abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140666616
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:37 schreef cpanker het volgende:

[..]

Hahaha

"de moderne vrouw"

Duizenden jaren evolutionaire perfectie wordt door een "feministische golf" teniet gedaan. Werkelijk al jou duizenden voorouders hebben het op bepaalde manier gedaan, maar nu moet het anders... Triest gewoon. Begint wel een beetje op de val van Rome te lijken.
Heb jij je auto, mobiel en internet ook de deur uitgedaan? Duizenden jaren had de mens die niet, waarom is dat nu dan op eens 'nodig'?

Hahaha

Daarnaast snap je de clue nog steeds niet; ook een bewijs van je onvermogen.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 13:54:39 #227
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_140666852
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:45 schreef erodome het volgende:

[..]

In deze gevallen krijgen ze al seks van me, hebben ze dat al meerdere keren gehad voordat ze dat zeggen(natuurlijk doen ze dat ook lang niet allemaal, de meeste niet, die snappen wel dat het zonder liefde is).
Jij pretendeert een 'vrije seksuele moraal' te hebben maar het 'geven van seks' impliceert dat jij het nog steeds ziet als een ruilmiddel naar de man toe. Dat strookt niet echt met je zogenaamde vrije moraal.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_140666898
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:41 schreef erodome het volgende:

[..]

Yep en dat zijn voornamelijk de mannen die zo gillen over vrouwen die alleen zouden blijven, die eigenlijk heel ongelukkig zijn zo en al dat meer. Niet echt heel serieus te nemen naar mijn persoonlijke mening, ze moeten eerst maar laten zien dat ze zelf een relatie in stand kunnen houden, daarna zal ik misschien iets beter naar hun mening kijken.
Vaak komen die mannen uit bij de postorderbruidjes uit Thailand, Rusland en al wat dan niet meer zij.. Dan claimen zij dat dat nog échte vrouwen zijn die weten hoe een vrouw een man behoort te behandelen. Tot dat bruidje dan haar eigen Nederlands paspoort heeft; dan laten zij die griezel ook gelijk vallen opzoek naar een normale vent.

pi_140666925
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:56 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Vaak komen die mannen uit bij de postorderbruidjes uit Thailand, Rusland en al wat dan niet meer zij.. Dan claimen zij dat dat nog échte vrouwen zijn die weten hoe een vrouw een man behoort te behandelen. Tot dat bruidje dan haar eigen Nederlands paspoort heeft; dan laten zij die griezel ook gelijk vallen opzoek naar een normale vent.

[ afbeelding ]
Die man :r
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_140666973
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:54 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Jij pretendeert een 'vrije seksuele moraal' te hebben maar het 'geven van seks' impliceert dat jij het nog steeds ziet als een ruilmiddel naar de man toe. Dat strookt niet echt met je zogenaamde vrije moraal.
En jij hebt alweer gelijk.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  dinsdag 3 juni 2014 @ 14:02:33 #231
37769 erodome
Zweefteef
pi_140667112
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:54 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Het is een wisselwerking, ik geef seks en ik neem het, zo ook voor de man in kwestie met wie ik het bed deel.
Ik zeg ook nergens een vrije moraal te hebben, alleen maar dat ik op dit ene kleine gebiedje een andere moraal heb dan iemand die bv monogaam is.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 14:02:47 #232
416820 Trankilo
beste voor mij
pi_140667126
quote:
13s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:20 schreef complicate het volgende:

[..]

:N
Hoezo nee? Klinkt heel erg valide.
pi_140667219
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:45 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Rot voor je hé.. dat je het onderzoek niet linkt en iemand het toch leest. ;)
En dat jij vervolgens gaat pretenderen dat je het onderzoek hebt gelezen en zegt dat de wijze waarop het onderwijs is gevoerd niet klopt terwijl 62 wetenschappers het wel een goed onderzoek vinden...
  dinsdag 3 juni 2014 @ 14:05:32 #234
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_140667224
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 14:02 schreef erodome het volgende:

[..]

Het is een wisselwerking, ik geef seks en ik neem het, zo ook voor de man in kwestie met wie ik het bed deel.
Ik zeg ook nergens een vrije moraal te hebben, alleen maar dat ik op dit ene kleine gebiedje een andere moraal heb dan iemand die bv monogaam is.
Typisch om weer over de woordjes te vallen.

Ik bedoel natuurlijk dat jij je vrijgevochten aan het profileren bent, maar tegelijkertijd zijn je reakties gewoon allemaal chique termen voor het feit dat jij met enige regelmaat -en door wisselende contacten- wordt volgeblaft. Nou, ben je er trots op meid?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 3 juni 2014 @ 14:06:52 #235
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_140667267
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:58 schreef complicate het volgende:

[..]

En jij hebt alweer gelijk.
Tja, toch nog iemand gelijkgestemd dan.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 14:10:05 #236
37769 erodome
Zweefteef
pi_140667395
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 14:05 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ik bedoel natuurlijk dat jij je vrijgevochten aan het profileren bent, maar tegelijkertijd zijn je reakties gewoon allemaal chique termen voor het feit dat jij met enige regelmaat -en door wisselende contacten- wordt volgeblaft. Nou, ben je er trots op meid?
Ik ben helemaal niet zo vrijgevochten, het enige wat ik hier zeg is dat het helemaal niet waar is dat je als vrouw amper meer een relatie kan vinden als je seksueel fiks actief bent geweest. Zodra dat gaat over aantallen zoals waar de TS mee komt kan het zelfs de meeste (volwassen) mannen weinig schelen. Zelfs met mijn verleden(waar het openbare bij komt kijken) kan ik nog makkelijk aan relatie's komen, of ik die wil is een 2de, maar het kan wel, makkelijker als je denkt.

Misschien moeten de mannen die zo denken zichzelf eens bedenken dat wat voor hun geld niet voor alle mannen geld.
En ik ben trots op het feit dat ik mijn leven leid zoals ik dat wil en niet zoals een of andere vent die ik niet eens ken vindt dat ik zou moeten doen. En ik kan je met klem zeggen dat ik me zeer zeker niet schaam voor de seks die ik gehad heb nee, trots is meer dan overdreven, maar schaamte kent daar ook geen plaats in.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 14:18:23 #237
420190 Purrrp
Sip, sip, motherfucker.
pi_140667671
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 12:33 schreef Westerling het volgende:

[..]

Tsja. Tieten bij vrouwen worden gewaardeerd, bij mannen niet. Kan toch gewoon? :p
Eh wat de neuk bedoel je daar mee
pi_140667822
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:44 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Iedereen zijn eigen ding. Niets mis mee, sociale druk is er natuurlijk altijd wel tot een bepaalde hoogte, maar uiteindelijk moet je iets vinden waar jij (en je evt. gezin) zich het beste bij voelt.
Gewoon even heel gechargeerd;

Verleden:
De man was kostwinner, werkte hard en veel (60-80 uur was niet vreemd) en de vrouw zorgde voor het gezin (man-kinderen-soms ouders) wat veel en hard werk was in die tijd met de grote gezinnen. De machtsverhoudingen en waardering was redelijk (niet geheel) in balans; zij waren behoorlijk afhankelijk van elkaar en hadden beiden voordeel van de ander.

Generatie babyboomers
De man was kostwinner maar werkte duidelijk minder hard en minder uren (40 werd standaard), de vrouw bleef doorgaans thuis tot de kinderen uit huis gingen waarna velen van hen het werk buitenhuis weer oppakte; met alle huishoudelijke machines was het huishoudelijk werk veel minder zwaar en de gezinnen werden veel kleiner;1, kind per huishouden werd normaal. Grootouders gingen in een tehuis ipv in te trekken bij hun kinderen. De machtsverhoudingen en waardering raakten uit balans; het huishouden en de zorg voor de kinderen kregen minder waardering, geld werd steeds belangrijker maar vrouwen bleven vaak afhankelijk van hun man. Het feminisme kwam op; gelijkwaardigheid van man en vrouw, gelijke rechten, recht om te werken naast het huishouden

De kinderen van de babyboomers:
De mannen bleven doorgaans in de oude rollenpatronen hangen; De man werkt, heeft het voor het zeggen en de vrouw doet het huishouden. De vrouwen werden door hun banen echter steeds minder financieel afhankelijk van hun man. Ze werkten én deden de zorg en het huishouden. Steeds meer vrouwen kregen klachten als ME, CVS, Fybromyalgie, overspannenheid en burnout. De onafhankelijkheid van de vrouw en de behoudende rol van de man zorgde voor veel scheidingen.

De jonge generatie:
Die is zoekende, dwalende. Verliefdheid of liefde? Wat bindt man en vrouw? Hoe verdeel je de taken op een eerlijke manier? Gelijk of gelijkwaardig? Metroman of macho? Zelfstandige vrouw/carrièrevrouw/bitch of aanhankelijk/afhankelijk/zorgzaam/minderwaardig? Oude denkbeelden zijn nog niet losgelaten terwijl nieuwe manieren van leven wel steeds meer gangbaar worden.

Ik ben blij dat ik nu geen begin twintiger meer ben al zie ik datzelfde patroon ook wel bij single/gescheiden mensen van mijn leeftijd.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 14:23:35 #239
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_140667833
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 14:10 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik ben helemaal niet zo vrijgevochten, het enige wat ik hier zeg is dat het helemaal niet waar is dat je als vrouw amper meer een relatie kan vinden als je seksueel fiks actief bent geweest. Zodra dat gaat over aantallen zoals waar de TS mee komt kan het zelfs de meeste (volwassen) mannen weinig schelen. Zelfs met mijn verleden(waar het openbare bij komt kijken) kan ik nog makkelijk aan relatie's komen, of ik die wil is een 2de, maar het kan wel, makkelijker als je denkt.

Misschien moeten de mannen die zo denken zichzelf eens bedenken dat wat voor hun geld niet voor alle mannen geld.
En ik ben trots op het feit dat ik mijn leven leid zoals ik dat wil en niet zoals een of andere vent die ik niet eens ken vindt dat ik zou moeten doen. En ik kan je met klem zeggen dat ik me zeer zeker niet schaam voor de seks die ik gehad heb nee, trots is meer dan overdreven, maar schaamte kent daar ook geen plaats in.
Nou goed voor jou toch?

Laten we vrouwen die erop losgeneukt hebben voortaan maar een medaille geven dan.

Want hoe kunnen mannen een vrouw hierop afrekenen!?!?! vuile hufters!
pi_140667853
quote:

Het steekt je toch ergens wel, niet? Je bent er immers altijd als de kippen bij om de sletjes-ethiek te verdedigen.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 14:26:12 #241
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_140667914
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 14:23 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Gewoon even heel gechargeerd;

Verleden:
De man was kostwinner, werkte hard en veel (60-80 uur was niet vreemd) en de vrouw zorgde voor het gezin (man-kinderen-soms ouders) wat veel en hard werk was in die tijd met de grote gezinnen. De machtsverhoudingen en waardering was redelijk (niet geheel) in balans; zij waren behoorlijk afhankelijk van elkaar en hadden beiden voordeel van de ander.

Generatie babyboomers
De man was kostwinner maar werkte duidelijk minder hard en minder uren (40 werd standaard), de vrouw bleef doorgaans thuis tot de kinderen uit huis gingen waarna velen van hen het werk buitenhuis weer oppakte; met alle huishoudelijke machines was het huishoudelijk werk veel minder zwaar en de gezinnen werden veel kleiner;1, kind per huishouden werd normaal. Grootouders gingen in een tehuis ipv in te trekken bij hun kinderen. De machtsverhoudingen en waardering raakten uit balans; het huishouden en de zorg voor de kinderen kregen minder waardering, geld werd steeds belangrijker maar vrouwen bleven vaak afhankelijk van hun man. Het feminisme kwam op; gelijkwaardigheid van man en vrouw, gelijke rechten, recht om te werken naast het huishouden

De kinderen van de babyboomers:
De mannen bleven doorgaans in de oude rollenpatronen hangen; De man werkt, heeft het voor het zeggen en de vrouw doet het huishouden. De vrouwen werden door hun banen echter steeds minder financieel afhankelijk van hun man. Ze werkten én deden de zorg en het huishouden. Steeds meer vrouwen kregen klachten als ME, CVS, Fybromyalgie, overspannenheid en burnout. De onafhankelijkheid van de vrouw en de behoudende rol van de man zorgde voor veel scheidingen.

De jonge generatie:
Die is zoekende, dwalende. Verliefdheid of liefde? Wat bindt man en vrouw? Hoe verdeel je de taken op een eerlijke manier? Gelijk of gelijkwaardig? Metroman of macho? Zelfstandige vrouw/carrièrevrouw/bitch of aanhankelijk/afhankelijk/zorgzaam/minderwaardig? Oude denkbeelden zijn nog niet losgelaten terwijl nieuwe manieren van leven wel steeds meer gangbaar worden.

Ik ben blij dat ik nu geen begin twintiger meer ben al zie ik datzelfde patroon ook wel bij single/gescheiden mensen van mijn leeftijd.
Hier staan zoveel foutieve veronderstellingen, invullingen en generalisaties in dat het 1 grote onzinpost is. :')
pi_140668049
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 14:26 schreef inslagenreuring het volgende:
Hier staan zoveel foutieve veronderstellingen, invullingen en generalisaties in dat het 1 grote onzinpost is.
Toch klopt het laatste wel. Kan niet zeggen of het in andere tijden veel minder aanwezig was, maar imo is het nu één grote puinhoop en wrs de reden voor een enorme afname in kindergeboorte de aankomende decennia. Een losse seksuele moraal kan werken in kleine (inheemse) groepjes, waar iedereen elkaars kroost helpt opvoeden, maar in de individualistische chaos, waar de hulp enkel in abstracte nummers (geld) binnen komt, hebben we toch echt wel meer (reden voor) binding nodig.
pi_140668054
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 14:05 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ik vind jouw reactie nogal zielig. Zeg je tegen zo'n haantje/macho ook op een kleinerende toon dat hij met enige regelmaat en met wisselende contacten vrouwen volblaft? Of is hij dan opeens 'The Man"? }:|

Wat is er in jouw hoofd nu in vredesnaam mis of fout aan de levensstijl van Erodome? Doet zij daar iemand kwaad mee? Wat is jouw frustratie? Dat irl zij waarschijnlijk tegen jou ook 'Nee' zou zeggen? Dat het jou niet lukt om veel wisselende contacten te hebben? Dat jij een seksueel behoudende vrouw eist om er achter te komen dat ze bij jou ook frigide is?

Echt, jij spoort niet en Erodome weetgewoon wat ze wil en zorgt dat ze dat krijgt op geheel legale wijze met wederzijdse toestemming. Je bent gewoon jaloers.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 14:30:35 #244
37769 erodome
Zweefteef
pi_140668058
quote:
12s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 14:23 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Nou goed voor jou toch?

Laten we vrouwen die erop losgeneukt hebben voortaan maar een medaille geven dan.

Want hoe kunnen mannen een vrouw hierop afrekenen!?!?! vuile hufters!
Je overdrijft mateloos, nergens zeg ik dat het zo geweldig is als een vrouw dat doet, het is alleen veel minder een punt als sommigen beweren.
Het gaat dus niet om mannen die een vrouw hierop afrekenen, het gaat om bepaalde personen die dat doen. Dat is hun goed recht, als zij dat niet zien zitten voor een relatie moeten ze dat vooral niet doen, maar dat beeld wat ze scheppen van mannelijke natuur tegenover vrouwelijke natuur, dat het hun mannen-instinct is die ze verteld dat ze dat moeten vinden slaat gewoon nergens op.

De meeste (volwassen) mannen zitten er niet mee als een vrouw seksueel actief is geweest, 5 bedpartners per jaar halen de meeste hun schouders voor op, zolang ze maar op 1 lijn ligt qua relatie-idee met hun.
pi_140668120
quote:
Misschien moeten de mannen die zo denken zichzelf eens bedenken dat wat voor hun geld niet voor alle mannen geld.En ik ben trots op het feit dat ik mijn leven leid zoals ik dat wil en niet zoals een of andere vent die ik niet eens ken vindt dat ik zou moeten doen. En ik kan je met klem zeggen dat ik me zeer zeker niet schaam voor de seks die ik gehad heb nee, trots is meer dan overdreven, maar schaamte kent daar ook geen plaats in.
_O_

Doorgaans zijn mannen die daar geen probleem/halszaak van maken ook prettiger in de omgang.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 14:32:37 #246
37769 erodome
Zweefteef
pi_140668134
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 14:24 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Het steekt je toch ergens wel, niet? Je bent er immers altijd als de kippen bij om de sletjes-ethiek te verdedigen.
Het steekt niet, niet als in wat ik heb gedaan.
Wat wel steekt is het net doen alsof het een grote waarheid is dat het mannen-instinct is om dat zo af te keuren en dat vrouwen vanuit hun natuur zo kuis zouden moeten zijn. Dat is namelijk baarlijke onzin en daar mag best wat van gezegd worden.

Volgens mij steekt het meer bij bepaalde mannen dat vrouwen wel gelukkig zijn single, of gelukkig zijn met veel bedpartner en dan ook nog gewoon een relatie kunnen krijgen als ze willen, zelfs als ze al over de houdbaarheidsdatum heen zijn volgens die betreffende mannen.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 14:33:47 #247
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_140668172
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 14:30 schreef erodome het volgende:

[..]

Je overdrijft mateloos, nergens zeg ik dat het zo geweldig is als een vrouw dat doet, het is alleen veel minder een punt als sommigen beweren.
Het gaat dus niet om mannen die een vrouw hierop afrekenen, het gaat om bepaalde personen die dat doen. Dat is hun goed recht, als zij dat niet zien zitten voor een relatie moeten ze dat vooral niet doen, maar dat beeld wat ze scheppen van mannelijke natuur tegenover vrouwelijke natuur, dat het hun mannen-instinct is die ze verteld dat ze dat moeten vinden slaat gewoon nergens op.

De meeste (volwassen) mannen zitten er niet mee als een vrouw seksueel actief is geweest, 5 bedpartners per jaar halen de meeste hun schouders voor op, zolang ze maar op 1 lijn ligt qua relatie-idee met hun.
Jij predikt hier toch voor eigen parochie. Met een paladijn als Ouder1 aan je zijde heb je geen vijanden meer nodig :')

Ondanks dat. Hetzelfde geldt voor mannen natuurlijk.
pi_140668236
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 14:30 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Toch klopt het laatste wel. Kan niet zeggen of het in andere tijden veel minder aanwezig was, maar imo is het nu één grote puinhoop en wrs de reden voor een enorme afname in kindergeboorte de aankomende decennia. Een losse seksuele moraal kan werken in kleine (inheemse) groepjes, waar iedereen elkaars kroost helpt opvoeden, maar in de individualistische chaos, waar de hulp enkel in abstracte nummers (geld) binnen komt, hebben we toch echt wel meer (reden voor) binding nodig.
Why buy the cow when you can get the milk for free?
Waarom bij een man blijven als hij meer kost aan tijd, geld en energie dan hij toevoegt en hij je nog de wet wil voorschrijven ook?

Dilemma.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 14:37:46 #249
37769 erodome
Zweefteef
pi_140668308
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 14:33 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Jij predikt hier toch voor eigen parochie. Met een paladijn als Ouder1 aan je zijde heb je geen vijanden meer nodig :')

Ondanks dat. Hetzelfde geldt voor mannen natuurlijk.
Ik weet ook wel dat dat type man zijn vingers in zijn oren heeft, maar als je mij niet wil geloven, lees dan eens de topic door. Het gros zegt wat is het probleem?
  dinsdag 3 juni 2014 @ 14:38:11 #250
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_140668318
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 14:30 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ik vind jouw reactie nogal zielig. Zeg je tegen zo'n haantje/macho ook op een kleinerende toon dat hij met enige regelmaat en met wisselende contacten vrouwen volblaft? Of is hij dan opeens 'The Man"? }:|

Wat is er in jouw hoofd nu in vredesnaam mis of fout aan de levensstijl van Erodome? Doet zij daar iemand kwaad mee? Wat is jouw frustratie? Dat irl zij waarschijnlijk tegen jou ook 'Nee' zou zeggen? Dat het jou niet lukt om veel wisselende contacten te hebben? Dat jij een seksueel behoudende vrouw eist om er achter te komen dat ze bij jou ook frigide is?

Echt, jij spoort niet en Erodome weetgewoon wat ze wil en zorgt dat ze dat krijgt op geheel legale wijze met wederzijdse toestemming. Je bent gewoon jaloers.
Ten eerste, je slaat de plank volledig mis met je lachwekkende relaas. Ik zeg tegen iedereen wat ik vind, en die knulletjes die lopen te pochen over seks en aantallen prik ik zo doorheen.

Misschien stijgen die verheffende ervaringen en levenslessen wel tot je hersenpan want jij probeert hier met zulke vereenvoudigde beweringen iets klaar te spelen, dat ik me afvraag of je überhaupt onder de mensen bent geweest. Zoals wel vaker vallen jouw opmerkingen tussen wal en schip, enfin.

Tot slot: zij doet daar niemand kwaad mee, maar ze moet niet gek opkijken als ze hierdoor bepaalde mannen/relaties misloopt. Er zijn ook mensen die een dergelijk seksleven gewoon onhygiënisch vinden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')