abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140666046
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:16 schreef cpanker het volgende:
En dat laatste, daar heeft feminisme voor gezorgd. Vrouwen zijn gelijk aan mannen toch? Waarom dan een speciale behandeling eisen?
Nee, vrouwen zijn gelijkwaardig aan mannen. Dat is niet hetzelfde als 'gelijk aan'.
Heb jij al een man gezien die een kind heeft gebaard?

Je maakt gewoon dezelfde fout die zoveel mensen maken en daarom gaat het nu zo verkeerd tussen mannen en vrouwen en raken zij elkaar kwijt.

Gelijkwaardig betekent dat er een gelijke waardering moet zijn voor gelijke zaken. Zoals gelijk loon voor vergelijkbare mannen en vrouwen beroepen, gelijk loon bij gelijk werk en achtergrond. En dat is er nog steeds niet. Daarom ook mijn uitspraak (die ik ooit elders gelezen heb) : "Emancipatie is geslaagd; mannen en vrouwen vervullen de mannenrol. Er is alleen niemand die de vrouwenrol nog wil vervullen." Waarom is dat? Omdat de vrouwenrol nog steeds als minderwaardig wordt gezien.

Dit zie je dus ook terug bij de dubbele seksuele moraal als het gaat om mannen en wanneer het gaat om vrouwen.
pi_140666056
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:28 schreef HostiMeister het volgende:
Op dinsdag 3 juni 2014 13:04 schreef cpanker het volgende:

[..]

Alle haar duizenden voorouders hebben hetzelfde gedaan, vind een mannetje en blijf daar hangen. Je brein beloont je d.m.v. bijvoorbeeld Oxytocin. Daarnaast http://usgovinfo.about.com/od/healthcare/a/marriedhealth.htm

Maar veel feministen schreeuwen "ik heb geen man nodig" totdat ze zichzelf wijs maken dat dit inderdaad het geval is.
Onzin. Dat iemand getrouwd is en zich beter voelt, kan ik wel begrijpen, mensen zijn immers kuddedieren. Maar dat wil niet zeggen dat het NODIG is.
Nee, je kunt ook op brood en water leven. Of zwerver worden. Nodig is het niet, maar wel beter voor 99% van de mensheid.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 13:30:14 #203
37769 erodome
Zweefteef
pi_140666077
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:23 schreef cpanker het volgende:

[..]

Relatie-verzoeken?
Ja, als in wil je mijn partner worden...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_140666082
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 17:02 schreef Karbkronkel het volgende:
Waarom er minder vrouwen in het bedrijfsleven/de wetenschap zitten: Er zijn veel, veel, veeeeel meer uitzonderlijk slimme mannen dan dat er uitzonderlijk slimme vrouwen zjin.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/7604277
http://www.iqcomparisonsite.com/sexdifferences.aspx

PTSD mannen/vrouwen: Vrouwen zijn veel gevoeliger voor stress. Ook dat komt in het bedrijfsleven natuurlijk veel voor, als je daar niet mee om kan gaan ben je binnen een paar jaar kapot.
http://www.apa.org/news/press/releases/2006/11/ptsd-rates.aspx
http://www.ptsd.ne.gov/what-is-ptsd.html

[..]

Vrouwen tonen meer empathie onder stress. Laat dat nou net niet handig zijn in het bedrijfsleven (behalve in HR misschien).
http://www.sciencedaily.com/releases/2014/03/140317095927.htm

Lengte is ook voor het bedrijfsleven relevant: http://www.jonathanrauch.(...)nish_last/index.html En laat vrouwen nou net kleiner zijn dan mannen. http://en.wikipedia.org/wiki/Height_discrimination

Meer mannelijke psychos dan vrouwelijke psychos en psychos zijn behoorlijk populair in het bedrijfsleven.
http://www.forbes.com/sit(...)athy-and-leadership/

The Nordic Council of Ministers (a regional inter-governmental co-operation consisting of Norway, Sweden, Finland, Denmark, and Iceland) has decided to close down the NIKK Nordic Gender Institute. The NIKK had been the flagship of “Gender Theory”, providing the “scientific” basis for social and educational policies that, from the 1970s onward, had transformed the Nordic countries to become the most “gender sensitive” societies in the world.

The decision was made after the Norwegian State Television had broadcasted a television documentary called “Hjernevask” (the Norwegian word for “brainwash”) in which comedian Harald Eia exposed the hopelessly unscientific character of the NIKK.

Part 1 hier:
Voordat meisjes beïnvloedt worden door externe factoren zijn ze al meer geneigd om met poppen te spelen dan met "wiskundige objecten". Wordt in de documentaire door een zeer gerenommeerd psycholoog uitgelegd.
pi_140666100
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:30 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat wordt je op die manier direct gevraagd? :D
Burning bridges gives you so much more
pi_140666104
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:30 schreef erodome het volgende:

[..]

Je hebt dates met hun gehad van tevoren? Dit komt namelijk een beetje raar over... Of stappen ze gewoon op je af en vragen ze "wil je mijn vriendinnetje zijn?"
  dinsdag 3 juni 2014 @ 13:32:09 #207
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_140666133
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:28 schreef Ouder1 het volgende:
Omdat de vrouwenrol nog steeds als minderwaardig wordt gezien.
That's how it all started.

Edit: dit zegt niet wat ik bedoel. Wat ik bedoel is dat feminisme begon de vrouwenrol als minderwaardig te zien.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 13:32:59 #208
37769 erodome
Zweefteef
pi_140666150
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:31 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

Dat wordt je op die manier direct gevraagd? :D
Niet geheel zo, maar wel liefdesverklaringen hier en daar en zwijmelen over hoe het zou zijn als ik hun partner was. Ook wel een paar directere vragen voor een relatie gehad, of ik niet erover wilde denken mijn man te verlaten.

Kortom, als ik single zou zijn zou ik als ik dat zou willen binnen een week weer een relatie kunnen hebben.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_140666154
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:19 schreef cpanker het volgende:

[..]

Zij heeft eerder seks gehad met HEEL VEEL mannen. Heb je het grafiekje gezien wat ik heb gelinkt? Het is veel waarschijnlijker dat een slet in de toekomst overspel gaat plegen dan een meisje wat maar met een paar mannen in bed heeft gelegen.
Ja, ik heb je grafiekjes gezien. Ik moest er wel om lachen eigenlijk. Slecht onderzoek waarbij onderbouwing mist en oorzaak en gevolg buiten beschouwing worden gelaten. Enig idee welke relaties/huwelijken het langste standhouden? Ik zal het je verklappen; Die van de huidige bejaarden die nog opgegroeid zijn in de tijd waarin seks voor het huwelijk en scheiden totaal not-done was en die van streng religieuzen die geen seks voor het huwelijk mogen maar ook niet mogen scheiden.

Daarnaast had ik al een reactie gegeven, lees die ook ff.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 13:33:16 #210
37769 erodome
Zweefteef
pi_140666159
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:31 schreef cpanker het volgende:

[..]

Je hebt dates met hun gehad van tevoren? Dit komt namelijk een beetje raar over... Of stappen ze gewoon op je af en vragen ze "wil je mijn vriendinnetje zijn?"
Dates/seks...
pi_140666170
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:32 schreef erodome het volgende:

[..]

Niet geheel zo, maar wel liefdesverklaringen hier en daar en zwijmelen over hoe het zou zijn als ik hun partner was. Ook wel een paar directere vragen voor een relatie gehad, of ik niet erover wilde denken mijn man te verlaten.

Kortom, als ik single zou zijn zou ik als ik dat zou willen binnen een week weer een relatie kunnen hebben.
Dan vraag ik me af of dat wel stabiele mannen zijn. :')
pi_140666207
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:33 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ja, ik heb je grafiekjes gezien. Ik moest er wel om lachen eigenlijk. Slecht onderzoek waarbij onderbouwing mist en oorzaak en gevolg buiten beschouwing worden gelaten. Enig idee welke relaties/huwelijken het langste standhouden? Ik zal het je verklappen; Die van de huidige bejaarden die nog opgegroeid zijn in de tijd waarin seks voor het huwelijk en scheiden totaal not-done was en die van streng religieuzen die geen seks voor het huwelijk mogen maar ook niet mogen scheiden.

Daarnaast had ik al een reactie gegeven, lees die ook ff.
Je hebt het onderzoek gelezen? Je zult het vast beter weten dan alle wetenschappers die dit artikel hebben geciteerd http://onlinelibrary.wile(...)2003.00444.x/citedby

Overigens, waar heb je het hele onderzoek gevonden?
  dinsdag 3 juni 2014 @ 13:35:02 #213
37769 erodome
Zweefteef
pi_140666213
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:33 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

Dan vraag ik me af of dat wel stabiele mannen zijn. :')
Naar mijn idee wel. Is ook niet zo dat ze na me 1 keertje gezien te hebben dat soort dingen zeggen, heb wel vaker een seksrelatie afgeblazen omdat de man meer wilde. Die mannen waren toch echt bekend met hoe het zit met mijn seksteller ;)
pi_140666226
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:20 schreef erodome het volgende:
Sorry, maar het zijn juist de mannen met het heilige madonna syndroom die op die leeftijd erachter komen dat ze of dat syndroom moeten overkomen, of moeten wennen aan altijd alleen zijn.
En de mannen die zelf absurde eisen stellen aan o.a. het uiterlijk van een vrouw (zonder dat zij zelf nu zo veel te bieden hebben) en de mannen die denken heer en meester te zijn in huis; ook die komen er later achter dat dat niet zo werkt met de moderne vrouw.
pi_140666254
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:29 schreef cpanker het volgende:

[..]

Nee, je kunt ook op brood en water leven. Of zwerver worden. Nodig is het niet, maar wel beter voor 99% van de mensheid.
Bijzondere conclusie aan de hand van een onderzoek dat niet absolute getallen rekent heb jij het over 99% van alle gevallen. Wederom, je praat onzin.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_140666293
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:35 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

En de mannen die zelf absurde eisen stellen aan o.a. het uiterlijk van een vrouw (zonder dat zij zelf nu zo veel te bieden hebben) en de mannen die denken heer en meester te zijn in huis; ook die komen er later achter dat dat niet zo werkt met de moderne vrouw.
Hahaha

"de moderne vrouw"

Duizenden jaren evolutionaire perfectie wordt door een "feministische golf" teniet gedaan. Werkelijk al jou duizenden voorouders hebben het op bepaalde manier gedaan, maar nu moet het anders... Triest gewoon. Begint wel een beetje op de val van Rome te lijken.
pi_140666325
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:37 schreef cpanker het volgende:

[..]

Hahaha

"de moderne vrouw"

Duizenden jaren evolutionaire perfectie wordt door een "feministische golf" teniet gedaan. Werkelijk al jou duizenden voorouders hebben het op bepaalde manier gedaan, maar nu moet het anders... Triest gewoon. Begint wel een beetje op de val van Rome te lijken.
Moet jij niet teruggaan naar TRP? :')
pi_140666332
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:28 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Onzin. Dat iemand getrouwd is en zich beter voelt, kan ik wel begrijpen, mensen zijn immers kuddedieren. Maar dat wil niet zeggen dat het NODIG is.
Ik heb 3 langdurige relaties gehad en kan oprecht stellen dat ik in een relatie niet gelukkiger was dan zonder relatie. De relatie waarin ik het gelukkigste was, was een lange afstand relatie.
Het single zijn heeft juist voor vrouwen meer voordelen dan voor mannen, althans, zo ervaar ik dat.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 13:41:41 #219
37769 erodome
Zweefteef
pi_140666402
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:35 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Yep en dat zijn voornamelijk de mannen die zo gillen over vrouwen die alleen zouden blijven, die eigenlijk heel ongelukkig zijn zo en al dat meer. Niet echt heel serieus te nemen naar mijn persoonlijke mening, ze moeten eerst maar laten zien dat ze zelf een relatie in stand kunnen houden, daarna zal ik misschien iets beter naar hun mening kijken.
pi_140666438
quote:

[..]

Hahaha

"de moderne vrouw"

Ik heb het idee dat jij geen idee hebt wat evolutie inhoudt en dat je evolutie en sociologie/antropologie een beetje door elkaar haalt.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 13:44:08 #221
37769 erodome
Zweefteef
pi_140666473
quote:

[..]

Hahaha

"de moderne vrouw"

Evolutie.... Als het echt natuur was dan had je niet gezien dat vrouwen zodra de zware dwang eraf gaat seksueel vrijer worden. Namelijk nog nooit een vrouwtjesleeuw gezien die bij zichzelf dacht wat hij kan kan ik ook...
Het simpele feit dat dat bij mensen dus wel zo is verteld je dat dat gewoon de menselijke natuur is.
pi_140666476
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:39 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ik heb 3 langdurige relaties gehad en kan oprecht stellen dat ik in een relatie niet gelukkiger was dan zonder relatie. De relatie waarin ik het gelukkigste was, was een lange afstand relatie.
Het single zijn heeft juist voor vrouwen meer voordelen dan voor mannen, althans, zo ervaar ik dat.
Iedereen zijn eigen ding. Niets mis mee, sociale druk is er natuurlijk altijd wel tot een bepaalde hoogte, maar uiteindelijk moet je iets vinden waar jij (en je evt. gezin) zich het beste bij voelt.
pi_140666479
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:32 schreef erodome het volgende:
Vergeet niet dat veel mannen de wens tot een relatie voorwenden om aan seks te komen. Ook al gebaseerd op het idee dat alle vrouwen een relatie willen en alleen seks (behoren te) hebben met hun levenspartner.
pi_140666517
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:34 schreef cpanker het volgende:
Overigens, waar heb je het hele onderzoek gevonden?
Rot voor je hé.. dat je het onderzoek niet linkt en iemand het toch leest. ;)
  dinsdag 3 juni 2014 @ 13:45:34 #225
37769 erodome
Zweefteef
pi_140666521
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:44 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Vergeet niet dat veel mannen de wens tot een relatie voorwenden om aan seks te komen. Ook al gebaseerd op het idee dat alle vrouwen een relatie willen en alleen seks (behoren te) hebben met hun levenspartner.
In deze gevallen krijgen ze al seks van me, hebben ze dat al meerdere keren gehad voordat ze dat zeggen(natuurlijk doen ze dat ook lang niet allemaal, de meeste niet, die snappen wel dat het zonder liefde is).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')