abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140668393
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 14:38 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Er zijn ook mensen die een dergelijk seksleven gewoon onhygiënisch vinden.
Ooooooo, je hebt smetvrees. Eindelijk. ^O^
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  dinsdag 3 juni 2014 @ 14:40:33 #252
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_140668407
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 14:39 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ooooooo, je hebt smetvrees. Eindelijk. ^O^
Hij vindt seks eigenlijk gewoon vies.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 14:42:07 #253
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_140668455
Ik hanteer gewoon rechtlijnig 'seksbeleid'.

De beweegredenen zijn onder andere hygiëne en geestelijke reinheid.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_140668487
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 14:42 schreef inslagenreuring het volgende:

_O- :')
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  dinsdag 3 juni 2014 @ 14:43:33 #255
37769 erodome
Zweefteef
pi_140668502
quote:

Dus als je een andere seksuele moraal hebt ben je niet hygienisch en niet geestelijk rein?
Kan je daar wat over uitwijden, want het maakt me nieuwschierig...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_140668505
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 14:32 schreef erodome het volgende:

[..]

Het steekt niet, niet als in wat ik heb gedaan.
Wat wel steekt is het net doen alsof het een grote waarheid is dat het mannen-instinct is om dat zo af te keuren en dat vrouwen vanuit hun natuur zo kuis zouden moeten zijn. Dat is namelijk baarlijke onzin en daar mag best wat van gezegd worden.
Die mannen zijn gewoon bijna een eeuw blijven hangen in hun ontwikkeling. Vroeger, ja.. Dan moest je getrouwd zijn voor je seks had en als je seks had dan kwamen er kinderen van. Toen zat een man niet te wachten op een vrouw die seks had gehad met een ander want dan kon het oudste kind ook weleens van die ander zijn en in die tijd viel dat ook niet te controleren.
quote:
Volgens mij steekt het meer bij bepaalde mannen dat vrouwen wel gelukkig zijn single, of gelukkig zijn met veel bedpartner en dan ook nog gewoon een relatie kunnen krijgen als ze willen, zelfs als ze al over de houdbaarheidsdatum heen zijn volgens die betreffende mannen.
Ik denk dat het veel mannen steekt dat zij afgewezen worden door vrouwen, zelfs door vrouwen die wél seks hebben met andere mannen. Ik ben vaker door mannen voor hoer/slet uitgemaakt omdat ik geen seks met hen wilde dan door mannen met wie ik het bed deelde al was dat een one-night-stand.
pi_140668568
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 14:38 schreef inslagenreuring het volgende:
Tot slot: zij doet daar niemand kwaad mee, maar ze moet niet gek opkijken als ze hierdoor bepaalde mannen/relaties misloopt. Er zijn ook mensen die een dergelijk seksleven gewoon onhygiënisch vinden.
Dat is dan mooi want zulke mannen kan je missen als kiespijn.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 14:45:53 #258
37769 erodome
Zweefteef
pi_140668580
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 14:43 schreef Ouder1 het volgende:

Ik denk dat het veel mannen steekt dat zij afgewezen worden door vrouwen, zelfs door vrouwen die wél seks hebben met andere mannen. Ik ben vaker door mannen voor hoer/slet uitgemaakt omdat ik geen seks met hen wilde dan door mannen met wie ik het bed deelde al was dat een one-night-stand.
Oh zo waar dit!!!!

De enige keren dat ik, buiten wat goedbedoelde dirty talk in bed, ben uitgemaakt voor hoer en slet op een nare manier door mannen was als ik ze weigerde voor seks.

Door vrouwen, dat is een heel ander verhaal, maar bij mannen klopt dit als een bus, irl dan...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 14:46:38 #259
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_140668609
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 14:43 schreef erodome het volgende:

[..]

Dus als je een andere seksuele moraal hebt ben je niet hygienisch en niet geestelijk rein?
Kan je daar wat over uitwijden, want het maakt me nieuwschierig...
Het gaat met name om de mate van ontvankelijkheid, van de mensen die geen problemen hebben met de ene zwetende vreemde na de andere op/onder zich te hebben.

Aan die openheid en 'allowance of intrusion' met allerlei gespuis kan ik mij niet conformeren.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_140668613
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 14:32 schreef erodome het volgende:
Het steekt niet, niet als in wat ik heb gedaan.
Wat wel steekt is het net doen alsof het een grote waarheid is dat het mannen-instinct is om dat zo af te keuren en dat vrouwen vanuit hun natuur zo kuis zouden moeten zijn. Dat is namelijk baarlijke onzin en daar mag best wat van gezegd worden.

Jij wil nu gaan doen alsof je de '(mannelijke) natuur' begrijpt?
pi_140668619
quote:

_O-

Hygiëne als reden opvoeren _O- echt, ik kom niet meer bij. Denk jij ook elke keer dat je seks hebt aan het feit dat er bloed in dat kutje heeft gezeten?
  dinsdag 3 juni 2014 @ 14:47:20 #262
37769 erodome
Zweefteef
pi_140668631
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 14:46 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Jij wil nu gaan doen alsof je de '(mannelijke) natuur' begrijpt?
Beter als die betreffende mannen blijkbaar... Maar ik zal mezelf geen expert willen noemen...
pi_140668657
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 14:43 schreef Ouder1 het volgende:
ben vaker door mannen voor hoer/slet uitgemaakt omdat ik geen seks met hen wilde dan door mannen met wie ik het bed deelde al was dat een one-night-stand.
Dat zegt veel inderdaad _O- . ''Hey, het was lekker, ik ga weer, vieze slet.''

Dat achteraf denken echter...
  dinsdag 3 juni 2014 @ 14:48:15 #264
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_140668659
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 14:47 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

_O-

Hygiëne als reden opvoeren _O- echt, ik kom niet meer bij. Denk jij ook elke keer dat je seks hebt aan het feit dat er bloed in dat kutje heeft gezeten?
Hoe kan ik jou serieus nemen?

Jij hangt met je onzin en zelfingenomen veronderstellingen als een lintworm binnen Fok!

Lees terug, dan weid ik wat verder uit.
pi_140668675
Ik heb nog nooit zo'n emotionele OP gelezen als van dit topic.

ARE YOU FUCKING SERIEUS TS. OMG. HOMMO.
U MAD?
  dinsdag 3 juni 2014 @ 14:49:13 #266
37769 erodome
Zweefteef
pi_140668686
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 14:46 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Het gaat met name om de mate van ontvankelijkheid, van de mensen die geen problemen hebben met de ene zwetende vreemde na de andere op/onder zich te hebben.

Aan die openheid en 'allowance of intrusion' met allerlei gespuis kan ik mij niet conformeren.
Oei zeg, zwetend nog wel, ja nu snap ik je, echt heel ernstig...

Zie je seks echt zo? Als gore zwetende mensen, als een vrouw die mannen die zich opdringen toelaat? Dan snap ik waar je beeld vandaan komt, maar ik kan me er maar bar weinig bij voorstellen.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 14:51:05 #267
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_140668735
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 14:49 schreef erodome het volgende:

[..]

Oei zeg, zwetend nog wel, ja nu snap ik je, echt heel ernstig...

Zie je seks echt zo? Als gore zwetende mensen, als een vrouw die mannen die zich opdringen toelaat? Dan snap ik waar je beeld vandaan komt, maar ik kan me er maar bar weinig bij voorstellen.
Nu kan je het gaan ridiculiseren, dat kan.

Of je accepteert het feit dat niet iedereen maar lekker gaat naaien met de eerste de beste. Waarom zou ik mij daarvoor moeten verdedigen? Ik naai niet met iedereen, ik ben selectief en heb een specifieke comfort-zone. Nou booh-booh. Draai het lekker om zeg :')
  dinsdag 3 juni 2014 @ 14:51:06 #268
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_140668736
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 14:46 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Dat is jouw persoonlijke keuze. En mensen die er anders over denken, die minacht je.
pi_140668811
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 14:48 schreef inslagenreuring het volgende:
Hoe kan ik jou serieus nemen?
Hoe kan ik jou serieus nemen? Anders dan meewarig mijn hoofd schudden over zoveel hypocrisie en domheid.

Echt man.. met je opmerking over hygiëne en geestelijke reinheid en vervolgens seks ook nog gaan omschrijven als iets smerigs met vieze zwetende lijven. OMG. Ik kan me niet voorstellen dat je zelf aan seks doet als je daar met zoveel afkeer over spreekt, dan moet het voor jou wel iets heel walgelijks en afstotends zijn om te doen.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 14:53:33 #270
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_140668816
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 14:18 schreef Purrrp het volgende:

[..]

Eh wat de neuk bedoel je daar mee
Nou dat zijn ook dubbele standaarden.

Of (behoren vrouwen) slechts lichamelijk te verschillen, maar niet in gedrag?

En dan bedoel ik met 'behoren te' of het gewaardeerd wordt.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 14:53:37 #271
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_140668818
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 14:51 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dat is jouw persoonlijke keuze. En mensen die er anders over denken, die minacht je.
Minachten is overtrokken.

Omdat iets niet mijn persoonlijke voorkeur geniet, minacht ik het niet meteen.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 14:54:57 #272
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_140668854
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 14:53 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Minachten is overtrokken.

Omdat iets niet mijn persoonlijke voorkeur geniet, minacht ik het niet meteen.
Ik vind je in je reacties wel heel minachtend. Je steekt je walging en afkeuring niet bepaald onder stoelen of banken.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 14:55:08 #273
37769 erodome
Zweefteef
pi_140668859
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 14:51 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Nu kan je het gaan ridiculiseren, dat kan.

Of je accepteert het feit dat niet iedereen maar lekker gaat naaien met de eerste de beste. Waarom zou ik mij daarvoor moeten verdedigen? Ik naai niet met iedereen, ik ben selectief en heb een specifieke comfort-zone. Nou booh-booh. Draai het lekker om zeg :')
Je ridiculiseert het ook andersom, ik doe alleen hetzelfde als wat jij doet. Spiegeltje noemen we dat.

Iemand die wel seks heeft zonder in een relatie te zitten gaat maar zeer zelden met de eerste de beste naar bed namelijk. Die laat niet toe dat elke willekeurige man zwetend op haar duikt. Dat is wel degelijk geheel wederzijds en vaak selectiever dan je lief is.

Je hoeft niet met iedereen te "naaien", dat je er een (serieel) monogaam beeld op nahoudt is helemaal niets mis mee, dat je een partner zoekt die daar ook zo over denkt is niet meer dan logisch zelfs.
Maar jouw idee bij mensen die dat niet hebben is zo krom als maar kan en zeer zeker geen algemeen beeld.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 14:55:26 #274
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_140668868
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 14:53 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Hoe kan ik jou serieus nemen? Anders dan meewarig mijn hoofd schudden over zoveel hypocrisie en domheid.

Echt man.. met je opmerking over hygiëne en geestelijke reinheid en vervolgens seks ook nog gaan omschrijven als iets smerigs met vieze zwetende lijven. OMG. Ik kan me niet voorstellen dat je zelf aan seks doet als je daar met zoveel afkeer over spreekt, dan moet het voor jouw wel iets heel walgelijks en afstotends zijn om te doen.
Het ging mij meer om de verscheidenheid in seksueel contact, maar dat het zweten daar wilt uitlichten, be my guest. Niet je eerste selectieve hersenscheet maar goed. Seks is prima, doe het ook ruim voldoende. Bedankt voor je bezorgdheid maar dat is nergens voor nodig.
pi_140668870
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 14:51 schreef inslagenreuring het volgende:
Ik naai niet met iedereen
Hoe kom jij op het idee dat een vrouw die een periode 4 mannen per jaar in haar bed heeft, iedereen naait? Denk jij echt dat zo'n vrouw de meerderheid van de mannen die haar benadert voor seks neukt? Denk jij dat echt? 8)7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')