abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 3 juni 2014 @ 11:18:16 #151
9859 crew  Karina
Woman
pi_140662611
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 11:17 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

:')

na iedere beurt je bed verschonen?
Dat zeg ik niet he? Met elke bedoelde ik 'vaak'.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  dinsdag 3 juni 2014 @ 11:19:13 #152
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_140662633
quote:
99s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 11:18 schreef Karina het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet he? Met elke bedoelde ik 'vaak'.
Elke keer zei je, dat wekt natuurlijk de impressie dat het ook echt 'iedere keer' je bed verschonen is. :{
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  Moderator dinsdag 3 juni 2014 @ 11:19:30 #153
9859 crew  Karina
Woman
pi_140662639
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 11:17 schreef shifto het volgende:

[..]

Dan val je in ieder geval in de smaak bij TS! Want je hebt niet veel seks dus vast geen inner slut. :+
Nah ik ben oud en lelijk dus op mij zit niemand te wachten.

OT trouwens: dat gemiddelde gaat vanzelf omlaag als je ouder wordt, stel dat meisje blijft 10 jaar bij dezelfde dan is het gemiddeld aantal partners per jaar al een stuk lager.
niet zo tof doen
  Moderator dinsdag 3 juni 2014 @ 11:20:04 #154
9859 crew  Karina
Woman
pi_140662654
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 11:19 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Elke keer zei je, dat wekt natuurlijk de impressie dat het ook echt 'iedere keer' je bed verschonen is. :{
Jaja je hebt gelijk ;)
niet zo tof doen
  dinsdag 3 juni 2014 @ 11:22:16 #155
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_140662708
quote:
99s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 11:19 schreef Karina het volgende:

[..]

Nah ik ben oud en lelijk dus op mij zit niemand te wachten.
Maakt niet uit want:
quote:
16s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 11:14 schreef shifto het volgende:

[..]

Oude mensen hebben geen seks!
quote:
99s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 11:19 schreef Karina het volgende:
OT trouwens: dat gemiddelde gaat vanzelf omlaag als je ouder wordt, stel dat meisje blijft 10 jaar bij dezelfde dan is het gemiddeld aantal partners al een stuk lager per jaar.
Als een meisje 10 jaar bij iemand blijft is het al snel een vrouw en dan kom je weer bij het bovenstaande. Het gemiddelde kan dus alleen tellen bij een vrouw tussen de 16-30. :7 Hierna is het onmogelijk nog een seksueel aantrekkelijk object.
Thinking about thinking of you.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 11:23:16 #156
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_140662738
40 is helemaal niet zo veel als dat het klinkt.

Ben zelf 30 en vanaf mn 15e seksueel actief. Waarvan 2 relaties van samen 6 jaar. Dan blijft er 9 jaar over.

Ik heb met 35 tot 40 vrouwen seks gehad.
35 gedeeld door 9 jaar is minder dan 4 per jaar.
Zo abnormaal sletterig veel is dat ook weer niet.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 11:31:34 #157
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_140662956
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 10:31 schreef Ouder1 het volgende:
Er is echter nog een categorie meisjes/vrouwen die relatief veel bedpartners hebben gehad; De zelfbewuste vrouwen die weten wat ze willen en zorgen dat ze dat krijgen. Single vrouwen die van seks houden en daarvan kunnen genieten. Het mag dan in eerste instantie lijken alsof zij gemakkelijk zijn, maar dat zijn ze zeker niet. Zij gaan vaak zelf op jacht (en geven de man het gevoel dat hij haar gehosseld heeft) en zijn selectief in de keuze van hun bedpartners. Het overgrote deel van de mannen die het bij zo'n vrouw proberen krijgt het deksel op de neus. Dit zijn geen vrouwen die vreemdgaan in een relatie. Wel moet je oppassen dat jij niet haar eenmalige seksspeeltje bent als jij gaat voor een relatie, maar dat merk je snel genoeg door niet al te snel met haar in bed te duiken.
"Zelfbewuste vrouwen die seks willen en kunnen krijgen?" Sodeju zeg.
"Het mag dan in eerste instantie lijken alsof zij gemakkelijk zijn, maar dat zijn ze zeker niet." Jaja.
"Ze gaan zelf op jacht?" Dat is meestal geen best teken.
"Het overgrote deel van de mannen die het bij zo'n vrouw proberen krijgt het deksel op de neus. Dit zijn geen vrouwen die vreemdgaan in een relatie."

Ik moet hier wel om lachen, wat een verschrikkelijk stuk vrouwentaal is dit zeg. Maargoed, laat ik het erop houden dat je een bepaald type vrouwen vrij positief bescrhijft.

Dit is dan weer een waarheid als een koe:
"Wel moet je oppassen dat jij niet haar eenmalige seksspeeltje bent als jij gaat voor een relatie, maar dat merk je snel genoeg door niet al te snel met haar in bed te duiken."

Ook rete aantrekkelijk natuurlijk.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 11:36:16 #158
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_140663075
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 11:14 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Dat verbaast mij niets. Een zelfbewuste, zelfverzekerde vrouw die weet wat ze wil en daar ook voor gaat, zal in een relatie ook weten wat ze wel en niet wil. Dat zijn dan niet de onzekere aanhankelijke volgzame vrouwtjes die alles accepteren van een man en zich naar hun wensen voegen. Dus is de kans dat een relatie kapot loopt ook groter dan bij een vrouw die wel doet wat van haar verwacht wordt. Niet voor niets zijn veel carrière vrouwen single.
Wederom heel mooi geschreven. Mooie positieve termen gebruikt.

Maar helaas voor een man alleen maar nadelen. Vandaar dat ze single blijven.

Denk overigens wel dat je gelijk hebt, en denk ook dat er steeds meer vrouwen single gaan blijven. Ze schijnen namelijk steeds zelfbewuster te worden, en dat uit zich in deze voor als veel kritischer zijn dan je eigenlijk kan zijn.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 11:39:08 #159
416820 Trankilo
beste voor mij
pi_140663142
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 10:50 schreef shifto het volgende:
40 mannen, ongeveer 3-4x per week. toch een half uurtje per keer met 30 stoten per minuut, met een lul lengte van 15cm. Tsja dan heeft ze zon 15KM piemel te verwerken gehad voor jou. Ga eens 15 KM rijden en kijk of je dat te ver vind :)
:') epic

@ TS - ze komt wel gemakkelijk over, typische hump 'n dump. Geen relatiemateriaal. Maargoed, ik ken de babe verder niet, maar zo komt ze op mij over.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 11:40:31 #160
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_140663184
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 11:36 schreef Westerling het volgende:

[..]

Wederom heel mooi geschreven. Mooie positieve termen gebruikt.

Maar helaas voor een man alleen maar nadelen. Vandaar dat ze single blijven.

Denk overigens wel dat je gelijk hebt, en denk ook dat er steeds meer vrouwen single gaan blijven. Ze schijnen namelijk steeds zelfbewuster te worden, en dat uit zich in deze voor als veel kritischer zijn dan je eigenlijk kan zijn.
Het is overduidelijk dat jij hier degene bent van de oude standaarden en waarden. De nieuwe generatie vrouwen ga je niet aan je kunnen binden. Zo te horen wil je dat ook niet want het zijn toch maar sletten. Ik vermoed dat jij al enige tijd single bent en wacht op de vrouw die niet bestaat. Dan kun je zuur gaan doen op FOK! maar de wereld draait verder en wij zijn niet alleen.. :o
  Moderator dinsdag 3 juni 2014 @ 11:40:39 #161
9859 crew  Karina
Woman
pi_140663188
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 11:22 schreef shifto het volgende:

[..]

Maakt niet uit want:

[..]

[..]

Als een meisje 10 jaar bij iemand blijft is het al snel een vrouw en dan kom je weer bij het bovenstaande. Het gemiddelde kan dus alleen tellen bij een vrouw tussen de 16-30. :7 Hierna is het onmogelijk nog een seksueel aantrekkelijk object.
Daarom hoef ik me ook nergens meer druk om te maken, heb toch geen seks meer want oude mensen die seks hebben is bleh.
niet zo tof doen
  dinsdag 3 juni 2014 @ 11:41:00 #162
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_140663195
quote:
99s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 11:40 schreef Karina het volgende:

[..]

Daarom hoef ik me ook nergens meer druk om te maken, heb toch geen seks meer want oude mensen die seks hebben is bleh.
:Y Mooi gezegd!
  dinsdag 3 juni 2014 @ 11:48:21 #163
416820 Trankilo
beste voor mij
pi_140663413
quote:
17s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 11:40 schreef shifto het volgende:

[..]

Het is overduidelijk dat jij hier degene bent van de oude standaarden en waarden. De nieuwe generatie vrouwen ga je niet aan je kunnen binden. Zo te horen wil je dat ook niet want het zijn toch maar sletten. Ik vermoed dat jij al enige tijd single bent en wacht op de vrouw die niet bestaat. Dan kun je zuur gaan doen op FOK! maar de wereld draait verder en wij zijn niet alleen.. :o
Traditionele waarden wellicht. Ik ben het er wel mee eens. Hoewel ik niet zou willen zeggen dat vrouwen kritischer worden, ik zie het meer als zelfoverschatting. Gevoed door honderden wanhopige jongetjes die haar op handen dragen.

Laat haar lekker die 'vrije carrièrevrouw' zijn en de plaatselijke studenten societeit afneuken. Dat is leuk, totdat ze 35-40 is en ze erachter komt dat die wanhopige jongetjes van vroeger nog steeds achter de jonge meiden aanzitten en dat de mannen van haar eigen leeftijd toch liever een vrouw hebben die niet evenveel verschillende soorten DNA in zich hebben als dat er nationaliteiten in Amsterdam zijn.

Eventjes heel kort en lomp door de bocht :')
  dinsdag 3 juni 2014 @ 11:56:49 #164
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_140663652
quote:
17s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 11:40 schreef shifto het volgende:

[..]

Hehe, mooie gok maar... nee. Ik zit nergens op te wachten. Ik weet niet eens zeker of ik uberhaupt wel een relatie zou willen op dit moment. Daar zal ik (impliciet) van overtuigd moeten worden door een vrouw. Vooralsnog vermaak ik me prima op vrouwengebied.

Ik ben overigens niet zozeer van oude standaarden en waarden. Ik besef me echter, in tegenstelling tot een grote groep hier op fok, dat dit hele verhaal weinig met rationaliteit en denkbeelden te maken heeft maar des te meer met gevoelens en daar doe je weinig aan, die stammen uit de oertijd. En dan eindigt de hele beschouwing dus simpelweg bij de biologische verschillen tussen mannen en vrouwen.

Ik heb overigens zelfs nergens gezegd dat ik op precies dezelfde manier naar dit soort vrouwen kijk als TS, maar ik kan het goed begrijpen.

En als je mij hier zuur vindt overkomen kun je wel heel weinig hebben :) .

Edit: Oh en m.b.t. het stukje dat je quote: leuk en aardig dat de vrouw zich opnieuw uitvindt, maar als dat niet aansluit bij wat mannen zoeken, dan krijg je dus groepen zelfbewuste vrouwen die single blijven.

[ Bericht 5% gewijzigd door Westerling op 03-06-2014 12:02:52 ]
  dinsdag 3 juni 2014 @ 12:10:11 #165
420190 Purrrp
Sip, sip, motherfucker.
pi_140664056
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 11:48 schreef Trankilo het volgende:

[..]

Traditionele waarden wellicht. Ik ben het er wel mee eens. Hoewel ik niet zou willen zeggen dat vrouwen kritischer worden, ik zie het meer als zelfoverschatting. Gevoed door honderden wanhopige jongetjes die haar op handen dragen.

Laat haar lekker die 'vrije carrièrevrouw' zijn en de plaatselijke studenten societeit afneuken. Dat is leuk, totdat ze 35-40 is en ze erachter komt dat die wanhopige jongetjes van vroeger nog steeds achter de jonge meiden aanzitten en dat de mannen van haar eigen leeftijd toch liever een vrouw hebben die niet evenveel verschillende soorten DNA in zich hebben als dat er nationaliteiten in Amsterdam zijn.

Dat is wel heel kort ja. Vrijwel iedereen kan uiteindelijk wel een relatie krijgen.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 12:10:13 #166
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_140664061
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 11:56 schreef Westerling het volgende:

[..]

Hehe, mooie gok maar... nee. Ik zit nergens op te wachten. Ik weet niet eens zeker of ik uberhaupt wel een relatie zou willen op dit moment. Daar zal ik (impliciet) van overtuigd moeten worden door een vrouw. Vooralsnog vermaak ik me prima op vrouwengebied.

Ik ben overigens niet zozeer van oude standaarden en waarden. Ik besef me echter, in tegenstelling tot een grote groep hier op fok, dat dit hele verhaal weinig met rationaliteit en denkbeelden te maken heeft maar des te meer met gevoelens en daar doe je weinig aan, die stammen uit de oertijd. En dan eindigt de hele beschouwing dus simpelweg bij de biologische verschillen tussen mannen en vrouwen.

Ik heb overigens zelfs nergens gezegd dat ik op precies dezelfde manier naar dit soort vrouwen kijk als TS, maar ik kan het goed begrijpen.

En als je mij hier zuur vindt overkomen kun je wel heel weinig hebben :) .

Edit: Oh en m.b.t. het stukje dat je quote: leuk en aardig dat de vrouw zich opnieuw uitvindt, maar als dat niet aansluit bij wat mannen zoeken, dan krijg je dus groepen zelfbewuste vrouwen die single blijven.
Ik snap jou ook wel hoor. en zoals de poster boven je al zegt zijn deze vrouwen over het algemeen gedoemd als ze een bepaalde leeftijd hebben bereikt maar zich nog steeds "de vrije vrouw" willen voelen. Sterker nog, ik heb een collega die het 100% uitstraalt; van die vergane glorie die vroeger waarschijnlijk super veel aandacht kreeg en het nu moet doen met de vieze opmerkingen van mijn veel ouderen mannelijke collega's. Tsja, die gaat elke dag lekker alleen naar huis naar haar hond. Eventueel zal ze er nog steeds op rond sletten (want die mannen heb je altijd) maar ik geloof niet dat ze nou gelukkig is ofzo.

Maar back to nu; ik ben wel blij dat je niet meer hoeft te trouwen voor je samen een leuke tijd kan hebben. Ik ben ook heel blij dat ik niet nog met mijn 1e vriendin samen ben, zo zijn er veel dingen.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 12:17:04 #167
416820 Trankilo
beste voor mij
pi_140664258
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 12:10 schreef Purrrp het volgende:

[..]

Dat is wel heel kort ja. Vrijwel iedereen kan uiteindelijk wel een relatie krijgen.
Dat klopt, maar ook een relatie die eigenlijk - diep van binnen - wel voldoet aan jouw standaarden? Of een relatie waar je genoegen mee neemt omdat je nu vergane glorie bent.

Het komt er eigenlijk op neer dat als je als vrouw zijnde de 'slet' gaat uithangen, dit voor veel mannen afbreuk doet aan je 'waarde'. Niet voor alle mannen (gelukkig), maar de situatie die shifto omschrijft komt mij wel erg bekend voor. Niet altijd even eerlijk, maar wel hoe het voor veel mannen werkt.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 12:28:37 #168
420190 Purrrp
Sip, sip, motherfucker.
pi_140664518
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 12:17 schreef Trankilo het volgende:

[..]

Dat klopt, maar ook een relatie die eigenlijk - diep van binnen - wel voldoet aan jouw standaarden? Of een relatie waar je genoegen mee neemt omdat je nu vergane glorie bent.

Het komt er eigenlijk op neer dat als je als vrouw zijnde de 'slet' gaat uithangen, dit voor veel mannen afbreuk doet aan je 'waarde'. Niet voor alle mannen (gelukkig), maar de situatie die shifto omschrijft komt mij wel erg bekend voor. Niet altijd even eerlijk, maar wel hoe het voor veel mannen werkt.
Niet iedereen hoeft van je uitstapjes te weten.

Dit gaat veelal over dubbele standaarden: die horen imho gewoon niet gevalideerd te worden.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 12:32:25 #169
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_140664612
Lol @ iedereen die denkt dat vrouwen zomaar seks kunnen hebben met de eerste de beste die ze aanspreken :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 3 juni 2014 @ 12:33:31 #170
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_140664639
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 12:28 schreef Purrrp het volgende:

[..]

Niet iedereen hoeft van je uitstapjes te weten.

Dit gaat veelal over dubbele standaarden: die horen imho gewoon niet gevalideerd te worden.
Tsja. Tieten bij vrouwen worden gewaardeerd, bij mannen niet. Kan toch gewoon? :p
pi_140664680
Vrouwen stellen het altijd naar beneden bij en mannen naar boven. Dus reken maar op het dubbele, die heeft er minimaal 60 gehad.

En waarom vragen mensen zoiets altijd? Hoeveel sekspartners iemand heeft gehad. Dat soort dingen kun je beter niet weten lijkt me.
pi_140664716
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 12:35 schreef Sapstengel het volgende:
Vrouwen stellen het altijd naar beneden bij en mannen naar boven. Dus reken maar op het dubbele, die heeft er minimaal 60 gehad.
Stel je dat eens voor. :o
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
  dinsdag 3 juni 2014 @ 12:38:48 #173
33189 RM-rf
1/998001
pi_140664768

"Try not to suck any dick on the way to the Parking Lot" :)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_140664787
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 12:36 schreef complicate het volgende:

[..]

Stel je dat eens voor. :o
Ik zou dat zelf best wel veel vinden voor iemand van 24. Dan ga je bijna gewoon met iedereen die je tegen komt naar bed.

Maarja ik vraag dat soort dingen nooit, wat heb ik er aan om het te weten? Het enige wat het doet is je laten twijfelen of het meisje veroordelen. Terwijl zij op dat moment gewoon met jou is en dat zou het belangrijkste moeten zijn.
pi_140664809
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 12:35 schreef Sapstengel het volgende:

En waarom vragen mensen zoiets altijd? Hoeveel sekspartners iemand heeft gehad. Dat soort dingen kun je beter niet weten lijkt me.
Yes, you're certainly on to something here.
It's the rule of three.
Three?
Yes, three.
You multiply the number by 3 when a woman tells you how many guys she has slept with.
When a guy tells you the amount of women he has slept with, divide it by 3. Then you get the real number.
It's an exact science.

(c) Jessica
pi_140664865
Nee dat kan niet, en alle sletjes hierboven die stellen dat dat wel kan:

(http://onlinelibrary.wile(...)003.00444.x/abstract bron)

Als een hond al 15 keer iemand gebeten heeft, denk je dan niet dat de waarschijnlijkheid dat het hondje nog een keer iemand bijt hoger is? Precies... Heel erg misschien ben jij de "dog whisperer" van de bitches, maar waarschijnlijk (aangezien je op Fok! hier een vraag over komt stellen) kan jij haar ook niet onder de duim houden, en zeker geen heel leven lang. Trouwen moet je dus buiten beschouwing laten, want dat gaat bijna gegarandeerd mis.
pi_140664930
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 11:56 schreef Westerling het volgende:

Ik ben overigens niet zozeer van oude standaarden en waarden.
Dat is nogal in conflict met wat je hier zegt:
quote:
Je doet net alsof het doel van elke vrouw een relatie is, een vrouw pas écht gelukkig kan zijn met een man naast haar. En dat is onzin. Ik ben vele malen liever single dan naar de pijpen van een man te moeten dansen. Een man moet voor mij een toegevoegde waarde in mijn leven hebben. Geld zorg ik normaal gesproken zelf voor, mijn huishouden doe ik ook zelf, kinderen heb ik al en mezelf fysiek verdedigen kan ik ook prima. Er is voor mij als zelfbewuste vrouw dus geen enkele reden om me naadloos aan een man aan te passen, af of aanhankelijk te zijn, me nederig te gedragen of de verzorgster uit te gaan hangen.

Ik proef in jouw reacties gewoon een heleboel nijd. Is dat omdat je het niet uit kunt staan dat een aantrekkelijke vrouw relatief gemakkelijk seks kan krijgen met een man van haar keuze waar jij het moet doen met de kruimels waar je nog heel veel moeite voor moet doen ook? Gefrustreerd omdat 'man-zijn' en brood op de plank brengen niet meer genoeg is om een vrouw langdurig aan jou te binden? Jij droomt van die mooie strakke vrouw met dikke tetten die je huisje kuist, je eten op tafel zet, de grond waarop je loopt zoent en haar benen spreidt wanneer jij maar wilt.. gewoon omdat jij man bent.. terwijl dat voor steeds meer vrouwen geen optie meer is. Ze vinden je onaantrekkelijk, willen dat jij voor jezelf kunt zorgen, een goed gesprek kunt voeren en vooral ook dat jij je ook aanpast aan haar.. Arme, arme jij.
pi_140664949
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 12:10 schreef Purrrp het volgende:

[..]

Mannen zoals hij halen ze uit Thailand. Die zijn bereid tot een hoop voor een Nederlandse verblijfsvergunning.
pi_140664956
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 12:45 schreef Ouder1 het volgende:
Je doet net alsof het doel van elke vrouw een relatie is, een vrouw pas écht gelukkig kan zijn met een man naast haar. En dat is onzin. Ik ben vele malen liever single dan naar de pijpen van een man te moeten dansen. Een man moet voor mij een toegevoegde waarde in mijn leven hebben. Geld zorg ik normaal gesproken zelf voor, mijn huishouden doe ik ook zelf, kinderen heb ik al en mezelf fysiek verdedigen kan ik ook prima. Er is voor mij als zelfbewuste vrouw dus geen enkele reden om me naadloos aan een man aan te passen, af of aanhankelijk te zijn, me nederig te gedragen of de verzorgster uit te gaan hangen.

Dan ben jij een uitzondering, of je houdt jezelf voor de gek.
pi_140664988
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 12:47 schreef cpanker het volgende:

[..]

Dan ben jij een uitzondering, of je houdt jezelf voor de gek.
Normaal heb ik het niet op die feministische en super gechargeerde posts van Ouder, maar jouw reactie verdient een dikke :') .

Gast :')
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_140665009
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 12:39 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Ik zou dat zelf best wel veel vinden voor iemand van 24. Dan ga je bijna gewoon met iedereen die je tegen komt naar bed.

Maarja ik vraag dat soort dingen nooit, wat heb ik er aan om het te weten? Het enige wat het doet is je laten twijfelen of het meisje veroordelen. Terwijl zij op dat moment gewoon met jou is en dat zou het belangrijkste moeten zijn.
Ik snap wat je bedoelt, maar soms is een mens nu eenmaal curieus hè. Waarschijnlijk ook de reden dat men dat dan vraagt.
pi_140665194
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 12:49 schreef complicate het volgende:

[..]

Ik snap wat je bedoelt, maar soms is een mens nu eenmaal curieus hè. Waarschijnlijk ook de reden dat men dat dan vraagt.
Weet je de betekenis van het woord curieus? Ik vind hem in deze post namelijk nogal curieus. ;)
pi_140665220
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 12:56 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Weet je de betekenis van het woord curieus? Ik vind hem in deze post namelijk nogal curieus. ;)
Complicate is een Belg, daar kan het gewoon.
pi_140665224
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 12:56 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Dat betekent "nieuwsgierig" :)
pi_140665249
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 12:57 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Complicate is een Belg, daar kan het gewoon.
:P
pi_140665279
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 12:57 schreef complicate het volgende:

[..]

Dat betekent "nieuwsgierig" :)
In België dan. In Nederland 'bijzonder' of 'verbazingwekkend'. Fok is toch Nederlands?
pi_140665288
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 12:59 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

In België dan. In Nederland 'bijzonder' of 'verbazingwekkend'. Fok is toch Nederlands?
Ja doei. :*
pi_140665310
Waarom zou je dit überhaupt vragen?

Het is toch alleen belangrijk of een partner weet wat hij/zij wil in bed en/of in een relatie. Boeiend wat ze daarvoor hebben gedaan (zolang je er maar geen SOA aan overhoudt). :')
Burning bridges gives you so much more
pi_140665396
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 12:48 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Normaal heb ik het niet op die feministische en super gechargeerde posts van Ouder, maar jouw reactie verdient een dikke :') .

Gast :')
Alle haar duizenden voorouders hebben hetzelfde gedaan, vind een mannetje en blijf daar hangen. Je brein beloont je d.m.v. bijvoorbeeld Oxytocin. Daarnaast http://usgovinfo.about.com/od/healthcare/a/marriedhealth.htm

Maar veel feministen schreeuwen "ik heb geen man nodig" totdat ze zichzelf wijs maken dat dit inderdaad het geval is.
pi_140665407
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:00 schreef Gatenkaas het volgende:
Waarom zou je dit überhaupt vragen?

Het is toch alleen belangrijk of een partner weet wat hij/zij wil in bed en/of in een relatie. Boeiend wat ze daarvoor hebben gedaan (zolang je er maar geen SOA aan overhoudt). :')
Ach joh, hij heeft een paar keer in de cel gezeten voor het mishandelen van een vrouw - maar het maakt toch niet uit wat hij voor zijn relatie met jou heeft gedaan?
pi_140665655
Nu ja.

Ergo: Samenvatting van het topic;

Er zijn nog legio mannen die vinden dat een vrouw alleen seks mag hebben in een langdurige serieuze relatie, daar dán ook van mag/moet genieten maar als zij single is zij een kuisheidsgordel moet dragen. Voor mannen blijft het een teken van succesvol zijn wanneer zij veel bedpartners gehad hebben.

Diezelfde mannen denken dat elke vrouw nog steeds droomt van een relatie en daar alles voor over heeft of op zijn minst zou moeten hebben (geen eisen stellen aan die man) en dat derhalve een single vrouw per definitie ongelukkig, zoekende, wanhopig en mislukt is in het leven. Daar uit voortvloeiend is iedere vrouw die zegt niet bereid te zijn alles op te geven voor een relatie iemand die liegt, geen zelfkennis heeft of psychisch gestoord.

Het bijzondere (curieuze :) ) hierin is dat dit veelal dezelfde mannen zijn die ook verwachten dat hun partner zelfstandig is, haar eigen inkomen verdient (ook tijdens de relatie) maar wel verzorgend, lieftallig, vrouwelijk en volgzaam is. Zij zijn van mening dat aangezien de moderne vrouw toch geëmancipeerd is, zij haar eigen boontjes maar moet doppen, de rekening bij een date op zijn minst moet delen, zij het condoom op zak moet hebben (euhh.. waarom als ze een kuisheidsgordel moet dragen?) er geen deur voor haar opengehouden hoeft te worden en haar stoel niet aangeschoven hoeft te worden.

Zie al hier het probleem tussen de seksen van vandaag. De emancipatie is geslaagd; man en vrouw vervullen de mannenrollen maar niemand wenst de vrouwenrol nog te vervullen. ^O^

Dus de vrouw gaat net als de man op jacht naar het lekkerste stukje vlees voor de nacht. Zij zijn daarin echter een stuk succesvoller dan de doorsnee man. :)
  dinsdag 3 juni 2014 @ 13:15:48 #192
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_140665683
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 12:45 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Dat is nogal in conflict met wat je hier zegt:

[..]

Hoe kan dat nu in conflict zijn met elkaar? Het eerste gaat over mijzelf, het tweede over zelfbewuste vrouwen en de perceptie die mannen daarvan hebben.
quote:
Om met Mark Rutte te spreken (w.m.b. zijn meest zinnige moment van zijn leven): Mooi!

Tast geenszins mijn uitspraak aan dat zelfbewuste vrouwen single blijven. T zegt op z'n hoogst dat je het niet erg vindt.
quote:
Ik proef in jouw reacties gewoon een heleboel nijd. Is dat omdat je het niet uit kunt staan dat een aantrekkelijke vrouw relatief gemakkelijk seks kan krijgen met een man van haar keuze waar jij het moet doen met de kruimels waar je nog heel veel moeite voor moet doen ook? Gefrustreerd omdat 'man-zijn' en brood op de plank brengen niet meer genoeg is om een vrouw langdurig aan jou te binden? Jij droomt van die mooie strakke vrouw met dikke tetten die je huisje kuist, je eten op tafel zet, de grond waarop je loopt zoent en haar benen spreidt wanneer jij maar wilt.. gewoon omdat jij man bent.. terwijl dat voor steeds meer vrouwen geen optie meer is. Ze vinden je onaantrekkelijk, willen dat jij voor jezelf kunt zorgen, een goed gesprek kunt voeren en vooral ook dat jij je ook aanpast aan haar.. Arme, arme jij.
Hahaha, zoals ik hier net al heb gezegd ben ik juist totaal niet op zoek naar een relatie. Vind afwisseling fijner op het moment. Ik heb ook al gezegd dat ik geen ouderwetse denkbeelden heb, maar blijf jij maar vooral mijn 'reacties proeven'. Is erg vermakelijk :) .

Kruimels _O-
pi_140665710
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:14 schreef Ouder1 het volgende:

Het bijzondere (curieuze ) hierin is dat dit veelal dezelfde mannen zijn die ook verwachten dat hun partner zelfstandig is, haar eigen inkomen verdient (ook tijdens de relatie) maar wel verzorgend, lieftallig, vrouwelijk en volgzaam is. Zij zijn van mening dat aangezien de moderne vrouw toch geëmancipeerd is, zij haar eigen boontjes maar moet doppen, de rekening bij een date op zijn minst moet delen, zij het condoom op zak moet hebben (euhh.. waarom als ze een kuisheidsgordel moet dragen?) er geen deur voor haar opengehouden hoeft te worden en haar stoel niet aangeschoven hoeft te worden.
Och gut wat hebben vrouwen het toch moeilijk. En toch heb ik nog nooit een man horen zeggen dat zijn vriendin niet genoeg verdiend.

En dat laatste, daar heeft feminisme voor gezorgd. Vrouwen zijn gelijk aan mannen toch? Waarom dan een speciale behandeling eisen?
pi_140665763
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:05 schreef cpanker het volgende:

[..]

Ach joh, hij heeft een paar keer in de cel gezeten voor het mishandelen van een vrouw - maar het maakt toch niet uit wat hij voor zijn relatie met jou heeft gedaan?
Beetje dom?

Je wilt seks met een vrouw en zij heeft eerder seks gehad met een man. What's the problem? Je loopt dus het risico op iets wat je wil.
Een vrouw wil seks met een man en hij heeft een paar keer in de cel gezeten voor het mishandelen van vrouwen; ze loopt dus een risico op iets wat ze niet wil.

Ik zie meer verschillen dan overeenkomsten in jouw vergelijking.
pi_140665787
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:18 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Beetje dom?

Je wilt seks met een vrouw en zij heeft eerder seks gehad met een man. What's the problem? Je loopt dus het risico op iets wat je wil.
Een vrouw wil seks met een man en hij heeft een paar keer in de cel gezeten voor het mishandelen van vrouwen; ze loopt dus een risico op iets wat ze niet wil.

Ik zie meer verschillen dan overeenkomsten in jouw vergelijking.
Zij heeft eerder seks gehad met HEEL VEEL mannen. Heb je het grafiekje gezien wat ik heb gelinkt? Het is veel waarschijnlijker dat een slet in de toekomst overspel gaat plegen dan een meisje wat maar met een paar mannen in bed heeft gelegen.
pi_140665812
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:19 schreef cpanker het volgende:
Het is veel waarschijnlijker dat een slet in de toekomst overspel gaat plegen dan een meisje wat maar met een paar mannen in bed heeft gelegen.
:N
  dinsdag 3 juni 2014 @ 13:20:48 #197
37769 erodome
Zweefteef
pi_140665823
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 11:48 schreef Trankilo het volgende:

[..]

Wat een onzin, zelfs ik met mijn (seks) verleden en heden krijg nog relatie-verzoeken, zelfs terwijl ik bezet ben.

Sorry, maar het zijn juist de mannen met het heilige madonna syndroom die op die leeftijd erachter komen dat ze of dat syndroom moeten overkomen, of moeten wennen aan altijd alleen zijn.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_140665893
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:20 schreef erodome het volgende:

[..]

Wat een onzin, zelfs ik met mijn (seks) verleden en heden krijg nog relatie-verzoeken, zelfs terwijl ik bezet ben.

Sorry, maar het zijn juist de mannen met het heilige madonna syndroom die op die leeftijd erachter komen dat ze of dat syndroom moeten overkomen, of moeten wennen aan altijd alleen zijn.
Relatie-verzoeken?
pi_140665918
quote:

[..]

Hoezo relatie-verzoeken??
pi_140666035
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:04 schreef cpanker het volgende:

[..]

Alle haar duizenden voorouders hebben hetzelfde gedaan, vind een mannetje en blijf daar hangen. Je brein beloont je d.m.v. bijvoorbeeld Oxytocin. Daarnaast http://usgovinfo.about.com/od/healthcare/a/marriedhealth.htm

Maar veel feministen schreeuwen "ik heb geen man nodig" totdat ze zichzelf wijs maken dat dit inderdaad het geval is.
Onzin. Dat iemand getrouwd is en zich beter voelt, kan ik wel begrijpen, mensen zijn immers kuddedieren. Maar dat wil niet zeggen dat het NODIG is.
pi_140666046
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:16 schreef cpanker het volgende:
En dat laatste, daar heeft feminisme voor gezorgd. Vrouwen zijn gelijk aan mannen toch? Waarom dan een speciale behandeling eisen?
Nee, vrouwen zijn gelijkwaardig aan mannen. Dat is niet hetzelfde als 'gelijk aan'.
Heb jij al een man gezien die een kind heeft gebaard?

Je maakt gewoon dezelfde fout die zoveel mensen maken en daarom gaat het nu zo verkeerd tussen mannen en vrouwen en raken zij elkaar kwijt.

Gelijkwaardig betekent dat er een gelijke waardering moet zijn voor gelijke zaken. Zoals gelijk loon voor vergelijkbare mannen en vrouwen beroepen, gelijk loon bij gelijk werk en achtergrond. En dat is er nog steeds niet. Daarom ook mijn uitspraak (die ik ooit elders gelezen heb) : "Emancipatie is geslaagd; mannen en vrouwen vervullen de mannenrol. Er is alleen niemand die de vrouwenrol nog wil vervullen." Waarom is dat? Omdat de vrouwenrol nog steeds als minderwaardig wordt gezien.

Dit zie je dus ook terug bij de dubbele seksuele moraal als het gaat om mannen en wanneer het gaat om vrouwen.
pi_140666056
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:28 schreef HostiMeister het volgende:
Op dinsdag 3 juni 2014 13:04 schreef cpanker het volgende:

[..]

Onzin. Dat iemand getrouwd is en zich beter voelt, kan ik wel begrijpen, mensen zijn immers kuddedieren. Maar dat wil niet zeggen dat het NODIG is.
Nee, je kunt ook op brood en water leven. Of zwerver worden. Nodig is het niet, maar wel beter voor 99% van de mensheid.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 13:30:14 #203
37769 erodome
Zweefteef
pi_140666077
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:23 schreef cpanker het volgende:

[..]

Relatie-verzoeken?
Ja, als in wil je mijn partner worden...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_140666082
quote:
0s.gif Op zondag 1 juni 2014 17:02 schreef Karbkronkel het volgende:
Waarom er minder vrouwen in het bedrijfsleven/de wetenschap zitten: Er zijn veel, veel, veeeeel meer uitzonderlijk slimme mannen dan dat er uitzonderlijk slimme vrouwen zjin.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/7604277
http://www.iqcomparisonsite.com/sexdifferences.aspx

PTSD mannen/vrouwen: Vrouwen zijn veel gevoeliger voor stress. Ook dat komt in het bedrijfsleven natuurlijk veel voor, als je daar niet mee om kan gaan ben je binnen een paar jaar kapot.
http://www.apa.org/news/press/releases/2006/11/ptsd-rates.aspx
http://www.ptsd.ne.gov/what-is-ptsd.html

[..]

Vrouwen tonen meer empathie onder stress. Laat dat nou net niet handig zijn in het bedrijfsleven (behalve in HR misschien).
http://www.sciencedaily.com/releases/2014/03/140317095927.htm

Lengte is ook voor het bedrijfsleven relevant: http://www.jonathanrauch.(...)nish_last/index.html En laat vrouwen nou net kleiner zijn dan mannen. http://en.wikipedia.org/wiki/Height_discrimination

Meer mannelijke psychos dan vrouwelijke psychos en psychos zijn behoorlijk populair in het bedrijfsleven.
http://www.forbes.com/sit(...)athy-and-leadership/

The Nordic Council of Ministers (a regional inter-governmental co-operation consisting of Norway, Sweden, Finland, Denmark, and Iceland) has decided to close down the NIKK Nordic Gender Institute. The NIKK had been the flagship of “Gender Theory”, providing the “scientific” basis for social and educational policies that, from the 1970s onward, had transformed the Nordic countries to become the most “gender sensitive” societies in the world.

The decision was made after the Norwegian State Television had broadcasted a television documentary called “Hjernevask” (the Norwegian word for “brainwash”) in which comedian Harald Eia exposed the hopelessly unscientific character of the NIKK.

Part 1 hier:
Voordat meisjes beïnvloedt worden door externe factoren zijn ze al meer geneigd om met poppen te spelen dan met "wiskundige objecten". Wordt in de documentaire door een zeer gerenommeerd psycholoog uitgelegd.
pi_140666100
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:30 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat wordt je op die manier direct gevraagd? :D
pi_140666104
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:30 schreef erodome het volgende:

[..]

Je hebt dates met hun gehad van tevoren? Dit komt namelijk een beetje raar over... Of stappen ze gewoon op je af en vragen ze "wil je mijn vriendinnetje zijn?"
  dinsdag 3 juni 2014 @ 13:32:09 #207
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_140666133
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:28 schreef Ouder1 het volgende:
Omdat de vrouwenrol nog steeds als minderwaardig wordt gezien.
That's how it all started.

Edit: dit zegt niet wat ik bedoel. Wat ik bedoel is dat feminisme begon de vrouwenrol als minderwaardig te zien.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 13:32:59 #208
37769 erodome
Zweefteef
pi_140666150
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:31 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

Dat wordt je op die manier direct gevraagd? :D
Niet geheel zo, maar wel liefdesverklaringen hier en daar en zwijmelen over hoe het zou zijn als ik hun partner was. Ook wel een paar directere vragen voor een relatie gehad, of ik niet erover wilde denken mijn man te verlaten.

Kortom, als ik single zou zijn zou ik als ik dat zou willen binnen een week weer een relatie kunnen hebben.
pi_140666154
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:19 schreef cpanker het volgende:

[..]

Zij heeft eerder seks gehad met HEEL VEEL mannen. Heb je het grafiekje gezien wat ik heb gelinkt? Het is veel waarschijnlijker dat een slet in de toekomst overspel gaat plegen dan een meisje wat maar met een paar mannen in bed heeft gelegen.
Ja, ik heb je grafiekjes gezien. Ik moest er wel om lachen eigenlijk. Slecht onderzoek waarbij onderbouwing mist en oorzaak en gevolg buiten beschouwing worden gelaten. Enig idee welke relaties/huwelijken het langste standhouden? Ik zal het je verklappen; Die van de huidige bejaarden die nog opgegroeid zijn in de tijd waarin seks voor het huwelijk en scheiden totaal not-done was en die van streng religieuzen die geen seks voor het huwelijk mogen maar ook niet mogen scheiden.

Daarnaast had ik al een reactie gegeven, lees die ook ff.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 13:33:16 #210
37769 erodome
Zweefteef
pi_140666159
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:31 schreef cpanker het volgende:

[..]

Je hebt dates met hun gehad van tevoren? Dit komt namelijk een beetje raar over... Of stappen ze gewoon op je af en vragen ze "wil je mijn vriendinnetje zijn?"
Dates/seks...
pi_140666170
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:32 schreef erodome het volgende:

[..]

Niet geheel zo, maar wel liefdesverklaringen hier en daar en zwijmelen over hoe het zou zijn als ik hun partner was. Ook wel een paar directere vragen voor een relatie gehad, of ik niet erover wilde denken mijn man te verlaten.

Kortom, als ik single zou zijn zou ik als ik dat zou willen binnen een week weer een relatie kunnen hebben.
Dan vraag ik me af of dat wel stabiele mannen zijn. :')
pi_140666207
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:33 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ja, ik heb je grafiekjes gezien. Ik moest er wel om lachen eigenlijk. Slecht onderzoek waarbij onderbouwing mist en oorzaak en gevolg buiten beschouwing worden gelaten. Enig idee welke relaties/huwelijken het langste standhouden? Ik zal het je verklappen; Die van de huidige bejaarden die nog opgegroeid zijn in de tijd waarin seks voor het huwelijk en scheiden totaal not-done was en die van streng religieuzen die geen seks voor het huwelijk mogen maar ook niet mogen scheiden.

Daarnaast had ik al een reactie gegeven, lees die ook ff.
Je hebt het onderzoek gelezen? Je zult het vast beter weten dan alle wetenschappers die dit artikel hebben geciteerd http://onlinelibrary.wile(...)2003.00444.x/citedby

Overigens, waar heb je het hele onderzoek gevonden?
  dinsdag 3 juni 2014 @ 13:35:02 #213
37769 erodome
Zweefteef
pi_140666213
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:33 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

Dan vraag ik me af of dat wel stabiele mannen zijn. :')
Naar mijn idee wel. Is ook niet zo dat ze na me 1 keertje gezien te hebben dat soort dingen zeggen, heb wel vaker een seksrelatie afgeblazen omdat de man meer wilde. Die mannen waren toch echt bekend met hoe het zit met mijn seksteller ;)
pi_140666226
quote:
En de mannen die zelf absurde eisen stellen aan o.a. het uiterlijk van een vrouw (zonder dat zij zelf nu zo veel te bieden hebben) en de mannen die denken heer en meester te zijn in huis; ook die komen er later achter dat dat niet zo werkt met de moderne vrouw.
pi_140666254
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:29 schreef cpanker het volgende:

[..]

Nee, je kunt ook op brood en water leven. Of zwerver worden. Nodig is het niet, maar wel beter voor 99% van de mensheid.
Bijzondere conclusie aan de hand van een onderzoek dat niet absolute getallen rekent heb jij het over 99% van alle gevallen. Wederom, je praat onzin.
pi_140666293
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:35 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

En de mannen die zelf absurde eisen stellen aan o.a. het uiterlijk van een vrouw (zonder dat zij zelf nu zo veel te bieden hebben) en de mannen die denken heer en meester te zijn in huis; ook die komen er later achter dat dat niet zo werkt met de moderne vrouw.
Hahaha

"de moderne vrouw"

Duizenden jaren evolutionaire perfectie wordt door een "feministische golf" teniet gedaan. Werkelijk al jou duizenden voorouders hebben het op bepaalde manier gedaan, maar nu moet het anders... Triest gewoon. Begint wel een beetje op de val van Rome te lijken.
pi_140666325
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:37 schreef cpanker het volgende:

[..]

Hahaha

"de moderne vrouw"

Duizenden jaren evolutionaire perfectie wordt door een "feministische golf" teniet gedaan. Werkelijk al jou duizenden voorouders hebben het op bepaalde manier gedaan, maar nu moet het anders... Triest gewoon. Begint wel een beetje op de val van Rome te lijken.
Moet jij niet teruggaan naar TRP? :')
pi_140666332
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:28 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ik heb 3 langdurige relaties gehad en kan oprecht stellen dat ik in een relatie niet gelukkiger was dan zonder relatie. De relatie waarin ik het gelukkigste was, was een lange afstand relatie.
Het single zijn heeft juist voor vrouwen meer voordelen dan voor mannen, althans, zo ervaar ik dat.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 13:41:41 #219
37769 erodome
Zweefteef
pi_140666402
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:35 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Yep en dat zijn voornamelijk de mannen die zo gillen over vrouwen die alleen zouden blijven, die eigenlijk heel ongelukkig zijn zo en al dat meer. Niet echt heel serieus te nemen naar mijn persoonlijke mening, ze moeten eerst maar laten zien dat ze zelf een relatie in stand kunnen houden, daarna zal ik misschien iets beter naar hun mening kijken.
pi_140666438
quote:

[..]

Hahaha

"de moderne vrouw"

Ik heb het idee dat jij geen idee hebt wat evolutie inhoudt en dat je evolutie en sociologie/antropologie een beetje door elkaar haalt.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 13:44:08 #221
37769 erodome
Zweefteef
pi_140666473
quote:

[..]

Hahaha

"de moderne vrouw"

Evolutie.... Als het echt natuur was dan had je niet gezien dat vrouwen zodra de zware dwang eraf gaat seksueel vrijer worden. Namelijk nog nooit een vrouwtjesleeuw gezien die bij zichzelf dacht wat hij kan kan ik ook...
Het simpele feit dat dat bij mensen dus wel zo is verteld je dat dat gewoon de menselijke natuur is.
pi_140666476
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:39 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ik heb 3 langdurige relaties gehad en kan oprecht stellen dat ik in een relatie niet gelukkiger was dan zonder relatie. De relatie waarin ik het gelukkigste was, was een lange afstand relatie.
Het single zijn heeft juist voor vrouwen meer voordelen dan voor mannen, althans, zo ervaar ik dat.
Iedereen zijn eigen ding. Niets mis mee, sociale druk is er natuurlijk altijd wel tot een bepaalde hoogte, maar uiteindelijk moet je iets vinden waar jij (en je evt. gezin) zich het beste bij voelt.
pi_140666479
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:32 schreef erodome het volgende:
Vergeet niet dat veel mannen de wens tot een relatie voorwenden om aan seks te komen. Ook al gebaseerd op het idee dat alle vrouwen een relatie willen en alleen seks (behoren te) hebben met hun levenspartner.
pi_140666517
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:34 schreef cpanker het volgende:
Overigens, waar heb je het hele onderzoek gevonden?
Rot voor je hé.. dat je het onderzoek niet linkt en iemand het toch leest. ;)
  dinsdag 3 juni 2014 @ 13:45:34 #225
37769 erodome
Zweefteef
pi_140666521
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:44 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Vergeet niet dat veel mannen de wens tot een relatie voorwenden om aan seks te komen. Ook al gebaseerd op het idee dat alle vrouwen een relatie willen en alleen seks (behoren te) hebben met hun levenspartner.
In deze gevallen krijgen ze al seks van me, hebben ze dat al meerdere keren gehad voordat ze dat zeggen(natuurlijk doen ze dat ook lang niet allemaal, de meeste niet, die snappen wel dat het zonder liefde is).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')