abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_140197774

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo :)

Ook dit jaar willen we weer vanuit dit topic meedoen met de Rotterdam Ekiden, op 5 juli 2014. De Ekiden is een estafetteloop, zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km. In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand. Een leuke gelegenheid om samen aan een wedstrijd mee te doen, ieder in zijn eigen tempo. ( www.rotterdamekiden.nl )

Heb je interesse om mee te doen, stuur dan een pm naar MaleDuck.

Overzicht deelnemers:
https://docs.google.com/s(...)ClcgXqra51s-sPQ/edit

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellen
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2014 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Why we run
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters

[ Bericht 0% gewijzigd door Zwabberhark op 22-05-2014 09:30:30 ]
  woensdag 21 mei 2014 @ 11:03:20 #2
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_140197825
Hé, ik zag een (voor mij) nieuwe in het topic: Welkom *O*
en succes met trainen voor de halve *O*

Ik ben ook voor de halve aan het trainen. Dwz: ik begin daar weer mee want ik ben er even uit geweest (heel even) en nu eerst weer opbouwen naar wat ik eerst liep (10-15 km)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  woensdag 21 mei 2014 @ 11:03:38 #3
89879 YUR
E stands for Excellent
  woensdag 21 mei 2014 @ 11:06:50 #4
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_140197927
:D Ik gooi m'n RunKeeper dingen ook meestal op FB maar als ik daarmee zou willen patsen moet ik eerst ff 20 kilo afvallen en nog 2 jaar trainen. Ik ben gewoon niet snel en ook als het kut ging post ik het gewoon. Vrienden en collega's die ook lopen vinden het leuk en de rest zoekt maar uit wat ie ermee wil.
pi_140198002
Waarom mijn rondje van vanmorgen eigenlijk toch leuk was.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 21 mei 2014 @ 11:09:22 #6
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_140198004
quote:
Liever dat, dan mensen die steeds lopen te janken op FB
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  woensdag 21 mei 2014 @ 11:09:29 #7
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_140198008
Zoooo was dat even een partij lekker genieten zeg *O*
Omdat ik van de fysio maar 3x 10 minuten mocht lopen, vond ik dat ik dan wel hard mocht. Dus ik heb 2 intervallen in een voor mij hoog tempo gedaan. Hartslag net niet door het dak maar het was duidelijk een korte termijn snelheid ;-)
Laatste interval rustig aan gedaan. Wilde hartslag rond de 140 houden maar dat werd (grotendeels) net onder de 150. Naja, ook goed. Het voelde in ieder geval als een tempo dat ik 15 km vol zou kunnen houden dus dat leek me heel gezond.

Heerlijk weer,wat aan de warme kant, maar ik heb er zo van genoten dat ik me weer mocht uitleven, dan ga ik niet miepen over het weer ;)

Blije murmeli

SPOILER
pi_140198011
quote:
Ik kan dat wel begrijpen. Niet ieder loopje is het waard om aan iedereen te laten zien, dus ik word ook wel eens moe van de mensen die hun runkeeper-account standaard aan fb koppelen. (Vooral Runkeeper, want daar heb ik geen account, dus ik zie de details niet eens.)

Wedstrijden en bijzondere trainingen: ja laat zien! Altijd interessant.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 21 mei 2014 @ 11:12:01 #9
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_140198081
T topic was vol muts :')

quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 09:53 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

_O-
En nee, dat ligt denk ik niet aan jou. Ik heb hetzelfde. Toch mooi dat je kan vertellen dat je alles hebt gegeven en helemaal kapot ging :P
Dat idd, ik hing voor dood over t hek bij te komen omdat ik zo aan t trillen was zondag. En dan hebben we t over een kleine 3,3 km. Maar hey, ik heb t gedaan en daar ben ik trots op. Die bankzitters moeten het eerst nog maar eens doen.
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 21 mei 2014 @ 11:12:22 #10
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_140198091
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 21 mei 2014 @ 11:13:29 #11
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_140198119
Ik hoorde van de week een discussie en ben best benieuwd hoe jullie daar over denken. Ik ben er nl nog niet over uit.

Is een vaste afstand voor iemand die snel of langzaam loopt zwaarder?
De snelle geeft meer, en is dus ook sneller klaar.
De langzamere geeft vanuit die persoon gezien ook zoveel als kan, maar is wel langer bezig.
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 21 mei 2014 @ 11:14:02 #12
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_140198143
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 11:09 schreef pijll het volgende:

[..]

Ik kan dat wel begrijpen. Niet ieder loopje is het waard om aan iedereen te laten zien, dus ik word ook wel eens moe van de mensen die hun runkeeper-account standaard aan fb koppelen. (Vooral Runkeeper, want daar heb ik geen account, dus ik zie de details niet eens.)

Wedstrijden en bijzondere trainingen: ja laat zien! Altijd interessant.
Ik heb het standaard aan staan in endo. :@
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 21 mei 2014 @ 11:14:50 #13
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_140198170
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 11:14 schreef Murmeli het volgende:

[..]

ik ook :@
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 21 mei 2014 @ 11:16:36 #14
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_140198225
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 11:12 schreef Ynske het volgende:
T topic was vol muts :')

[..]

Dat idd, ik hing voor dood over t hek bij te komen omdat ik zo aan t trillen was zondag. En dan hebben we t over een kleine 3,3 km. Maar hey, ik heb t gedaan en daar ben ik trots op. Die bankzitters moeten het eerst nog maar eens doen.
wie is muts?
(ik volg het niet meer)

wbt je vraag: géén idee!
pi_140198232
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 11:14 schreef Murmeli het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 11:14 schreef Ynske het volgende:

[..]

ik ook :@
Ja? Dus? Nou en? Geen mij 1 reden waarom jullie je iets van mijn mening aan zouden moeten trekken?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 21 mei 2014 @ 11:16:53 #16
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_140198233
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 11:16 schreef Murmeli het volgende:

[..]

wie is muts?
(ik volg het niet meer)

wbt je vraag: géén idee!
ik, k zat weer eens in een gesloten topic te posten :D
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 21 mei 2014 @ 11:17:49 #17
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_140198277
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 11:16 schreef pijll het volgende:

[..]

[..]

Ja? Dus? Nou en? Geen mij 1 reden waarom jullie je iets van mijn mening aan zouden moeten trekken?
Omdat we vrouwen zijn en ons overal wat van aantrekken!

@yns: hahaha, muts ;)
pi_140198284
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 11:09 schreef Ynske het volgende:

[..]

Liever dat, dan mensen die steeds lopen te janken op FB
Het ergste is vaguebooking. Dat mensen iets vaags plaatsen met als bedoeling dat mensen dan gaan vragen wat er aan de hand is.
pi_140198299
quote:
Dat is wel een beetje het doel van Facebook "kijk eens hoe leuk ik het heb".
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_140198303
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 11:13 schreef Ynske het volgende:
Ik hoorde van de week een discussie en ben best benieuwd hoe jullie daar over denken. Ik ben er nl nog niet over uit.

Is een vaste afstand voor iemand die snel of langzaam loopt zwaarder?
De snelle geeft meer, en is dus ook sneller klaar.
De langzamere geeft vanuit die persoon gezien ook zoveel als kan, maar is wel langer bezig.
Als je normaal gesproken 10 kilometer in 45 minuten loopt, dan kan ik mij niet voorstellen dat het zwaar is om dezelfde afstand in een uur te lopen.
pi_140198308
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 11:09 schreef Murmeli het volgende:
Zoooo was dat even een partij lekker genieten zeg *O*
Omdat ik van de fysio maar 3x 10 minuten mocht lopen, vond ik dat ik dan wel hard mocht. Dus ik heb 2 intervallen in een voor mij hoog tempo gedaan. Hartslag net niet door het dak maar het was duidelijk een korte termijn snelheid ;-)
Laatste interval rustig aan gedaan. Wilde hartslag rond de 140 houden maar dat werd (grotendeels) net onder de 150. Naja, ook goed. Het voelde in ieder geval als een tempo dat ik 15 km vol zou kunnen houden dus dat leek me heel gezond.

Heerlijk weer,wat aan de warme kant, maar ik heb er zo van genoten dat ik me weer mocht uitleven, dan ga ik niet miepen over het weer ;)

Blije murmeli

SPOILER
Maareuhm, je bent niet voor niets naar de fysio gegaan. Fijn dat je blij bent hoor, maar ik snap niet dat je dan vind dat je wel hard mag omdat je maar 3x10 mag. Nu ken jij natuurlijk je eigen lijf het beste, maar zou zo zonde zijn als het lang gaat duren.

Ik heb er weer 7 KM opzitten. mosselmossel kwam thuis van zijn rondje, had het bloedheet gehad en ik vind dat geen signaal om mijn zwarte shirtje even te verruilen voor wat luchtigers. Eerste 2,5 km in normaal duurlooptempo, maar dat was met de benauwdheid en de zon wat te snel. Na een kort stukje wandelen daarna weer lekker gelopen tot 5,5 km, toen stond er geen zuchtje wind, geen schaduw en heb ik weer een stukje gewandeld.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 21 mei 2014 @ 11:18:49 #22
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_140198314
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 11:18 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Het ergste is vaguebooking. Dat mensen iets vaags plaatsen met als bedoeling dat mensen dan gaan vragen wat er aan de hand is.
owja dat is echt rete irritant
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 21 mei 2014 @ 11:20:09 #23
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_140198347
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 11:18 schreef Devv het volgende:

[..]

Als je normaal gesproken 10 kilometer in 45 minuten loopt, dan kan ik mij niet voorstellen dat het zwaar is om dezelfde afstand in een uur te lopen.
Ik loop een HM in 1u40. Soms speel ik voor haas/rem voor mijn schoonvader, en dan loop ik m in 2u08. Dat kan best zwaar zijn, omdat je dan toch een lichamelijke inspanning van ruim 2 uur levert
F means you're fucked
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 21 mei 2014 @ 11:20:12 #24
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_140198350
quote:

[..]

dat is niet wat ik bedoel

Persoon A: Loopt op 10 km 45 min, en doet hier echt goed zijn best op.
Persoon B: Loopt op 10 km 1.15 min op, en doet hier ook echt goed zijn best op. Deze persoon is/kan gewoon niet sneller.

Is het dan voor beide even zwaar? Of zwaarder voor Persoon A? Of juist zwaarder voor Persoon B omdat die langer onderweg is?
Today is life -

Dale Carnegie
pi_140198356
quote:

[..]

Ja en dan vraag je wat er is en dan krijg je niks... Met zo'n huilsmiley er bij..

Echt
I solemnly swear i'm up to no good
pi_140198373
quote:

[..]

Inchecken als je net voorbij het Antoni van Leeuwenhoek Ziekenhuis loopt ftw.

* Devv mag daar eigenlijk geen grapjes over maken o|O
pi_140198382
quote:

[..]

Juist! Daar reageer ik standaard niet op
Loopjes en fietsritjes vind ik meestal wel leuk om te zien, krijgen van mij meestal ook wel een like, al is het maar ter motivatie.
pi_140198401
quote:
99s.gif Op woensdag 21 mei 2014 10:53 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Dat en bierfoto's natuurlijk
Nee geen bierfoto's, dan krijg ik meteen weer het stempeltje "alcoholist" even afgezien of dat terecht is of niet
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 21 mei 2014 @ 11:22:53 #29
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_140198444
quote:
1s.gif Op woensdag 21 mei 2014 11:21 schreef cafca het volgende:

[..]

Juist! Daar reageer ik standaard niet op
Loopjes en fietsritjes vind ik meestal wel leuk om te zien, krijgen van mij meestal ook wel een like, al is het maar ter motivatie.
O+
Today is life -

Dale Carnegie
pi_140198456
Niets is erger dan foto's van ugly ass kids. Dan zie ik nog liever dat je twee stappen buiten de deur hebt gedaan met RunKeeper.

[ Bericht 24% gewijzigd door Devv op 21-05-2014 11:28:54 (hihi) ]
pi_140198462
Ik heb nog geen filmpje van leiden.. :(

Over het marathon verhaal; misschien kan 'stoer doen' of 'meedoen' je motivatie zijn om te beginnen, maar volgens mij vergt het trainen voor en uitlopen van een marathon toch wel zoveel intrinsieke motivatie van mensen dat je daar niet aan moet gaan twijfelen.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_140198499
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 11:20 schreef Ynske het volgende:

[..]

Persoon B: Loopt op 10 km 1.15 min op, en doet hier ook echt goed zijn best op. Deze persoon is/kan gewoon niet sneller.

Is het dan voor beide even zwaar? Of zwaarder voor Persoon A? Of juist zwaarder voor Persoon B omdat die langer onderweg is?
Er vanuit gaan dat beide op 100% van hun kunnen lopen: Persoon B.
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_140198516
Irritante mensen op Facebook komen bij mij in de negeerstand, zodat ik die berichten niet hoef te zien. Ik houd ze wel als "vriend" om eventueel ander gezeur te voorkomen. Tot ze me blijven uitnodigen voor "leuke" spelletjes. Dan ontvriend ik ze. Gewoon, zomaar.

En loopjes op Facebook: van sommige mensen kan ik het hebben, van sommige niet.
pi_140198520
Ik zou graag willen weten wie hardloopberichtjes op FB irritant vinden, want daar wil ik dan heel graag vriendjes mee worden.

Zelf loop ik inderdaad puur voor FB.
pi_140198550
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 11:25 schreef hatsaflats het volgende:
Irritante mensen op Facebook komen bij mij in de negeerstand, zodat ik die berichten niet hoef te zien. Ik houd ze wel als "vriend" om eventueel ander gezeur te voorkomen. Tot ze me blijven uitnodigen voor "leuke" spelletjes. Dan ontvriend ik ze. Gewoon, zomaar.
die spellen kan je toch ook blokkeren?
  woensdag 21 mei 2014 @ 11:27:30 #36
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_140198566
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 11:18 schreef Gogo83 het volgende:

[..]

Maareuhm, je bent niet voor niets naar de fysio gegaan. Fijn dat je blij bent hoor, maar ik snap niet dat je dan vind dat je wel hard mag omdat je maar 3x10 mag. Nu ken jij natuurlijk je eigen lijf het beste, maar zou zo zonde zijn als het lang gaat duren.

Ik heb er weer 7 KM opzitten. mosselmossel kwam thuis van zijn rondje, had het bloedheet gehad en ik vind dat geen signaal om mijn zwarte shirtje even te verruilen voor wat luchtigers. Eerste 2,5 km in normaal duurlooptempo, maar dat was met de benauwdheid en de zon wat te snel. Na een kort stukje wandelen daarna weer lekker gelopen tot 5,5 km, toen stond er geen zuchtje wind, geen schaduw en heb ik weer een stukje gewandeld.
Ik denk dat ik het verkeerd/onduidelijk heb gezegd. De fysio zei dat ik op mijn eigen snelheid mag lopen en dan dus de tijdsduur opbouwen. Dit omdat ik afgelopen vrijdag en zondag al had gelopen op wat rustiger tempo en dat ging gewoon goed (waarvan afgelopen vrijdag al wel een keer 10 minuten op hetzelfde tempo als vandaag).
Ik ben op zich ook wel weer gewoon heel, maar moet het niet te gek gaan maken gewoon.
Dus naar mijn idee is dat dan: niet ineens 12 km/u gaan lopen want dat doe ik normaal niet. En niet ineens een uur achter elkaar lopen op 10 km/u want dat is een te grote stap in 1 keer.
pi_140198573
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 11:25 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik zou graag willen weten wie hardloopberichtjes op FB irritant vinden, want daar wil ik dan heel graag vriendjes mee worden.

Ja, leuk. Dan kunnen we bij elkaar gaan reageren zodat de statistieken hoger in de feed van andere mensen komen.
pi_140198578
quote:
99s.gif Op woensdag 21 mei 2014 11:26 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Die mensen die je uitnodigen voor die spelletjes verdienen om tenminste ontvriend te worden, eventueel nog een lijfstraf...
pi_140198599
Ik zag laatst iemand die had 0km gelopen met Runkeeper. Blijkbaar post die app al op het moment dat je hem opstart.
Dus ik meteen reageren: "rust is ook training! ;) "
Haalde hij meteen het bericht weg.....
pi_140198601
quote:
99s.gif Op woensdag 21 mei 2014 11:26 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Er komen steeds weer nieuwe spelletjes.
pi_140198626
quote:

[..]

he je post ongeveer mijn cijfers. Normaal moet 10 km in 45 min ongeveer mijn max zijn. Vandaag was 10 km in 1:00 al vrij zwaar.
  woensdag 21 mei 2014 @ 11:29:23 #42
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_140198627
Uitnodigingen voor spelletjes zijn echt stom.
Ik had eerst niet door dat dat spontaan ging enzo dus toen heb ik heel veel mensen gespamd met mijn candycrush :(
Daarna heb ik het hele spel gewoon overal weggemikt. Ik ging 's nachts snoepjes voor me zien. leek me niet geheel gezond :o
  woensdag 21 mei 2014 @ 11:30:39 #43
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_140198669
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 11:28 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ja, echt zo spuugirritant!
pi_140198700
Endomondo op FB. O+
pi_140198771
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 11:28 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ja herkenbaar (moeders is werkeloos), dan af en toe maar het lijstje langs om het eea te blokkeren en uit mijn feed te halen. Evenals de mensen die naast de spellen nog steeds geen hol te doen hebben (ergo elke ochtend een plaatje plaatsen om je een fijne dag te wensen, god 12x per dag te bedanken dat ze zo gezegend zijn, constant hun 'sieraden' (kuch*kralenaaneentouwtje*kuch) zaak te promoten.)

Kost wat tijd, maar die blijft wel lekker schoon zo *O*

Ook heel leuk tijdens verjaardagen als er gevraagd wordt waarom ik nooit reageer :')
pi_140198796
quote:
99s.gif Op woensdag 21 mei 2014 11:34 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Ja herkenbaar (moeders is werkeloos), dan af en toe maar het lijstje langs om het eea te blokkeren en uit mijn feed te halen. Evenals de mensen die naast de spellen nog steeds geen hol te doen hebben (ergo elke ochtend een plaatje plaatsen om je een fijne dag te wensen, god 12x per dag te bedanken dat ze zo gezegend zijn, constant hun 'sieraden' (kuch*kralenaaneentouwtje*kuch) zaak te promoten.)

Kost wat tijd, maar die blijft wel lekker schoon zo *O*

Ook heel leuk tijdens verjaardagen als er gevraagd wordt waarom ik nooit reageer :')

Vaak zijn het dezelfde mensen. Maar ik kan me voorstellen dat je je moeder niet van Facebook kunt knikkeren.
  woensdag 21 mei 2014 @ 11:36:04 #47
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_140198806
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 11:35 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Vaak zijn het dezelfde mensen. Maar ik kan me voorstellen dat je je moeder niet van Facebook kunt knikkeren.
Mwah O-)
pi_140198830
quote:
1s.gif Op woensdag 21 mei 2014 11:31 schreef sylvesterrr het volgende:
Endomondo op FB. O+
Ik vind dat lastig, moet ik dan de activiteit liken op FB, of op Endo of allebei?
Net zoals verjaardagen, moet ik dan op FB iets roepen, of via whatsapp, of ook weer allebei?

Lastig hoor, social media.
pi_140198846
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 11:29 schreef Murmeli het volgende:
Uitnodigingen voor spelletjes zijn echt stom.
Ik had eerst niet door dat dat spontaan ging enzo dus toen heb ik heel veel mensen gespamd met mijn candycrush :(
Daarna heb ik het hele spel gewoon overal weggemikt. Ik ging 's nachts snoepjes voor me zien. leek me niet geheel gezond :o
Ik heb dat met jelly splash :@
pi_140198860
Begin afkickverschijnselen te krijgen. Hopelijk zijn de voetjes genoeg geheeld voor zondag O+ *O*
Ja doei.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 21 mei 2014 @ 11:38:25 #51
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_140198870
Glitterplaatjes op FB :X
Today is life -

Dale Carnegie
pi_140198874
quote:

[..]

"facebook? Daar doe ik niet aan, ik vind Facetime al moeilijk genoeg" O+
pi_140198897
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 11:36 schreef Guard het volgende:

[..]

Ik vind dat lastig, moet ik dan de activiteit liken op FB, of op Endo of allebei?
Net zoals verjaardagen, moet ik dan op FB iets roepen, of via whatsapp, of ook weer allebei?

Ligt eraan hoe goed ik diegene ken haha.
pi_140198910
Ik heb het maar makkelijk zonder Facebook en al die first world struggles!
Jack does it in real time...
pi_140198914
quote:

[..]

Op FB? Via FB messenger? Op Endomondo? Op Garmin Connect? Hier in het forum? Via DM hier? Wachten tot je iemand IRL spreekt?

Het leven zou makkelijker zijn als ik jullie alleen via fok spreek. Ik meld mij bij deze af voor 1 juni.
pi_140198922
quote:

[..]

Nee dat gaat hem niet worden :p

Heeft ook zijn nadelen hoor, als je er pas nadat de chemo afgerond is achter komt dat iemand ziek is ofzo
pi_140198968
quote:
99s.gif Op woensdag 21 mei 2014 11:39 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Nee dat gaat hem niet worden :p

Heeft ook zijn nadelen hoor, als je er pas nadat de chemo afgerond is achter komt dat iemand ziek is ofzo
Ja dat soort dingen idd :@
  woensdag 21 mei 2014 @ 11:42:59 #58
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_140198998
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 11:39 schreef pijll het volgende:

[..]

Op FB? Via FB messenger? Op Endomondo? Op Garmin Connect? Hier in het forum? Via DM hier? Wachten tot je iemand IRL spreekt?

Het leven zou makkelijker zijn als ik jullie alleen via fok spreek. Ik meld mij bij deze af voor 1 juni.
Gelukkig! Kan ik tenminste met leuke mensen lopen
pi_140199074
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 11:27 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Ik denk dat ik het verkeerd/onduidelijk heb gezegd. De fysio zei dat ik op mijn eigen snelheid mag lopen en dan dus de tijdsduur opbouwen. Dit omdat ik afgelopen vrijdag en zondag al had gelopen op wat rustiger tempo en dat ging gewoon goed (waarvan afgelopen vrijdag al wel een keer 10 minuten op hetzelfde tempo als vandaag).
Ik ben op zich ook wel weer gewoon heel, maar moet het niet te gek gaan maken gewoon.
Dus naar mijn idee is dat dan: niet ineens 12 km/u gaan lopen want dat doe ik normaal niet. En niet ineens een uur achter elkaar lopen op 10 km/u want dat is een te grote stap in 1 keer.
Ah zo.. :) Dan heb ik niks gezegd. ;)
  woensdag 21 mei 2014 @ 11:47:03 #60
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_140199103
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 11:45 schreef Gogo83 het volgende:

[..]

Ah zo.. :) Dan heb ik niks gezegd. ;)
:)
maakt niet uit hoor, ik ben nogal overenthousiast dus ik vind het wel fijn als iemand me afentoe waarschuwt :)
  woensdag 21 mei 2014 @ 11:48:39 #61
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_140199145
quote:

[..]

Dat zal er denk ik aan liggen of ze ook beiden even getraind zijn, makkelijk lopen, de hartslag, vO2 max etc. lijkt me in ieder geval.
Kan me voorstellen dat wanneer persoon A gewoon goed getraind is, fit is en makkelijk hersteld en heeft geleerd goed vlak te kunnen lopen en weet wanneer ie moet drinken etc. hij die afstand een stuk makkelijker in 45 minuten loopt als een ander in 1.15 die weinig loopt en niet in al te beste fysieke staat is.

Zijn gewoon teveel variabelen om zomaar te kunnen zeggen dat het voor persoon A of B makkelijker is of even zwaar.
pi_140199146
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 11:39 schreef pijll het volgende:

[..]
Telt niet als je typo's maakt. Bovendien is het verplicht.
pi_140199205
quote:

[..]

Als de personen allebei op 90% van hun maximale hartslag presteren, is het zwaarder voor B omdat die langer onderweg is. Maar er is ook een kans dat persoon A al langer en harder traint en daardoor dieper kan gaan. Hoe getrainder je wordt, hoe zwaarder je het voor jezelf kunt maken.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_140199472
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 11:23 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik heb nog geen filmpje van leiden.. :(

Wanneer je op http://www.racetimereurope.nl/ gaat zoeken op Leiden en dan de meest recente loop kiest + zoekt met je startnummer lukt het wel.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_140199587
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 11:59 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Wanneer je op http://www.racetimereurope.nl/ gaat zoeken op Leiden en dan de meest recente loop kiest + zoekt met je startnummer lukt het wel.
Oh god, nu heb ik hem wel gezien en wilde ik dat het niet zo was :P Jammer dat de nick zwabberhark al in gebruik is, is wel toepasselijk op dit filmpje. En van die lekkere wapperende wijvenhandjes :P
  woensdag 21 mei 2014 @ 12:08:58 #66
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_140199684
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 12:04 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Oh god, nu heb ik hem wel gezien en wilde ik dat het niet zo was :P Jammer dat de nick zwabberhark al in gebruik is, is wel toepasselijk op dit filmpje. En van die lekkere wapperende wijvenhandjes :P
zwabberinnetje is ook een leuke nick ;)
  woensdag 21 mei 2014 @ 12:23:40 #67
50430 Yuki
Student Midwife
pi_140200078
quote:

[..]

Maakt het uit? Voelt voor mij een beetje als "jij bent knapper/zieliger, want je hebt het zwaarder gehad."

Dat soort "wedstrijdjes", brrrr!

Je hebt 10km gelopen. Top! ^O^
Of dat nou snel, langzaam, makkelijk of zwaar was...

En verder: asjemalolheb! :D
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_140200125
Reactie van Vibram op de locatie voor een evt. clinic op 12 juli *O*

quote:
Dank je wel Nanook voor de tip, we gaan de mogelijkheden bekijken!
Duimen gaat.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 21 mei 2014 @ 12:25:31 #69
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_140200145
quote:
5s.gif Op woensdag 21 mei 2014 12:23 schreef Yuki het volgende:

[..]

Maakt het uit? Voelt voor mij een beetje als "jij bent knapper/zieliger, want je hebt het zwaarder gehad."

nee echt uit maakt t niet, maar ik stond t aan te horen en kon voor mezelf niet echt bepalen wat ik nu zelf ervan vond :D
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 21 mei 2014 @ 12:25:39 #70
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_140200148
Mijn leiden filmpje... Ik zat er zwaar doorheen. Voor de liefhebbers: Startnumer 790, die in het blauw, helemaal gesloopt. :6
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."
  woensdag 21 mei 2014 @ 12:25:58 #71
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_140200161
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 12:24 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Duimen gaat.
*O*
pi_140200261
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 12:25 schreef _MvN_ het volgende:
Mijn leiden filmpje... Ik zat er zwaar doorheen. Voor de liefhebbers: Startnumer 790, die in het blauw, helemaal gesloopt. :6
Maar je loopt nog netjes!

zoek nr 7249 maar eens op, met blauwe sokken :P

Maarja misschien loop ik wel altijd zo 8)7

Een nieuwe sportbh kan ook geen kwaad zo te zien |:(
pi_140200786
quote:

[..]

De likes interesseren mij niet. :P

Mensen om wie ik geef ontvangen een verjaardagskaart, een felicitatie via whatsapp en facebook. Als het even kan ga ik ook nog even langs. :D
pi_140200938
Trainingen enzo zet ik dan ook niet op Facebook eigenlijk. Misschien heel af en toe als ik een afstandsrecord heb of heel veel hoogtemeters heb gemaakt, dat soort dingen.
Wedstrijden is dat anders, dan spam ik meteen FB helemaal vol met verslagen, foto's en statistieken! :P En als je het niet leuk vind, dan zet je mijn nieuwsfeed toch uit :6
Maar dat is dan ook hooguit 1 á 2 keer in de maand ofzo.
pi_140200971
Op mijn FB valt ook weinig te vinden over hardlopen, tenzij het iets "aparts" is. Bijvoorbeeld mijn eerste training na die lange blessures, wedstrijdjes/ PR's, of gewoon hele leuke trainingen door bepaalde ongebruikelijke dingen.
  woensdag 21 mei 2014 @ 12:58:47 #76
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_140201087
FB gebruiken als dagboek is cool
F means you're fucked
pi_140201243
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 12:04 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

:D
Ja zo'n idee krijg ik ook altijd als ik mijzelf terugzie, het voelt veel eleganter he :D
pi_140201245
quote:
5s.gif Op woensdag 21 mei 2014 12:23 schreef Yuki het volgende:

[..]

:{w gezien ik altijd persoon B ben.... ;)
pi_140201786
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 11:28 schreef cafca het volgende:
Ik zag laatst iemand die had 0km gelopen met Runkeeper. Blijkbaar post die app al op het moment dat je hem opstart.
Dus ik meteen reageren: "rust is ook training! ;) "
Haalde hij meteen het bericht weg.....
Bij mijn weten post hij pas na afloop van de training, als je op opslaan hebt gedrukt. En als je instelling zo is, dat de training gedeeld moet worden of Facebook natuurlijk.

Ik had het zelf laatst ook. Getraind, ik zet de training op stop en kijk. Blijkt deze na 70 meter al op pauze te zijn gesprongen. Dus maar niet gedeeld op Facebook om opmerkingen te voorkomen.
Alleen is er dan wel weer een bijdehand die via Runkeeper zelf reageert....
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 21 mei 2014 @ 13:23:05 #80
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_140201825
quote:
99s.gif Op woensdag 21 mei 2014 13:04 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Nog altijd beter dan persoon C die de bank niet afkomt ;)
Today is life -

Dale Carnegie
pi_140201834
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 22:32 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Oja, daarover gesproken, bij ons heeft zondag een hond de hele marathon gelopen met zijn baasje compleet met eigen startnummer. :D

[ afbeelding ]
Dat is zo cute O+

quote:
7s.gif Op dinsdag 20 mei 2014 22:08 schreef Yuki het volgende:

[..]

Utregse Meidenloop :)
Opgegeven *O*
Op dinsdag 29 juli 2014 16:09 schreef Kutmanager het volgende:
Wat een sfeerspons.
pi_140202258
Ik twijfel nog over de Meidenloop. Vorig jaar voor de derde keer meegedaan en toen gezegd dat ik het nooit meer zou doen :+. De start van de 5km en 10km waren tegelijk, rommelig, een drankpost binnen de 1e km waar iedereen zich spontaan op stortte etc..
Maarrr nu is de start van de 10km en 5km gesplitst, dus twijfel ik weer... :+
Nadeel: Rondjes
Voordeel: Was mijn eerste echte loopje wat ik serieus deed dus speciale band en alles :+
  woensdag 21 mei 2014 @ 13:58:13 #83
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_140203101
Wat is nou precies het nadeel van rondjes? Dat je twee keer hetzelfde ziet?
Als het goed is heb je ten tijde van het tweede rondje het snot al voor ogen en let je echt niet meer op de omgeving...

* YUR heeft geen moeite met rondjes
F means you're fucked
  woensdag 21 mei 2014 @ 14:01:11 #84
50430 Yuki
Student Midwife
pi_140203196
quote:
99s.gif Op woensdag 21 mei 2014 13:04 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Haha, ik ook :+
  woensdag 21 mei 2014 @ 14:04:51 #85
50430 Yuki
Student Midwife
pi_140203324
quote:
Ik krijg de melding dat jouw filmpje niet te vinden is -O-
  woensdag 21 mei 2014 @ 14:05:49 #86
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_140203353
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 13:58 schreef YUR het volgende:
Als het goed is heb je ten tijde van het tweede rondje het snot al voor ogen en let je echt niet meer op de omgeving...

Hier herken ik me wel in, plus dat je vaak in het eerste rondje nog profijt hebt van de korte afstand lopers! En op een groter gedeelte van het parcours publiek :)
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_140203719
quote:

Daarom juist... Dan loop je met het snot al voor je ogen en het melkzuur wat uit je oren spuit: "oh nee ben ik hier pas, dan moet ik nog die bocht met famfare door, dan die hele lange straat en die rare extra lus... "
  woensdag 21 mei 2014 @ 14:19:09 #88
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_140203778
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 14:17 schreef Guard het volgende:

[..]

Daarom juist... Dan loop je met het snot al voor je ogen en het melkzuur wat uit je oren spuit: "oh nee ben ik hier pas, dan moet ik nog die bocht met famfare door, dan die hele lange straat en die rare extra lus... "
Mij bij werkt het juist andersom. Heb ik in ieder geval een richtpunt en kan ik gevoelsmatig gaan aftellen en steeds een volgend punt voor mezelf hebben waar ik heen ga. :D
pi_140203808
quote:

[..]

Haha, dit dus :9

Opzich vind ik het ook niet heel erg, maar als ik niet zovaak in die omgeving kom vind ik 1 groot rondje leuker voor wat sight-seeing tijdens het afzien uiteraard :7 :P
pi_140204037
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 14:19 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Mij bij werkt het juist andersom. Heb ik in ieder geval een richtpunt en kan ik gevoelsmatig gaan aftellen en steeds een volgend punt voor mezelf hebben waar ik heen ga. :D
kan beide kanten opwerken inderdaad.
en als je ergens loopt waar je bekend bent met het parcours heb je dat ook met een grote ronde.
Dus eigenlijk maakt het ook niet uit...
Als je maar lol hebt ;)
pi_140204147
quote:

[..]

En dan lijkt het ook nog altijd een heel stuk verder dan het eerste rondje :{
pi_140204241
quote:
Dan was het een lijdenfilmpje.
Ja doei.
pi_140205167
Ik vind het enige nadeel van rondjes dat het aantal deelnemers per rondje zo verschilt. In het eerste rondje struikel je over de andere lopers en kom je niet lekker in je ritme, in het laatste rondje loopt er niemand meer en ga je zelf ook meer aan je moraal twijfelen :P
  woensdag 21 mei 2014 @ 14:58:57 #94
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_140205177
Bijgelezen en even een multiquote om niet weer te gaan kwartetten:

quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 11:20 schreef Devv het volgende:
Inchecken als je net voorbij het Antoni van Leeuwenhoek Ziekenhuis loopt ftw.

* Devv mag daar eigenlijk geen grapjes over maken o|O
En ik mag daar eigenlijk niet even om grinniken o|O

quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 11:25 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik FB puur voor het lopen! :P
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 11:29 schreef Murmeli het volgende:
Bekend probleem. Ben al bijna een jaar clean geloof ik *O*
quote:
99s.gif Op woensdag 21 mei 2014 11:34 schreef CaLeX het volgende:
constant hun 'sieraden' (kuch*kralenaaneentouwtje*kuch) zaak te promoten.
Pardon, reisorganisatie! Da´s heel wat anders natuurlijk >:)
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 12:29 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ga zo toch maar even die filmpjes bekijken 8-)
quote:
Hangt ook af van de grootte van het rondje :P Mijn vaste rondje is 500m, dus dat begin ik nu wel aardig beu te worden. Het was eergisteren echt een openbaring om opeens 3,5km langs de weg te rennen, moet ik vaker gaan doen :Y Probleem blijft dan echter de hoogtemeters, iets té veel van het goede (wij wonen net op een "bult"). Maar vanmiddag gaat vrouwlief naar de stad en dan laat ik me weer droppen en ren terug naar huis, beviel erg goed.
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_140205524
Hmm ik zit een beetje te kijken voor schema's voor de hele marathon, die op Runners World zijn 18 weken. Dan zou ik een week voor mijn halve marathon al moeten beginnen met mijn marathontraining :P Wil zelf idealiter na 22 juni 2 of 3 weken rust nemen, en dan half juli beginnen met trainen, dus dan kom je op 3 maanden. Maar ik moet ook nog even kijken of ik zelf een schema ga maken, of één van internet kopen of halen, of advies ga inwinnen bij een vereniging of pro's van een hardloopwinkel.. moeilijk.
pi_140205667
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 15:07 schreef La_Tramposa het volgende:
Hmm ik zit een beetje te kijken voor schema's voor de hele marathon, die op Runners World zijn 18 weken. Dan zou ik een week voor mijn halve marathon al moeten beginnen met mijn marathontraining :P Wil zelf idealiter na 22 juni 2 of 3 weken rust nemen, en dan half juli beginnen met trainen, dus dan kom je op 3 maanden. Maar ik moet ook nog even kijken of ik zelf een schema ga maken, of één van internet kopen of halen, of advies ga inwinnen bij een vereniging of pro's van een hardloopwinkel.. moeilijk.
Bij die van Runnersweb kan je zelf het aantal weken kiezen, misschien is dat wat? (16 weken of minder)
pi_140205706
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 15:11 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Bij die van Runnersweb kan je zelf het aantal weken kiezen, misschien is dat wat? (16 weken of minder)
Voor halve dan? Bij hele zie ik alleen 18 weken..
pi_140205710
Ik heb naast het rondjes lopen als een hamster in een rad ook een hekel aan lopers die je dan aan de andere kant van de weg al terug ziet lopen.
Dat je je dan begint af te vragen of het keerpunt misschien dan na de volgende flauwe bocht te zien zal wezen!
pi_140205751
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 15:12 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Edit: ah ik zie hem nu bij schema op maat!

Ja die had ik ook gebruikt voor mijn eigen schema op de halve, kan wel!
pi_140205762
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 15:12 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik heb net even als proef eentje proberen te maken met 12 weken, dat pakte hij gewoon.
Ik gebruik deze link:
http://www.runnersweb.nl/Schema/Schema-op-maat.htm

Edit:
net te laat dus :+ haha
pi_140205865
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 15:14 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Ik heb net even als proef eentje proberen te maken met 12 weken, dat pakte hij gewoon.
Ik gebruik deze link:
http://www.runnersweb.nl/Schema/Schema-op-maat.htm

Edit:
net te laat dus :+ haha
Ik heb net geprobeerd een schemaatje te maken om mij van 9km/week (minder kan niet) met een matig-zware training in 3 weken tijd naar de marathon te brengen. Ook dat pakte hij gewoon.

Dus dat hij geen foutmelding geeft, is geen garantie dat je een zinnig schema krijgt.
pi_140205917
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 15:07 schreef La_Tramposa het volgende:
2 of 3 weken rust na een HM is wel lang hoor.
Ik weet niet of je dan op vakantie gaat of wil gaan, maar als het even kan zou ik toch wel wat doen qua hardlopen
  woensdag 21 mei 2014 @ 15:23:42 #103
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_140206054
Weer even wezen lopen maar wat een zweterig weer :{
Misschien maar eens kijken naar een polszweetbandje :')
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
pi_140206102
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 15:17 schreef pijll het volgende:

[..]

Ik heb net geprobeerd een schemaatje te maken om mij van 9km/week (minder kan niet) met een matig-zware training in 3 weken tijd naar de marathon te brengen. Ook dat pakte hij gewoon.

Dus dat hij geen foutmelding geeft, is geen garantie dat je een zinnig schema krijgt.
Eerste week duurloop van 8 en de tweede van 32 ofzo dan? :9
pi_140206128
Wat een ongeloofelijk zware maar mooie race lijkt me dit O+
  woensdag 21 mei 2014 @ 15:26:34 #106
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_140206170
Zo jammer dat je niet gewoon altijd de afstanden kunt lopen die je graag zou willen he? Ik begin er langzaam maar zeker spijt van te krijgen dat ik aanstaande zondag niet de hele marathon loop, maar de halve...
F means you're fucked
pi_140206291
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 15:25 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Eerste week duurloop van 8 en de tweede van 32 ofzo dan? :9
Weektotalen zijn 9, 11 en 14 km. Langste duurloop 6,5.
Ik hoop niet dat iemand die schema's serieus neemt...
pi_140206337
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 15:29 schreef pijll het volgende:

[..]

Super haalbaar wel :+

Ik gebruik het schema op maat voor mijn HM training. Maar dan gewoon eentje van 16 weken, die ziet er al een stuk beter uit :P
pi_140206364
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 15:30 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Super haalbaar wel :+

Ik gebruik het schema op maat voor mijn HM training. Maar dan gewoon eentje van 16 weken, die ziet er al een stuk beter uit :P
Welke ga je lopen?
pi_140206453
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 15:31 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Welke ga je lopen?
Tegen beter weten in... Amsterdam... :+
pi_140206466
Die schema's zijn dan niet heel realistisch nee. Je kunt dan wel korte periode trainen, maar bijv. voor de halve marathon is de langste trainingsafstand 11 km.
pi_140206490
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 15:34 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Tegen beter weten in... Amsterdam... :+
Och, het is tenslotte je hometown enzuks.
pi_140206568
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 15:35 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Och, het is tenslotte je hometown enzuks.
Ja, das wel leuk :+
In september ga ik de Dam tot Dam doen, dus zocht een HM voor daarna. Hopelijk volg ik de trainingen deze keer beter (zit nu ook geen vakantie tussen dus dat moet wel lukken dan), en gaan er wat minuten van mijn tijd af :P
We'll see :+ Ben laatste tijd juist langzamer geworden ipv sneller :')
pi_140206653
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 15:29 schreef pijll het volgende:

[..]

hier niet mag ik hopen, de bekende "oh dat doe ik wel even" types daarentegen.... :X
pi_140206763
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 15:40 schreef Guard het volgende:

[..]

hier niet mag ik hopen, de bekende "oh dat doe ik wel even" types daarentegen.... :X
Over 4 weken is de marathon van Amersfoort. En ik ben geblesseerd, maar 9 km per week lukt me nog wel.
Ik begin toch te twijfelen hoor.
pi_140206835
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 15:43 schreef pijll het volgende:

[..]

Over 4 weken is de marathon van Amersfoort. En ik ben geblesseerd, maar 9 km per week lukt me nog wel.
Anders gewoon elke keer 50m erbij sprinten.
pi_140206879
Ik denk dat een combinatie daarvan ook wel een heel geschikte marathontraining is.

Zeg Yur, jij loopt al 14km per week toch? Dan kun je zondag heus "wel even" die marathon uitsprinten 8-)
pi_140206909
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 15:46 schreef hatsaflats het volgende:
Ik denk dat een combinatie daarvan ook wel een heel geschikte marathontraining is.

Zeg Yur, jij loopt al 14km per week toch? Dan kun je zondag heus "wel even" die marathon uitsprinten 8-)
En daarna patsen op FB over de goede prestaties.
  woensdag 21 mei 2014 @ 15:50:17 #119
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_140207001
quote:

[..]

Ik zeg doen! je enkel zal je dankbaar zijn :Y
  woensdag 21 mei 2014 @ 15:51:18 #120
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_140207037
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 15:26 schreef YUR het volgende:
Zo jammer dat je niet gewoon altijd de afstanden kunt lopen die je graag zou willen he? Ik begin er langzaam maar zeker spijt van te krijgen dat ik aanstaande zondag niet de hele marathon loop, maar de halve...
Patser!

SPOILER
  woensdag 21 mei 2014 @ 15:53:30 #121
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_140207124
Is er ergens eind september nog een leuke marathon? Dan kan ik die wel lopen. 7 sept de halve. 2 weken later de hele ^O^
pi_140207151
quote:

[..]

gewoon doen... als je die 9 kan, dan lukt de marathon ook...
En anders inschrijven voor een kortere afstand en dan "per ongeluk" de hele lopen, schijnt ook bijzonder goed te werken :P
pi_140207237
En volgens de Spits loop je met 14,5km al een halve marathon, dus met 29km zit je al aan een hele *O*
pi_140207352
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 15:56 schreef hatsaflats het volgende:
En volgens de Spits loop je met 14,5km al een halve marathon, dus met 29km zit je al aan een hele *O*
Verrek, dan heb ik anderhalve week geleden al een marathon gelopen....
Ik had me er toch meer van voorgesteld... :{
pi_140207389
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 15:59 schreef Guard het volgende:

[..]

Verrek, dan heb ik anderhalve week geleden al een marathon gelopen....
Ik had me er toch meer van voorgesteld... :{
Tja, een marathon lopen wordt steeds gewoner, met minder heroiek.
pi_140207487
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 16:00 schreef pijll het volgende:

[..]

Aan de andere kant, als er komende winter een elfstedentocht komt, ben ik daar iig klaar voor.
Want als je een (spits)marathonafstand hebt gelopen, doe je 200 km op de schaats ook wel even.
En ingeloot worden hoeft niet, genoeg mensen die hun startnummer en stempelkaart gaan instagrammen B-)
  woensdag 21 mei 2014 @ 16:03:48 #127
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_140207490
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 16:00 schreef pijll het volgende:

[..]

Hmmm nou dan laat ik die marathon in 2016 ofzo ook maar zitten -O-
pi_140207572
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 16:03 schreef Murmeli het volgende:

[..]

[..]

Hmmm nou dan laat ik die marathon in 2016 ofzo ook maar zitten -O-
Tegen die tijd stelt het inderdaad helemaal niets meer voor. Ik snap dan ook echt niet dat YUR zondag niet gewoon gaat lopen, hij heeft nog een halve week om te trainen :P
  woensdag 21 mei 2014 @ 16:09:30 #129
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_140207675
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 16:06 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Tegen die tijd stelt het inderdaad helemaal niets meer voor. Ik snap dan ook echt niet dat YUR zondag niet gewoon gaat lopen, hij heeft nog een halve week om te trainen :P
Omdat het een watje is, denk ik
pi_140207806
quote:
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 14:30 schreef hatsaflats het volgende:
En dan lijkt het ook nog altijd een heel stuk verder dan het eerste rondje :{
Dit.
Rondjes... :N
pi_140207866
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 15:19 schreef Guard het volgende:
na een HM is wel lang hoor.Ik weet niet of je dan op vakantie gaat of wil gaan, maar als het even kan zou ik toch wel wat doen qua hardlopen
Ik zal misschien niet helemaal niets doen, maar even op gevoel. Ik weet van mezelf dat ik overtraind kan raken als ik te lang doorwil en piekmoment na piekmoment plan. Dus beter even rust en dan weer een relatief korte periode hard trainen, dan maanden aan één stuk trainen.
pi_140207917
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 16:14 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik zal misschien niet helemaal niets doen, maar even op gevoel. Ik weet van mezelf dat ik overtraind kan raken als ik te lang doorwil en piekmoment na piekmoment plan. Dus beter even rust en dan weer een relatief korte periode hard trainen, dan maanden aan één stuk trainen.
Ah op die manier, makes sense! ^O^
pi_140210202
Ik zit in spanning, wat irritant zo'n wedstrijd die pas om half 8 begint. Moet je de hele dag afwachten en hopen dat je niet iets eet wat verkeerd valt of te weinig drinkt, of of of... :P

En rondjes vind ik ook echt niet erg. Vaak herinner me ik het eerste rondje al niet eens als ik in het 2e rondje loop. Zo slecht ben ik ook met wegen en dergelijke, thank god voor mijn TomTom! ^O^
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 21 mei 2014 @ 17:15:57 #134
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_140210220
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 17:15 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik zit in spanning, wat irritant zo'n wedstrijd die pas om half 8 begint. Moet je de hele dag afwachten en hopen dat je niet iets eet wat verkeerd valt of te weinig drinkt, of of of... :P

En rondjes vind ik ook echt niet erg. Vaak herinner me ik het eerste rondje al niet eens als ik in het 2e rondje loop. Zo slecht ben ik ook met wegen en dergelijke, thank god voor mijn TomTom! ^O^
Gaat helemaal goedkomen! Successie!
Today is life -

Dale Carnegie
  woensdag 21 mei 2014 @ 17:22:17 #135
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_140210475
quote:

Aww dat snap ik wel.
Wel veel succes vanavond en het gaat vast wel goedkomen.

Effe egopost:
Mijn ink n burn tanktops zijn binnen *O* *O*
pi_140210726
Mijn filmpje van Leiden :')

Ik lijk wel dronken gezien mijn gewaggel.
  woensdag 21 mei 2014 @ 17:33:19 #137
50430 Yuki
Student Midwife
pi_140210890
Veel plezier, Jero!! *O*
pi_140210936
Ik kom je aanmoedigen Jero!
pi_140210980
quote:

Wat is je streeftijd?
pi_140211036
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 17:35 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Wat is je streeftijd?
Hoop om en nabij de 36 minuten, maar even kijken hoe het weer zich houdt. En mijn lijf enzo :P
pi_140211153
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 17:37 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Hoop om en nabij de 36 minuten, maar even kijken hoe het weer zich houdt. En mijn lijf enzo :P
Ik zeg sub 36! En/of winnen.

/edit: oh, heb je de uitslagen van het vorige loopje in die zomeravondcup al bekeken? http://www.uitslagen.nl/uitslag?id=2014041505118 Dat zijn wel snellerds :o
  woensdag 21 mei 2014 @ 17:45:29 #142
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_140211322
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 12:29 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Maar je loopt nog netjes!

zoek nr 7249 maar eens op, met blauwe sokken :P

Maarja misschien loop ik wel altijd zo 8)7

Valt toch best wel mee! Beetje vermoeid ziet het er uit.

En wat betreft die sportbh.. Ik ben blij dat ik een man ben :6

@Yuki, wat vreemd! Ik vind hem gewoon.
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."
pi_140211325
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 17:40 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

/edit: oh, heb je de uitslagen van het vorige loopje in die zomeravondcup al bekeken? http://www.uitslagen.nl/uitslag?id=2014041505118 Dat zijn wel snellerds :o
Ja ik heb genoeg hazen daar :P
pi_140211370
Dan koop je een nieuwe fles zonnebrand om je vervolgens te bedenken dat vloeistoffen alleen per 100ml in je handbagage mogen. :')

Succes vanavond Jero. Jouw 'kennende' loop je ondanks het weer gewoon een prima tijd. :Y
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_140211468
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 15:26 schreef YUR het volgende:
Dat had ik in lijden net andersom toen ik de afsplitsing met de hm gepasseerd was. :P
pi_140211495
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 17:34 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik kom je aanmoedigen Jero!
Haha tof! TWC en Serinde komen ook :)
pi_140211704
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 17:40 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

o wacht eens even als mee doe kan ik gewoon top tien lopen in mijn leeftijdscategorie.
pi_140211822
quote:
1s.gif Op woensdag 21 mei 2014 17:56 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

o wacht eens even als mee doe kan ik gewoon top tien lopen in mijn leeftijdscategorie.
Ik doe niet mee aan de wedstrijd, ben een prestatielopertje. Denk dat je voor wedstrijd een wedstrijdlicentie moet hebben. Maar niet geprobeerd ook :P
pi_140211857
Ik kwam net trouwens dit filmpje tegen van de Brijderloop van vorig jaar tegen:

Die loop wordt georganiseerd door de Alkmaarse verslavingszorg, en er lopen dan ook altijd een aantal (ex-)verslaafden mee, die in dit filmpje aan het woord komen. Het loopje zelf start vanaf 1:45. Nu ik het zo op een scherm zie is het toch best een mooie omgeving. Jammer dat het een heen-en-weer route is.
pi_140211878
quote:
1s.gif Op woensdag 21 mei 2014 18:00 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Ik doe niet mee aan de wedstrijd, ben een prestatielopertje. Denk dat je voor wedstrijd een wedstrijdlicentie moet hebben. Maar niet geprobeerd ook :P
er waren er maar 7 zo te lezen in mijn leeftijdscategorie.
  woensdag 21 mei 2014 @ 18:19:47 #151
50430 Yuki
Student Midwife
pi_140212420
quote:
1s.gif Op woensdag 21 mei 2014 17:45 schreef _MvN_ het volgende:

[..]

Valt toch best wel mee! Beetje vermoeid ziet het er uit.

En wat betreft die sportbh.. Ik ben blij dat ik een man ben :6

@Yuki, wat vreemd! Ik vind hem gewoon.
Blijkbaar mag ik dat niet kijken op m'n werk.
Thuis doet 'ie het wel :)

Ik vind dat je nog aardig vlot loopt, voor 20,8km!
pi_140212579
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 17:37 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Succes Jero!
SPOILER
pi_140212685
Wat een kloteweer (luchtvochtigheid) voor COPD-patiënten! Daar gaat mijn intervaltraining in het bos.
pi_140212834
Succes en veel plezier Jero!
  woensdag 21 mei 2014 @ 18:36:14 #155
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_140212876
Succes Jero!!

Ik strandde net zomaar met mijn fiets in de avondvierdaagse O+ En daar dwarrelde een klein nichtje, dus ben maar een stukje meegewandeld.

Jeugdsentiment :|W
pi_140213240
Hier heeft een drumband zich naast mijn woning geparkeerd, ipv 20 meter verderop in het park te gaan staan waar het minder dreunt.

En ja, ik ben een verbitterde oude taart en vond avondvierdaagse stom.
pi_140213256
Succes Jero. Misschien ga ik als ik vanavond als ik zin heb ook nog klein rondje maken.
  woensdag 21 mei 2014 @ 18:48:13 #158
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_140213280
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 18:01 schreef hatsaflats het volgende:
Ik kwam net trouwens dit filmpje tegen van de Brijderloop van vorig jaar tegen:

Die loop wordt georganiseerd door de Alkmaarse verslavingszorg, en er lopen dan ook altijd een aantal (ex-)verslaafden mee, die in dit filmpje aan het woord komen. Het loopje zelf start vanaf 1:45. Nu ik het zo op een scherm zie is het toch best een mooie omgeving. Jammer dat het een heen-en-weer route is.
Prima hobbelen daar. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_140213333
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 18:48 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Prima hobbelen daar. :Y
Raad eens wat die drumband net speelde. Elke weldenkende Alkmaarder weet toch dat dat geen optie is. Zéker niet met zoveel kinderen erbij.

SPOILER
  woensdag 21 mei 2014 @ 18:50:42 #160
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_140213375
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 18:49 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Raad eens wat die drumband net speelde. Elke weldenkende Alkmaarder weet toch dat dat geen optie is. Zéker niet met zoveel kinderen erbij.

SPOILER
:'(

SPOILER
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_140213489
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 00:30 schreef flipsen het volgende:

[..]

sylvesterrr komt bij de dokter voor een check-up. Na wat testjes zegt de dokter tegen sylvesterrr: "Of mijn harslagmeter is kapot, óf u bent dood!" :P

Zoiets? Ik kan je endomondo grafiek niet zien want geen vriendjes :{
_O-

Inmiddels kan je de grafiek wel zien. :P
  woensdag 21 mei 2014 @ 18:57:31 #162
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_140213600
quote:
7s.gif Op woensdag 21 mei 2014 18:19 schreef Yuki het volgende:

[..]

Blijkbaar mag ik dat niet kijken op m'n werk.
Thuis doet 'ie het wel :)

Ik vind dat je nog aardig vlot loopt, voor 20,8km!
Gek genoeg was de laatste km ook de snelste.
  woensdag 21 mei 2014 @ 19:03:32 #163
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_140213787
zo.. Zit klaar in m'n hemdje voor (waarschijnlijk m'n laatste) training met de loopgroep. Te veel andere verplichtingen op woensdagavond :{
Eens kijken of op de dinsdag bij Arquero z'n vereniging kan gaan lopen :)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_140213933
Jero succes, en verras jezelf. Van al die onverharde heuvels word je volgens mij enorm sterk en moet je op de weg ook kunnen knallen.
  woensdag 21 mei 2014 @ 19:08:51 #165
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_140213973
Succes Jero! ^O^
pi_140214009
Welke schoenen trek je eigenlijk aan Jero? Je Kinvara's?

Al staat ie natuurlijk allang in het startvak zenuwachtig te zijn :D
  woensdag 21 mei 2014 @ 19:10:14 #167
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_140214032
Have fun Jero en we zien de resultaten wel op FB >:)
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
  woensdag 21 mei 2014 @ 19:22:08 #168
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_140214551
quote:
6s.gif Op woensdag 21 mei 2014 19:03 schreef E.T. het volgende:
zo.. Zit klaar in m'n hemdje voor (waarschijnlijk m'n laatste) training met de loopgroep. Te veel andere verplichtingen op woensdagavond :{
Eens kijken of op de dinsdag bij Arquero z'n vereniging kan gaan lopen :)
Loopze! :)
Goed dat je voor een andere avond gaat ^O^
  woensdag 21 mei 2014 @ 19:22:29 #169
50430 Yuki
Student Midwife
pi_140214567
quote:
1s.gif Op woensdag 21 mei 2014 18:57 schreef _MvN_ het volgende:

[..]

Gek genoeg was de laatste km ook de snelste.
Afraffelen :{w
  woensdag 21 mei 2014 @ 19:36:01 #170
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_140215142
quote:
12s.gif Op woensdag 21 mei 2014 19:22 schreef Yuki het volgende:

[..]

Afraffelen :{w
_O- Dat was idd wel wat ik dacht ja. Het biertje was erg verleidelijk.
  woensdag 21 mei 2014 @ 19:41:15 #171
340128 te-brengla
ook wel theeleut
pi_140215417
Mijn Inknburn shirtje en andere spulletjes zijn ook binnen *O*
En ik word blij van de doos van hardloopaanbiedingen.

Dit staat erop :)
  woensdag 21 mei 2014 @ 19:42:09 #172
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_140215472
Minuutje of 23 nog en dan is onze topper binnen. Daar maakt hij zich weer snel vanaf.
  woensdag 21 mei 2014 @ 19:43:20 #173
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_140215536
Showen! Ik verwacht wel even een Inkburn-demo :{w
  woensdag 21 mei 2014 @ 19:44:45 #174
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_140215611
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 19:41 schreef te-brengla het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm ik had het buccaneershirt besteld maar nu zijn de verkeerde shirts geleverd en moet ik nog een week wachten helaas. Maarja het is niet anders. Genoeg andere shirts gelukkig.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_140215818
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 19:41 schreef te-brengla het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had laatst ook daar besteld. Het pakje was bezorgd terwijl ik boodschappen aan het doen was maar onze oudste dochter was thuis. Kreeg ik een appje van haar; "Eh, mam, er is een doos bezorgd en daar staat op VOORZICHTIG OPENEN kant tot hardloopverslaving leiden." _O-
  woensdag 21 mei 2014 @ 19:49:38 #176
340128 te-brengla
ook wel theeleut
pi_140215902
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 19:48 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Ik had laatst ook daar besteld. Het pakje was bezorgd terwijl ik boodschappen aan het doen was maar onze oudste dochter was thuis. Kreeg ik een appje van haar; "Eh, mam, er is een doos bezorgd en daar staat op VOORZICHTIG OPENEN kant tot hardloopverslaving leiden." _O-
Ik vind het geweldig :)
  Moderator woensdag 21 mei 2014 @ 19:51:45 #177
155227 crew  Guppy
dus
pi_140216019
De CPC krijgt er een concurrent bij!

http://www.gelderlander.n(...)U3zlEREviIc.facebook
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  woensdag 21 mei 2014 @ 19:52:51 #178
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_140216073
Wat leuk, die teksten op de doos!
Coolblue doet dat ook.

Ik wil mijn inknburn aan -O-
Esther van de website zei: dan trek je er leuk een aan bij een spijkerbroek. Staat hartstikke leuk.
Hihi

Ik durf het niet ivm de nagels vd katten maar ga het wel een keer doen
pi_140216735
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 19:51 schreef Guppyfriend het volgende:
De CPC krijgt er een concurrent bij!

http://www.gelderlander.n(...)U3zlEREviIc.facebook
Nijmegen hardloopstad. Het worden wel wat veel evenementen op deze manier. Volgens mij hebben we daar nu voor elke enigzins courante afstand wel iets.
  Moderator woensdag 21 mei 2014 @ 20:10:15 #180
155227 crew  Guppy
dus
pi_140216772
quote:
1s.gif Op woensdag 21 mei 2014 20:09 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Nijmegen hardloopstad. Het worden wel wat veel evenementen op deze manier. Volgens mij hebben we daar nu voor elke enigzins courante afstand wel iets.
Ook een M?

Ik overweeg m wel. Niet de HM hoor, maar de 5 of de 10km. Gewoon, het is zo lekker dichtbij ook en de 7^^ organisatie vind ik fijn!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_140217016
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 20:10 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ook een M?
:Y De N70 trail heeft ook een M-afstand.

quote:
Ik overweeg m wel. Niet de HM hoor, maar de 5 of de 10km. Gewoon, het is zo lekker dichtbij ook en de 7^^ organisatie vind ik fijn!
Ik vind de HM een mooi alternatief voor de Venloop, alhoewel ze het qua sfeer daar waarschijnlijk niet van gaan winnen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-05-2014 20:15:33 ]
  Moderator woensdag 21 mei 2014 @ 20:16:52 #182
155227 crew  Guppy
dus
pi_140217083
quote:
1s.gif Op woensdag 21 mei 2014 20:15 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

:Y De N70 trail heeft ook een M-afstand.

[..]

Ik vind de HM een mooi alternatief voor de Venloop, alhoewel ze het qua sfeer daar waarschijnlijk niet van gaan winnen.
Dan ga je over de nieuwe brug lopen! Zou ik wel willen :9 maar een HM vind ik te ver.
pi_140217217
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 20:16 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Dan ga je over de nieuwe brug lopen! Zou ik wel willen :9 maar een HM vind ik te ver.
Dan is de (Nijmeegse) bruggenloop in September misschien nog leuker. Die gaat over de Snelbinder, die fietsbrug. Het is erg apart om over een door alle lopers heftig op en neer deinende brug te rennen. Het schijnt overigens wel veilig te zijn.
  woensdag 21 mei 2014 @ 20:22:19 #184
50430 Yuki
Student Midwife
pi_140217289
Huuu, deinende bruggen :{
  Moderator woensdag 21 mei 2014 @ 20:23:47 #185
155227 crew  Guppy
dus
pi_140217336
quote:
1s.gif Op woensdag 21 mei 2014 20:20 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Dan is de (Nijmeegse) bruggenloop in September misschien nog leuker. Die gaat over de Snelbinder, die fietsbrug. Het is erg apart om over een door alle lopers heftig op en neer deinende brug te rennen. Het schijnt overigens wel veilig te zijn.
Die ken ik nog niet…? *gaat opzoeken*

Op een woensdag?? Wat is dat nou voor een onhandigheid! :(
  woensdag 21 mei 2014 @ 20:28:22 #186
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_140217505
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 12:24 schreef Nanook24 het volgende:

[..]

Duimen gaat.
mogelijkheden ten over volgens mij, de Wieringermeertrail wordt daar ook gelopen
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_140218143
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 20:28 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

mogelijkheden ten over volgens mij, de Wieringermeertrail wordt daar ook gelopen
Is dat echt dezelfde locatie als waar ze ook het maandelijkse loopje hebben?
  woensdag 21 mei 2014 @ 20:43:16 #188
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_140218200
durf ik niet te zeggen!
pi_140218290
Ik heb even google maps erbij gepakt maar niet dus, het linkje dat ik ze gegeven heb is van het Robbenoord bos, dat ligt iets hoger dan het Dijksgatsbosch.
pi_140218453
Morgen lekker vroeg lopen dan i, het nog wat koeler :)
pi_140219028
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 20:44 schreef Nanook24 het volgende:
Ik heb even google maps erbij gepakt maar niet dus, het linkje dat ik ze gegeven heb is van het Robbenoord bos, dat ligt iets hoger dan het Dijksgatsbosch.
Daar heb ik als heel klein hatsaflatsje ooit een crossje gelopen (20 jaar terug :') )
pi_140219073
quote:
7s.gif Op woensdag 21 mei 2014 20:56 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Daar heb ik als heel klein hatsaflatsje ooit een crossje gelopen (20 jaar terug :') )
Dat zijn van die dingen waaraan je merkt dat je ouder wordt. ;)
pi_140219117
Goed, ik ben al enkele maanden blessurevrij, ren weer trainingsweken van 25-30km, dus het is tijd voor een nieuwe poging op de halve marathon.

Dus, mag ik in de OP Zwabber?

1
2
[b]29 juni 2014 - [url=www.vechtloop.nl]Vechtloop (Weesp)[/url][/b]
[*] Littlecreep - HM 
pi_140219151

Blij!
pi_140219193
Je bent wel snel blij.... ;)
pi_140219232
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 20:59 schreef Jero_nimo het volgende:
[ afbeelding ]

Blij!
En terecht! Gefeliciteerd met je mooie tijd. ^O^
pi_140219384
quote:
[ afbeelding ]

Blij!
Had je niet aan Mr. B. 35 laag beloofd?

Nee, echt, jemig wat snel. Bizar dat jij 10km sneller loopt dan ik op m'n korte intervalletjes.
  woensdag 21 mei 2014 @ 21:04:37 #198
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_140219414
quote:
[ afbeelding ]

Blij!
Hoppa!!!! PR?
  woensdag 21 mei 2014 @ 21:05:30 #199
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_140219443
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 21:03 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Nee, echt, jemig wat snel. Bizar dat jij 10km sneller loopt dan ik op m'n korte intervalletjes.
Ik geloof dat ik zo'n tempo nog geen minuut kan volhouden.....
Ik vimd het echt knap
  woensdag 21 mei 2014 @ 21:05:52 #200
359895 GlenHighland
GlenHighland
pi_140219461
Afgezien van het feit dat je Garmin nog op wintertijd staat is dit natuurlijk vooral een bizarre toptijd!!

Wat goed man *O* *O* *O*
pi_140219480
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 21:03 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Haha had ik stiekem ook wel op gehoopt, maar daarvoor ook nog iets te warm denk ik. En liep redelijk veel alleen, groepje voor me ging net iets te hard. Dan had ik me denk ik over de kop gelopen, al had ik nog wel wat over voor een beste eindsprint ;)
pi_140219589
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 21:05 schreef GlenHighland het volgende:
Afgezien van het feit dat je Garmin nog op wintertijd staat is dit natuurlijk vooral een bizarre toptijd!!

Wat goed man *O* *O* *O*
Dat is de starttijd van het loopje ;)

En Murmeli, ja het is een PR met anderhalve minuut eraf! ^O^
  woensdag 21 mei 2014 @ 21:08:50 #203
413410 Corniel
Alle Dagen Heel Dom
pi_140219613
Ik ben niet vaak jaloers, maar dit komt wel heel erg dicht in de buurt Jero_nimo. En met al deze (je gegunde) progressie zal samen trainen ook niet heel veel meer toevoegen aan jouw schema's. Maar serieus: Supermooi dat je harde trainen tot deze progressie heeft geleid!
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...
  woensdag 21 mei 2014 @ 21:11:44 #204
359895 GlenHighland
GlenHighland
pi_140219754
quote:
1s.gif Op woensdag 21 mei 2014 21:08 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Hmm, dat kan natuurlijk ook ja :+
ik heb daar de gewone tijd staan.

Ach, de starttijd en de werkelijke tijd bij de finish liggen bij jou nooit zo heel ver uit elkaar 8-)
pi_140219782
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 21:08 schreef Corniel het volgende:
Ik ben niet vaak jaloers, maar dit komt wel heel erg dicht in de buurt Jero_nimo. En met al deze (je gegunde) progressie zal samen trainen ook niet heel veel meer toevoegen aan jouw schema's. Maar serieus: Supermooi dat je harde trainen tot deze progressie heeft geleid!
Dankjewel man! O+

Mag je maar snel weer beter zijn en zelf ook weer lekker kunnen trainen! Sowieso gezellig als het samen kan! ^O^
  Moderator woensdag 21 mei 2014 @ 21:13:07 #206
155227 crew  Guppy
dus
pi_140219830
Wat een tijd!! _O_ Hoeveelste ben je eigenlijk geworden??
pi_140219867
Echt lof man _O_
pi_140219873
Wow! Snelle Jero! _O_
  woensdag 21 mei 2014 @ 21:14:40 #209
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_140219908
Jero _O_ Held.
pi_140219955
Ik heb net een herstelloopje gedaan. Echt expres langzaam lopen maar ongeloofelijk hoe pittig dat eigenlijk nog kan wezen na zo'n loop zeg. :o
Behoorlijk lopen zweten en echt een voldaan gevoel nu.
  woensdag 21 mei 2014 @ 21:17:47 #211
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_140220028
Jero w/

quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 21:15 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik heb net een herstelloopje gedaan. Echt expres langzaam lopen maar ongeloofelijk hoe pittig dat eigenlijk nog kan wezen na zo'n loop zeg. :o
Behoorlijk lopen zweten en echt een voldaan gevoel nu.
*boks
Had ik gister ook flink moeite mee. Moest naar >7:00 min/km. Maar na een paar kms wel een goede cadans gevonden en dan is het zo ontspannend :s)
pi_140220152
De eindsprint van Jero was asociaal :{w
Leuk detail: hij liep met hetzelfde startnummer als ik afgelopen zondag en heeft mijn tijd verbeterd.
en hij liep 2x zo ver :P
pi_140220161
Afgelopen zondag ging het trainen op de baan zo slecht dat ik dacht dat mijn beste tijd wel een beetje geweest was (zere schouder, buikpijn, zere handen).
Gelukkig ging het vandaag juist weer heel fijn. Ik ga nog niet met pensioen! :)

Over 2 weken is de run in De Knipe. Daar hoor ik tamelijk verschrikkelijke dingen over, dus misschien bedenk ik me dan wel :P
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
  Moderator woensdag 21 mei 2014 @ 21:22:06 #214
155227 crew  Guppy
dus
pi_140220222
quote:
1s.gif Op woensdag 21 mei 2014 21:20 schreef Serinde het volgende:
Leuk detail: hij liep met hetzelfde startnummer als ik afgelopen zondag en heeft mijn tijd verbeterd.
*O* supporter!!
pi_140220253
quote:
[ afbeelding ]

Blij!
Zo!
Lekker bezig hoor. Ik ben eerst nog aan het proberen ooit onder de 40 te komen...
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_140220268
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 20:23 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Die ken ik nog niet…? *gaat opzoeken*

Op een woensdag?? Wat is dat nou voor een onhandigheid! :(
Maar wel pas 's avonds. Ik heb 'm weleens na mijn werk gelopen.
  Moderator woensdag 21 mei 2014 @ 21:23:53 #217
155227 crew  Guppy
dus
pi_140220307
quote:
1s.gif Op woensdag 21 mei 2014 21:22 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Maar wel pas 's avonds. Ik heb 'm weleens na mijn werk gelopen.
Ik ook wel eens. Maar ik denk niet dat ik het red om vanuit m'n werk om 19:15 uur te starten in Nijmegen… Nou ja, maar eens over nadenken, en tzt misschien maar een vrije dag voor opnemen als ik er zin in heb ;)
pi_140220348
quote:
[ afbeelding ]

Blij!
Dat kon slechter.
pi_140220424
quote:
1s.gif Op woensdag 21 mei 2014 21:20 schreef Serinde het volgende:
Die eindsprint was echt tof om te zien.

Ik heb 16,7km in +/- 55 minuten gefietst. :') _O-
pi_140220672
En hij heeft ook al groupies :P
pi_140220781
Eindsprint was lekker ja :)

Bedankt allemaal O+
pi_140220823
Super tijd Jero! _O_
Jack does it in real time...
pi_140221047
Op welke schoenen liep je?
  woensdag 21 mei 2014 @ 21:42:29 #224
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_140221096
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 21:22 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

*O* supporter!!
als hij zijn eerste gouden trial-plak binnenhaalt op de OS van 20.. kunnen wij zeggen "dat wij hem ontdekt hebben" ;)
pi_140221177
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 21:42 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

als hij zijn eerste gouden trial-plak binnenhaalt op de OS van 20.. kunnen wij zeggen "dat wij hem ontdekt hebben" ;)
En op je werk vertellen dat je die gouden medaille winnaar in 20.. toen hij nog niet bekend was nog gemeet hebt en met hem samen hebt hardgelopen.
  woensdag 21 mei 2014 @ 21:50:14 #226
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_140221429
quote:
1s.gif Op woensdag 21 mei 2014 21:08 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

En Murmeli, ja het is een PR met anderhalve minuut eraf! ^O^
Goeiendag! *O*
pi_140221485
Gelukkig vertonen hardlopers over het algemeen niet van dat gekke haantjesgedrag.
  woensdag 21 mei 2014 @ 21:51:40 #228
340128 te-brengla
ook wel theeleut
pi_140221497
quote:
[ afbeelding ]

Blij!
Wat een geweldige tijd!
pi_140221718
Zo, dat was by far de belabberdste training ooit... ik wilde 5km @ 4:20-4:30 doen, maar moest na 3km stoppen om even bij te komen, kreeg vervolgens ook nog een startende kramp in m'n kuit, dus heb vervolgens maar rustig aan gedaan. Kramp heeft gelukkig niet doorgezet.

Heb normaal nooit veel last van de warmte; in de tijd dat ik nu loop is dit dan ook pas de eerste keer dat ik de vooraf geplande training moet staken... Volgende keer weer beter!

Oh, en Jero: _O_ ongelooflijk wat een snelheid!
pi_140221932
Wat een toptijd Jero *O*

Was nog wel benauwd buiten, maar op het begin na had ik daar geen last van. Leek wel bijna vanzelf te gaan en kon steeds sneller gaan lopen. Jammer dat ik Endomondo blijkbaar niet goed had aangezet, anders had ik bekertje voor snelste km gehad. Liep de laatste van m'n 5km in 4:14 :)
  woensdag 21 mei 2014 @ 22:03:08 #231
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_140221961
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 21:57 schreef toto73 het volgende:
Zo, dat was by far de belabberdste training ooit...
Hier ook. Wist al dat ik niet de andere kant op moest rennen (ruim 1km alleen maar dalen, maar ja... daarna moet je weer omhoog!), toch gedaan. Wel 3 bekertjes voor snelste coopertest, snelste km en snelste mijl natuurlijk :') Maar het omhoog daarna brak me compleet op. Terwijl ik dacht nog vrij rustig gedaan te hebben bergje af, maar nee. Op terugweg (de bedoeling was 2x 15´) hetzelfde probleem, moest ik die complete km bergop :( Aan de andere kant, vast wel een goede training door dat te blijven oefenen?
SPOILER
Enne, Jero: _O_
pi_140222739
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 22:03 schreef flipsen het volgende:

[..]

Hier ook. Wist al dat ik niet de andere kant op moest rennen (ruim 1km alleen maar dalen, maar ja... daarna moet je weer omhoog!), toch gedaan. Wel 3 bekertjes voor snelste coopertest, snelste km en snelste mijl natuurlijk :') Maar het omhoog daarna brak me compleet op. Terwijl ik dacht nog vrij rustig gedaan te hebben bergje af, maar nee. Op terugweg (de bedoeling was 2x 15´) hetzelfde probleem, moest ik die complete km bergop :( Aan de andere kant, vast wel een goede training door dat te blijven oefenen?
SPOILER
Heuveltraining is altijd goed flipsen. ^O^ Je moet maar zo denken, als je ooit ergens een keer een vlak loopje doet heb jij door al die heuveltraining al een behoorlijke voorsprong. ;)
  woensdag 21 mei 2014 @ 22:22:23 #233
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_140222937
Voor wie de heuveltjes wil zien, er is net een nieuw promotiefilmpje online :)

Ik zie de offerte-aanvragen wel verschijnen :P
pi_140222964
quote:
[ afbeelding ]

Blij!
Wow, wat een snelheid.

Heb net even Cooper gelopen. Wel leuk om mn progressie bij te houden.
Was niet ontevreden met mn 2.24km, alleen jammer dat ik een stukje heb moeten lopen.

http://www.endomondo.com/workouts/343933077/10707661
pi_140223031
quote:
1s.gif Op woensdag 21 mei 2014 22:22 schreef RunnerAdd het volgende:

[..]

Wow, wat een snelheid.

Heb net even Cooper gelopen. Wel leuk om mn progressie bij te houden.
Was niet ontevreden met mn 2.24km, alleen jammer dat ik een stukje heb moeten lopen.

http://www.endomondo.com/workouts/343933077/10707661
Netjes toch! Hoelang ben je nu aan het lopen? Was jij niet ook bezig met een opbouwschema? :)

quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 22:03 schreef flipsen het volgende:

[..]

SPOILER
Heuveltraining is inderdaad erg goed voor je! ^O^ Word je groot en sterk van! Goed voor de kracht in je benen en dat kan je weer gebruiken op vlakke races zoals Nanook al zegt. Ook heb je met heuveltraining een pittige training voor je conditie, maar je spieren/pezen krijgen bergop minder te verduren omdat je wat rustiger loopt. Dus eigenlijk moet je gewoon altijd heuvelop trainen :P
pi_140223249
Had er niet aan gedacht dat ik vanaf andere app natuurlijk ook gpx-je kon exporteren, dus toch de snelheden enzo in endomondo.
pi_140223983
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 22:24 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Netjes toch! Hoelang ben je nu aan het lopen? Was jij niet ook bezig met een opbouwschema? :)

[..]

Ben nu weer sinds een maandje bezig. Bouw inderdaad op, maar heb me voorgenomen regelmatig een cooper te lopen. Elke 1a2 maanden ofzo.
pi_140224192
quote:
1s.gif Op woensdag 21 mei 2014 22:40 schreef RunnerAdd het volgende:

[..]

Ben nu weer sinds een maandje bezig. Bouw inderdaad op, maar heb me voorgenomen regelmatig een cooper te lopen. Elke 1a2 maanden ofzo.
Dat is inderdaad een leuk idee om goed je vooruitgang te kunnen zien! ^O^ Goed bezig!
pi_140224659
Serinde, TWC, Sylvesterrr en ik hebben trouwens een leuke duimpjesfoto gemaakt, weet niet of jullie (degene die erop staan) het erg vinden als ik die hier plaats? :)
pi_140224803
quote:
[ afbeelding ]

Blij!
^O^ Mooie tijd, gefeliciteerd!
pi_140224874
quote:
14s.gif Op woensdag 21 mei 2014 22:55 schreef Mr.B. het volgende:

[..]

^O^ Mooie tijd, gefeliciteerd!
Ik heb je teleurgesteld... ;( sorry! :'(
pi_140224942
o|O
Als je het de volgende keer maar wel gewoon doet...
pi_140224954
strakke tijd hoor en lekker dat je met een eindsprint nog net sub 36 eruit hebt weten te krijgen.
pi_140225000
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 22:52 schreef Jero_nimo het volgende:
Serinde, TWC, Sylvesterrr en ik hebben trouwens een leuke duimpjesfoto gemaakt, weet niet of jullie (degene die erop staan) het erg vinden als ik die hier plaats? :)
Tuurlijk niet.
pi_140225179
quote:
Geen probleem, post zelf ook foto.s met startnummer dus ook naam en woonplaats is toch al bekend ;) :P
pi_140226049
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 22:58 schreef Mr.B. het volgende:
o|O
Als je het de volgende keer maar wel gewoon doet...
Ja baas! ^O^
  woensdag 21 mei 2014 @ 23:18:36 #248
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_140226062
Op het programma stond een intervaltraining, maar de Ardennen zitten nog steeds in mijn bovenbenen. Werd dus een waardeloos kort rondje met iemand die zondag een marathon gaat lopen en iemand die herstellende is van een nare blessure.

Was wel gezellig, dus ik ben geslaagd voor mn "Alsjemaarlolhebt"-diploma ^O^
F means you're fucked
pi_140226088
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 22:56 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Ik heb je teleurgesteld... ;( sorry! :'(
Ik begrijp dat je niet gewonnen hebt en dat vind ik wel enigszins teleurstellend.. Het was maar 10 km, dat is dus een fractie van wat je de afgelopen weken gelopen hebt en nog vlak ook... Gewoon jammer ;)
pi_140226175
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 23:18 schreef YUR het volgende:.
ik ben geslaagd voor mn "Alsjemaarlolhebt"-diploma ^O^
:+ *O*
pi_140226357
Feli YUR! _O_ De ardennen waren ook een zware opgave, maar dat hersteld weer snel genoeg!

En sorry Nirak... :@
  woensdag 21 mei 2014 @ 23:24:14 #252
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_140226417
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 22:24 schreef Jero_nimo het volgende:
Heuveltraining is inderdaad erg goed voor je! ^O^ Word je groot en sterk van! Goed voor de kracht in je benen en dat kan je weer gebruiken op vlakke races zoals Nanook al zegt. Ook heb je met heuveltraining een pittige training voor je conditie, maar je spieren/pezen krijgen bergop minder te verduren omdat je wat rustiger loopt. Dus eigenlijk moet je gewoon altijd heuvelop trainen :P
Gewoon altijd heuvelop, right... :P Maar bedenk me nu wel dat dit ook een positieve uitwerking zal hebben voor als ik ooit weer eens de ski´s onderbind en laat er nou al een mooi laagje liggen boven in het skigebied *O* Weet nog wel dat mijn benen na een paar rondjes (afdalen en weer met de lift naar boven) compleet gesloopt waren en ik steeds moest stoppen. Eens kijken of ik dat skiën weer een beetje kan oppakken dan (jammer dat het zo duur is, zelfs als je al in het grootste skigebied van Zuid Amerika woont)
  woensdag 21 mei 2014 @ 23:49:14 #253
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_140227708
Meh gewerkt tot 8u30, dan vlug iets gegeten en mij nu nog aan het bijlezen... En ik wou zo graag een rondje doen in de 'zomer' regen... Morgen dan maar!
Ik bijt!
(Zachtjes)
  woensdag 21 mei 2014 @ 23:55:20 #254
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_140227955
Whoah, Jero, wat een tijd! :o
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_140228418
Jero! _O_

Enneh. Iedereen die de komende weekenden of weken gaat lopen: veel succes en plezier alvast!
Zo maar eens naar bed. Morgen op verkansie! O+ :W
Ja doei.
  donderdag 22 mei 2014 @ 00:11:24 #256
50430 Yuki
Student Midwife
pi_140228482
Jero ^O^
Wat een bazentijd :D
  donderdag 22 mei 2014 @ 00:20:42 #257
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_140228759
Och en in mijn zaagbui helemaal vergeten Jero proficiat te wensen, jij stiekeme straaljager!
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_140229001
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 23:24 schreef flipsen het volgende:

[..]

Weet nog wel dat mijn benen na een paar rondjes (afdalen en weer met de lift naar boven) compleet gesloopt waren en ik steeds moest stoppen.

[..]

Je moet ook zo min mogelijk bochten maken. Dat is beter voor je gewrichten. Dus gewoon zo recht mogelijk naar beneden en alleen bochten draaien om mensen te ontwijken.
  donderdag 22 mei 2014 @ 04:41:24 #259
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_140230844
quote:
7s.gif Op donderdag 22 mei 2014 00:30 schreef Devv het volgende:

[..]

Je moet ook zo min mogelijk bochten maken. Dat is beter voor je gewrichten. Dus gewoon zo recht mogelijk naar beneden en alleen bochten draaien om mensen te ontwijken.
Dan ga ik veel te hard! Ben je veel te snel weer beneden :P
  donderdag 22 mei 2014 @ 06:35:24 #260
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_140231031
Morning snellerds *O*
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 22 mei 2014 @ 06:55:42 #261
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_140231108
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 00:09 schreef motorbloempje het volgende:
Jero! _O_

Enneh. Iedereen die de komende weekenden of weken gaat lopen: veel succes en plezier alvast!
lekker! Geniet ervan!
Today is life -

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 22 mei 2014 @ 06:56:46 #262
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_140231113
Today is life -

Dale Carnegie
pi_140231168
Zo Jero_nimo, wat een prachtige tijd, netjes hoor _O_
pi_140231182
Ik heb vrijdag sinds een half jaar gevoetbald, maar dat is niet helemaal succesvol verlopen. Nu al weer bijna een week erg veel last van mijn rug. Was een oude blessure, dat was ook de reden dat ik een half jaar niet had gespeeld. Het gaat wel elke dag wat beter gelukkig. Volgende week hopelijk weer rustig wat kilometertjes lopen, zodat ik niet teveel conditie verlies. Voetbalseizoen is afgelopen, maar ik heb besloten om sowieso niet meer voor de Mudmasters te gaan voetballen. Daarna zie ik wel, dat is pas eind september. Wel zuur.
  donderdag 22 mei 2014 @ 07:22:26 #265
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_140231223
Zo, de laatste les van mijn 10K training zit er op! *O*
Nu nog tijd vinden dit weekend voor een 10K. :') In de ochtend lopen is wrsch het slimste, maar op zaterdag slaapt mijn lieftallige uit en aan mij de taak dat te faciliteren door de bloedjes bezig te houden.
En zondagochtend is dus mijn ochtend, normaal geen probleem om dan te lopen, maar we hebben zaterdagavond een optreden (de finale van een bandcompetitie!!!) en dat wordt wrsch een latertje (voor mijn doen dan).

Dus... keuzeskeuzes... Maar dat gaat vast goed komen. :Y
  donderdag 22 mei 2014 @ 07:22:51 #266
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_140231226
Fijna vakantie Mo! :W
pi_140231253
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 07:22 schreef Brighteyes het volgende:
Zo, de laatste les van mijn 10K training zit er op! *O*
Nu nog tijd vinden dit weekend voor een 10K. :') In de ochtend lopen is wrsch het slimste, maar op zaterdag slaapt mijn lieftallige uit en aan mij de taak dat te faciliteren door de bloedjes bezig te houden.
En zondagochtend is dus mijn ochtend, normaal geen probleem om dan te lopen, maar we hebben zaterdagavond een optreden (de finale van een bandcompetitie!!!) en dat wordt wrsch een latertje (voor mijn doen dan).

Dus... keuzeskeuzes... Maar dat gaat vast goed komen. :Y
Misschien kun je de laatste week van je 10K training komende week herhalen en dan volgend weekend een 10K ergens lopen? Of met hemelvaart? Dat lijkt me lekkerder. Dan kun je zaterdag gewoon lekker van je avond genieten, en hoef je je ook tijdens je loopje niet bang te maken dat je het de dag ervoor toch te laat hebt gemaakt.
  donderdag 22 mei 2014 @ 07:31:09 #268
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_140231271
Fijne vakantie moblo!!
  donderdag 22 mei 2014 @ 07:37:33 #269
50430 Yuki
Student Midwife
pi_140231315
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 07:31 schreef Murmeli het volgende:
Fijne vakantie moblo!!
En Wolve!
  donderdag 22 mei 2014 @ 07:43:30 #270
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_140231366
quote:
14s.gif Op donderdag 22 mei 2014 07:37 schreef Yuki het volgende:

[..]

En Wolve!
Ja die ook ;)
  donderdag 22 mei 2014 @ 07:56:17 #271
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_140231479
quote:
14s.gif Op donderdag 22 mei 2014 07:37 schreef Yuki het volgende:

[..]

En Wolve!
Mag hij mee dan? ;)

:@ Sorry Wolve! Jij uiteraard ook een fijne vakantie!
pi_140231488
Zo, de benen voelen weer normaal aan na het herstelloopje.
Misschien dat ik vanavond nog een kort rondje op een lekkerder tempo ga lopen en dan zaterdag of zondag een LDL en zo de draad weer oppakken! :)
  donderdag 22 mei 2014 @ 07:58:36 #273
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_140231501
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 07:27 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Misschien kun je de laatste week van je 10K training komende week herhalen en dan volgend weekend een 10K ergens lopen? Of met hemelvaart? Dat lijkt me lekkerder. Dan kun je zaterdag gewoon lekker van je avond genieten, en hoef je je ook tijdens je loopje niet bang te maken dat je het de dag ervoor toch te laat hebt gemaakt.
Ja. Dat had ik me vanmorgen ook bedacht als optie. :Y
Alleen schiet me nu te binnen dat F. donderdag vertrekt voor een kort duikvakantie. Maar anders ga ik wel vroeg voor hij weg gaat. Loop ik zondag een vijfje op mijn gemak ofzo. :Y
pi_140231602
quote:
Jero! _O_

Fijne verkansie samen! *O*
  donderdag 22 mei 2014 @ 08:23:34 #275
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_140231818
Mooie tijd Jero! Echt goed gedaan! Hoe was het om weer op asfalt te lopen?
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_140231986
Vanochtend lekker vroeg gaan lopen. Heerlijk was het buiten. Eerste les van week 9 gelopen

Een nieuw bekertje verdiend de 3 mile die hadden we nog niet *O*

SPOILER
pi_140232178
Verkansie is fijn! Geniet ervan!

*aftelt naar zijn vakantie*
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_140232185
quote:
Jero! _O_

Fijne vakantie Mo en Wolve. *O*

Hier nog 1 dagje werken voor we op vakantie gaan. w/

En respect voor alle vroeg lopers vanmorgen. ^O^
pi_140232343
Zo, ik heb besloten dat ik vandaag maar een half dagje werk en ga zo de deur uit voor mijn 90 min d1. Hoop wel dat ik niet teveel last heb van hooikoortsverschijnselen. Ben er nooit echt op getest, maar ik heb nu al 3 dagen onwijs jeukerige dikke ogen, en in de zomermaanden nies ik ook altijd erg veel.
pi_140232403
quote:
Het internet staat toch al vol met m'n foto's. Een foto erbij, who cares? :P
  donderdag 22 mei 2014 @ 09:18:27 #281
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_140232641
Mo + Wolve fijne vakantie!
Ik ga de dag na dé 1 juni-training :)

Grappig, ik ga dus naar de Glow run. Van beach stadion naar Pier Scheveningen vv met neonkleurtjes :D Erna een strandfeestje.
Nu was dat op uitnodiging van een vriendin en ik ging er totaal vanuit dat dit een vriendinnen-uitje ging worden. Wat blijkt: er gaan allemaal stelletjes en meneer Q was ook ingecalculeerd :o
Die moet ik dus nu even héél lief gaan aankijken :+

Ad1. Ik word al vrolijk van het idee, meneer in neonkleurtjes _O-
Ad2. Stelletjes-dingen. Ik word nu echt oud :{

En: goeiemorgen c_/
pi_140232853
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 20:58 schreef Littlecreep het volgende:
Goed, ik ben al enkele maanden blessurevrij, ren weer trainingsweken van 25-30km, dus het is tijd voor een nieuwe poging op de halve marathon.

Dus, mag ik in de OP Zwabber?
[ code verwijderd ]

Hij staat erbij.
pi_140233522
Meestal merk ik wel dat ik de dag ervoor gelopen heb, maar nu niet. Blijkbaar toch niet hard genoeg gelopen :')

Fijne vakantie Moblo en Wolve!
  donderdag 22 mei 2014 @ 10:15:42 #284
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_140233728
Vakantie begint goed. Ik word wakker, rek me uit, kramp in m'n kuit! En nu loop ik mank. :')
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_140233793
quote:
2s.gif Op donderdag 22 mei 2014 08:23 schreef MaleDuck het volgende:
Mooie tijd Jero! Echt goed gedaan! Hoe was het om weer op asfalt te lopen?
Was wel weer leuk hoor! Vind het ook niet erg en kan me lekker uitleven, maar in de natuur is toch leuker ;).

Duimpjes:
pi_140233824
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 10:15 schreef Wolve000 het volgende:
Vakantie begint goed. Ik word wakker, rek me uit, kramp in m'n kuit! En nu loop ik mank. :')
Het wordt toch soberso een fijne verkansie?
Have fun!
  donderdag 22 mei 2014 @ 10:18:50 #287
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_140233837
Huuuu, nerds die buiten komen :o
F means you're fucked
pi_140233866
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 10:18 schreef YUR het volgende:
Duidelijk gefotoshopt.
pi_140233933
Toch wel schrijnend dat jero zijn echte talent zo vergooit met het lopen door strobalen en blubbermest.
  donderdag 22 mei 2014 @ 10:27:48 #290
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_140234080
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 10:18 schreef YUR het volgende:
en ook nog met anderen op de foto durven.......
pi_140234112
Jero, nogmaals gefeliciteerd met je fantastische prestatie! Hulde!

MoBlo en Wolve, fijne vakantie, Geniet ervan.

Gisteren zelf ook weer getraind. Het was nog wel benauwd, in Amersfoort is gisteren weinig regen gevallen (tot na de training tenminste).
Na het inlopen en loopscholing bestond het hoofdprogramma uit 45 minuten lopen. Vanuit een centraal punt verschillende kanten op: rustig heen en op pittig tempo terug. 700 meter, 1k en 1,1k. En dankzij het groepje waar ik in liep ging dat best lekker, al was het ook wel zwaar. Maar gezien het tempo krijg ik wel vertrouwen in de 10 km onder het uur. Ik wil nog wel een wedstijd of een ldl lopen om te kijken of ik dat in Amersfoort ga redden. Het is toch anders om zo te lopen dan in een constant tempo.

SPOILER
  donderdag 22 mei 2014 @ 10:54:01 #292
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_140234663
Buiten...brrr....eng!
pi_140235085
Wow wat een tijd Jero, in dezelfde tijd zat ik gister niet eens op de helft.

6km in 38:42 gelopen, liep verbazingwekkend makkelijk weg ondanks hooikoorts en het gebrek aan trainingsintensiviteit. Nu morgen nog een klein stukje lopen en dan zondag maar eens bedenken wat het doel voor de dag gaat zijn (richttijd <1:01:46 óf ~57:00). Ik neig nu naar het eerste, lekker makkelijk uitlopen zeker als het wat warmer wordt.

@Quoi, die glowrun lijkt me wel grappig, maar ik verwacht een hoog frikadellen mayo gehalte. Jammer dat ik dit soort loopjes altijd zo laat zie.
quote:
0s.gif Op woensdag 21 mei 2014 21:20 schreef Cynic het volgende:
Over 2 weken is de run in De Knipe. Daar hoor ik tamelijk verschrikkelijke dingen over, dus misschien bedenk ik me dan wel :P
2 jaar geleden de funrun in de knipe gedaan, vet mooi parcours. Al is die niet te vergelijken met de echte runs, we kregen te horen dat alles waar wij bovenlangs mochten, de wedstrijdlopers onderlangs moesten.

Ik denk eraan om weer met een groepje vrienden op 5 oktober in leeuwarden een survivalrun te lopen
  donderdag 22 mei 2014 @ 11:24:19 #294
340128 te-brengla
ook wel theeleut
pi_140235479
Ik heb vandaag les 20 gelopen: 15 x 1 minuut matige snelheid (zone 3) met tussendoor 1 minuut wandelen. Het was een lekker lesje. Ik kwam nog verder dan ik dacht en heb gelijkmatig gelopen. En voor het eerste mijn inknburn hemdje kunnen uitproberen, prima ding, daar ga ik als ik weer wat kilo's kwijt ben meer van bestellen :)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 22 mei 2014 @ 11:25:33 #295
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_140235516
Ik las dat als je verkoudheid/griep hebt onder je nek dat je dan beter niet kunt gaan lopen. Klopt dat?
Today is life -

Dale Carnegie
pi_140235697
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 11:25 schreef Ynske het volgende:
Ik las dat als je verkoudheid/griep hebt onder je nek dat je dan beter niet kunt gaan lopen. Klopt dat?
ja dat klopt, een "neck check" is een redelijk vaak gebruikte vuistregel daarvoor:

quote:
"A neck check is a way to determine your level of activity during a respiratory illness," adds Neil Schachter, MD, medical director of respiratory care at Mount Sinai Medical Center in New York. "If your symptoms are above the neck, including a sore throat, nasal congestion, sneezing, and tearing eyes, then it's OK to exercise," he says. "If your symptoms are below the neck, such as coughing, body aches, fever, and fatigue, then it's time to hang up the running shoes until these symptoms subside.
pi_140237371
Ik ging vanmorgen voor 90 minuten D1. Ging best wel lekker, al was het best wel erg warm en daardoor moeilijk om mijn hartslag laag te houden. Toen dacht ik, ik neem een andere terugweg, ook weer eens leuk. Maar daar nam ik een afslag te laat, waardoor ik een heel end om moest lopen. Werd het 20km ipv de geplande 14, met alleen een sultana in mijn maag, en twee miniflesjes limo aan mijn waterbelt :P
Ging eigenlijk nog best goed, alleen de laatste 2km merkte ik wel dat mijn energie echt op was. Had het idee dat mijn looptechniek daar ook erg onder leed. Maar goed, ben nu iig zéker klaar voor de HM qua afstand.

http://www.endomondo.com/workouts/344115019/11367364
pi_140237467

zweeffoto binnen!
pi_140237468
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 12:29 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ging vanmorgen voor 90 minuten D1. Ging best wel lekker, al was het best wel erg warm en daardoor moeilijk om mijn hartslag laag te houden. Toen dacht ik, ik neem een andere terugweg, ook weer eens leuk. Maar daar nam ik een afslag te laat, waardoor ik een heel end om moest lopen. Werd het 20km ipv de geplande 14, met alleen een sultana in mijn maag, en twee miniflesjes limo aan mijn waterbelt :P
Ging eigenlijk nog best goed, alleen de laatste 2km merkte ik wel dat mijn energie echt op was. Had het idee dat mijn looptechniek daar ook erg onder leed. Maar goed, ben nu iig zéker klaar voor de HM qua afstand.

http://www.endomondo.com/workouts/344115019/11367364
Oeps! :o Maar inderdaad, je weet in elk geval dat je het kunt nu. *O*
pi_140237546
Jero, fucking hell, wat snel! :o

Ik weet niet of het lopen vandaag nog gaat lukken. Heb nog redelijk wat te doen, inclusief koffer inpakken voor Monaco. Zou eigenlijk m`n best moeten doen om nog wel te gaan, want anders kan ik pas op z`n vroegst dinsdag weer lopen. Ik neem m`n hardloopspullen wel mee naar Monaco, maar betwijfel dat er ook iets van gaat komen :')
pi_140238005
quote:
0s.gif Op donderdag 22 mei 2014 12:33 schreef La_Tramposa het volgende:
[ afbeelding ]

zweeffoto binnen!
Leuke foto! Ook precies in dat stukje zon. ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')