Pot ketel verhaal bij hem.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:54 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik vind je in je reacties wel heel minachtend. Je steekt je walging en afkeuring niet bepaald onder stoelen of banken.
Alleen dat ziet hij niet. Of hij doet alsof hij het niet ziet.quote:
Misschien moet je dat idee van gedrag eens bijstellen, want feit blijft dat overal waar de zware dwang eraf gaat, waar de vrouw geen gevaar meer loopt als ze een wat ruimere seksuele moraal heeft het gros van de vrouwen daar in meer of minder mate gebruik van maakt.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:53 schreef Westerling het volgende:
[..]
Nou dat zijn ook dubbele standaarden.
Of (behoren vrouwen) slechts lichamelijk te verschillen, maar niet in gedrag?
En dan bedoel ik met 'behoren te' of het gewaardeerd wordt.
Leg even uit hoe het viezer is om het lichaam van een vrouw aan te raken die 5 maal seks heeft gehad in een jaar met verschillende mannen dan om het lichaam van een vrouw aan te raken die 5 maal seks heeft gehad in een jaar met 1 man?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:55 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het ging mij meer om de verscheidenheid in seksueel contact,
Het gaat mij om de schijnbaar marginale band die nodig is bij gelijkgestemden. Er is überhaupt geen band nodig, als je elkaar maar aantrekkelijk vindt.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:55 schreef erodome het volgende:
[..]
Je ridiculiseert het ook andersom, ik doe alleen hetzelfde als wat jij doet. Spiegeltje noemen we dat.
Iemand die wel seks heeft zonder in een relatie te zitten gaat maar zeer zelden met de eerste de beste naar bed namelijk. Die laat niet toe dat elke willekeurige man zwetend op haar duikt. Dat is wel degelijk geheel wederzijds en vaak selectiever dan je lief is.
Je hoeft niet met iedereen te "naaien", dat je er een (serieel) monogaam beeld op nahoudt is helemaal niets mis mee, dat je een partner zoekt die daar ook zo over denkt is niet meer dan logisch zelfs.
Maar jouw idee bij mensen die dat niet hebben is zo krom als maar kan en zeer zeker geen algemeen beeld.
Ieder z'n waanbeeld, zeggen we dan maar, hè. Je doet hetzelfde als iedereen: een eigen waarheid creëren waar je je prettig bij voelt.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:47 schreef erodome het volgende:
Beter als die betreffende mannen blijkbaar... Maar ik zal mezelf geen expert willen noemen...
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:00 schreef inslagenreuring het volgende:
Als je wisselend seksueel contact hebt, dan vind ik je maar een simpel figuur.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 14:53 schreef inslagenreuring het volgende:
Omdat iets niet mijn persoonlijke voorkeur geniet, minacht ik het niet meteen.
Zit er een kras op je plaat ofzo?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:00 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Leg even uit hoe het viezer is om het lichaam van een vrouw aan te raken die 5 maal seks heeft gehad in een jaar met verschillende mannen dan om het lichaam van een vrouw aan te raken die 5 maal seks heeft gehad in een jaar met 1 man?
Heb jij geen seksuele voorlichting gehad en denk jij dat het zaad (ook bij condoom gebruik) zich verzamelt in een vrouw tot aan haar dood? En dat jouw pielemuis daar dan in zit te roeren?
Toch minachting dus...quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:00 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het gaat mij om de schijnbaar marginale band die nodig is bij gelijkgestemden. Er is überhaupt geen band nodig, als je elkaar maar aantrekkelijk vindt.
Als je wisselend seksueel contact hebt, dan vind ik je maar een simpel figuur.
Duurde maar liefst 7 minuten voordat ie zichzelf tegensprak.quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:00 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Leg even uit hoe het viezer is om het lichaam van een vrouw aan te raken die 5 maal seks heeft gehad in een jaar met verschillende mannen dan om het lichaam van een vrouw aan te raken die 5 maal seks heeft gehad in een jaar met 1 man?
Heb jij geen seksuele voorlichting gehad en denk jij dat het zaad (ook bij condoom gebruik) zich verzamelt in een vrouw tot aan haar dood? En dat jouw pielemuis daar dan in zit te roeren?
Ik minachtte het ook niet meteen, maar in 2e instantie.quote:
Geen waanbeeld, gewoon realiteit.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:01 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ieder z'n waanbeeld, zeggen we dan maar, hè. Je doet hetzelfde als iedereen: een eigen waarheid creëren waar je je prettig bij voelt.
Omdat een openbare wc tussendoor niet schoongemaakt wordt?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:04 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zit er een kras op je plaat ofzo?
Waarom het 'viezer' is?
Waarom ga je liever thuis naar de WC dan op een openbaar toilet?
Nee ik ben "bekrompen, veroordelend en minachtend" bezigquote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:05 schreef complicate het volgende:
Mensen die Inslagenreuring niet verstaan snappen
Snappen en zijn mening delen, zijn twee verschillende dingen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:05 schreef complicate het volgende:
Mensen die Inslagenreuring niet verstaan snappen
Nee is goed joh.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:06 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik minachtte het ook niet meteen, maar in 2e instantie.
Omdat vrouwen van nature hypergaam zijn (sletjes zijn) en rondslapen totdat ze een man vinden die hun onder controle kan houden.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:06 schreef erodome het volgende:
[..]
Geen waanbeeld, gewoon realiteit.
Maar vertel me dan eens, hoe kan het dat vrouwen in het algemeen genomen een lossere seksuele moraal met beide handen aangrijpen(van seriele monogamie tot losse sekspartners) zodra de zware dwang eraf gaat? Als dat niet in de natuur van de vrouw zou zitten, hoe kan het dan dat dit overal waar die dwang eraf gaat het beeld is?
En hoe kan het dat zoveel mannen helemaal niet zitten met het feit dat hun dame meerdere sekspartners heeft gehad als het mannelijk instinct is om dat af te keuren?
Typisch zulke figuren hèquote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:08 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee ik ben "bekrompen, veroordelend en minachtend" bezig
as ever geef ik maar gewoon mijn mening. Er zijn gewoon de usual suspects die hiermee niet kunnen omgaan
Daar dumpt ook iedereen zijn product. En die worden wel schoongemaakt hoor.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:08 schreef erodome het volgende:
[..]
Omdat een openbare wc tussendoor niet schoongemaakt wordt?
Nogal een rare vergelijking dus als je het over mensen hebt die seks hebben....
Je bedient je nogal van de overdrijving. Daar kun je een reactie op verwachten.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:08 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee ik ben "bekrompen, veroordelend en minachtend" bezig
as ever geef ik maar gewoon mijn mening. Er zijn gewoon de usual suspects die hiermee niet kunnen omgaan
Iedereen heeft zijn manier om zijn standpunt te delen. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Snappen en zijn mening delen, zijn twee verschillende dingen.
Ah, koning evolutie is er ook.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 15:09 schreef cpanker het volgende:
[..]
Omdat vrouwen van nature hypergaam zijn (sletjes zijn) en rondslapen totdat ze een man vinden die hun onder controle kan houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |