Dat zeg ik niet he? Met elke bedoelde ik 'vaak'.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:17 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
na iedere beurt je bed verschonen?
Elke keer zei je, dat wekt natuurlijk de impressie dat het ook echt 'iedere keer' je bed verschonen is.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet he? Met elke bedoelde ik 'vaak'.
Nah ik ben oud en lelijk dus op mij zit niemand te wachten.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:17 schreef shifto het volgende:
[..]
Dan val je in ieder geval in de smaak bij TS! Want je hebt niet veel seks dus vast geen inner slut.
Jaja je hebt gelijkquote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:19 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Elke keer zei je, dat wekt natuurlijk de impressie dat het ook echt 'iedere keer' je bed verschonen is.
Maakt niet uit want:quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Nah ik ben oud en lelijk dus op mij zit niemand te wachten.
quote:
Als een meisje 10 jaar bij iemand blijft is het al snel een vrouw en dan kom je weer bij het bovenstaande. Het gemiddelde kan dus alleen tellen bij een vrouw tussen de 16-30.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:19 schreef Karina het volgende:
OT trouwens: dat gemiddelde gaat vanzelf omlaag als je ouder wordt, stel dat meisje blijft 10 jaar bij dezelfde dan is het gemiddeld aantal partners al een stuk lager per jaar.
"Zelfbewuste vrouwen die seks willen en kunnen krijgen?" Sodeju zeg.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:31 schreef Ouder1 het volgende:
Er is echter nog een categorie meisjes/vrouwen die relatief veel bedpartners hebben gehad; De zelfbewuste vrouwen die weten wat ze willen en zorgen dat ze dat krijgen. Single vrouwen die van seks houden en daarvan kunnen genieten. Het mag dan in eerste instantie lijken alsof zij gemakkelijk zijn, maar dat zijn ze zeker niet. Zij gaan vaak zelf op jacht (en geven de man het gevoel dat hij haar gehosseld heeft) en zijn selectief in de keuze van hun bedpartners. Het overgrote deel van de mannen die het bij zo'n vrouw proberen krijgt het deksel op de neus. Dit zijn geen vrouwen die vreemdgaan in een relatie. Wel moet je oppassen dat jij niet haar eenmalige seksspeeltje bent als jij gaat voor een relatie, maar dat merk je snel genoeg door niet al te snel met haar in bed te duiken.
Wederom heel mooi geschreven. Mooie positieve termen gebruikt.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:14 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Dat verbaast mij niets. Een zelfbewuste, zelfverzekerde vrouw die weet wat ze wil en daar ook voor gaat, zal in een relatie ook weten wat ze wel en niet wil. Dat zijn dan niet de onzekere aanhankelijke volgzame vrouwtjes die alles accepteren van een man en zich naar hun wensen voegen. Dus is de kans dat een relatie kapot loopt ook groter dan bij een vrouw die wel doet wat van haar verwacht wordt. Niet voor niets zijn veel carrière vrouwen single.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 10:50 schreef shifto het volgende:
40 mannen, ongeveer 3-4x per week. toch een half uurtje per keer met 30 stoten per minuut, met een lul lengte van 15cm. Tsja dan heeft ze zon 15KM piemel te verwerken gehad voor jou. Ga eens 15 KM rijden en kijk of je dat te ver vind
Het is overduidelijk dat jij hier degene bent van de oude standaarden en waarden. De nieuwe generatie vrouwen ga je niet aan je kunnen binden. Zo te horen wil je dat ook niet want het zijn toch maar sletten. Ik vermoed dat jij al enige tijd single bent en wacht op de vrouw die niet bestaat. Dan kun je zuur gaan doen op FOK! maar de wereld draait verder en wij zijn niet alleen..quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:36 schreef Westerling het volgende:
[..]
Wederom heel mooi geschreven. Mooie positieve termen gebruikt.
Maar helaas voor een man alleen maar nadelen. Vandaar dat ze single blijven.
Denk overigens wel dat je gelijk hebt, en denk ook dat er steeds meer vrouwen single gaan blijven. Ze schijnen namelijk steeds zelfbewuster te worden, en dat uit zich in deze voor als veel kritischer zijn dan je eigenlijk kan zijn.
Daarom hoef ik me ook nergens meer druk om te maken, heb toch geen seks meer want oude mensen die seks hebben is bleh.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:22 schreef shifto het volgende:
[..]
Maakt niet uit want:
[..]
[..]
Als een meisje 10 jaar bij iemand blijft is het al snel een vrouw en dan kom je weer bij het bovenstaande. Het gemiddelde kan dus alleen tellen bij een vrouw tussen de 16-30.Hierna is het onmogelijk nog een seksueel aantrekkelijk object.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Daarom hoef ik me ook nergens meer druk om te maken, heb toch geen seks meer want oude mensen die seks hebben is bleh.
Traditionele waarden wellicht. Ik ben het er wel mee eens. Hoewel ik niet zou willen zeggen dat vrouwen kritischer worden, ik zie het meer als zelfoverschatting. Gevoed door honderden wanhopige jongetjes die haar op handen dragen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:40 schreef shifto het volgende:
[..]
Het is overduidelijk dat jij hier degene bent van de oude standaarden en waarden. De nieuwe generatie vrouwen ga je niet aan je kunnen binden. Zo te horen wil je dat ook niet want het zijn toch maar sletten. Ik vermoed dat jij al enige tijd single bent en wacht op de vrouw die niet bestaat. Dan kun je zuur gaan doen op FOK! maar de wereld draait verder en wij zijn niet alleen..
Hehe, mooie gok maar... nee. Ik zit nergens op te wachten. Ik weet niet eens zeker of ik uberhaupt wel een relatie zou willen op dit moment. Daar zal ik (impliciet) van overtuigd moeten worden door een vrouw. Vooralsnog vermaak ik me prima op vrouwengebied.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:40 schreef shifto het volgende:
[..]
Het is overduidelijk dat jij hier degene bent van de oude standaarden en waarden. De nieuwe generatie vrouwen ga je niet aan je kunnen binden. Zo te horen wil je dat ook niet want het zijn toch maar sletten. Ik vermoed dat jij al enige tijd single bent en wacht op de vrouw die niet bestaat. Dan kun je zuur gaan doen op FOK! maar de wereld draait verder en wij zijn niet alleen..
Dat is wel heel kort ja. Vrijwel iedereen kan uiteindelijk wel een relatie krijgen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:48 schreef Trankilo het volgende:
[..]
Traditionele waarden wellicht. Ik ben het er wel mee eens. Hoewel ik niet zou willen zeggen dat vrouwen kritischer worden, ik zie het meer als zelfoverschatting. Gevoed door honderden wanhopige jongetjes die haar op handen dragen.
Laat haar lekker die 'vrije carrièrevrouw' zijn en de plaatselijke studenten societeit afneuken. Dat is leuk, totdat ze 35-40 is en ze erachter komt dat die wanhopige jongetjes van vroeger nog steeds achter de jonge meiden aanzitten en dat de mannen van haar eigen leeftijd toch liever een vrouw hebben die niet evenveel verschillende soorten DNA in zich hebben als dat er nationaliteiten in Amsterdam zijn.
Eventjes heel kort en lomp door de bocht
Ik snap jou ook wel hoor. en zoals de poster boven je al zegt zijn deze vrouwen over het algemeen gedoemd als ze een bepaalde leeftijd hebben bereikt maar zich nog steeds "de vrije vrouw" willen voelen. Sterker nog, ik heb een collega die het 100% uitstraalt; van die vergane glorie die vroeger waarschijnlijk super veel aandacht kreeg en het nu moet doen met de vieze opmerkingen van mijn veel ouderen mannelijke collega's. Tsja, die gaat elke dag lekker alleen naar huis naar haar hond. Eventueel zal ze er nog steeds op rond sletten (want die mannen heb je altijd) maar ik geloof niet dat ze nou gelukkig is ofzo.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:56 schreef Westerling het volgende:
[..]
Hehe, mooie gok maar... nee. Ik zit nergens op te wachten. Ik weet niet eens zeker of ik uberhaupt wel een relatie zou willen op dit moment. Daar zal ik (impliciet) van overtuigd moeten worden door een vrouw. Vooralsnog vermaak ik me prima op vrouwengebied.
Ik ben overigens niet zozeer van oude standaarden en waarden. Ik besef me echter, in tegenstelling tot een grote groep hier op fok, dat dit hele verhaal weinig met rationaliteit en denkbeelden te maken heeft maar des te meer met gevoelens en daar doe je weinig aan, die stammen uit de oertijd. En dan eindigt de hele beschouwing dus simpelweg bij de biologische verschillen tussen mannen en vrouwen.
Ik heb overigens zelfs nergens gezegd dat ik op precies dezelfde manier naar dit soort vrouwen kijk als TS, maar ik kan het goed begrijpen.
En als je mij hier zuur vindt overkomen kun je wel heel weinig hebben.
Edit: Oh en m.b.t. het stukje dat je quote: leuk en aardig dat de vrouw zich opnieuw uitvindt, maar als dat niet aansluit bij wat mannen zoeken, dan krijg je dus groepen zelfbewuste vrouwen die single blijven.
Dat klopt, maar ook een relatie die eigenlijk - diep van binnen - wel voldoet aan jouw standaarden? Of een relatie waar je genoegen mee neemt omdat je nu vergane glorie bent.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:10 schreef Purrrp het volgende:
[..]
Dat is wel heel kort ja. Vrijwel iedereen kan uiteindelijk wel een relatie krijgen.
Niet iedereen hoeft van je uitstapjes te weten.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:17 schreef Trankilo het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ook een relatie die eigenlijk - diep van binnen - wel voldoet aan jouw standaarden? Of een relatie waar je genoegen mee neemt omdat je nu vergane glorie bent.
Het komt er eigenlijk op neer dat als je als vrouw zijnde de 'slet' gaat uithangen, dit voor veel mannen afbreuk doet aan je 'waarde'. Niet voor alle mannen (gelukkig), maar de situatie die shifto omschrijft komt mij wel erg bekend voor. Niet altijd even eerlijk, maar wel hoe het voor veel mannen werkt.
Tsja. Tieten bij vrouwen worden gewaardeerd, bij mannen niet. Kan toch gewoon? :pquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:28 schreef Purrrp het volgende:
[..]
Niet iedereen hoeft van je uitstapjes te weten.
Dit gaat veelal over dubbele standaarden: die horen imho gewoon niet gevalideerd te worden.
Stel je dat eens voor.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:35 schreef Sapstengel het volgende:
Vrouwen stellen het altijd naar beneden bij en mannen naar boven. Dus reken maar op het dubbele, die heeft er minimaal 60 gehad.
Ik zou dat zelf best wel veel vinden voor iemand van 24. Dan ga je bijna gewoon met iedereen die je tegen komt naar bed.quote:
Yes, you're certainly on to something here.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:35 schreef Sapstengel het volgende:
Vrouwen stellen het altijd naar beneden bij en mannen naar boven. Dus reken maar op het dubbele, die heeft er minimaal 60 gehad.
En waarom vragen mensen zoiets altijd? Hoeveel sekspartners iemand heeft gehad. Dat soort dingen kun je beter niet weten lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |