een relatie met de lokale dorpsslet. Dat is niet zo raar. Het moet nog wel een beetje speciaal zijn natuurlijkquote:Op maandag 2 juni 2014 17:57 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Ik snap hem wel hoor.. het ligt gewoon aan het feit dat als je op straat zou lopen meerdere mannen kunnen zeggen van "ey zie je die meid daar?, heb haar nog geneukt" en dat is dus niet bepaald fijn.
Ja, want dat is tenslotte een hele prestatiequote:Op maandag 2 juni 2014 17:59 schreef complicate het volgende:
[..]
Jaloers omdat zij meer bedpartners zou hebben
Ja inderdaad, ik snap haar logica sowieso niet. Waarom zou die kerel nu jaloers zijn.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:01 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Ja, want dat is tenslotte een hele prestatie
Sorry, maar 5 verschillende partners per jaar is imo nog geen lokale dorpsslet.....quote:Op maandag 2 juni 2014 18:00 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Geen enkele kerel wil een relatie met de lokale dorpsslet. Dat is niet zo raar. Het moet nog wel een beetje speciaal zijn natuurlijk
quote:Op maandag 2 juni 2014 18:02 schreef sanger het volgende:
[..]
Sorry, maar 5 verschillende partners per jaar is imo nog geen lokale dorpsslet.....
Precies, je "ding" heeft er alles mee te maken. Vrouwen en mannen zullen altijd te maken hebben met andere sexuele normen.quote:
Akkoord. Daarom moet TS zelf uitmaken wat ZIJN seksuele normen zijn.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:05 schreef samirz het volgende:
[..]
Precies, je "ding" heeft er alles mee te maken. Vrouwen en mannen zullen altijd te maken hebben met andere sexuele normen.
Is hij 40+quote:
Dat bedoel ik nou.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is hij 40+Dat had ik echt niet verwacht...
Ik vind dat je je niet door de meningen van anderen moet laten beperken, omdat je toevallig geen penis hebt.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:05 schreef samirz het volgende:
[..]
Precies, je "ding" heeft er alles mee te maken. Vrouwen en mannen zullen altijd te maken hebben met andere sexuele normen.
quote:Op maandag 2 juni 2014 18:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan moet de kerel in kwestie ook heel weinig bedpartners hebben. Het is niet eerlijk als de man zich speciaal moet voelen en de vrouw niet.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:00 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Geen enkele kerel wil een relatie met de lokale dorpsslet. Dat is niet zo raar. Het moet nog wel een beetje speciaal zijn natuurlijk
Maar alle 20 waren de liefdes van zijn leven en was hij van plan te huwen!quote:Op maandag 2 juni 2014 18:15 schreef Yalesa het volgende:
Dan moet de kerel in kwestie ook heel weinig bedpartners hebben. Het is niet eerlijk als de man zich speciaal moet voelen en de vrouw niet.
Oh, in dat geval...quote:Op maandag 2 juni 2014 18:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar alle 20 waren de liefdes van zijn leven en was hij van plan te huwen!
Hoeveel bedpartners heeft TS dan? heb ik weer iets gemist...quote:Op maandag 2 juni 2014 18:15 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Dan moet de kerel in kwestie ook heel weinig bedpartners hebben. Het is niet eerlijk als de man zich speciaal moet voelen en de vrouw niet.
Ik ben geen 40+...quote:Op maandag 2 juni 2014 18:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee niet echt en je doet wel heel hypocriet (daarmee doel ik op je eerdere posts) want ik heb al gezegd dat een vrouw best mag genieten van seks, heb ik totaal geen probleem mee.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar alle 20 waren de liefdes van zijn leven en was hij van plan te huwen!
Zeg eens TS, ga je haar dumpen? Lijkt mij ideaal gezien hoe je over haar denkt.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:22 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik ben geen 40+...Ben ergens in de 20 maar dat kun je wel zien aan mijn username als je een beetje slim was.
Doe alles maar minimaal x2.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:06 schreef Sarasi het volgende:
Single vrouwen en seks, de cijfers:
40% doet het 1x per jaar
15% eens in de drie maanden
19% maandelijks
14% 1x per half jaar
53% heeft nooit een one night stand
20% heeft eens per jaar een one night stand
12% heeft dat elke zes maanden
54% van de single vrouwen heeft af en toe een vaste scharrel
Bron: Viva 23 2014
Ik wacht het even af. Ik blijf sceptisch.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:23 schreef complicate het volgende:
[..]
Zeg eens TS, ga je haar dumpen? Lijkt mij ideaal gezien hoe je over haar denkt.
Niemand beperkt je. Dat doe je uiteindelijk zelf. Maar anderen kunnen daar best iets over vinden. Het "probleem" ligt echter denk ik meer in de waardering die mannen krijgen die veel sekspartners hebben gehad dan dat vrouwen met veel sekspartners sletten worden genoemd. Elke vrouw kan namelijk duizenden mannen als sekspartners krijgen en dat kost je niet eens veel moeite. Voor een man is dat wezenlijk anders.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:14 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Ik vind dat je je niet door de meningen van anderen moet laten beperken, omdat je toevallig geen penis hebt.
Ok houd ons op de hoogte.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:26 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik wacht het even af. Ik blijf sceptisch.
Op 20 wel dan?quote:Op maandag 2 juni 2014 17:42 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
NOU WOW HIJ VINDT DAT EEN VROUW MAG GENIETEN VAN SEKS ZOZO!!!quote:Op maandag 2 juni 2014 18:22 schreef Scarface88 het volgende:
Nee niet echt en je doet wel heel hypocriet (daarmee doel ik op je eerdere posts) want ik heb al gezegd dat een vrouw best mag genieten van seks, heb ik totaal geen probleem mee.
ok,quote:
Best toevallig als van die 40 gozers er 10 in dezelfde winkel lopenquote:Op maandag 2 juni 2014 18:41 schreef inslagenreuring het volgende:
Wat een slet zeg.
Leuk is dat als je aan het winkelen bent en je loopt 10 gozers tegen het lijf die je vriendin gepompt hebben. Exclusiviteit much?
Als je als man naar vrouwen met een vrije seksuele moraal gaat, hoeft dat ook niet zo moeilijk te zijn, hoor. En anderen hebben hun monden te houden over iemands seksleven. En vrouwen met een vrije seksuele moraal "sletten" noemen is niet echt meer van deze tijd, in Nederland tenminste.quote:Op maandag 2 juni 2014 18:26 schreef samirz het volgende:
[..]
Niemand beperkt je. Dat doe je uiteindelijk zelf. Maar anderen kunnen daar best iets over vinden. Het "probleem" ligt echter denk ik meer in de waardering die mannen krijgen die veel sekspartners hebben gehad dan dat vrouwen met veel sekspartners sletten worden genoemd. Elke vrouw kan namelijk duizenden mannen als sekspartners krijgen en dat kost je niet eens veel moeite. Voor een man is dat wezenlijk anders.
Heb ik het over 1 winkel? Damnquote:Op maandag 2 juni 2014 19:10 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Best toevallig als van die 40 gozers er 10 in dezelfde winkel lopen
En hij heeft zelf 20 bedpartners gehad, dus dan zou hij in diezelfde winkel 5 mensen moeten tegenkomen met wie hij seks heeft gehad.
DUS wel. Sletten zijn niet aflatend, altijd aanwezig.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:13 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Als je als man naar vrouwen met een vrije seksuele moraal gaat, hoeft dat ook niet zo moeilijk te zijn, hoor. En anderen hebben hun monden te houden over iemands seksleven. En vrouwen met een vrije seksuele moraal "sletten" noemen is niet echt meer van deze tijd, in Nederland tenminste.
Het is al een stuk minder geworden, niet echt van deze tijd eigenlijk. "Slet" wordt tegenwoordig eerder als scheldwoord gebruikt dan als stigma.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:15 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
DUS wel. Sletten zijn niet aflatend, altijd aanwezig.
TS "noemde" het getal 20, wie zegt dat het werkelijk zo is?? Het kan toch ook gaan om een schatting (voor haar) gemaakt op basis van zijn vraag:quote:
quote:Op maandag 2 juni 2014 16:39 schreef Scarface88 het volgende:
Dus ik noemde het getal 20 waarop ze antwoorde is dat alles?![]()
Het blijft een duizendvoud moeilijker voor een man dan voor een vrouw. Iedereen moet doen wat ze niet laten kunnen maar als je er over begint dan kan je daar een reactie op verwachtten. Of mag je geen mening hebben over seksuele moraliteit?quote:Op maandag 2 juni 2014 19:13 schreef Yalesa het volgende:
[..]
Als je als man naar vrouwen met een vrije seksuele moraal gaat, hoeft dat ook niet zo moeilijk te zijn, hoor. En anderen hebben hun monden te houden over iemands seksleven. En vrouwen met een vrije seksuele moraal "sletten" noemen is niet echt meer van deze tijd, in Nederland tenminste.
De brandstapel lijkt me in dit geval een betere optiequote:Op maandag 2 juni 2014 19:55 schreef SonicVolcano het volgende:
5 per jaar.
Ik zou haar laten arresteren
Terechte straf. Die heks heeft al die mannen betoverd en moet gestraft worden.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:57 schreef BuffaloJill het volgende:
[..]
De brandstapel lijkt me in dit geval een betere optie
omdat mannen anders worden beoordeeld dan vrouwen, voor hetzelfde gedrag. om dan als man dat gedrag van vrouwen af te keuren is dan hypocriet.quote:
Gelukkig zijn we geen gekke, wilde beesten en kunnen we nadenken. Je mag wel een mening hebben over seksuele moraal, maar mensen uitschelden die het niet met je eens zijn is treurig. Vooral als er sprake is van een dubbele moraal.quote:Op maandag 2 juni 2014 19:32 schreef samirz het volgende:
[..]
Het blijft een duizendvoud moeilijker voor een man dan voor een vrouw. Iedereen moet doen wat ze niet laten kunnen maar als je er over begint dan kan je daar een reactie op verwachtten. Of mag je geen mening hebben over seksuele moraliteit?
Hoe je het beestje verder noemt doet er niet toe. Het woord slet wordt lang niet altijd negatief gebruikt. Maar mij gaat het niet om of slet wel of niet van deze tijd is. Het gaat om het begrijpen waarom mannen en vrouwen met een vrije seksuele moraal anders behandeld worden.
Als vrouwen en mannen op dezelfde manier naar seks keken dan zouden dezelfde normen gaan gelden. Onze biologie staat dat echter in de weg.
en als ze een man was geweest?quote:Op maandag 2 juni 2014 17:42 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |