Dat is nogal in conflict met wat je hier zegt:quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:56 schreef Westerling het volgende:
Ik ben overigens niet zozeer van oude standaarden en waarden.
Je doet net alsof het doel van elke vrouw een relatie is, een vrouw pas écht gelukkig kan zijn met een man naast haar. En dat is onzin. Ik ben vele malen liever single dan naar de pijpen van een man te moeten dansen. Een man moet voor mij een toegevoegde waarde in mijn leven hebben. Geld zorg ik normaal gesproken zelf voor, mijn huishouden doe ik ook zelf, kinderen heb ik al en mezelf fysiek verdedigen kan ik ook prima. Er is voor mij als zelfbewuste vrouw dus geen enkele reden om me naadloos aan een man aan te passen, af of aanhankelijk te zijn, me nederig te gedragen of de verzorgster uit te gaan hangen.quote:Edit: Oh en m.b.t. het stukje dat je quote: leuk en aardig dat de vrouw zich opnieuw uitvindt, maar als dat niet aansluit bij wat mannen zoeken, dan krijg je dus groepen zelfbewuste vrouwen die single blijven.
Mannen zoals hij halen ze uit Thailand. Die zijn bereid tot een hoop voor een Nederlandse verblijfsvergunning.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:10 schreef Purrrp het volgende:
[..]
Dat is wel heel kort ja. Vrijwel iedereen kan uiteindelijk wel een relatie krijgen.
Dan ben jij een uitzondering, of je houdt jezelf voor de gek.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:45 schreef Ouder1 het volgende:
Je doet net alsof het doel van elke vrouw een relatie is, een vrouw pas écht gelukkig kan zijn met een man naast haar. En dat is onzin. Ik ben vele malen liever single dan naar de pijpen van een man te moeten dansen. Een man moet voor mij een toegevoegde waarde in mijn leven hebben. Geld zorg ik normaal gesproken zelf voor, mijn huishouden doe ik ook zelf, kinderen heb ik al en mezelf fysiek verdedigen kan ik ook prima. Er is voor mij als zelfbewuste vrouw dus geen enkele reden om me naadloos aan een man aan te passen, af of aanhankelijk te zijn, me nederig te gedragen of de verzorgster uit te gaan hangen.
Normaal heb ik het niet op die feministische en super gechargeerde posts van Ouder, maar jouw reactie verdient een dikkequote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:47 schreef cpanker het volgende:
[..]
Dan ben jij een uitzondering, of je houdt jezelf voor de gek.
Ik snap wat je bedoelt, maar soms is een mens nu eenmaal curieus hè. Waarschijnlijk ook de reden dat men dat dan vraagt.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:39 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik zou dat zelf best wel veel vinden voor iemand van 24. Dan ga je bijna gewoon met iedereen die je tegen komt naar bed.
Maarja ik vraag dat soort dingen nooit, wat heb ik er aan om het te weten? Het enige wat het doet is je laten twijfelen of het meisje veroordelen. Terwijl zij op dat moment gewoon met jou is en dat zou het belangrijkste moeten zijn.
Weet je de betekenis van het woord curieus? Ik vind hem in deze post namelijk nogal curieus.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:49 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt, maar soms is een mens nu eenmaal curieus hè. Waarschijnlijk ook de reden dat men dat dan vraagt.
Complicate is een Belg, daar kan het gewoon.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:56 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Weet je de betekenis van het woord curieus? Ik vind hem in deze post namelijk nogal curieus.
Dat betekent "nieuwsgierig"quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:56 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Weet je de betekenis van het woord curieus? Ik vind hem in deze post namelijk nogal curieus.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Complicate is een Belg, daar kan het gewoon.
Ja doei.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:59 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
In België dan. In Nederland 'bijzonder' of 'verbazingwekkend'. Fok is toch Nederlands?
Alle haar duizenden voorouders hebben hetzelfde gedaan, vind een mannetje en blijf daar hangen. Je brein beloont je d.m.v. bijvoorbeeld Oxytocin. Daarnaast http://usgovinfo.about.com/od/healthcare/a/marriedhealth.htmquote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Normaal heb ik het niet op die feministische en super gechargeerde posts van Ouder, maar jouw reactie verdient een dikke.
Gast
Ach joh, hij heeft een paar keer in de cel gezeten voor het mishandelen van een vrouw - maar het maakt toch niet uit wat hij voor zijn relatie met jou heeft gedaan?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:00 schreef Gatenkaas het volgende:
Waarom zou je dit überhaupt vragen?
Het is toch alleen belangrijk of een partner weet wat hij/zij wil in bed en/of in een relatie. Boeiend wat ze daarvoor hebben gedaan (zolang je er maar geen SOA aan overhoudt).
Hoe kan dat nu in conflict zijn met elkaar? Het eerste gaat over mijzelf, het tweede over zelfbewuste vrouwen en de perceptie die mannen daarvan hebben.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 12:45 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Dat is nogal in conflict met wat je hier zegt:
[..]
Om met Mark Rutte te spreken (w.m.b. zijn meest zinnige moment van zijn leven): Mooi!quote:Je doet net alsof het doel van elke vrouw een relatie is, een vrouw pas écht gelukkig kan zijn met een man naast haar. En dat is onzin. Ik ben vele malen liever single dan naar de pijpen van een man te moeten dansen. Een man moet voor mij een toegevoegde waarde in mijn leven hebben. Geld zorg ik normaal gesproken zelf voor, mijn huishouden doe ik ook zelf, kinderen heb ik al en mezelf fysiek verdedigen kan ik ook prima. Er is voor mij als zelfbewuste vrouw dus geen enkele reden om me naadloos aan een man aan te passen, af of aanhankelijk te zijn, me nederig te gedragen of de verzorgster uit te gaan hangen.
Hahaha, zoals ik hier net al heb gezegd ben ik juist totaal niet op zoek naar een relatie. Vind afwisseling fijner op het moment. Ik heb ook al gezegd dat ik geen ouderwetse denkbeelden heb, maar blijf jij maar vooral mijn 'reacties proeven'. Is erg vermakelijkquote:Ik proef in jouw reacties gewoon een heleboel nijd. Is dat omdat je het niet uit kunt staan dat een aantrekkelijke vrouw relatief gemakkelijk seks kan krijgen met een man van haar keuze waar jij het moet doen met de kruimels waar je nog heel veel moeite voor moet doen ook? Gefrustreerd omdat 'man-zijn' en brood op de plank brengen niet meer genoeg is om een vrouw langdurig aan jou te binden? Jij droomt van die mooie strakke vrouw met dikke tetten die je huisje kuist, je eten op tafel zet, de grond waarop je loopt zoent en haar benen spreidt wanneer jij maar wilt.. gewoon omdat jij man bent.. terwijl dat voor steeds meer vrouwen geen optie meer is. Ze vinden je onaantrekkelijk, willen dat jij voor jezelf kunt zorgen, een goed gesprek kunt voeren en vooral ook dat jij je ook aanpast aan haar.. Arme, arme jij.
Och gut wat hebben vrouwen het toch moeilijk. En toch heb ik nog nooit een man horen zeggen dat zijn vriendin niet genoeg verdiend.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:14 schreef Ouder1 het volgende:
Het bijzondere (curieuze ) hierin is dat dit veelal dezelfde mannen zijn die ook verwachten dat hun partner zelfstandig is, haar eigen inkomen verdient (ook tijdens de relatie) maar wel verzorgend, lieftallig, vrouwelijk en volgzaam is. Zij zijn van mening dat aangezien de moderne vrouw toch geëmancipeerd is, zij haar eigen boontjes maar moet doppen, de rekening bij een date op zijn minst moet delen, zij het condoom op zak moet hebben (euhh.. waarom als ze een kuisheidsgordel moet dragen?) er geen deur voor haar opengehouden hoeft te worden en haar stoel niet aangeschoven hoeft te worden.
Beetje dom?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:05 schreef cpanker het volgende:
[..]
Ach joh, hij heeft een paar keer in de cel gezeten voor het mishandelen van een vrouw - maar het maakt toch niet uit wat hij voor zijn relatie met jou heeft gedaan?
Zij heeft eerder seks gehad met HEEL VEEL mannen. Heb je het grafiekje gezien wat ik heb gelinkt? Het is veel waarschijnlijker dat een slet in de toekomst overspel gaat plegen dan een meisje wat maar met een paar mannen in bed heeft gelegen.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:18 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Beetje dom?
Je wilt seks met een vrouw en zij heeft eerder seks gehad met een man. What's the problem? Je loopt dus het risico op iets wat je wil.
Een vrouw wil seks met een man en hij heeft een paar keer in de cel gezeten voor het mishandelen van vrouwen; ze loopt dus een risico op iets wat ze niet wil.
Ik zie meer verschillen dan overeenkomsten in jouw vergelijking.
quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:19 schreef cpanker het volgende:
Het is veel waarschijnlijker dat een slet in de toekomst overspel gaat plegen dan een meisje wat maar met een paar mannen in bed heeft gelegen.
Wat een onzin, zelfs ik met mijn (seks) verleden en heden krijg nog relatie-verzoeken, zelfs terwijl ik bezet ben.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 11:48 schreef Trankilo het volgende:
[..]
Traditionele waarden wellicht. Ik ben het er wel mee eens. Hoewel ik niet zou willen zeggen dat vrouwen kritischer worden, ik zie het meer als zelfoverschatting. Gevoed door honderden wanhopige jongetjes die haar op handen dragen.
Laat haar lekker die 'vrije carrièrevrouw' zijn en de plaatselijke studenten societeit afneuken. Dat is leuk, totdat ze 35-40 is en ze erachter komt dat die wanhopige jongetjes van vroeger nog steeds achter de jonge meiden aanzitten en dat de mannen van haar eigen leeftijd toch liever een vrouw hebben die niet evenveel verschillende soorten DNA in zich hebben als dat er nationaliteiten in Amsterdam zijn.
Eventjes heel kort en lomp door de bocht
Relatie-verzoeken?quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:20 schreef erodome het volgende:
[..]
Wat een onzin, zelfs ik met mijn (seks) verleden en heden krijg nog relatie-verzoeken, zelfs terwijl ik bezet ben.
Sorry, maar het zijn juist de mannen met het heilige madonna syndroom die op die leeftijd erachter komen dat ze of dat syndroom moeten overkomen, of moeten wennen aan altijd alleen zijn.
Hoezo relatie-verzoeken??quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:20 schreef erodome het volgende:
[..]
Wat een onzin, zelfs ik met mijn (seks) verleden en heden krijg nog relatie-verzoeken, zelfs terwijl ik bezet ben.
Sorry, maar het zijn juist de mannen met het heilige madonna syndroom die op die leeftijd erachter komen dat ze of dat syndroom moeten overkomen, of moeten wennen aan altijd alleen zijn.
Onzin. Dat iemand getrouwd is en zich beter voelt, kan ik wel begrijpen, mensen zijn immers kuddedieren. Maar dat wil niet zeggen dat het NODIG is.quote:Op dinsdag 3 juni 2014 13:04 schreef cpanker het volgende:
[..]
Alle haar duizenden voorouders hebben hetzelfde gedaan, vind een mannetje en blijf daar hangen. Je brein beloont je d.m.v. bijvoorbeeld Oxytocin. Daarnaast http://usgovinfo.about.com/od/healthcare/a/marriedhealth.htm
Maar veel feministen schreeuwen "ik heb geen man nodig" totdat ze zichzelf wijs maken dat dit inderdaad het geval is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |