abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140666616
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:37 schreef cpanker het volgende:

[..]

Hahaha

"de moderne vrouw"

Duizenden jaren evolutionaire perfectie wordt door een "feministische golf" teniet gedaan. Werkelijk al jou duizenden voorouders hebben het op bepaalde manier gedaan, maar nu moet het anders... Triest gewoon. Begint wel een beetje op de val van Rome te lijken.
Heb jij je auto, mobiel en internet ook de deur uitgedaan? Duizenden jaren had de mens die niet, waarom is dat nu dan op eens 'nodig'?

Hahaha

Daarnaast snap je de clue nog steeds niet; ook een bewijs van je onvermogen.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 13:54:39 #227
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_140666852
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:45 schreef erodome het volgende:

[..]

In deze gevallen krijgen ze al seks van me, hebben ze dat al meerdere keren gehad voordat ze dat zeggen(natuurlijk doen ze dat ook lang niet allemaal, de meeste niet, die snappen wel dat het zonder liefde is).
Jij pretendeert een 'vrije seksuele moraal' te hebben maar het 'geven van seks' impliceert dat jij het nog steeds ziet als een ruilmiddel naar de man toe. Dat strookt niet echt met je zogenaamde vrije moraal.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_140666898
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:41 schreef erodome het volgende:

[..]

Yep en dat zijn voornamelijk de mannen die zo gillen over vrouwen die alleen zouden blijven, die eigenlijk heel ongelukkig zijn zo en al dat meer. Niet echt heel serieus te nemen naar mijn persoonlijke mening, ze moeten eerst maar laten zien dat ze zelf een relatie in stand kunnen houden, daarna zal ik misschien iets beter naar hun mening kijken.
Vaak komen die mannen uit bij de postorderbruidjes uit Thailand, Rusland en al wat dan niet meer zij.. Dan claimen zij dat dat nog échte vrouwen zijn die weten hoe een vrouw een man behoort te behandelen. Tot dat bruidje dan haar eigen Nederlands paspoort heeft; dan laten zij die griezel ook gelijk vallen opzoek naar een normale vent.

pi_140666925
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:56 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Vaak komen die mannen uit bij de postorderbruidjes uit Thailand, Rusland en al wat dan niet meer zij.. Dan claimen zij dat dat nog échte vrouwen zijn die weten hoe een vrouw een man behoort te behandelen. Tot dat bruidje dan haar eigen Nederlands paspoort heeft; dan laten zij die griezel ook gelijk vallen opzoek naar een normale vent.

[ afbeelding ]
Die man :r
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_140666973
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:54 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Jij pretendeert een 'vrije seksuele moraal' te hebben maar het 'geven van seks' impliceert dat jij het nog steeds ziet als een ruilmiddel naar de man toe. Dat strookt niet echt met je zogenaamde vrije moraal.
En jij hebt alweer gelijk.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 14:02:33 #231
37769 erodome
Zweefteef
pi_140667112
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:54 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Het is een wisselwerking, ik geef seks en ik neem het, zo ook voor de man in kwestie met wie ik het bed deel.
Ik zeg ook nergens een vrije moraal te hebben, alleen maar dat ik op dit ene kleine gebiedje een andere moraal heb dan iemand die bv monogaam is.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 14:02:47 #232
416820 Trankilo
beste voor mij
pi_140667126
quote:
13s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:20 schreef complicate het volgende:

[..]

:N
Hoezo nee? Klinkt heel erg valide.
pi_140667219
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:45 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Rot voor je hé.. dat je het onderzoek niet linkt en iemand het toch leest. ;)
En dat jij vervolgens gaat pretenderen dat je het onderzoek hebt gelezen en zegt dat de wijze waarop het onderwijs is gevoerd niet klopt terwijl 62 wetenschappers het wel een goed onderzoek vinden...
  dinsdag 3 juni 2014 @ 14:05:32 #234
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_140667224
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 14:02 schreef erodome het volgende:

[..]

Het is een wisselwerking, ik geef seks en ik neem het, zo ook voor de man in kwestie met wie ik het bed deel.
Ik zeg ook nergens een vrije moraal te hebben, alleen maar dat ik op dit ene kleine gebiedje een andere moraal heb dan iemand die bv monogaam is.
Typisch om weer over de woordjes te vallen.

Ik bedoel natuurlijk dat jij je vrijgevochten aan het profileren bent, maar tegelijkertijd zijn je reakties gewoon allemaal chique termen voor het feit dat jij met enige regelmaat -en door wisselende contacten- wordt volgeblaft. Nou, ben je er trots op meid?
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  dinsdag 3 juni 2014 @ 14:06:52 #235
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_140667267
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:58 schreef complicate het volgende:

[..]

En jij hebt alweer gelijk.
Tja, toch nog iemand gelijkgestemd dan.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 14:10:05 #236
37769 erodome
Zweefteef
pi_140667395
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 14:05 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ik bedoel natuurlijk dat jij je vrijgevochten aan het profileren bent, maar tegelijkertijd zijn je reakties gewoon allemaal chique termen voor het feit dat jij met enige regelmaat -en door wisselende contacten- wordt volgeblaft. Nou, ben je er trots op meid?
Ik ben helemaal niet zo vrijgevochten, het enige wat ik hier zeg is dat het helemaal niet waar is dat je als vrouw amper meer een relatie kan vinden als je seksueel fiks actief bent geweest. Zodra dat gaat over aantallen zoals waar de TS mee komt kan het zelfs de meeste (volwassen) mannen weinig schelen. Zelfs met mijn verleden(waar het openbare bij komt kijken) kan ik nog makkelijk aan relatie's komen, of ik die wil is een 2de, maar het kan wel, makkelijker als je denkt.

Misschien moeten de mannen die zo denken zichzelf eens bedenken dat wat voor hun geld niet voor alle mannen geld.
En ik ben trots op het feit dat ik mijn leven leid zoals ik dat wil en niet zoals een of andere vent die ik niet eens ken vindt dat ik zou moeten doen. En ik kan je met klem zeggen dat ik me zeer zeker niet schaam voor de seks die ik gehad heb nee, trots is meer dan overdreven, maar schaamte kent daar ook geen plaats in.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 14:18:23 #237
420190 Purrrp
Sip, sip, motherfucker.
pi_140667671
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 12:33 schreef Westerling het volgende:

[..]

Tsja. Tieten bij vrouwen worden gewaardeerd, bij mannen niet. Kan toch gewoon? :p
Eh wat de neuk bedoel je daar mee
pi_140667822
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 13:44 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Iedereen zijn eigen ding. Niets mis mee, sociale druk is er natuurlijk altijd wel tot een bepaalde hoogte, maar uiteindelijk moet je iets vinden waar jij (en je evt. gezin) zich het beste bij voelt.
Gewoon even heel gechargeerd;

Verleden:
De man was kostwinner, werkte hard en veel (60-80 uur was niet vreemd) en de vrouw zorgde voor het gezin (man-kinderen-soms ouders) wat veel en hard werk was in die tijd met de grote gezinnen. De machtsverhoudingen en waardering was redelijk (niet geheel) in balans; zij waren behoorlijk afhankelijk van elkaar en hadden beiden voordeel van de ander.

Generatie babyboomers
De man was kostwinner maar werkte duidelijk minder hard en minder uren (40 werd standaard), de vrouw bleef doorgaans thuis tot de kinderen uit huis gingen waarna velen van hen het werk buitenhuis weer oppakte; met alle huishoudelijke machines was het huishoudelijk werk veel minder zwaar en de gezinnen werden veel kleiner;1, kind per huishouden werd normaal. Grootouders gingen in een tehuis ipv in te trekken bij hun kinderen. De machtsverhoudingen en waardering raakten uit balans; het huishouden en de zorg voor de kinderen kregen minder waardering, geld werd steeds belangrijker maar vrouwen bleven vaak afhankelijk van hun man. Het feminisme kwam op; gelijkwaardigheid van man en vrouw, gelijke rechten, recht om te werken naast het huishouden

De kinderen van de babyboomers:
De mannen bleven doorgaans in de oude rollenpatronen hangen; De man werkt, heeft het voor het zeggen en de vrouw doet het huishouden. De vrouwen werden door hun banen echter steeds minder financieel afhankelijk van hun man. Ze werkten én deden de zorg en het huishouden. Steeds meer vrouwen kregen klachten als ME, CVS, Fybromyalgie, overspannenheid en burnout. De onafhankelijkheid van de vrouw en de behoudende rol van de man zorgde voor veel scheidingen.

De jonge generatie:
Die is zoekende, dwalende. Verliefdheid of liefde? Wat bindt man en vrouw? Hoe verdeel je de taken op een eerlijke manier? Gelijk of gelijkwaardig? Metroman of macho? Zelfstandige vrouw/carrièrevrouw/bitch of aanhankelijk/afhankelijk/zorgzaam/minderwaardig? Oude denkbeelden zijn nog niet losgelaten terwijl nieuwe manieren van leven wel steeds meer gangbaar worden.

Ik ben blij dat ik nu geen begin twintiger meer ben al zie ik datzelfde patroon ook wel bij single/gescheiden mensen van mijn leeftijd.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 14:23:35 #239
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_140667833
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 14:10 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik ben helemaal niet zo vrijgevochten, het enige wat ik hier zeg is dat het helemaal niet waar is dat je als vrouw amper meer een relatie kan vinden als je seksueel fiks actief bent geweest. Zodra dat gaat over aantallen zoals waar de TS mee komt kan het zelfs de meeste (volwassen) mannen weinig schelen. Zelfs met mijn verleden(waar het openbare bij komt kijken) kan ik nog makkelijk aan relatie's komen, of ik die wil is een 2de, maar het kan wel, makkelijker als je denkt.

Misschien moeten de mannen die zo denken zichzelf eens bedenken dat wat voor hun geld niet voor alle mannen geld.
En ik ben trots op het feit dat ik mijn leven leid zoals ik dat wil en niet zoals een of andere vent die ik niet eens ken vindt dat ik zou moeten doen. En ik kan je met klem zeggen dat ik me zeer zeker niet schaam voor de seks die ik gehad heb nee, trots is meer dan overdreven, maar schaamte kent daar ook geen plaats in.
Nou goed voor jou toch?

Laten we vrouwen die erop losgeneukt hebben voortaan maar een medaille geven dan.

Want hoe kunnen mannen een vrouw hierop afrekenen!?!?! vuile hufters!
pi_140667853
quote:

Het steekt je toch ergens wel, niet? Je bent er immers altijd als de kippen bij om de sletjes-ethiek te verdedigen.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 14:26:12 #241
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_140667914
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 14:23 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Gewoon even heel gechargeerd;

Verleden:
De man was kostwinner, werkte hard en veel (60-80 uur was niet vreemd) en de vrouw zorgde voor het gezin (man-kinderen-soms ouders) wat veel en hard werk was in die tijd met de grote gezinnen. De machtsverhoudingen en waardering was redelijk (niet geheel) in balans; zij waren behoorlijk afhankelijk van elkaar en hadden beiden voordeel van de ander.

Generatie babyboomers
De man was kostwinner maar werkte duidelijk minder hard en minder uren (40 werd standaard), de vrouw bleef doorgaans thuis tot de kinderen uit huis gingen waarna velen van hen het werk buitenhuis weer oppakte; met alle huishoudelijke machines was het huishoudelijk werk veel minder zwaar en de gezinnen werden veel kleiner;1, kind per huishouden werd normaal. Grootouders gingen in een tehuis ipv in te trekken bij hun kinderen. De machtsverhoudingen en waardering raakten uit balans; het huishouden en de zorg voor de kinderen kregen minder waardering, geld werd steeds belangrijker maar vrouwen bleven vaak afhankelijk van hun man. Het feminisme kwam op; gelijkwaardigheid van man en vrouw, gelijke rechten, recht om te werken naast het huishouden

De kinderen van de babyboomers:
De mannen bleven doorgaans in de oude rollenpatronen hangen; De man werkt, heeft het voor het zeggen en de vrouw doet het huishouden. De vrouwen werden door hun banen echter steeds minder financieel afhankelijk van hun man. Ze werkten én deden de zorg en het huishouden. Steeds meer vrouwen kregen klachten als ME, CVS, Fybromyalgie, overspannenheid en burnout. De onafhankelijkheid van de vrouw en de behoudende rol van de man zorgde voor veel scheidingen.

De jonge generatie:
Die is zoekende, dwalende. Verliefdheid of liefde? Wat bindt man en vrouw? Hoe verdeel je de taken op een eerlijke manier? Gelijk of gelijkwaardig? Metroman of macho? Zelfstandige vrouw/carrièrevrouw/bitch of aanhankelijk/afhankelijk/zorgzaam/minderwaardig? Oude denkbeelden zijn nog niet losgelaten terwijl nieuwe manieren van leven wel steeds meer gangbaar worden.

Ik ben blij dat ik nu geen begin twintiger meer ben al zie ik datzelfde patroon ook wel bij single/gescheiden mensen van mijn leeftijd.
Hier staan zoveel foutieve veronderstellingen, invullingen en generalisaties in dat het 1 grote onzinpost is. :')
pi_140668049
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 14:26 schreef inslagenreuring het volgende:
Hier staan zoveel foutieve veronderstellingen, invullingen en generalisaties in dat het 1 grote onzinpost is.
Toch klopt het laatste wel. Kan niet zeggen of het in andere tijden veel minder aanwezig was, maar imo is het nu één grote puinhoop en wrs de reden voor een enorme afname in kindergeboorte de aankomende decennia. Een losse seksuele moraal kan werken in kleine (inheemse) groepjes, waar iedereen elkaars kroost helpt opvoeden, maar in de individualistische chaos, waar de hulp enkel in abstracte nummers (geld) binnen komt, hebben we toch echt wel meer (reden voor) binding nodig.
pi_140668054
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 14:05 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ik vind jouw reactie nogal zielig. Zeg je tegen zo'n haantje/macho ook op een kleinerende toon dat hij met enige regelmaat en met wisselende contacten vrouwen volblaft? Of is hij dan opeens 'The Man"? }:|

Wat is er in jouw hoofd nu in vredesnaam mis of fout aan de levensstijl van Erodome? Doet zij daar iemand kwaad mee? Wat is jouw frustratie? Dat irl zij waarschijnlijk tegen jou ook 'Nee' zou zeggen? Dat het jou niet lukt om veel wisselende contacten te hebben? Dat jij een seksueel behoudende vrouw eist om er achter te komen dat ze bij jou ook frigide is?

Echt, jij spoort niet en Erodome weetgewoon wat ze wil en zorgt dat ze dat krijgt op geheel legale wijze met wederzijdse toestemming. Je bent gewoon jaloers.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 14:30:35 #244
37769 erodome
Zweefteef
pi_140668058
quote:
12s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 14:23 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Nou goed voor jou toch?

Laten we vrouwen die erop losgeneukt hebben voortaan maar een medaille geven dan.

Want hoe kunnen mannen een vrouw hierop afrekenen!?!?! vuile hufters!
Je overdrijft mateloos, nergens zeg ik dat het zo geweldig is als een vrouw dat doet, het is alleen veel minder een punt als sommigen beweren.
Het gaat dus niet om mannen die een vrouw hierop afrekenen, het gaat om bepaalde personen die dat doen. Dat is hun goed recht, als zij dat niet zien zitten voor een relatie moeten ze dat vooral niet doen, maar dat beeld wat ze scheppen van mannelijke natuur tegenover vrouwelijke natuur, dat het hun mannen-instinct is die ze verteld dat ze dat moeten vinden slaat gewoon nergens op.

De meeste (volwassen) mannen zitten er niet mee als een vrouw seksueel actief is geweest, 5 bedpartners per jaar halen de meeste hun schouders voor op, zolang ze maar op 1 lijn ligt qua relatie-idee met hun.
pi_140668120
quote:
Misschien moeten de mannen die zo denken zichzelf eens bedenken dat wat voor hun geld niet voor alle mannen geld.En ik ben trots op het feit dat ik mijn leven leid zoals ik dat wil en niet zoals een of andere vent die ik niet eens ken vindt dat ik zou moeten doen. En ik kan je met klem zeggen dat ik me zeer zeker niet schaam voor de seks die ik gehad heb nee, trots is meer dan overdreven, maar schaamte kent daar ook geen plaats in.
_O_

Doorgaans zijn mannen die daar geen probleem/halszaak van maken ook prettiger in de omgang.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 14:32:37 #246
37769 erodome
Zweefteef
pi_140668134
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 14:24 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Het steekt je toch ergens wel, niet? Je bent er immers altijd als de kippen bij om de sletjes-ethiek te verdedigen.
Het steekt niet, niet als in wat ik heb gedaan.
Wat wel steekt is het net doen alsof het een grote waarheid is dat het mannen-instinct is om dat zo af te keuren en dat vrouwen vanuit hun natuur zo kuis zouden moeten zijn. Dat is namelijk baarlijke onzin en daar mag best wat van gezegd worden.

Volgens mij steekt het meer bij bepaalde mannen dat vrouwen wel gelukkig zijn single, of gelukkig zijn met veel bedpartner en dan ook nog gewoon een relatie kunnen krijgen als ze willen, zelfs als ze al over de houdbaarheidsdatum heen zijn volgens die betreffende mannen.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 14:33:47 #247
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_140668172
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 14:30 schreef erodome het volgende:

[..]

Je overdrijft mateloos, nergens zeg ik dat het zo geweldig is als een vrouw dat doet, het is alleen veel minder een punt als sommigen beweren.
Het gaat dus niet om mannen die een vrouw hierop afrekenen, het gaat om bepaalde personen die dat doen. Dat is hun goed recht, als zij dat niet zien zitten voor een relatie moeten ze dat vooral niet doen, maar dat beeld wat ze scheppen van mannelijke natuur tegenover vrouwelijke natuur, dat het hun mannen-instinct is die ze verteld dat ze dat moeten vinden slaat gewoon nergens op.

De meeste (volwassen) mannen zitten er niet mee als een vrouw seksueel actief is geweest, 5 bedpartners per jaar halen de meeste hun schouders voor op, zolang ze maar op 1 lijn ligt qua relatie-idee met hun.
Jij predikt hier toch voor eigen parochie. Met een paladijn als Ouder1 aan je zijde heb je geen vijanden meer nodig :')

Ondanks dat. Hetzelfde geldt voor mannen natuurlijk.
pi_140668236
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 14:30 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Toch klopt het laatste wel. Kan niet zeggen of het in andere tijden veel minder aanwezig was, maar imo is het nu één grote puinhoop en wrs de reden voor een enorme afname in kindergeboorte de aankomende decennia. Een losse seksuele moraal kan werken in kleine (inheemse) groepjes, waar iedereen elkaars kroost helpt opvoeden, maar in de individualistische chaos, waar de hulp enkel in abstracte nummers (geld) binnen komt, hebben we toch echt wel meer (reden voor) binding nodig.
Why buy the cow when you can get the milk for free?
Waarom bij een man blijven als hij meer kost aan tijd, geld en energie dan hij toevoegt en hij je nog de wet wil voorschrijven ook?

Dilemma.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 14:37:46 #249
37769 erodome
Zweefteef
pi_140668308
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 14:33 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Jij predikt hier toch voor eigen parochie. Met een paladijn als Ouder1 aan je zijde heb je geen vijanden meer nodig :')

Ondanks dat. Hetzelfde geldt voor mannen natuurlijk.
Ik weet ook wel dat dat type man zijn vingers in zijn oren heeft, maar als je mij niet wil geloven, lees dan eens de topic door. Het gros zegt wat is het probleem?
  dinsdag 3 juni 2014 @ 14:38:11 #250
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_140668318
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 14:30 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Ik vind jouw reactie nogal zielig. Zeg je tegen zo'n haantje/macho ook op een kleinerende toon dat hij met enige regelmaat en met wisselende contacten vrouwen volblaft? Of is hij dan opeens 'The Man"? }:|

Wat is er in jouw hoofd nu in vredesnaam mis of fout aan de levensstijl van Erodome? Doet zij daar iemand kwaad mee? Wat is jouw frustratie? Dat irl zij waarschijnlijk tegen jou ook 'Nee' zou zeggen? Dat het jou niet lukt om veel wisselende contacten te hebben? Dat jij een seksueel behoudende vrouw eist om er achter te komen dat ze bij jou ook frigide is?

Echt, jij spoort niet en Erodome weetgewoon wat ze wil en zorgt dat ze dat krijgt op geheel legale wijze met wederzijdse toestemming. Je bent gewoon jaloers.
Ten eerste, je slaat de plank volledig mis met je lachwekkende relaas. Ik zeg tegen iedereen wat ik vind, en die knulletjes die lopen te pochen over seks en aantallen prik ik zo doorheen.

Misschien stijgen die verheffende ervaringen en levenslessen wel tot je hersenpan want jij probeert hier met zulke vereenvoudigde beweringen iets klaar te spelen, dat ik me afvraag of je überhaupt onder de mensen bent geweest. Zoals wel vaker vallen jouw opmerkingen tussen wal en schip, enfin.

Tot slot: zij doet daar niemand kwaad mee, maar ze moet niet gek opkijken als ze hierdoor bepaalde mannen/relaties misloopt. Er zijn ook mensen die een dergelijk seksleven gewoon onhygiënisch vinden.
pi_140668393
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 14:38 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Er zijn ook mensen die een dergelijk seksleven gewoon onhygiënisch vinden.
Ooooooo, je hebt smetvrees. Eindelijk. ^O^
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  dinsdag 3 juni 2014 @ 14:40:33 #252
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_140668407
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 14:39 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ooooooo, je hebt smetvrees. Eindelijk. ^O^
Hij vindt seks eigenlijk gewoon vies.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 14:42:07 #253
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_140668455
Ik hanteer gewoon rechtlijnig 'seksbeleid'.

De beweegredenen zijn onder andere hygiëne en geestelijke reinheid.
pi_140668487
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 14:42 schreef inslagenreuring het volgende:

_O- :')
  dinsdag 3 juni 2014 @ 14:43:33 #255
37769 erodome
Zweefteef
pi_140668502
quote:

Dus als je een andere seksuele moraal hebt ben je niet hygienisch en niet geestelijk rein?
Kan je daar wat over uitwijden, want het maakt me nieuwschierig...
pi_140668505
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 14:32 schreef erodome het volgende:

[..]

Wat wel steekt is het net doen alsof het een grote waarheid is dat het mannen-instinct is om dat zo af te keuren en dat vrouwen vanuit hun natuur zo kuis zouden moeten zijn. Dat is namelijk baarlijke onzin en daar mag best wat van gezegd worden.
Die mannen zijn gewoon bijna een eeuw blijven hangen in hun ontwikkeling. Vroeger, ja.. Dan moest je getrouwd zijn voor je seks had en als je seks had dan kwamen er kinderen van. Toen zat een man niet te wachten op een vrouw die seks had gehad met een ander want dan kon het oudste kind ook weleens van die ander zijn en in die tijd viel dat ook niet te controleren.
quote:
Volgens mij steekt het meer bij bepaalde mannen dat vrouwen wel gelukkig zijn single, of gelukkig zijn met veel bedpartner en dan ook nog gewoon een relatie kunnen krijgen als ze willen, zelfs als ze al over de houdbaarheidsdatum heen zijn volgens die betreffende mannen.
Ik denk dat het veel mannen steekt dat zij afgewezen worden door vrouwen, zelfs door vrouwen die wél seks hebben met andere mannen. Ik ben vaker door mannen voor hoer/slet uitgemaakt omdat ik geen seks met hen wilde dan door mannen met wie ik het bed deelde al was dat een one-night-stand.
pi_140668568
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 14:38 schreef inslagenreuring het volgende:
Tot slot: zij doet daar niemand kwaad mee, maar ze moet niet gek opkijken als ze hierdoor bepaalde mannen/relaties misloopt. Er zijn ook mensen die een dergelijk seksleven gewoon onhygiënisch vinden.
Dat is dan mooi want zulke mannen kan je missen als kiespijn.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 14:45:53 #258
37769 erodome
Zweefteef
pi_140668580
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 14:43 schreef Ouder1 het volgende:

Ik denk dat het veel mannen steekt dat zij afgewezen worden door vrouwen, zelfs door vrouwen die wél seks hebben met andere mannen. Ik ben vaker door mannen voor hoer/slet uitgemaakt omdat ik geen seks met hen wilde dan door mannen met wie ik het bed deelde al was dat een one-night-stand.
Oh zo waar dit!!!!

De enige keren dat ik, buiten wat goedbedoelde dirty talk in bed, ben uitgemaakt voor hoer en slet op een nare manier door mannen was als ik ze weigerde voor seks.

Door vrouwen, dat is een heel ander verhaal, maar bij mannen klopt dit als een bus, irl dan...
  dinsdag 3 juni 2014 @ 14:46:38 #259
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_140668609
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 14:43 schreef erodome het volgende:

[..]

Dus als je een andere seksuele moraal hebt ben je niet hygienisch en niet geestelijk rein?
Kan je daar wat over uitwijden, want het maakt me nieuwschierig...
Het gaat met name om de mate van ontvankelijkheid, van de mensen die geen problemen hebben met de ene zwetende vreemde na de andere op/onder zich te hebben.

Aan die openheid en 'allowance of intrusion' met allerlei gespuis kan ik mij niet conformeren.
pi_140668613
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 14:32 schreef erodome het volgende:

Jij wil nu gaan doen alsof je de '(mannelijke) natuur' begrijpt?
pi_140668619
quote:

_O-

Hygiëne als reden opvoeren _O- echt, ik kom niet meer bij. Denk jij ook elke keer dat je seks hebt aan het feit dat er bloed in dat kutje heeft gezeten?
  dinsdag 3 juni 2014 @ 14:47:20 #262
37769 erodome
Zweefteef
pi_140668631
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 14:46 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Jij wil nu gaan doen alsof je de '(mannelijke) natuur' begrijpt?
Beter als die betreffende mannen blijkbaar... Maar ik zal mezelf geen expert willen noemen...
pi_140668657
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 14:43 schreef Ouder1 het volgende:
ben vaker door mannen voor hoer/slet uitgemaakt omdat ik geen seks met hen wilde dan door mannen met wie ik het bed deelde al was dat een one-night-stand.
Dat zegt veel inderdaad _O- . ''Hey, het was lekker, ik ga weer, vieze slet.''

Dat achteraf denken echter...
  dinsdag 3 juni 2014 @ 14:48:15 #264
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_140668659
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 14:47 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

_O-

Hygiëne als reden opvoeren _O- echt, ik kom niet meer bij. Denk jij ook elke keer dat je seks hebt aan het feit dat er bloed in dat kutje heeft gezeten?
Hoe kan ik jou serieus nemen?

Jij hangt met je onzin en zelfingenomen veronderstellingen als een lintworm binnen Fok!

Lees terug, dan weid ik wat verder uit.
pi_140668675
Ik heb nog nooit zo'n emotionele OP gelezen als van dit topic.

ARE YOU FUCKING SERIEUS TS. OMG. HOMMO.
U MAD?
  dinsdag 3 juni 2014 @ 14:49:13 #266
37769 erodome
Zweefteef
pi_140668686
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 14:46 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Het gaat met name om de mate van ontvankelijkheid, van de mensen die geen problemen hebben met de ene zwetende vreemde na de andere op/onder zich te hebben.

Aan die openheid en 'allowance of intrusion' met allerlei gespuis kan ik mij niet conformeren.
Oei zeg, zwetend nog wel, ja nu snap ik je, echt heel ernstig...

Zie je seks echt zo? Als gore zwetende mensen, als een vrouw die mannen die zich opdringen toelaat? Dan snap ik waar je beeld vandaan komt, maar ik kan me er maar bar weinig bij voorstellen.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 14:51:05 #267
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_140668735
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 14:49 schreef erodome het volgende:

[..]

Oei zeg, zwetend nog wel, ja nu snap ik je, echt heel ernstig...

Zie je seks echt zo? Als gore zwetende mensen, als een vrouw die mannen die zich opdringen toelaat? Dan snap ik waar je beeld vandaan komt, maar ik kan me er maar bar weinig bij voorstellen.
Nu kan je het gaan ridiculiseren, dat kan.

Of je accepteert het feit dat niet iedereen maar lekker gaat naaien met de eerste de beste. Waarom zou ik mij daarvoor moeten verdedigen? Ik naai niet met iedereen, ik ben selectief en heb een specifieke comfort-zone. Nou booh-booh. Draai het lekker om zeg :')
  dinsdag 3 juni 2014 @ 14:51:06 #268
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_140668736
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 14:46 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Dat is jouw persoonlijke keuze. En mensen die er anders over denken, die minacht je.
pi_140668811
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 14:48 schreef inslagenreuring het volgende:
Hoe kan ik jou serieus nemen?
Hoe kan ik jou serieus nemen? Anders dan meewarig mijn hoofd schudden over zoveel hypocrisie en domheid.

Echt man.. met je opmerking over hygiëne en geestelijke reinheid en vervolgens seks ook nog gaan omschrijven als iets smerigs met vieze zwetende lijven. OMG. Ik kan me niet voorstellen dat je zelf aan seks doet als je daar met zoveel afkeer over spreekt, dan moet het voor jou wel iets heel walgelijks en afstotends zijn om te doen.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 14:53:33 #270
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_140668816
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 14:18 schreef Purrrp het volgende:

[..]

Eh wat de neuk bedoel je daar mee
Nou dat zijn ook dubbele standaarden.

Of (behoren vrouwen) slechts lichamelijk te verschillen, maar niet in gedrag?

En dan bedoel ik met 'behoren te' of het gewaardeerd wordt.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 14:53:37 #271
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_140668818
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 14:51 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dat is jouw persoonlijke keuze. En mensen die er anders over denken, die minacht je.
Minachten is overtrokken.

Omdat iets niet mijn persoonlijke voorkeur geniet, minacht ik het niet meteen.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 14:54:57 #272
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_140668854
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 14:53 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Minachten is overtrokken.

Ik vind je in je reacties wel heel minachtend. Je steekt je walging en afkeuring niet bepaald onder stoelen of banken.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 14:55:08 #273
37769 erodome
Zweefteef
pi_140668859
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 14:51 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Nu kan je het gaan ridiculiseren, dat kan.

Of je accepteert het feit dat niet iedereen maar lekker gaat naaien met de eerste de beste. Waarom zou ik mij daarvoor moeten verdedigen? Ik naai niet met iedereen, ik ben selectief en heb een specifieke comfort-zone. Nou booh-booh. Draai het lekker om zeg :')
Je ridiculiseert het ook andersom, ik doe alleen hetzelfde als wat jij doet. Spiegeltje noemen we dat.

Iemand die wel seks heeft zonder in een relatie te zitten gaat maar zeer zelden met de eerste de beste naar bed namelijk. Die laat niet toe dat elke willekeurige man zwetend op haar duikt. Dat is wel degelijk geheel wederzijds en vaak selectiever dan je lief is.

Je hoeft niet met iedereen te "naaien", dat je er een (serieel) monogaam beeld op nahoudt is helemaal niets mis mee, dat je een partner zoekt die daar ook zo over denkt is niet meer dan logisch zelfs.
Maar jouw idee bij mensen die dat niet hebben is zo krom als maar kan en zeer zeker geen algemeen beeld.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 14:55:26 #274
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_140668868
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 14:53 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Hoe kan ik jou serieus nemen? Anders dan meewarig mijn hoofd schudden over zoveel hypocrisie en domheid.

Echt man.. met je opmerking over hygiëne en geestelijke reinheid en vervolgens seks ook nog gaan omschrijven als iets smerigs met vieze zwetende lijven. OMG. Ik kan me niet voorstellen dat je zelf aan seks doet als je daar met zoveel afkeer over spreekt, dan moet het voor jouw wel iets heel walgelijks en afstotends zijn om te doen.
Het ging mij meer om de verscheidenheid in seksueel contact, maar dat het zweten daar wilt uitlichten, be my guest. Niet je eerste selectieve hersenscheet maar goed. Seks is prima, doe het ook ruim voldoende. Bedankt voor je bezorgdheid maar dat is nergens voor nodig.
pi_140668870
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 14:51 schreef inslagenreuring het volgende:
Ik naai niet met iedereen
Hoe kom jij op het idee dat een vrouw die een periode 4 mannen per jaar in haar bed heeft, iedereen naait? Denk jij echt dat zo'n vrouw de meerderheid van de mannen die haar benadert voor seks neukt? Denk jij dat echt? 8)7
pi_140668876
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 14:54 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik vind je in je reacties wel heel minachtend. Je steekt je walging en afkeuring niet bepaald onder stoelen of banken.
Pot ketel verhaal bij hem.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 14:56:48 #277
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_140668899
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 14:55 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Pot ketel verhaal bij hem.
Alleen dat ziet hij niet. Of hij doet alsof hij het niet ziet.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 14:58:36 #278
37769 erodome
Zweefteef
pi_140668955
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 14:53 schreef Westerling het volgende:

[..]

Nou dat zijn ook dubbele standaarden.

Of (behoren vrouwen) slechts lichamelijk te verschillen, maar niet in gedrag?

En dan bedoel ik met 'behoren te' of het gewaardeerd wordt.
Misschien moet je dat idee van gedrag eens bijstellen, want feit blijft dat overal waar de zware dwang eraf gaat, waar de vrouw geen gevaar meer loopt als ze een wat ruimere seksuele moraal heeft het gros van de vrouwen daar in meer of minder mate gebruik van maakt.

DAT verteld je dat het natuurlijke gedrag van de vrouw helemaal niet zo ver af ligt van het natuurlijke gedrag van de man op dit gebied. Natuurlijk is daar variatie in, net als bij mannen.
pi_140669004
quote:
12s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 14:55 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Het ging mij meer om de verscheidenheid in seksueel contact,
Leg even uit hoe het viezer is om het lichaam van een vrouw aan te raken die 5 maal seks heeft gehad in een jaar met verschillende mannen dan om het lichaam van een vrouw aan te raken die 5 maal seks heeft gehad in een jaar met 1 man?
Heb jij geen seksuele voorlichting gehad en denk jij dat het zaad (ook bij condoom gebruik) zich verzamelt in een vrouw tot aan haar dood? En dat jouw pielemuis daar dan in zit te roeren?
  dinsdag 3 juni 2014 @ 15:00:49 #280
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_140669017
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 14:55 schreef erodome het volgende:

[..]

Je ridiculiseert het ook andersom, ik doe alleen hetzelfde als wat jij doet. Spiegeltje noemen we dat.

Iemand die wel seks heeft zonder in een relatie te zitten gaat maar zeer zelden met de eerste de beste naar bed namelijk. Die laat niet toe dat elke willekeurige man zwetend op haar duikt. Dat is wel degelijk geheel wederzijds en vaak selectiever dan je lief is.

Je hoeft niet met iedereen te "naaien", dat je er een (serieel) monogaam beeld op nahoudt is helemaal niets mis mee, dat je een partner zoekt die daar ook zo over denkt is niet meer dan logisch zelfs.
Maar jouw idee bij mensen die dat niet hebben is zo krom als maar kan en zeer zeker geen algemeen beeld.
Het gaat mij om de schijnbaar marginale band die nodig is bij gelijkgestemden. Er is überhaupt geen band nodig, als je elkaar maar aantrekkelijk vindt.

Als je wisselend seksueel contact hebt, dan vind ik je maar een simpel figuur.
pi_140669044
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 14:47 schreef erodome het volgende:
Beter als die betreffende mannen blijkbaar... Maar ik zal mezelf geen expert willen noemen...
Ieder z'n waanbeeld, zeggen we dan maar, hè. Je doet hetzelfde als iedereen: een eigen waarheid creëren waar je je prettig bij voelt.
pi_140669085
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:00 schreef inslagenreuring het volgende:
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 14:53 schreef inslagenreuring het volgende:
pi_140669112
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:02 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

[..]

Scherp als een mes.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 15:04:07 #284
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_140669117
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:00 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Leg even uit hoe het viezer is om het lichaam van een vrouw aan te raken die 5 maal seks heeft gehad in een jaar met verschillende mannen dan om het lichaam van een vrouw aan te raken die 5 maal seks heeft gehad in een jaar met 1 man?
Heb jij geen seksuele voorlichting gehad en denk jij dat het zaad (ook bij condoom gebruik) zich verzamelt in een vrouw tot aan haar dood? En dat jouw pielemuis daar dan in zit te roeren?
Zit er een kras op je plaat ofzo?
Waarom het 'viezer' is? :')

Waarom ga je liever thuis naar de WC dan op een openbaar toilet?
  dinsdag 3 juni 2014 @ 15:04:27 #285
37769 erodome
Zweefteef
pi_140669128
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:00 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Het gaat mij om de schijnbaar marginale band die nodig is bij gelijkgestemden. Er is überhaupt geen band nodig, als je elkaar maar aantrekkelijk vindt.

Toch minachting dus...

Ik kan hierin alleen voor mezelf spreken, maar geen liefde staat niet gelijk aan geen band voor mij. Ik vind het persoonlijk een fijn iets om met meerdere mensen een bepaalde band aan te gaan. Soms voor alleen een nacht, soms voor vaker(en meer dan seks alleen).
Ik ben niet bang dat die band wat afdoet aan de band die ik met mijn partner heb, vind die "verdieping" die ik heb met anderen zeer fijn.

Ik kan niet stellen dat seks niets voorstelt, het stelt wel wat voor, anders was het de moeite niet waard geweest.
pi_140669129
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:03 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Scherp als een mes.
Duurde maar liefst 7 minuten voordat ie zichzelf tegensprak.
pi_140669157
Mensen die Inslagenreuring niet verstaan snappen :')
  dinsdag 3 juni 2014 @ 15:05:52 #288
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_140669178
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:00 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

_O-
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 15:06:39 #289
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_140669200
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:02 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

[..]

Ik minachtte het ook niet meteen, maar in 2e instantie.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 15:06:50 #290
37769 erodome
Zweefteef
pi_140669210
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:01 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Ieder z'n waanbeeld, zeggen we dan maar, hè. Je doet hetzelfde als iedereen: een eigen waarheid creëren waar je je prettig bij voelt.
Geen waanbeeld, gewoon realiteit.

Maar vertel me dan eens, hoe kan het dat vrouwen in het algemeen genomen een lossere seksuele moraal met beide handen aangrijpen(van seriele monogamie tot losse sekspartners) zodra de zware dwang eraf gaat? Als dat niet in de natuur van de vrouw zou zitten, hoe kan het dan dat dit overal waar die dwang eraf gaat het beeld is?

En hoe kan het dat zoveel mannen helemaal niet zitten met het feit dat hun dame meerdere sekspartners heeft gehad als het mannelijk instinct is om dat af te keuren?
  dinsdag 3 juni 2014 @ 15:08:16 #291
37769 erodome
Zweefteef
pi_140669256
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:04 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Zit er een kras op je plaat ofzo?
Waarom het 'viezer' is? :')

Waarom ga je liever thuis naar de WC dan op een openbaar toilet?
Omdat een openbare wc tussendoor niet schoongemaakt wordt?

Nogal een rare vergelijking dus als je het over mensen hebt die seks hebben....
  dinsdag 3 juni 2014 @ 15:08:33 #292
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_140669269
quote:
11s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:05 schreef complicate het volgende:
Nee ik ben "bekrompen, veroordelend en minachtend" bezig :'(

as ever geef ik maar gewoon mijn mening. Er zijn gewoon de usual suspects die hiermee niet kunnen omgaan :P
  dinsdag 3 juni 2014 @ 15:08:34 #293
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_140669270
quote:
11s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:05 schreef complicate het volgende:
Snappen en zijn mening delen, zijn twee verschillende dingen.
pi_140669282
quote:
8s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:06 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Ik minachtte het ook niet meteen, maar in 2e instantie.
Nee is goed joh.
pi_140669297
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:06 schreef erodome het volgende:

[..]

Geen waanbeeld, gewoon realiteit.

Maar vertel me dan eens, hoe kan het dat vrouwen in het algemeen genomen een lossere seksuele moraal met beide handen aangrijpen(van seriele monogamie tot losse sekspartners) zodra de zware dwang eraf gaat? Als dat niet in de natuur van de vrouw zou zitten, hoe kan het dan dat dit overal waar die dwang eraf gaat het beeld is?

En hoe kan het dat zoveel mannen helemaal niet zitten met het feit dat hun dame meerdere sekspartners heeft gehad als het mannelijk instinct is om dat af te keuren?
Omdat vrouwen van nature hypergaam zijn (sletjes zijn) en rondslapen totdat ze een man vinden die hun onder controle kan houden.
pi_140669305
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:08 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

as ever geef ik maar gewoon mijn mening. Er zijn gewoon de usual suspects die hiermee niet kunnen omgaan :P
Typisch zulke figuren hè :P Geef maar jouw mening jongen, je doet het goed. ;)
  dinsdag 3 juni 2014 @ 15:09:47 #297
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_140669312
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:08 schreef erodome het volgende:

[..]

Omdat een openbare wc tussendoor niet schoongemaakt wordt?

Nogal een rare vergelijking dus als je het over mensen hebt die seks hebben....
Daar dumpt ook iedereen zijn product. En die worden wel schoongemaakt hoor.
  dinsdag 3 juni 2014 @ 15:09:55 #298
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_140669319
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:08 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]

Je bedient je nogal van de overdrijving. Daar kun je een reactie op verwachten.

En volgens mij is dat precies wat je beoogt, of je bent toch dommer dan ik je inschat.
pi_140669331
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:08 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Snappen en zijn mening delen, zijn twee verschillende dingen.
Iedereen heeft zijn manier om zijn standpunt te delen. Niks mis mee.
pi_140669344
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 juni 2014 15:09 schreef cpanker het volgende:

[..]

Omdat vrouwen van nature hypergaam zijn (sletjes zijn) en rondslapen totdat ze een man vinden die hun onder controle kan houden.
Ah, koning evolutie is er ook. :') _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')