Misschien is TS bang dat ze hem snel weer dumpt en zijn hartje breekquote:Op maandag 2 juni 2014 16:43 schreef zarGon het volgende:
Wat is het verschil tussen 200 keer per jaar neuken met 1 man of 5 keer per jaar neuken met 40 man?
Uhm.. 5 per jaar, bijna op 40.. Daar maak ik geen 10 jaar van.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:44 schreef Adames het volgende:
5 per jaar is niet zo gek, meisje is ondertussen 10 jaar seksueel actief. op zijn hoogst dat het alarmerend kan zijn als het meisje constant vreemd ging tijdens een relatie, maar daar lijkt het niet op.
Zo onaantrekkelijk, jech.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:46 schreef Rave_NL het volgende:
Gatverdamme, een ervaren sekspartner die niet alleen weet wat ze zelf lekker vindt maar ook hoe ze een man moet bevredigen.
En de vraag is...??quote:Op maandag 2 juni 2014 16:39 schreef Scarface88 het volgende:
Dus TS is nu al een paar weken met een chick aan het praten. Nu had ik serieus het idee (ja erg naïef) dat ze lief en onschuldig was. Tijdens een gesprek vroeg ik dr op de man af met hoeveel mannen ze het bed had gedeeld in dr nog prille leven.
Dr eerste reactie was dat ik dr niet moest veroordelen voor ze antwoord gaf en ik moest eerst antwoord geven. Toen wist ik eigenlijk dus al genoegDus ik noemde het getal 20 waarop ze antwoorde is dat alles?
Toen had ik al eigenlijk geen zin meer in het gesprek. Ze zei dat ze al vanaf dr 16e seksueel actief was en ongeveer 5 mannen per jaar heeft gehad en nu al bijna op de 40 zat. Mijn reactie was dus eigenlijk oke doei ik ben er klaar mee.
Maar toen zei ze ja ik wou dat ik de tijd terug kon draaien en had gewacht op iemand die echt om me gaf want wat ik voor jou voel TS heb ik nog nooit voor iemand gevoeld. Maar daar geloof ik eigenlijk niet zo in. Zelfs een paar weken voor ze mij leerde kennen heeft ze nog een scharrel gehad.
quote:Op maandag 2 juni 2014 16:54 schreef BuffaloJill het volgende:
Man, stel je niet aan. 5 per jaar, poeh poeh. Wat iemand in zijn of haar vrijgezelle (daar ga ik voor het gemak van uit) tijd doet zegt niets over hoe diegene in een relatie is.
quote:Op maandag 2 juni 2014 16:43 schreef zarGon het volgende:
Zolang ze binnen een relatie wel de zelfde waarden en normen deelt met jou...
Je beantwoord je vraag zelf al met je tweede zin. Of je 200 keer per jaar neukt met 1 man of 5 keer per jaar met 40 man heeft alles te maken met je eigen waarden en normen.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:43 schreef zarGon het volgende:
Wat is het verschil tussen 200 keer per jaar neuken met 1 man of 5 keer per jaar neuken met 40 man?
Zolang ze binnen een relatie wel de zelfde waarden en normen deelt met jou...
Waarom heb je geen interesse meer in haar?
De vraag is of iemand echt zo spontaan kan veranderen en serieus in een relatie kan stappen als het gemiddelde op 5 per jaar ligt.quote:
Dat is niet relevant maar toont wel aan dat ze op korte termijn nog niet serieus veranderd is en het rondscharrelen er nog vers in zit.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:40 schreef fathank het volgende:
En wat is er relevant aan dat ze een paar weken voordat ze jou leerde kennen nog een scharrel had? Moet er een bepaalde tijd tussen zitten ofzo?
Ja dat kan als ze echt verliefd op je is. Er zijn namelijk mensen die niet hoteldebotel verliefd hoeven te zijn om seks leuk te vindenquote:Op maandag 2 juni 2014 16:58 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
De vraag is of iemand echt zo spontaan kan veranderen en serieus in een relatie kan stappen als het gemiddelde op 5 per jaar ligt.
quote:[..]
Dat is niet relevant maar toont wel aan dat ze op korte termijn nog niet serieus veranderd is en het rondscharrelen er nog vers in zit.
Zoals eerder gezegd, ga gewoon even na of jullie dezelfde normen en waarden delen.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:58 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
De vraag is of iemand echt zo spontaan kan veranderen en serieus in een relatie kan stappen als het gemiddelde op 5 per jaar ligt.
Als een vrouw 40 sexpartners heeft gehad valt ze imo. sowieso al af als relatiemateriaalquote:Op maandag 2 juni 2014 16:45 schreef Adames het volgende:
slet is ook meer een term voor de meisjes zonder eigenwaarde en zelfvertrouwen en die op het eind van de avond maar door de eerste beste dronkenlap genomen kunnen worden, knappe vrouwen die weten wat ze willen worden zelden slet genoemd en dan ook alleen door de jaloerse mannetjes
Vrouwen staan liever niet als slet bekend, dus het werkelijke cijfer ligt waarschijnlijk nog veel hoger dan dat.quote:Op maandag 2 juni 2014 16:39 schreef Scarface88 het volgende:
Dus TS is nu al een paar weken met een chick aan het praten. Nu had ik serieus het idee (ja erg naïef) dat ze lief en onschuldig was. Tijdens een gesprek vroeg ik dr op de man af met hoeveel mannen ze het bed had gedeeld in dr nog prille leven.
Dr eerste reactie was dat ik dr niet moest veroordelen voor ze antwoord gaf en ik moest eerst antwoord geven. Toen wist ik eigenlijk dus al genoegDus ik noemde het getal 20 waarop ze antwoorde is dat alles?
Toen had ik al eigenlijk geen zin meer in het gesprek. Ze zei dat ze al vanaf dr 16e seksueel actief was en ongeveer 5 mannen per jaar heeft gehad en nu al bijna op de 40 zat. Mijn reactie was dus eigenlijk oke doei ik ben er klaar mee.
Maar toen zei ze ja ik wou dat ik de tijd terug kon draaien en had gewacht op iemand die echt om me gaf want wat ik voor jou voel TS heb ik nog nooit voor iemand gevoeld. Maar daar geloof ik eigenlijk niet zo in. Zelfs een paar weken voor ze mij leerde kennen heeft ze nog een scharrel gehad.
ja als je zelf op 5 zit kan dat natuurlijk moeilijk te verkroppen zijnquote:Op maandag 2 juni 2014 17:01 schreef IMVHI het volgende:
[..]
Als een vrouw 40 sexpartners heeft gehad valt ze imo. sowieso al af als relatiemateriaal
Ja dat zou jij moeten weten hequote:Op maandag 2 juni 2014 17:09 schreef Adames het volgende:
[..]
ja als je zelf op 5 zit kan dat natuurlijk moeilijk te verkroppen zijn
Zou best kunnen. Maar wat zegt uw intuïtie?quote:Op maandag 2 juni 2014 16:58 schreef Scarface88 het volgende:
Dat is niet relevant maar toont wel aan dat ze op korte termijn nog niet serieus veranderd is en het rondscharrelen er nog vers in zit.
quote:
quote:Op maandag 2 juni 2014 16:58 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik zie het ogenschijnlijke verband er niet tussen. Ze houdt van seks, so what? Waarschijnlijk zal een relatie met haar waarin je geen seks voor het huwelijk wil niet werken nee.quote:
Hij vreest dat zij niet voldoende serieus is om in een relatie te stappen vooral omdat ze:quote:Op maandag 2 juni 2014 17:16 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik zie het ogenschijnlijke verband er niet tussen. Ze houdt van seks, so what? Waarschijnlijk zal een relatie met haar waarin je geen seks voor het huwelijk wil niet werken nee.
Dan nog is het probleem nog een stuk verder te specificeren. Want waar heeft hij nu oprecht moeite mee? Is hij bang dat ze vreemd zal gaan? Vindt hij enkel het idee vervelend? Etc.
quote:Op maandag 2 juni 2014 16:39 schreef Scarface88 het volgende:
Zelfs een paar weken voor ze mij leerde kennen heeft ze nog een scharrel gehad.
En define serieus?quote:Op maandag 2 juni 2014 17:18 schreef complicate het volgende:
[..]
Hij vreest dat zij niet voldoende serieus is om in een relatie te stappen vooral omdat ze:
[..]
Ik geef het woord aan TS.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:22 schreef Sarasi het volgende:
[..]
En define serieus?Is hij bang voor een concrete gebeurtenis (vreemdgaan bijvoorbeeld) of is het gewoon een angst zonder gegronde argumenten? Je hoeft het haar immers maar te vragen: 'Goh, dat vind ik toch wat veel. Ik ben wel op zoek naar een serieuze relatie, zitten we daarin wel op één lijn?'
Maar hij is geen vrouw. Je doet het nu af alsof dat geen factor van belang is.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:15 schreef pokkerdepok het volgende:
lekker belangrijk...
TS realiseert zich niet dat als hij vrouw was en 20 sexpartners had gehad, heel veel mensen hem een slet zouden vinden.
ben jij een slet, TS?
Er lopen genoeg vrouwen rond op deze aardkloot. Als je je er niet goed bij voelt (wat begrijpelijk is) gewoon skippen die handel en verder kijkenquote:Op maandag 2 juni 2014 16:39 schreef Scarface88 het volgende:
quote:Op maandag 2 juni 2014 17:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Er lopen genoeg vrouwen rond op deze aardkloot. Als je je er niet goed bij voelt (wat begrijpelijk is) gewoon skippen die handel en verder kijken
is het ook niet. alleen voor hypocrieten is het een factor van belang.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:25 schreef samirz het volgende:
[..]
Maar hij is geen vrouw. Je doet het nu af alsof dat geen factor van belang is.
Ik vind het gewoon te veel. Beetje het afgelikte boterham verhaal. Je kijkt gewoon totaal anders naar de persoon ineens. Het is geen fijn idee.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:16 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik zie het ogenschijnlijke verband er niet tussen. Ze houdt van seks, so what? Waarschijnlijk zal een relatie met haar waarin je geen seks voor het huwelijk wil niet werken nee.
Dan nog is het probleem nog een stuk verder te specificeren. Want waar heeft hij nu oprecht moeite mee? Is hij bang dat ze vreemd zal gaan? Vindt hij enkel het idee vervelend? Etc.
Waarom zou het hypocriet zijn?quote:Op maandag 2 juni 2014 17:42 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
is het ook niet. allen voor hypocrieten is het een factor van belang.
Als je het (dat idee in combinatie met haar) niet fijn vindt, dan kap je er toch gewoon mee?quote:Op maandag 2 juni 2014 17:42 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon te veel. Beetje het afgelikte boterham verhaal. Je kijkt gewoon totaal anders naar de persoon ineens. Het is geen fijn idee.
Ik ben niet oppervlakkig en zeg niet dat een vrouw geen seks mag hebben, tuurlijk moet ze ook genieten maar 40 is een getal waar je op die leeftijd (23 bijna 24 jaar) niet echt trots op hoeft te zijn lijkt me.
Waarom mag je niet gewoon lol hebben als vrouw? Ben je gelovig dat seks iets heiligs is of zo?quote:Op maandag 2 juni 2014 17:42 schreef Scarface88 het volgende:
Ik vind het gewoon te veel. Beetje het afgelikte boterham verhaal. Je kijkt gewoon totaal anders naar de persoon ineens. Het is geen fijn idee.
Ik ben niet oppervlakkig en zeg niet dat een vrouw geen seks mag hebben, tuurlijk moet ze ook genieten maar 40 is een getal waar je op die leeftijd (23 bijna 24 jaar) niet echt trots op hoeft te zijn lijkt me.
Omdat iedereen er op los neukt en er werkelijk niemand is die nog kritisch kijkt naar een sexpartnerquote:
Nou, dat inderdaad ook. Ga gewoon op zoek naar een meisje dat eerst 6 jaar in een relatie heeft gezeten zodat ze ten minste kan zeggen dat ze maar 1 bedpartner heeft gehad.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:46 schreef complicate het volgende:
Als je het (dat idee in combinatie met haar) niet fijn vindt, dan kap je er toch gewoon mee?
Wees blij dat ze er van geniet man.... 5 bedpartners per jaar is helemaal niet zo veel als ze geen langdurige relaties heeft gehad. Daarnaast is een vrouw met wat ervaring juist veel beter, die kan tenminste vertellen wat ze wilt en lekker vind en neemt initiatief....quote:Op maandag 2 juni 2014 17:42 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Gelukkig is 20 lekker weinig.quote:Op maandag 2 juni 2014 17:42 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |